Ugrás tartalomhoz


Fotó

Pathfinder


  • Válasz írásához lépj be
694 hozzászólás érkezett eddig

hulladek4

hulladek4

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 10:27

ahh erre nem gondoltam hogy dex veszteskor is lehet sneak attakolni

hulladek4

hulladek4

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 10:24

Ez talatam 4.0ba
Sneak Attack
Once per round, when you have combat advantage against an
enemy and are using a light blade, a crossbow, or a sling, your
attacks against that enemy deal extra damage. As you advance
in level, your extra damage increases.
Level Sneak Attack Damage
1st–10th +2d6
11th–20th +3d6
21st–30th +5d6
Your powers are daring exploits that draw on your personal
cunning, agility, and expertise. Some powers reward a high
Charisma and are well suited for the trickster rogue, and others
reward a high Strength and appeal to the brawny rogue, but you
are free to choose any power you like.

megfeleztek a sneak attack sebzeset? Meg csak 1 sneak attack/ kör????
3.5 is csak 1 sneak attack körönknént? én ugy gondoltam, hogy midnen tamadásra van ha flankelsz
És pathfinderben hogy van?

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6808 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 09:43

Igen, a feint esetén nem jár az ügyesség módositó az AChoz. És mikor lehet sneak attack-olni? Ha az ellenfélnek valamiért nem jár az ügyesség módositó az ACjához. A feint lényege nem az, hogy csökken az ellenfél ACja, bár az sem baj, hanem az, hogy szemtől szembeni harcban is lehet orvtámadni. Ha van Improved Feint, akkor nem csak minden második körben, hanem minden körben!

És igen, egy okos harcos, aki túllépett a "majd lesebzem" módszeren, szemtől szembeni harcban szépen lever egy rogue-ot. Mi ezzel a gond? :buszke:

Bulldy

hulladek4

hulladek4

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 09:35

Van 1 sneak attakja aztan köv körben mar initiative és ha a fighter jön előbb akkor lecsaphatja.
Mióta van körönkénti initiative? :buszke:

dmg 22.oldal optionalis szabaly le is van irva miert jo, hogy eldonts mi jön elobb pl varazsló sebződik mielőtt varazsolt akkor dob concetration, ha ö jön hamarabb akkor nem kell neki. Rugo ha hamarabb jön elgurul a harcos elol es nem tud ra tamadni a harcos. Me ha megolod az ellenfelet es hamarabb jöttél es meghal az ellenfel akkor mar nem fog sebezni teged.

Aztán tumble futás hide? És előröl?
Dehogy is, a sneak attack-nak már rég nem feltétele a hide. Trip, feint (!), flank, akármi jó neki. :drool:

Fent ha sikerul elveszti a dex bonuszat ami sokat ér egy full plates ellen.
Trip 3.5 str ellenproba dex vagy str ellen. Ami azt jelenti egy dex alapu rugoval minimális eselyed van lerugni egy str alapu harcots. Plane ha halfling vagy.
pathfinder:
When you perform a combat maneuver, make
an attack roll adding your CMB to the result plus
any bonuses you might have due to specif ic feats or
abilities. The DC to successfully perform the maneuver
is determined using the following formula:
DC = 15 + the target’s CMB

Hat ez nem egyeértelmű nekem akkor tohit+d20+cmb vs 15+target cmb?
vagy az attak roll csak d20? és akkor d20+cmb vs 15+ t cmb?

CMB = Base attack bonus( ez a harcosnak nagyobb 4 szintenkent egyel) + Strength modifier (ez megint a harcosnak nagyobb ugy 4-8al) + special size modifier (ez megint +4 a harcosnak ha halfling vagy)
szoval kb remenytelen lerugni egy harcost rugoval.
Flankelni 1vs1 hogy lehet?
Szolval szerint a haromból 1 sem mukszik, de lehet valamit kihagytam.
Amugy a prone célpottot lehet egyaltalan backstabelni?
Mi van ha a harcos trippel?A harcos simán lerugdossa a rugot aki folyton prone lesz és szét lesz csapva.
3.5 még van valami eselye a rugonak mert ott még dex elleproba is lehet de pathfinderbe meg védekezni sem tud trip ellen.


ez miert olyan tápos, biztos bennem van a hiba
A -2 enchanment spellek ellen csak 1 korig tart es aztan 1 napig nem is hasznalhtjak rad 1 napig
Az az egy kör bőven elég mondjuk egy szimpla, egyszerű charm person-ra. :cool: A shaken állapot az érintés után csak 1 körig tart, és mivel a leírás egyértelműen "additional penalty"-t ír, bármilyen enchantment ellen -4 levonása van.
Képzelj el mondjuk egy ilyen tulajdonsággal bíró mezei felszolgálólányt, aki puszta viccből csak végigsimít a naaaaagy harcos izmos mellkasán és gügyög neki pár szót valami ismeretlen nyelven. :wow:

oke charmra nem gondoltam az tenyleg tapos alapból is É:D

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4490 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 06:51

Van 1 sneak attakja aztan köv körben mar initiative és ha a fighter jön előbb akkor lecsaphatja.

Mióta van körönkénti initiative? :buszke:

Aztán tumble futás hide? És előröl?

Dehogy is, a sneak attack-nak már rég nem feltétele a hide. Trip, feint (!), flank, akármi jó neki. :drool:

ez miert olyan tápos, biztos bennem van a hiba
A -2 enchanment spellek ellen csak 1 korig tart es aztan 1 napig nem is hasznalhtjak rad 1 napig

Az az egy kör bőven elég mondjuk egy szimpla, egyszerű charm person-ra. :cool: A shaken állapot az érintés után csak 1 körig tart, és mivel a leírás egyértelműen "additional penalty"-t ír, bármilyen enchantment ellen -4 levonása van.
Képzelj el mondjuk egy ilyen tulajdonsággal bíró mezei felszolgálólányt, aki puszta viccből csak végigsimít a naaaaagy harcos izmos mellkasán és gügyög neki pár szót valami ismeretlen nyelven. :wow:

Mincer_Lightbringer

Mincer_Lightbringer

    Overgod

  • Archívum
  • 94 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 01:17

Szerintem nincs egyertelmuen megfogalmazva, konnyen lehet, hogy a shaken allapot is csak 1 korig tart.

hulladek4

hulladek4

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 01:08

Corrupting Touch (Su): At 1st level, you can cause a creature
to become shaken as a melee touch attack. The target also
takes an additional –2 penalty on saves versus spells of
the enchantment school. This effect persists for 1 round.
Once a creature has been affected by corrupting touch, it is
immune to its effects for 1 day.

Shaken: Characters who are shaken take a –2 penalty on
attack rolls, saving throws, skill checks, and ability checks.

ez miert olyan tápos, biztos bennem van a hiba :buszke:
A -2 enchanment spellek ellen csak 1 korig tart es aztan 1 napig nem is hasznalhtjak rad 1 napig
A shaken viszott nincs időtartam tényleg durva lenne permanensen. Mivel lehet azt leszedni?

hulladek4

hulladek4

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.08, 00:41

De a rogue önmagában is tápos, nem csak kombózva. Vesd össze egy kb. azonos szintű fighter-rel. :drool: A fighter páncélban és fegyverben jobb, de a rogue ezerszer körbeugrálja és szétszabdalja (az is igaz, hogy ha a fighter betalál, akkor a rogue-nak majdhogynem reszeltek :buszke: ).

De hogy ugrálja körbe, hogy a fighter nem találja el?
Van 1 sneak attakja aztan köv körben mar initiative és ha a fighter jön előbb akkor lecsaphatja.
Aztán tumble futás hide? És előröl? Ehhez le kell razni a fightert ami igazan csak akkor megy ha gyorsabb a rugo. Halfling rugok meg 30%al lassabak alapból. Mondjuk egy full plate azert lassíthat valamennyit, van rá szabály mennyit lassit?

DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 834 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.07, 13:03

No igen, igazából az esés tompítását kerestem... köszi! (És reméljük valóban benne lesz.) :buszke:

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4490 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.07, 11:30

- A Bétából nem lesznek upgrade verziók.
- Márpedig a Tumble benne van az Acrobatics-ban, nézd csak meg jobban a 39. oldal bal hasáb első bekezdését! :buszke: (Az igaz, hogy bizonyos alkalmazásai (pl. esés csökkentése) még hiányoznak, de biztosan ide értendők azok is.)

DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 834 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.07, 11:05

Üdv; jó, hogy megnyílt ez a fórum!

Nekem is nagyon bejön ez az új fejlesztési irány (a ranger-re már nagggyon kiváncsi vagyok),csak ismételni tudom az elhangzottakat, bár kétlem, hogy rá tudnám venni a partit, hogy e szerint játszunk.

Pedig úgy tűnik, végre kikerülhető lesz a Multiclass/PrC-dömping - az alapkasztok is sok variációs lehetőséget jelentenek, és a későbbiekben egy-egy új frakciónál/specializációnál (nevezd ahogy akarod) elég lesz csupán egy új domain-t/rogue talent-et/sorcerer bloodline-t/akármi-t kidolgozni, nem pedig egy teljes 10-szintes kasztot. :buszke:


Viszont néhány dolog még nem tiszta:

- a Beta-kiadást is ugyanúgy "ápgrédelni" fogják, mint az Alpha-változatot, vagy csak 2009/08-ban jön majd a nagy meglepi (EZT valszeg én is be fogom szerezni)?

- csak én néztem el, vagy tényleg egyik skill-ben sem szerepel a Tumble, amúgy "összevonva" (a listából eltűnt, az tuti, és az Acrobatics-ben sem szerepel)?

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4490 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.07, 07:07

Új kiadási menetrend:
- Alpha 3: Valamikor a jövő hét vége felé várható.
- Beta: A GenCon '08-ra lesz időzítve, ott már be akarják mutatni (augusztus 14-17.). Lesz belőle letölthető PDF, de nyomtatásban is megjelenik.
- Final: A Bétától számított kb. 10-12 hónap intenzív playtest után, természetesen továbbra is figyelembe véve a fórumos feedback-eket. Vagyis továbbra is 2009 augusztusa van belőve.

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4490 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 20:10

Azért írtam, hogy kifejezetten NPC-nek való. PC-ként harcközpontú játékban nem sok haszna lehet (bár bizonyos helyzetekben nyilván van), nyomozós-intrikás kalandban viszont dettó elsőrangú.

Ymdar

Ymdar

    A Belső Kör Tagja

  • Fórumita
  • 2513 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 19:30

Hogy valami érdekes és jó kombót is mondjak: sorcerer infernal bloodline-nal (corrupting touch) és spell focus (enchantment). Már 1. szintű NPC-ként is véres káoszba taszíthat egy magas szintű, sok veszélyt átélt, edzett kalandozócsapatot... :drool:


Ez kitűnően hangzik. Legalább lesz félnivalójuk a PCknek is. :buszke:
(Más kérdés, hogy vajon játékos karakterként az említett kombináció mennyire halálos)

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4490 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 19:13

Ez most A1 vagy A2?

A 2. lapon, a logó alatt, a "Table of Contents" sor felett ott van, hogy melyik. Ha a Paizo-tól mostanában töltötted le, akkor biztosan A2.

A rogue problémára, meg csak annyit, hogy nem a rendszert kell úgy alakítani, hogy ne lehessen tápolni. Pont erre a feladatra van a mesélő, aki azt mondja az ilyen kombóra, nem.

De a rogue önmagában is tápos, nem csak kombózva. Vesd össze egy kb. azonos szintű fighter-rel. :drool: A fighter páncélban és fegyverben jobb, de a rogue ezerszer körbeugrálja és szétszabdalja (az is igaz, hogy ha a fighter betalál, akkor a rogue-nak majdhogynem reszeltek :buszke: ). A sneak attack is messze halálosabb, mint volt, mivel mindenre hat, még a critical immune lényekre is (kivéve pl. az olyan homogén monsztákat, mint pl. az elementálok), és ezt add össze a flank-ból adódó automatikus sneak lehetőséggel...

Hogy valami érdekes és jó kombót is mondjak: sorcerer infernal bloodline-nal (corrupting touch) és spell focus (enchantment). Már 1. szintű NPC-ként is véres káoszba taszíthat egy magas szintű, sok veszélyt átélt, edzett kalandozócsapatot... :cool:

Mincer_Lightbringer

Mincer_Lightbringer

    Overgod

  • Archívum
  • 94 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 16:48

En ugy latom, hogy mindig a legujabb verziot teszik fel ugyanazon a neven.
Ami az item creation feat-eket illeti, nekem a legritkabb esetben marad ilyesmire feat-em. :nemertem:

hulladek4

hulladek4

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 16:26

grafikaban az eredeti jobban tetszik eddig

hulladek4

hulladek4

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 16:24

Hali leszedtem ezt PZO1110AE-print.pdf
Ez most A1 vagy A2?
Még csak kicsit olvastam bele nincs vahol egy összefoglaló arról, hogy mit is változtattak?
Legalább nagy vonalakban.
Azt néztem hogy a barbar kap rage powert, rogue meg ruge talantet meg gondolom a tobbi class is valamit.

Malendil

Malendil

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 670 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 13:22

Doc

A grafika nekem is bejön. Szerintem szebb, mint a Wizardsos.


Petrus

Azzal járna, hogy a kevés trained skilles classok szívnának. (Persze én elfogult vagyok. :nemertem: )

Nekem jobban tetszik, ha a karakter fejlődése során később is elkezdhetek gyúrni egy szükségessé váló skillre, külön feat nélkül is. Még a D&D 3.5 megoldást is túl merevnek találtam. (Ezért is tettem részlegesen elcserélhetővé/bővíthetővé a class skilleket.)

Ymdar

Ymdar

    A Belső Kör Tagja

  • Fórumita
  • 2513 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.05.06, 12:02

...és ott vannak még az item creation feat-ek is... :nemertem:


Szinten minden varázslómnak volt már közepes szinten Wondorous Item Creation featje, és a felezett tárgyköltségből készített tárgyakkal tudott versenyképes (esetenként hatékonyabb) maradni a többi karakterrel.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]