Ugrás tartalomhoz


Fotó

UFO X-COM


  • Válasz írásához lépj be
949 hozzászólás érkezett eddig

Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2051 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.16, 14:20

Valószínűleg ott lettem elrontva, hogy én a Terror for the deep-pel hamarabb játszottam, mint az UFO-val. Ezek után az UFO nem volt akkora durranás számomra, valamint nekem tetszett ez a mélységlakós-óriás medúzás-atlantiszos dolog.
 
Vannak benne fura dolgok, pl. elég hülyén néz ki, hogy a katonáid a tenger alján simán sétálgatnak. (egy úszás-szerű mozgás azért jó lett volna, viszont a lelőtt katonád legalább lassan süllyedt le a homokra)
 
Delta Green-nel felturbózva elég ütős lenne :)
Van egyébként a DG-ben ilyesmi: támadás Innsmouth ellen, tengeralattjárós őrjáratok elsüllyedt városok körül, stb.

Tehetsz egy próbát az UFO ET-vel is. Ugyan nem tenger alatt játszódik, de hasonlóan kemény AI van hozzá. Steamen valami 8 €.



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4659 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.16, 11:58

 

Azt esetleg nem tudjátok, hogy készül-e valahol modernizált Terror from the deep? Akár xenonauts-hoz hasonló ráncfelvarrás, akár X-com-féle újragondolás?

(nekem jobban tetszett, mint az Ufo, kicsit Cthulhu-sítva, az ötvenes-hatvanas évekbe helyezve nagyon frankó lenne :D)

 

Nem tudok ilyenről. Az első UFO kultjáték lett, a második meg akárhonnan nézzük csak egy rókabőr, szóval meglepne, ha lenne ilyen projekt.

Amúgy a TftD hangulata szerintem nyomasztóbb, mint az elődjéé, de talán csak a vízalatti helyszínek miatt. Egy második világháború előtti vagy utáni Cthulhu-s remake-et én is szívesen megnéznék. ;)

 

 

Valószínűleg ott lettem elrontva, hogy én a Terror for the deep-pel hamarabb játszottam, mint az UFO-val. Ezek után az UFO nem volt akkora durranás számomra, valamint nekem tetszett ez a mélységlakós-óriás medúzás-atlantiszos dolog.

 

Vannak benne fura dolgok, pl. elég hülyén néz ki, hogy a katonáid a tenger alján simán sétálgatnak. (egy úszás-szerű mozgás azért jó lett volna, viszont a lelőtt katonád legalább lassan süllyedt le a homokra)

 

Delta Green-nel felturbózva elég ütős lenne :)

Van egyébként a DG-ben ilyesmi: támadás Innsmouth ellen, tengeralattjárós őrjáratok elsüllyedt városok körül, stb.



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.15, 12:42

Azt esetleg nem tudjátok, hogy készül-e valahol modernizált Terror from the deep? Akár xenonauts-hoz hasonló ráncfelvarrás, akár X-com-féle újragondolás?

(nekem jobban tetszett, mint az Ufo, kicsit Cthulhu-sítva, az ötvenes-hatvanas évekbe helyezve nagyon frankó lenne :D)

 

Nem tudok ilyenről. Az első UFO kultjáték lett, a második meg akárhonnan nézzük csak egy rókabőr, szóval meglepne, ha lenne ilyen projekt.

Amúgy a TftD hangulata szerintem nyomasztóbb, mint az elődjéé, de talán csak a vízalatti helyszínek miatt. Egy második világháború előtti vagy utáni Cthulhu-s remake-et én is szívesen megnéznék. ;)



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4659 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.15, 08:55

Azt esetleg nem tudjátok, hogy készül-e valahol modernizált Terror from the deep? Akár xenonauts-hoz hasonló ráncfelvarrás, akár X-com-féle újragondolás?

(nekem jobban tetszett, mint az Ufo, kicsit Cthulhu-sítva, az ötvenes-hatvanas évekbe helyezve nagyon frankó lenne :D)

Módosította galu22: 2014.08.15, 08:55


Gregorius

Gregorius

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 601 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.07, 11:58

Aki nem rendelkezik végtelen szabadidővel, ne kezdje el, mert igen nehéz abbahagyni!  :)



elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4342 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.07, 11:58

Hoppla. Egy moddal már be lehet robbantani az ufók oldalát. :)



elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4342 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.06, 09:20

A Xenonauts tapasztalataim nagyon jók, bár egy időre abba kellett hagynom, mert a béna laptopomon nem működik túl jól. A térképek kevésbé véletlenszerűek, mint a klasszikus X-COM-ban, ezért érezhető az ismétlődés, de ezen lassan kezdenek segíteni az amatőr kiegészítők. Talán kevésbé gyors a technológiai fejlődés; nehezebb felfejleszteni egy lézeres-testpáncélos alapcsapatot, és kevesebb lehetőség van a ... khm, területrendezésre (nem lehet lazán berobbantani az ufók oldalát). Viszont a leszállóegység kevésbé halálcsapda, mint volt, és persze a hangulat az eredeti.



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4659 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.05, 06:16

Bátran merem ajánlani a Xenonauts-ot, semmi sem adja úgy vissza a régi ufo-s hangulatot, mint ez a game!


Köszi az ajánlást!
Ez nekem teljesen kimaradt, de igencsak hiánypótlónak tűnik :)

Gregorius

Gregorius

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 601 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.07.28, 11:01

Bátran merem ajánlani a Xenonauts-ot, semmi sem adja úgy vissza a régi ufo-s hangulatot, mint ez a game!



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.07.03, 14:17

Xenonauts-ot próbálta már valaki?

 

Nekem már a kezdetektől kezdve nagyon sterilnek tűnt a játék, de itt van a Eurogamer kritikája, ha az segít:
http://www.eurogamer.net/articles/2014-07-03-xenonauts-review



hyperman25

hyperman25

    Rendszeres fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 301 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.06.19, 18:04

Xenonauts-ot próbálta már valaki?



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.06.17, 13:17

OpenXcom 1.0!

http://openxcom.org/2014/06/openxcom-1-0/

 

Radartávokat és nyomvonalakat mutató geoscape, egérgörgő használata, brutális részletességű options menü, 3D-s robbanások, színes nyomvonalak a harcban, modok!

 



Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.11.20, 20:51

Hali!

X-Com: Enemy Within újítások.

A kampánnyal még nem végeztem, a hyperwave relay megépítése előtt vagyok, vagyis abban a fázisban, ahol a legtöbb fejlesztést szoktam megejteni. Az eddigiek alapján az új dolgok:
Sokkal több dologra kell odafigyelni, több a lehetőség. A kampány ugyanúgy indul, és eddig a főbb állomások is ugyanezek, csak feltűnik még egy ellenséges oldal, az EXALT. Ők a földönkívüliek feltűnését pozitív dolognak érzékelik, terrorszervezetként igyekeznek aláásni az X-Com munkáját. Lényegében véve sima emberi katonákról van szó, akik sajnos ugyanúgy megszerzik lassan az idegen technológiákat, mint mi, és szintén vannak snipereik, assaultjaik, stb. csak éppen jóval többen vannak. Az ő részük küldetései igen szívatósak tudnak lenni. Több olyan akad, mint az alapjáték kísérgetős küldetései, csak most nem egy-két thin man esik be körönként, hanem vagy hat EXALT-katona, de akadtam már 3 muton-2 sectoid-2 mechtoid (róluk később) vagy kapásból 2 cyberdisc-4 drone kombóba is. Igen, megtámadják a főhadiszállást is. Igen, az embereknek azzal kell védekezni, ami épp a kezük ügyében van (és randomban kapjuk azt, hogy kivel kell visszaverni a támadókat) szóval aki le szokta szerelni az embereit csata után, az most megszívja, nagyon.

Fő küldetéseik mellett az EXALT-nak sejtjei működnek, ezeket némi pénzmagért cserébe lehet felderíteni (vagy észrevesszük őket maguktól, mert az egekbe növelik a pánikot ott, ahol propagandát terjesztenek pl., vagy a kutatásainkat szabotálják, vagy a pénzünket nyúlják), aztán vagy megrohanjuk, mint főhadiszállást (és ha vakra futunk, az adott ország mérges lesz, mert terroristák rejtegetésével vádoljuk ugye, és egyből kilép az x-comból, ha meg már kilépett, akkor tömeges pánik tör ki a kontinensen), vagy odazavarunk egy katonát, aki beépített emberként fog ügyködni. Egy héttel később mehet a csapat kimenekíteni a megszerzett infóval (mely infók mindegyike egy lépéssel közelebb visz az EXALT igazi főhadiszállásának megtalálásához). Ekkor meg kell őt védeni (megint macerás, az ügynök a pálya túlsó felén kezd, és csak pisztolya van, szóval ajánlott snipert küldeni, gunslinger és double tap perkekkel, és gyúrni kicsit pisztolyra a foundryban), miközben átjátszótornyokhoz visszük hekkelni, végül kimenekítjük a pályáról. Érdekes színfolt, és nekem tetszik. Ja, megkapjuk a használt fegyvereiket is (ember lévén az övék nem esik szét a tulajdonos halálakor), csak éppen felesleges, általában úgyis van nálunk jobb.

A support deep pocket perkje nem ad többé újabb inventory slotot, csak a nála levő cuccokból vihet még egyet, értsd: eggyel több medikit lehet nála, a support úgyis azt visz. Van helyette egy új fejlesztés a foundryban, ennek hatására az égvilágon mindenki vihet magával még egy cuccot.
A sniper a snapshotra már nem 20, csak 10 levonást kap - végre igazán használható kaszt lett támadásra is, nem csak védekezésre.

Kapunk pár új épületet is, génlabort és kiborgfelszerelő üzemet. Az idegenek boncolása ezúttal genetikai módosításokat nyit meg, amik egész pofás bónuszokat adnak: pl. van olyan, amivel az embereink tudni fogják, hol van ellenség a közelükben pár mezőnyire. Azt nem, hogy mi, de azt igen, hogy ott van valami. Vagy a regenerálódás, ami csatán kívül gyorsítja a gyógyulást (és erre jön még a rapid recovery), csatában meg körönként 2 életerőt gyógyít. Öt ilyen modot rakathatunk be, 10 lehetőség közül (választhatunk két agyi, két szem, két mellkas, két láb, és két bőrbeültetés közül). El lehet képzelni, mennyire ütős egy maximális szintű katona, öt beültetéssel, pláne ha még pszít is tud használni.
Kasztot kapott embereink közül kiválaszthatunk párat, akiket kiborggá (itt MEC Trooper, de kiborg az, ne szmírpeljünk) alakíthatunk. Egy teljes kiborg 2 elemből áll, maga a katona, aki irányítja, valamint az exoskeleton hozzá (külön legyártandó). Az exoskeletonok fegyverzete külön fejleszthető, három szinten keresztül, hat brutális páncélmodból választhatjuk ki, melyik három legyen rajta. Ehhez jönnek még magának a katonának a perkjei. Az eredeti kasztját elveszíti ugyan, de bizonyos tulajdonságai megmaradnak, és kap egy teljesen új skillfát.
Sebzése brutális, és jól bírja a gyűrődést, de vannak hátrányai. Pl. semmilyen fedezéket nem használhat (sőt, egy moddal őt magát lehet fedezéknek használni). Továbbra is hat rá a mind control. A magam részéről nem használtam sokat, csak kíváncsiságból gyártottam le egyet.

Mindehhez a pénzen kívül még kell meld. Idegen anyagról van szó, mondani sem kell, ezt is csak az idegenektől lehet beszerezni. Abduction és lelőtt/leszállt ufó megtámadása esetében van a pályán általában 2 tartály meld, ezeket lehet megszerezni, záros határidőn belül. Sokszor ez az idő pofátlanul rövid, max akkor éri el őket az ember, ha megállás nélkül rohan előre, de akkor meg biztosan beleszalad egy combos ellenséges csapatba. Megéri azonban, ahogy mondtam, egy maxra módosított, maximális szintű katona igazi terminátor tud lenni.

Ha a génmódosítás, a pszí, a plazmafegyverzet és a titan armor még mindig nem lenne elég, azoknak a beteg elméknek ott vannak még a kitüntetések. Különösen sikeres akciókért kapjuk őket (a főszálak feladataiért mindig), kiválaszthatjuk, milyen bónuszt adjanak, aztán odaadhatjuk egy katonának. Összesen ötféle kitüntetés létezik.

Kapunk új ellenfeleket is. A Mechtoid a MEC Trooper idegen megfelelője, sectoid exoskeletonban, magas sebzés, nem tud fedezékbe húzódni, bírja a gyűrődést. Nem tűnik fel belőle sok egy pályán, és hamar leszedhető koncentrált tűzerővel. Cserébe a sectopod kétszer annyira bírja a lövéseket, mint eddig.
A Seeker aljas kis robot. Meglátod, láthatatlan lesz, lecsap egy katonára, és ha nem kapják le az overwatchban figyelő csapattársak, fojtogatni kezdi. Ezzel pár kör alatt meg is öli a szerencsétlent, ha nem lőjük le. Ha lelőjük, a fojtogatott katona egy körig levegő után kapkod, ezalatt a mozgása és a célzása siralmas szintre esik vissza.

Vannak még új tárgyak, új gránáttípusok (szöges, gázgránátok, stb.), és egy rakás apróság, pl. a felszerelés visszaszerzéséhez nem kell kidobni a katonát, akit vinni akarunk, behozni a régit, elvenni a cuccát, majd kidobni és odaadni a preferált arcnak, most már az egész egy kattintással megoldható. Továbbá, a lelőtt ufók most már városban is le tudnak zuhanni, remek alkalmat nyújtva egy kis bújócskára.

Mindehhez jön még a régi móka minden szépsége, abductionök, terrortámadások, műholdmizéria, légierő felszerelése, ésatöbbi, szóval sok mindenre kell figyelni. Good luck, Commander!

Kieron

Kieron

    Homályszövő

  • Fórumita
  • 970 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.27, 17:33

Üdv!

Az Afterlight nemrég került a kezembe, és akad egy kis problémám, ehhez kérnék helpet.

Nagyban kutatok, erre az egyik témánál kapom azt az infót, hogy a profok elakadtak és nem látnak módot a befejezésére. Már napok óta ülnek rajta és semmi (ennyi idő alatt már egy Complex kategóriát is 2x befejeznek máskor). Konkrétan a Beastmen medium armour-ról van szó, és a 4 kutatóból ketten Major Beastmen technology-sok ráadásul.

Találkozott valaki ilyen esettel? Van még remény, hogy valamikor befejezik (és csak valamiért nagyon sokat kell várni) vagy ez valami bug és bukta a dolog (meg minden, ami erre épül)?

Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2051 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.07, 14:42

Én játszottam ezzel az újjal pár órát, de nem bírtam megemészteni, szóval kuka. Az UFO ET sokkal jobban hozta a klasszikus játékmenetet, megfelelő AI beállítással az is mocsok kemény, nem csilli-villi, de legalább a jól megszokott dolgok vannak benne. Elsőnek mondjuk fura volt, hogy csak egy bázisa lehet az embernek, de ezt is lehet kompenzálni 2 csapatszállító építésével. Ebben az újban is láttam jó dolgokat, de számomra nagyon sok negatívum van benne.

moriarty

moriarty

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 11 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.06, 21:00

A sok kicsi sokra megy éllovasa az Apple az AppStore-ral, ahol 1 dollárért mennyi olyan játékot vettek meg emberek, amivel max egyszer játszottak?

Az Angry Birds-et én si megvettem, aztán már rég unom, de ettől még nagyon nagyon sok pénzt jelentett a fejlesztőnek...

Amúgy valószínű, hogy ha a DLC-k bejönnek a népnek, akkor csinálnak egy kieg lemezt is, ami tök jó lenne, mert nekem hiányzik az XCOm ból a bázis támadás...

G

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.06, 20:05


Természetesen a felhasználó szempontjából értelmetlen. Én biztosan nem veszem meg. Néha nem értem, hogy mi értelme ennek a DLC dolognak. Talán annyi, hogy kisebb léptékekben és gyorsabb tempóban tolhatja a cuccot a kiadó.



Több lóvét lehet elkérni. Általában az van, hogy jelképes összeget, ami valójában tényleg nem sok, mondjuk 1-5 dollár, kérnek el egy-egy DLC-ért, amiket az emberek könnyen megmagyaráznak maguknak (két sör ára...). Aztán ha összeszámolják 3-4 fegyverért, 1-2 új opcióért meg néhány pályáért kifizették egy kiegészítőlemez vagy egy teljes játék árát.


edit:
További gáz viselkedés mikor olyan dolgokat tesznek DLC-be, amit patch-be illett volna... (ld. CA és a Total War játékok.)


Jól látod, egy tisztességes kieg-ért 30-40 dollárt elkérhet, de abban van 1 év munka legalább. Míg egy DLC-t 1-2 hét alatt összedobnak (ha már kampány is van benne akkor 1 hónap) és ár/érték arányban nem olyan jó, de jóval többen veszik gondolom és így jön ki az extramoney.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4659 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.06, 18:49

Természetesen a felhasználó szempontjából értelmetlen. Én biztosan nem veszem meg. Néha nem értem, hogy mi értelme ennek a DLC dolognak. Talán annyi, hogy kisebb léptékekben és gyorsabb tempóban tolhatja a cuccot a kiadó.



Több lóvét lehet elkérni. Általában az van, hogy jelképes összeget, ami valójában tényleg nem sok, mondjuk 1-5 dollár, kérnek el egy-egy DLC-ért, amiket az emberek könnyen megmagyaráznak maguknak (két sör ára...). Aztán ha összeszámolják 3-4 fegyverért, 1-2 új opcióért meg néhány pályáért kifizették egy kiegészítőlemez vagy egy teljes játék árát.


edit:
További gáz viselkedés mikor olyan dolgokat tesznek DLC-be, amit patch-be illett volna... (ld. CA és a Total War játékok.)

Módosította galu22: 2012.12.06, 18:50


grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.06, 12:36

Egy értelme mégis lehet, hogy lássa a Firaxis, hogy érdemes DLC-ket gyártani. Így nem fognak leállni róla :)

Szóval én két ünnep között megveszem, addig nem lesz időm játszani úgysem.

G


Természetesen a felhasználó szempontjából értelmetlen. Én biztosan nem veszem meg. Néha nem értem, hogy mi értelme ennek a DLC dolognak. Talán annyi, hogy kisebb léptékekben és gyorsabb tempóban tolhatja a cuccot a kiadó.

moriarty

moriarty

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 11 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.06, 12:14

Egy értelme mégis lehet, hogy lássa a Firaxis, hogy érdemes DLC-ket gyártani. Így nem fognak leállni róla :)

Szóval én két ünnep között megveszem, addig nem lesz időm játszani úgysem.

G


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]