Ugrás tartalomhoz


Fotó

Erdőjárók sátra


  • Válasz írásához lépj be
709 hozzászólás érkezett eddig

_Aalian (NPC/NJK)

_Aalian (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.01.22, 10:16

-És maga lát itt egy leket is rajtunk kívül? Druidákat vagy Erdőjárókat? Már 5 hónapja eltüntek. azóta beszélnek a városban erről a helyről.Valami oka csak van hogy lassan 5 hónapja egy lélek sem járt itt.És mindent így hagytak itt.

*Mutat körbe.Tényleg minden úgy van hagyva, mintha mindent hátrahagyva menekültek volna, vagy mintha egyik percről a másikra eltűntek volna innen*

_Echiko Momotani (NPC/NJK)

_Echiko Momotani (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.01.22, 10:12

- Sok a kérdés, kevés a válasz.
*Szól, miközben leül az egyik ottani székre.*
- Egy lény üldözte volna el őket? Nos, erről én nem hallottam.
*Apró szünetet tart.*
- Idejöttem, mert úgy hallottam, errefelé druidákat, vagy legfeljebb erdőjárókat találok.
*A többi kérdésre már nem válaszol. Vagy nem tud, vagy nem akarja. Macskafejes botját ölébe fekteti, a két smaragd szem Aalian felé fordul. De ez szinte észrevehetetlen. Továbbra sem látható a nő arca.*

_Aalian (NPC/NJK)

_Aalian (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.01.22, 09:48

*Hirtelen a nőre pillant, fegyverét megszorítva*Hallottam történeteket a helyről.És felkeltette az érdeklődésem.Mért tűntek el innen? Mi okból. Hallotam egy lényről aki elüldözte vagy megölte őket.De lehet hogy ez csak pletyka.Ezért jöttem.Hogy kiderítsem mi történt itt.

*Végignéz a nőn*

Talán nem szabad idejönni? És maga mit akar itt? mért von kérdőre?

_Echiko Momotani (NPC/NJK)

_Echiko Momotani (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.01.22, 09:43

*A nő feláll, majd szinte árnyként a sátorhoz suhan. Némán felemeli az egyik lapját, hogy belépjen.*
- Tán keres valamit?
*Kérdezi, csuklyája továbbra is szemét eltakarja, de furcsa mód kilát belőle.
Hosszú köpenyéből nem következtethető, milyen testalkatú, s csak hangjából ítélhető meg, hogy nő.*

_Aalian (NPC/NJK)

_Aalian (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.01.22, 09:26

*Bent lassan lépked, a lába alá néz, nehogy rálépjen valamilyen csapdára vagy valami tárgyra.Végül elér egy asztalhoz, amin egy kis füzetecske van.Valószínű hogy egy napló lehet.Kinyitja és elkezdi olvasni, hátha kiderül belőle hogy mi történt itt.Azokkal akik itt voltak.Vagy hogy mért hagyták el ezt a helyet*

_Aalian (NPC/NJK)

_Aalian (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.01.21, 21:11

*A sátor felé közeleg, egy viszonylag magas nő, hosszú, fehér hajjal, napszemüveggel szemén.Óvatosan közelít a sátorhoz.Hallot már a helyről. Tudja hogy már rég nincs itt senki.Ennek az okát kideríteni is jött ide most.Fegyvere a kezében van, ha esetleg valami vad támadna rá.Óvatósan lép be a sátorba, és látja a lassan 5 hónapos nyomokat.Tudomása szerint azóta nem merészkedett ide senki.És azóta suttognak a népek egy lényről, aki elüldözte innen a többieket*

_Echiko Momotani (NPC/NJK)

_Echiko Momotani (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.01.21, 20:53

*Mély csend. Hónapok óta nem járt itt senki. A szél már megunva a sátor tépését, lassan alábbhagy. Teljesen néma a természet. Lassan egy fél éve.
Léptek ütik meg a fán gubbasztó madarak fülét. Öt hónap után újra. Halkan csipogva tudatják egymással a hírt, s az érkezőt figyelik.
Barna köpenybe bújtatott, korához mérten magas alak lépked a sátor felé. Nem kell benéznie, hogy megállapítsa; üres. Csuklya mélyen állába húzva.
Mintha szégyellené arcát.
A sátortól nyolc lépésnyire, egy fa tövébe leül. Bal kezében egy bot, vagy inkább pálca? Nem tudni. A nőnek az alkarja hossza a mérete a különleges fadarabnak. A tárgy végén egy macskafej van kifaragva, mely élénken figyel előre, s szemei helyén smaragdok ülnek. Tompán csillognak.
A macskafej él. De nem mozog.
A nő némán néz körbe. Semmi jele nincs rajta kívűl az életnek. Az állatokat maga körül békésen érzékeli, de kétlábú nyomát - nem találja. A sok havazás, és esőzés elmosta őket. A köpenyes-csuklyás alak tovább üldögél a fa alatt. Magában egy mély dalt dúdolgat.*

_Fantos (NPC/NJK)

_Fantos (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.08.20, 21:03

*Megy az erdQben és betéved a sátorba*-Hello mindenki*köszö ha vannak ott* /hello mindenki/

psybear

psybear

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 302 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.29, 23:06

//gazdinak mostantól nincs nete, utolsó beírás. Ithor azt teszi amit akartok, követi a partit, segít ahol kell és ahol tud. Felhatalmazok minden résztvevőt hogy irányítsa a karit. Awenre, Ariára és Electrára gondolok itt. Kaisa és Axen bármikor távozhatnak otthonról, játszhattok nélkülem utána. Ha a kari meghalna, azt is vállalom, csak szeretnék egy u2u-t kapni majd hogy mi is történt. Bocs az offért, jó játékot//

psybear

psybear

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 302 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.26, 16:25

*látva hogy a többiek elindulnak, maga mellé inti a lányokat, Kaisát és Axent*
- Veszélyessé vált az erdő, és van alami aminek utána kell járnunk. Hagyjatok itt mindent nyugodtan, az én házamhoz pedig eltaláltok innen. Clau majd beenged titeket, csak mondjátok meg hogy én küldtelek....
*itt elgondolkodik egy kicst*
- És nyugtassátok meg, hogy semmi veszély nem fenyeget, nem akarom hogy feleslegesen aggódjon.
*ezekkel a szavakkal búcsúzik, majd Ariáék után siet. A tisztáson körülnéz, megvizsgálja a vérfoltokat, szőrcsomókat, a földet is megnézi, talál e valamiféle nyomot. A harcra utaló jeleket felfedezi, de elvezető nyomokat nem. Akkor merre mehettek? Bizonyára igaz amire gondoltak. Egy mágus lehetett. Az könnyedén eltünteti a nyomokat. Kérdőn tekint a többiekre, miközben feláll a talajról*
- Ez meghaladja képességeimet... Nem tudom megállapítani merre mentek, bizonyára valami mágikus úton tüntették el a nyomokat.
*Awenre néz*
A mágiahasználat nyomait nem lehet felfedezni valahogy?
*idegesen szorongatja kardja markolatát, idegesíti hogy talán elvesztették őket*

Ariadney_Dragonclaw

Ariadney_Dragonclaw

    Tűzzel játszó

  • Archívum
  • 856 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.25, 19:46

*csöndben követi a többieket, inkább hátul megy. Minden apró neszre figyel, a szagokat inkább hanyagolja a vér miatt. Mikor a tisztásra érnek, Elektrát figyeli, továbbra is résen van, s továbbra is inkább csak csöndben figyel.*

_Electra_ (NPC/NJK)

_Electra_ (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.06.25, 18:19

*Látva, Ithorék nem igazán tartják jó ötletnek, ő viszont - rossz szokása szerint - makacs egy kissé. Lassan elindul a vér nyomán, de nem lép bele az ezüstös folyadékba. Folyamatosan szaglászik, csavargatja a fejét. Csak a bogarak motoszkálnak, meg talán egy őz lehet a közelben, de semmi különös nincsen... lassan megérkezik (avagy ha a többiek is jöttek; megérkeznek) a tett színhelyére. Az ezüstös vér hol a fák törzsének alján, hol az aprócska mező közepén... és ha jobban körülnéznek, vöröses vér, és szőr... farkasszőr. Lábnyomok igazán nincsenek, talán az elf veheti észre, hogy a farkasok innen kelet felé mentek. Az unikornis nagyon lassan sétál be, nagyon szaglászik, hisz lehet, még itt vannak... de nyugodt az erdő. Az őz erre pillant, de elugrászik. Az unikornis nem érti. Nem érzi semminek sem a szagát, csak a farkasokét.... azoknak sem a rendesét, csak a szőrüket... a farkasok talán ugyanolyan fáradtak lehetnek lelkileg és testileg mint a lóféle, hisz az unikornis nem adta könnyen magát.

Awenhai

Awenhai

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1095 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.25, 06:00

Azt hiszem, meg kéne néznünk a csata helyszínét, Elektra legalábbis ezt szeretné... de ha odamegyünk, az úton is figyeljünk, ha valaki keres minket, a nyomokon jöhet, tehát találkozhatunk.

*Odalép Elektra mellé, de nem ül a hátára, a nyom helyett inkább a környezetet figyeli*

Ariadney_Dragonclaw

Ariadney_Dragonclaw

    Tűzzel játszó

  • Archívum
  • 856 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.23, 18:38

*nagyon jól érzi a vérszagot, nyugtalanítja is ez, bár próbál higgadt maradni. *
Igaz, előfordulhat, hogy valaki követi a vérnyomokat. Bár ha a farkasok esetleg ide tévednének, talán harc nélkül megúszhatjuk a dolgot.

psybear

psybear

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 302 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.22, 21:40

*akkor nem talál semmit, simogatja az állatot. Elkapja a kezét mikor az unikornis elszalad tőle, követi a tekintetével. Látja a földön a vérfoltokat, és odasiet, de nem tulajdonít különösebb figyelmet a dolognak egyenlőre, majd elgondolkodik kicsit. Sok vért vesztett az állat, és talán az erdőben maradt még nyoma. A támadó rájuk talalálhat, s talán már a közelben van. Veszélyes itt maradnia Electrának, de látja hogy izgatottan viselkedik valami miatt. Kérdőn néz Awenre hogy ő tudja e miről van szó*
- Ha követte a nyomokat, talán mi is veszélybe kerülünk...
*mondja csendesen, arrafelé figyel ahonnan az unikornis érkezett*

_Electra_ (NPC/NJK)

_Electra_ (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.06.22, 10:44

*Meg sem rezzen, mikor Ithor hozzáér, de hallja, hogy hozzábeszélnek... de most nem válaszol. Mégha az elf nő értené is. Beleszagol a levegőbe, majd látja, hogy a vére teljesen még nem tűnt el... hirtelen odarohan a legutóbbi vérezésének helyéhez (embernek úgy tíz-tizenöt lépés), megszagolja, majd tekintetével végigköveti a csíkot. Hát persze! Ha még megmaradt a vérének nyoma, visszamehetnek a küzdelemhez. Onnan meg csak felfogják a farkasok szagát, vagy szőrét találhatják...*

Menjünk...

*Mondja szűkszavúan, vagyis nyeríti, az elf nőnek kell lefordítania. Electra általában szűkszavú, és talányokban beszél. Felőle bármelyik felülhet hátára, neki mindegy...*

Awenhai

Awenhai

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1095 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.22, 06:36

*Ellátatlan sebet Ithor biztos nem talál, Awen ebben rendkívül precíz... és talán emlékszik is rá Ithor, hogy miért...
A kérdésre viszont az egyszarvú felé néz... Elektra pedig érzi, hogy mondanivalóját az elflány le tudja majd fordítani.
Egy dologban mindketten biztosak az egészen halvány fény miatt, ami a medált körülveszi: A medálja lesz a segítségére.
Nem szól, mert most önmagától nincs mit mondania, a felesleges csevegés meg nem kenyere.*

psybear

psybear

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 302 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.21, 21:05

*egyik lányról a másikra néz, nem tudja hogy mitévő legyen. Bár Awen és Aria láthatóan nyugodtan elvannak, őt csak nem hagyja nyugodni hogy veszélyes az erdő. Emlékszik mikor orkok törtek be, de ez sem kevésbé rosszabb annál. Feláll, majd az unikornishoz megy. Megsimogatja a nyakát. Imádja az unikornisokat, a pegazusokat, és a lovakat is. De a leggyönyörűbbnek mindig is az unikornisokat tartotta*
- Ki tesz ilyet és miért?
*kérdezi mintha Electrától kérdezné, de tudja hogy nem fog válszt kapni. Titokban azért még mindig reméli hogy cask vaklárma az egész. Megnézi még egyszer óvatosságból hogy maradt e az állatnak ellátatlan sebe*

_Electra_ (NPC/NJK)

_Electra_ (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.06.19, 08:22

*Remélte, hogy segít valami. Amikor a tárgyhoz érnek, valami eszébe villan. Egy kicsike szobor... és mégis, megkora ereje van. Mikor megpróbálna bólintani a tárgy szóra, vagy akár leírni, nem sikerül neki... talán ez is egy átok lenne affelől? Mindenesetre nyugodtan nézelődik körbe... nem érzi magát veszélybe, ezért nyugodtan, lassan szuszog... közben hallgatja a beszélgetést. Azon tépelődik, hogyan is oldhatnák meg...*

psybear

psybear

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 302 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.06.18, 07:08

*nézi mit csinál Aria, majd azt, ahogy a kígyó elsiklik. Karba fonja a kezét*
- Azt hiszem most mást nem tehetünk, minthogy várunk.
*Electrára néz, hogy mit csinál. Mellette akar maradni mindenképpen, ha el akar kóborolni valamerre, követni fogja, ne maradjon egyedül. Awenhai-ra néz*
- Vagy akad jobb ötlet a várakozásnál?


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]