Ugrás tartalomhoz


Fotó

Kérdések-Válaszok


  • Válasz írásához lépj be
953 hozzászólás érkezett eddig

nlevi

nlevi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 232 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.04.29, 17:48

Sehogy! :sir:
Egyébként dodge. Nem kell blokkon maradni. Ha mindenhonnan meglépsz (elfnek üresbe 2+), akkor egy blitz marad, ami nem sokra elég.
De azt azért extrémnek mondanám, hogy az egész csapatodat egy félidő alatt elkalapálták. Ahhoz általában egy egész meccs kell :sir:

Kazador

Kazador

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1256 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.04.29, 17:23

Szerintetek wood Elf csapattal hogy lehet túlélni azt orkok ellen, hogy ne verjék bucira az egész csapatom a félidő végére?

-ChRiS-

-ChRiS-

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1269 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.04.04, 19:07

Hi!

Egyszerű kérdésecske: A wrestle működik együtt a jump up-pal?

Titi


Természetesen. Semmi köze a kettőnek egymáshoz!

Titi

Titi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 280 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.04.04, 18:51

Hi!

Egyszerű kérdésecske: A wrestle működik együtt a jump up-pal?

Titi

sujozsi

sujozsi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 374 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.20, 21:16

őrjöngéskor is max kétszer blokkolhatsz :nono:

Salander

Salander

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 115 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.20, 20:48

A játékos, mikor a pályára lép, pszichopata gyilkossá válik, ellenfeleit kontrollálhatatlan őrjöngéssel támadja meg. Ha más szabály nem írja fölül, akkor ezt a jártasságot mindig használni kell. Ha a játékos blokkol és hátralöki áldozatát, mindig követnie kell, ha ezt nem zárja ki valami. Ha Hátratolás vagy Védőhiba volt az eredmény, és még mindkét játékos áll és egymás mellett van, akkor újra blokkolnia kell ugyanezt a játékost. A játékosnak ezután a második blokk után is követnie kell, hacsak nem zárja ki ezt valami. Ha az Őrjöngő játékos Roham Akciót hajtott végre, akkor is követnie kell és másodszorra is blokkolni, kivéve ha nincs több mozgáspontja és mindent belézni se tud
már.


Lehet, hogy nagyon amatőr lesz, de:

Őrjöngéskor hányat blokkolhat egymásután a játékos? Mert azt mondja, hogyha hátralökés vagy védőhiba, akkor újra KELL próbálni [ilyen könnyen kijöhet a második dobásra is], viszont a következő mondat csak "második blokk után" -ként hivatkozik erre a dologra és nem "következő blokkok után" -ként.

Szóval 2-szer vagy amíg van mozgáspontja lökni az ellenfelet az erőltetéseivel?

Módosította Salander: 2009.03.20, 20:49


Titi

Titi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 280 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.09, 22:09

Az LRB5 végére van egy FAQ toldva, ahol szerepel ez a kérdés, ami teljesen egyértelművé teszi.
"Can you use Stab with Multiple Block?"
A válasz:
"Yes, you may use Stab to replace either one or both of the blocks with the Multiple Block skill."
Szóval még azt is megteheted, hogy az egyik ellenfél ellen dobsz a blokk kockákkal, míg a másik ellen simán csak armorra dobsz.


Örülök a Topicnak, annak meg pláne, hogy a kérdésemmel kezdtetek amit fel szerettem volna tenni :ok: :rohog: ;)

gront

gront

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1174 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.09, 09:35

well attól függ, az említett rész elég világos, nem félreérthető.De monnyuk mindenki úgy játssza ahogy kedve van:)

elendro

elendro

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 889 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.08, 22:13

Köszönöm szépen, érthető, akkor tehetem azt is h 2 stab, vagy 1stab 1 block, vagy csak 2 block :ugri:

Salander

Salander

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 115 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.08, 19:57

Az LRB5 végére van egy FAQ toldva, ahol szerepel ez a kérdés, ami teljesen egyértelművé teszi.
"Can you use Stab with Multiple Block?"
A válasz:
"Yes, you may use Stab to replace either one or both of the blocks with the Multiple Block skill."
Szóval még azt is megteheted, hogy az egyik ellenfél ellen dobsz a blokk kockákkal, míg a másik ellen simán csak armorra dobsz.

Vinduil

Vinduil

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 333 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.06, 11:06

Én kicsit másként értelmezem:
Habár a konkrét leírt szabályok alapján valóban így lehet magyarázni a dolgot, de a készítők szándéka szerintem más volt. A Stab ugyanúgy támadásnak számít, mint a blokk, csak nem használjuk a blokk kockákat hozzá, egyből páncéldobást dobunk.
Csak azért gondolom, hogy a készítők szándéka más volt, és csak a szabály megfogalmazása nem elég egyértelmű, mert a sztárjátékosok között is szerepel pl. a dark elf Horkon Heartripper, aki a stab mellett multiple blockot is tud, és valószínűleg nem a 3-as ereje miatt vette azt fel.

Ordas

Ordas

    Káosz edző

  • Fórumita
  • 424 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.06, 00:44

Sehogy, a Stab kivaltja a blokkolast, a Multiple Block pedig a blokk akciot segiti, de elobbi esetben ilyen nem tortenik :punny:

"This player may attack an opponent with their stabbing attack instead of
throwing a block at them."

"At the start of a Block Action..."

Zoo kollega kérdése, multiple block és stab hogyan működik együtt?



elendro

elendro

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 889 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.05, 23:12

Zoo kollega kérdése, multiple block és stab hogyan működik együtt?

Viharmadar

Viharmadar

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4268 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.05, 12:28

Igény volt rá...használjátok.

Hi mindenkinek!

Valaki tudna nyitni egy Kérdések - Válaszok topicot? Lécccci!

Addig is a kérdésem:

Volt egy meccs amin kijött kezdésnél a zavargás. Az egyik embernek a a 6. körre a másiknak a 8. körre kellett tolnia a körszámlálóját. Akinek volt még köre az léphet míg a másik játékos bambán bámul ebben az esetben? 2 kör pont elég 1 gólra ami ugye nem mindegy....

Előre is köszi:

Titi


Üdv!

Csak az egyikőtök (a rúgó) dob, és mindketten ugyanannyit toljátok a körjelzőt.

Legjobbakat!

ITZLA


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]