Ugrás tartalomhoz


Fotó

Fény és Sötétség


  • Válasz írásához lépj be
67 hozzászólás érkezett eddig

Azydir

Azydir

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 18 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 16:59

gyakorlat: helyszínen odaslattyogsz hogy jöttél játékra nem zavarnak vissza


Szerintem te sem szeretnéd, ha gyakorlatban működne az elmélet. Emberek vagyunk, természetesen senkit nem rúgunk ki a játékról.

Deminn

Deminn

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 6 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 13:35

Minnél hamarabb el kell küldeni mivel a kalandhoz jó tudni kik és hányan lesznek.
Pl ha sok elf jön lehet rájuk kalandot írni

Shadow

Shadow

    A szent kanál őre

  • Fórumita
  • 565 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 11:51

gyakorlat: helyszínen odaslattyogsz hogy jöttél játékra nem zavarnak vissza

QBee

QBee

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 410 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 11:49

Általában játék előtti szerdáig szokott lenni. Persze nem árt előbb megtenni :nono:

Halando

Halando

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 50 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 11:30

Még valami ami nem világos...
Jelentkezési határidő? Vagy csak én vagyok vak, hogy nem találom?

Azydir

Azydir

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 18 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 09:53

Elmélet: Életút játék van.
Gyakorlat: Ha te is úgy akarod. Igazából a legtöbb játékos keresi még az igazit.

Az Alkalom Pontokat a játékos kapja vagy a karakter? Ez sem volt számomra teljesen világos, és lehet mondjuk míg szívesen jövök akár teljes vasban egy kora tavaszi alkalomra, arra már elég nyomós ok kell, hogy ezt megtegyem a nyári hőségben is.



Egyenlőre úgy néz ki, hogy a játékos kapja, azaz az az alkalom pontjaidat gyüjtöd és minden karakteredet a már megszerzett pontjaidból alkotod.
A továbbiakban (nyáron), úgy fog kinézni, hogy 1 fő karakteredet az alkalom pontjaidból alkotsz meg, a többi mind másodlagos karakter. A másodlagos karakterek a fő karakter szintjének (alkalompontjainak) felével rendelkezik automatikusan és onnan fejlődik tovább önnállóan. Ha egy mellékkarakterrel többet vagy lent játékon, mint a főkarakter, átveszi annak helyét.

Azydir

Azydir

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 18 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 09:47

Deman... Deman... Deman...

Igaza van, jó srác... szeretjük is...
Majd lent talizunk FeS-en :nono:

Viccet félretéve lesz uj honlap, lesz új szabály. De sajnos csak lesz. Most láthat a nagyérdemű egy olyan rendszert, amiben 8 év anyaga van belezsúfolva. Emiatt ellentmondó, sokat olvasható, a jövőről kis irányokat, fejlesztéseket megmutató.
Az országokról még csak annyit, hogy nem csak az aktuális országokat és térképeket csináljuk, hanem az egész történelem folyamát, logikus vagy nem éppen illogikus kialakulásának történetekkel tarkított leírását. Cirka 300 ezer év. Nem napokra lebontva természetesen, nem napokra természetesen.
Mint említettem teljesen saját világgal rendelkezik a játék, és nem olyan könnyű történelmet, hadjáratot, intrikát emberek és más fajok, angyalok-démonok-sárkányok-istenek között írni.
Esetleg, ha valaki nem hisz nekünk, próbálja meg egyszer, rájön, hogy egyáltalán nem egyszerű.
Viszont remélem hosszú életem lesz, hogy hosszú éveken át foglalkozhatom eme kedves hobbimmal, és kész... sosem lesz. Mert a végtelenségig lehet írni az ilyet.
Egyet folyamatosan tanulunk a játékosoktól...
Mindenbe belekötnek... még Sonirba is... azaz az élő fába.
Ezért ideje korán NEM rakjuk fel ezeket, mert ha nem láthatnak minden infót, megeszi őket a fene. Aztán meg minket először elméletben aztán gyakorlatban... ugye Deman? :P

Halando

Halando

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 50 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.22, 09:31

Elmélet: Életút játék van.
Gyakorlat: Ha te is úgy akarod. Igazából a legtöbb játékos keresi még az igazit.

Az Alkalom Pontokat a játékos kapja vagy a karakter? Ez sem volt számomra teljesen világos, és lehet mondjuk míg szívesen jövök akár teljes vasban egy kora tavaszi alkalomra, arra már elég nyomós ok kell, hogy ezt megtegyem a nyári hőségben is.

Deman2

Deman2

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 46 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 16:16

Lehet ezért nem fognak szeretni a szervezők, nekik megvannak az ideáljaik ami szép és jó, a valóság viszont könyörtelen.

Tehát amit a honlapon tudtok elolvasni, az az elmélet, ami lent folyik játékon az a gyakorlat, nem meglepő hogy néhol a kettőnek kevés köze van egymáshoz. Legjobb szándékaink mellett is. Régi játékosok jól tudjuk ezeket a finomságokat, a szervezők is tudják így alakult még változhat, de nincs leírva sehol max a fórumon van nyoma. Inkább az érdeklődőket szeretném megnyugtatni, hogy a szervezők is emberek, és nem őket baszogatni ezzel. Szerencsére amúgy a fontos szabályokat mindenki betartja.

Elmélet: Életút játék van.
Gyakorlat: Ha te is úgy akarod. Igazából a legtöbb játékos keresi még az igazit.

Elmélet: Nincs off, mindig on van két napon keresztül, on-ban alszol wc-zel eszel... Bárhol rádtörhetnek és megtámadhatnak.
Gyakorlat: Ez úgy néz ki, hogy a sátrad a szentélyed oda Mucro kivételével senki nem fog betörni, igazából gyakorlatban nem játék terület ha egyszer bemész az éjszakai portyázók max beszólnak, hogy "kijössz, vagy meghaltál mert rádgyújtottuk a cuccot". Azontúl mindenki tudja, hogy ha rátör egy sz@ró emberre akkor az nagy valószínűséggel az ásóval fogja fejbeverni és egyből elkaparni őt, szóval ilyesmi sem történik.

Elmélet: Egy csepp alkoholt se fogyaszthatsz játékon.
Gyakorlat: Ha nem vagy még nagykorú ez tényleg így van... Azontúl nem lehet részegen harcolni, se más sátrába hányni. Ezek fontos szabályok.

Elmélet: Ha megöltek 10 percig köteles vagy ott feküdni mozdulatlanul.
Gyakorlat: Ha senki nem foglalkozik már veled egy idő után (amikor megunod) símán felállsz és elmész a túlvilágra.

Elmélet: Elemlámpa fejvesztés terhe mellett tilos sátron kívül.
Gyakorlat: ... Hozzátenném nagyon jó kis viharlámpákat lehet venni olcsóér ok?

Elmélet: Mindenkinek hoznia kell 2l üdítőt.
Gyakorlat: Üdítőnek nevezni euphemizmus ezeket a tablettás szarokat amiket vesznek a népek ha vesznek.

Elmélet: A szerepjátékon van a hangsúly!!
Gyakorlat: A karakteralkotás számolgatós (tápolás) része rendkívül kiterjedt irodalommal rendelkezik, a világ online leírásával szemben.

Elmélet: A koboldoknál csak teliholdkor van párzási idõszak.
Gyakorlat: Amikor Mucro-nak olyanja van.

Elmélet: Minden szervező ugyanazt válaszolja egy kérdésre, felesleges többet megkérdezni!!
Gyakorlat: :nono: Ez tényleg így van, de komolyan...

Módosította Deman2: 2009.03.21, 16:17


Deman2

Deman2

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 46 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 13:20

Vérteknél és fegyvereknél az amortizáció játékalkalom (nap) alapú (ha használod), de eddig nem volt éles, ennek a fő oka az, hogy ezt az újítást még mindig nem fogadta talán el szívvel lélekkel a közösség, ez magyarul azt jelenti hogy EDDIG egyetlen fegyvert vagy vértet se javíttatott senki (bár kellett volna) max játékból. Én most ott leszek javítgatni, ha kell valakinek, de a legtöbb cucc kibír egy egész játékot és érdekes (realisztikus?) időket vesz igénybe a javítás, de ez a szervezők dolga itt megpróbálok nem bele szólni.

Összefoglalókat kéne írni ez biztos, ártani nem tudnak. Ezeket az összefoglalókat játékosok is megírhatnák szerintem aztán persze valamelyik szervező még rábólint...

A honlap amúgy azért IS néz ki úgy ahogy, mert már be van tervezve az új, mindenki tudja, hogy így nem jó különböző okokból, és egy "halott" dolgot az ember nem pofozgat akkora lelkesedéssel. Az új engine-el valszeg javított és bővített meg rendszerezett tartalom is jön majd.

Módosította Deman2: 2009.03.21, 13:24


Deminn

Deminn

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 6 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 10:35

Esténként őrségváltásokkal lehet ezeket a gondokat megoldani . Mi is felváltva alszunk így az njkkat is meg tudjuk oldani hogy mindig legyen. Különben általában azok a legjobbak és legparásabbak :nono:

A fajok és a többi még sajna nem tökéletes de ezeken egyfolytában dolgozunk amúgy nagyrészt le vannak írva a kinézetük és stílusuk a . Pl a elfeken belül a vizielfek ikonra ha rányomsz.

Halando

Halando

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 50 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 10:25

Ilyen érdekel is meg nem is állapotban vagyok még mindig.
Kicsit (nagyon) lehetne összeszedettebb az oldal.

Vérteknél amortizáció mit jelent? Országokról nem lehetne valami rövid összefoglaló szerű, hogy ne kelljen 23 emberi kasztot végigolvasnom, történelemmel, mindennel csak azért, hogy ötletem legyen, hogy honnan nem akarok jönni?
Fajoknál is hiányoltam időnként a leírásnak azon részét, hogy hogy néznek ki, milyen az alkatuk. Pl minotauruszon már gondolkodom egy ideje, valami jó kis liveon, de nem fogom magamnak kipécézni a 3 méteres alfajt, ha nem muszáj, mivel nem vagyok és nem is leszek akkora. De pl a föld mino nincs leírva a többiekkel ellentétben. De biztos lehetne még ilyeneket találni.

Oké, látom a játékban nincs pihenő a kiírás szerint. Minimális, amolyan hagyomány szerinti? Monjuk éjjel 1-től reggel 6-ig... Nem biztos, hogy túl fantasysnak vélném, mikor a 21.sz.-i sátramban a hálózsákomban szembesülök azzal, esetleges jelmezkelléket, maszkot félrerakva, hogy hirtelen a karakteremként kell cselekednem, mert valaki épp bejött kirabolni/megorgyilkolni/megtréfálni.

Bocsi, kicsit összecsapott hsz lett, de még reggel van és épp csak erre jártam.

Üdv,
Halandó

Deminn

Deminn

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 6 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 10:22

Ami nem találat az a lábfej, kézfej, fej és lágyék.
A varázslatokat fontos betartani mert az teszi nagyon színessé a dolgokat.
Amúgy minden úgy van ahogy leírta Deman2. :nono:

QBee

QBee

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 410 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 08:23

Ja. Egyész test találati felület, kivéve a szokásos területeket.

Deman2

Deman2

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 46 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 01:41

Nagyon jó meglátás, nincs egy rendes jó és RÖVID összefoglaló a harcrendszerről (tudtommal).

Megpróbálom összeszedni a dolgokat...

A fő értékeid mint játékos karakter:
Pp: ez lényegében az életerőd és a szerencséd vagy rátermettséged harcban. Ha elfogy meghaltál.
Asztrál: Mágiaellenállás, ha egy varázslat erőssége nagyobb mint az asztrálod és téged céloz, hat rád.
Egészség: Mérgek ellen van szerepe (egyenlőre nem jelentős)
Sé: Fegyver sebzése, alapja a fegyvereknél van leírva (tipikusan egykezesnek 1, kétkezesnek 2) képzettségek varázslatok növelhetik.

Jellemző sebzés kezdőknek az 1-2, később a 3-4-5 is előfordul. Megeshet, hogy valaki még ennél is nagyobbat sebez.

Harcban nincs semmi újszerű, de találatkor bekell mondani a sebzést. A sebzést ha nem visel vértet és nincs valami varázslat ami csökkentené levonja az áldozat a Pp-iből.

Puszta kéz gyakorlatilag fegyvernek minősül (jártasság esetén) nagyon ajánlott finoman játszani általában az életben is harcművészkedő emberkék gyakorolják és tényleg csak jelzésszintű érintéses találatokról van szó. Párnázás kézen és lábon elvárt ha az a fő fegyvered.

A vértek trükkösek (szerencsére kevés van) de bizonyos vértek bizonyos fegyver osztályok ellen különféleképpen védhetnek. Ez a része bár vitatható mennyire tökéletes, de igen árnyalt. Egykezes vágóval nem érdemes nagyon a láncingeket karistolni például... Ha át is megy a fegyver a vérten az még csökkentheti a sebzését (SFÉ visszaköszön) illetve maximálhatja például 1-ben.

Varázslás: Bekell mondani kire mit varázsolsz hanyas erősséggel (E), milyen időtartammal (ha van neki) és azután ha értetlenül néz rád el is mondhatod neki mit csinál a varázslat tőmondatokban. Vannak varázslatok sajnos amik ellen nincs ellenállás (pl gáncsgyökér)

Halál után illik (igazából kötelező) elborulni pár percre, hátha valaki ki akarna fosztani, vagy egyéb módon hasznosítani a hullád vagy a szellemed. :nono:

Harcban van még egy jellegzetesség, nincs tiltva a dulakodás (ésszel!). Lehetőleg azok 'durvuljanak' csak, akik ismerik egymást és úgy hogy más se keveredjen bele. Sérülés nem lehet belőle értelemszerűen. A lényeg a szórakozás.

Kihagytam valami fontosat?

Módosította Deman2: 2009.03.21, 01:45


Aldor_a_harcias

Aldor_a_harcias

    Birodalmi Parancsnok

  • Fórumita
  • 307 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.21, 00:04

Ahoj!

Mint érdeklődő, lenne egy kérdésem a harcrendszerrel kapcsolatban; Milyen maga a rendszer?
Az világos, hogy erősen több találatos, hosszú hősi csépelős, illetve utalásokat találtam, hogy még pusztakéz is van benne (képzettségek), sőt a fegyverkezés címszó alatt instrukciókat olvashattam a játékon belüli fegyverhasználatról, de végeredményben magáról a harcrendszerről nem találtam semmit. :nono:

mucro8

mucro8

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 1 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.20, 22:52

Sziasztok! Mucro vagyok aki a koboldok (mások mondják) anyja és apja . Szerintem nagyon jó kis csapatott alkotnak akik itt játszanak a fes- en . A véleményem szerint mivel én egy kis kobold vagyok vagy valami hasonló korcsusolt izé gyertek le mert biztos tetszeni fog , no meg ha bárkit kérdeztek engem csak élmény megismerni biztos nem felejtetek el egy könynen heheheheheheheheee . Csak még annyit füznék hozzá ,hogy "cigaretta és wiskhy no meg vad kobold csajok , a frászt hozzák rám ha rájuk gondolok". Na csak ennyi minden jót és szerintem gyertek jó buli lesz csausz.


Üdv . Mucro.

Maryshka

Maryshka

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 1 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.19, 21:10

Sziasztok!

Én is a szervezők egyike vagyok.
A játékról megtaláltok minden infót a honlapunkon: http://www.fesjatek.hu
Ha valami nem világos akkor nyogodtan tegyétek fel a kérdéseiteket a Korcsmában. http://spectre.interhost.hu/phpBB2

Helyszínről és odajutásról bővebben a honlap Tudnivalók/Jótanácsok menüpontjában informálódhattok.

Módosította Maryshka: 2009.03.19, 21:12


KekPafrany

KekPafrany

    Kotnyeles Saláta

  • Fórumita
  • 607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.19, 20:50

Visszaolvasol, a nyitóposzt és a 3. poszt tartalmazza a neked kellő válaszokat :felvon:

A helyszín Alsógöd.

Módosította KekPafrany: 2009.03.19, 20:51


Daverns

Daverns

    illúzionista

  • Fórumita
  • 533 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.19, 20:47

Játék időpont, helyszín és szabályrendszer érdekelne.

Köszönöm.
Dave

Módosította Daverns: 2009.03.19, 20:48



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]