Ugrás tartalomhoz


Fotó

Kérdések-válaszok #7


  • Válasz írásához lépj be
2698 hozzászólás érkezett eddig

hazatero

hazatero

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 16 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.10.12, 11:39

Köszi a gyors választ!

 

Szia! :)

 

1: Igen, csak nevesítettre rakhatod (kivéve amelyiken külön jelezve van pl. Hadeb Ariffa, vagy El hamedi fegyvermester)

 

2: Jól gondolod. :)

 

Két kérdés:

 

1. Eeklye pajzsot (Úmarr...) csak nevesített kallere rakhatok? (Tudtommal ereklye csak nevesítettre mehet, de annyi minden változott már meg.)

 

2. Akaratátviteles/túlütéses(2)  kalandozó céloz egy 4. alapszintű, 2 sebzésjelzővel ellátott kallert. Kijátszik egy támadás akciólapot, én kijátszok egy bármilyen gyógyítást. Jól gondolom, hogy a gyógyítás miatt nem érvényesül a túlütés/akaratá. 2, hanem a kijátszott lap normális hatása jön létre?

 

Válaszokat előre is köszi.

 

 



enriquel77

enriquel77

    Rendszeres fórumozó

  • Moderátor
  • 471 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.10.12, 10:53

Szia! :)

 

1: Igen, csak nevesítettre rakhatod (kivéve amelyiken külön jelezve van pl. Hadeb Ariffa, vagy El hamedi fegyvermester)

 

2: Jól gondolod. :)

 

Két kérdés:

 

1. Eeklye pajzsot (Úmarr...) csak nevesített kallere rakhatok? (Tudtommal ereklye csak nevesítettre mehet, de annyi minden változott már meg.)

 

2. Akaratátviteles/túlütéses(2)  kalandozó céloz egy 4. alapszintű, 2 sebzésjelzővel ellátott kallert. Kijátszik egy támadás akciólapot, én kijátszok egy bármilyen gyógyítást. Jól gondolom, hogy a gyógyítás miatt nem érvényesül a túlütés/akaratá. 2, hanem a kijátszott lap normális hatása jön létre?

 

Válaszokat előre is köszi.

 



hazatero

hazatero

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 16 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.10.12, 10:46

Két kérdés:

 

1. Eeklye pajzsot (Úmarr...) csak nevesített kallere rakhatok? (Tudtommal ereklye csak nevesítettre mehet, de annyi minden változott már meg.)

 

2. Akaratátviteles/túlütéses(2)  kalandozó céloz egy 4. alapszintű, 2 sebzésjelzővel ellátott kallert. Kijátszik egy támadás akciólapot, én kijátszok egy bármilyen gyógyítást. Jól gondolom, hogy a gyógyítás miatt nem érvényesül a túlütés/akaratá. 2, hanem a kijátszott lap normális hatása jön létre?

 

Válaszokat előre is köszi.

 



azzido

azzido

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 125 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.26, 18:38

Leesik róla.

Elydan

Elydan

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1076 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.26, 18:27

Sziasztok!

 

Egy nagykalandozó fájdalom kizárást játszik ki. Külső síkra kerül és visszakerül a jelenbe. Mi történik a fájdalom kizárásával?

 

Köszi!

 

 


Módosította Elydan: 2015.02.26, 18:27


Noran

Noran

    Baltás pajtás

  • Archívum
  • 2409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.09.14, 18:02

Sziasztok!

 

Ha élőhalottá gyalázással múltamból behozok egy kalandozót akkor az első szintű élőhalott lesz. Ha ezután elviszem féregjáratra vagy más módon kiteszem külső síkra, akkor miután visszakerül a jelenbe is első szintű lesz?  Vagy működik itt is, mint az ősök szólításánál, hogy féregjáraton lesik a hatás?

 

Köszönöm!

 

Így van.



Jabbah

Jabbah

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 7 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2014.09.14, 12:20

Sziasztok!

 

Ha élőhalottá gyalázással múltamból behozok egy kalandozót akkor az első szintű élőhalott lesz. Ha ezután elviszem féregjáratra vagy más módon kiteszem külső síkra, akkor miután visszakerül a jelenbe is első szintű lesz?  Vagy működik itt is, mint az ősök szólításánál, hogy féregjáraton lesik a hatás?

 

Köszönöm!



ZomBee

ZomBee

    Az Élőhalott

  • Fórumita
  • 1477 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.09.02, 11:55

Sziasztok!

 

Domvik Akarata mellett a Rón kirurgus csatlós is 2 szintet gyógyít?

 

Szia,

 

Igen, 1 domvik akarata mellett 2 szintet gyógyít.



machine

machine

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 114 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.09.02, 09:13

Sziasztok!

 

Domvik Akarata mellett a Rón kirurgus csatlós is 2 szintet gyógyít?



Noran

Noran

    Baltás pajtás

  • Archívum
  • 2409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.28, 19:07

Tthdnl: Igen.

 

Azzido: Kis képi segítség

http://postimg.org/image/jpaq4lifx/

 

Próféciák kora esetén a leidézés 3. és 4. pontja közt lövöd a lapot, Királyvámpír esetén a jelenbe kerülős laphatás 3. és 4. pontja közt idézed le a Goblint.



azzido

azzido

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 125 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.28, 14:26

 

Azzido:
Olyan esetben, ahol van célzás, a laphatás automatikusan és beelőzhetetlenül triggerel, amint a lap a jelenbe kerül, így Goblinnal ott nem tudsz "elé ugrani".

 

 

Érdekes dolog ez a "jelenbe kerül", bocsi hogy belekötök, de volt erről szó a Proféciák Koránál, hogy a lap, amikor leidézed, még időfonalban van nem a jelenben, így ha leidézéskor azonnal szeded, az ellenfél nem keres vele. A Királyvámpírnál is kell lenni ilyennek, amíg nem a jelenben van, hanem időfonalban.


Módosította azzido: 2014.07.28, 14:29


tthdnl

tthdnl

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 9 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.28, 09:24

Szisztok!

 

Csak egy gyors kérdés: egy kalandozón bármennyi alapszint jelző lehet? 



ZomBee

ZomBee

    Az Élőhalott

  • Fórumita
  • 1477 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.28, 07:58

Noran: így van, ha ven célzás, akkor a célpont választás automatikus. Azzido pont azt írta, hogy mielőtt a Jelenbe kerülős laphatás időfonalba kerülne, azelőtt hoz egy goblint, még a királyvámpír leidézésének időfonalában. Ezt pedig megteheti.Bár tényleg nincs célzás, így kérdés csak elméleti:)

 

Bocs a dupláért, csak most találtam meg az eredeti kérdést. Persze így elé lehet ugrani.



ZomBee

ZomBee

    Az Élőhalott

  • Fórumita
  • 1477 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.28, 07:40

Noran: így van, ha ven célzás, akkor a célpont választás automatikus. Azzido pont azt írta, hogy mielőtt a Jelenbe kerülős laphatás időfonalba kerülne, azelőtt hoz egy goblint, még a királyvámpír leidézésének időfonalában. Ezt pedig megteheti.Bár tényleg nincs célzás, így kérdés csak elméleti:)



Noran

Noran

    Baltás pajtás

  • Archívum
  • 2409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.27, 20:14

 

Megteheted, hogy akkor játszod ki a Sarlatánt, amikor a Királyvámpír jelenbe kerülős laphatása kerül időfonalba (ekkor a Vámpír már a jelenben van). Ilyen módon kaphat a Goblin 4 alapszint-jelzőt.

 

A laphatás időfonalba kerülése előtt kell meghatározni a célpontot.  A fentiek szerint biztos nem kaphat 4 alapszint jelzőt a goblin, hiszen a vámpír laphatásának már célpontot kellett választani (aját magát

 

 

Királyvámpír:

"Leidézése után jelenbe kerülésekor irányítójának egy tetszőleges pozícióban lévő kalandozója sérültbe fordul. A kalandozó élőhalottnak és vámpírnak minősül véglegesen, és kap 2 Alapszint-jelzőt."

 

Nincs célzás. A laphatás érvényesülésekor választod meg a kalandozót, aki az alapszint-jelzőket kapja, ezért beelőzhető.

Azzido:
Olyan esetben, ahol van célzás, a laphatás automatikusan és beelőzhetetlenül triggerel, amint a lap a jelenbe kerül, így Goblinnal ott nem tudsz "elé ugrani".



azzido

azzido

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 125 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.27, 17:55

 

 

 

A laphatás időfonalba kerülése előtt kell meghatározni a célpontot.  A fentiek szerint biztos nem kaphat 4 alapszint jelzőt a goblin, hiszen a vámpír laphatásának már célpontot kellett választani (aját magát

 

 

Mi történik, ha a laphatás időfonalba kerülése előtt hozom a goblint, és másolom a királyvámpír laphatását?



Gkar

Gkar

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 491 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.27, 15:34

Megteheted, hogy akkor játszod ki a Sarlatánt, amikor a Királyvámpír jelenbe kerülős laphatása kerül időfonalba (ekkor a Vámpír már a jelenben van). Ilyen módon kaphat a Goblin 4 alapszint-jelzőt.

 

A laphatás időfonalba kerülése előtt kell meghatározni a célpontot.  A fentiek szerint biztos nem kaphat 4 alapszint jelzőt a goblin, hiszen a vámpír laphatásának már célpontot kellett választani (aját magát



azzido

azzido

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 125 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.27, 14:14

Dani és Zsolti:

Hogy tudja akkor a Királyvámpír más célpont híján saját magát beforgatni?



Noran

Noran

    Baltás pajtás

  • Archívum
  • 2409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.27, 14:10

Megteheted, hogy akkor játszod ki a Sarlatánt, amikor a Királyvámpír jelenbe kerülős laphatása kerül időfonalba (ekkor a Vámpír már a jelenben van). Ilyen módon kaphat a Goblin 4 alapszint-jelzőt.



ComEcon

ComEcon

    Vén Kandúr

  • Fórumita
  • 1457 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.07.27, 00:09

A megoldás sokkal egyszerűbb. el kell olvasni az acélszarvút:

 

Jelenbe kerülésekor lemásolja célpont Jelenben lévő kalandozó Jelenbe kerüléskor érvényesülő laphatását.

 

Ha a királyvámpír nem ér pástot, a goblin nem tud kit másolni... de ha már a király vámpír pástot ért, akkor már ki kell sütni valakire a képességét....  stb..stb...

 

bye: ComEcon




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]