Ugrás tartalomhoz


Fotó

Malifaux szabályok


  • Válasz írásához lépj be
3658 hozzászólás érkezett eddig

Yosh

Yosh

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 100 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.22, 01:11

Irta Weird Sketch (rule marshal), h mar a muto asztalon van Hamelin is... uh lehet fenni a kaszakat, hamarosan patkanyfogot olunk. Vagy nem.

yis

yis

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2270 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.21, 23:16

Helyes, nerfeljék csak a kis fattyút! :)

Yosh

Yosh

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 100 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.21, 22:48

Van itt BURY errata is, ezt meg ertelmezem:

http://www.wyrd-games.net/showthread.php?30054-BURY-ERRATA-Yes-BURY-Errata

Yosh

Yosh

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 100 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.21, 22:42

Dreamer errata:

http://www.wyrd-games.net/showthread.php?30057-DREAMER-LCB-DAYDREAMS-ERRATA-Please-Read

Roviden:

Lord Chompy Bits: All Done Trigger -> csak damage utan lehet kicserelni a Dreamerre... (eddig eleg volt csak bejelenteni a triggert, reprintben mar igy volt eddig is)

The Dreamer: All my Friends Trigger -> _nem_ master, buried nightmare-eket rakhatsz ki max 6"-re ettol a figuratol (eddig kirakhattad Csompit, most mar nem)
Frightening Dream Spell -> _nem_ master, buried nightmare-eket rakhatsz ki max 6"-re ettol a figuratol (eddig kirakhattad Csompit, most mar nem)

Daydream: Change into Nightmare -> _nem_ master, buried nightmare-t rakhatsz ki ennek a modelnek a halalakor/felaldozaskor max 6"-re ettol a figuratol (eddig kirakhattad Csompit... ismeros nem?:P)

Yosh

Yosh

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 100 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.15, 16:46

Kill effektet nem lehet healing flippel ellensúlyozni, mert semmi koze nincs a woundokhoz. Tehat Slow to Die figurat auto-kill cuccokkal (ami killed/sacrificed effektet ad neki) siman lehet olni pl. headshot.

Módosította Yosh: 2012.03.15, 16:47


Akosh

Akosh

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 557 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.15, 14:25

Újabb kérdés:
Legutóbb Von Schillel kolbászoltam a pálya szélén. Valamelyik csúnya ellenfél (talán Hamelin?) elfuttatta Von Schillemet a pálya szélére, majd még egyszer rányomta ugyanazt a spellt, ami ilyenkor megöli a már pálya szélén álló figurát. Ekkor olvastam el, hogy mit is ír a Slow to die: ha meghalna egy figura, de utolsó cselekedetével gyógyít magán legalább 1 sebet, akkor mégsem "killelődik". Tehát az ilyen kill ellen is véd egy slow to die+heal kombó?
Egyrészt logikus, hogy a 0 wound esetére írták a manualba, hogy 1 heal után életben marad.
Másrészt nem írják, hogy csak erre az esetre gondoltak, és a kill az kill..

Módosította Akosh: 2012.03.15, 14:32


Akosh

Akosh

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 557 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.15, 14:16

Szép találat, köszönöm. :)

-csonti-

-csonti-

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1558 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.15, 13:35

Köszönöm. Bár attól tartok, kevés referencia ez a tegnapi ellenfelemnek, nem hisz holmi LFG fórumnak, csak magának a rúlmarsalnak. :D

Ja, én is találkoztam már ilyen önérzetes fajtával. :) Akkor ellenfeled csak várjon az rúlmarsal válaszára, ha már ennyire meg van győződve a hülyeségéről. Szabálykönyvet olvasni persze hasznosabb lenne. (Hint: Rules Manual 50. o. Spell Basics)

Akosh

Akosh

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 557 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.15, 12:54

Köszönöm. Bár attól tartok, kevés referencia ez a tegnapi ellenfelemnek, nem hisz holmi LFG fórumnak, csak magának a rúlmarsalnak. :D

-csonti-

-csonti-

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1558 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.15, 12:13

Tökéletes volt a levezetésed. Nem tudja counterelni, mivel nincs célpontja a spellnek. Kaeris körül jön létre a hatás, de ehhez nem kell saját magát targetelni.

Akosh

Akosh

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 557 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.15, 10:52

Tegnap felmerült egy kérdés Kaeris kontra Sonia Criid. Utóbbi hölgy tudja counterelni Kaeris azon spelljét (amennyiben 3"-en belül van hozzá), amivel 10 inchen belül felgyújt minden burning tokenest? A spell neve nem jut eszembe.

Én (Kaeris irányítója) azt mondtam, hogy nem, mert szerintem nincs targetje a varázslatnak, ellenfelem szerint viszont Kaeris maga a target ennél.

Módosította Akosh: 2012.03.15, 10:56


Yosh

Yosh

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 100 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.05, 12:31

Szerintem a Witchling Dispel-je elegge el van cseszve. RAI alapjan csak spell effekteket kene levennie (tehat olyan buffok/debuffok, amik alapbol nem szerepelnek a kartyan), nem pedig beepitett talent-ek hatasait (persze, az is effect...)

Kulonbenis hagyjuk a nyavajas Stiched Together-eket beken, eleg imbak igy is, megvannak enelkul is. :nyenye:

-csonti-

-csonti-

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1558 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.05, 10:38

Ja, tényleg, akkor ez sem kérdés. Lusta voltam megnézni, mi van a kártyán. :)

Cal

Cal

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 321 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.05, 10:02

Igen. Kábé minden dispellezhető, ami megváltoztatja a modell eredeti működését (kivéve a sebződést).

Más kérdés, hogy jogos a felvetés, hogy akkor hány Wd-n is áll a Stitched ilyenkor. Személy szerint fogalmam sincs, de ez szigorúan a szuterén magánvéleményem!


Szerintem életben marad 1 Wd-n mert amikor bejön a does not die akkor 1Wd-je marad, amikor dispelezed, azt nem veszíti el mivel csak addig csökkent le a Wd-ja. De ez annyita ritkán jöhet össze elméletben hogy szerintem az official fórumon kéne megkérdezni és ott is meglepődnének :D

-csonti-

-csonti-

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1558 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.05, 09:57

Igen. Kábé minden dispellezhető, ami megváltoztatja a modell eredeti működését (kivéve a sebződést).

Más kérdés, hogy jogos a felvetés, hogy akkor hány Wd-n is áll a Stitched ilyenkor. Személy szerint fogalmam sincs, de ez szigorúan a szuterén magánvéleményem!

Pyerre

Pyerre

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 354 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.03.05, 07:49

De mondjuk, ha Zoraida obeyezteti?

Szal, mi a válasz?

Módosította Pyerre: 2012.03.05, 07:49


Cal

Cal

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 321 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2012.02.28, 22:09

És akkor a Witchlig le tudja szedni a Stichnek is, hogy ne áldozza fel magát a kör végén?
Ha igen akkor mennyi életen marad játékban?


Nem akarlak kiábrándítani de a kettő nem igazán jön együtt sima scrap játékban hál'istennek :D

Pyerre

Pyerre

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 354 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.02.28, 20:46

És akkor a Witchlig le tudja szedni a Stichnek is, hogy ne áldozza fel magát a kör végén?
Ha igen akkor mennyi életen marad játékban?

-csonti-

-csonti-

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1558 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2012.02.28, 18:59

RAW megteheted, RAI viszont szerintem tuti nem. Ez a dispel egy fránya cucc...

Cal

Cal

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 321 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2012.02.28, 17:53

És a detonate tanks a specialiston? :D


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]