Ugrás tartalomhoz


Fotó

Játékszabály kérdések


  • Válasz írásához lépj be
1664 hozzászólás érkezett eddig

Dunda

Dunda

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 826 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.01.10, 10:57

1. Csak ha konkrét ragadozó kártyát, a többi csak ragadozó tulajdonság, de nem lesz tőle ragadozó

3. Így van, nem teheted meg, mindenki magának zabál :-)

2. hm ez most nem rémlik hirtelen, de szerintem igen.

sziasztok!

Evolúcióban tud nekem segíteni valaki?

1) ha piros kártyát kijátszok, akkor már ragadozó lettem? vagy csak ha konkrétan a ragadozó kártyát játszom ki és a másik két piros tulajdonság-kártyát addig nem is tehetném le?

2) ragadozóval megtámadhatom kétszer is ugyaznazt a fajt?

3) ugye azt nem tehetem meg, h egy fajjal szerzek élelmet és egy másik fajomhoz teszem az élelemkorongot, pl. gyűjögetésnél?

csak a bemelegítő partyn vagyunk túl, de nem látjuk tisztán a ragadozókat, mindenki annyira bevédte magát, hogy nem lehetett igazán elkapni másik fajt:) 

 



Janist

Janist

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 39 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.01.08, 18:51

sziasztok!

Evolúcióban tud nekem segíteni valaki?

1) ha piros kártyát kijátszok, akkor már ragadozó lettem? vagy csak ha konkrétan a ragadozó kártyát játszom ki és a másik két piros tulajdonság-kártyát addig nem is tehetném le?

2) ragadozóval megtámadhatom kétszer is ugyaznazt a fajt?

3) ugye azt nem tehetem meg, h egy fajjal szerzek élelmet és egy másik fajomhoz teszem az élelemkorongot, pl. gyűjögetésnél?

csak a bemelegítő partyn vagyunk túl, de nem látjuk tisztán a ragadozókat, mindenki annyira bevédte magát, hogy nem lehetett igazán elkapni másik fajt:) 



Thaur

Thaur

    Csúf zöld szörny

  • Fórumita
  • 1812 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.12.12, 18:50

Sziasztok!

Escape A templom átka játékhoz lenne néhány kérdésem:

1. Ha egy körben dobok fekete és arany maszkot az aranymaszk aktiválja a "most" dobott fekete maszkomat is? Konkrétan: nincs fekete maszk. Dobok egy fekete maszkot, egy arany maszkot és mondjuk három fáklyát. Következő dobásom 4 vagy 5 kockával történik?

2. Ha valaki nem ér vissza gongra, veszít egy kockát, és onnan folytatja ahol éppen állt?

3. Az akcióban használt kockákkal mindenképpen újra kell dobni, vagy ez csak egy lehetőség?

 

Köszi a válaszokat.

 

Csak azt mondom, hogy játszottam - de nem biztos, hogy így is van.

 

1) Az aranymaszk használata a te döntésed. Ha felhasználod - amit megtehetsz -, akkor feloldja a fekete maszkodat, dobhatsz megint 5 kockával.

 

2) Igen. Épp ezért, ha már látod, hogy úgyse érsz vissza, nem is érdemes visszafelé menni.

 

3) Ha felhasználsz bármire kockát, azt mindenképpen újra kell dobni.



luckyl

luckyl

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 35 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2016.12.12, 11:18

Sziasztok!

Escape A templom átka játékhoz lenne néhány kérdésem:

1. Ha egy körben dobok fekete és arany maszkot az aranymaszk aktiválja a "most" dobott fekete maszkomat is? Konkrétan: nincs fekete maszk. Dobok egy fekete maszkot, egy arany maszkot és mondjuk három fáklyát. Következő dobásom 4 vagy 5 kockával történik?

2. Ha valaki nem ér vissza gongra, veszít egy kockát, és onnan folytatja ahol éppen állt?

3. Az akcióban használt kockákkal mindenképpen újra kell dobni, vagy ez csak egy lehetőség?

 

Köszi a válaszokat.



trew

trew

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 209 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.12.11, 15:59

Sziasztok!

 

Kérdéseim:

 

Bardagi:The Claim forGold

 

Godi rúnái. Számomra itt pár dolog nem egyértelmű a szabályban. (játékszabály 10. oldal)

1. Hogy kerülnek le a rúnák a területre?

2. 1 kártyával (és egy koronggal) bármilyen távolságban lévő rúnát (max.2-t) eldobhat. Utána viszont azt írja, hogy csak akkor vehet le rúnát, ha odamegy és fizet egy aranyat. Esetleg az eldobás a másik játékos területén lévőre, a levétel pedig a saját területünkön lévőre (pl.átokrúna) vonatkozik?

3. 1 kártyával legfeljebb két rúnát használhat. De melyiket használja? Ami egy területen van, az úgyis kifejti hatását az igény fázis alatt (ad plusz erőforrást vagy blokkolja a termelést). Esetleg a „Sea move”-ról tudom elképzelni, hogy használja. De mikor, hogyan, és ilyenkor hol van a rúna?

Körök és fordulók:

Amikor a körben rákerül a sor valakire, akkor az összes előre kiválasztott kártyáját ki kell terítenie, vagy dönthet úgy, hogy pl 2-t játszik ki, majd megvárja, mit tesznek a többiek, és amikor újra rákerül a sor kijátszik még a a megmaradt kártyáiból, vagy mindenkinek csak egy fordulója van egy körben?



Szelephezag

Szelephezag

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2016.11.28, 15:53

 

Sziasztok

 

A galaxis roncsderbi társasjátékkal kapcsolatba kérdeznék.Az első fordulónál ugyebár 8 db kalandkártyával játszunk összesen amit ír is(3x2db a táblára + a 4.pakli )   , de a 2. és 3. fordulóban mennyivel játszunk összesen? Oké a szabály szerint a táblára  lerakott , de a 4.pakli az mennyit takar?

 

minden körben a pontozó lapkán lévő lapokat kell 4szer összeálíltani. és abból 3 pakli megtekinthető a 4. nem. Nem emlékszem pontosan de szerintem a 2. olyan 12 a 3. meg 16 lap talán

 

Köszönöm a gyors választ :)



Kydaira

Kydaira

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 807 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.11.28, 15:50

Sziasztok

 

A galaxis roncsderbi társasjátékkal kapcsolatba kérdeznék.Az első fordulónál ugyebár 8 db kalandkártyával játszunk összesen amit ír is(3x2db a táblára + a 4.pakli )   , de a 2. és 3. fordulóban mennyivel játszunk összesen? Oké a szabály szerint a táblára  lerakott , de a 4.pakli az mennyit takar?

 

minden körben a pontozó lapkán lévő lapokat kell 4szer összeálíltani. és abból 3 pakli megtekinthető a 4. nem. Nem emlékszem pontosan de szerintem a 2. olyan 12 a 3. meg 16 lap talán



Szelephezag

Szelephezag

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2016.11.28, 13:28

Sziasztok

 

A galaxis roncsderbi társasjátékkal kapcsolatba kérdeznék.Az első fordulónál ugyebár 8 db kalandkártyával játszunk összesen amit ír is(3x2db a táblára + a 4.pakli )   , de a 2. és 3. fordulóban mennyivel játszunk összesen? Oké a szabály szerint a táblára  lerakott , de a 4.pakli az mennyit takar?


Módosította Szelephezag: 2016.11.28, 13:29


gubirobi

gubirobi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 150 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.24, 19:07

Szerintem a legerősebbek azok a provinciák, amelyek plusz légiókat adnak.

 

2 kérdés az Augustus társassal kapcsolatban:

 

tudja valaki, hogy miért érdemes megtenni a dobozán olvasható  "download the app and scan the box" javaslatot?

 

Szerintetek nem túl erősek azok a provinciák, amik kiépülésükkor azonnal teljesítenek egy másikat?

 



Gregorius

Gregorius

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 585 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.24, 15:09

Megtaláltam a választ  a neten: az applikációval játékbemutatót lehet elindítani.

 

A másik kérdés még áll.

 



Gregorius

Gregorius

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 585 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.24, 13:24

2 kérdés az Augustus társassal kapcsolatban:

 

tudja valaki, hogy miért érdemes megtenni a dobozán olvasható  "download the app and scan the box" javaslatot?

 

Szerintetek nem túl erősek azok a provinciák, amik kiépülésükkor azonnal teljesítenek egy másikat?



Gregorius

Gregorius

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 585 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.17, 19:23

 

Sziasztok,

 

Splendor társasos kérdésem lenne:

 

ugye minden játékban adott számú nemes kártya van és nem kell újat kirakni, amikor valaki megkap egyet? Köszi!

Szia!

 

Nem kell újat kirakni.

 

Szabály 2 oldalából:

"A maradék nemeslapkákat tegyétek vissza a dobozba, nem lesz rájuk szükség a játék során."

 

Köszi a választ! mi is így értelmeztük, de biztosak akartunk lenni benne.



nimfas

nimfas

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.17, 19:07

Sziasztok,

 

Splendor társasos kérdésem lenne:

 

ugye minden játékban adott számú nemes kártya van és nem kell újat kirakni, amikor valaki megkap egyet? Köszi!

Szia!

 

Nem kell újat kirakni.

 

Szabály 2 oldalából:

"A maradék nemeslapkákat tegyétek vissza a dobozba, nem lesz rájuk szükség a játék során."



Gregorius

Gregorius

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 585 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.17, 18:52

Sziasztok,

 

Splendor társasos kérdésem lenne:

 

ugye minden játékban adott számú nemes kártya van és nem kell újat kirakni, amikor valaki megkap egyet? Köszi!

 

 



X-Scorp

X-Scorp

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 27 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.13, 12:32

Sziasztok! A Talisman kiegészítőkről lenne egy kérdésem, hogy ha belépek a kiegészítő táblára, pl Dungeon, akkor ha ott dobok a mozgásomra, eldönthetem, hogy merre mehetek? Vagy mindig csak előre a nyilak irányába? Vagy lehet akár oda-vissza is mozogni?



Dunda

Dunda

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 826 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.10, 08:15

Kemet kérdés:

Van a Kezdeményezés 4. szintű piros lapka:

Amikor támadsz, semmisíts meg 2 egységet a célpont seregből a csata kezdete előtt.

 

1. Ez nem harci, hanem nappal fázisos lapka. Tehát ha elfogy emiatt az ellenséges sereg, akkor nincs harc és nem kapok győzelmi pontot? Csak harc nélkül ott maradok azon a területen, ahová léptem?

 

2. Ennek a lapkának a hatását mindig kötelező használnom, vagy mondhatom azt, hogy inkább harcolok és kapok 1 GYP-t?

 

Köszi!

Fellegh

 

Az 1-es kérdésre: így van. Van egy FAQ fenn a BGG-n, Ott is írják ezt

"

Initiative: If the defending player has two or less units in the battle, will a battle still take place?
No. The tile says, "Destroy two units from the target troop BEFORE the beginning of the battle." If there are no opponents in the area, there is no battle! No VP’s are awarded either, but if the troop has movement points remaining, it may continue to move. "

 

2-esre: igen, kötelező, nem hagyhatod ki, szintén ebben a FAQ-ban:

"Are powers mandatory? Do I have to action a power tile in my possession?

Yes. All powers are mandatory. "



igric67

igric67

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 51 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.09.09, 22:13

Üdv !

 

Android netrunner magyar szabályt nem tud valaki valahol?

 

Köszönettel:

 

Ferentz



Fellegh

Fellegh

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 113 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.08.12, 08:47

Kemet kérdés:

Van a Kezdeményezés 4. szintű piros lapka:

Amikor támadsz, semmisíts meg 2 egységet a célpont seregből a csata kezdete előtt.

 

1. Ez nem harci, hanem nappal fázisos lapka. Tehát ha elfogy emiatt az ellenséges sereg, akkor nincs harc és nem kapok győzelmi pontot? Csak harc nélkül ott maradok azon a területen, ahová léptem?

 

2. Ennek a lapkának a hatását mindig kötelező használnom, vagy mondhatom azt, hogy inkább harcolok és kapok 1 GYP-t?

 

Köszi!

Fellegh



obi

obi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 117 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.05.13, 12:14

Leginkább az hajt termelő épületekre, aki már behúzta a Céhházat, és ha gyorsan "leszór" kék épületeket, vége lesz a játéknak, mire más kombók jobban beindulnának.

 

Természetesen úgy értettem, hogy a szabály szerint járó kék épületen kívül nincs.



Aquiss

Aquiss

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 495 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2016.05.13, 11:54

"Mindig a céhházas nyer": nem lehet, h vmiért mindenki jobban hajt a termelőépületekre, mint a többire? Mert ha így van, akkor persze, hogy azok közül az fog nyerni, aki behúzza a Céhházat.

Mindegyik hatpontos épülettel össze lehet hozni a kombókat, csak akkor arra kell rágyúrni (és elég 1-2 termelő a jobbakból).

 

Ill. az ugye nem kerülte el a figyelmed, hogy az elején mindenki kap egyet a leggyengébb termelőépületből (leépítve)? Szóval nincs olyan, hogy vkinek "ne lenne az elején".

 

 

 

Kösz a véleményt.

 

Tényleg nem vagyunk elég tapasztaltak: mindig a céhházas nyer... (kivéve, ha későn jön a lap).

 

Az nem volt probléma, hogy kevés termelővel lehet-e nyerni, csak akinek nincs az elején, az hátrányba kerül, lemarad, szerintem. De majd gyakorolunk...

 


Módosította Aquiss: 2016.05.13, 11:55



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]