Ugrás tartalomhoz


Fotó

Baldurs Gate I


  • Válasz írásához lépj be
2056 hozzászólás érkezett eddig

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8107 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.06.07, 16:14

Nyitottam egy BG3 topikot. Az első update videót is belinkeltem oda:
http://lfg.hu/forum/index.php/topic/25012-baldurs-gate-iii/



Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4221 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.06.06, 19:20

A korábbi spekuláció immár hivatalos, a Larian fogja készíteni a BG3-mat. A trailerből kiadtak egy "ínycsiklandó" előzetest is...

Módosította Petrus: 2019.06.06, 19:20


Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4221 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.30, 19:22

A népszerű Divinity: Original Sin játékokat készítő Larian elhintett egy titokzatos "III" logót ma reggel, amiből sokan egy érkező D:OS 3-ra következtettek. De a rejtély mélyebb és most felcsillant a reménye egy Baldur's Gate 3-nak. Részletek a Kotaku cikkében és az abban linkelt twit alatt, hivatalos bejelentés még nincs.

Módosította Petrus: 2019.05.30, 19:25


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4686 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.04.06, 10:06

Néhány érdekesség, amit monstanság figyeltem meg:

 

 

az új kitek:

 

Dwarven defender: nagyon erős, az igazi tank. Minden páncél, minden pajzs, bekapcsolható damage resistance (+lassulás) Talán jobb is, mint a berserker, szerintem kicsit szét is feszíti a játék kereteit

 

Dragon disciple: nem erősebb, mint az alap sorcerer. A speciális képességek amiket kap, inkább amolyan jópofa dolgok: AC, tűzellenállás, constitution. Egyik sem olyan, amit választanál a sorcerernek. Ettől függetlenül nem gyenge, csak a sorcerer erősebb.

 

Shadowdancer: tolvaj, ami tud "hide in plain sight" elbújni. Cserébe nem használhat csapdákat és lassabban fejlődik a hátbaszúrása (maximuma *4) Ez elsőre sokkal jobbnak hangzik, mint amilyen valójában. Ugyanis attól, hogy bárhol elbújhatsz, csak körönként egyszer lehet ezzel próbálkozni, hamarabb nem aktív a gomb. Továbbá sima tolvaj szerint fejlődik, erősebb ellenfeleket nem fog eltalálni.

 

Sun Soul/Dark Moon monk: szerintem az alap monk-nál mindkettő erősebb BG2-ben. Akkor már elég sok ellenfél megdobja a mentődobást a stunning blow ellen, de a két kit speciális ütése (tüzes/fagyos) használható marad a játék végéig. A kettő közül a Dark Moon szerintem jobb, a vampiric touch/mirror image/blur szerintem többször hasznos, mint a fireshield/élőholtak elleni fény sebzés.

 

Priest of TEmpus/Priest of Tyr:

A Tempus pap egy tömegre ható véletlen képességet kap. Olyasmi, mint a bard song, de véletlenszerű, hogy mire hat: morál, sebzés, AC. Ugyanakkor mindenkire érvényes. Ha mondjuk az adott körben AC-t ad, akkor a csapat bónuszt, az ellenfelek büntetést kapnak. Ez a képesség az Icewind Dale tömegjeleneteiben sokkal hasznosabb, mint a BG játékokban.

 

Tyr papja ilyen tisztítás-szerű képességet kap. A már megszivatott karakterekről tudja leszedni a kellemetlen hatásokat. Confusion, fear, sleep, stb. Ez talán a legjobb pap képesség, mert már első szinten használható, és olyan hatásokat is le lehet vele szedni, amire gyógyír csak BG2-ben van. (chaotic commands pl.)

 

 

Shaman:

1: druida varázslatokat válogathat és varázsolhat, úgy mint egy sorcerer. Itt nem a varázslatok száma a gond (ritkán van olyan druida szint, ahol ötnél több jó varázslat van), hanem a sorrendje. Szintlépésnél választasz egyet, a következő szintlépésnél még egyet, stb. Mondjuk ötödik szinten kéne: true seeing, iron skins, insect plague, chaotic commands, pixie dust. Na de milyen sorrendben? Szerintem ez nagyjából egyensúlyban van a sima druidákkal, valamit valamiért.

2: nem kap bónusz varázslatrekeszt wisdom miatt

3: nem tud alakot váltani

4: fegyverhasználat: Dagger, Club, Spear, Axe, Quarterstaff, Darts, Sling, Shortbow. Páncél: csak bőr (leather, studded leather, hide). Szerintem a rövid íj miatt ez kedvezőbb leosztás, mint a druidáknál, a páncél viszont rosszabb.

5: sámántánc: úgy kell bekapcsolni, mint a bárd éneket. Se támadni, se varázsolni, se mozogni nem lehet. Szinttől függő erejű és számú szellemlény jelenik meg, amik önállóan (script alapon) segítik az a csapatot. Ez egy elég hasznos képesség, de nem könnyű használni (nem tudsz mozogni, nem tudod irányítani őket, és főképp nem tudsz varázsolni közben).

(6: nincs stronghold)

 

Összességében egy jól sikerült osztály, nem túl erős, de nem is gyenge. A témában egyébként szerintem jobb a Totemic Druid.

 

 

 

További érdekességek:

 

Wizard Slayer: találatonként 25% halmozódó miscast magic (10% helyett). Végig is játszottam az első részt darttal (három támadás körönként :D). Ettől még nem lett nagyon tápos, a varázsszerek hiányát nem pótolja.

 

Assassin/Blackguard: már nem lehet kétszer megmérgezni valakit (pl. arrows of biting + kasztképesség). Ettől a mérgezés még erős maradt.

 

Specialista varázslók:

- végül megcsinálták, hogy a specialista varázslók -2 büntetést adnak a saját iskolájukban a mentőkre. Pl. a Web-re -2 büntetés jár, ha invoker varázsolja, akkor -4.

- most már tényleg jár +15% a saját iskolás varázslatok megtanulására

- viszont most már tényleg jár -15% minden más iskola tanulására, valamint -10% az aktuálisnál magasabb szintenként. (pl. Dynaheir harmadik szintűt tud, invoker, alap esély 75%. Ha meg akarja tanulni az animate dead varázslatot, ekkor esélye 40% lesz. 15% mert nem evocation, és 2* 10% mert ötös szintű)

- külön eset a wild mage, ami specialistának számít úgy, hogy nincs saját iskolája. Azaz minden tanulásra 15% büntetést kap

- most már minden specialistának csak egy ellentétes iskolája van. (így már mind játszható)

Ez oda vezet, hogy nagyjából csak potion of genius hatása alatt érdemes varázslatokat tanulni.

 

 

Egyéb:

- borzasztó a 2.5 user interface

- a karaktert fel lehet szerelni távolsági fegyverrel és két egykezes fegyverrel, amik között váltani is tud

- a scriptek egész jól működnek. Rá is szoktam, hogy a harcosok használják maguktól a varázslataikat, képességeiket, mert én tuti elfelejtem bekapcsolni. (kensai kai, mazzy erő képessége, Minsc/Valygar armor of faith, tolvaj find traps, bárd ének, pap turn undead)

- a varázslás sciptek mondjuk nem jók: pap meglát egy csontvázat. Hold person, command, command, stb. Varázsló elkezd gólemre magic missile-t, stb. (csak az ellenfelet nézi, azt nem, hogy az micsoda)

 

 

Még egyéb:

Talán a legjobban bárddal, druidával és papokkal szeretek játszani. De kellemes meglepetés volt, hogy ork és gnóm lehet cleric/thief. Meglepő módon nagyon élvezetes kombináció!



Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6529 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.23, 09:51

Értem én ezt, de nekem fontos, hogy legyen felfedezés. BG1-ben rutinból megyek mindenhova, legfeljebb a BG2 az, ahol nem láttam mindent, bár anno a kaszt-specifikus küldetések kivételével megcsináltam azt is 90% körülire.

De ettől függetlenül szívesen olvasom a BG-témájú bejegyzéseidet, szóval hajrá! :)

Bulldy

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4686 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.23, 07:36

Néha elcsábulok és felrakom a BG1 -et vagy a 2-t, de aztán mindig eszembe jut, hogy ezekben a játékokban benne van a négy főiskolás évem és valami újat kellene játszani. :)

 

 

Az a fura, hogy nekem majdnem minden végigjátszásom új.

 

A SoA+ToB-ot összesen kétszer vittem végig.

 

A mostani játékaim során igyekszem olyan dolgokat kipróbálni, amit eddig nem csináltam, és megnézni, hogy jók-e.

Druidával leteszteltem a druida varázslatokat (hasznosak egyébként, a második körös varázslatokat leszámítva), varázslóval az olyan spelleket, amiket eddig nem használtam (teleport field, domination/charm person, stb.). Nem osztott/dual pappal megnéztem, hogy mennyire hasznos (talán a leginkább sokoldalú karakter egyébként) csapattag.

 

Még ki akarom próbálni:

- barbár (csapatban, soloban már megnyertem a BG1-et)

- bounty hunter (megnézni, hogy BG1-ben mennyire használható)

- assassin (hogyan lehet gazdálkodni a szintenkénti 15%-kal BG1-ben)

- sorcerer (volt már pár próba, de elejétől a végéig nem)

- blade (sima bárd volt az egyik teljes végigjátszásom, de blade-et nem nagyon használtam)

- valami olyan karakter, ami a senki által nem használt fegyverekre megy rá, amiket sosem használtam (lándzsa, alabárd, bunkó...)



Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6529 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.22, 21:44

Néha elcsábulok és felrakom a BG1 -et vagy a 2-t, de aztán mindig eszembe jut, hogy ezekben a játékokban benne van a négy főiskolás évem és valami újat kellene játszani. :)

 

De persze most, hogy beszélünk róla, csak arra gondolok, hogy fel kellene tenni a BG2+ToB -ot. :D

 

Bulldy



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4686 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.21, 06:47

Én már nehezen szánom rá magam a BG-játékokra, pedig nagyon szeretem őket. Viszont a beszámolóidat mindig örömmel olvasom. :)

 

Bulldy

 

 

Nálam határeset. 

A második részbe ritkán vágok bele, mert nekem az már túl hosszú, továbbá nem találtam belőle ráncfelvarrás előtti EE verziót.

(mind a BG1 és a BG2 EE kapott egy grafikai módosítást a 2.5 verzió körül, ami nekem nem tetszik. BG1-ből még van lementve egy megjelenéskori verzió hagyományos grafikával, de BG2-ből nincs ilyen)

 

 

Az elsőnél én azt vettem észre, hogy 8-10 óra alatt végig lehet játszani, ha tudod mit akarsz csinálni, és szelekálod, hogy mit fedezel fel és mit nem. Vannak részek, amikhez nagyon régen hozzá sem fogtam (Isle of Balduran, Firewine ruins...)

 

 

Továbbá kifejezetten meguntam a varázslóval való játékot, mert mind a két részben is indokolatlanul erős tárgyakat kapnak (ring of wizardry, staff of the magi). Volt pár kísérletem, de mindig megunom.

 

Viszont egyszer feliratkoztam egy "no reload, 75 pontos módosítatlan karakter" kihívásra, és ott megszerettem az egyébként gagyinak tartott osztályokat. Bounty Hunter, Assassin (tolvajképességekre 15% per szint!), nem-kit-bárd, nem multi/dual papok és druidák, stalker.

Ezekben azt szeretem igazán, hogy ha tudod mire valók, és hogy milyen tárgyakra van szükségük, akkor nagyon hatékonyak tudnak lenni, adnak egy új dimenziót a csapatnak. Viszont annyira nem erősek, hogy izomból le tudják nyomni az összes ellenfelet.



Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6529 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.20, 22:38

Én már nehezen szánom rá magam a BG-játékokra, pedig nagyon szeretem őket. Viszont a beszámolóidat mindig örömmel olvasom. :)

 

Bulldy



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4686 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.12, 21:16

Újra ránéztem a BGEE-re, ezúttal shapeshifter druida volt a delikvens, szólóban. Cloakwood bánya mélyéig jutott, de azt hiszem én rontottam el.

Az a furcsa, hogy kifejezetten hatékony osztálynak bizonyult. BG1-ben nagyon hasznos a farkas forma: -1 AC, 1d6+7 sebzés, 20% magic resitance

Bár a húzósabb ellenfelekre külön készülni kellett, az aprókat (hobgoblin, farkasok, koboldok, stb.) már első-második szinten is külön tervezés nélkül átviszi a farkas forma.
Szerintem csapatban is hasznos, gagyi harcokban farkas formában, húzósabb harcokban ember formában, idézett lényekkel.

Érdekességek:
- single weapons style (-1 AC, 2* critical) érvényesül a farkas formára, ezt érdemes kiválasztani
- ha nem változol vissza farkas formából, akkor egy idő után "eltűnnek" a farkaskarmok, és kézbe lehet fogni a dagger of venom-ot.
- gyakorlatilag nem kell hozzá jó dobás. Az erőt és az ügyességet a farkas forma fixálja (19 ill 16, akkor is, ha magasabb lenne), a karizma minimum 15, intelligenciából elég 10. Csak annyit kell gurítani, hogy kijöjjön a 15 constitution és a 18 charisma. (nekem 12-8-15-10-18-15 volt a kezdő érték, mindössze 78 pont)
- farkas formában is lehet beszélgetni
- 20 wisdom egy 4. és egy 2., 19 wisdom egy 4. és egy 1. szintű varázslatot ad. Én nem vinném 20-ra, a második varázslatszint miatt. Szvsz. megéri odaadni a második könyvet egy NPC-nek.

Hasznos varázslatok:
1: entangle, doom, shield of faith, bless, CLW
2: charm person/mammal, slow poison, barkskin, resist fire/cold, find traps
3: dispel magic, summon insect, strength of one (hat az idézett lényekre), invisibility purge, CMW
4: defensive harmony, animal summon 1, call woodland beings (tud: mass heal, hold person, miscast magic, call lightining), death ward, farsight, poison
5: true sight, insect plague, chaotic command, animal summon 2, pixie dust

A második szint nagyon gagyi, egy olyan varázslat sincs, amire megéri várni. Viszont van belőle egy rakat, így mindenből elfér egy-egy. A resist fire volt amit legtöbbet varázsoltam (a saját tüzes amulettem miatt).

BG2-be érve szerintem egyre haszontalanabb lesz a farkas forma, bár a karakter még ekkor is teljes értékű druida marad: fire elemental, earthquake, creeping doomal, firestormmal, shield of archons-szal, greater elemental summon, deva..



Totemic
még korábban játszottam totemic druid-ot. A sima druidához képest nincs hátránya, az idézett lényei pedig nagyon jók (SoA-ban még bőven jók, ToB határeset)
BG1-ben pedig nagyon jók! Mindenki más ötödik szinten kapja az első idézését (a pap csontvázat, a druida 1HD-s állatokat), de nem ez a legjobb: a kígyó és a farkas immunis a kővéválásra harmadik szinttől (egy ilyennel és a barátságos ghúllal le lehet irtani a gnóm térképét. ~25000 XP)


Avenger
ezt már régebben is szerettem. A hátrányai elhanyagolhatók, a plusz varázslatok pedig hasznosak. A chromatic orb mindieg elfér, a web - a legendás druida második varázslatszinten - pláne, az improved invisibility menő, BG1-ben az ingyen chaos pedig felér egy "WIN" gombbal.

Érdekesség, hogy a sword spider és fire salamander formában a könnyebb harcokban is hasznos tud lenni, a salamander cipekedésre és menekülésre is jó.
(megjegyzés: a fire salamander lándzsát használ, szóval avengereknek fel kell venni a spear képzettséget)



Druida solo:
- Shoal nevű szirén (high hedge-től nyugatra) 5000XP
- Melicamp a csirke (high hedge-től délre) 2000XP
- Beregost: kötekedő a kocsmában, családi amulett, könyv Firebead-nek
- a halászok és a papnő quest 2500XP
- harcosok/íjászok vegyenek egy prot. from petrification scrollt, és irtsák le Mutamin kertjét a ghúllal. (totemic druid is megcsinálja a ghúllal és egy farkassal)
- a basilisk térkép után az ankhegeket szintén le tudja szólózni bármilyen harcos, avenger vagy shapeshifter druida, csak egy wand of sleep-et kell venni.
- a kincses barlanghoz kell: prot. from poison, Greenstone amulet (szirének miatt) és potion of absorption (gólemek miatt)

Módosította galu22: 2019.01.12, 21:19


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4686 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.05.24, 06:10

Jó összefoglaló!
 
Az UI viszont egy hányinger lett szerintem, semmi stílusa-bája. :(
 
Bulldy



Ebben van igazság. Viszont jó pótlék olyanoknak, akik nem szeretnének a TuTu-val bajlódni.

Továbbá a csomagban benne van a Tales of the sword coast (Durlag's tower, a farkasos sziget, a jeges sziget és Ulgoth's beard a tárgyaival) amiket én sosem próbáltam.

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6529 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.05.23, 20:49

Jó összefoglaló!

 

Az UI viszont egy hányinger lett szerintem, semmi stílusa-bája. :(

 

Bulldy



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4686 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.05.21, 08:51

Anno az Enchanced Edition nem igazán mozgatta meg a fórumot, így nem tudom mennyire ismeritek.

Végigjátszottam egy solo barbárral.


Solo:
elvileg solo+no reload lett volna...
- elfelejtettem, hogy Sarevok egyik emberének vannak robbanó nyilai
- a firewine ruins-nál az ogre mage kétszer is megölt (elfelejtettem használni a "horn of kazgaroth" tárgyat). Így összesen három visszatöltésre volt szükség.
Utolsó csata: protection from magic/fire/electricity scroll + fire resistance gyűrű + boots of speed + arrows of dispel+detonation


EE:

1)
kijavították az alapjáték apróbb bug-jait. Olyasmikre gondolok, hogy Kivan most már tényleg lelép, ha nem mész Tazok után, a Nashkel-i sheriff nem kever össze Greywolf-fal, ha nő vagy, a ranger/cleric már nem kapja meg az összes druidavarázslatot, már működik Alora "lucky rabbit foot" tárgya, stb.

2)
bekerültek a BG fegyverkategóriái, ehhez mérten a proficiency pontok is újra vannak osztva (pl. Khalid: large swords** -> longsword**, Ajantis: large swords** ->bastard sword** 2H sword*, a ranger-ek megkapták az ingyen kétkezes harcot, stb.)

3)
bekerült a BG2 összes kit-je, nagyrészt a környezethez igazítva. (pl. a totemic druid állatai kezdetben nem immunisak a normál fegyverekre)

4)
de van néhány dolog, ami nem igazán átgondolt, vagy még így is túl erős. Barbárral (rage) a ládák 99%-át szét lehet verni loot miatt, de a Lawful Evil varázslófamiliáris is brutál. (polymorpth self: brown bear... első szinten)

5)
bekerültek a BG2 tolvajképességei (hide in shadows/move silently a stealth helyett), amik egyrészt nehezítik a játékot tolvajokkal, másrészt meg a BG1 AI-t (is) könnyű szivatni csapdákkal.

6)
amennyire látom majd minden varázslathoz tettek ki scroll-t, de a legtöbb csak a játék végén elérhető, illetve sok mindenből (stoneskin, sequencer pl.) csak egy van.

7)
a semleges jellemű csapattagok nem pattannak le magas reputation esetén.

8)
lehet zoom-olni, vannak értelmesen használható AI script-ek


van újdonság (nekem) is azért:
1)
Van 3+1 új NPC: egy gonosz félork blackguard (Dorn), egy semleges félelf wild mage (Neera), egy jó Sun soul monk (Rasaad). Illetve a +1 Baeloth, a gonosz drow sorcerer.
Közös jellemzőjük, hogy a karakterosztályukon belül erősek, igényes a szinkronjuk, de az eredeti BG2-höz képest nem túl érdekes személyiségek (vagy inkább eléggé egydimenziósak). Mindhez tartozik egy új helyszín, egy-egy rövidebb küldetés, valamint egyedi tárgyak.

2)
a játékba bekerült néhány tárgy, ami azt próbálja megoldani, hogy a fegyveres jártasságok szétbontása után is hasznos legyen minden.
Ezeket találtam:
- Buckley's buckler (+1 CON, talán ez legfontosabb, ezzel a törpe és félork karakterek hamar tudnak regenerálódni)
- Elven chain (bárdoknak ideális)
- Darts of acid/fire/ice (a dart így NAGYON hasznos skill lett!)
- Stupefier (+1, mace, 10%-ban stun. a barbárral végig ezt használtam)
- The thresher (+2 flail, drágának tűnt)
- sling of accurancy (+2 sling)
- The Night Club (+1 club/+2 éjjel)
- Mighty Oak (+2 club)
- The Chesley Crusher (+2 alabárd, sebzés +6, de az APR-re 1-re csökkenti)
- Katana +1
- Harrower (+1/+3 vs. undead hosszúkard)
- scimitar +1
- ninja-to +1
- wakizashi +1
- Rashad's talon (+2 scimitar)
- albruin (+2 bastard sword, poison immunity)
- rugged leathers/hide armor (jobb bőrpáncél, ami büntetést ad tolvajképességekre. Avengereknek gondolom)

- gem bag, potion case, scroll case (bag of holding-ot nem találtam)


Így az egzotikusabb fegyvereknek is van mágikus változata, a druidák és beastmasterek tudnak válogatni, valamint a dart megfelelő alternatíva az íjak mellett. (dart of detonation nincs, de mérgező változat van)

(érdekes, hogy az első katana, amit nem tolvajok/bárdok/barbárok megszerezhetnek a cloakwood mines-ban van. Candlekeep-ben van egy, de ~750 pénzért)


3)
van néhány új kit:
dwarwen defender (csak töpre, harcos kit), shadowdancer (tolvaj, lopakodós-hátbaszúrós), dragon disciple (sorcerer kit, tüzes képességek kevesebb varázslatért cserébe), sun soul monk (élőholtak ellen) dark moon monk (stun helyett elemental bónuszsebzések, valamint detect illusion) kit-ek.


4)
néhány kit, ami erősebb, mint kellene:
- barbár: rage-ben feltöri a ládákat, és immunis egy csomó mindenre
- berserker: a ládafeltörést leszámítva a rage itt is menő
- totemic druid: bár nem immunisak a sebzésre a lényeik, az idézés első szinten nagyon erős (a többiek 5. szinten kapják az első idézést, a papok - akkor még - gagyi csontvázat, a többi druida kutyákat...)
- priest of helm: a seeking sword nagyon hasznos BG1-ben (a körönkénti támadást 3-ra állítja, de nem lehet varázsolni a hatóidő alatt)
- jester: az esetek 90%-ában jó esélye van, hogy bejön a confusion bárd-ének. (a hobgoblin-wolf-bandit-gnoll erősségű ellenfelek azért a bónusszal sem dobják meg a menőt) Ráadásul lehet láthatatlanul is énekelni...
- akármilyen tolvaj (de főleg Bounty Hunter): nagy befektetés ugyan (70-80 százalékpont), de a csapdákkal nem tud mit kezdeni az AI
- sorcerer: nem kell várni a scroll-okra, továbbá lehet olyan varázslata, amire nincs scroll (wizard eye, greater malison...)



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8107 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.07.10, 15:24

Nagyon tetszik neked ez a kép Strato, hogy posztolod ahol éred! :D


Látványosabb, mint egy random link, de amúgy nem is lett rossz. :) Néha megrezgetem a média több szálát is ugyanazzal, hogy teszteljem, melyik mennyire hatékony.

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6529 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.07.10, 14:18

Nagyon tetszik neked ez a kép Strato, hogy posztolod ahol éred! :D

 

Bulldy



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8107 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.07.10, 13:42

http://www.siegeofdragonspear.com/

 

icon.png



rexsimus

rexsimus

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 58 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.07.10, 12:36

Kieg érkezik a BG:EE-höz: LINK



rexsimus

rexsimus

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 58 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.06.13, 22:44

Helló!
 
Nyárra tervezek egy Baldur's Gate EE végigjátszást, és nagyon ki szeretném próbálni az új kasztokat.
 
Van-e nektek tapasztalatotok, tippetek, javaslatok vagy ötletek, hogy melyikkel lenne érdemes nekikezdeni.
 
Egyenlőre a Shadowdancert, Dark Moon Monk és a Dragon Disciple között gondolkozok.


Bronzon

Bronzon

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 15 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.04.07, 06:51

Sziasztok!

A magyarítás meglévén régóta tervezem én is újrajátszani a BG1-et, de nem az EE verziót, hanem az eredetit. Természetesen a GOG-os verzió van meg. Szeretném teljesebbé tenni az élményt az Unfinished Business-vel és a Darkest Day-vel. A következő kérdésem lenne, amennyiben tudtok segíteni: ha felteszem a magyarítást és az UB ill. DD modokat, van valakinek tapasztalata, hogyan fog működni a magyarítás ezen két moddal együtt (mivel gondolom e két mod nincs magyarítva)? Ha működik velük, mi az ajánlott telepítési sorrend? BG1, UB, DD, majd a végén a magyarítás vagy BG1, magyarítás, UB, DD?

Előre is köszönöm.



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4686 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.04.25, 20:28

Galu, ezekben mind igazad van technikailag, csak én nem látom értelmét olyan csapattagnak, aki mindenhez ért... de csak egy kicsit. Karizmára palát viszek (Ajantis pl.), a varázslók meg nekem parittyával is jól beváltak (sőt, eleinte kb. darálnak) - bár lehet, hogy csak szerencsésen dobnak sokszor. :)
A BG1-ben tényleg nem számít annyira a különbség, én igazából a BG2-re értettem, amit mondtam, Vorador "gondok a későbbiekben" felvetésére.



A bárd (és az avenger druida) előnye a szabadságban rejlik szerintem. Mindenképp hasznos csapattagok lesznek, akármilyen csapathoz csapjuk őket hozzá. Ideális "hatodik" emberek.

Én azért szeretem ezt a két kasztot, mert úgy összetett, hogy nem kell se duálozni, se multizni; és szeretek szintet lépni :)


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]