Ugrás tartalomhoz


Fotó

Legendás Hadurak


  • Válasz írásához lépj be
146 hozzászólás érkezett eddig

Lokeus

Lokeus

    Érdeklődő fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 58 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.11, 11:09

Köszönöm Dawe :)


karaktert nem lehet kijelölni csak osztagot és annak a saját deployából kell indulnia.

Dawe13

Dawe13

    Rendszeres fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 194 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.05, 10:24

w1ck:
Inkvizitoron kérdéseidre van már válasz.
A spellek azok amik le vannak írva a mágikus tereptárgyaknál a portal-hoz.(az 5spell ha jól tudom)
A csak az a unit kap+500pontot aki a saját felállási zónájában kezd, így a scoutoknak is a saját deployzone-ból kell indulnia, nem lóghat túl a sajátján.

Bocs Loki hogy helyetted válaszoltam(azt hiszem ezek azok a válaszok amiket én is kaptam tőled.)

Üdv.
Dawe

w1ck

w1ck

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 460 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.04, 23:54

Így elsőre két kérdés fogalmazódott meg bennem.
Az első, hogy az 1. küldetésben a kijelölt egység lehet-e egy karakter? (Ez scout hero-kkal, és skitterleap-es patkánynál para kicsit :( )
A második, hogy a random spellek, mely lore-okból generálandóak? (Szerintem az alapkönyves bőven sok mert már az is 42 spell)

Lokeus

Lokeus

    Érdeklődő fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 58 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.03, 18:48

A Legendás Hadurak 2012/1 ide sajnos nem került ki ezért utólag is elnézést kérek.
Természetesen idén is megvan tartva a verseny sorozat a tavalyiaktól eltérően idén nem annyira speializált felállások szerint inkább az alapkönyves csaták és annak kissé újragondolt változataival.Reméljük ez jobban elnyeri a közönség tetszését.
Tovább nem is ragoznám a dolgot jöjjön a lényeg:

LH 2012/2

időpont:Március 31
helyszín: HQ klub

-1800 pontos seregek játszanak
-egy sereglista hozható a 3 meccsre
-nevesített karaktereket nem lehet hozni
-Lord választás jöhet

1csata:
-Battle for the Pass felállás szerint kell felrakni a seregeket
-érvényes lesz a Bottleneck speciális szabály a csatában
-hagyományos VP számítás+csata specialítás
-csata specialítása: mindkét játékos kijelölhet egy egységet ami a saját deployment zone-ból indul és lemegy az ellenfél rövid oldalán +500VP-t ér

2.csata:
-Battleline(vagy battle for the pass) felállás szerint kell felrakni a seregeket
-hagyományos VP számítás+csata specialítás
-pályafelező vonalán falmaradványok lesznek felrakva ezek falként fognak müködni,de csak infantry modelleknek(heavy cover+ rohamkor -1 to Hit a rohamozónak)+az Ironcourse Icon hatása is érvényben lesz arra az egységre aki talpkontaktban van vele
-csata specialítás:csata végén a falmaradványokat birtokló egységek (x) VP-t kapnak (birtoklás nincs ellenséges egység base kontaktban az adott falszakasszal)

(pontosítanom kell mennyi falszakasz van modellezhető ez a héten megtörténik azért írtam bizonytalan dolgokat)

3.csata:
-Battleline felállás zerint kell felrakni a seregeket
-pálya közepén egy Monolith helyezkedik el ami müködésileg Sorcerous Portal-ként fog müködni
majd(csata közben random varázslatokat szór a legközelebb) lévő egységre amennyiben csak az egyik seregnek van varázslója talpkontaktban a Monolithal abban az esetben kontrolálni tudja kire hassanak a varázslatok (augment sajátra-hex ,direkt damage ellenfélre stb.Közelharc vagy két ellenséges varázsló esetén random módon lövi ki a varázslatait a monolith)
-hagyományos VP számítás+csata specialítás
-csata specialítása:ha a meccsvégén csak az egyik sereg mágia használója kontrollálja a Monolith-ot +5ooVP (kontroll: nincsc ellenséges varázsló a monolith 6"es körzetében)

Üdv
L


csak javítottam egy apró elírást a 2.küldetésben :)

Módosította Lokeus: 2012.03.03, 18:49


Lokeus

Lokeus

    Érdeklődő fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 58 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.03.03, 18:36

A Legendás Hadurak 2012/1 ide sajnos nem került ki ezért utólag is elnézést kérek.
Természetesen idén is megvan tartva a verseny sorozat a tavalyiaktól eltérően idén nem annyira speializált felállások szerint inkább az alapkönyves csaták és annak kissé újragondolt változataival.Reméljük ez jobban elnyeri a közönség tetszését.
Tovább nem is ragoznám a dolgot jöjjön a lényeg:

LH 2012/2

időpont:Március 31
helyszín: HQ klub

-1800 pontos seregek játszanak
-egy sereglista hozható a 3 meccsre
-nevesített karaktereket nem lehet hozni
-Lord választás jöhet

1csata:
-Battle for the Pass felállás szerint kell felrakni a seregeket
-érvényes lesz a Bottleneck speciális szabály a csatában
-hagyományos VP számítás+csata specialítás
-csata specialítása: mindkét játékos kijelölhet egy egységet ami a saját deployment zone-ból indul és lemegy az ellenfél rövid oldalán +500VP-t ér

2.csata:
-Battleline(vagy battle for the pass) felállás szerint kell felrakni a seregeket
-hagyományos VP számítás+csata specialítás
-pályafelező vonalán falmaradványok lesznek felrakva ezek falként fognak müködni,de csak infantry modelleknek(heavy cover+ rohamkor -1 WS a rohamozónak)+az Ironcourse Icon hatása is érvényben lesz arra az egységre aki talpkontaktban van vele
-csata specialítás:csata végén a falmaradványokat birtokló egységek (x) VP-t kapnak (birtoklás nincs ellenséges egység base kontaktban az adott falszakasszal)

(pontosítanom kell mennyi falszakasz van modellezhető ez a héten megtörténik azért írtam bizonytalan dolgokat)

3.csata:
-Battleline felállás zerint kell felrakni a seregeket
-pálya közepén egy Monolith helyezkedik el ami müködésileg Sorcerous Portal-ként fog müködni
majd(csata közben random varázslatokat szór a legközelebb) lévő egységre amennyiben csak az egyik seregnek van varázslója talpkontaktban a Monolithal abban az esetben kontrolálni tudja kire hassanak a varázslatok (augment sajátra-hex ,direkt damage ellenfélre stb.Közelharc vagy két ellenséges varázsló esetén random módon lövi ki a varázslatait a monolith)
-hagyományos VP számítás+csata specialítás
-csata specialítása:ha a meccsvégén csak az egyik sereg mágia használója kontrollálja a Monolith-ot +5ooVP (kontroll: nincsc ellenséges varázsló a monolith 6"es körzetében)

Üdv
L

Dawe13

Dawe13

    Rendszeres fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 194 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.10.02, 13:19

Én is köszönöm a játékot mindenkinek.szervezőknek is köszönöm az egész éves munkájukat.
Üdv Dawe

Wolio

Wolio

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.10.02, 12:47

tegnap volt...

...és nagyon jó volt.

Köszönöm mindenkinek. :buszke: :gyagya: :sor:

Módosította Wolio: 2011.10.02, 12:48


beatles

beatles

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 845 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.10.02, 12:19

őőő...mikor is lesz ez a game?

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.26, 07:15

Legendás Hadurak – a negyedik forduló küldetései

Mindhárom küldetésnél egyforma szabályok:

- Egy sereglista kell az eddigi három helyett
- 2500 pontos, szabályos seregek jöhetnek
- Nem játszik a 6. és az ennél durvább varázslatok semmilyen listából (pl. patkánnyá változtatós izé), ha ezeket kidobja valaki, mást kell választania helyette, a szabályok betartásával (egy varázslatot csak egy karakter ismerhet, stb.)
- A terepet a játékosok teszik fel, felváltva a 8 elemet, amikből 3 fixen kitakar bármit, épület nem lesz
- VP-k számítása a következőképpen történik: generális 100, bsb 100, zászlók 50/db, ereklyék a küldetéstől függően 100-250 között, SEMMI másért nem jár pont
- A csatát a több VP-t szerzett játékos nyeri, nincs szükség 100 pontnyi különbségre, dupla szerzett VP esetén van viszont „crushing victory” minősítés
- A seregek felpakolása egységenként felváltva zajlik
- Nem hagyományos deploy zone-ok lesznek, bármelyik csatánál előfordulhat, hogy egymástól akár 1-2"re állnak fel az ellenséges egységek (ez a játékosokon múlik)
- Egységek birtokolhatnak hordozható, vagy védhetnek mozdíthatatlan ereklyéket
- Minden egység, amelyik magával visz, vagy véd egy ereklyét, megkapja a stubborn szabályt, DE a gonosz tárgy által keltett viszály miatt NEM használhatják a generális inspiring presence szabályát, és minden modellnek, aki az egységben van, EGGYEL kisebb az ld-je


Első küldetés

A varázslatok meghatározása UTÁN!, a nagyobbat dobó játékos dönt: ereklyékkel menekülő, vagy a rablókat üldöző szerepben kíván-e játszani.

A menekülő az asztal teljes szélességében, de csak a középvonaltól legfeljebb egy 1"re állhat fel egységeivel, tehát ő középre pakol fel.

Az üldöző az asztal két hosszú oldalán, a standard 12"es deployt használhatja, tehát két oldalról foghatja közre az ellenséget.

A felrakás felváltva zajlik, a menekülő kezdi. Tartalék senkinek nincs külön szabály nélkül (ambush, miner, stb.). A scout egységek felrakása után a menekülő kioszt négy ereklye-jelzőt egységei között. Egy egység csak egy jelzőt kaphat. Viheti karakter is a jelzőt, ha egyedül áll, de egységben álló karakter nem kaphat ereklyét, ilyenkor mindig az egész egység kapja a jelzőt.

Ha a felpakolás során olyan szituáció jön létre, ami automatikus akciót vált ki (pl. goblin fanatikusok kimozgása egységekből), akkor azt az első kör előtt, de a teljes felpakolás után kell lebonyolítani.

A játékot a menekülő kezdi!

Hat körös csata lesz, a jelzők elvehetőek az ellenséges egységektől, akár többször is gazdát cserélhet egy-egy ereklye. Erre az alábbi szabályok vonatkoznak:

- Ha egy egység pánik miatt elfut, a jelzőt base contact-ba kell tenni az egységgel a menekülő mozgatása előtt, a jelző ott marad
- Ha egy gazdátlan jelzőt elér egy egység bármilyen mozgás során (regular, charge, compulsory, overrun, stb.), akkor kötelezően felveszi, megáll! és azonnal tehet egy "reform" mozgást. Ez alól csak a menekülés kivétel, akkor nem vesznek fel semmit, átfutnak rajta
- Ha egy ereklyét birtokló egység megtörik közelharcban, akkor ellenfele egyik egysége el KELL vegye a jelzőt, nem üldözhet, csinálhat egy "reform" manővert
- Önszántából egyik egység sem mond le az általa begyűjtött ereklyéről, ezért azt átadni, letenni, vagy az osztagból kiváló karakternek elvinnie nem szabad!
- Egy egységnél csak egy jelző lehet, karakter, aki jelzőt birtokol, beállhat EGY JELZŐ NÉLKÜLI egységbe a csata folyamán, de azt ilyenkor átadja az egységnek, vissza nem veheti. Jelzős egységbe jelzős karakter nem állhat, akkor több lenne egy helyen
- Egy ereklyét birtokló egység mozgása során az esetlegesen gazdátlanul fekvő ereklyéken simán átmozog, azokkal nem csinál semmit

A VP számítás menete: a hatodik kör végén minden jelző, amit egység birtokol, az adott játékosnak 100 pontot ér. Ehhez adódik a többi (zászlók, generális, bsb). A gazdátlan jelzőkért senki sem kap pontot.


Második küldetés

A terep felrakása és a varázslatok meghatározása után után az asztal közepén függőlegesen húzunk egy felezővonalat. A szervezők elhelyeznek minden térfélen két ereklye-jelzőt, amik a játék során nem felvehetőek, mozgathatóak, de egységek védhetik őket.

A nagyobbat dobó játékos választ egy térfelet (rövid oldal a felezővonalig), ahová feltesz egy egységet bárhová. Egyetlen megkötés, hogy a felezővonaltól 1"et tartania kell. Ezután ellenfele is így tesz, felváltva pakolják fel a sereget. Így az egész asztalon bárhol lehetnek egységek, csak a felezővonaltól kell 1"et tartania mindenkinek.

Minden ereklye-jelzőhöz lehet base contactba tenni egy egységet, aki az adott jelzőt védi.

A csatát az kezdi, aki térfelet választott.

Az ereklyék megszerzésének és megtartásának szabályai a következők:

- Az ereklyéket felvenni, mozgatni nem lehet
- Egy jelzőt csak egy egység védhet, amelyik base contactban van vele, más baráti egységek legalább 1" távot kell tartsanak a jelzőtől
- Az ereklyét ott lehet hagyni, a tőle elmozgó egység szabadon manőverezhet, akár rohamot is indíthat, az ereklye helyben marad
- Bármely egység bármilyen mozgásakor - a menekülést kivéve - megáll, ha eléri az ereklyét (csinálhat egy reform manővert, úgy, hogy az ereklyével base contact-ban marad!), onnantól ők védik
- Ha az ereklyét védő osztagot a jelző felőli oldalról éri roham, akkor a jelző levehető, hogy odaférjen a támadó egység, de úgy kell kezelni, hogy a két harcoló fél között van. A győztes utána csinálhat egy reform manővert, miközben visszateszi a jelzőt a helyére, base contact-ba áll vele, onnantól védőnek számít

A VP számítás menete: az alap pontokon felül (zászlók, generális, bsb) minden ereklye pontot ér annak, aki a hatodik kör végén védi. A saját térfélen lévő ereklyék 100 VP-t, az ellenfél oldalán megszerzett ereklyék 250 VP-t érnek darabonként.

A gazdátlan jelzőkért senki sem kap pontot.

Harmadik küldetés

A terep felrakása és a varázslatok meghatározása után az asztalt négy táblanegyedre osztjuk a hagyományos módon. A nagyobbat dobó játékos választ egy táblanegyedet, ahová elhelyez egy egységet, ellenfele a vele átlósan szemben elhelyezkedő negyedben teszi ugyanezt. Ezután a seregek felpakolása felváltva zajlik.

A szervezők a két gazdátlan táblanegyedben elhelyeznek két-két ereklyét. Ezek az ereklyék egységek által felvehetőek, birtokolhatóak, mozgathatóak az első küldetésben leírt szabályok szerint.

A csata hat körös, az első negyedet választó játékos kezdi.

Minden szabály megegyezik az első küldetésnél leírtakkal, annyi a különbség, hogy teljesen más az alap felállás, valamint az ereklye-jelzők kezdetben gazdátlanok.

A VP számítás menete: a hatodik kör végén minden jelző, amit egység birtokol, az adott játékosnak 100 pontot ér. Ehhez adódik a többi (zászlók, generális, bsb). A gazdátlan jelzőkért senki sem kap pontot.

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.21, 08:54

Elnézést, fiatalok, csak Horvátországban ragadtam, kissé megsérültem, tanúskodtam, egyebek...

Ma jövök haza, utána aktív leszek.

P.

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.15, 09:24

Hoi!

Ma éjjel/holnap hajnalban jön a válasz minden kérdésre, a harmadik küldetés és az előzőek összefésült változata.

Fontos: javaslom, hogy az első kettőt próbáljátok ki, elgondolkodtató lesz, talán sok kérdést meg is válaszol. Egy fontos megjegyzés: természetesen itt nem a 100 pontos különbségre játszunk. Az nyer, akinek több pontja van, de elég gyakori lehet ennél a pontozásnál a döntetlen is. Crushing victory a dupla szerzett pontnál itt is játszik!

P.

Bala

Bala

    Programmer of FELDB

  • Moderátor
  • 3765 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 13:38

na jó, befejeztem, mert írtam megint egy giga hosszú hozzászólást arról, hogy egy halom seregnek miért rossz ez a küldetés, de hagyjuk. :)
Ha ti úgy érzitek, hogy minden sereg egyenlő eséllyel indul ezen a versenyen küldetésen, akkor hajrá. Ha nem "verseny" lenne, hanem mondjuk kampány, vagy valami hasonló, akkor azt mondom JUHÉ, mert tök ötletes. Nem baj, megint mindenki hozza majd a WoC seregét :)

edit: azért elmegyek, és szétverek mindenkit :) UFF.

Módosította Bala: 2011.09.12, 13:43


w1ck

w1ck

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 460 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 12:00

@Bala: Bala ezt úgy deriváld, h a sereged power felét felrakod, hogy az egyik oldalt nézze. A másikat (kutyák, skinkek, stb.) a másik oldal felé fordítod (szerk.: az ne panaszkodjon aki hoz csitrillió skinket és még meg sincs a kötelező core.). A kis genyóerdőn elég enhéz átverekedni magad (ha már van 3,4 kis osztag az már 3-4 körig megfog egy deathstar-t( de ha frenzy-s akkor a játék végéig elég 3 osztag, talán 2 is a kötelező overrun miatt). Ergo oda nem érdemes tenni. A másik oldalon meg első körben kapok egy chargot és beragad a teljes seregem. Ergo ide még inkább nem éri meg tenni. Ebben a helyzetben, ha támadó lennék, én a sok skink elé tenném le a teljes seregem. De akkor meg olyan mintha battle for the Pass-t játszanánk és a te összes skinked scout lenne.

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 11:12

Bala: nálunk négyből 3 csatában a menekülők nyertek. A VIII. kiadásban teljesen mások a mozgás és a rohamok szabályai, ne a hagyományos csatákból indulj ki! Ha van kedved/időd, sokszor járok Pesten, lejátszhatjuk, látod majd, mire gondolok. Rajz nélkül nehéz elképzelni, elismerem...

P.

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 11:02

Második küldetés

A terep felrakása és a varázslatok meghatározása után után az asztal közepén függőlegesen húzunk egy felezővonalat. A szervezők elhelyeznek minden térfélen két ereklye-jelzőt, amik a játék során nem felvehetőek, mozgathatóak, de egységek védhetik őket.

A nagyobbat dobó játékos választ egy térfelet (rövid oldal a felezővonalig), ahová feltesz egy egységet bárhová. Egyetlen megkötés, hogy a felezővonaltól 1"et tartania kell. Ezután ellenfele is így tesz, felváltva pakolják fel a sereget. Így az egész asztalon bárhol lehetnek egységek, csak a felezővonaltól kell 1"et tartania mindenkinek.

Minden ereklye-jelzőhöz lehet base contactba tenni egy egységet, aki az adott jelzőt védi.

A csatát az kezdi, aki térfelet választott.

Az ereklyék megszerzésének és megtartásának szabályai a következők:

- Az ereklyéket felvenni, mozgatni nem lehet
- Egy jelzőt csak egy egység védhet, amelyik base contactban van vele, más baráti egységek legalább 1" távot kell tartsanak a jelzőtől
- Az ereklyét ott lehet hagyni, a tőle elmozgó egység szabadon manőverezhet, akár rohamot is indíthat, az ereklye helyben marad
- Bármely egység bármilyen mozgásakor - a menekülést kivéve - megáll, ha eléri az ereklyét (csinálhat egy reform manővert), onnantól ők védik
- Ha az ereklyét védő osztagot a jelző felőli oldalról éri roham, akkor a jelző levehető, hogy odaférjen a támadó egység, de úgy kell kezelni, hogy a két harcoló fél között van. A győztes utána csinálhat egy reform manővert, miközben visszateszi a jelzőt a helyére, base contact-ba áll vele, onnantól védőnek számít

A VP számítás menete: az alap pontokon felül (zászlók, generális, bsb) minden ereklye pontot ér annak, aki a hatodik kör végén védi. A saját térfélen lévő ereklyék 100 VP-t, az ellenfél oldalán megszerzett ereklyék 250 VP-t érnek darabonként.

A gazdátlan jelzőkért senki sem kap pontot.

Bala

Bala

    Programmer of FELDB

  • Moderátor
  • 3765 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 10:42

Egyébként tényleg érdekelne, hogyan gondolod ezt a bevédést az "olcsó" egységekkel. Lerakok mondjuk egy 50 pontos szkink osztagot az egységem mögé, az egységgel elindulok az egyik irányba. A hátam mögött tolom hátrébb a szkinkeket, elforgatom őket, stb... Az ellenfelem meggrohamozza a szkinkeket, akik maradnak - jó eséllyel elhullanak mint a légy, overrunból mondjuk pont nem ér el, bár egy jó dobással simán elérhet mondjuk egy lovasság. De ha az Empire csinálja ezt, ahol max 8-at tud menni egy olcsó egység, ahogy írtad, ott már overrunból akármilyen ferdén áltam meg, van esély egy utolérésre. De mondjuk nincs, mert nem látom át a helyzetet.
Akkor is, akkor a hamadik körben zárul be az egérfogó, és kapom hátba az egységet.

"aki jól tud mozogni": aha, egy TK és egy Törpe sereg nagyon jól tud mozogni :)


Elhiszem, hogy ti ezt teszteltétek, meg minden, de tényleg nagyon érdekelne, hogy ezt hogyan látjátok, mert nyilván én nem képzelem el jól, vagy értem ezt a helyzetet meg az 1"-et a középvonaltól, vagy nem tudom. De rajzolgattam itt, és sehogy sem értem, hogyan nyerhet bármilyen erre optimalizást sereg, ha két oldalról vágják körbe.
Ne gyere kérlek az olcsó egységes elvezetéssel, mert reformolok a roham után és, kész, ugyanott vagyok, csak egy körrel később... Egy-egy közelharc pedig simán eltart 2-3 körig, addig MINDEN odaért a hátamba.

Nyilván elindulhatok két fronton is - de itt meg nem sok taktikázás van, mert "megyek előre, kinek van erősebb egysége" típus nyer. Hiszen manőverezésben sokkal nagyobb az előnye a támadónak. Nem beszélve a scoutokról...

Na mindegy, nem akarok itt értetlenkedni, ti tudjátok, majd a verseny után megnézzük, kinek sikerült nyerni menekülőként. :)

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 10:37

Első küldetés (szerkesztve az eddigi kérdéseket figyelembe véve)

A varázslatok meghatározása UTÁN!, a nagyobbat dobó játékos dönt: ereklyékkel menekülő, vagy a rablókat üldöző szerepben kíván-e játszani.

A menekülő az asztal teljes szélességében, de csak a középvonaltól legfeljebb egy 1"re állhat fel egységeivel, tehát ő középre pakol fel.

Az üldöző az asztal két hosszú oldalán, a standard 12"es deployt használhatja, tehát két oldalról foghatja közre az ellenséget.

A felrakás felváltva zajlik, a menekülő kezdi. Tartalék senkinek nincs külön szabály nélkül (ambush, miner, stb.). A scout egységek felrakása után a menekülő kioszt négy ereklye-jelzőt egységei között. Egy egység csak egy jelzőt kaphat. Viheti karakter is a jelzőt, ha egyedül áll, de egységben álló karakter nem kaphat ereklyét, ilyenkor mindig az egész egység kapja a jelzőt.

A játékot a menekülő kezdi!

Hat körös csata lesz, a jelzők elvehetőek az ellenséges egységektől, akár többször is gazdát cserélhet egy-egy ereklye. Erre az alábbi szabályok vonatkoznak:

- Ha egy egység pánik miatt elfut, a jelzőt base contact-ba kell tenni az egységgel a menekülő mozgatása előtt, a jelző ott marad
- Ha egy gazdátlan jelzőt elér egy egység bármilyen mozgás során (regular, charge, compulsory, overrun, stb.), akkor felveszi, megáll! és azonnal tehet egy "reform" mozgást. Ez alól csak a menekülés kivétel, akkor nem vesznek fel semmit
- Ha egy ereklyét birtokló egység megtörik közelharcban, akkor ellenfele egyik egysége el KELL vegye a jelzőt, nem üldözhet, csinálhat egy "reform" manővert
- Önszántából egyik egység sem mond le az általa begyűjtött ereklyéről, ezért azt átadni, letenni, vagy az osztagból kiváló karakternek elvinnie nem szabad!
- Egy egységnél csak egy jelző lehet, karakter, aki jelzőt birtokol, beállhat EGY JELZŐ NÉLKÜLI egységbe a csata folyamán, de azt ilyenkor átadja az egységnek, vissza nem veheti. Jelzős egységbe jelzős karakter nem állhat, akkor több lenne egy helyen

A hatodik kör végén minden jelző, amit egység birtokol, az adott játékosnak 100 pontot ér. Ehhez adódik a többi (zászlók, generális, bsb).

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 10:22

Bala: minden seregben vannak olcsó egységek, amik tudják védeni a nagyobbakat. Aki jól tud mozogni, annak egyik küldetésben sem lesz nehézsége a feladattal. Itt nem a gyors, hanem a jó mozgáson van a hangsúly.

Jön a kettes-hármas még ma, csak vezetnem kell!

P.

Bala

Bala

    Programmer of FELDB

  • Moderátor
  • 3765 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 09:45

Köszi a választ Pavano. Viszont ez így bizonyos seregeknek nagyon kedvez, bizonyosoknak meg nem - de persze ez nem baj, a játék a lényeg!

Pavano

Pavano

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 862 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2011.09.12, 09:17

Azt hiszem, félreérthetően írtam.

Az ereklyét felvevő osztag MEGÁLL, nem rohamozik/üldöz/mozog sehová, a reform egy helyben álló mozgást jelent!

SOHA nem lehet 2 vagy több jelző egy egységnél. Jelzőt hordozó karakter beállhat osztagba, de akkor átadódik a jelző az osztagnak, onnantól nem veheti vissza. Jelzős karakter nem állhat be jelzős osztagba, mert akkor egy helyen lenne a kettő.

P.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]