Ugrás tartalomhoz


Fotó

DnD 5. kiadás


  • Válasz írásához lépj be
6159 hozzászólás érkezett eddig

Glowface

Glowface

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2856 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt Ma, 06:15

Köszi az eddigieket, újabb kérdés jönne. 

 

Bladesinger wizard alkaszt.... képessége a Bladesong, ami többek között +10 feet mozgást ad a karakternek az időtartama alatt.

Ha ezalatt elnyomok egy Haste spell-t, ami duplázza a mozgásomat, akkor az 80 feet lesz, vagy csak az erősebb effekt érvényesül, és "csak" 60 feet marad?

DnD5-ben nincs hatáshalmozódás tiltás. Egy értéket sokminden is javíthat. Csak ugyanolyan forrásból nem lehet kétszer megkapni az előnyt (mondjuk, 2 shield of faith varázslat AC bónusza nem adódik össze; de egy shied of faith és egy Shield varázslat már igen).

 

Hogy előbb szorzol és aztán összeadsz-e vagy fordíva, arra hirtelen nem ugrik be konkrét szabály, bár lehet, hogy van. Esetleg lehet ragaszkodni a hatások aktivizálásának sorrendjéhez (ha a haste korábban rajta volt, akkor először duplázol). Vagy saját szabályt hozni (pl. mindig a szorzás-osztás először; vagy fordítva, mindig a szorzás-osztás utoljára).



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 630 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
   3                              

Kelt 2018.07.11, 22:00

Köszi az eddigieket, újabb kérdés jönne. 

 

Bladesinger wizard alkaszt.... képessége a Bladesong, ami többek között +10 feet mozgást ad a karakternek az időtartama alatt.

Ha ezalatt elnyomok egy Haste spell-t, ami duplázza a mozgásomat, akkor az 80 feet lesz, vagy csak az erősebb effekt érvényesül, és "csak" 60 feet marad?

 

Én simán precedencia szerint oldanám meg.

30 mozgás *2 = 60 mozgás

60 mozgás +10 mozgás = 70 mozgás

 

(Mármint úgy értem, először az összes szorzást végezném el, utána az összes összeadást. Érdemes nem csak itt, hanem az összes számításnál konzekvensen számolni, gyorsabbá teszi a játékot, meg kevesebb memóriát fogyaszt.)


Módosította kukac: 2018.07.11, 22:02


Hawkmoon

Hawkmoon

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 59 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.07.11, 21:55

Köszi az eddigieket, újabb kérdés jönne. 

 

Bladesinger wizard alkaszt.... képessége a Bladesong, ami többek között +10 feet mozgást ad a karakternek az időtartama alatt.

Ha ezalatt elnyomok egy Haste spell-t, ami duplázza a mozgásomat, akkor az 80 feet lesz, vagy csak az erősebb effekt érvényesül, és "csak" 60 feet marad?



Shiwo

Shiwo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 659 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.07.03, 13:29

Hát, az biztos,hogy hatékonyabb valami távolsági támadással egybekötni.. persze kívételek vannak, de sok közelharcra korlátozott ellenfél (bestiák, együgyű ogrék bunkósbottal, stb) a 60 lábat csak úgy tudja megtenni,ha az akciókát is Dash-ra költi, és akkor már nem támad.. szval elteleportálok bónusz akcióként kellően messze, akcióval távolsági támadás.. ellenfél jön utánam, mellém ér, de támadni nincs ideje,szóval újra én jövök, teleport el, fogócskázunk tovább.. hasznos varázslat megfelelő ellenfelek ellen a megfelelő helyeken.. tényleg mint a Blink, csak ott asszem random,hogy hova érkezel..

Glowface

Glowface

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2856 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.07.03, 08:07

Aha, igen.

 

Amúgy Hawkmoon utolsó előtti sora tapint rá a lényegre: mivel DnD 5-ben körönként változatlan kezdeményezési sorrend van (főszabály szerint), hiába pattansz oda valakihez miután cselekedett, a következő körben megint előtted fog jönni, és bánthat téged. Azért lehet trükközni a varázslattal, jól hangzik ez!
Kicsit a Blinkhez hasonló, eltűnős-feltűnős.



Shiwo

Shiwo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 659 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.07.03, 05:38

Jól gondolod. 10 körig így elteleportálhatsz, ha nem varázsolsz közben más koncentráció-igényes varázslatot vagy kapsz be egy nagy pofont,ami után elvéted a Con mentőt...

Hawkmoon

Hawkmoon

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 59 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.07.03, 01:11

Halihó Mindenki

 

Gyors kérdésem lenne az 5E-vel kapcsolatban. Lehet, én értelmezem rosszul (sőt, szinte biztos), de hogy is van ez?

 

Far Step spell, 5. szint. Az időtartam alatt, amikor az én köröm van, akkor bonus action-ból tudok teleportálgatni 60 lábon belülre, amit látok. 

Amikor az én köröm van, ugyebár (kezdeményező szerinti). Namost.... ezek szerint megtehetem azt, hogy pl. megy a kör, én vagyok mondjuk 12-nél, épp harcolok valakivel, ráhúzok attack action-el, majd odateleportálok valaki máshoz bonus action-ból, anélkül, hogy az előző visszatámadott volna? És ha az új célpont már cselekedett az adott körben, ő sem fog már tudni rám támadni? 

Mondjuk, az új körben valszeg fog tudni, hiszen jó eséllyel gyorsabb nálam, azért volt hamarabb.... hmm.

Hacsak nincs elfoglalva mással. Na, mindegy.... jól gondolom, hogy ez működhet?

 

 



aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1574 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.27, 19:55

Megint nem lesz befejezve a HH kaland elemezgetés? :-(

 

Már elkezdtem írni, csak hosszú a fejezet :P


  • Glowface kedvelte ezt

Callinicus

Callinicus

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 754 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.27, 08:10

Megint nem lesz befejezve a HH kaland elemezgetés? :-(



Glowface

Glowface

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2856 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.20, 06:11

Árnyak a régmúltból kritikánk folytatódik!

Részlegesen egyetértek a kritikus úrral. Amivel nem:
- a lineáris funnel (tube?) szerintem helyénvaló volt. Gyors bevezető jelenetet akartunk, sok agyalás nélkül, nem komoly játékidőt erre a kis vignette-re költeni.

 - a jelenet célja ugye annyi volt, hogy a játékosok lássák, hogy szabadul el a Nagy Gonosz micsoda. Kétségtelenül az is működik, ha csak mondják nekik, de eljátszani mindent jobb. Illetve (hetedleges szempont), hogy a játékosok ne akarják később nagyon kutatni, hogy mi szabadította el a Nagy Gonosz micsodát: egyszerű kispolgári gyarlóság.
- a végén a belekényszerítés talán nem szép, de azért ekkora sokkot nem kéne okoznia, gyors elintézése a dolgoknak. Szerintem amúgy a tisztan meta motiváció sem lett volna szép (=aki elhozza, az majd a valódi játékos karakterére kap +1 támadást, vagy inspirációt, vagy akármit). Jó, talán tényleg lehetett volna ügyesebben.

Amiért tényleg kár:
- asszem Chomytól hallottam panaszként, hogy fel kellett volna használnunk a balfékeket később a kalandban. Felrűnni a lidércek között, vagy ügynökként valahogy, vagy valami. Ez kihagyott kitűnő lehetőség, valid pont.
Így most kicsit izolált a jelenet, nincs szerves kötése a kalandhoz. Legalább az aggódó özvegyek feltünhettek volna.


  • Ratface kedvelte ezt

Trevelyan

Trevelyan

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 1 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.19, 20:40

Ahoy!

Lőporos fegyverekkel mik a tapasztalataitok a rendszerben? 

 

Arcane Artillery nevű kiegészítőt találtam ilyen témában. Ezt próbáltátok már?

https://drive.google.com/drive/folders/0BwRBp4t9A8LbWTR4Rk9rdEF2NGM



aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1574 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.18, 00:34

Árnyak a régmúltból kritikánk folytatódik!

 

 

0. Nyitány

 

A játék a Leszámoláshoz hasonlóan egy 0. fejezettel kezdődik, ahol a játékosok a saját karaktereik helyett készen kapott NPC-k bőrébe bújnak. A Leszámolással ellentétben azonban itt nem isteneket, hanem közönséges 0. szintű senkiket alakítanak, a legszebb DCC-s funnel tradíciók szerint.

 

Szintén nagy különbség a Leszámoláshoz képest, hogy ez a része a modulnak kifejezetten rossz.

 

A DCC funnelek szépségét az adja, hogy a 0. szintű senkijeid ugyan abban a pillanatban meghalnak, hogy valaki csúnyán néz rájuk, de játékosként megvannak a lehetőségeid arra, hogy elkerüld a rázósabb konfrontációkat, illetve némi előrelátás és józan ész használatával minimalizáld a szerencse szerepét a karaktereid sorsának alakulásában. Itt egyikre sincs igazán lehetőséged: a bevezető lineárisan sorakozó szobák egymásutánjából áll, aminek a végén legalább egy karakter menthetetlenül bele lesz kényszerítve abba, hogy totális hülyeséget csináljon (amivel közvetetten mindenki más karakterét is halálra ítéli).

 

Nehéz eldöntenem, mi a legrosszabb ebben a kalandrészben: az, hogy teljesen önkényesen belekényszeríti a játékosokat a hülyeségbe? Az, hogy a játékosok tényleges karakterei számára semmilyen relevanciával nem bír? (A Leszámolás hasonló jelenete – túl azon, hogy vázlatosan bemutatta a JK-k által meglátogatható helyszíneket és a maga freeform rendszerével mechanikailag érdekes ritmusváltást jelentett a D&D-hez képest – legalább egy egyszer használatos bónuszt adott a legjobban teljesítő játékosnak.) Vagy az, hogy még a történetben elfoglalt szerepét sem tölti be – a játékosok semmivel sem tudnak meg többet annál, mint amit a következő jelenetben elmondanak nekik?

 

Az eddig elhangzottak alapján úgy tűnhet, hogy utálom ezt a jelenetet. Valójában… nem igazán? A fél óra relatíve gyorsan elmegy, játékosi szemmel a gyengeségek kevésbé nyilvánvalóak („jó, persze, eddig egy tökegyenes csőben mentünk előre, de bármelyik pillanatban történhet valami… huh, már vége is?”), és a kikényszerített karakterhalál is csak annyit jelent, hogy innentől a saját karaktereinket irányíthatjuk, ami miatt relatíve nehéz bánkódni. A jelenet nem dühítő, hanem megdöbbentő: a modul hét (!) írót listáz, akik közül többen évtizedekre rúgó mesélői tapasztalattal bírnak, ráadásul előzetesen le is lett tesztelve – ennek ellenére senkinek sem jutott eszébe, hogy egy olyan esetben, amikor a kaland léte azon áll vagy bukik, hogy egy adott szereplő hajlandó-e hülyeséget csinálni, nem az a legcélravezetőbb megoldás, hogy a játékosoknak adjuk a szereplő irányítását és belekényszerítjük abba, hogy hülyeséget csináljon, hanem az, hogy az egész jelenetet a háttér részeként kezeljük és a játékosokat kész helyzet elé állítjuk? Pláne annak fényében, hogy a történet teljesen élvezhető és értelmezhető a jelenet nélkül is?

 

Én értem, hogy itt arra gondolt a költő, hogy a 0. szintű polgárok törékenysége még jobban kiemeli a 10. szintű JK-k legendás státuszát, de tényleg megért ez annyit, hogy egy történetmesélési és kalandírási szempontból ennyire kevéssé elegáns megoldással kelljen beleerőszakolni a modulba?

 

Mindez különösen annak a fényében érthetetlen, hogy mennyire triviálisan javítható a jelenet: csak be kellett volna lengetni a játékosok orra előtt, hogy aki a legtöbb aranyat harácsolja össze ebben a kalandrészben, az kap valami egyszer használatos bónuszt. Bumm, máris megvan a motiváció arra, hogy a gyanúsan becsapdázott/elátkozott/stb. külsejű gyémántot tapizzuk.

 


Módosította aluminiumtrioxid: 2018.06.18, 00:35

  • GothPunk kedvelte ezt

DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 656 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.16, 12:17

Humble RPG Bundle: 5E Dungeons, Hordes & Horrors by Frog God & Friends

 

Jó mazsolázást! :virag:

A Blood Vaults of Sister Alkava, és a Grimalkin egész ígéretesnek tűnik...


Módosította DiMalto: 2018.06.16, 12:21


chomy

chomy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1935 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.10, 23:03

Kicsit sokáig tartott, de ha valakinek szüksége adódna egy rövidke helyszínorientált kalandra... második blogposzt a Thule-kampányomból, avagy: The Tower of Golden Scales.


  • elGabor és Garaboncias kedveli ezt.

Glowface

Glowface

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2856 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.07, 05:25

pont ebben a kalandban, ahol a "jó" befejezéshez a négyből három helyet meg kellett látogatni, ennél kevesebb meglátogatott hely esetén meg házhoz jött a végjáték, szerintem elegánsabb lett volna fix nyomokat kiosztani úgy, hogy egy helyszínt kihagyva is mindenképpen összeálljon a kép.

Ja, valószínű meg lehetett volna oldani.

Volt még 1 lustasági-dramaturgiai faktor: ahelyett, hogy párhuzamos szálakat-nyomokat dolgozunk ki, amig mind értékesek és érdekesek, de tetszőleges irányból felfejthetőek, kényelmesebb volt a nyomok sorát, vagyis tulajdonképpen a narratív ívet lineárisan megírni. Dramaturgiailag kielégítő sztori kerekedeik belőle, a szabadság részleges meghagyása mellett. ("valami sötét alakok a múltbeli romvárosból" - "sárkánykultisták, akik kaput akarnak nyitni, hogy áttörjenek és újjáépítsék a civilizációt" - "így tudod megakadályozni"). Több kreativitást igényelt volna ezt realisztikus nyomokkal megoldani. :)

 

Illetve még egy megjegyzés: a nyomok átadáásának a mikéntje nem lett a legjobb. Last minute, utolsó héten, utolsó feladatként próbáltam gyorsan ötölni valamit minden fejezet végére, hogy az információcsomagok beilleskezedők legyenek. Volt, hogy én is szenvedtem a kész kalandszálhoz illő módszer megtalálásával, és utólag is jött észrevétel, hogy kicsit ismétlődő-sablonos lett az információátadások közege. :(

 

Room for improvement! :)



aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1574 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.06, 11:25

Ha hagyományosan helyezzük el a nyomokat, azaz fixen megvan, hol milyen infó található meg, akkor jelentősebb az esélye, hogy a játékosok egyszerűen rossz szálak üldözésével nem szereznek meg kulcs információkat.

 

Ez világos, de pont ebben a kalandban, ahol a "jó" befejezéshez a négyből három helyet meg kellett látogatni, ennél kevesebb meglátogatott hely esetén meg házhoz jött a végjáték, szerintem elegánsabb lett volna fix nyomokat kiosztani úgy, hogy egy helyszínt kihagyva is mindenképpen összeálljon a kép.


  • kavarajavarava kedvelte ezt

Glowface

Glowface

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2856 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.06, 10:54

Alu kezd enyhén skizoid lenni, de ez jó. (?)

Mint mindig, hálás kösz az írásért, kiváló értékű mű, sokat segít nekem is!

 

Pár háttér információ néhány részlethez.

  • Dinamikus nyomok:
    verseny formátumban még eddig ez működött a legjobban a nyomozásos kalandokra (valóban a Jo'hara I. (Árnyak Jo'hara felett) módszere).
    Ha hagyományosan helyezzük el a nyomokat, azaz fixen megvan, hol milyen infó található meg, akkor jelentősebb az esélye, hogy a játékosok egyszerűen rossz szálak üldözésével nem szereznek meg kulcs információkat.
    Ezen segíthet, ha kvázi csőkalandszerűen van megírva a modul struktúrája - vagyis egy folyamatot kell a játékosoknak lekövetni. Ezt viszont nem szeretjük mi annyira, meg a játékosaink sem. Szoktak örülni a szabadságnak abban, merre induljanak.
    Biztos lehet teljesen más utakon is tervezni a nyomozást, de ez egy működőképes módszer.
  • Hátterek:
    valóban nincs nagy jelentősége a kalandban, tisztán csak kozmetikai elem, amit minden mesélő annyira tolt, amennyire akart. Ami miatt mégis fontos: mankót adott a játékosoknak karakteralkotáskor; megpróbálta rávenni őket, hogy valami koncepció, történet köré építsék fel a csapatukat és karakterüket; segít az "ősi nemzet legnagyobb hősei" feelinget kihozni anélkül, hogy egyetlen, konkrét, fix témába belekényszerítené a játékosokat. Azt volt a célja, hogy karakteralkotáskor kialakuljon némi kötődés a karakterek és a saját szettingjük közül.
    Nem vált be igazán, maximum részben, ezen még kell dolgozni.


aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1574 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.05, 23:36

Na, essünk neki.

 

 

 

Milyen lett a modul?

 

Jó. Ha értékelni kellene, nagyjából a Rubin Csillag környékére lőném be – jól összerakott, gördülékeny, könnyen mesélhető anyag; ami jó benne, az nem annyira jó, mint a Szelesszirtben, viszont nincs is vele annyi meló (pontosabban: még annyi meló sincs vele, mint a Szelesszirttel). Otthoni játékban sokkal könnyebben használható, mint a Leszámolás (ahol benne van az emberben, hogy jobb lenne a karakterek és ellenfeleik közti kapcsolatot tényleges játékban elmélyíteni, ahelyett, hogy kézhez kapják az „itt van Béla, te őt nagyon utálod, válaszd ki, miért” háttértörténetet és az előre megírt opciókat), és nincs meg benne az a hatalmas „úristen, ebből mi lehetett volna”, mint a Merényletben (ha egyszer nagyon sok időm lesz, lehet, hogy erről bővebben is írok). Emellett vannak benne jelentős és előremutató változtatások a versenymodul-formátumot tekintve, amik remélem, hogy a továbbiakban is megmaradnak, és a nyomozós rész sokkal összeszedettebb, mint a Merénylet esetén.

 

 

Alu, te mindig elkezded ezeket a kritikákat, aztán sose fejezed be őket. Mi a garancia arra, hogy most többet kapunk egy-két részkaland leírásánál?

 

Ööö…

 

Ez egy övön aluli kérdés. De jogos.

 

Egyrészt az, hogy a modul kellemesen rövid – négy részkaland, plusz a végjáték, ami a korábbiakkal ellentétben kőkemény három oldalon terjeszkedik. (Úgy tűnik, a szervezők pontosan tudják, mennyire lélekölően el tudnak húzódni a magas szintű D&D-harcok…)

 

Másrészt az, hogy a lelkesen beharangozott Szelesszirt-írásommal ellentétben („kaptok egy leírást a modulról, plusz tapasztalatok a versenyjátékról, plusz tapasztalatok az otthoni játékról, plusz az általam eszközölt változtatások listája”) – amiből aztán nem lett semmi – ezt még az otthoni játék előtt akarom megírni, amikor úgyis muszáj foglalkoznom a modullal. Ennyi erővel meg akár le is írhatom a benyomásaimat olvasás közben.

 

(A Szelesszirtet még lehet, hogy befejezem valamikor – arra ugyan már egyáltalán nem emlékszem, mi a fene történt, de hálistennek vannak felvételeink.)

 

 

Bevezető

 

Háttér: a választás egész érdekes. Na nem azért, mert még soha nem láttunk sárkány-kultistákat (basszus, ez az első magas szintű D&D-kaland a HH-n, a sárkányok szinte borítékolhatóak voltak), hanem azért, mert a sárkánymotívum ellenére a karakterek főleg élőholtas-apokaliptikus dolgok után fognak nyomozni a kaland nagy részében. Mivel sárkányokat mesélni eszméletlen szívás, ezt a magam részéről csak támogatni tudom.

 

Ezt rövid ismertető követi a kaland alaptörténetéről (nincs túlbonyolítva), majd az egyes részkalandok rövid összefoglalása (fölösleges most foglalkoznunk velük).

 

A különleges szabályok azonban annál érdekesebbek. A „táp pontok” hivatottak gondoskodni arról, hogy a harcokat gyorsan és hatékonyan befejező csapatok a továbbiakban nagyobb, míg a sokat szenvedő, gyengén optimalizált társaságok kisebb kihívásokkal nézzenek szembe. Most túl azon, hogy a versenyjátékot ez mennyivel fairebbé teszi (meg élvezetesebbé is – végre nem kell minden harcot lebutítani a leggyengébb csapatok által is teljesíthető szintre), ennek az igazi haszna szerintem otthoni játék során jön elő, ahol pl. nonstandard játékosszám esetén nem kell újraszámolni az encounter budgeteket és módosítani a szörnystatokon, hanem rá lehet hagyni a modulra, hogy az első keményebb összecsapás után majd belövi, milyen nehézség felel meg a csapatnak.

 

A pihenők most nem pontvesztéssel/random csúnyaság elleni dobással, hanem max HP-csökkenéssel járnak, ahogy a karaktereket egyben tartó mágia lassan elillan. Az alapötlet és a megvalósítás is kifejezetten tetszik, bár otthoni játékban valószínűleg inkább időlimitekkel fogok élni (mondjuk 3 nap Tenebrus megjelenéséig, a karakterek max HP-ja 12 óránként csökken 5%-kal – kényelmesen elég ahhoz, hogy legalább három szálat felgöngyölítsenek, sőt, ha nagyon ügyesek, akár a tervezettnél lényegesen több max HP-val mehetnek sárkányt ölni).

 

Az új inspiráció-szabályok fairek, bár nekem még mindig a Rubin Csillag megoldása a kedvencem (a Leszámolás szoros második).

 

A dinamikus nyomok emlékeim szerint már a Jo’Hara sorozatban is felbukkantak, szóval ezt nem igazán tudom újdonságként elkönyvelni, de alapvetően szerintem egy jól működő, koherens narratívát eredményező rendszerről van szó. Mondjuk négy részkaland mellett szerintem nem lett volna ördöngösség azt megoldani, hogy mindenhol különböző nyomok legyenek, de bármely kettő (esetleg három, ha már úgyis annyi kell a jó befejezéshez –a  rossz esetén pedig tökmindegy, mire jönnek rá, mert úgyis házhoz jön a gyík a pofonért) kombinációja alapján össze lehessen rakni a képet.

 

Ezt másfél oldal követi a választható hátterekkel, amik igazából teljesen fölöslegesek (a modul úgyse kezd velük semmit, otthoni játékban meg a mesélőnek úgyis a csapathoz kell igazítania).

 

 

 

Legközelebb innen folytatjuk a nyitány és Újhon leírásával.


  • Glowface és Garaboncias kedveli ezt.

Garaboncias

Garaboncias

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 655 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.03, 09:27

Az új hivatalos modul Waterdeepben játszódik, 1-5. szintre írt városi kalandnak ígérkezik:
http://dnd.wizards.com/products/tabletop-games/rpg-products/dragonheist

Mint sejtettem, ez csupán az első része lesz egy több könyvből álló kampánysorozatnak. Waterdeep mellett vár majd ránk Skullport, Undermountain és Halaster! Egészen a 20. szintig vihetjük majd a karaktereket. De hamarosan többet fogunk tudni...

Módosította Garaboncias: 2018.06.03, 09:30


Garaboncias

Garaboncias

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 655 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.02, 08:00

Az új hivatalos modul Waterdeepben játszódik, 1-5. szintre írt városi kalandnak ígérkezik:
http://dnd.wizards.com/products/tabletop-games/rpg-products/dragonheist


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]