Ugrás tartalomhoz


Fotó
* * * * - 3 Szavazat

Szemes Árnyai - DragonAge modul


  • Válasz írásához lépj be
34 hozzászólás érkezett eddig

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4591 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.24, 13:07

Amit akar. Várost akar? Nyugodtan. Egy családot? Rajta. Zsoldos kompánia történetét? Teljes lelki nyugalommal. Konkrét NJK-t? Okés. Estébé. Ötletszilánkokat is elfogadok, de azért nem jár xp.
A túlélésre meg tényleg a bónusz xp a megoldás.



Ezt én is szoktam csinálni.

Kidolgozhatnak a karakterükhoz 1 adventure hook-ot (olyasmit hogy elveszett a karakter kishúga a legutóbbi démonfattyú támadáskor és meg akarja találni, vagy hogy a múltkor a kocsmában összevert ficsúrról kiderült hogy egy gróf örököse)

Lehet választani +1 tulajdonságpontot vagy egy dobást egy random tárgy táblán. (ilyenek vannak rajta hogy örökölt/megtalált mestermunka fegyver, valamilyen tárgy - pl. jegygyűrű, kalap, zsebóra - ami mindig visszakerül a karakterhez, trükkös fegyver, tündekaja, ilyesmi)

Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3337 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.23, 23:44

(OFF)@ kabal:
jah, akkor ti szandekosan egy spec. helyet teremtettetek a legozashoz - ilyen korulmenyek kozott valoban mukodokepesnek tunik a dolog! Mi egy "hetkoznapi" fantasy birodalomban probalkoztunk ezzel, "mersekelt" sikerrel. Megegyszer nem is vagnek bele, de a szigetvilag jo otlet.(/OFF)


kabal

kabal

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1252 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.23, 23:16

Szerintem ez amugy kicsit necces, mert az lehet az eredmenye, hogy nem igazan koherens mozaikok kerulnek egymas melle az egyetlen adott vilagban - mar apro elteresek is zavaroak lehetnek. Persze, ha a parti velekedese a vilagrol elegge egy huron pendul, akkor nagyon szerencses vagy, maskulonben revizalhatod mindegyikuk munkajat, aztan meg jon a rinya, hogy "de miert irtad at?!" stb stb.
Nalunk befuccsolt az, amikor egy vilagnak tobb gazdaja volt.


A mi kampányunk egy szigetvilágban játszódott, hogy mindegyikünk szabadon tudjon mesélni, tetszőleges környezetben. A dzsungelbirodalmukban, kőkorszaki szinten tengődő vad elfek simán megfértek a kicsit távolabb, mágikus torony-szigetükön élő nemes rokonaikkal. Egy normális, "hétköznapi" fantasy birodalomban aligha lehetne ilyen könnyedén összeegyeztetni őket.

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1742 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.23, 10:33

(OFF)Nohat, ez egeszen erdekes szisztema. Bar mar nagyon eltertunk a cikk targyatol, de azt elarulod, hogy milyen rendszerben-vilagon jatszotok? Vagy ezt univerzalisan hasznaljatok, kampanytol fuggetlenul?(/OFF)


(OFF)Hát, ez az alrendszer elég független. Általában a világ valamilyen high-magic dark fantasy (többnyire saját kreálmány), rendszernek meg az épp aktuális agymenésemet használjuk (most pl. egy - állítólag - elég bonyolult szisztéma a nyerő, ahol WoD-szerű 1-5ig terjedő tulajdonságok és képzettségek összegét kell beszorozni az 1 és 10 között mozgó feladatnehézséggel, és az így kapott százalékos érték alá dobni [minden tíz pont különbség a célszámtól egy sikerfok - akár negatív -, ha tízzel oszthatót dobsz, az kritikus, duplázd a sikerfokot]. A varázsláshoz néha gyököt kell vonni, de ha nem ragaszkodsz a területre ható spellekhez, nem muszáj).(/OFF)

Módosította aluminiumtrioxid: 2012.02.23, 10:34


Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3337 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.23, 08:55

(OFF)Nohat, ez egeszen erdekes szisztema. Bar mar nagyon eltertunk a cikk targyatol, de azt elarulod, hogy milyen rendszerben-vilagon jatszotok? Vagy ezt univerzalisan hasznaljatok, kampanytol fuggetlenul?(/OFF)


aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1742 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 23:48

Ezt pontosan hogy csinálod? Mit dolgoz ki a játékos? Hogy éli túl a dolgokat nagyobb eséllyel? Hogy befolyásolja ezáltal a játékos, hogy mi lesz a játékban?


Amit akar. Várost akar? Nyugodtan. Egy családot? Rajta. Zsoldos kompánia történetét? Teljes lelki nyugalommal. Konkrét NJK-t? Okés. Estébé. Ötletszilánkokat is elfogadok, de azért nem jár xp.
A túlélésre meg tényleg a bónusz xp a megoldás. Amúgy játék közbeni mesélői aktivitásokért meg drámapontok járnak, amivel... nos, további mesélői aktivitásra lehet szert tenni... (úgy működik, hogy a pontot azért kapod, hogy valaki másnak a jelenetébe hozol be valamit - pl. megszemélyesítesz egy NJK-t, leírsz egy helyszínt, stb. -, és ara költheted, hogy a saját jelenetedbe nyúlhass bele [a klasszikus nem-halt-meg-csak-majdnem, de felhasználható kisebb környezeti változtatásra, NJK módosítására stb.]).
A játékos meg nyilván úgy befolyásolja a játékot, hogy én veszem a lapot 'ahá! egy zsoldossereget írt le! milyen nagyszerű ötlet lenne, ha a karaktere felbérelhetné ezt a sereget!', vagy 'hmm, egy város, ami a víz felszínére épült? Mi lehetne ennél kúlabb hely arra, hogy a játékba tervezett cthulhoid ősgonoszt elhelyezzem alatta?'...

Nocturna: mivel én illesztem össze a dolgot, ezért nyilván fenntartom a jogot, hogy beleszóljak (esetleg ott a lehetőség, hogy oké, nem fogadod el a változtatásokat, akkor pont így fog bekerülni, mert te nagyon ebbe az irányba akarod elvinni, de akkor a bónusz xp-ről mondj le...)
Amúgy abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a partimnál lényegesen nagyobb kreativitással rendelkezem, szóval ha javaslok valamit, általában az a reakció, hogy 'f***a! ez nekem miért nem jutott eszembe?' :)

Módosította aluminiumtrioxid: 2012.02.22, 23:51


Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3337 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 22:45

En ugy ertelmeztem, hogy pl. konkretan a placcot, ahonnan szarmazik (egy grofsag, regio, nep, stb.). Nagyobb esellyel meg talan azert el tul, mert tobblet XP-vel indul ahhoz kepest, mint aki semmit nem csinalt.

Szerintem ez amugy kicsit necces, mert az lehet az eredmenye, hogy nem igazan koherens mozaikok kerulnek egymas melle az egyetlen adott vilagban - mar apro elteresek is zavaroak lehetnek. Persze, ha a parti velekedese a vilagrol elegge egy huron pendul, akkor nagyon szerencses vagy, maskulonben revizalhatod mindegyikuk munkajat, aztan meg jon a rinya, hogy "de miert irtad at?!" stb stb.
Nalunk befuccsolt az, amikor egy vilagnak tobb gazdaja volt.

Birbin

Birbin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1778 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 22:27

Én pl. ezt úgy oldom meg, hogy játék előtt megadom a játékosoknak a lehetőséget, hogy kidolgozzák a világ egyes részeit, vagy a karakterükhöz kapcsolódó dolgokat, és ezért cserébe xp-t kapnak. És ez mindenkinek jó: egyrészt, biztosítja hogy azok a karakterek, akiknek a megalkotásába több energiát feccölt a játékos, jobb eséllyel éljenek túl; másrészt, a játékosnak megadja a lehetőséget, hogy befolyásolja a történet kezdete előtt, mit akar látni a játékban. Nekem meg pláne tiszta haszon, mert egyrészt tudom mit várnak a pléjerek, másrészt meg vagyok kímélve valamennyi munkától.
(Az érdekes karaktereink is mindig úgy születtek, hogy egy félig kidolgozott koncepciót látva addig nyaggattam a játékost, amíg valami kreatívat nem sajtolt ki magából.)

Ezt pontosan hogy csinálod? Mit dolgoz ki a játékos? Hogy éli túl a dolgokat nagyobb eséllyel? Hogy befolyásolja ezáltal a játékos, hogy mi lesz a játékban?

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1742 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 21:40

Úgy vélem, amikor a DM leül kitalálni egy kalandmodult, nem csak azt nézi, hogy hogyan fitogtathatja minél jobban a kreativitását, hanem azt is, hogy hogy adhat minél több lehetőséget a játékosoknak, hogy ők is minél szervesebb részesei legyenek a történetnek.


Én pl. ezt úgy oldom meg, hogy játék előtt megadom a játékosoknak a lehetőséget, hogy kidolgozzák a világ egyes részeit, vagy a karakterükhöz kapcsolódó dolgokat, és ezért cserébe xp-t kapnak. És ez mindenkinek jó: egyrészt, biztosítja hogy azok a karakterek, akiknek a megalkotásába több energiát feccölt a játékos, jobb eséllyel éljenek túl; másrészt, a játékosnak megadja a lehetőséget, hogy befolyásolja a történet kezdete előtt, mit akar látni a játékban. Nekem meg pláne tiszta haszon, mert egyrészt tudom mit várnak a pléjerek, másrészt meg vagyok kímélve valamennyi munkától.
(Az érdekes karaktereink is mindig úgy születtek, hogy egy félig kidolgozott koncepciót látva addig nyaggattam a játékost, amíg valami kreatívat nem sajtolt ki magából.)

Módosította aluminiumtrioxid: 2012.02.22, 21:41


Ynas_Midgard

Ynas_Midgard

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1074 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 17:29

Gratulálok a modulhoz! Valóban érezhető egyfajta egyszerűség benne, már amennyiben valóban csak ezt használja fel az ember, és nem gondolja tovább a dolgokat. Mivel ez egy nagyon vázlatosan kidolgozott helyszín, érdemes játék közben minél több tartalommal kitölteni (ahogy a szerző által belinkelt "hogyan készült?" is magyarázza). Meg hát Szemes sem az űrben van, a környezet ugyanúgy hat rá. Például mi van, ha megint jön egy éjfatty támadás?

Narmor

Narmor

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1190 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 15:33


Nincsenek, ha jól tudom. Azonban a balatoni kaland idején még nem túlzottan ismertem a világot (még most se ismerem behatóan), s ha már így alakult, gondoltam, következetes maradok.

Ez nekem is feltűnt. Ha a saját játékosaidnak írtad le most ezt a modult, akkor jó. Ha közhasználatra, akkor szerintem illett volna javítani.

Én szoktam kard és mágia modulokat használni, bár szerintem kb ugyanannyi energia megy el vele, mintha sajátot írnék.



Birbin: Quod scripsi, scripsi. Nem hiszem, hogy annak, akinek ez nem tetszik, gondot okozna átnevezni a papot. Természetesen a közösségnek szántam, de nem "hivatalos" DA modul, így szerintem nincs probléma azzal, ha valami "világidegen", az általunk létrehozott Fereldenen a klérus tagjai főleg férfiak. A modul ezt a Fereldent követi.

Egyébként bocs a kettősért, csak már lejárt az időm...

Módosította Narmor: 2012.02.22, 15:34


Narmor

Narmor

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1190 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 15:13

Talán érdemes lehet elolvasni a Hogyan készült a Szemes Árnyai? című írásomat, melyet közvetlenül a beszámolók után/mellett írtam. Részben ez vezetett ahhoz, hogy éppen ezt dolgozzam ki modulként, kezdő mesélőknek talán kellő segítséget nyújthat a kalandtervezéshez, ha mindkettőt kézbe veszik.

Persze kérdéses, mennyi kezdő mesélő olvassa ezt a témát, de sosem lehet tudni.

Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3337 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 13:17

@ Roxan:

Nekem kimondottan tetszik, hogy nincs történet, hanem csupán helyszínek és személyek vannak, akik a kaland során a játékosok döntési révén változnak, íródnak át, bele esetleg ki a történetből. Valamint az is, hogy nem vagyunk korlátok közé szorítva, ha meg akarunk küzdeni a sárkányokkal, megküzdünk, de nem kényszerít rá a mesélői akarat különféle furmányos utakon.

Persze, de szerintem ezt nem is vitatja senki! Az ilyen tipusu, helyszinorientalt tortenetvezetessel nincs para es bar ez is izles fuggo, asszem itt ez nem allt "tamadas alatt". :)

Úgy gondolom, nem az a lényeg, ami ebben a modulban rögzítve van, hanem az, ahogy a játékosok megelevenítik azt és természetesen, amit az aktuális mesélő még hozzátesz.

Persze, de itt most egy kalandmodult olvasunk, ami nem egy jatekbeszamolo, meg nem egy sorozes kozben prezentalt elmenybeszamolo, hanem egy kalandmodul. :) Amit te irsz, mint jatekos, az ebbol nem jon (es nem is johet at) masoknak.

Persze, lehetett volna több csavar,

Errol van szo, illetve, hogy egyaltalan lehetett volna benne barmilyen csavar (ertsd: en ezt hianyolom).

de elképzelhető, hogy az a karakterek rovására ment volna. Úgy vélem, amikor a DM leül kitalálni egy kalandmodult, nem csak azt nézi, hogy hogyan fitogtathatja minél jobban a kreativitását ...

Szerintem erdekes, szokatlan otleteket felvonultatni egy kalandban nem a "kreativitas fitogtatasa", de lehet, hogy ezzel maskepp vagyunk. Ha ezek nem illeszkednek a hangulatba, modulba, ill. ha mindenkeppen le akarod nyomni oket a JK-k torkan (mert ha mar egyszer kitalaltad, jatsszak is le a kutyauristenit! :D), az lehet fitogtatas.

Birbin

Birbin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1778 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 11:21

Nincsenek, ha jól tudom. Azonban a balatoni kaland idején még nem túlzottan ismertem a világot (még most se ismerem behatóan), s ha már így alakult, gondoltam, következetes maradok.

Ez nekem is feltűnt. Ha a saját játékosaidnak írtad le most ezt a modult, akkor jó. Ha közhasználatra, akkor szerintem illett volna javítani.

Én szoktam kard és mágia modulokat használni, bár szerintem kb ugyanannyi energia megy el vele, mintha sajátot írnék.

Roxan

Roxan

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 23 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 10:45

Narmor, nekem nagyon tetszik, hogy ilyen szépen összeszedted és modulba rendezted a szemesi kalandozásunkat, bár abban megegyezhetünk, hogy ez a sztori valóban kezdő karakterek számára készült. :)
Ellenben azt vitatnám, miszerint túl száraz lenne, pontosabban inkább azt, hogy ez hátrány, és lehúzza a modul értékét. Nyilván amit fent olvashattok, csupán egy vázlat, amit mindenki úgy színez ki magának, ahogy akar. Úgy gondolom, nem az a lényeg, ami ebben a modulban rögzítve van, hanem az, ahogy a játékosok megelevenítik azt és természetesen, amit az aktuális mesélő még hozzátesz. Persze, lehetett volna több csavar, de elképzelhető, hogy az a karakterek rovására ment volna. Úgy vélem, amikor a DM leül kitalálni egy kalandmodult, nem csak azt nézi, hogy hogyan fitogtathatja minél jobban a kreativitását, hanem azt is, hogy hogy adhat minél több lehetőséget a játékosoknak, hogy ők is minél szervesebb részesei legyenek a történetnek. Nekem kimondottan tetszik, hogy nincs történet, hanem csupán helyszínek és személyek vannak, akik a kaland során a játékosok döntési révén változnak, íródnak át, bele esetleg ki a történetből. Valamint az is, hogy nem vagyunk korlátok közé szorítva, ha meg akarunk küzdeni a sárkányokkal, megküzdünk, de nem kényszerít rá a mesélői akarat különféle furmányos utakon. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne legyenek negatív vélemények, kritikák, én sem az egekbe szeretném dicsérni a modult, hisz nekem sem ez volt a szívem csücske, vagy a legjobb kaland amit Narmor mesélése alatt átélt a karakterem. Mégis, úgy gondolom, megbecsülendő a munka, amit fent olvashatunk, hisz ezt a fajta mesélői stílust/játékot ilyenformán rögzíteni igen nehéz, modulban leírva valóban túl száraznak tűnhet. Sokkal jobban visszaadják a hangulatát a játékbeszámolók. Emellett tény, hogy ha valaki le szeretne mesélni egy modult, azt átolvassa és valamennyire saját és a játékosok ízléséhez igazítja,vagy ha mást nem játék közben mérlegel és hozzáír, kivesz belőle részeket. Így ha tetszik, izgalmasabbá lehet tenni a kliséket, a helyszínt, a szereplőket, nem hinném, hogy ragaszkodnunk kellene minden szóban a fent leírtakhoz. :) Egyébként meg gratulálok a modulhoz, és a térképekhez, nagyon szép munka. Még ha én sem mesélném se játszanám le újra, egyszer elég volt. :D

Narmor

Narmor

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1190 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 10:16

Nem az a problémám vele, hogy nem sztorikaland, hanem az, hogy tényleg elég semmilyen. Amúgy valóban nem szeretek modulokat felhasználni, de inkább azért, mert úgyis a nekem tetsző ötleteket cibálom ki belőlük, a többi meg megy a kukába - akkor meg többre megyek valami ötletgyűjteménnyel (talesofterror.net vagy nWoD alapkönyvek mintájára).


Köszönöm neked is a pontosítást!(Hogy ezt a kicsit vicces köszönömözgetést elkerüljük, mindenkinek köszönöm, aki eddig, s aki ezután hozzászól a témához! Örülök, hogy már-már vita alakult ki a modulom körül. :))
Én mondjuk nem nevezném semmilyennek, elég sok ötlet van benne, amit tovább lehet építeni stb., de persze elfogult vagyok.

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1742 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 10:02

Nem az a problémám vele, hogy nem sztorikaland, hanem az, hogy tényleg elég semmilyen. Amúgy valóban nem szeretek modulokat felhasználni, de inkább azért, mert úgyis a nekem tetsző ötleteket cibálom ki belőlük, a többi meg megy a kukába - akkor meg többre megyek valami ötletgyűjteménnyel (talesofterror.net vagy nWoD alapkönyvek mintájára).

Narmor

Narmor

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1190 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 09:49

Chomy: Köszönöm ismét! (Bár tényleg nem akarok itt senkit befolyásolni a köszöneteimmel, a negatív kritikákat is köszönöm, tényleg.) Ahogy látható a kidobott ellenségből és egyéb dolgokból DnD-ként gondolok a DA-re.

Kukacoskodás: a fereldeni káptalanban vannak "atyák"? Azt hittem, csak nők a papok, férfiek legfeljebb fívérként, afféle laikus testvérként szolgálnak...


Nincsenek, ha jól tudom. Azonban a balatoni kaland idején még nem túlzottan ismertem a világot (még most se ismerem behatóan), s ha már így alakult, gondoltam, következetes maradok.
A világ csak részben fontos, a rendszer sokkal inkább megragadta a játékosokat, úgy vélem.


Nocturna: Köszönöm, hogy jobban kifejtetted, így már sokkal inkább megértem, mi a problémád a modullal. Elfogadom, ahogy Glowface is írta, lehetett volna benne még ez, meg az. Egyrészt nem akartam nagyon átírni, maradjon meg a balatoni fíling, másrészt talán ennyi telt tőlem. Általában nem bonyolítom túl a dolgokat, ez a kliséáradat a többi kalandomban is felfedezhető, ha belegondolok: Pénzadósság fejében elvitt lány, akit aztán a szektások föld alatti rejtekéből kell kimenteni (bár nem is őt kellett kimenteni végül)... Vérfarkas, akiről kiderül, hogy maga az egykori bann (bár ott a kislánnyal is volt egy kis csavar)... Sziget, amit köd borít, s ahol kalózok, elfek, romok és sárkányok (igen, a barlangban Drake-ek voltak, az elf fickó nem véletlenül azt az utat mondta nekik halála előtt...) találhatók...
Talán az előadásmóddal, vagy nem is tudom mivel tudom ezt ellensúlyozni, mert a játékosaim nem panaszkodtak eddig... Talán a játékosok döntéseinek szabadsága feledteti velük a kliséket: pl. az elrabolt lányt végül megerőszakolták, mert Blake inkább a aludni ment, a falucska magára maradt, amit megtámadtak az éjfattyak, mert ők inkább az ellenkező irányba mentek - persze most, hogy Danfordba visszatérnek, ennek még akár következményei is lehetnek, hisz mi van, ha valaki felismeri őket. Nem tudom.
Az idekevert dolgokért meg elnézést, aluminiumtrioxid szavaiból én ilyesmi kritikát olvastam ki, lehet félreértettem.

Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3337 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 09:03

AlO3: igen, en nem hiszem, hogy fel tudnam hasznalni ezt a modult, ebben kiegyezhetunk.

De hogy ne legyen felreertes belole, ezert leirom kicsit bovebben. Egyaltalan nem az a "problemam", hogy nincsen benne tortenetszal, ami osszefogna. Ezzel semmi gond. Van itt par lehetoseg, kisebb kalandszalak, amelyekbe a JK-k motivaciojuk szerint belekeveredhetnek, ha akarnak. (Az elosztorik szuksegessege nem ertem, hogy keveredett ide...). Ez oke, szabad tortenetvezetes.

Ami nem jon be, hogy szamomra nincsen benne semmi erdekesseg, semmi, ami egy kicsit mas lenne, mint amilyennek elsore tunik. Sem a helyszin, sem a szereplok, sem a melleksztorik nem dobjak fel. Nem azt mondom, hogy mindig kliset kell rombolni, mindent a feje tetejere kell allitani, mert attol lesz erdekes! Hanem azt, hogy ebbe biza' kellene a fuszer, mert igy nagyon sotlan.

Kontinentalis, lombhullato erdo - gonosz banya a barlangban random monsztakkal - gonosz banditak az unalomig ismert, szokasos taktikaval - egy varromocska csontvazakkal meg oriaspatkanyokkal - random critter az erdoben (medvek...) - az oreg szenilis, akinek senki nem hisz, de az info persze nala van - az almos falucska stb., es meg sorolhatnam.
Ha nagyon akarnam, akkor az elf szikla az, amiben latok egy kis erdekesseget.

Ezt summazva irtam korabban, hogy szerintem egy szerepjatekkal ismerkedo partinak lehet erdekes a dolog, akiknek meg minden poen uj.

udv

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5178 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 09:02

Lehet, hogy alaptalanul általánosítok, de mintha idehaza amúgyis, alapvetően ódzkodnánk más játékosok (DM-ek) munkáját felhasználni.


Én speciel nem. Nagyon sok más által írt modult meséltem (angolt is). Persze előtte kritikusan kiválogattam mi az ami belefér, és mi az ami nem. Kis hajlítással életút-szerű kampányba be lehet tenni a legtöbb modult hogy illeszkedjen oda.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]