Ugrás tartalomhoz


Fotó

Savage Worlds


  • Válasz írásához lépj be
2482 hozzászólás érkezett eddig

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6206 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.07.13, 15:48

BTW, börtönbolygós kiegészítő és persze plot point kampány a Last Parsec termékvonalhoz. Kickstarter, még két nap talán.

Nem hiszem, hogy beleugrok, de hátha valaki.

"Booster" formátum, ami azt jelenti, hogy a korábbi Last Parsec cuccokra is be lehet ismét fizetni. (Nyomtatásban megjelenteknél érdekes, mert máshonnan nem nagyon beszerezhető.)

A kötelező link:
https://www.kickstarter.com/projects/545820095/irongate-savage-worlds-scifi-expansion-for-the-las

Bulldy

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7588 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.07.12, 07:54

Savage Worlds szabályok két oldalban, képregényes kivitelben:
http://www.uptofourplayers.com/savage-worlds-rules/
  • Sentinel kedvelte ezt

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6206 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.23, 22:46

Elementál, szellem: némi matekkal vissza lehet bontani a "Summon Ally" power-t, így össze lehet rakni saját lényeket.

A szellemeket simán ezzel az erővel lehet idézni, azok SR-ben is rövidtávú segítők voltak.

Az elementálokat én Social Combat -ként vagy a Horror Companion-ból kivett rituálé szabályokkal engedném idézni, így az elért sikereket be lehet forgatni abba, hogy mennyi szolgálatot adnak.

Ami a varázslást illeti, elbírja akár a Power Point -os rendszert, akár a No Power Points -ot. De ha nagyon SR-est akarsz, akkor add meg mindenkinek a Soul Drain előnyt, amire annyi ráadás bónuszt kap, amenny a rangja. Power Point úgy van, hogy minden varázshasználónak mindig nulla, csak a Soul Drain-ből kaphatsz, de azt el is kell használni. Így egy 1 PP-s Bolt-ba aligha fog beleájulni a karakter, de egy 3d6-os LBT Blast (6PP) már elég necces még magasabb rangon is, főleg ha fenntart más varázslatot és sérült is már...

Bulldy

seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.22, 21:56

A neten lehet találni többféle Savage SR konverziót is, szerintem azokban találsz megoldást erre a problémára. Mondjuk egy ideje már én is akarok mesélni Savage SR-t, és fura mód a mágia az, ami trükkös lehet benne egy kicsit.



Fefe

Fefe

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 115 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.22, 21:40

Hali!

 

Van valakinek kidolgozottabb ötlete a szellemek és elementálok Shadowrun konverzióhoz?

 

Akarok egy kampányt indítani, de nem tudom eldönteni hogy legyen ez a rész megoldva.



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.18, 17:26

(a kalandok beszámolóját Stratónak vagy BePének szokás elküldeni, aki aztán kirakja külön címoldalra...) ;)

 

Én a magam útját járom. :) Egyébként meg, aki akarja itt is el tudja olvasni. Nem lájkvadászat a célom, csak feltettem ide is, hogy egy kis életet leheljek a topikba.



slaGerzson

slaGerzson

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 217 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.06.18, 13:47

(a kalandok beszámolóját Stratónak vagy BePének szokás elküldeni, aki aztán kirakja külön címoldalra...) ;) 



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.20, 09:14

Mivel az eddig mesélt utolsó játék beszámolója van már csak hátra ebből az összemixelt kis kampányból így gondoltam feldobom ezt is, nem húzom vele az időt. Egyébként ez tavaly novemberben került lemesélésre, azóta nem foglalkoztam a témával, de szeretnék még visszatérni, hozzá, ha lesz rá lehetőségem. 

 

A csapat működésbe hozta a haditervet, amiben az elf felderítőkkel közösen Mohrg, Aneesa, és egy megjavított nehéz harci robot magukra vonja a bázis védőinek a figyelmét, míg Drusilia, Ginafae, és Eberk egy kisebb ösvényen hátulról megpróbálnak bejutni.

Néhány felderítőrobot semlegesítése után a trió eljutott egy jobban őrzött adótoronyhoz, amit kis szerencsével, és taktikával ki tudtak iktatni a túlerő ellenére is. Összesen kilenc robot védte a tornyot, köztük egy nehéz harcirobot is. Eberk néhányat semlegesített egy EMP gránáttal, a többségét a drow lány szedte le a lézerpisztolyaival, majd Dru, és Eberk közösen semlegesítették a nehéz robotot, és a hordozható pajzsgenerátort is. A toronyban elküldtek egy üzenetet, hogy erősítést kérnek, majd néhány gránáttal megsemmisítették a konzolt, és az antennát is.

Ezután eljutottak a bázis hátsó részéhez, amit ork zsoldosok őriztek, de sikeresen átvágtak rajtuk. Bejutva egy kisebb udvarban találták magukat, ahol egy konzolról Eberk némi információhoz jutott: A mellettük lévő raktárban nyolc robot van bent, de egy riadóval el tudja őket csalni. Ezt meg is tette, majd a maradék kettőt villámgyorsan ártalmatlanították. A raktárból lementek egy liften az egyik laborba, ahol volt négy technikus, három ork, és négy valamikori elf, akik valamiféle szerkezetre voltak kötve. A technikusok aktiválták a négy elfet, akik az orkokkal együtt megtámadták a csapatot. Eberk a furcsa lényeket meglátva pánikba esett, és berohant a liftbe, a többiek meg utána, mert nem akartak ottmaradni. Amint visszaértek a felső szintre elmúlt a törpe pánikrohama, és csapdát állítottak az üldözőknek. Kisebb harc után végeztek a villámgyorsan mozgó, és vadul támadó elf "zombikkal", és az orkokkal is. Ezután lementek a laborba kivallatni a technikusokat. Két ember, és két drow volt a személyzet. Az egyik fickót megölték, a másiknak Dru nézett bele a fejébe, de szinte azonnal ki is lökődött a fickó elméjéből ugyanis a kép, amit a fejében látott egy illithid arca volt. Hirtelen felindulásból megölték az összes technikust, majd egy másik lifttel lementek a labor alatti börtönszintre, ahol a cellákban volt néhány fogoly.

A legtöbbjük csendben gubbasztott a cellájában, egy ember viszont hadarva beszélt hozzájuk, hogy eresszék ki. Már-már engedtek a kérésének, mikor Dru észrevette, hogy valami nincs rendjén: A gubbasztó rabok a szemük sarkából őket lesték amolyan ragadozótekintettel, ugrásra készen. Amint megtagadták a cellák kinyitását a korábban hisztérikus fickó őrjöngve nekiment az energiarácsnak, és közben azt üvöltötte, hogy megöli őket. Erre otthagyták a bandát, és továbbmentek egy másik folyóson. A túlsó végén egy udvar fölötti függőfolyosóra értek, aminek a balra lévő részén egy ajtót pillantottak meg, és előtte két orkot. Kisebb tűzharc után végeztek mindkettővel, de csak azért, hogy abban a pillanatban még három másik jöjjön ki az ajtón. Az egyikkel Eberk végzett közelharcban(róla kiderült, hogy jól ért az erőbuzogány forgatásához), a másik kettőt a két elf ölte meg.

Ezek után egy irodába jutottak, ahol egy elf nőt találtak, aki megrémült, mert nem tudta mire vélni a dolgot, hogy elf nő, és egy drow nő egymás mellett érkezik. Őt is elkezdték faggatni, és kiderült, hogy a neve Dr. Anastrianna Amakiir, és archeológus. Ő az egyedüli túlélője annak a csoportnak, akik a bolygón lévő ősi romoknál folytattak ásatásokat. Azért hagyták életben, mert szükség volt a szakértelmére, ugyanis találtak egy leletet, ami fontos volt a telep illithid vezetőjének, aki egy tengeralattjáróval, és egy kisebb csapattal elhagyta a bázist az ostrom kezdetekor. A lelet itt maradt a bázison, és közvetlenül az iroda alatt van egy kamrában.

Eberk, és Ginafae fent maradtak az irodában, hogy a törp megszerezzen némi infót a hálózatból, addig Dru, és a másik elf lementek a kamrába. Itt egy majdnem másfél ember magas tárgyat találtak, ami kékes-zöldes színben pulzált. Dru telekinetikusan meg akarta mozdítani, de helyette ő ment közelebb a tárgyhoz, amiből kicsapódott az energia, beborítva vele a lányt. A doki felrohant segítségért, közben Dru agyát képek, és hangok töltötték meg, amik eléggé kuszák voltak, de néhány dolgot ki tudott venni belőlük: Képeket ősi piramisokról, ismert, és ismeretlen fajokról, bolygókról, technológiákról, és egy nagyon magas, díszes ruhába öltözött humanoidról, akinek három szeme volt, és kék bőre. A harmadik szeme függőlegesen helyezkedett el a homloka közepén.
Dru arra eszmélt, hogy valaki elrángatja a tárgy közeléből, ami ezután lemerülve várakozott a kamra padlóján. A többiek elmondták, hogy Eberknek sikerült felrobbantani a sziget köré telepített aknazárat, letölteni egy nagycsomó adatot, majd hamarosan felrobban a túltöltött reaktor, és úton van értük a hajó, igyekezni kellene kifelé.

A belső légvédelmi ütegeken áttörve leereszkedett a hajó, amire villlámgyorsan felmentek mindannyian. Itt derült ki, hogy komoly veszteségeket szenvedtek: mindössze két elf élte túl az összecsapást, és Aneesa, és Mohrg is megsebesültek elég komolyan. A hajó elhagyta a szigetet, hogy egy másikon leszállva megpihenjenek, és eldöntsék hogyan tovább.



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.19, 16:38

A kampány játékosainak száma erre az alkalomra összesen egy főre csökkent, Davor, és Baxtar játékosa családi, és egyéb okok miatt még a havi egy alkalmas online játékot sem tudta bevállalni, de Drusilia játékosa mindenképpen szerette volna folytatni a megkezdett a sztorit, így közös megegyezéssel ezért lettek kiírva a karakterek korábban. 

Most pedig jöjjön az utolsó előtti előtti játékülés beszámolója:

 

 

Drusilia, és Ginafae útban a Perianthra kaptak egy üzenetet Lady Amastaciától, hogy változott az úticéljuk: Vegyék az irányt a Queliya felé, ahol találkozni fognak egy kisebb csapattal, akik már párszor dolgoztak az elf nőnek. Megkapták a személyleírásukat, és azt, hogy merrefelé találhatják őket.

Leszálltak a bolygón, aminek a felszínét szinte csak óceánok, és tengerek alkotják, összefüggő szárazföld nem található a planétán, csak kisebb-nagyobb szigetek, szigetcsoportok, valamint néhány mesterséges sziget. A drow lány egy holografikus álcában ember nőnek kinézve vegyült el a tömegben. Kerestek egy szállodát, majd mivel még volt idejük szétnéztek a környékbeli piacon. A hely maga egy mediterrán paradicsom volt, kellemes napsütéses hely, tele mindenféle turistával. Az egyik felkapottabb helyre tértek be az este folyamán, aminek a jellegzetessége az volt, hogy a legtöbb szintje a víz alá épült, és hatalmas üvegablakokon át látni lehetett az óceán élővilágát. Ilyen panoráma mellett volt a helyi étterem, bár, és egy kisebb kaszinó is. Utóbbiban találkoztak az egyik új emberrel, egy Cora nevű félszerzet nővel. Dióhéjban elmondták, hogy miért jöttek, majd megbeszéltek egy találkát egy későbbi időpontban a 128-as dokkban.

Odaérve találkoztak a legénység többi tagjával is, majd elmesélték egymásnak az információkat. Kiderült, hogy a bolygó déli felén van egy tengerbiológiai kutatóállomás, amit a megbízójuk szeretné, ha jobban megvizsgálnák. Az elf nemesnő ugyanis azt gyanítja, hogy köze van az illithidek terveihez a telepnek, valamint egy korábban odaküldött felderítőcsapattal megszűnt a kapcsolat.

Még az este folyamán elindultak, és mivel tudták, hogy légvédelemmel van ellátva a hely, ezért a Narvál nevű hajó, hűen a nevéhez átváltott tengeralattjáró üzemmódba, és a víz alatt közelített a sziget felé. Balszerencséjükre nem vettek észre egy aknát, ami kisebb kárt okozott a hajóban, de idejében visszafordultak. Úgy döntöttek, hogy teljesen lemerülnek amennyire csak lehet, és búvárruhában próbálnak közelebb jutni. Összepakolták a szükséges felszerelést, majd két személy, Cora, és Viniana a hajó kapitánya kivételével kiúsztak a partra. Öten indultak neki, hogy semlegesítsék a légvédelmi tornyokat, ugyanis a szigeten csak egy irányból lehetett a kikötőn keresztül megközelíteni a bázist, ami a sziget központ részében volt. A csapatot Drun, és Ginán kívül Eberk a törp technikus, Aneesa a humán orvlövészlány, és Mohrg a rakasha vadász alkották.

A holmik egy részét elrejtették egy sziklahasadékban, majd elindultak az első kapu felé. Útközben belefutottak két járőröző harci robotba, de mindkettőt kilőtték. A törp leszerelte a robotok fejét, majd magukkal vitték azokat, hogy a beléjük szerelt, majd ismét működésbe hozott nyomkövető továbbra is adja a jelet a központnak. Az első kapuhoz érve látták, hogy a humán méretű robotokon kívül van egy sokkal nagyobb is, aminek a nehézpáncélját nem fogják könnyen átlőni.

Cselhez folyamodtak: Dru láthatatlanná vált, majd Gina, és Eberk egy-egy holoálca mögé rejtőzve robotnak kiadva magukat elindultak a kapu felé. Könnyedén bejutottak, majd kilőtték a benti robotokat, míg a kintiekkel Aneesa, és Mohrg végeztek. Lekapcsolták az első ágyút, kinyitották a kaput, majd egy terepjáróval továbbindultak, és hasonló módszerrel, valamint a jármű közepes lézerágyújával átjutottak a következő kapun is. Az utolsó kapuhoz érve a Narvál is bekapcsolódott az eseményekbe, és két torpedóval szétlőtte a maradék tornyot, majd visszafordult a kikötő felé, hogy az onnan útnak indított erősítéssel végezzen. Ezek után a titkos frekvencián felvették a kapcsolatot a felderítőkkel, és csatlakoztak hozzájuk. 
Egy nyolc fős elf csapat volt, akik kiderítettek már néhány dolgot a bázisról: A belső részeit nemcsak robotok, hanem ork zsoldosok is őrzik, és genetikai kísérleteket végeznek, mindenféle lényeken. Egyébként örülhetnek, hogy a vízben nem futottak bele az egyik korábban szabadon engedett kísérleti példányba, mert az ő egyik hajójukat az semmisítette meg, benne a hosszútávra alkalmas kommunikátorukkal.
A felderítők eredetileg egy nem messze lévő szigeten ásatásokat végző archeológusok után jöttek, akikkel megszakadt az összeköttetés. A táborban összecsapás nyomait találták, de sem holttesteket nem találtak, sem pedig mást, csak az ősi civilizáció romjait. Ezeket az épületeket ugyanazok emelték, akik a rendszer többi bolygóján is hasonló építményeket készítettek.

Kiötlöttek egy tervet, hogy miként jussanak be a bázisra: Az elfek Mohrg, Aneesa, és a Narvál segítségével támadást indítanak a bázis ellen, hogy magukra vonják a figyelmet, majd Dru, Gina, és Eberk egy hátsó ösvényen megpróbál behatolni a bázisra.



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.12, 15:57

Újabb töredék a kis kampányomból.

 

Legutóbb ott hagytuk abba, hogy a csapat az elpusztított bányaállomást elhagyta, és visszaindult Discordra egy csapat kimentett bányásszal, és a Ginafae nevű drow lánnyal, valamint igen fontos tervrajzokkal.

A 12 órás út eléggé megviselte a kedélyeket, de többé-kevésbé súrlódásmentesen alakultak a dolgok. Az állomás vezetőjével egy Jovahn nevű emberrel megegyeztek, hogy a segítségükért cserébe olyan későn tesz jelentést az incidensről, amilyen későn csak tud.

Visszatérve egy zsúfolásig telt hangárba tudtak leszállni, ugyanis közeledik a verseny indulásának napja, és mindenféle hajó tarkította az összes dokkot, és hangárt. Landolás után a bányászok azonnal szétszéledtek, majd Davor is ment, hogy keressen magának egy kocsmát, Baxtar pedig felkereste a tiefling fegyverkereskedőt, hogy megvegye a beígért plazmapisztolyt.
Dru, és a sima elfnek maszkírozott Ginafae elindultak az Árnybróker ügynökéhez, hogy tárgyaljanak az adatokról. A tárgyalást siker koronázta, majd a lány kapott egy nagyobb összeget, némi felszerelést, és egy saját hajót, cserébe az adatokért. Megegyeztek, hogy elmennek a Perianthra, hogy beszéljenek egy lehetséges szövetségről az Árnybróker, és Lady Amastacia között.

A visszaúton a hajó felé Dru kapott egy üzenetet a pilótarobottól, hogy valakik be akarnak törni a járműbe. Álruhában közelítették meg a kísérletezőket, akik a bányatársaság egyenruháját viselték. Kihallgatták egy beszélgetésüket, amiből megtudták, hogy két társukat elfogták, és a központba szállították. Dru utasította a robotot, hogy induljon el a Perianthra a hajóval, ők ketten pedig Ginafae-vel elmennek a drow frissen szerzett hajójához, és majd az elfek bolygóján találkoznak. A hajóval elhagyták Discordot, majd az aszteroida mezőből kilépve fénysebességre ugrottak a Perianth felé.

 



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.06, 10:45

Íme a folytatás: 

 

 

"Hőseink" 12 óra eseménytelen utazást követően, és néha vészesen közel kerülve egy-egy aszteroidához megérkeztek a KL32-es szektorban található bányászállomáshoz. Egy kisebb hegy méretű aszteroidába vájták, aminek központi eleme egy hatalmas lyuk volt, amin keresztül a nagyobb hajók tudtak közlekedni a nyersanyagok berakodásához. Ezen kívül még volt három dokk, két kisebb, és egy nagyobb. Az egyik kisebbnek be volt csukva a kapuja, a másikat kapták meg landolásra a repülésirányítóktól. A nagyobb dokk előtt repülve Baxtar észrevett egy hasonló űrhajót, mint a sajátjuk, de ez a hajó láthatóan sérült volt: Az egyik hajtóműve teljesen hiányzott, a landoló talpa görbe volt, a hajótestet találatok nyomai csúfították, és egy kicsit az oldalára is volt dőlve.

A landolás után a hangárban egy kisebb fogadóbizottság várta a csapatot, akik fel voltak fegyverkezve. A vezetőjük egy Brottor Loderr nevű törp volt, aki az állomás biztonsági főnökeként mutatkozott be. Rajta kívül volt még két gobber, és néhány ember a fogadóbizottságban. Az egyikük egy bizonyos Jensen volt, aki az ellátmányért felelt, és ő ellenőrizte a rakományt. A sérült hajóval kapcsolatos kérdésekre csak kitérő válaszokat kaptak, és azt, hogy a pilótája a fogdában van. Baxtar segédkezett a rakodásban, míg Drusiliát, és Davort a kantin felé vezette a törp, hogy ott tudjanak enni, inni.
Baxtar közben elkezdett a fajtársainál kérdezősködni a sérült hajóról, és kiderítette, hogy nem az állomásé a hajó, és a pilóta sérült volt, mikor megérkezett.

A többiek a kantinban egy asztalnál ülve beszélgettek, és megpróbáltak kideríteni egy-két dolgot, de nem jártak különösebb sikerrel. Miután végzett a hajónál Baxtar is csatlakozott hozzájuk, és nekiláttak kiagyalni egy tervet. A gobber visszamegy a folyósóra, és keres valahol egy terminált, vagy valamit, ahonnan rá tud csatlakozni a hálózatra, a többiek meg addig mással próbálkoznak. A gobber kiment a hangárokhoz vezető szakaszra, majd elbújt egy szellőzőben, ahol talált is megfelelő helyet. Feltörte a dokkok kameráit, és megnézte azt a felvételt, aminkor a sérült hajó az állomásra érkezett. A képeken egy űrruhába öltözött nőt szedtek ki a hajóból, majd elvitték. Sikeresen feltörte a hálózat többi részét is, megszerezve az állomás tervrajzát, és a fogdába is benézett, ahol a fogoly volt. Legnagyobb megdöbbenésére egy drow elf volt az!

Dru, és Davor más módszerrel próbálkozott: Dru a képességeit használva belenézett az egyik bányász elméjébe, hogy többet megtudjon a fogolyról. Azt kiderítette, hogy egy elf nő, de többet nem tudott meg, ráadásul a fickó észrevette a próbálkozást. Azonnal kiment a teremből, és kisvártatva visszatért a biztonsági főnökkel, és két őrrel. Brottor felszólította őket, hogy tegyék le szépen a fegyvereiket, és jöjjenek velük szépen. Dru először próbálta menteni a helyzetet, de Davor agresszívabban reagált: Megfenyegette a törpöt, hogyha hozzáér, akkor letépi a karját. A törp meg is rémült, főleg, hogy a nő még egy lapáttal rátett a megfélemlítésre, ugyanis telekinetikusan a törpnek szegezte a tőrét. Brottor még próbálta menteni a helyzetet, de Davornak elfogyott a türelme: Kardot rántva megvágta a biztonsági főnököt, aki elejtette a puskáját. Ekkor elszabadultak az indulatok, és az őrök elkezdtek lőni. Az egyikük célt tévesztett, a másik pedig nem tudott kárt tenni a félorkban. Dru pedig a lebegő tőrrel majdnem elvágta a törp torkát, Davor pedig majdnem levágta az egyik őr karját, miközben lefegyverezte. Ekkor a teremben tartózkodó bányászok is bekapcsolódtak a küzdelembe, és beindult a riasztó. A gobber ezt hallva, és látva a kamerákon, hogy mi történik, elindított egy üzenetet a hálózaton keresztül, hogy ez csak gyakorlat, nincs semmi gáz.

A páros gyorsan lerendezte a támadókat, mikor az egész állomás megremegett, és beindult a vészhelyzeti riasztó: Egyedül Baxtar tudta, hogy mi volt ennek az oka: Egy elf hajó közeledett az állomáshoz, akik el akarták vinni a drow foglyot. Őket várták a bányászok, ezért voltak paranoiásabbak, és türelmetlenebbek. A hajó nem úgy érte el az állomást, ahogy tervezte, ugyanis a semmiből felbukkant két pókformájú hajó, és szinte teljesen szétlőtték a közeledő űrjárművet. Hatalmas robajjal csapódott be az egyik dokkba, a támadók pedig egy-egy másikba szálltak le. A pókhajókból összesen 16 drow szállt ki csatapáncélban, állig felfegyverkezve. A személyzet elhagyta a kantint a gobber pedig rádión értesítette a társait a fejleményekről, akik szintén az állomás belseje felé vették az irányt. A támadók két csoportra oszolva két irányból indultak befelé. Az egyik az étkezde felé, a másik pedig az ellenkező irányba. Baxtar a belső hírközlőn tájékoztatta a támadókat arról, hogy kinyit nekik minden ajtót, ami a fogdába vezet, és kéri, hogy a személyzetet ne bántsák, őket el is szigeteli. A drowk nem válaszoltak, hanem folytatták az előrenyomulást. Néhány szerencsétlen bányász, és biztonsági, aki az útjukba került nem élte túl a találkozást.

A vészriasztás miatt minden ajtó kinyílt, így a fogoly is elhagyta közben a celláját, és menekülőre fogta a dolgot. A drowk két-két személyt hagytak a dokkoknál, hogy őrízzék a hajókat. Az egyik gép abba a dokkba szállt le, ahol a csapat hajója is volt. A robot azonnal lezárta a járművet, és várta az utasításokat. A sérült elf hajóból néhány megviselt túlélő szállt ki, akikkel Baxtar szintén felvette a kapcsolatot. Tőlük tudta meg, hogy a fogolyért jöttek, és azokért az adatokért, amik nála voltak. Az információt el kell juttatni a Birodalmi Flottának bármi áron. Az elfek azért voltak ilyen közlékenyek, mert a gobber elmondta nekik, hogy egy elf nemesasszonynak dolgoznak. De mivel a hajójuk mellett van két drow, így nem tudnak simán bejutni. Az elfek vállalták, hogy kicsalják őket onnan, majd miután ez sikerült a gobber bezárta a drowkat egy másik hangárba. Az elfek nem élték túl az összecsapást a sértetlen ellenfeleikkel szemben.

Baxtar elmondta a többieknek az új infókat, akik kerestek egy liftet, hogy megkeressék az állomás vezetőjének az irodáját. A fölsőbb szinteken Davort majdnem felnyársalta egy rejtőzködő drow orgyilkos, akivel nekiálltak megküzdeni. Dru láthatatlanná vált, így támadta meg a sötét bőrű elfet, akin nem igazán tudtak sebet ejteni az általa viselt személyi pajzsmező miatt. Miután ez nem vált be Davor ráparancsolt a nőre, hogy fusson, majd ő is így tett, és közben elejtett egy repeszgránátot, aminek az erőtér miatt semmi hatása nem volt a támadóra. A drow üldözőbe vette a félorkot, míg az elf lány elindult az iroda felé láthatatlanságba burkolózva.
Az iroda felé menet találkozott a szökevény drow-val, aki szintén odatartott. Az adatokat kereste, de sem ő, sem pedig Dru nem találta meg. A drow nő hangosan káromkodva szidta az állomás főnökét, hogy biztos nála van az, amit keres. Ezután elhagyta a szobát, majd egy hullától elvett puskával folytatta a menekülést az állomás folyósóin. Baxtar megtalálta a főnököt, aki a központi nagy járatban kialakított dokkoknál irányította az evakuációt. Dru úgy döntött visszatér a hajóhoz, míg Davor fogócskázott a sötét elffel, akiről kiderült, hogy nemcsak a tőrökhöz ért, hanem a pisztolyokhoz is, valamint mikor közel került az üldözötthöz a kibernetikusan beültetett karmaival harcolt.

Baxtar utasította a pilótarobotot, hogy a hajón maradt bombát adja oda a kutaszrobotnak, és vigye azt a drow hajóhoz. Az időzítőt 15 percre állította be, majd szólt a többieknek, hogy igyekezzenek. Dru hamarosan vissza is ért a hajóhoz, Davor pedig nem messze a kantintól már majdnem elvesztette a küzdelmet a drowal szemben, amikor is a támadóját valaki hátulról lelőtte. A megmentője a szökött drow nő volt, aki le is szedte a hulláról a pajzsövet, majd megkérdezte félorkot, hogy van e hajója. Davor persze nem hazudtolta meg önmagát, és úgy válaszolt, hogy szerinted úgy nézek ki, mint akinek van hajója?! Erre a nő otthagyta és elindult a hangár felé, ahol megtalálta a csapat hajóját, Druval, és a robottal. Itt némi eszmecsere után kiderült, hogy a nő szökevény, és az Árnybrókerrel akart volna üzletelni.

Közös megegyezéssel felvették a hajóra, majd elhagyták a dokkot. Alig tettek meg némi távolságot, mikor az időzített bomba szétvitte a drow hajót. Ezután megfordultak, majd a másik hangárba léket vágott pókhajót lőtték szét a lézerágyúkkal, és a rakétavetővel. Felszedtek néhány bányászt, akik nem mentőkabinnal menekültek, hanem szkafanderrel, vagy bányászatra használt energiapáncélban. A fedélzetre vették a bányászok főnökét is akinél ott volt az adattárolót rejtő kódolt doboz, ami a közben Ginafae Mizzrym néven bemutatkozott lány vissza is vett tőle. A csapat, hogy elnyerje a bizalmát felfedte előtte, távol a bányászoktól Drusilia igazi énjét, majd Discord felé vették az irányt.
A lány elmesélte, hogy ő egy nemesi ház legkisebb lánya, és menekül az övéi elől, ugyanis a Háza a csáposfejű idegenekkel áll szövetségben, de az utóbbi időben már inkább hátrányukra válik ez a szövetség, nem pedig előnyükre. A nevükre is fény derült: Illithid. A faj néhány száz éve került a galaxisnak ebbe a szegletébe miután találkoztak egy kolonizáló űrhajóval, amit elfogtak, majd visszakövettek idáig. Az otthonuk a Sötét Felhőnek nevezett csillagködben rejtőzik. A faj igen fejlett a genetikában, pszionikusan igen hatalmasak, még a lány anyját is az uralmuk alá tudták vonni, aki maga is nagyhatalmú pszionista. Kitért a külső bolygó történelmére is egy kicsit. A Nem Emberi Háborúnak nevezett konfliktus idején, amikor az elfek hadban álltak az orkokkal, és goblinoid szövetségeseikkel néhány ork felfedezte a bolygót, ami nyersanyagokban igen gazdag volt. Balszerencséjükre egy erős törp civilizáció élt a Moradin Kohójának nevezett bolygón. A törpök nem adták ingyen az értékeiket, háborúba kezdtek az orkok ellen, akik elszigetelődtek a társaiktól, és az elfek elleni vesztes háborút követően nem kaptak újabb erősítéseket, így patthelyzet alakult ki, aminek az érkező illithidek vetettek véget. Ők nekiálltak leigázni a bolygót, ahol bekövetkezett az elképzelhetetlen: törpök, és orkok vállt vállnak vetve küzdöttek egymás oldalán az idegen hódítók ellen, de mindhiába. Némi ellenálló mozgalom kivételével a bolygó az agyszívóké lett.

Az elfek ellen eközben a drow faj háborúzott a szektorban, de sajnos nem jártak sikerrel ők sem. Néhányan el tudtak menekülni az ismeretlen területekre, ők kötöttek szövetséget az illithidekkel, de többségük a Perianth holdján van. A hold egy börtönbolygó, ahová nem lehet leszállni, még őrök sincsenek rajta, csak a rabok. A légköre ritkás, a felszíne terméketlen, vad pókszerű lények lakják, a foglyok föld alatti üregekben, városokban húzzák meg magukat. Rendszeresen dobnak le nekik ellátmányt, de ezen kívül senki sem léphet a hold felszínére. Az évek során néhányukat ki tudtak menekíteni a börtönből, de ez kevés. A drow hajók az álcázó technológiájukkal könnyedén tudnak közlekedni, most is vannak csapataik, akik a rendszer bolygóin kutatnak az ősi civilizációk maradványai után. Ezek egy ősi faj hagyatékai, ami kábé 15000+ évvel korábban létezett, és úgy gondolják ők voltak azok, akik kifejlesztették a mai ismert, és használt technológiát, illetve még sok minden mást is, amit jelen pillanatban is keresnek. Az egyik ilyen vívmányuk egy térkapuhálózat volt, ami összekötötte a bolygókat, ezek alapján az illithidek egy sokkal nagyobb kaput építenek az ismeretlen területeken, hogy a fajtájuk többi tagját is idehozzák. Ezeket az információkat akarta a lány eladni az Árnybrókernek.

 

A csapat ezen alkalommal érte el a 38XP-t, meg kaptak egy rakás új információt. Arra már nem emlékszem, hogy mennyi XP-vel kezdtek, talán 25-el, de elég régen volt. Ezek egyébként 2016-ban lejátszott játékok voltak, csak eddig a zárt FB csoportban voltak feltöltve a kampány minimánis háttéranyagával, vizuális segédletekkel, stb...



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.04, 13:21

Íme a folytatás az általam kreált kicsit elmebeteg szettingből. :D

 

 

Hőseink Discordon vesztegelve fel szeretnék venni a kapcsolatot azzal a bizonyos Árnybrókerrel, és közben még valami pénzkereseti lehetőségen is törik a fejüket. Mindkettőre találnak megoldást, amit párhuzamosan el is kezdenek kivitelezni. Drusillia, és Baxtar körbejárják a várost, míg Davor a robottal együtt a hajónál marad, őrző-védő szolgálatban.

Dru, és Baxtar elmennek a városközpontban található céges toronyba, ahol az összes itteni cégnek az irodája található. Kinéznek egy kisebb bányatársaságot, és időpontot kérnek az egyik fejeshez. Szerencséjükre még aznapra kapnak időpontot, néhány órával későbbre. Úgy döntenek, hogy még körbeszaglásznak egy kicsit, és leülnek a büfében. Hamarosan egy érdekes beszélgetés részletei ütik meg a fülüket, amiben egy törp, és egy ember egy bizonyos KL76-os szektorban lévő bányászállomásról, és annak a gondjairól beszélgetnek. A beszédben elhangzik egy olyan kifejezés, hogy Formiánok. Már hallottak erről a fajról, ami egy rovarszerű, agresszívan terjeszkedő népség, és valamiért kinézték maguknak azt a bányászállomást. Ezt hallva Dru, és Baxtar mintegy "véletlenül" elejtenek egy megjegyzést holmi xenobiológiai tartályról. A két beszélgető ezt hallva elhagyja a büfét, de alaposan megnézik maguknak az elf nőt, és a gobbert.

Kifelé menet az egyik recepciós Dru kezébe nyom egy névjegykártyát, amin egy bizonyos Pörölykezű Tordek neve szerepel, és egy meghívás aznap estére a Csillagpor nevű bárba.
A céges toronyból távozva Dru elmegy bevásárolni, míg Baxtar kiszúr egy szauriánt, aki őket követi. A gobber sikeresen eltűnik a tömegben, és figyeli a hüllőfajzatot, aki találkozik egy orkkal, akinél láthatóan van fegyver. Egy biztonsági ember oda is megy hozzájuk, hogy ellenőrízze őket, de azok ketten valami igazolványfélét mutatnak neki, és békén hagyja őket. Az ork felpattan egy antigrav motorra, és a magasban elkezdi keresni a célpontokat. Baxtar értesíti Davort, hogy álljon készenlétben, mert vendégeik lesznek, és elvezeti a dokkokhoz a két fickót.

Drusillia észrevétlenül követi a szauriánt, aki Baxtar után igyekszik, miközben az ork fentről figyeli a gobbert, de az elfet nem látja. A dokkokhoz közel érve az alsóbb szinteken, ahol kisebb a tömeg a gyík elkiáltja magát a szavait a gobbernek címezve, hogy Acélkéz Gorim az üdvözletét küldi te kis patkány! Erre Baxtar hanyatt homlok megiramodik a dokkokhoz vezető folyósó felé, miközben Dru, akit nem vett észre a fejvadász, simán hátbaszúrja a hüllőt, aki azonnal meg is hal.
Mire azonban bárki is reagálna az elf nőt majdnem ledönti a lábáról egy rövidebb sorozat, amit az ork lő rá a magasból. A lány megiramodik az egyik épület felé, hogy fedezéket találjon magának de nincs szerencséje: a következő sorozat súlyos sebeket ejt rajta, és eszméletlenül, haldokolva összeesik az épület kapujában. Az ork leszáll a motorrol, és elkiáltja magát, hogy neki csak a gobber kell, és haverja, mire kitör egy kisebb pánik, és mindenki szanaszét fut. A környéken lebzselő gobberek meg főleg.

Baxtar visszafordul, és Davor is előkerül, majd hamarosan végeznek az orkkal. Odafutnak a kapuban fekvő társukhoz, és a megdöbbenéstől nem tudnak szóhoz jutni: az elf lány helyett egy fehér bőrű, és fehér hajú humanoidot pillantanak meg, aki egy üzletember ruhájában fekszik a kapuban mellette bevásárlótáska, aminek a tartalmi félig kiborulva hever a földön. A ruhák között van az a ruha is, amit Dru viselt a nap folyamán. Davor komlinken hívja az orvosrobotot, aki futva érkezik a helyszínre, majd ellátja a sebeket. Felnyalábolják a testet, és a cuccokat, majd bemennek a hajóba, ahol a hamarosan eszméletre térő teremtményt kezdik el faggatni. Kiderül, hogy ő Drusillia, de nem elf, hanem alakváltó. Minden más, amit tudnak róla az igaz.

Közben Roscoe figyelmezteti őket, hogy a helyi rendfenntartók itt vannak, és némi kenőpénzzel el tudja őket küldeni. Baxtar ad neki pénzt, majd folytatják a beszélgetést. Miután rendezték a dolgokat Drusillia visszamegy a céges toronyba, és szerez egy fuvart. Alkatrészeket, és ellátmányt visznek egy bányászállomásra a KL32-es szektorba.
Az este folyamán elmegy a bárba, hogy találkozzon a törppel, de hamarosan kiderül, hogy nem ugyanazokról az idegenekről beszélnek. A törpnek elég baja van a Formiánokkal, és nem akar hallani semmi más idegen fajról, és a térképezetlen területekről, ezért gyorsan lelép. Előtte még megemlíti a lánynak, hogy ha az Árnybrókert keresi, akkor beszéljen ennek a klubnak a tulajával. 
Dru fel is megy a felső részre, ahol a biztonságiak megállítják, de közli, hogy milyen ügyben jött így hamarosan be is engedik a főnökhöz. Egy nagyobb irodában találja magát két félelf testőr, valamint egy elf férfi társaságában, aki Variel Nailo néven mutatkozik be. A lány közli a jövetele célját, majd sikerül megállapodniuk, hogy a férfi felveszi a kapcsolatot a brókerrel, majd megbeszélnek egy másik időpontot a tárgyalásra.

Dru visszamegy a hajóhoz, ahová időközben berakodták a szállítmányt. A Blazing Star kisvártatva elhagyja az űrvárost, hogy elinduljon a KL32-es szektorba.



anarion

anarion

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 785 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.04, 09:10

Harmadik epizód:

 

A csapat legutóbb megérkezett a Perianthra egy elf csatamadárral. A kikötőben átszálltak egy szolárvitorlás, és antigravitációs hajóra, ami elszállította őket Drusillia megbízójához.

 

Nekem bármi jöhet ami Spelljammer vagy Spelljammeres crossover. :)



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7588 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.04, 08:52

(Nem tudom ki ez a fickó)

 

Ő a Shaintar és a Savage Rifts főemberkéje. Ez utóbbi épp a PEG zászlóshajója, szóval emiatt adták ki az első linken látható hivatalos közleményt, amiben leléptették a brand manegeri posztról. A háttérben továbbra is marad, mert nélkülözhetetlen. Emiatt a másik linken sokan PEG-bojkottot kiáltanak. Tömören ennyi (egyelőre) a Savage Worlds játékosokat érintő része a dolognak. A többi szerintem nem ide való, ne is kezdjük el inkább kifejteni.



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4334 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.03, 23:20

Sean Patrick Fannon is belenézett a metoo feliratú puska csövébe...
https://www.pegforum.com/forum/main-forum/9095-savage-rifts®-changes-in-duties

Aki mélyebbre menne a nyúl üregébe:
https://forum.rpg.net/showthread.php?827712-Sean-Patrick-Fannon-called-out-for-multiple-cases-of-sexual-harrassment



(Nem tudom ki ez a fickó)

Ezekkel két bajom van:

1. ha az illető nem ismeri be (és kér bocsánatot nyilvánosan) sosem derül ki, hogy igaz vagy sem

2. attól, hogy X sztár színésznő vagy Y celeb ezt elő tudja hozni a médiában, ahol megvédik, a legkiszolgáltatottabb helyzetben lévő nőkön ez sajnos nem segít. Emiatt szerintem ez az egész kampány kicsit félrement, bár azt nem mondanám, hogy teljesen hasztalan volt. 



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7588 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.03, 16:18

Sean Patrick Fannon is belenézett a metoo feliratú puska csövébe...

https://www.pegforum.com/forum/main-forum/9095-savage-rifts%C2%AE-changes-in-duties

Aki mélyebbre menne a nyúl üregébe:
https://forum.rpg.net/showthread.php?827712-Sean-Patrick-Fannon-called-out-for-multiple-cases-of-sexual-harrassment



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.02, 05:36

Harmadik epizód:

 

A csapat legutóbb megérkezett a Perianthra egy elf csatamadárral. A kikötőben átszálltak egy szolárvitorlás, és antigravitációs hajóra, ami elszállította őket Drusillia megbízójához.

Az út alatt alaposan szemügyre vehették a lebegő várost, és a bolygófelszínt is. Az épületek impozáns látvány nyújtottak, mindenfelé zöldellő parkok, fák árnyaival takart sétányok, a tornyokon, és platformokon függőkertek végeláthatatlan sorai terjeszkedtek. A magasabban lévő szinteket hidak kötötték össze egymással, mindenfelé valamilyen repülő járművel közlekedtek a helybeliek, és a kevéske átutazók is.

Rövid repülés után megérkeztek egy nagyobb toronyhoz, amihez hidakkal még három kisebb kapcsolódott. Ez a torony sem különbözött a többitől, talán csak méretében, ugyanis elég hatalmas épület volt, oszlopos árkádokkal, kristályüveg ablakokkal, szemkápráztatóan fehér márványból. A hajó egy platformban végződő hídhoz kötött ki, ahol egy kisebb fogadóbizottság várta a jövevényeket. Egy féltucat elf harcos volt, akik az Amastacia Ház uniformisát, és archaikus kinézetű páncélját viselték. A vezetőjük egy idősebb volt, aki Lanliss kapitányként mutatkozott be. A katonák a toronyba kísérték a vendégeket, a legénység pedig utánuk vitte a zsákmányolt holmikat.

Egy hatalmas fogadócsarnokba jutottak, ami a torony legfelső szintjén volt, hatalmas panoráma ablakkal, és kristályüveg tetőablakkal, hogy felülről is meg legyen világítva a helyiség. Néhány őr volt a teremben, valamint a ház úrnője, Lady Quelenna Amastacia, aki egy hatalmas, és csillogóra fényezett asztal mögött várta a csapatot. Kölcsönös üdvözlés, és bemutatkozás után hozatott ételt, és italt, majd Drusillia, és Lanliss kivételével mindenkit kiküldött a teremből. Nem kertelt, hanem azonnal a lényegre tért, hogy nyélbe üssék az üzletet. Átadták neki a feketedoboz adatait, majd a kutaszdroid felvételeit is, ami főleg a rendszer eddig ismeretlen bolygójáról tartalmazott felvételeket. Az utolsó néhány videó harcokról készült, ahol törpök csatáztak orkok ellen, és olyan idegenek ellen, mint amilyen a sztázistartályban is van.

Ezek után szemrevételezték az idegent is, és megállapították, hogy halott, és feltehetően erős pszionikus képességei is vannak, amiket a videóban is láttak. Az orvosrobot a boncolás után meg is erősítette a feltételezést a fejlett agy alapján, ami az idegennek van, valamint azt is, hogy ez az egész fajra igaz, nem csak bizonyos egyedekre. A videóban fejlett technológiát is láttak az idegeneknél, így kétszeresen is veszélyesek lehetnek.

Lady Quelenna az információkat továbbította néhány régi ismerősének, és úgy döntött, hogy ő is utánajár a dolgoknak. Ezért felbérelte a társaságot, hogy utazzanak el a Könnyek Láncába, Discord aszteroida városba, és próbáljanak meg kapcsolatba lépni az Árnybrókerrel. Ugyanis ha valamiről ő nem tud, az nincs is. Ehhez a feladathoz kaptak egy kisebb teherűrhajót, és vele egy plusz főt: Egy robotot, aki medikus, és navigátor is egyben.

Pár napos utazást követően megérkeztek az űrvárosba, majd szerettek volna valami rendesebb ételt, italt, ezért kerestek egy megfelelő helyet, ami a Rozsdás Ócskavas nevű kikötői vendéglátóipari egység volt. Itt beszélt meg Baxtar találkozót azzal a félszerzettel, aki a kikötőben beszedte tőlük a kikötési adót. 
A fickó, aki Roscoe-nak nevezte magát fel is bukkant, majd adott nekik némi információt, hogy kit, és merre érdemes keresni. Illetve beszámolt egy pár nap múlva induló versenyről, amit az egyik bányatársaság szokott szponzorálni, és az aszteroida mezőben zajlik. A díj igencsak zsíros összegű egy évre szóló szerződés a társasággal. Közben Drusillia későbbre találkát beszélt meg az őket kiszolgáló pincérnővel. 
Előtte még felkerestek egy tiefling fegyverkereskedőt Amros Kamrothot, és eladták a zsákmányolt fegyvereket, illetve Baxtar vett egy régóta áhított plazmapisztolyt. Davor pedig leadott egy rendelést egy plazmapuskára. Ezután Dru a pincérnőhöz ment, Davor, és Baxtar pedig visszament a hajóhoz, ahol a robot azzal a hírrel fogadta őket, hogy jött néhány fickó, és elvitték a társukat. A jeladóját lenyomozva meg is találták, egy raktárban volt a kikötő peremén, de voltak akik igencsak figyelték a helyet, majd kisvártatva megérkezett a jármű, amiből néhány kommandós kinézetű egyén szállt ki, és el is vitték a társukat. Úgy döntöttek, hogy ketten esélytelenül szállnának szembe velük, így visszamentek a hajóra, és nekiálltak a tervezésnek, hogy felvegyék a kapcsolatot az Árnybrókerrel.



seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.01, 06:47

Nos igen, nem tagadom. Direkt ilyennek terveztem. :) Az alapja a Polyhedronban megjelent 3E-s Spelljammer mini-setting, a Shadow of the Spider Moon volt, amire rápakoltam egy rakás elemet filmekből, sorozatokból, szerepjátékokból, stb... Gyakorlatilag majdnem Starfindert meséltem a Starfinder megjelenése előtt. :D

 

Rengeteg dolog lehet majd ismerős a későbbi beszámolókból máshonnan, de hát kit izgat? Ez csak egy házi szetting, és nagyrészét az ötletbányának a csapatból csak én ismertem.



Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6206 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.04.30, 18:05

Ez valóban elég mindent bele. De nem baj, a SaWo elbírja, sőt, szinte kívánja, hogy ne a mindennapi betevő D&D-det meséld benne. :) ;)

Bulldy

seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 906 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.04.28, 15:28

A második epizód a néha kissé agyament játékból. :)

 

 

A tegnap esti játék eseményei dióhéjban:

Szereplők, akik most nem harc közben akartak kétbetűs kitérőt tenni, hanem megvárták az összecsapás végét:

Davor, fél ork lövész/kardvívó/mindenes erőszakos.

Baxtar Steamhammer, a gobber ezermester, tolvaj, és egyre inkább a csapat második legjobb lövésze.

Drusilia Liadon, elf nő, pszionista, aki telekinetikusan irányított tőrrel szereti intézni a dolgokat.

"Pisti", pszionista, pilóta, és Arc, bár most NJK szerepben.

A csapat még ott időzött a lezuhant űrhajónál a lassanként kihűlő efaaritok tetemei mellett, és azon tanakodtak, hogy miképpen szállítsák el a megszerzett javakat. Hamarosan eszükbe jutott, hogy az állomás garázsában volt egy antigrav utánfutó, amit a homokfutó el tudna húzni. Davor, és Baxtar visszaindult az állomáshoz, a pilóta a roncsnál maradt vigyázni a többi cuccra.

A nap már jócskán lemenőben volt, mikor hőseink visszaértek a kereskedő állomáshoz, és a korábban robbantott lyukon át besétáltak az udvarra, hogy azonnal szembetalálják magukat három elffel. Két férfi, és egy nő várt rájuk, előbbi kettő pisztolyt fogott az érkezőkre, és felszólította őket, hogy ne mozogjanak. A nő nem volt ilyen ellenséges velük, így inkább beszélni szeretett volna, semmint harcolni. Kiderült, hogy őket is a fekete dobozért küldték, mégpedig a Perianthról. Kissé bizalmatlanul, de mindenki leengedte a fegyverét, és bementek az állomás étkezdéjébe tárgyalni. Kis huzavona után alkut kötöttek, hogy eladják a fekete dobozt az elfeknek, bár arról nem szóltak, hogy már tudják mi van rajta.
Az egyik elf közben kiment az állomás környékét felderíteni, majd hamarosan vissza is tért, és közölte, hogy jön egy jármű. A két csapat úgy döntött, hogy együtt jobban járnak, így az elfek járgánya mögé kötötték az utánfutót, és elhagyták az állomást. Balszerencséjükre a közeledő jármű gyorsabb iramra kapcsolt,és elkezdődött a homokbuckák közötti hajsza.
Kezdetben úgy tűnt, hogy a szaurián lövész, és félszerzet nő vezetési képességeinek köszönhetően rövid úton elkapják őket, de a szerencse melléjük szegődött: Davor megsebesítette a szauriánt, Drusilia pedig pszi képessége segítségével bedobott egy termál gránátot az üldöző járműbe.

Ez véget is vetett volna a hajszának, de úgy döntöttek, hogy nem végeznek fél munkát, így megálltak, és egy hosszabb összecsapást követően végeztek a négy utassal. A szauriánon, és a félszerzeten kívül volt egy törpe nő, és egy tiefling fickó is, akik alaposan megizzasztották a csapatot. A két elf férfit megölték, és a tiefling pedig, hol két pisztollyal, hol két tőrrel felfegyverkezve kitartóan harcolt, kitért a támadások elől, mintha előre látta volna az eseményeket. Csak a szerencsén múlt, hogy Baxtar lövése végzett vele, mint a félszerzettel, akit korábban Drusilia tőre sebesített meg.

Miután kifújták magukat, és mozgósítottak, amit csak lehetett visszamentek a roncshoz, és további alkuba fogtak. Egy hajó már úton volt értük, amit még Drusilia megbízója küldött korábban, így másnap egy Csatamadár fedélzetén elhagyták az Ashent. A vendéglátóik nem fogadták tárt karokkal őket, fegyvertelenül léptek a fedélzetre, és később sem kapták vissza a cuccaikat. Baxtar a korábban zsákmányolt kutaszdroidot végre sikeresen beüzemelte, majd leszedte róla az adatokat. A felvételek között volt egy ismeretlen bolygó felszínéről készült képek, orkok, valamint elmosódottan olyan idegen lény, mint ami a sztáziskamrában van.

Három napos hipertéri út után megérkeztek a Perianthra, majd leszálltak az egyik lebegő városban, ugyanis idegenek nem tehetik a lábukat a bolygó felszínére, csak hosszas ügyintézés után, és akkor is csak az engedélyezett helyekre.




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]