Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

Hősök Hajnala 3: a Mélység Legyőzhetetlen Piramisa - DnD4 modul


  • Válasz írásához lépj be
5 hozzászólás érkezett eddig

pp_lord

pp_lord

    Lapka Malac

  • Fórumita
  • 697 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2012.04.04, 07:05

Sajnos a gyorsaság a minőség rovására ment abban az értelemben, hogy a játékosok egy pillanatig sem izgultak a harcok kimenetelét illetően. Szerintem ez nagy baj. Mint chomy-nál, kés a vajon effektus. A mohó hörcsög előjött belőlük a harácsolás közben, és az ismeretlentől való félelem is működött, egészen addig, míg meg nem jelent az adott ellenfél, akit 1-2 kör alatt kivégeztek. De amit legjobban sajnálok, hogy nem tudtam a lezárást követően maradni, hogy a csapattal tovább játszva összeállhasson bennük a kép (három termet kellett volna még felderíteniük)...

Glowface

Glowface

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2861 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2012.04.04, 05:21

Én azt vettem észre, könnyebbek lettek a harcok, viszont méginkább sokkal gyorsabbak. Ennyit szerintem megért a dolog, pláne így versenymesélésileg.

chomy

chomy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1939 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2012.04.03, 14:09

Nem lett egy jelentősen megkönnyítve egyébként?


Ami azt illeti, de. Az én játékosaim (akik később elnyerték a "legnagyobb mészárosok" különdíjat) úgy mentek végig a harci találkozásokon, mint kés a vajon. És nem azért, mert lágyszívű mesélő vagyok (bár ez is igaz).

Otthon/időkeret nélkül mesélve nem felezném meg a szörnyek HP-ját. Az első tesztmesét így próbáltuk, és pusztult is meg karakterem harcban. Itt-ott még további erősítés is simán beleférne.

Versenyen mesélve persze ez nem működött volna. Tudtommal csak egy csapat volt, aki már képes lett volna elmasírozni a végkifejletig (egyetlen átjáró választotta el őket), de nekik sem maradt rá idejük.

Sanctus

Sanctus

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 994 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2012.04.03, 14:08

Azért nem kellett unszolni a történet felé, a kezdetektől fogva tudtam, hogy mi a kerettörténete a helynek, csak azt nem akartam, hogy ezt a játékosok tudják. Minden igazi labirintusnak van egy története!

S de, jelentősen könnyítve van a modul, különösen az első vázlathoz képest. De az aránylag alacsony halálozás szerintem annak köszönhető, hogy a játékosok is inkább gondolkodtak, s kreatívan oldották meg a szobákat, nem csak hent volt és perszepsön csekk.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4334 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2012.04.03, 12:22

Átolvastam és nagyon tetszetős az anyag!

Nem lett egy jelentősen megkönnyítve egyébként?

CikkBot

CikkBot

    Régi fórumozó

  • Admin
  • 6248 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2012.04.03, 12:22

Ez alkalommal a versenymodul ötlete Sanctus barátunk agyából pattant ki. Az első két Hősök Hajnala történet-centrikus, eseményvezérelt kalandjaival szemben egy igazi, mocskos, talán némileg retró dungeont akart bemutatni a 4. kiadás égisze alatt... Hősök Hajnala 3: a Mélység Legyőzhetetlen Piramisa - DnD4 modul


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]