Ugrás tartalomhoz


Fotó

Goblin Town D6 (volt Azar Kalandorai)

fantasy

  • Válasz írásához lépj be
61 hozzászólás érkezett eddig

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.06.12, 06:23

Köszönöm, átnézem :D

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6783 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.06.11, 22:46

Inkább ideírom, mint státuszba, mert maradandóbb. :)

Szóval SW d6 -ban volt három Erő-használó jártasság:
- Észlelés
- Kontroll
- Változtatás

Ezt a három képzettséget ha jól emlékszem a főjellemzőkre szétdobható pontokból kellett megvenni, de a jártasságokból lehetett növelni. Nem emlékszem pontosan és a könyv sincs kéznél, de talán mester nélkül is lehetett növelni, csak dupla karakter-pontért, mesterrel a normál módon, de legfeljebb addig tudta, amennyi a saját Erő-jártassága. (Az eredeti SW d6 a régi trilógia alatt-után játszódik, sok sikert a Jedi-mester találáshoz...)

Ezekhez Erő-képességek tartoztak: volt olyan, ami csak egyhez, volt, ami többhöz. A veszélyérzet képességhez például csak észlelés kell, a fénykardvívás képességhez már észlelés és kontroll, a híres "nem ezeket a droidokat keresik" képességhez pedig észlelés, kontroll és változtatás. Ha egy erő-képesség használatához több minden is kell, akkor mindet meg kellett dobni. Időnként különböző volt a próbák nehézsége és ha egy körben csinálta a karakter az összes próbát, akkor 1K vagy 2K le is jött a többszörös cselekvés miatt.

Ezen az oldalon találsz részletes leírást.

A fentieket nem olyan nehéz fantasy környezetben mágiára vonatkoztatni. A linkelt oldalon sok erő-képesség fenn van, gyári és házi egyaránt, össze lehet rakni egy ütős varázslat repertoárt. Ha akarod, hagy meg, hogy amikor egy erő jártasságot (mágikus jártasságot) növel a karakter a következő kockára, akkor megtanul egy új erő-képességet (varázslatot), de úgy is lehet, hogy könyvekből, másik varázslótól, túlvilági entitástól kell tanulnia. Amelyik jobban passzol a világodba.

Ha keménynek érzed magad, akkor nem is kell erő-képességekkel szórakozni, a játékos elmondja, hogy mit akar, te mondasz neki rá varázslás-jártasságot és célszámot és már dobhat is.

Pl.:

JK: "A kezemben tartott fáklyával rámutatok és a lángot tűzcsóvává alakítom!"
Te: "Jó, alapból legyen 10 -es célszám, mert egy fáklyának nincs olyan nagy lángja. Az alap sebzése d6, minden 3 pontért, amivel tíz fölé mentél, kapsz még 1d6 -ot. Kontroll-ra dobsz, mert a létező lángot irányítod."

vagy

JK: "Odavágok egy tűzlabdát"
Te: "Jó, dobj egy Változást, hogy mennyi lángot teremtesz, minden öt pontért 1d6 sebzést csinálsz. Aztán dobj egy Kontroll -t, hogy mennyire pontosan célzol. Ha egy körben akarod a kettőt, akkor mindkét dobásra -1K -d van, de csinálhatod két kör alatt, az elsőben fókuszálsz, a másodikban dobod."

Bulldy

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.06.09, 16:10

Ha már a goblinoknál tartunk.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.06.09, 15:58

A Goblintown D6 megértéséhez kötelező anyagok :D

J.R.R. TolkienThe Hobbit
J.R.R. Tolkien The Lord Ofthe Rings
Overlord 1-2 Game

A lista még bűvül :D

Amúgy nem tudom mennyire egyedi találmány,de kitaláltam egy kevert fajt. Eddig még csak viccelődtem vele,de most egypicit komolyabban közelítem meg a dolgot.

Név Orklin (Goblin ork névösszemosás) (a kép önmagáért beszél, imádommmmmm :bravo:
Kép
Félszerzet az orkok és Goblinok között. Kinézetük bármennyire is ocsmány ősöktől származtatva mégis letisztult és már-már nemesi vonásokat képviselnek. Leginkább a fenséges elfekre hasonlítanak,de viselik az orkok őserejét és a goblinok ravaszsága csörgedezik ereikben.
A Goblin kaptár és az Ork törzsek mind kirekesztik őket és tüzes gyűlöletet táplálnak iránytuk, bár egyes szedett vedett csoportok a Szabadföldön szvesen látják őket hisz egy Orklin a lehető legkiválóbb harcos amit csak a két faj adhat melyből származnak.

Hátrány: Orkok és goblinok ellen szociális szinten levonásokat kapnak. stb (még munkám vanezzel )

folyt köv.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.06.05, 16:22

Kiegészítés.

Új mágiahasználó: Spellhacker
Kép

A mágia melléktermékeként is jegyezhető,hogy eggyesek meg lettek fertőzve annak a bizonyos energiának a maradványaitól melyeket a mágusok és egyéb varázsige mormolók használnak.

Morbo Magica névre hallgató Természetfeletti betegség mely az alanyt teljes mértékben átitatja mágikus esszenciával mégsem lesz az illető mágus vagy Pszionista vagy bármi más.

A karakter ezzel a betegséggel örökre meg lesz béllyegezve és nincs gyógyír.

Egy Spellhacker( vagy varázstörő ha jobban tetszik) különleges képességek birtokosa,de nem mágus.
-Elsődleges és legfontosabb jellemzőjük,hogy majdnem teljesen immunisak a mágiára. tehát mondjuk egy átok hasztalan lesz ellenük, de minden más is talán csak 50%-os hatékonysággal fog működni PL: egy villámcsapást képes leredikálni egy apró szikrává.

De a helyzet nem ilyen egyszerű
Elsődleges képességük az ellenmágia és a Varázselszívás.

Ellenvarázs: Képes a varázstörő rövid koncentráció álltal feltörni egy varázs hatást. Ráébred annak mechanikájára és visszafordítja azt a használó ellen.

Varázs elszívás: Leginkább csodálatos de egyben nehéz és veszélyes képesség Két dologra alkalmazható

-Magától a használótól való energia elszívása amely képes azt eredményezni,hogy a varázsló vagy egy bizonyos varázstárgy/mágikus hely veszít energiájából vagy akár ki is ürül. Ez egy igen megterhelő folyamat mindkét félnek. Főleg a varázstörőnek mivel mágikus energiát áramoltat át magán.

-A már aktív varázslat hatást képes elszívni tehát ismét villámcsapással példálózva képes eltárolni azt az energiát. Ami persze sikeres dobásokkal akár fel is erősíthető és vissza is küldhető a feladónak. Vagy csupán az újdonsült erőt eltárolva képes felhasználni a saját javára. Ugyan is kizárólag ilyenkor képes nagyobb mágiához nyúlni egy Varázstörő mikor konkréan van a szervezetében valamennyi mágikus energia.

Mágusok, Technomanták ellen a varázstörők sikeresen helyt álnak. Pszionisták és Káosz mágusok(Sötét tanok) ellen nem bizonyított a sikereik mivel ezeknek Isteni vagy Démoni eredetük van....a kérdés,nyitott ,hogy ellenük megfelelnek e.

Papi csodák ellen kizárt mivel az az energia az Istenük hatalmának manifesztációja ezért a Varázstörők hasztalanok ellenük.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.06.03, 14:43

Emberi (al)fajok

-Ulfhednar:
Kép
Ember-farkas keverék. A hegyek lábánál élő igen fejlett törzsekbe verődött emberi származék. A legenda szerint a Farkas Isten Fenrir fiai akik megmentették magát az istent a teljes pusztulástól. Nem összetévesztendő a Lycantrópokkal, bár kísérteties a hasonlóság egy Ulfhednar alapjába véve inkább ember mintsem agyatlan bestia. Testüket sűrű szőrzet borítja,de nem prém inkább mint egy igen szőrös ember látszatát keltik. Női egyedeik sem kivétel ez alól bár viszonylag kevesebb testszőrrel büszkélkednek mint a Hím-férfi egyedek. Testi jellemzők: izmos testalkat éles fogak tengerkék szemek, karmos kezek.

A szóbeszéd mindig összekeverik őket a likantrópokkal viszont az igazság az,hogy egy Emberfarkas olyan látszatot kelt mintha átalakult volna már Lycantróppá az egyed,de félúton megrekedt. Viseli a farkas vonásait,de mégis inkább embernek mondanák. Egy Lycan ezzel szemben egy két olykor négy lábon járó akár három méteres csupa izom vérgőzös hústorony.

-Krigg
Kép
Bátor harcosok a hegyekből melyek klánokba rendeződve vigyázzák és uralják a fagyos vidéket. Irdatlan hidegtűrő képességükről és harci potenciáljukról híresek. Még asszonyaik is remek harcosok nem hiába hisz él közöttük egy szokás miszerint egy asszony csak akkor lehet egy Északi férfié ha az a férfi legyőzi csatában.

folyt köv.

Módosította Zaethus: 2013.06.03, 14:50


Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.06.03, 13:54


QuippeR ötlete megtetszett. Úgy gondolom át fogom nevezni Azar Kalandorait SpellHacker-re


Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.05.25, 00:29

Természetfeletti megnyilvánulás karakter szinten.

Mágiahasználók Azar földjén.


Old School Sorcery Azaz hagyományos mágusok. Melyek repertoárjába a tűzlabdától kezdve a fagylehelletig minden megtalálható.
Kellékek: Olykor csupán csak tiszta elme, de gyakorta szükséges valamféle tárgy, varázskörök metronómok, okkultszimbólumok, kántálás esetleg varázsfüvek. stb
Hátrányok: Komoly koncentrációt és odafigyelést igénylő. Egyetlen hiba és visszafelé sülhet el minden

Sámánizmus A jó öreg szellemekkel való kapcsolat és ez a dolog között a sámán mint összekötő szerepet játszik. Képességek tárháza a négy elem szellemeinek hatalmán át a vadon szellemeinek megidézésétől egészen az álomjárásig minden belefér.
Kellékek: Kántálás, mantrák, varázsfüvek-italok, révület varázsjelek.
Hátrányok: A Szellemek megidézése által elnyert hatalom ajándék amivel jobb nem visszaélni. FONTOS: Itt a sámán nem parancsolegy szellemnek hanem tiszteletteljesen kér vagy üzletet ajánl.

Technomágia Viszonylag egy igen titkos és tiltott dolog Azar Földjén. Az Istenek és a Gépszentek közötti háború maradványa. Ugyan is a gépszentek mikoron kiborg kísérletekbe fogtak nanitokat fecskendeztek az alanyok szervezetébe. A nanitok óriási hatalmat birtokolnak amit persze "szoftveres" úton a gépszentek lebutítottak. A Gépszenteket imádó titkos kultuszok követőit nevezzük Technomantáknak akik a véráramukban lévő nanitok segítségével képresek uralni a gépeket, elektromos kisüléseket alkotni, magnetizálni valamit (Magneto :hedbeng2: ) stb. A Gépek eltüntével a technomanták önképzőkké váltak igaz mesterek nélkül. Bár egyes tartományokban a kultuszok egy megbízott mesertől tanulnak mégis eme "mágia" forma a legnehezebben vihető mesteriszintre. Viszont bíztató,hogy az intelligens elme képes felülbírálni a szoftveres tiltást, Egyedüli Technomanta Magiszter Lord Gaulvin Kharn a bináris próféta.
Kellékek: Meditáció, parancszsavak, kézjelek, erős akarat.
Hátrányok: kizárólagosan az képes technomágiára akinek nanit van a véráramában, folyamatos használatával veszíthet emberségéből a mágus.

Psionizmus Chammogoth a tudás Istenének átka-ajándéka Azar népének. Ő volt az egyetlen isten aki képes volt hozzáférni a Gépszentek szerveréhez úgy,hogy elméje utat tört a realitáson át a virtuális térbe ahol is megfertőződött akarata az ott tárolt minden egyes adatmorzsától. A Szerver óriási károkat szenvedett a virtuális világ romokban hevert,de korántsem volt olyan rossz mint Chammogoth állapota. Elmélye szilánkokra szakadt és beleőrült a temérdek információba. Az utolsóg ütközetben melyet a Gépszentekkel vívtak az őrült Isten belehalt sérüléseibe. Sérült elmélye felemésztette az egész Istent, milliárdszor milliárdnyi energiafoszlánnyá robbant és eme energia szétoszlott egész Azar földjén. Sok év elteltével mikoron a Gépszentek eltüntek megjelentek az első pszionisták. Chammogoth adományával születtett egyedek melyeknek hatalmukban állt tárgyakat mozgatni, elmét olvasni, rendkívüli akrobatikus képességekre tettekszert.
Kellékek: meditáció, kézjelek, akarat kiterjesztése, tiszta elme
Hátrányok: Igen megerőltető tud lenni a nagyobb akciók végrehajtása. Olykor a használó ki van téve az őrület veszélyeinek.

Dark Arts a mágia legalja, igazi mocskos varázslatok összessége melyek egy bizonyos sötét entitástól vagy netán egy piti démontól származik. Gyakorta üzletet köt a mágus a hatalomért cserébe,de vannak akik az évszázadokon át feljegyzett tanokat magolják be,hogy kisebb kockázatot vállalva legyenek nagyok hosszútávon.
Kellékek:Vér, Csontok,bőr, rituális fegyverek, kántálás,mantra, sötét nyelveken valóbeszéd.
Hátrányok: Óriási mértékben addiktív mágia melyre nagyon hamar könnyen rá lehet szokni.Emellett felőrlík a használó lelkét a sötétség erői.


Papság: Igazából nem mágia típus,de feltétlen meg kell hogy említsem. Azar földjén számtalan Isten és azok köré épített Szekta/kultusz létezik. A papság "egyház" fogalma közös így számos hatalom és képesség melyhez folyamodhat egy pap megtalálható egész AzarFöldjén. Lásd: víz szentelés, gyógyítás, átok, tisztítás, élőholtak elűzése.....stb

Viszont minden Isten különbözik ezért néhány képesség és csoda csak és kizárólag annak az isten követőjénél jön létre vagy idézhető meg.
PL: Oran az erdők és a természet agancsos Istene. Hívei az Oraniták képesek állati alakot felvenni, növényeket képesek irányítani (Poison Ivy :hedbeng2: )





Mágiahasználók viszonyulása egymáshoz.

Old School Mágusok: Számukra csakis a saját utjaik az igazak. Minden mást lenéznek, talán a sámánokat még valamelyest tolerálják mert mágia rendszerük hasonló kivéve annyiban,hogy ők az univerzum energiáját tiszta formában idézik meg és használják míg egy sámán egy entitás által nyúl ahhoz az erőhöz.

Sámánok hardcore természetimádók tehát a Technomágiát kiváltképp útálják. A síma Mágusokkal a kapcsolatuk neutrális.

Technomágusok: Elszigetelt látásmódu alakok akik mágiájukat a Gépszentektől azaz az Istenekiktől származtatják. Mágia formájuk a többi formához képest nagyon idegen ezért semelyik csoportosulás sem nézi jó szemmel tevékenységüket.

Pszihonisták: "Szörnyszülöttek" ............."Förtelmek" ilyen és ehhez hasonló nevekkel illetik őket. Tény,hogy abszurd egy olyan "mágiahasználó" aki képzés nélkül képes végrehajtani lenyűgöző dolgokat. Sokuk önképző és hosszú évek vándorlásai során sajátít el képességeket melyekről csupán a mesékben hallhatunk. De sok iskola létezik akik pszihonistákat képeznek akik tudását keverik egy bizonyos terület harcművészeti tanaikkal. Sokuk a tanulás évei után vagy szerencselovagokká vállnak vagy mint nagy százalékuk beállnak a Birodalmi hadseregbe. Azar Földjén sok pszihonista él,de kevesek igazán erősek. Sokuk megelégszik pár aprócska képeséggel vagy gyakori adottságukkal a jóslással amivel eltengetik életüket. Csak igen kevesek lesznek a Pszion mesterei kiknek hatalmától szó szerint megremegnek a hegyek.

A Sötét tanok követői: Minden épeszű Azari elkerüli ezt a fajta mágiát. Akik mégis úgy tesznek,hogy megismerkednek a sötét hatalmakkal azoknak lelkük örökre elkárhozik. Minden mágusi frakció elfordul tőlük, kiválltképp a Papság visel ellenük háborút. Bár el kell ismerni a Sötét elfek között Denerion halálos sivatagi vidékein igen gyakori ez a fajta varázslás, az elfek sem ostobák megvannak a módszereik,hogy a sötét mágia mocskát letisztítsák és használhatóvá...sőt igen effektívvé alakítsák annélkül,hogy lelkük (már ha van) ne sínylődjön a mágia használata alatt...bár semmi sem tökéletes, talán fizikai megjelenésük a hófehér haj, a hamuszürke olykor fekete bőr na és a vörös vagy fekete szempár elegendő fizetség volt a mágiáért cserébe annó az őseiknek. Ráadás képen ha nem volna elegendő a Sötét elfeket sok városban nemkívánatosként könyvelik el a sztereotípiák miatt.

Papság: Be kell látni,hogy a papság igen radikális ha a csodákról vagy mágiáról van szó. Talán ők az egyetlenek akik nem mocskolják le annyira a Pszihonistákat hisz Chammogoth rendje (amely hivatalos eltűrt rend,)még ma is létezik: Hitük szerint Chammogoth nem halott csak mikoron teste elpusztult esszenciája szétáradt Azar Földjén így most mindenütt ott van és óvja-figyeli az Azariakat. A pszihonisták a rend számára bizonyíték Chammogoth létezésére.

Viszont a Papságon belül az Inkvizíció intézménye is üzemel. Elsősoron a Sötét tanok hívei és a technomanták a fő célpontjaik, de ki tudja talán egyszer olyan radikálisakká vállnak,hogy a papság végül semmit sem fog tolerálni és Hadjáratot indít mindenféle olyan hatalom ellen mely nem az Isteneiktől származik.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.01.20, 18:08

Fajok kidolgozása: Goblin

Nos nem akarok óriási eltérést a már eddig is kialakult Goblin képben. Igen a goblin kisebb mint egy átlagember és igen zöldbőrű (javarészt). Annyi különbséget szeretnék,hogy ez egy ősi faj volna Azar földjén. Barbár állatias faj, a technológiával a kataklizma után sem igen foglalkoznának mert egyrsézt őket annyira nem érintette másrészt intelligencia tekintetében annyira nincsenek eleresztve.

Az én gondolatmenetem szerint goblin kaptárak vannak a föld mélyén és a hegyek gyomraiban. Persze itt is van kasztrendszer.

Egy goblin kaptár felépítése:
-Munkás/szolga/dolgozó (rengeteg)
- Katona/őr/védelmező (sokan vannak)
-Sámánok (szellemi vezetők,alig egy tucat)
-Goblin uralkodó(javarészt matriarhális vezetőség. Élükön egy királynővel (ritka esetben hím) és annak legközelebbi gyermekeivel.
Speciális kaszt: Goblin Alfa
A Goblin Alfák a kaptár elitjét képezik. Ha szabad így mondani a tökéletes goblin. Ezer goblinból egy születik ilyennek(bár ez csak találgatás :D ). Méretük elüt a hagyományos Goblin ábrázolástól, nagyobb mint egy átlagember, teste izmos ellentétben a vézna dolgozókkal. Általános dolgai a hadsereg és a kaptár vezetése, nem mellékesen pedig a nemesi család ápolása és a vér fenntartása. Úgy bizony ők a nemes nőstények ágyasai.

Ezen felül a kaptártudat fogalma is eszembe jutott. Persze minde goblinnak lenne egyénisége de a közös feladatok elvégzésében birkacsordává vállnak és a felsőbb utasítást kiadó kaptártudat vezényelné őket.

Csak még pontosan nem forrott ki a gondolat.
1: Vagy a nemesség és a sámánok közös tudata alkotja ezt a kaptártudatot mely természetfölötti vonatkozású
2: Vagy pedig ez egy külön lény egy kaszt a Goblinok fölött.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.01.01, 22:43

Grungi a technomágia javarészt érintés alapú...zárja az áramkört :D

Épp varázslatokat is dolgozgatok ki a mágia iskoláknak. Pár igen jó dolgot találtam ki, bár lehet,hogy ezen varázslatok már valahol léteznek....ah igen akkor pereljenek én itt vagyok.

Vérmágia: (leginkább Démoni orvgyilkos koncepció, javarészt sunyi alakok használják az alacsony szinteket...a magasabbakat már őrült Vérmágus Warlockok)

- A Vörös köd: Képes a vérmágus három körre vérköddé alakulni. Támadhatatlanná válik, maximum mágikus hatások lehetnek rá hatással. De persze maga a vérköd sem lehet offenzív, menekülésre vagy gyors haladásra még alkalmazható mivel a köd mozgási sebessége kb 5-7Km/óra.
-Vérforralás: Az ellenfél testében felforr a vér, megbénítva a célpontot. A célpont védekezhet fizikum próbával.
-Túlnan kapui(szintfüggő): Képes véráldozat segítségével kaput nyitni a mélység bugyraiba ahonnan engedelmességre utasíthat egy kreaturát.

Technomancia:
-Gépnyelv: Szótért a gépekkel, egy külső szemlélőnek nem más ez mint síma köznyelvi beszéd. A nanotech gépek viszont átformálják a kimondott szavakat érthető a gépek által is feldolgozható input adatokká.

-Defibrillátor/Sokk: A technomágus tenyerei energiától rezonálnak. Képes kiütni valakit vagy netán visszahozni valakit akinek megállt a szíve. Károkozás tekintetében az érintés lehet akár halálos is, gépekkel szemben túltöltést okozhat.

-Regeneráció: Leginkább passzív képességnek lehetne bemutatni. A nanobotok érzékelik a sérülést, majd nekilátnak a gyógyítási folyamatnak. Végtagok pótlására nem alkalmas.

-Boost: Egy bizonyos tulajdonságot növel meg ideiglenesen. Képes a fizikumot emberfelettire növelni ha csak persekig is. Tisztágg logikusabb gondolatokat eredményeznek, macskaügyességről tehet tanubizonyságot a mágus.


és még sok egyéb más

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2013.01.01, 14:26

Grungi: Nálam a Driád egy olyan elf amely megtagadja a technológiát...mármint használhat mondjuk Blaster pisztolyt (Star wars) de attól még farkas fülei vannak és sólyom szeme....szó szerint.
Természetmágia osztály van a Kéz-hang-gondolat mágiában.

Na igen a Technomancia ellentéte lenne ez. Ugyan is a technomanciát igen csak úgy képzeltem el,hogy a "varázslatok" nagy része önön magára használható. Esetenként képes lenne kisülést okozni gépeknél, Bioáramot gyűjteni és felerősíteni a nanobotjai által. De javarészt Inhumán képeségei saját testének tökéletesítésében merülne ki.


Valahogy én is így képzelem, amolyan bioware féléket tudnának kifejleszteni a karakterek. A kisütést meg a többi nyalánkságot én leginkább csak magas szintén engedélyezném, vagy megkötöttségekkel, pl.: érintés támadás.

Módosította grungi: 2013.01.01, 14:27


aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.31, 17:59

Inkább a tudományos aspektusán vagyok kiakadva :D

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.31, 17:24

Nyugalom én sem vagyok híve a Powergamingnek :D

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.31, 15:25

Alu te most attól sikítasz,hogy : Ionizáló részecskesugár vagy Nazális szűrő :D


Ha az ionizáló részecskesugár mondjuk egy 200 keV-os fotonnyaláb, ami elpárologtatja az ellenfelet, akkor sikítok.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.31, 14:56

Alu te most attól sikítasz,hogy : Ionizáló részecskesugár vagy Nazális szűrő :D

Grungi: Nálam a Driád egy olyan elf amely megtagadja a technológiát...mármint használhat mondjuk Blaster pisztolyt (Star wars) de attól még farkas fülei vannak és sólyom szeme....szó szerint.
Természetmágia osztály van a Kéz-hang-gondolat mágiában.

Na igen a Technomancia ellentéte lenne ez. Ugyan is a technomanciát igen csak úgy képzeltem el,hogy a "varázslatok" nagy része önön magára használható. Esetenként képes lenne kisülést okozni gépeknél, Bioáramot gyűjteni és felerősíteni a nanobotjai által. De javarészt Inhumán képeségei saját testének tökéletesítésében merülne ki.

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.31, 09:35

PL: Vajon varázslat által volt képes felszakítani azt az ajtót,vagy csupán az átoltott izomzat és az adrenalin szabályzó nanobotok tették?


Csak ezt a technoblablát kellene kiszedni. Nekem a szpész medzsik sokkal elfogadhatóbb, az ilyenektől sikítok.

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.31, 09:27

Technomancia: Nagyon ritka lenne, szinte csak azok lennének képesek ehez folyamodni akik valamekkora szimbiózist alakítottak ki a gépekkel. Bár a Technopaták még éppenséggel lehetnek síma normál emberek. Úgy képzeltem,hogy a véráramban lévő nanobotok vagy beültetett implantok által képesek mágiaszerű hatásokat elérni. Itt jön a képbe a Wod-os Mage játékból a Technokráciához fűződő rajongásom.


Nekem ez a része nagyon tetszik, esetleg lehetne egy ellenpólus is. Valami természetközeli mágia, ahol az alkalmazók célja eggyé válni a természettel és minél több állati és növényi powert felszedni. Sasszem, kitinpáncél, ló izomzat, stb. (Minbt az alakváltók a TF-ben.) Szigorúan ugyanazon elvek alapján mint a technomancia követői, tehát csakis a testét alakítja át. Ezek lehetnének a technopaták ősi ellenségei.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.31, 01:09

A kézjel a szó és a gondolat mágia mellett szerintem elfér aza dolog ami ugye aWarhammerben megjelenik. Tudod,hogy veszélyes amit csinálsz és tudod ha balul sül el akkor bizony a csapat élete és a sajátod a tét.

Balsikert lehet persze korrumpálódás szerűvel büntetni. Vagy a már jól bevállt oWod Mage féle Paradoxonnal. Persze nem akarok plagizálni,de szerintem remek lenne mondjukbehozni a Középkori sémába a Paradoxont.

Ellősz egy tűzgolyót..hmm éppen,hogy sikerült....ok a tűzgolyó betalál de a becsapódás után teljesen irányíthatatlan lesz a tűz. Teszem azt a Troll-t eltalálja ,de a becsapódás után hétfelé száll az egész és felperzsel mindent. A Villámvarázs hozza a szokásos menydörgés effektet........ vagy abban a körben nem tud senki sem támadni,mert qvázi pillanatokra megsüketül vagy nem süketülnek és rájukomlik a barlang :D

Isteni mágia: Nem mondtam fixre,hogy minden Istenség vagy természetfeletti lény ad hatalmat kárt okozni vagy gyógyítani. PL: Az erdő istene teszem azt pacifista és az élet legnagyobb csodálója...tőle csak gyógyítást kaphat, vagy netán állatformát esetleg Entek alkotását..stb

Lehetne egy egész Isteni "mágia" iskolát is felvezetni. Lehetnének alap Papi varázslatok. Ezen felül minden Isten követése adna extra varázslatokat....vagy venne el párat.

Pszi avagy Tha"nik: Az igazat megvallva én szeretem a Pszit. Nekem a régi Star Warsos Erő utáni rajongásomat idézi. A Pszi használó nállam a saját úgymondott életerejét vagy esszenciáját csapolja. Bár lehetne úgy is,hogy a környezet energiáiból merít. Persze ára lenne, más pszihasználók azonnal kiszúrják a pszi megnylívánulását. Ezen felül ha maradunk az elme hatalma sablonnál akkor minden pszi használat kimerítené a használót és vagy az elméjének épségét kockáztatná.

Technomancia: Nagyon ritka lenne, szinte csak azok lennének képesek ehez folyamodni akik valamekkora szimbiózist alakítottak ki a gépekkel. Bár a Technopaták még éppenséggel lehetnek síma normál emberek. Úgy képzeltem,hogy a véráramban lévő nanobotok vagy beültetett implantok által képesek mágiaszerű hatásokat elérni. Itt jön a képbe a Wod-os Mage játékból a Technokráciához fűződő rajongásom.

PL: Vajon varázslat által volt képes felszakítani azt az ajtót,vagy csupán az átoltott izomzat és az adrenalin szabályzó nanobotok tették?


Vérmágia: Egy kIcsit most nyúlok mindenhonnan gátlástalanul. Dragon Age és Wod Thaumaturgia. Itt a világomban a vér egy potens varázsfókusz. Ez által elérhető,hogy igen nagy hatalom kerüljön a használó kezébe, egy rendes mágust akár le is verhet egy vérmágus. A nagy különbség,hogy míg a mágus iskolát végzett és évek tapasztalata áll mögötte addig mondjuk a vérmágus csupán csak most ismerkedett meg a dologgal viszont egy véráldozat segítségével megidéz egy démont aki szétszaggatja a vérmágus ellenfelét mielőtt visszatérne világába.

Tehát ez afajta mágia az egyik leghatalmasabb viszont az egyik legártalmasabb is és persze az ár óriási. Csak saját felelősségre tábla aktiválva. :rotfl:

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 5076 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.30, 17:23

Úgy terveztem,hogy a játékban 3 "paranormális" formula lesz majd

1: Mágia= A szokásos kézjelekkel, ráolvasással és akarattal előidézett varázshatások.

2:Isteni segedelem/idézés: Azaz egy Istenség Démon vagy szellem által elért hatalom. Két választható ágazata lenne. Áldás: Gyógyítás, erősítés, holtak és démonok elűzése...egyéb. Rontás/Kár okozás: egyéb offenzív hatalom, átok és egyéb.

3: Tha"nik: Azaz Pszi: Telekinézis, telepátia, hatodik érzék, ESP...stb

work in progress :D


Ha még mindig áll a megcélzott Warhammer-szerű hangulat, akkor a "szokásos kézjeles" módszert azért megnehezíteném, és valami démoni erő megcsapolására cserélném: a varázsló tudatosan felvállalja a valós veszélyt, hogy valami gebaszt okoz, mikor varázsol.
(kb. DnD Wild Mage vagy Dark HEresy Psyker véletlen hatásai, vagy a Conan korrumpálódás pontjai)

Az istenit nem szedném szét így: lehet olyan istenség, akihez nem illik egyik sem. Pl. a tolvajok istene ne adjon se áldást, se átkot, de adjon lopózást, meg őrkutyák elriasztását.

Pszi: én általában nem szeretem (Dark Sun-ból is kiszedtem, mágusból is), szerintem simán mehet ugyanolyan rendszer szerint, mint a mágia. (csak mondjuk gyengébb, de nem külső veszélyt vonzhat be, hanem a karakter saját magát zsákmányolhatja ki túlságosan)



Megyjegyzés: CSak azért tartom egy kicsit bonyolult dolognak a Loák és egyéb istenségek által idézett mágikus hatásokat harcban mert mire én megkérem Papa Legbát,hogy segítsen addig az utonállók szétvernek :D


Ez Skulls&Bones-ban direkt van, ugyanis nem illik egy XVIII.századi kalóztámadásba az, hogy a rabszolgahajón utazó voodood pap feláll az evező mellől, és a kalózokat letűzgolyózza.
A varázslat mint olyan, elérhető, viszont a módja miatt elsősorban harcon kívül használható, mikor a csapatnak van akár fél órája egy probléma megoldására. Ha megidézed a tengerészek védőszentjét, megvendégeled, felemelhet neked egy hajót a tenger fenekéről: még mindig gyorsabb, mint építeni egyet.
Plusz a mambót/hougan-t nem gátolja semmi abban, hogy jó legyen pisztolypárbajban.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.30, 10:05

Írtad, hogy vannak speciális technológiai ketyerék, ezeknek az ötvözéseképpen egyfajta "technomágia" vagy "mechanomágia" szerintem dögösen passzolna a rendszerbe :nos:

Megint más kérdés, hogy gondolom, a gyakorlóit erősen üldöznék, mint eretnekeket, ennek fejében lehetne kellően erős. :muhaha:


Nos igen lenne még egy mágia fajta: a Technomancia
Viszont ez sokkal inkább a gépi szimbiózisra lenne ráállva. Teszem azt érti a gépek nyelvét és most nem csupán a bináris nyelvre kell gondolni.

Rövid háttérsztori annyi lenne erről,hogy Azar virágzó technológiai kánaán volt mígnem az Istenek megharagudtak a jólétért és azért is,hogy már szinte senki nem foglalkozott velük. Olyan ez mint mikor egy rakás ateista csak hagyományból ül be Vasárnaponként a templomba. :lmao: :lmao:

Nos a lényeg,hogy az emberek megalkották a nagy M.I.-t. "Master" Intelligence. (nem A.I. hanem mester intelligencia).

Innetől kezdve egy hatalmas globális hálózatot uralt a gép és minden szép és jó volt. A gép-ember szimbiózisis kezdett kiforrni. Megjelentek a cyborgok akik végül is ember-gép fúziók voltak. A Technomancia úgy nyílvánult meg,hogy nanotech vérsejt méretű nanobotok kerintget a véráramban melyeket az ilető gondolati úton kis koncentrációval rábírhatott bármire a gépekkel szemben.
Lásd: Programozás gondolati síkon, virtuális valóság a szem lehunyásával. Álomfázis szimuláció és egyebek.

Legfőképpen a Gép-ember fúzió volt az Istenek haragjának fő oka.
Megjegyzés: Amikor azt mondom ember, akkor nem csupán a HUmán fajra gondolok. A Demihumánok között is óriási volt azok száma akik maguk is cyborgokká vagy Technomesterekké váltak.

Talán a Driádok, a Goblinok és az Ogrék maradtak neutrálisak a témában. Ők nem voltak elragadtatva a technológia véráramba pumpálásától.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]