Ugrás tartalomhoz


Fotó

Goblin Town D6 (volt Azar Kalandorai)

fantasy

  • Válasz írásához lépj be
61 hozzászólás érkezett eddig

Orastes

Orastes

    Hordószónok

  • Fórumita
  • 6493 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.29, 22:27

Írtad, hogy vannak speciális technológiai ketyerék, ezeknek az ötvözéseképpen egyfajta "technomágia" vagy "mechanomágia" szerintem dögösen passzolna a rendszerbe :nos:

Megint más kérdés, hogy gondolom, a gyakorlóit erősen üldöznék, mint eretnekeket, ennek fejében lehetne kellően erős. :muhaha:

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.29, 19:23

Galu: A példád remek és meg is tartom :D

Úgy terveztem,hogy a játékban 3 "paranormális" formula lesz majd


1: Mágia= A szokásos kézjelekkel, ráolvasással és akarattal előidézett varázshatások.

2:Isteni segedelem/idézés: Azaz egy Istenség Démon vagy szellem által elért hatalom. Két választható ágazata lenne. Áldás: Gyógyítás, erősítés, holtak és démonok elűzése...egyéb. Rontás/Kár okozás: egyéb offenzív hatalom, átok és egyéb.

3: Tha"nik: Azaz Pszi: Telekinézis, telepátia, hatodik érzék, ESP...stb

work in progress :D

Megyjegyzés: CSak azért tartom egy kicsit bonyolult dolognak a Loák és egyéb istenségek által idézett mágikus hatásokat harcban mert mire én megkérem Papa Legbát,hogy segítsen addig az utonállók szétvernek :D

Módosította Zaethus: 2012.12.29, 19:25


aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.29, 14:43

A Dial H-ben meg egy telefon-tárcsa segítségével random szuperhősöket idéznek magukba a főszereplők. Nagyon random szuperhősöket.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 5076 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.29, 11:31


- a karakter maga egyáltalán nem tud varázsolni, viszont magába tud fogadni egy lényt (szellemet, kísértetet, démont, loát), mint a voodoo mambók/hougan-ok. Mikor ez a lény megszállja, az illető lény varázsol. Kb. D6 dobással dől el, hogy az aktuális lény mit választ a repertoárjából. Színesítésképp a karakter a lényre jellemző dolgokat csinál közben: ha Samedi báró szállja meg, elővesz egy szivart és egy fél üveg rumot (akkor is ha nincs nála) és szivarozik/vedel a megszállás alatt.


Erről most a Dial H jutott eszembe :D



Az egyik Green Ronin kiadványban van ilyen, hogy a hougan/mambó (voodoo pap) tarthat ilyen áldozatbemutatás félét egy loának (kb. olyan mint egy szent), és meg is hívhatja hogy legyen ott személyesen, és "kinyújtóztathassa" a tagjait.
Ekkor megszáll (ride) valakit a közönségből (horse), aki nem fog emlékezni a beszélgetésre és a loa jelenlétére. A megszállott felveszi a loa jellegét és lehet vele tárgyalni.

Pl. ilyenek:
Papa Legba, a keresztutak őre, a napkorong, a vándor
Általánosságban az utazók védőszentje (loája), valamint ő őrzi a földi világ és a szellemvilág közti átjárót. Az idők kezdetétől fennálló szolgálata során megöregedett, idealizált képe egy időtlen öreg vándor. Alapvetően jóindulató, hatalamas bölcsességében sok kérdésre tud választ adni, valamint - ha akar - akkor beengedhet vagy kizárhat valakit mind a szellem, mind a valós világból.

Papa Legba segíthet gonosz szellemeket elűzni, vagy ha ez nem lehetséges, az élőket megvédeni tőlük. Sok kérdésre tud válaszolni, lévén olyan dolgokat is ismer, olyan utakon is járt, amit az emberek már régen elfelejtettek. (egy okos kérő több generáció óta elveszettnek hitt helyekre is eljuthat, ha kellően megvendégeli Legbát). Játékosoknak plusz info: travel, sun és knowledge domain-ekkel is rendelkezik.

Megszállás: Akit Papa Legba megszáll, automatikusan görnyedt lesz (amíg Legba megszállva tartja) és első mozdulatával egy botért nyúl (a sétáláshoz, az idézőnek elő kell készítenie). Kicsit szórakozottan, nagypapásan beszél, alkalmanként elfelejti hogy hol is tartott. Szeret a napra kiülni (lehetőleg egy kényelmes székbe) és beszélgetés/tárgyalás közben meleg rumot iszogatni. Nagyon örül, ha jó minőségű dohánnyal kínálják meg. (ha túlságosan jól érzi magát, és maradni szeretne, akkor erélyesen rá kell szólni, hogy az ő helye nem ezen a világon van, és csak vendég!)

Megidézése: El kell ásni egy hősiesen (vagy nagyon álnok módon) viselkedő ember maradványainak egy részét egy útkereszteződés alá. A behantolás előtt három darab ezüstpénzt kell a gödörbe dobni, mindnél megemlítve hogy hogyan szerezte az idéző (nem lehetnek ugyanabból a forrásból). Papa Legba a következő összejövetelen megjelenik.

Papa Legbát nehéz megbántani, de néhány idéző, aki nem tiszteli az öregeket, vagy túlságosan lelkes (Legba szeme előtt) az újdonságok iránt (mondjuk pisztolyokkal az övében mászkál), magára vonhatja a haragját. Papa Legba nem egy bosszúálló típus, de móresre szokta tanítani az illetleneket: kiengesztelésig csak bottal tudnak közlekedni, mint egy idős ember. Szélsőséges esetben Legba megvonja a társaságát az illetőtől: ez rosszabb, mint amilyennek hangzik, ugyanis egyet jelent azzal, hogy amíg Legba dolgozik (a nap fent van) nem mehet szabad levegőre.

Módosította galu22: 2012.12.29, 11:36


aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.29, 09:01

A Warhammerben meg ugye a Psyker is hasonló, minél nagyobb ahatalom annál nagyobb a rizikó.


Azért tegyük hozzá, hogy ez csak a DH-ban/WFRP-ben igaz, és valószínűleg nem ok nélkül változtatták meg. A BC "minél nagyobb hatalmat szívsz magadba azon felül, ami eleve rendelkezésedre áll" hozzáállása szimpibb.

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.29, 09:01

A Warhammerben meg ugye a Psyker is hasonló, minél nagyobb ahatalom annál nagyobb a rizikó.


Azért tegyük hozzá, hogy ez csak a DH-ban/WFRP-ben igaz, és valószínűleg nem ok nélkül változtatták meg. A BC "minél nagyobb hatalmat szívsz magadba azon felül, ami eleve rendelkezésedre áll" hozzáállása szimpibb.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.29, 01:40

Nos még mindíg agyalok,de kettőtök okfejtése rendkívül tetszett.

Aluminium tőled ez a" vigyázz mert bilibe "fog" lógni a kezed" megoldás tetszik.

Galu a Dzsinnes dolog is jó,csak eleve úgy gondoltam,hogy a mágia elérhető lehetne....mármint nem olyan elefántcsont torony stílusú dolog. Itt igenis képesek elérni a mágiát.....persze nem azt jelenti,hogy a fán terem. Hosszú évek gyakorlata és tanulása, na meg persze nem kevés kalandozás áll a karakter háta mögött mikor valaki mágiához folyamodik.

Megjegyzés: A Dzsinn játszható fajként kerülne be :D Vagy NJK és akkor mint faj ott is.


Amúgy igen gondoltam már olyanra is mint ami már sikeresen megjelent a Warhammer 40.000 Szerepjátékokban mint a psy. Azaz egy igen veszélyes helyről jön a MOjo vagy energia kinek ,hogy tetszik. Na és persze ennek mindíg ára van és veszélyes dolog.

Namármost én is hasonlóra gondoltam, a varázslatok előidézése nem kevés energiába...időbe és összpontosításba kerül. Ha valami balul ütne ki akkor ott lesz nemulass.
Na és mivel a Warhammerben is van balszerencse tábla a psyhez itt is lenne egy balsiker kalkulátorami megmutatja,hogy PL: Ha az illető 2D6al dob a táblából és mondjuk 8-ast dob akkor bizony a környezetében mindenkinek megfájdul a feje vagy felszakadnak a sebei...egyebek.

A Dragon Age ellőte az Abomination témával azt a labdát miszerint minél keményebb és "kontrolálhatatlanabb " a mágus annál finomabb falat a Fade egydémonának mint gazdatest. A Warhammerben meg ugye a Psyker is hasonló, minél nagyobb ahatalom annál nagyobb a rizikó.

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1818 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.28, 17:46

- a karakter maga egyáltalán nem tud varázsolni, viszont magába tud fogadni egy lényt (szellemet, kísértetet, démont, loát), mint a voodoo mambók/hougan-ok. Mikor ez a lény megszállja, az illető lény varázsol. Kb. D6 dobással dől el, hogy az aktuális lény mit választ a repertoárjából. Színesítésképp a karakter a lényre jellemző dolgokat csinál közben: ha Samedi báró szállja meg, elővesz egy szivart és egy fél üveg rumot (akkor is ha nincs nála) és szivarozik/vedel a megszállás alatt.


Erről most a Dial H jutott eszembe :D

További ötletek:

- addiktív mágia (a mágusnak kényszeresen kell varázsolnia, függetlenül a helyzettől, de a tartalékai nem töltődnek gyorsabban, szóval lehet, hogy baromi alkalmatlan pillanatban meríti ki magát)
- minden varázslattal közelebb kerül az [insert random inhumán szörnyeteg]-gé váláshoz

De a problémára az is megoldást jelenthet, ha kijelented, hogy igen, a világodban nincs játékegyensúly, és mindent a mágusok uralnak.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 5076 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.28, 16:44

Épp azon dolgozom,hogy a mágia miképp és hogyan kerüljön be. Szeretnék egy kis ellensúlyozást is,hisz egy mágus mondhatni egy síma képzetlen varázsmentes karakterrel szemben előnyben van.

Ezért szeretnék egy balsiker és vagy negatív hatás táblázatot is kisdolgozni.
PL: ha a karakter D6-al 1-est dob akkor hozzászámolva az eredményhez két dolog jöhet számításba. Ha megvan a kellő érték az 1-es dobással is akkor a hatás létrejön...de a "kis hijján múlt" mesélői felszólalással csinálta az ilető.

Vagy létrejön a hatás de egy aprócska kis mellékhatást is létrehoz. Mondjuk egy villámidézés kiüt minden elektromos berendezést a körzetben 1D6 órára.

Ha balsiker következik be akkor nem történik semmi. Viszont balsiker dobás jön létre és abban van 1-es érték akkor egy erősebb negítívum is létrejöhet. Mondjuk,hogy egy sikertelen teleportációs kísérletből kifolyólag a Túlnan egy démona jön át (mondjuk egy hobgoblin vagy káoszmanó).



Alternatívák, nehezítésre:


- a karakter csak úgy tud új varázslatot tanulni, ha személyesen tanulmányoz természeti/természetfeletti jelenségeket, amiket saját asztrológiai kutatásai és számításai alapján belőtt helyen és időben tehet meg. (ld. "Aki szerecsen király", természetesen az vándorút lejátszandó)

- a karakter az 'urától' (főpap, vámpír, démon, démoni megszállás alatt álló ember) kapja a hatalmát, aminek ára van: az urának korlátlan hatalma van felette és akármikor "szólíthatja". (kb. mintha a a karakter egy dzsinn lenne)

- a karakter valamilyen módon kapcsolatba lép egy sötét kreatúrával (fekete lótusz álomba merülve "utazik" és nézi az őrült istenek fuvolajátékát, lemászik egy kútba ahol egy árnyék tanítja, stb), és minden újabb varázslatért szívességet tesz.

- a karakter nem tud varázsolni, csak ha valamilyen "trigger" bekövetkezik, pl. érzelmi megrázkódtatás, teljes nyugalom, részeg/beszívott állapot. (így születnek a piercingekkel, orrkarikával rendelkező varázslók, akik ha varázsolni akarnak, tépkedik ki magukból a cuccokat eszetlenül)

- a karakter maga egyáltalán nem tud varázsolni, viszont magába tud fogadni egy lényt (szellemet, kísértetet, démont, loát), mint a voodoo mambók/hougan-ok. Mikor ez a lény megszállja, az illető lény varázsol. Kb. D6 dobással dől el, hogy az aktuális lény mit választ a repertoárjából. Színesítésképp a karakter a lényre jellemző dolgokat csinál közben: ha Samedi báró szállja meg, elővesz egy szivart és egy fél üveg rumot (akkor is ha nincs nála) és szivarozik/vedel a megszállás alatt.

- a karakter maga nem tud varázsolni, viszont jó viszonyban van a szellemekkel (vagy csak a varangyos béka képében megjelenő, őt választó szellemmel) aki tud neki ellenfeleket szerezni az égig érő fa tövében: Ha a karakter a túlvilágon legyőzi mondjuk a tűz kisebb szellemét, akkor "megköti" a szellemet, és amíg az ilyen állapotban van, tudja alkalmazni a lángoló kezek és tűznyíl varázslatokat.

- a karakter érti a dzsinnek nyelvét, valamint egy fiatal dzsinn őt szolgálja. Varázsolni nem tud, viszont a fiatal dzsinn akármikor elmegy neki a külső síkokra a kívánt varázslatot beszerezni. (ismernie kell, vagy látnia valakit aki elmondja ÉS megdobnia egy mágiaismeretet). Tulajdonképp egy sorcerer, csak késleltetett varázslással, (a dzsinn útja időbe telik, mondjuk D6 kör/varázslatszint), így harcban nem igazán jó.

- a varázsló karakter kötelezően osztott kasztú (lassabb szintlépés)

- a varázsló karakter kötelezően részt kell vegyen "ördögűzésen" és viselnie kell egy bélyeget (vagy eretnekként üldözik)

Módosította galu22: 2012.12.28, 16:45


Bendoin

Bendoin

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 382 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.28, 16:22

varázslásért hp-veszteség?

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.28, 14:22

Épp azon dolgozom,hogy a mágia miképp és hogyan kerüljön be. Szeretnék egy kis ellensúlyozást is,hisz egy mágus mondhatni egy síma képzetlen varázsmentes karakterrel szemben előnyben van.

Ezért szeretnék egy balsiker és vagy negatív hatás táblázatot is kisdolgozni.
PL: ha a karakter D6-al 1-est dob akkor hozzászámolva az eredményhez két dolog jöhet számításba. Ha megvan a kellő érték az 1-es dobással is akkor a hatás létrejön...de a "kis hijján múlt" mesélői felszólalással csinálta az ilető.

Vagy létrejön a hatás de egy aprócska kis mellékhatást is létrehoz. Mondjuk egy villámidézés kiüt minden elektromos berendezést a körzetben 1D6 órára.

Ha balsiker következik be akkor nem történik semmi. Viszont balsiker dobás jön létre és abban van 1-es érték akkor egy erősebb negítívum is létrejöhet. Mondjuk,hogy egy sikertelen teleportációs kísérletből kifolyólag a Túlnan egy démona jön át (mondjuk egy hobgoblin vagy káoszmanó).

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.24, 00:17

Ezen felül mégszeretném betenni az előadás/szórakoztatás/művészet kombinációt is: Hisz attól,hogy nincs kaszt még szívesen látok Bárd alapanyagokat :D

Ami még plusz lenne az a Vallás mint képzettség.
Azaz vallás ismeret: Lehetne átfogó vallási ismeret,de ezen belül lehetne specializálódni is. Nem tartom feleslegesnek mivel a vallásosság Azar földjén nagyon erős. Sőt mivel itt él az egyház hatalma az Istenek pantheonjából néhánykülönösen nagy tábornak örvend hívekben.

Ezen felül maga a vallás tartja vissza a fejlődést. A nagy kataklizma után egyedül avallás és olykor a szószerinti Istenfélés kovácsolta össze a népeket. Egyes területeken eretnekség a technológia, máshol pedig kategorizálva van,. 1-10 ig. Az egyes szintű technológia mondjuk egy kommunikátor....a 10-es már egy komplett High tech csillaghajó :D

Vízvezeték ok, fűtőtest ok, de a plazmafegyverért már mágjahalál jár :nyenye:
Inkvizíció van: méghozzáaz a fajta aki elvakultan püföli a jónépekbe a hitet az Istenekbe és a technológiát elveti. Bár Inkvizítor válogatja a technológia itt ott túlél.....de egyes radikális tanokat hirdetők még a legalapvetőbb technikát is Démoni dolognak tartja.

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.23, 15:08

-Az írás olvasás szónoklástvonakodtam belerakni,de végül is egy irástudatlan kalandozó is fel tudja találni magát. Bár hosszútávon haszontalan képesség. Talán a szónoklás része még érne alamit, PL: kitanították szónokolni és akkor a nép elé álva elmndhatja milyen szépen nő a fű...és senki sem unja :D

-Kereskedés...hmm: hát ezzel igazából csak annyitakartam,hogy le lehessen faragni egy tárgy árát vagy netán ha mi eladunk valamit azért többet kapjunk. De igen, a Blöff próba jó mert rámondhatom,hogy ez a rozsdás kard egy Szenté volt aki csatában elvesztette.

-Irányítás/vezénylés: másoknak parancs osztogatás....hosszútávon nem életképes.

-Mesterség címszóalatt mondjuk egy szakmát értek melyet ismer a karakter.

-Navigáció: azaz itt helymeghatározás

-Helyismeret: igen ezafféle feltalálom magam a városban :D

-Túlélés: Vadonban vagy városban való túlélés(élelem gyűjtése, tűzrakás és egyebek)

-Történelem: nos itt először rengeteg történelmiággal kezdtem, (ork elf és egyéb). A végére arra lyukadtam ki,hogy lesz egy Történelem átfogó képzettség: ha erre dob a játékos akkor PL: tudja,hogy az a pajzs annál a törpnél a klánjának címerét viseli és ,hogy a pajzsot csak aTörp bajnokok hordhatják mert kiérdemelték. Bár elsőre nem sokat mond, de összevonva történelem címszó alá tartozik a legendaismeret, a fajok történelme és esetleg minden más lejegyzett történelmi anyag ami Azar földjén történt.

-Nyelvismeret: hmmm hát végül is mindenki beszéli az Azari köznyelvet. Viszont esetleg a beszélgetések folyamán plusszokkal indulhatnak ha az ősnyelvét is ismeri az illető annak akivel beszél. Kódnyelvként is felfogható. Hisz nem sokan beszélnek Sárkányul vagy Óentül :D

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 5076 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.23, 13:32

Javaslat:

Vezetés/Lovaglás(Ügy) -> OK
Blöffölés, csábítás, Megfélemlítés(Kar) -> OK
Repülés, Futás, Úszás(Ügy) -> összevonva akrobatikára
Rejtőzködés(Elm) -> összevonva lopakodással
Lopakodás(Ügy) -> összevonva rejtőzködéssel
Írás/olvasás, Szónoklás(Elm) -> lapát
Tudomány(ELm) -> marad
Kereskedés(Elm) -> szerintem lapát (blöffölés próbálval helyettesíthető)
Akrobatika(Ügy) -> összevonva repülés... akrobatikára
Állatszelidítés/idomítás(Kar) -> csak akkor, ha van valami 'vadak ura' karakter, amúgy lovaglás
Másász(Ügy) -> összevonva akrobatikára
Irányítás/vezénylés(Kar) -> feleslegesnek tűnik, lapát
Mesterség (elme) -> nemtom mi
Műszerészet ,Technológia(Elme) -> összevonva javítással
Kézművesség(elm) -> összevonva javítással
Gyógyítás(elm) -> ok
Nyomozás, keresés(Elm) -> megfigyelés egyértelműbb
Ugrás(Ügy) -> akrobatikába
Emelés(Fiz) -> akrobatikába
Zárnyitás/zsebmetszés(Ügy) -> összevonva javítással
Navigáció(föld,víz,levegő) (Elm) -> nemtom mi ez
Rászedés/mellébeszélés/Félrevezetés(Kar) -> összevonva blöff/megfélemlítéssel
Észlelés(Elm) -> összevonva nyomozással
Kitartás(Fiz) -> akrobatika
Helyismeret(Elm) -> ez "streetwise"?
Túlélés(Elm) -> nemtom mi
Dobás(Ügy) -> akrobatika vagy (harci) alkalmazás esetén távolsági fegyverek
Nyomkövetés(Elm) -> navigáció vagy megfigyelés
Csapdaismeret(Elm) -> összevonva javíátssal
Történelem(Elm) -> felesleges skill, sose veszi fel senki
Nyelvismeret(többféle(Elm) -> alapvetően szerintem felesleges (nekem az)
Kitérés(Ügy) -> akrobatikával összevonva
Javítás(Elm) -> ok


Szerintem a végleges lista:
- javítás (csapdaépítés, konkrét javítás, mindenféle lakatosság-próba)
- megfigyelés (nyomkövetés, térképkövetés, részletek észrevétele)
- akrobatika (minden "atlétika" a súlyemeléstől a távolugráson át a kitérésig)
- manipuláció (blöff, hazugság, vezetés, mellébeszélés, stb.)
- lopózás, rejtőzés (esetleg lesvetés, hátbaszúrás is)
- lovaglás
- tudomány (a csillagjóslástól a matematikán át a mágiaismeretig)
- orvoslás

Szerintem nem jó ha nagyon szét vannak bontva a képzettségek, mert egy sima besurranó tolvaj (zárnyitás, lopózás, rejtőzés, csapdakeresés, megfigyelés) megoldhatatlan alacsony szinten. Szvsz jobb, ha általánosabb képzettségek vannak, a karakterek kevesebb képzettségpontból gazdálkodnak, de fel tudnak venni specializációt. (pl. tudás: okkult alkimista irodalom)

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.20, 16:10

Tulajdonságok és képességek listája:

Tulajdonságok
Fizikum
Ügyesség
Elme
Karizma
12D6 van az elosztásukra. 1D6 a minimum 4D6 a maximum

Képességek
Vezetés/Lovaglás(Ügy)
Blöffölés, csábítás, Megfélemlítés(Kar)
Repülés, Futás, Úszás(Ügy)
Rejtőzködés(Elm)
Lopakodás(Ügy)
Írás/olvasás, Szónoklás(Elm)
Tudomány(ELm)
Kereskedés(Elm)
Akrobatika(Ügy)
Állatszelidítés/idomítás(Kar)
Másász(Ügy)
Irányítás/vezénylés(Kar)
Mesterség (elme)
Műszerészet ,Technológia(Elme)
Kézművesség(elm)
Gyógyítás(elm)
Nyomozás, keresés(Elm)
Ugrás(Ügy)
Emelés(Fiz)
Zárnyitás/zsebmetszés(Ügy)
Navigáció(föld,víz,levegő) (Elm)
Rászedés/mellébeszélés/Félrevezetés(Kar)
Észlelés(Elm)
Kitartás(Fiz)
Helyismeret(Elm)
Túlélés(Elm)
Dobás(Ügy)
Nyomkövetés(Elm)
Csapdaismeret(Elm)
Történelem(Elm)
Nyelvismeret(többféle(Elm)
Kitérés(Ügy)
Javítás(Elm)

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.19, 18:08

Választható fajok:

Ember
(Frakciók)
Északi ember(Viking minta)
Guldmani ember(Conan a Barbár style :D )
Shalgaloni ember(síma közember)
(alfajok)
-Fél-ork
-Fél-elf
-Fél Ogre
Elf
(frakciók)
-Árnyelf
-Aranyelf
-Hóelf
-Driád
Törp
work in progress
Ogre

Goblin

Dovrak: Hüllőember (Sárkányok közvetlen leszármazottja)

Ork:
Nomád ork
Közönséges ork
Sötét Ork
-Magraht (Ogre és Ork nászából született lény ....úgy tervezem,hogy hibrid tehát nem képes szaporodni).

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.15, 16:50

Letölthető magyarítás a Mini six ről: http://lfg.hu/forum/index.php?app=downloads&showfile=328

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.15, 11:03

12D6 a karakterisztika dobásokra.
Példa képen:
Valir az Elf mágus:
Fizikum: 2D6= 10
Ügyesség 2D6=8+1D6= 13
Ész:4D6=20
Karizma 2D6=9
Fajji bónusz: Ügyesség plusz 1D6

Egy tulajdosnág sem haladhatja megy a 4-nél több kockaszámot.
Ezekre esetenként jöhet faji bónusz. Teszem azt Ogreknál +1D6 Fizikum

work in progress:D

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.10, 16:37

Módosítás:
A játékom a saját szám íze szerint elkészített MIni Six lesz:D

Zaethus

Zaethus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1385 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2012.12.10, 09:41

Nem lopok csak feldolgozoik. Tiszteletből és szeretetből a Cyberpunk 2020 rendszerét alkalmazom a szerepjátékra :D


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]