Látszólag puristának, minimalistának tűnhet a játék, szerintem azonban nem az.
Nyilván minden viszonyítás kérdése, csak egy példa, mire gondolok: Az Original D&D az tényleg olyan. A World of Dungeonsban a MOVE-ok miatt teljesen egyéniekké válnak a karakterek, csak erre nem tért ki bővebben a kritika.











World of Dungeons ismertető
Indította
CikkBot
, 2013.01.14, 07:27
9 hozzászólás érkezett eddig
Kelt 2013.01.14, 10:34
DiMalto: A szerzo a blogjan igert ingyenes megjelenest, talan nincs is mar olyan messze.
Kabal: A Dungeon World nem retroklon, max annyira, mint az Apocalypse World
. Mindossze oldszkul szellemisegu, ugyanakkor rendszereben meglehetosen modern, ha a dobasmechanizmusrol irt reszt megnezed, lathatod, hogy mennyire nem "hagyomanyos". Majd irok a DW-rol is egy ismertetot, ha megjott a fizikai peldany.
Kabal: A Dungeon World nem retroklon, max annyira, mint az Apocalypse World

Kelt 2013.01.14, 07:27
Az embernek érdemes a nyugati szerepjátékos életet fürkésznie, mert bizony jobbnál jobb játékok születnek a tengeren túl, ezek között ott van egy igencsak fiatal rpg, ismertetőm tárgya, az utóbbi idők egyik legizgalmasabb minijátéka, a World of Dungeons. World of Dungeons ismertető