Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

Egy Rogue Trader mesélő naplója - 2


  • Válasz írásához lépj be
26 hozzászólás érkezett eddig

Cthulhu

Cthulhu

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 716 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.21, 11:20



Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)


Bocsánat, csak egy kérdés: Mi az a BC?
Elnézést az offért... :csingcsung:


Black Crusade :)


Köszönöm.

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.21, 06:25

Kavisanczky +1

Igen, ez csak hozzáállás kérdése.

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1766 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.21, 06:11


Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)


Bocsánat, csak egy kérdés: Mi az a BC?
Elnézést az offért... :csingcsung:


Black Crusade :)

Cthulhu

Cthulhu

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 716 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.20, 21:42


Amit én mondani próbáltam RT-ről, hogy nem illik hozzá a tipikus Wh40k-s megközelítés, márpedig erre próbál építeni. Alfdam mondta jól, hogy próbálja úgy beállítani a hangulatot, hogy nélküled még a gravitáció sem működik. Nem is lenne vele baj, ha nem erőltetné rogyásig ezt az invade and conquer játékmenetet. De talán még ezis működhetne tök jól, ha nem a hajó navigátorával és asztropatájával, stb kellene mindezt csinálni hanem egyszerű "egy a sok közül matrózzal". Legalábbis nekem biztos jobban működne:)


Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)


Bocsánat, csak egy kérdés: Mi az a BC?
Elnézést az offért... :csingcsung:

Kavisanczky

Kavisanczky

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 49 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.20, 20:28

RT-t mondjuk szerintem elég sokféleképpen lehet játszani. Lehet nyomatni ezt az invade and conquer dolgot is, de mehet akár a "felfedezünk és halott xenok kincseit hordjuk ládaszám", ami már inkább közelebb lehet a rogue trader karakteréhez, főleg hogyha ő és a közeli vezérkar van a megfelelő lore-ok birtokában (ami szintén könnyen elképzelhető). Vagy lehet simán dinasztiaépítésben is gondolkozni, hogy minnél nagyobb vagyont és befolyást fel tudjon halmozni életében, ennek csak egy kisebb (de persze nem elhanyagolható) része a kolonizálósdi. Plusz végül, de nem utolsó sorban átmehet rogue traderünk utolsó aljas gecibe is, amihez pl a Hostile Aquisition is egész sok ötletet és adatot biztosít :D

Arról nem is beszélve, hogy rogue traderek között is hatalmas eltérések vannak, az egyik kereskedő és üzletember, a második hadvezér, a harmadik teljesen deviáns, a negyedik ősi tekercseket fejt meg a csapatával és romokat tár fel, az ötödik meg rabszolgákkal kereskedik és hajókat foszt ki. Szóval igazából csak azon múlik, hogy mit akarnak a játékosok kezdeni ennyi hatalommal.

aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1766 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.20, 13:54

Amit én mondani próbáltam RT-ről, hogy nem illik hozzá a tipikus Wh40k-s megközelítés, márpedig erre próbál építeni. Alfdam mondta jól, hogy próbálja úgy beállítani a hangulatot, hogy nélküled még a gravitáció sem működik. Nem is lenne vele baj, ha nem erőltetné rogyásig ezt az invade and conquer játékmenetet. De talán még ezis működhetne tök jól, ha nem a hajó navigátorával és asztropatájával, stb kellene mindezt csinálni hanem egyszerű "egy a sok közül matrózzal". Legalábbis nekem biztos jobban működne:)


Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)

jokaero

jokaero

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 38 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.20, 13:47

Azért a concept artnak nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani. Táblás játékban is marineok 90% sisakos, csak néhány tiszt tolja sisak nélkül, moráljavítás céljából(+menőségből). Amit én mondani próbáltam RT-ről, hogy nem illik hozzá a tipikus Wh40k-s megközelítés, márpedig erre próbál építeni. Alfdam mondta jól, hogy próbálja úgy beállítani a hangulatot, hogy nélküled még a gravitáció sem működik. Nem is lenne vele baj, ha nem erőltetné rogyásig ezt az invade and conquer játékmenetet. De talán még ezis működhetne tök jól, ha nem a hajó navigátorával és asztropatájával, stb kellene mindezt csinálni hanem egyszerű "egy a sok közül matrózzal". Legalábbis nekem biztos jobban működne:)

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.20, 12:18

Most nem rpg szemszögből mondtam, hanem a világ/regény nézőpontból. Pl érdemes megnézni a RT szabálykönyv grafikát, max 1 mellvértet hordanak. Sajnos ez in-game nem egészen működőképes.

jokaero

jokaero

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 38 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.20, 12:08

Azt azért tegyük hozzá, hogy egy űrgárdista nevetve túlél egy fejlövést, és tőlük is a 90% HORD sisakot. Közelharci fegyverek használata már nagyobb marhaság, ez igaz:D DH azért egy kicsit józanabb koncepció, vagy akár már az OW is. Roguehoz valahogy ebben a formában nem passzol az rpg.

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.20, 06:24

Végül is lehet(ne), de vhogy világidegen. Ez az világ ahol az űrgárdisták sisak nélkül rohamozzák az ellenséget mert úgy látványos. Vagy a közelharci fegyverek elterjedtsége.
Egyszerűen más az a világ mint ahogy mai szemmel néznék szerintem ezt kell elfogadni.
Párszor volt ilyen másodlagos karakter nem sok sikerrel.

Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3347 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.19, 19:30

Hella!

Az RT-t csak erintolegesen ismerem, de ebben nem lehet ugy oldani a makrozast, hogy idonkent, pl. egy-egy ilyen ork boy-os szituacioban minden jatekos alakit egy-egy csicskat / kozepes szintu karaktert, es azokkal kezelik a problemat? Valahogy ugy, mint az Ars Magica-ban.

jokaero

jokaero

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 38 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.18, 16:37

Cikkhez is szólva érdemben tetszett, az elejében nekem sok volt a kocka, de a bál része kimondottan jó volt.

jokaero

jokaero

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 38 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.18, 16:27

alfdam mondta ki az igazságot rt-ről. Én a magam részéről sose tartottam túl jó ötletnek leküldeni a tiszti kart , akiktől a hajó sorsa függ(pláne az asztropatát meg a navigátort) a frontvonalra. Egyszerűen marhaság. Egyedüli elfogadható karrierek az archm. és pap...mármint játékos szemszögből.

-Hé főnök , lenn a bolygón van egy kis gáz, ork boyok csapódtak a raktár közelébe
-Semmi gáz, fogd a legfontosabb, nem is harca képzett navigátort, a vak nyomorultat aki a másik mentsvár lehet warputazás alatt, vidd le őket, és kapjátok szét a fejüket... ja várj megyek énis, így már leszünk 4 en.

Reális:D

geza

geza

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 265 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.17, 15:08

Nem ismerem az RT rendszerét de a leírtak alapján egy táblás stratégiai játékba oltott szerepjátéknak tűnik.


Ez erős túlzás, de nagyon erős elem benne a makrojáték, amivel a játék készítői se tudtak mit kezdeni.
Ha egy karibtengeri kalózkapitány/magánzó/kereskedő vagy, a kiugrott pappal, a londoni ribanccal és egy volt katonával a fedélzeten, meg hatvan matrózzal, akiből negyven fedélzetet mosni jó, akkor érthető, hogy mindent neked kell csinálni.
A Rouge trader nagyjából ugyanezt a hangulatot szeretné hozni, de a 40K monumentalitása miatt egy repülő város felett uralkodsz, sok tízezer ember szolgál alattad, pénzt nem számolsz, mert bolygókban, városokban meg flottákban gondolkozol.
Megcsináljátok a karaktereket és gyorsan jönnek, a "csinálja meg valaki", "Szerezzétek be azt."
"Lőjétek szét orbitálról" típusú megoldások, teljesen reálisan. Miért mennék le lőni, ha van tízezer emberem, aki majd megcsinálja.
Ekkor jön az, hogy emlékeztetni kell magadat és a játékosokat is, hogy a Warhammer egy hősi játék, ahol igenis neked kell mindent megcsinálni és letolni a kardot a gonosz űrsárkány száján vagy megküzdeni a kalózkapitánnyal.

@auer
Én pl a kevés alkalommal is, amikor warhammert mesélek, szappanoperát teszek bele, mert attól lesz értelme szétlőni egy hajót. :D


Ahogy a könyv is javasolja: Ha valamit jól akarsz megcsinálni, csináld magad. Ez a Warhammer alapvetése :gugye:

Alfdam

Alfdam

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 908 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.17, 13:39

Nem ismerem az RT rendszerét de a leírtak alapján egy táblás stratégiai játékba oltott szerepjátéknak tűnik.


Ez erős túlzás, de nagyon erős elem benne a makrojáték, amivel a játék készítői se tudtak mit kezdeni.
Ha egy karibtengeri kalózkapitány/magánzó/kereskedő vagy, a kiugrott pappal, a londoni ribanccal és egy volt katonával a fedélzeten, meg hatvan matrózzal, akiből negyven fedélzetet mosni jó, akkor érthető, hogy mindent neked kell csinálni.
A Rouge trader nagyjából ugyanezt a hangulatot szeretné hozni, de a 40K monumentalitása miatt egy repülő város felett uralkodsz, sok tízezer ember szolgál alattad, pénzt nem számolsz, mert bolygókban, városokban meg flottákban gondolkozol.
Megcsináljátok a karaktereket és gyorsan jönnek, a "csinálja meg valaki", "Szerezzétek be azt."
"Lőjétek szét orbitálról" típusú megoldások, teljesen reálisan. Miért mennék le lőni, ha van tízezer emberem, aki majd megcsinálja.
Ekkor jön az, hogy emlékeztetni kell magadat és a játékosokat is, hogy a Warhammer egy hősi játék, ahol igenis neked kell mindent megcsinálni és letolni a kardot a gonosz űrsárkány száján vagy megküzdeni a kalózkapitánnyal.

@auer
Én pl a kevés alkalommal is, amikor warhammert mesélek, szappanoperát teszek bele, mert attól lesz értelme szétlőni egy hajót. :D

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.17, 10:01

A bál jelenetnek úgy, hogy a karaktereknek nincs igazán esélye rájönni a kavarásra, nem sok értelmét látom. Itt nem tűztél ki egyértelmű és elérhető célt a karakterek elé. Ennek ellenére ez még sülhetett el jól mesélés közben, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy a játékosod mit ír majd róla.


A cél a tisztek megmentése volt. Az elda leleplezése másodlagos. nem biztos h tiszta cél, de néha nem kell (szvsz) az orruk alá dörzsölni. Mondjuk eltervezve jobb volt mint ahogy kijött a lépés (mesélői szemszögből).


Csata: a csatamodellezés nem erősségem. Az évek alatt volt több próbálkozásom de sosem sikerült igazán jól megoldani. Igen, van ez a módszer hogy elemekre bontjuk és adott részt kell eldönteni és ez alapján lesz valami de ehhez nem éreztem elég erőt h ilyen szintig belemenjek. Annyi külső tényező van amit szinte lehetetlen előre figyelembe venni. Egyrészt maguk a karakterek (magas szint miatt), és rendelkezésre álló erőforrások. Lehet h pl szereznek egy bombázót és azzal szántanak végig a csattéren, kérnek orbitális csapást. Ha van teleportáruim azzal is lehet mókázni. Volt atomtöltetük.
Plusz (habár ez így utólag jutott eszembe) elvileg a csata a játékülés vége ami kés este és akkor már mindenki szeretné lezárni és befejezni. Valószínűleg jobban örültek volna ha 10 perc alatt pár dobással eldöntjük, mintha még 1.5 óra ment volna pár harccal.

Nem ismerem az RT rendszerét de a leírtak alapján egy táblás stratégiai játékba oltott szerepjátéknak tűnik.


Az űrharcra egyértelműen igaz. A többi viszont mesélő/parti/stílus kérdése csak, a militáns vonalnál ezek előjönnek (mint minden más játékban)

Brain

Brain

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 388 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.17, 09:49

Félreértés ne essék, egy percig sem gondoltam, hogy bármi baj van a kockacsörgéssel, direkt igyekeztem úgy fogalmazni, hogy nekünk idegen. Egyébként meg ez az exploration challenge így már nem is olyan vészes.

Amit én tuti másképp csináltam volna az a bál és a végső harc tervezése.

A bál jelenetnek úgy, hogy a karaktereknek nincs igazán esélye rájönni a kavarásra, nem sok értelmét látom. Itt nem tűztél ki egyértelmű és elérhető célt a karakterek elé. Ennek ellenére ez még sülhetett el jól mesélés közben, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy a játékosod mit ír majd róla.

A másik a végső harc. Egy ilyen csatát én biztosan úgy meséltem volna le, hogy mindenféle dobálás nélkül eldöntöm, hogy mi fog történni, ha a játékosok nem avatkoznak be. Ez egyértelműen a nekronok győzelmét jelenti, ha megakadályozták a szertartást, és az eldákét, ha nem. Ebbe a grandiózus csatába csinálnék pár kulcs momentumot, vagy mini csatát, ahol a játékosok meg tudják fordítani a csatát. Pl: összeomlik a bal szárny és nekik kell újraszervezni a védelmet, különben buknak. Vagy el kell foglalniuk egy stratégiai fontosságú tüzérségi pozíciót, vagy meg kell semmisíteni az elda tankokat. Ezek sikerétől tenném függővé az egész harc kimenetelét. Ilyen mozzanat egyébként az avatárok küzdelme és ez tetszik.

Nem ismerem az RT rendszerét de a leírtak alapján egy táblás stratégiai játékba oltott szerepjátéknak tűnik.

Brain

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.17, 06:23

Még egy hozzáfűzés az expl. chall.-hez, mivel nem biztos miről van szó. Ez játékban így néz ki:
KM: meg kell találnotok egy űrhajót ami néha gyenge vészjeleket ad le. Expl chall. össze kell hoznotok 10 sikerszintet. hogy csináljátok?
Tech pap: tech-use próba, kitisztítom a jelet.
KM: oké mehet.
RT: parancsnokolom az embereket.
KM: az nem exploration típusú skill. Válasz mást.
RT:hm... akkor legyen pilot. vezetem az űrhajót.
Pap: hát nekem nemigen van ilyen. mondjuk egy common lore imperium, hogy hogyan szokott egy iylen zajlani?
Km: oké legyen
....
és így tovább. Tudom nem sok, de a semminél több :)

Ja és mégegy dolog: tegnap kocka nélküli játékot játszottunk (Microscope) és élveztem. Szóval, igen ilyen is van nálunk.

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.17, 05:57

Kösz az észrevételeket ,megpróbálok rájuk reagálni:

Ha jól látom komplett részek vannak, amik arról szólnak, hogy dobj egy rakás képzettség próbát.


Ez az exploration challange ami a rendszer része. Egyrészt használom mert van, másrészt nem igazán tudom hogy lehetne kijátszani h pl keresünk egy űrhajót egy bolygórendszerben. Főleg h hangsúlyozom szinte bármije meglehet a partinak. Ha van idejük (most nem volt) bérelnek egy kutatóflottát.

És ha jól sejtem ennél neked jóval több részlet volt meg


Jegyzetszerűen, papíron írtam, ott csak a statisztikákra való hivatkozás meg hasonló játéktechnikai elemek voltak még, a kaland kb ennyi volt.

- Tényleg csak pár képzettség próbán múlik, hogy a karakterek megtaláljanak egy mellékszálat.

lsd fent.

- Encounterek nehézsége attól függ, hogy az megdobtak-e egy keresés próbát és egyel több hajójuk van.

Az egy teherhajó ami inkább gond ha megvan mivel meg kell védeni az eldáktól. Másrészt nem az övüké hanem a szövetséges házé, még ha megtalálják is. Harcban minimális változtatást jelent. De így nézve ha sikeresen megdobnak egy boarding actiont kétszer akkor elfoglalnak egy másik hajót.

- Kockadobással határozod meg, hogy egy fontos NPC túlél-e egy orgyilkosságot. És megint csak a következő encounter nehézsége függ ettől.


Ha a parti nem tudja megmenteni. Ez nálam a fair-play, valami esélyt adok neki. Amúgy nem fontos NPC (kb a másik RT-n kívül senki nem az) a későbbi támogatottság mértéke elég minimális. Kell valami visszacsatolás a játékosok felé h lássák h miért volt jó/miért nem volt jó h megmentették a tiszteket.

Ha másképp dobálsz a tervezéskor, akkor simán kijöhetett volna, hogy a nekronok győznek akkor is ha a karakterek mindent jól csináltak?


Igen. Viszont két dolog:
- a dobások elég komplexek és ezek a szabályok nekem is újak. Tudtam h ha ezt játék közben kell kidobálnom bele fogok keveredni, plusz egy 3 frontos csatát házi szabállyal kell megoldanom. Ehhez jött h a felébresztett nekron erők illetve a párbaj kimenetele újabb harc közben felmerült módosítókat jelentett, amikkel még nehezebb számolni, ezért dobtam le előre
- a másik hogy a csapat rendelkezésére áll egy emberi sereg akivel beleszólhatnak a csatába. A modellezésben a sereget vezető jk-k próbái (és a jk-k darabszáma) majdnem annyira mértékben fontosak mint maga a sereg, így reális esély volt rá h egyedül is elkenjék a nekronokat.

de nem látom, hogy végiggondoltad volna, hogy miből fognak rájönni a karakterek arra, hogy a kormányzó nem az akinek gondolják.
és
Szerintem elfelejtetted megtervezni azt, hogy hogyan jönnek majd rá a karakterek a kormányzó-cserére.

Ez nem volt cél. HA _nagyon_ ügyesek rájönnek, de amúgy egy több ezer éves tapasztalatú elda harlequin-t ne lehessen már ilyen könnyen leleplezni.


A leírtak alapján nekem úgy tűnik, hogy a prosti által megfojtott és az erkélyen lelőtt NPCt esélye sincs a partinak megmenteni. Sőt az RTnek is csak statisztikai esélyt adtál elkerülni a kétszeri elhalálozást. Nem túl fair.


Fojtás: Én úgy gondolkodtam (lehet h tévesen) ha a parti rájön kik a célszemélyek (vezérkar) akkor őket fogja biztosítani. az már az ő dolguk hogyan. A lelövés (megint kockacsörgés...) teljesen játéktechnikai alapon ment volna, az njk RT-nek volt talent-je a meglepetés ellen, páncélja stb, tehát jóval nagyobb túlkélési esély mint a többi tisztnek.
A jk RT esete: bármi kijöhet. Simán kinézem a partiból h nem állnak le párbajozni, vagy vmelyik trigger-happy játékos egy lövéssel keresztüllövi az ellenfelet.

Brain

Brain

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 388 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.05.16, 22:07

Hú Auer, ti aztán tényleg szeretitek a kockacsörgést. Nálam is van pár kockaorientált játékos, de ez nekik is sok lenne. Ha jól látom komplett részek vannak, amik arról szólnak, hogy dobj egy rakás képzettség próbát. Az én játékosaimnak ebben túl kevés lenne az opció. Szeretnek harcolni és dobálni, mert a harc maga egy mini stratégiai játék, de egymás után (játék elemek és stratégia nélkül) dobált képzettség próbák, nagyon nem a mi világunk.

Egyébként tetszik, hogy mennyire átgondolod a kalandjaidat, a cikknek megírt kaland nálam is szélsőségnek számít, de jobb pillanataimban sem szedek össze többet annál a tömör vázlatnál, amit nekünk leírtál. És ha jól sejtem ennél neked jóval több részlet volt meg.

Másfelől meglep, hogy mennyire nem determinisztikusan mesélsz. A story telling mesélő sír bennem, amikor ilyeneket lát, hogy
- Tényleg csak pár képzettség próbán múlik, hogy a karakterek megtaláljanak egy mellékszálat.
- Encounterek nehézsége attól függ, hogy az megdobtak-e egy keresés próbát és egyel több hajójuk van.
- Kockadobással határozod meg, hogy egy fontos NPC túlél-e egy orgyilkosságot. És megint csak a következő encounter nehézsége függ ettől.
- Jól értem, hogy az egész kaland kimenetele néhány kockadobáson múlt. Ha másképp dobálsz a tervezéskor, akkor simán kijöhetett volna, hogy a nekronok győznek akkor is ha a karakterek mindent jól csináltak? Ami éppen kijött neked feltétel, hogy a nekronok csak akkor nyernek ha nem volt rituálé és a párbaj az ő javukra dől el, egész jó. De kijöhetett volna az is, hogy a győzelmük csak a rituálé sikerén múlik a párbajtól függetlenül? Mert ez dramaturgiailag elég tragikusan hangzik.

Még egy észrevétel. A bált határozottan úgy érzem, hogy alul tervezted. Látom, hogy mit csinálnak az NPCk a háttérben, milyen eseményeket látnak ebből a karakterek, de nem látom, hogy végiggondoltad volna, hogy miből fognak rájönni a karakterek arra, hogy a kormányzó nem az akinek gondolják. A leírtak alapján nekem úgy tűnik, hogy a prosti által megfojtott és az erkélyen lelőtt NPCt esélye sincs a partinak megmenteni. Sőt az RTnek is csak statisztikai esélyt adtál elkerülni a kétszeri elhalálozást. Nem túl fair.

Szerintem elfelejtetted megtervezni azt, hogy hogyan jönnek majd rá a karakterek a kormányzó-cserére. Az első nyom, amit adni tervezel nekik az a bunkerben van. Na jó, talán ha a testőrt élve elfogják az is lehet nyom. Nem tudom végül hogy mesélted le, nekem az a tippem, hogy nagyon hasonlóan történt ahhoz, ahogy itt leírtad azaz a karakterek csak rohantak az események után és szorgosan vonogatták a sors pontokat.

Mindenesetre kíváncsian várom a folytatást.

Brain




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]