Ugrás tartalomhoz


Fotó

Shadowrun 5. kiadás

shadowrun

  • Válasz írásához lépj be
88 hozzászólás érkezett eddig

seti

seti

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 974 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.24, 18:18

Üdv!

 

A Shadowrun Anarchy változatával van valakinek tapasztalata? A világot imádom, de a szabályrendszerétől rémálmaim vannak, és keresnék alternatívákat. Az egyik az Anarchy, a másik pedig egy Savage Worlds konverzió lenne, és még nem tudom melyiket válasszam. Az Anarchy azért indul előnnyel, mert az a világhoz íródott.

 

Ha valaki játszott már azzal a rendszerrel légyszi mondjon már róla valamit, hogy megéri e pár alkalomra használni, vagy inkább felejtős?

 

Köszi.



Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.17, 12:23

Igen, lehet jókat összehozni, de én az azonos karmából kitöltött karakterekre.

Pl felvinni az Erőt 3-ról 5-re vagy 6-ra, ami már értelmes érték, ha valaki pusztakezes harcra megy rá, 45 vagy 75 karma. Ellenben, ha megfogok egy Erő+2 vagy Erő+3-as sebzést okozó kvázi bármit, már ugyanott vagyok.
A megmaradt karmából meg lehet fejleszteni a szakértelmet vagy az Erőt, így nagyobb DV-t elérni.

A fegyvereknek van pluszban elérésük, amit szintén lehet kompenzálni az Ugró Sáska nevű technikával, de ez megint csak karmába kerül. Aztán az AP-t is meg kell oldani, amit a Penetrating Strike lehetővé tesz. Ez hála égnek csak puszta kézre vehető fel, viszont PP megy rá, amit Fegyveres harc esetén szintén el lehet hasznosabban költeni.

 

Látok némi fantáziát egy Nerve Strike-os megoldásban, ami kvázi negálja a páncélt, mert Sérülés próbára nem is kerül sor. Esetleg némi Counterstrike-kal megfűszerezve egész jó dolgok is kijöhetnek, de ettől függetlenül ahogy látom, fő előnye Pusztakezes Harcnak a non combat területen van. Nevezetesen, hogy nem kell rá engedély, és mindig "kéznél van". :)

 

Persze lehet, hogy rossz az alap megközelítésem, hisz miért is kéne ugyanolyan ütőképesnek lennie a Pusztakezes és a Fegyveres közelharcnak? :)

 



Shiwo

Shiwo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 755 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.17, 10:07

lehet működőképes akár a pusztakezes harc is,  de nem árt, ha adeptus az illető.. 

pl. feleségemnek egy orgyilkosnak képzett adeptus Troll nő karaktere van..  méretét meghazudtolóan szűk helyeken képes átpréselni magát és léptei neszét egy macska megirigyelné..  megfelelő power-ekkel és felszereléssel még mágikusan és hőlátással sem egyszerű észrevenni... 

támadásügyileg még bőven van hova fejlődnie (Dice Pool 11, abból 6 a rank), de ököllel így is van 9 DV, -3 AP értéke, amivel a mágikus lényeket is sebzi 

oké, egy Combat Axe-szal lehet 14 DV-je is lenne, de az Unarmed Combat-nak nincs Accuracy értéke, a Physical Limit a mérvadó, ami nála 10

és mivel sokszor meglepetésből kapja el az ellenfeleket, azoknak többnyire nincs Defense lehetősége, úgy meg nem ritkán 1 hit / 1 kill eredménnyel jár a dolog..   az meg ritka, hogy egy teljes forduló alatt csak egyszer kerülne rá a sor, és kevés olyan ellenfelünk akadt, akit ne ölt volna meg 2-3 ütésből...

mondjuk volt, hogy agyonpáncélozott Troll ellenfelünk akadt, akit nem igazán tudott sebezni, de azt meg lerendezte a mágusom.. (: 


Módosította Shiwo: 2019.03.17, 10:09


Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.16, 13:31

Igen, én is arra a megállapításra jutottam, hogy teljesen szituációfüggő, hogy megéri-e használni vagy sem.

 

Esetleg úgy tudom elképzelni a rutinszerű használatát, hogy először kamuütéseket indít a támadó. Pl 6-os szakértelemnél lead 2 db 1 pool-os támadást. Ezek találattól függetlenül 1-1 levonást hoznak a védekező defend pool-jából. Ezt követően jön az igazi támadás a már csökkentett védekező pool-lal szemben. Ha valami csoda folytán bemegy az első 2 támadásból valami az plusz öröm, de az sem katasztrófa, ha nem. 

 

Viszont a Multiple attack-nál ez a rész engem elbizonytalanított:

"This action represents both attacking multiple times from a single melee weapon and attacking with two different weapons (firearms or melee). "

 

 

Ezek szerint teljesen felesleges felvenni a Kétkezes előnyt 4 pontért, mert játéktechnikailag ugyanaz, ha egy kézzel támadok kettőt, mintha 2 kézzel 1-1-et. 
Ez szvsz nincs jól kidolgozva, mert kétkezes harcnál alapból 2 kockalevonás van, ha valakinek nincs rá affinitása. Tehát negatívuma van az egykezes, többszöri támadással szemben, de pozitívumot nem ad.

 

 

 

hogy a sima alapvédelemre kap-e levonás, lehet értelmezés kérdése...

 

Igen, a -1 a védekező pool-ból védekezésenként szerintem is egyértelmű az alap védekezésnél is. Csak azt jegyeztem meg, hogy a kezdeményezés nem csökken ilyenkor, mert egy korábbi példádban említetted, hogy pl 2 Dodge esetén már 10 jön le a KÉ-ből. Ami igaz, de van, hogy az embernek elég az alap védekezés is.

 

Más téma ...próbálom valahogy megindokolni magamnak, hogy érdemes rámenni a pusztakezes harcra, de egyelőre nem találtam racionális magyarázatot. Még egy rögtönzött fegyverek is Erő fölött sebeznek 1-3-mal, van páncélátütő erejük és Elérésük. Egyedül a Counterstrike, ami szimpatikus, de az vagy 7 karma vagy 1 PP. Jópofák a Run ang Gun-ban ezek a küzdési stílusok, de igazából egyik sem dob sokat a latba. 
 



Shiwo

Shiwo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 755 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.16, 07:53

igen, növelés esetén csak az alapot kell figyelembe venni a Karma kiszámításához

 

 

 

amúgy valamit valamiért.. ezért írtam, lehet többet ütni, csak nem mindig érdemes, meg hát erősen kockázatos..  persze bejöhet, kevés kockával is lehet sok sikert dobni (ahogy sok kockával is lehet sikertelenség...)
 

 

esetleg kihasználni lehet.. mondjuk két karakter megsorozza, ilyen Dice Pool 1-2 értékekkel (persze a max támadások száma a skill fele, szval 3-4 támadás per fő), amelynek sok esélye nincs találni, de csökkentik az ellenfél védelmét, és a végén , amikor már a védekező Dice Poolja a béka hátsója alatt van, akkor egy harmadiktól kap egy akkorát, hogy ihaj.. :D 

 

ami értelme még lehet, hogy több célpontra is leadható.. az ellenfél alig áll a lábán, kap egy csomó minuszt, egy sima lövéstől sanszossan megfekszik, de még akad sok más ellen is, lehet sajnálnád a fázisod meg a 12 kockád, hogy kiiktasd.. megosztod hát, rá lősz 4 kockával, ha megfekszik, akkor 8 kockával még lőhetsz másra, ha nem találtad el, akkor még mindig ki tudod végezni a maradékkal.. 

 

 

hogy a sima alapvédelemre kap-e levonás, lehet értelmezés kérdése...
 

Így szól a szöveg :
"If a character has defended against at least one other attack since his last Action Phase, apply a –1 cumulative modifir for each additional defense roll."

mikor lesz defended ? ha védekezik... 
"A defender has five choices for defending against melee attacks; one is free; three are Interrupt Actions that reduce his Initiative Score by 5; and one is an Interrupt Action that subtracts 10 from his Initiative Score."
tehát védekezésre 5 lehetősége van, abból egyik a szabad cselekedetes REA + INT..  felsorolja a védekezések közt, így a mi értelmezésünkben "defended" ha dob rá..  meg hát úgy is a logikus, ha öten ütnek, akkor pusztán a reflexeid nem mentenek meg, és nem tudsz mindre reagálni.. 
 
 
 
amúgy nem tom ismered-e a Chummer-t...   frankó kis character builder SR5-höz (a 4-hez is volt..)
 
a Nightly verzió annyiban tér el, hogy folyamatosan pakolják bele az új dolgokat, de nagyobb eséllyel bugos, míg a Chummer release-ek elvileg stabilabb verziók..
 
az opciókba beállítható, hogy mely könyvek tartalmát használja, milyen házi szabályok szerint számoljon, variálni lehet a Karma - költségeken, különböző karakteralkotási módokat ismer (A-E Priority, Karma, Life Modul), az elkészült karaktert meg véglegesíteni és lehet és onnantól kedve egy virtuális karakterlapként használni.. lekövetni a sérüléseket, a karmát, a pénzt, van benne dobásgenerátos, stb...
 
nem állítom, hogy mindenben tökéletes, bug, fagyás előfordul még a stabil verzióval is, de még így is nagyon jól használható...
 

 

 



Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.14, 23:26

 

 

3. Hát, hogy őszinte legyek a Multiple Attack-nál nem említi, hogy megy ellene a védekezés.

De szerintem nem kell megosztania, hanem ugyanúgy kell kezelni, mint amikor egy körön belül akár több fázis alatt több támadás is éri. 

- Tehát ugyanúgy el kell döntenie, mind a kettőnél, hogy melyik ellen hogy védekezik. Ha például mindkettőt Dodge-olni próbálja, az ügyebár már 2x -5 Initiative lesz neki..  vagy Full Defense-t nyom, ami szintén -10 kezdemény.. 
 
- Továbbá az ellenfél első támadás után minden más támadásra összeadódó -1 büntetést kap, amíg rá nem kerül újra a sor. Tehát mondjuk cselekedett az ellenfél, egy társad támadást intéz ellene, akkor még nincs semmi. Még egy társad támad rá, az ellen már -1 büntetést kap a védekező próbára. Ezek után te megütöd kétszer, akkor az első támadásodra már -2 büntetése lesz, a második támadásodra -3. Ha más nem támadja előtted, akkor első támadására simán dobja a védekezést, másodikra -1 büntetést kap.



A több támadásnak szerintem akkor van értelme, ha az ellenfélnek amúgy is szotyi a védelme, neked meg nagy a sebzésed. És ha kellően szerencsésnek érzed magad (: 

Mondjuk Dice Pool 9. DV 6
Egy támadással lehet menne rá 5 siker, a sebzés lenne 11
Míg három fele osztott támadással (Dice Pool 3) mondjuk kettőn elérsz 1-1 sikert, a harmadikkal nem találod el, akkor 2x7 sebzést osztasz ki rá, ami már picivel több, mint az eredeti..  ha meg netalántán a harmadik is talál, akkor már összesen 21 körül bekapott.. 

 

Az a probléma, hogy már csak szimpla átlagemberek értékeivel számolva (3-as tulajdonságok), már van 6 kockája az első támadás ellen, 5 pedig a másodikra. Ez még több is a példának felhozott 10-es attack pool-nál. Szóval simán meglehet, hogy nem születik találat. Ellenben egyetlen támadás esetén 10 vs 6 lesz a felállás, ami nagy eséllyel bemegy.
A sérülés ellenpróbára ugyanez igaz. Kétszer számolhatja bele a páncél és a Test adta kockákat.
Értem az alapfelvetést, és magas alap DV-jű fegyvernél megéri a többszöri támadás, de esetemben, egy 5-ös Erejű fizikai adeptussal, pusztakézzel szvsz nem.

 

Írod a kezdeményezés csökkenést. Emlékeim szerint az alap védekezésnél (REA+INT), nincs ilyen.

 

A mai délutáni olvasgatásnak köszönhetően felvetült +1 kérdés. :)
Az adeptusi Improved Reflexes-nél írják, hogy minden szintje megnöveli eggyel a Reakciót is. Ilyenkor karmából miképp megy a tulajdonság fejlesztése? Pl REA 4 és 3-as Improved Reflexes esetén a Reakció 7 lesz. Ekkor ugye csak az alapot kell figyelembe venni, és 25 karmáért 4-ről 5-re fejleszteni a Reakciót, ami így összesen 8 lesz.


Módosította Aleister: 2019.03.14, 23:30


Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2059 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.14, 23:21

Végülis, ha onnan nézem, hogy nem lőnek csak úgy fejbe, akkor egész jó. Az más kérdés, hogy 10 kocka alatt én sem fogom ezt megkísérelni.



Shiwo

Shiwo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 755 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.14, 20:05

Ezt nem értem. Páncél átlag 9, AP átlag pisztolynál 1-2, -7-8 kockával dobnál, hogy páncélozatlan felületet érjen? Nem tűnik túl effektívnek.

 

lehet kicsi az esélye eltalálni, de ha sikerül, akkor meg nagyobbat sebez rajta, és ha az ellenfél nem egy brutális szívósságú troll, akkor eléggé megérzi.. míg sima lövéssel lehet nagyobb eséllyel eltalálja, de könnyen lehet, hogy szinte lepattan a páncéljáról a lövedék.. 

 

 

 

1. Alapesetben a célzott lövés -4 kocka. Az alapkönyv 195. oldala környékén megtalálod. A Run&Gun verziói már ilyen opcionális kiegészítések.

 

2. 
- Az SS fegyvernek nincs visszarúgása, de csak egyetlen egyszer lehet lőni fázisonként. 

- Az SA fegyverek képesek sima egyes lövésre, ami lényegében ugyan az, mint az SS, de mellette képesek félautoma módban tüzelni (Semi-Automatic Burst, Complex Action, 3 bullets, –2 dice pool penalty to the defender)

- Továbbá a Run&Gun -ban szerepel a ráduplázás (Double-Tap), ami szintén SA fegyverrel kivitelezhető egy Komplex Akció keretében, ilyenkor 2 lőszer megy el, és kapsz +1 DV-t

A visszarúgása akkor lényeges, ha több egymás követő fázisban is használnád ezeket. Mondjuk van három fázisod, és mindháromban Semi-Automatic Burst-öt lőnél. 

3. igen, meg kell osztanod a kockatartalékod, ahogy írtad

 

 

Köszönöm szépen a válaszokat!

 

1. Ahogy nézem itt elég nagy a szórás. Sokat számít, hogy az alapkönyv fix 4 kockáját vagy 8-10-et használunk levonásként. Ez alsó hangon a duplája. A 4 kocka levonást kicsit kevésnek tartom, hisz negál 6-12 kockányi védelmet. Ellenben 8-10 levonás esetén már maga a találat válik erősen kétségessé.
Ti, hogy használjátok?

 

2. Köszi a pontosítást!

 

3. És ilyenkor a megtámadottnak is szét kell osztania a védekezésre szánt kockatartalékát, vagy minden támadás ellen teljes értékkel tud védekezni? Tehát mondjuk REA 3 és INT 4 esetén a 7 defense dice pool-t megkapja mindkét támadás ellen (ergo összesen 2x7=14 kockával védekezhet), vagy el kell döntenie, hogy pl 5-öt tesz az első 2-öt a második támadás kivédésére?
 

 

 

 

3. Hát, hogy őszinte legyek a Multiple Attack-nál nem említi, hogy megy ellene a védekezés.

De szerintem nem kell megosztania, hanem ugyanúgy kell kezelni, mint amikor egy körön belül akár több fázis alatt több támadás is éri. 

- Tehát ugyanúgy el kell döntenie, mind a kettőnél, hogy melyik ellen hogy védekezik. Ha például mindkettőt Dodge-olni próbálja, az ügyebár már 2x -5 Initiative lesz neki..  vagy Full Defense-t nyom, ami szintén -10 kezdemény.. 
 
- Továbbá az ellenfél első támadás után minden más támadásra összeadódó -1 büntetést kap, amíg rá nem kerül újra a sor. Tehát mondjuk cselekedett az ellenfél, egy társad támadást intéz ellene, akkor még nincs semmi. Még egy társad támad rá, az ellen már -1 büntetést kap a védekező próbára. Ezek után te megütöd kétszer, akkor az első támadásodra már -2 büntetése lesz, a második támadásodra -3. Ha más nem támadja előtted, akkor első támadására simán dobja a védekezést, másodikra -1 büntetést kap.



A több támadásnak szerintem akkor van értelme, ha az ellenfélnek amúgy is szotyi a védelme, neked meg nagy a sebzésed. És ha kellően szerencsésnek érzed magad (: 

Mondjuk Dice Pool 9. DV 6
Egy támadással lehet menne rá 5 siker, a sebzés lenne 11
Míg három fele osztott támadással (Dice Pool 3) mondjuk kettőn elérsz 1-1 sikert, a harmadikkal nem találod el, akkor 2x7 sebzést osztasz ki rá, ami már picivel több, mint az eredeti..  ha meg netalántán a harmadik is talál, akkor már összesen 21 körül bekapott.. 

persze nem egy agyonpáncélozott troll utcai szamurájra kell így támadni (: 
az ellen egy kellően erős Direct Mana támadó varázslat jobb választás lehet, mondjuk egy Manabolt vagy Stunbolt..  de az Agony illúzió vagy a Control jellegű manipulációk is jól le tudják foglalni, ha nincs vele egy varázshasználó, aki segíti a Counterspellel.. 








 



Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.14, 13:52

Ezt nem értem. Páncél átlag 9, AP átlag pisztolynál 1-2, -7-8 kockával dobnál, hogy páncélozatlan felületet érjen? Nem tűnik túl effektívnek.

 

 

Attól függ, hogy mennyi támadó pool-lal gazdálkodsz  Kiveszel 9 kockát a kezéből 7 kockáért cserébe. Szigorúan a matekot nézve 2 kockával még mindig jobban jártál. Az más kérdés, hogy ha összesen 2-4 kockád marad így a támadásra, akkor megéri-e.



Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.14, 13:33

1. Alapesetben a célzott lövés -4 kocka. Az alapkönyv 195. oldala környékén megtalálod. A Run&Gun verziói már ilyen opcionális kiegészítések.

 

2. 
- Az SS fegyvernek nincs visszarúgása, de csak egyetlen egyszer lehet lőni fázisonként. 

- Az SA fegyverek képesek sima egyes lövésre, ami lényegében ugyan az, mint az SS, de mellette képesek félautoma módban tüzelni (Semi-Automatic Burst, Complex Action, 3 bullets, –2 dice pool penalty to the defender)

- Továbbá a Run&Gun -ban szerepel a ráduplázás (Double-Tap), ami szintén SA fegyverrel kivitelezhető egy Komplex Akció keretében, ilyenkor 2 lőszer megy el, és kapsz +1 DV-t

A visszarúgása akkor lényeges, ha több egymás követő fázisban is használnád ezeket. Mondjuk van három fázisod, és mindháromban Semi-Automatic Burst-öt lőnél. 

3. igen, meg kell osztanod a kockatartalékod, ahogy írtad

 

 

Köszönöm szépen a válaszokat!

 

1. Ahogy nézem itt elég nagy a szórás. Sokat számít, hogy az alapkönyv fix 4 kockáját vagy 8-10-et használunk levonásként. Ez alsó hangon a duplája. A 4 kocka levonást kicsit kevésnek tartom, hisz negál 6-12 kockányi védelmet. Ellenben 8-10 levonás esetén már maga a találat válik erősen kétségessé.
Ti, hogy használjátok?

 

2. Köszi a pontosítást!

 

3. És ilyenkor a megtámadottnak is szét kell osztania a védekezésre szánt kockatartalékát, vagy minden támadás ellen teljes értékkel tud védekezni? Tehát mondjuk REA 3 és INT 4 esetén a 7 defense dice pool-t megkapja mindkét támadás ellen (ergo összesen 2x7=14 kockával védekezhet), vagy el kell döntenie, hogy pl 5-öt tesz az első 2-öt a második támadás kivédésére?
 



Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2059 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.14, 12:39

Ezt nem értem. Páncél átlag 9, AP átlag pisztolynál 1-2, -7-8 kockával dobnál, hogy páncélozatlan felületet érjen? Nem tűnik túl effektívnek.



Shiwo

Shiwo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 755 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.14, 06:20

1. még annyi komment, ha szánt szándékkal az a cél, hogy ne a páncélos részeket lője az ember (és a metahumán), arra szintén az R&G-ban van egy alternatív mód a 109. oldalon. Ilyenkor a Páncélértékből levonandó az AP, és a kapott érték nem sebzéscsökkentésre lesz használatos, hanem a támadó kapja meg a dobására mint büntetés.



Shiwo

Shiwo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 755 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.13, 23:04

1. Alapesetben a célzott lövés -4 kocka. Az alapkönyv 195. oldala környékén megtalálod. A Run&Gun verziói már ilyen opcionális kiegészítések.

 

2. 
- Az SS fegyvernek nincs visszarúgása, de csak egyetlen egyszer lehet lőni fázisonként. 

- Az SA fegyverek képesek sima egyes lövésre, ami lényegében ugyan az, mint az SS, de mellette képesek félautoma módban tüzelni (Semi-Automatic Burst, Complex Action, 3 bullets, –2 dice pool penalty to the defender)

- Továbbá a Run&Gun -ban szerepel a ráduplázás (Double-Tap), ami szintén SA fegyverrel kivitelezhető egy Komplex Akció keretében, ilyenkor 2 lőszer megy el, és kapsz +1 DV-t

A visszarúgása akkor lényeges, ha több egymás követő fázisban is használnád ezeket. Mondjuk van három fázisod, és mindháromban Semi-Automatic Burst-öt lőnél. 

3. igen, meg kell osztanod a kockatartalékod, ahogy írtad



Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4409 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.13, 21:34

Sziasztok!

 

Hosszú idő után nekiálltunk ismét egy SR kampánynak. Sokat gondolkoztunk, hogy az eddig használt 3-as kiadással, vagy az 5-tel álljunk neki. Végül az utóbbi mellett döntöttünk. Mint utólag kiderült remek választás volt. Gyakorlatilag újra kellett tanulnunk a rendszert. :)

 

Négy gyors kérdésem lenne. 

1. Ha szeretnék célzott lövéseket leadni (pl fejre, ahol nem véd a lövedékálló öltözet), akkor jól látom, hogy a Run and Gun alapján 6-10 közötti kocka levonásokkal kell számolnom?

2. Valaki ki tudná fejteni az SS és SA tűzmódok közötti különbséget? Ahogy nézem mindkettő egy egyszerű cselekedet, és egy fázisban csak egyszer lőhető velük. Az egyedüli különbség, hogy SS esetén nem lesz a következő lövésnél visszarúgás. Viszont, ha SA-nál az alkalmazó a 2. egyszerű cselekedeteként végrehajt egy nem tüzelés jellegű akciót, akkor nullázódik a visszarúgás módosító. Esetleg SS-nél az egyik harci fázisban tüzelés, a következőben újratöltés van?

3. Ha támadok bal és jobb kézzel is közelharcban (vagy akár két tűzfegyverrel távharcban), az hogy működik egész pontosan? Az egyszerűség kedvéért legyen meg a Kétkezes előny. Ekkor AGI+ Unarmed combat (+/- módosítók) kockatartalékom van összesen mindkét támadásra? Pl 4+6=10 esetén azt jelenti, hogy el kell döntenem, hogy az első támadásba teszek pl 8 kockát a másodikba 2-öt?
 

Így hirtelen ennyi. A válaszokat előre is köszönöm!



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8105 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.07, 23:03

Shadowrun 5E a Bundle of Holdingban két csomagba osztva:
1: https://bundleofholding.com/presents/SR5Essentials

2: https://bundleofholding.com/presents/SR5RunsGuns



auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5190 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.02.06, 08:55

Sziasztok, kicsit halott itt az élet, de azért megpróbálom, hátha.

Szeretnénk kipróbálni ezt a kiadást, vannak benne olyan ötletek és megoldások, amik a 3-ból hiányoznak( a 4 nem érdekel).

Viszont....

Fordítást keresek 5. kiadáshoz, szinte bármilyen minőségű és mennyiségű megfelelne.

Segítség lenne azoknak, akik nem tudnak egyáltalán angolul a csapatban, és nem esélyes, hogy megtanulnának belátható időn belül.

Mert azért hasznos lenne, ha tudnák olvasgatni, értelmezni a szabályokat egyedül is.

A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.

 

Nem hinném hogy lenne. Álljanak neki szótárral olvasni, nem lehet az idők végezetéig minden angol könyvet elkerülni.
 



psyonist

psyonist

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 77 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.02.05, 18:41

Sziasztok, kicsit halott itt az élet, de azért megpróbálom, hátha.

Szeretnénk kipróbálni ezt a kiadást, vannak benne olyan ötletek és megoldások, amik a 3-ból hiányoznak( a 4 nem érdekel).

Viszont....

Fordítást keresek 5. kiadáshoz, szinte bármilyen minőségű és mennyiségű megfelelne.

Segítség lenne azoknak, akik nem tudnak egyáltalán angolul a csapatban, és nem esélyes, hogy megtanulnának belátható időn belül.

Mert azért hasznos lenne, ha tudnák olvasgatni, értelmezni a szabályokat egyedül is.

A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.



auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5190 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.10.10, 11:40

 

Köv héten tervezem átnézni akár ismertető-cikk is lehet belőle. Játszani nem fogok vele.

Sziasztok!
Érdekelne, hogy valaki próbálta-e már az Anarchy-t, és mi a véleménye róla? Én még csak addig jutottam, hogy beleolvastam, és kicsit nehezen tudom elképzelni ezt a fajta narrálós játékot. Hallani hallottam már róla korábban, de hasonlóval még nem játszottam. Előre is köszi a véleményeket! :)

 

 

Folyamatban az ismertető, akár héten v jövő hét elején megjelenthet.



auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5190 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.10.08, 20:56

Köv héten tervezem átnézni akár ismertető-cikk is lehet belőle. Játszani nem fogok vele.

Sziasztok!
Érdekelne, hogy valaki próbálta-e már az Anarchy-t, és mi a véleménye róla? Én még csak addig jutottam, hogy beleolvastam, és kicsit nehezen tudom elképzelni ezt a fajta narrálós játékot. Hallani hallottam már róla korábban, de hasonlóval még nem játszottam. Előre is köszi a véleményeket! :)

 



marat

marat

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 1 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.10.08, 18:05

Sziasztok!
Érdekelne, hogy valaki próbálta-e már az Anarchy-t, és mi a véleménye róla? Én még csak addig jutottam, hogy beleolvastam, és kicsit nehezen tudom elképzelni ezt a fajta narrálós játékot. Hallani hallottam már róla korábban, de hasonlóval még nem játszottam. Előre is köszi a véleményeket! :)




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]