Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

Magyarázkodik a Crytek


  • Válasz írásához lépj be
9 hozzászólás érkezett eddig

Brolly

Brolly

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 782 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.10.05, 21:12

Én vagyok az egyetlen, akinek a Ryan közlegény megmentése ugrott be a videóról? És hogy ez milyen idiótán fest ókori római környezetben? :broaf:



Szerintem mindenki így van ezzel, legalábbis aki látta a filmet. :)

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4184 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.31, 18:11

Pedig ez tök hangulatosan néz ki - mint film. És mivel ma elindult a Weird Wars - Rome Kickstarter is, én máris akarnék játszani egy "Rianus legionárius megmentése" mini-kampányt. Minden vicc nélkül.

Morak

Morak

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1010 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.31, 09:46

Sok a mellébeszélés.
Már a Crytek részéről. Egyszerűen álljanak ki és mondják meg a frankót!

Nekem nem tetszett az, hogy igazából QTE játékot kapunk TPS ütömvágomnak álcázva. Annak is megvan a létjogosultsága, csak nem szabad túlzásba vinni. Inkább legyen benne több kombó, valami fejlődési rendszer amik ötvözete előhozhat QTE kivégzéseket, de a demo videó alapján lényegében mindegy mit csinálunk úgy is QTE lesz a vége az pedig "booooooooooooooooooooooooooooooooooooooring". :)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7998 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.30, 07:42

Ja, van még egy videó, ami érintőlegesen ide kapcsolódik:



A játék review-i is megérnek egy misét. ;)

SlyZero

SlyZero

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 332 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.30, 07:35

Én vagyok az egyetlen, akinek a Ryan közlegény megmentése ugrott be a videóról? És hogy ez milyen idiótán fest ókori római környezetben? :broaf:

kabal

kabal

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1252 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.30, 05:56

Eleve nem értem minek ilyen konzolos ostobaságokat beletenni egy Crytek játékba, mint a qte, persze azon kívül, hogy a konzolosoknak is dobjanak egy csontot. Szomorú, hogy divat lett mostanában ilyen megoldásokkal (is) elbutítani játékokat.


Ugye tudod, hogy az első QTE-t használó játék a játéktermi és számítógépes Dragons Lair volt, 1980-ban? Ugye tudod, hogy a klasszikus Amiga/PC kalandjátékok rogyásig voltak QTE-vel, évekkel az első konzolos QTE előtt? (Dehogy tudod.)
A Crytek játékokból (csakúgy, mint minden másból) tízszer annyi fogyott konzolra, mint PC-re. Ha annak a pár millió konzolosnak "nem dobnának egy-két csontot", attól a pár százezer PC-s eladástól nyugodtan bezárhatnák a boltot.

"Megértem, hogy a konzolokon korlátozott erőforrások állnak rendelkezésre a PC-hez képest, ezért spórolni keli olyen megoldásokkal, mint a checkpoint-ok, vagy a fegyverek limitált száma, de ez a kontroller miatt beletett ostobaság tényleg feszegeti a lécet."


Gondolom, nem néztél utána sem a PS4, sem az Xbox One technikai adatainak. Olyan dolgokat tudnak, amiket az AMD és az Nvidia nyilatkozatai szerint jelenleg még nem tudnak implementálni a PC-s architektúrákba. Persze, egy-két év múlva lenyomják őket a PC-k, de most a két új konzol minden, csak nem "korlátozott".
A checkpoint konzolos (eredetileg arcade) találmány. PC-n van quicksave.
Mi köze a fegyverek számának az erőforrásokhoz? Nem a RAM-ban tárolja őket a gép, hanem a lemezen.
Mint már említettem, a "nyomogasd gyorsan a szóközt, hogy átugord a szakadékot" megoldások jóval megelőzték a kontrollereket.

Fel kéne már ébredni, 2013 van! A konzolok nem az óvodás hülyegyerekek rétegjátékai, hanem a videojáték-ipar iránymutatói. Lehet azzal példálózni, hány PC van és hány konzol, de ez a piac számára érdektelen. A kiadókat csak az eladott példányszámok érdeklik, abban pedig bármelyik konzolos verzió lenyomja a PC-s portot. Ha valaki a WoW vagy a Diablo III példájával jönne, azok bizony cseppek egy végtelen tengerben.

Kép

Godfrid

Godfrid

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 128 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.30, 04:04

Szép és látványos játék. Valami fantasynak jobban elmenne. A játék meg teljesen élvezhetetlennek tűnik, gyakorlatilag a video alapján végig lescriptelt harcok lesznek, ami nem túl izgalmas.
És arra nagyon kíváncsi vagyok hogy a címben a Rise-ot miért Ryse-nak írták? Az y még csak nem is része alapból a latin abc-nek, jobbára görögből átvett szavakban használják. Vagy én nem tudok valamit, vagy a fejlesztők készítenek teljesen tájékozatlanul egy játékot?
szerk.: Áh, utánanézve látom hogy valóban egy fantasy játékról van szó. Ez mondjuk nem felmentés az egysíkúnak ígérkező játékmenet alól.

Módosította Godfrid: 2013.07.30, 04:07


_gorak (NPC/NJK)

_gorak (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2013.07.30, 02:58

Eleve nem értem minek ilyen konzolos ostobaságokat beletenni egy Crytek játékba, mint a qte, persze azon kívül, hogy a konzolosoknak is dobjanak egy csontot.
Szomorú, hogy divat lett mostanában ilyen megoldásokkal (is) elbutítani játékokat.
Megértem, hogy a konzolokon korlátozott erőforrások állnak rendelkezésre a PC-hez képest, ezért spórolni keli olyen megoldásokkal, mint a checkpoint-ok, vagy a fegyverek limitált száma, de ez a kontroller miatt beletett ostobaság tényleg feszegeti a lécet.
És persze amikor számon meri kérni valaki, megint süketelnek.
Néhány kiadó már megtalálta a megoldást a "rakoncátlankodó" ujságírókra, le kell őket kenyerezni, vagy a kiadó embereit kell a metacritic manipulálására állítani.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7998 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.29, 23:52

A Behind the Scenes videó alapján egy történetet akarnak elmesélni:



Persze a QTE-ket és a fölösleges erőszakot inkább meg kellene hagyni Kratosnak. :)
Ja, meg Larának. :D

Módosította strato: 2013.07.29, 23:54


CikkBot

CikkBot

    Régi fórumozó

  • Admin
  • 6369 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.07.29, 23:52

A Crysis sorozatról ismert fejlesztőstúdió az utóbbi időben kénytelen volt több nyilatkozatot is tenni a fejlesztés alatt álló játéka a Ryse: Son of Rome miatt. Az újságírók ízekre szedték a játékot, túl egyszerűnek találva azt. A gombnyomkodós QTE részeknél a fejlesztők bevallása szerint azért nem lehet meghalni vagy veszteni... Magyarázkodik a Crytek


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]