Ugrás tartalomhoz


A cyberpunk feeling


  • Válasz írásához lépj be
442 hozzászólás érkezett eddig

Fefe

Fefe

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 127 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.31, 08:30

Csaxólok:
 
bz0kn0r3mc631.png?width=960&crop=smart&a

 



Marvin

Marvin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2429 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.29, 18:58

Nem hinném, a KaptiDavy által említett, valamint a fino kérdésére vonatkozó GURPS Cyberpunk 1990-ben jelent meg a klasszikus CP játékok sorában (itt fogok a kezemben egy eredeti példányt, szóval ez elég valószínű), ami még mindig nem azonos a Reddel.

 

Mondjuk ez mellékes is, ha jól sejtem fino a mátrix szabályaira lenne kíváncsi belőle, de azokat fejből már nem tudom így 20+ év távolából, igyexem újraolvasni, de nem ígérek semmit.

 

  


Módosította Marvin: 2019.07.29, 19:02


auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5193 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.29, 06:40

fino, ez feltehetően a GURPS Cyberpunk, legálisan a Steve Jackson Gamesnél kapható:

 

http://www.warehouse23.com/products/SJG30-6033

 

 

 

Nem, ez a cypberpunk 2077 (Red?) a hasonló Pc játékhoz jön ki.



fino

fino

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.28, 13:51

fino, ez feltehetően a GURPS Cyberpunk, legálisan a Steve Jackson Gamesnél kapható: Köszi.

http://www.warehouse23.com/products/SJG30-6033



Marvin

Marvin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2429 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.28, 10:08

fino, ez feltehetően a GURPS Cyberpunk, legálisan a Steve Jackson Gamesnél kapható:

 

http://www.warehouse23.com/products/SJG30-6033



bubmac

bubmac

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 137 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.26, 04:59

Szerintem meg várd meg a Cyberpunk Red-et. Néhány nap múlva megjenik a Jumpstart Kit, ami egy amolyan Beginner Set. A hírek szerint sokkal játszhatóbb és egyszerűbb lesz a Net benne, mint a 2020-ban volt. Infók itt:
https://rtalsoriangames.com/2019/07/05/kitbashing-netrunning/

fino

fino

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.25, 22:16

Ha komolyan bele akarsz menni a CP net részébe, akkor javaslom a GURPS féle variációt... nem kell megijedni a nagy szabálykönyvtől, a játékban az is csak egyetlen dobást használ :)

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet, csak sajna fogalmam sincs miròl van szó. Mi ez a GURPS féle variáció? Hol találom? Hálás lennék némi bővebb információért.

KaptiDavy

KaptiDavy

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.25, 21:19

Ha komolyan bele akarsz menni a CP net részébe, akkor javaslom a GURPS féle variációt... nem kell megijedni a nagy szabálykönyvtől, a játékban az is csak egyetlen dobást használ :)



fino

fino

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.25, 15:03


Sziasztok. Remélem még van aki látogatja ezt a fórumot és tud segíteni. A cp2020 hálózat részét olvasom és próbálok szimulálni helyzeteket. Pl. A cowboy belép a rendszerbe, lopakodik. Mikor olyan négyzetre ér ahol van valami, akkor azzal kölcsönhatásba lép. A példa szimulációmban a cowboy el akar érni egy távvezérelt lift ikont, hogy manipulálni tudja, de ahhoz átt kell haladnia egy négyzeten, ahol 1 véreb van. A lopakodás befuccsol és a véreb észleli a behatolót. A kérdésem az, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Jöhet a kezdeményezés? És mondjuk a kezdeményezést megnyerem, akkor a vérebre uszíthatok egy gyilkos anti-IC-t? Ami a szimulációmban egyből kipurcantsa a vérebet. Ilyenkor volt ideje riasztani a rendszert? Vagy rátámadhatok egyáltalán a vérebre? Olvasgatom a szabálykönyvet, de ezekben a dolgokban valahogy nem tudok kiigazodni.


Röviden: a hálózat használhatatlan játékban. Nagyon sok ehhez hasonló kérdés van, amit nem lehet jól megválaszolni. Sajnos a hekkelés játék a játékon belül ami sok időt visz el és csak egy ember dolgozik rajta (Shadowrun is hasonló) Még nemigen láttam volna olyat aki élesben használta volna, mindig NJK volt a hekker.
Shaodowrunban ok. Ott tényleg bonyolult a mátrix rész. Ellenben a cp-ben sokkal rugalmasabb és gyorsabb. Pár hekkelést leteszteltem sr-ben is meg cp-ben is és a cp-ben messze nem olyan idő rabló a hekkelés mint sr-ben a dekázás. Pl. a rácshálózatokon nagyon gyorsan lehet haladni, csak épp a programok funkciója nincs részletesen szétmagyarázva. Másik meg, hogy a cp-ben ott a menü, aminek távirányítás opcióival rögtön használhatób egy konzolcowboy az utcán is, ellenben a dekással az sr-ben. De akkor talán felesleges reménykednem, ha szerinted se sokan használták a cowboykodást a játékaikban. Lehet, régi angol fórumokon kéne keresnem a válaszokat?

fino

fino

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.25, 14:42


Sziasztok. Remélem még van aki látogatja ezt a fórumot és tud segíteni. A cp2020 hálózat részét olvasom és próbálok szimulálni helyzeteket. Pl. A cowboy belép a rendszerbe, lopakodik. Mikor olyan négyzetre ér ahol van valami, akkor azzal kölcsönhatásba lép. A példa szimulációmban a cowboy el akar érni egy távvezérelt lift ikont, hogy manipulálni tudja, de ahhoz átt kell haladnia egy négyzeten, ahol 1 véreb van. A lopakodás befuccsol és a véreb észleli a behatolót. A kérdésem az, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Jöhet a kezdeményezés? És mondjuk a kezdeményezést megnyerem, akkor a vérebre uszíthatok egy gyilkos anti-IC-t? Ami a szimulációmban egyből kipurcantsa a vérebet. Ilyenkor volt ideje riasztani a rendszert? Vagy rátámadhatok egyáltalán a vérebre? Olvasgatom a szabálykönyvet, de ezekben a dolgokban valahogy nem tudok kiigazodni.


Röviden: a hálózat használhatatlan játékban. Nagyon sok ehhez hasonló kérdés van, amit nem lehet jól megválaszolni. Sajnos a hekkelés játék a játékon belül ami sok időt visz el és csak egy ember dolgozik rajta (Shadowrun is hasonló) Még nemigen láttam volna olyat aki élesben használta volna, mindig NJK volt a hekker.
A Shadowrunban tényleg sok időt emészt fel a mátrix, de ott a cp-vel ellentétben sokkal bonyolultabb a rendszer. Tesztelgetéseim alapján sokkal kevesebb időt emészt el a cp hálózat rendszere mint a shadowruné. A rácshállón gyorsan, kevés dobással lehet haladni, úgyhogy nem feltétlenül megy a többi karakter játékidő rovására. A másik, meg hogy a cp-ben ott a menü és azon belül a távirányítás opciók, ami játszhatóbbá teszi a conzolcioboyt,mint az sr a dekást.
Ezek szerint nincs senki, aki játszotta volna a hálózatot is cp-ben?

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5193 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.25, 08:23

Sziasztok. Remélem még van aki látogatja ezt a fórumot és tud segíteni. A cp2020 hálózat részét olvasom és próbálok szimulálni helyzeteket. Pl. A cowboy belép a rendszerbe, lopakodik. Mikor olyan négyzetre ér ahol van valami, akkor azzal kölcsönhatásba lép. A példa szimulációmban a cowboy el akar érni egy távvezérelt lift ikont, hogy manipulálni tudja, de ahhoz átt kell haladnia egy négyzeten, ahol 1 véreb van. A lopakodás befuccsol és a véreb észleli a behatolót. A kérdésem az, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Jöhet a kezdeményezés? És mondjuk a kezdeményezést megnyerem, akkor a vérebre uszíthatok egy gyilkos anti-IC-t? Ami a szimulációmban egyből kipurcantsa a vérebet. Ilyenkor volt ideje riasztani a rendszert? Vagy rátámadhatok egyáltalán a vérebre? Olvasgatom a szabálykönyvet, de ezekben a dolgokban valahogy nem tudok kiigazodni.

 

Röviden: a hálózat használhatatlan játékban. Nagyon sok ehhez hasonló kérdés van, amit nem lehet jól megválaszolni. Sajnos a hekkelés játék a játékon belül ami sok időt visz el és csak egy ember dolgozik rajta (Shadowrun is hasonló) Még nemigen láttam volna olyat aki élesben használta volna, mindig NJK volt a hekker.



fino

fino

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.24, 14:50

Sziasztok. Remélem még van aki látogatja ezt a fórumot és tud segíteni. A cp2020 hálózat részét olvasom és próbálok szimulálni helyzeteket. Pl. A cowboy belép a rendszerbe, lopakodik. Mikor olyan négyzetre ér ahol van valami, akkor azzal kölcsönhatásba lép. A példa szimulációmban a cowboy el akar érni egy távvezérelt lift ikont, hogy manipulálni tudja, de ahhoz átt kell haladnia egy négyzeten, ahol 1 véreb van. A lopakodás befuccsol és a véreb észleli a behatolót. A kérdésem az, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Jöhet a kezdeményezés? És mondjuk a kezdeményezést megnyerem, akkor a vérebre uszíthatok egy gyilkos anti-IC-t? Ami a szimulációmban egyből kipurcantsa a vérebet. Ilyenkor volt ideje riasztani a rendszert? Vagy rátámadhatok egyáltalán a vérebre? Olvasgatom a szabálykönyvet, de ezekben a dolgokban valahogy nem tudok kiigazodni.

dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5632 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.22, 13:20

Cyberpunk Red megjelenési dátum: 2019. 08. 01.



Marvin

Marvin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2429 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.16, 22:17

A Madqueen nevű youtuber nőnek van külön CP-nek mondott csatornája, általában régi CP2020 anyagokat mond fel, vagy a 2077 elemeit analizálja, mint itt:

 

 



Kaloz

Kaloz

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1154 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.16, 21:20

Sorozatajánló: Love, Death + Robots. Egyelőre csak az első részt láttam, bőven vannak benne cyberpunk elemek és hangulat. Nem minden rész lesz ilyen, de azt hiszem megér egy próbát.

Trailer:



Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4230 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.06, 22:29

Cyberpunk Red (aka 4.0) rövid áttekintés a világ és Night City elkövetkező változásairól a CP2077 játékhoz igazított készülő, új szerepjátékból

fino

fino

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.14, 11:44

Köszönöm a válaszokat. Azthiszem maradok az egy körben egy tevékenységnél, a többire meg a fokozatos negatív módosítóknál. Próbáltam a -3-as levonást és -5 el is, de akadt néhány probléma. Pl. A fegyverek tűzgyorsaságával. Ha pl Jancsi kezdeményezett 21-et és full automatájából kiüríti a tárat,akkor ez felemészti az egész körét.(ugye a tűzgyorsaság 1 körre adott)Mondjuk emellett még mozoghat. Viszont rövid sorozatoknál használható a kezdeményező érték porciózása, de akkor nem logikus a cselekvésenként-i emelkedő negatív módosító, ha mondjuk egy ellenfélre lövünk.
Na mindegy. Nemfigom magamnak bonyolítani. Még 1x köszi a válaszokat.
Fíno

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5193 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.14, 10:19

Érdekes, ezt mi sosem használtuk, pedig mindenki tápolt rendesen, mindenkinek 1 akciója volt körönként és kész, általában az bőven elégnek bizonyult, ha sikerült valakit lekezdeményezni. Tényleg nincs leírva...

 

A további akciókat én -3-as lépésenként számolnám, az elsőt kivéve (pl. 16-os kezdeménynél a 3 akció 16, 13, és 10-nél jön 0, -3 és -6 skillmódosítóval). Vagy ha ezt szólóknál valaki nagyon durvának találná (egyébként az is, combat sense + kötelező 10-es reflex + mindenféle turbók + esetleg drogok alapján simán kihozhatnak átlag 20-as kezdeményeket és lazán leölnek mindenkit, mielőtt akárki bármit csinálhatna), akkor már az elsőre is veheti, tehát 16-os kezdeménynél az akciók 13, 10 és 7 ütemeknél jönnek. De vegyük figyelembe, hogy csak most találtam ki.

 

Kb egyetértek Marvinnal. Nem emlékszem pontosan hogy játszottuk de kb így használnám én is.



Marvin

Marvin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2429 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.13, 18:27

Érdekes, ezt mi sosem használtuk, pedig mindenki tápolt rendesen, mindenkinek 1 akciója volt körönként és kész, általában az bőven elégnek bizonyult, ha sikerült valakit lekezdeményezni. Tényleg nincs leírva...

 

A további akciókat én -3-as lépésenként számolnám, az elsőt kivéve (pl. 16-os kezdeménynél a 3 akció 16, 13, és 10-nél jön 0, -3 és -6 skillmódosítóval). Vagy ha ezt szólóknál valaki nagyon durvának találná (egyébként az is, combat sense + kötelező 10-es reflex + mindenféle turbók + esetleg drogok alapján simán kihozhatnak átlag 20-as kezdeményeket és lazán leölnek mindenkit, mielőtt akárki bármit csinálhatna), akkor már az elsőre is veheti, tehát 16-os kezdeménynél az akciók 13, 10 és 7 ütemeknél jönnek. De vegyük figyelembe, hogy csak most találtam ki.



fino

fino

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.13, 15:29

Auer köszi a gyors választ, bár a problémámra nemkaptam meg a választ.
A srunos példa abból jött, hogy azt a rendszert ismerem, a kérdés meg úgy született meg, hogy áttolvastam a cp fórumot, ahol KLM leírt egy példát ami szerint Ő mínusz 3-at számol le a cselekvés után, aztán megint jöhet az adott karakter.
Sokat segítene, ha leírnád ti hogyan játszottátok, esetleg egy felvázolt pèldával.
Az a félisteni megoldás, ahogy írtad, nem tetszik.
Fíno

Módosította fino: 2019.02.13, 15:31



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]