Ugrás tartalomhoz


The Cyberpunk Feeling


  • Válasz írásához lépj be
411 hozzászólás érkezett eddig

doc

doc

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2580 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.05.17, 15:05

Jaja. Ezt ráhagyták a játékosokra. Vannak irányadó leírások a önyvben, de ezek elég nagy vonalakban beszélnek a történelemről. Amivel kicsit pontosítani lehet, azok a kiegek. Például a corporate sourcebook-ok. stb. Ezekben van szó a cégháborúkról, és ezzel együtt beszámolnak a térség politikai helyzetéről és múltjáról.

_Vihar Kapitány (NPC/NJK)

_Vihar Kapitány (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.03.21, 20:29

Valóban, erre nem tér ki az alapkönyv, szerintem viszont adoott kiegészitök, melyek várost, európát irják le, talán igen.... :punny:

_-lasereyegecko (NPC/NJK)

_-lasereyegecko (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.03.17, 23:17

Amilyennek akarod. Ez is egy olyan kérdéskör amivel a talsorianos fiúk nem szeretnek foglalkozni. A cp világáról az alapkönyvben írott dolgokat csak egy hangulatképnek nevezném, néhány game után kezd az ember rájönni, hogy csomó mindenről fogalma sincs, ilyenkor improvizál, és abból aztán törvény lesz :)
vagy elgondolkodik előre. Az jobb mer akkor van rá esély hogy a játékos meg a mesélő ugyanabban a világban gondolkodik. ("Ja? Mér? Azt hittem ez nem így van!..." :) )

Azér a Föld összes tengerét és óceánját annyira nem könnyű elszennyezni, a bálnák lehet már mind kimásztak a partra de delfin még lehet. (a delfináriumon meg a katonai célú kiképzőtelepeken kívül, I mean.) "az állatvilág szinte kipusztult", ez már nem cp szerintem, hanem valami fallout-szerű dolog. Vannak még azért épen maradt helyek, az én játékosaim például láttak már erdőt. Igaz, Mexikóban.

Up to the referee.

-lsg

Noro

Noro

    Anunnaki

  • Fórumita
  • 4989 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.03.17, 19:51

Salve

Egy kérdés: CP-ben milyenek a környezeti viszonyok? Egyik weboldalon azt olvasom, hogy az állatvilág szinte kipusztult, másutt meg azt, hogy a tengerekben / óceánokban zajlik az élet, ami hagyján, amig emberi élet, de delfinek is vannak, ami kicsit meglepő. (Hivatalos cuccot meg nem nagyon látok, az alapkönyvön túl. Sajnos.)

_Worldeater (NPC/NJK)

_Worldeater (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.03.14, 22:04

Hát én nem tudom, még nem láttam ebb?l a sötét angyalból egyrészt sem.

De nem tudom miért nekem a ROBOCOP-ról jut eszembe mindig CP hangulat.
Én vagyok az egyetlen ilyen vakhangya vagy van más is? :(

Módosította Worldeater: 2004.03.14, 22:05


Fefe

Fefe

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 114 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.02.11, 18:36

Goram: A setét angyal egész jó sorozat, csak a közepe felé kezd egy kicsit fárasztó lenni. Ennek ellenére merem ajánlani minden CP rajongónak. Bár egy kicsit hősies felfogású, de a pusztulat enne egésszen okés. :lol:

Goram

Goram

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 70 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.01.27, 11:17

Üdv!
(Aszem ebbe a topicba illik leginkább amit szeretnék.)

Érdeklődnék, hogy van-e köztetek vki, aki vasárnap (01.25) éjfélkor nézte az mtv1-en a Sötét angyal (v.vmi hasonló -nem emléxem, majd utánanézek pontosan-) című új sorozat 1. részét? Mivel sorozatról van szó nem szívesen vonok le messzemenő következtetéseket, de szvsz elég könnyen CP hangulatú történet fog kikerekedni az egészből.

Aki esetleg látta, annak érdekelne a véleménye, aki nem annak úgy gondolom egy éjszakát megér. (gondolom vasárnaponként fogják adni)

Röviden: a "hősnő" egy kerékpáros futárszolgálat alkalmazottja (mindenféle párhuzam a véletlen műve? ;) ), aki a "gyökereit" keresi. Arra emlékszik, hogy egy kiképző táborszerűségben nevelik, több társával együtt, ahonnan sikeresen megszökött. Ezután megjelenik a filmben az illegalitásba vonult média, az üldözött tv műsorával, a fixer. Néha az utcákon látni lehet vmilyen repülő közlekedési eszközt (a tipusát nem tudtam beazonosítani :( )

Végülis nem mondom, hogy ez a mű képes vetekedni a JM-al, de "egy misét megér".
Kíváncsi lennék a véleményetekre!

Csaó
Goram
ui.: akinek nem tetszik, nem ért velem egyet, az ne átkozzon el! ;)

_-lasereyegecko (NPC/NJK)

_-lasereyegecko (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.01.15, 22:00

alapkönyv, Night city sourcebook, konkrétan hadd ne túrjam fel hogy mely oldalakon.

ugyanott van még "combat handball", ezt könnyen el tudom képzelni...

Amúgy kösz, nem lehetetlen hogy ez tényleg csak kidobós, némileg másként mint tesiórán...




-lsg

Natokh

Natokh

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.01.14, 07:23

-lasereyegecko
Általánosban, amikor tesiórán voltál, kidobózatok? Mert elvileg az a dodgeball (egyébként elég sokféle szabály létezik, pl valamikor falra dobnak és és úgy kell kidobni valakit, és nincs két külön térfél, elkapott labda + 1 élet... stb.) Egyébként hol említik ezeket? A "sport" cp verzióját mindenki könnyedén elképzelheti... (acéllabdák, kiberkarok, faceplatek :gyagya:)

_-lasereyegecko (NPC/NJK)

_-lasereyegecko (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.01.13, 23:17

Hello arcok, nemtom alkalmasabb fórumot találhattam volna -e a kérdésemre, de a cp VILÁGGAL kapcsolatos fórumokból mintha nem lenne túltengés.

Tehát: el tudja valaki mondani, hogy mi az a dodgeball? Sok helyen vanróla szó a kiadványokban, de részlteket valahogy nem találtam eddig. Annyit tudok hogy sport,, talán csapatsport, gyorsnak meg keménynek kell lenni és elég erőszakos game. Egyéb?


-lsg

Proximo

Proximo

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 201 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2003.03.13, 16:08

Az alábbi írást egy német CP2020 oldalon találtam, mesélőknek szól. A könnyebbség kedvéért lefordítottam.

A kétségbeesés inspiráló hatása a cyberpunk 2020 sötét világában.

Sok mesélõ próbálja érzékeltetni a kiszolgáltatottság és kétségbeesés érzését a játékosokkal és talán nem tudja hogyan is tegye. Ami itt következik, nem a tökéletes megoldás, de segítséget nyújthat.
1. Ölj!
De nem feltétlenül JK-kat. Lehet úgy játszani, hogy néhány NJK tartalék JK-ként, helyi színfoltként szolgál. Egy különösen szerencsétlen történetben pl két NJK-t rossz kockadobások öltek meg. A játékosok érezhették, hogy ha õk dobnak 1-est a kitérésre, akkor õk mostanra hamburger hús lennének. Ölj olyanokat, akik segítik a játékosokat. Mondják el segítõ tippjüket, aztán a csatornából kerülnek elõ vízihullaként. Ezután jöhet a hivatalos híradás, miszerint aerodyne balesetben haltak meg. A játékos-halál kezelésére jó módszer, ha egy kisebb NJK csoport folyamatosan kapcsolatban van a játékosokkal, és amikor valaki JK-ét megölik, azonnal az egyik NJK bõrébe bújhat. Ezáltal a folyamatosság megõrizhetõ, de vigyázzunk, nehogy az új karaktert át akarják formálni a régi mintájára.
2. Érzékeltesd a lakosság közönyét!
A karakterek felderíthetnek valamilyen szörnyûséges tettet és aztán miután néhány napig a híradások miatt a rémálom szünetel, újra kezdõdik minden, az átlag, az agymosott lakosság pedig már el is felejtkezett a dologról. Senkit sem érdekel már, a JK-k feladata, hogy az emberek orra alá dörgölje, mi folyik körülöttük.
3. Lopj!
Errõl a CP alapkönyv is tesz említést, de egy kis kidolgozást még igényel: leginkább azt, hogy mit NE lopjunk el. Ha a játékosok kalózrádiósok, ne lopd el a rádiójukat. Ha kamionsofõrök, akkor ne a kamion tûnjön el. Ha a játékosok csak felhalmozzák a cuccokat, akkor érdemes leginkább elvenni tõlük. A szerepjátékos kötõdéseket viszont ne vegyük el, tehát azokat a dolgokat melyek által a karakter meghatározza önmagát. Különben a válasz az lesz: "a szerepjáték nem mûködik, hát vegyük elõ az FN-RAL-t, mindent szétlövök".
4. Érzékeltesd a rendõrség diktatórikus mivoltát!
Õk megúszhatnak mindent, és ráadásul mindig jobbak a fegyvereik mint a játékosoknak. Verd a játékosok fejébe, hogy a rendőrőrsre menni csak akkor jó ötlet, ha több pénzed van, mint annak, akit be akarsz fújni. A rendõrök ne habozzanak hidegvérrel lelõni valakit, ha nincs kedvük bevinni az illetõt az õrsre további kihallgatásra.
5. Erõsen balkanizáld a várost.
A gazdagok és a szegények egymástól elkülönítve éljenek. Ahhoz, hogy a város jobbik felére juthasson valaki, ellenőrzésen kell átesnie. A vállalati negyedben biztonságos az utcán sétálni, míg a nyomornegyedben semmikor sem biztonságos. A cégnegyed rendőrei segítőkészek és barátságosak, míg a szegénynegyedben legalább hármasával járőröznek krómozott energiapáncéljaikban, olyan fegyverekkel, melyek ránézésre bármit el tudnak pusztítani. A folyóval elválasztott város elég jól működik.
6. A véletlenszerű őrület megszokott rutin.
Őrültek menjenek oda a játékosokhoz és ordítozzanak velük. Támadják meg a játékosokat véletlenszerűen. Sok olyan dolog történjen, amelynek nincs a kaland kimenetére hatása. Csak azért, mert a játékosok az X cég ellen harcolnak, még nem jelenti, hogy minden utcai banda támadása annak tudható be, hogy az X cég felbérelte őket. Legtöbbször csupán az a helyzet, hogy „rossz helyen vannak, rossz időben”.
7. Érzékeltesd a város hangulatát.
Ha láttál már filmet nyomornegyedről, tudod, mennyire rosszak lehetnek a körülmények. Az épületek bedeszkázva, az enyészet és vizelet szagától bűzlenek. Az emberek úgy mozognak, mint a patkányok, mindig a fal mellett és elkerülve a fényt. Az ég mindig halott és szürke. Olyan sok szemét van az utcán, hogy a járdát alig lehet látni. Az egyetlen élő növényzet a beton repedésein kinövő gyom. A gyerekek patkányokra vadásznak, hogy megehessék őket.

_SnowBeast (NPC/NJK)

_SnowBeast (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2003.03.09, 00:46

Szomorúság ellen a legjobb móka, ha ledarálsz néhány boostert!!! :buszke:


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]