Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szarkafészek


  • Válasz írásához lépj be
511 hozzászólás érkezett eddig

Bourreau

Bourreau

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 14 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.15, 10:30

[Független kaland]

/mint Sara Buveurs de Sang/

Míg a Menedékből újdonsült és a történtek után mint kiderült végleges lakhelyük felé igyekeztek a lány próbált minden apró helyet megjegyezni, ugyanis ez lesz többek között a vadászterülete, másrészt sose lehet tudni mire jó a későbbiek során eme útszakasz. Megérkezésük után az alkalmazott megmutatta a célszemély tartózkodási helyét, de számos kérdés merül fel...A vámpír épp nyitná a száját, mikor társa megszólal, így végighallgatja, majd a válasz után ő folytatja.
- És pontosabban nem lehet tudni a célszemélyünk hovatartozását? Mert ha ez lehetséges lenne esetleg jobban megismerhetnénk a szokásait, illetőleg lehetőség lenne a megfigyelésre, mert valószínűleg csak kimozdul a négy fal közül. Szeretnénk ha minden információt eljuttatnának hozzánk. - itt odafordul Ikáriumhoz- Nem tudom Te hogy gondolod, Kedvesem, de szerintem mindenképpen jó kiindulás lenne, ha ezeket is megtudnánk. Így a szokásait felmérhetnénk és akár be is épülhetünk, de ez csak egy megoldás. - majd kedvesen rámosolyog, semmi gonoszság nem érződik a tekintetében és visszafordul az alkalmazotthoz. - Igen, mindenképpen szükség lenne egy alaprajzra a házról, ha beszerezhető lenne, de úgy vélem, ha az ottani alkalmazottakról, segédekről nincs információ, majd beszerezzük azt mi. Jó módszereim vannak...

Miután minden kérdésre válasz érkezett és befejeződött a szakmai megbeszélés, a vámpír beszédbe próbál egyedni a társával, ha amaz vevő rá...
- Ikárium, igaz? - kedvesen fordul oda hozzá - Én Sara vagyok. Hát...hogy is mondjam...gondolom feltűnt, hogy én mi vagyok...persze nem kérkedni szeretnék vele, csak annyit szeretnék ezzel mondani, hogy ha esetleg van egy olyan szoba ami teljesen elsötétíthető, akkor azt szeretném magaménak tudni. Remélem megérted. - itt zárt szájjal próbál mosolyogni a legkedvesebb arcát elővéve és reméli, hogy nem lesz kifogása a másiknak ez ellen. Ha megkapja a választ, ami remélhetőleg pozitív lesz, akkor még egy kéréssel fordulna hozzá.
- Nekem ki kell mennem most a házból, de mire pirkad én már itt leszek, de arra szeretnélek megkérni, hogy szólj a többieknek, hogy az a szoba az enyém, kérlek!

Természetesen ha Ikárium elutasítja a vámpír kérését, akkor az utolsó kérést tárgytalannak kell tekinteni, de mindenképp kimegy vadászni, legfeljebb ha visszatér, majd elosztják a lakokat. Minden esetre reménykedik benne, hogy efféle vitában nem kell részesülnie, és a másik kettő sem fog vitatkozni ezen. Ha a beszélgetésnek vége ő kilép az ajtón és el is tűnik a sötétségben, hogy áldozatot keressen magának.

Cerby

Cerby

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 232 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.14, 19:47

[Független kaland]
/Ikáriumként bemutatkozva/

*Talán a vadászatok miatt élesedtek ki érzékei, de olyan érzése van, mintha nem csak hárman sétálnának arrafele. Ám a korábban hallottak miatt, ezen most nem lepődik meg, még csak keresni se kezdi a figyelőket. Az ő fejét is csukja fedi, inkább nem mutatkozna egyenlőre...
Igaz először úgy értelmezte, hogy a Menedékben lesz a szállásuk, ám nem panaszkodik erre se. A kiterített térképet egyből tanulmányozni kezdi, míg a másik beszél. Aztán elgondolkodik, és megfontolja mielőtt mondaná kérdését. Igaz, lehet az illem úgy diktálná, hogy hagyja előbb a nőt érvényesülni, de ha a gondolkodása alatt nem szólalt meg, ő akkor belekezd.*
-Ezek szerint önök tudnak olyanokról, akik már jártak odabent, esetleg már beszéltek is a célponttal?. Kaphatunk róluk infókat? Neveket, esetleg legvalószínűbb tartózkodási helyet, vagy ahol legtöbbször látni szokták? Illetve, tudnak olyan raktárról, amit pont ugyanúgy építettek fel, mint azt, amiben a célszemély van?

Diabolis

Diabolis

    Tanácsnok

  • Fórumita
  • 1086 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.14, 11:35

[Független kaland]

Három fős csapat érkezik a negyedbe. Az elöl haladó a tipikus, jelentéktelen senki. Csukja fedi arcát, aki alápillant, az egy jellegtelen arcot találhat ott. Pár sarokkal arrébb pedig kardokat. A család nem szereti a kíváncsi szemeket.
A második egy fiatal nő, míg a harmadik egy vörös szemű, érdekes bőrű férfi. Persze csak annyit látni belőlük is, amennyit hagynak.
Egy régi, de nem romos házhoz igyekeznek. Az utca zsúfolt, a házak két- vagy háromemeletesek, a falak egymást érik. Maga az utca csak annyira széles, hogy két szekér nagy nehezen elférjen egymás mellett. De legalább macskaköves. Most éjszaka csak az átlag forgalom látható, éjszakai áruszállítók, részegek, prostik, vagy épp drogárusok. Minden amit a Szarkafészek adhat.
Maga a ház kétszintes, cseréptetős, a legközelebbi keresztutca hat háznyi távolságra található. A földszintre belépve a társaság rögtön egy lépcsőházba kerül.


- Az egész épület az önöké. Legalábbis arra az időre, amíg teljesítik a feladatot. Víz nincs, de a kút itt van nem messze. Mutatja az irányt.

Körbevezeti a társaságot, a ház felépítése a következő: A lépcsőház az épület jobb szélében helyezkedik el. A földszinten két, két-két szobás lakás található. Az emeleten pedig három egyszobás. A középső szobának nincs ablaka, az ajtó becsukásával teljesen napfénymentessé tehető. Legalábbis amíg megvan a tető. De nyitott ajtónál is csak a félhomály szűrődik be.
A legfelső szint inkább padlástér mint lakótér, pár kacat van feldobálva, de a portól eltekintve üres.
A pincében a széntárolók találhatóak, egy kis ablak van az utcafront felé. A bútorzat mindenhol szegényes, egyszerű, de minden szobában van egy, vagy több egyszerű ágy, vagy szalmazsák, és egy egyszerű kemenceféleség, ahol tüzet rakni és főzni is lehet.
A körbevezetés végén az egyik földszinti szobában végeznek. Az alkalmazott egy papírt terít szét az asztalon. Elnagyolt térkép az utcákról a ház környékén, 10-10 utcányi távolságot ábrázolva, középpontban a házzal.


- Nos, a célpont ebben a raktárban tartózkodik. Bök egy "X"-el jelölt épületre, három utcányira a háztól. Hogy néz ki? Sajnos nem tudjuk. Sajnos azt sem tudjuk, hogy mivel védi magát. Akiket meghívott azok nem beszéltek. El tudtuk volna érni ugyan, de ezzel az Önök dolgát nehezítettük volna meg.
Annyit tudunk róla, hogy valószínűleg sivatagi származású, talán dzsad. Túlsúlyos. Kérdés?
Ja igen, ha szükségük van ránk, azon az ablakon húzzák el a kék függönyt. Még aznap meglátogatja Önöket valaki. Vagy épp este.

Ha nincs kérdés, az alkalmazott távozik, valószínűleg a többiekért megy a Menedékbe. Persze előtte két pénzeszacskót tesz ki az asztalra. A két jelenlevő előtt megszámolja a pénzt, hogy lássák, mind megvan.

Diabolis

Diabolis

    Tanácsnok

  • Fórumita
  • 1086 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.06.09, 11:31

[Független kaland]

A szarkafészek házai közt költözködés folyik. Az egyik udvarral rendelkező raktárhelyiség kap új lakókat. Burnuszos, kendős férfiak érkeznek először, társzekerekkel. Bútorokat, szőnyegeket, kelméket pakolnak ki, és helyeznek el a házban. Minden darab értékes, épp ezért a munkásokat vágott szemnyílások metsző tekintete kíséri.
Pár nap múltán érkezik csak meg a tulajdonos, őreivel és asszonyaival körbevéve.


- Nem tudott a klán valami melegebb helyet választani? Húzza össze drága köpenyét a majd' 18 fokos "hidegben".
- Nézzük ezt a vityillót... Óh, az istenekre mondom nehéz lesz ez a pár hónap ebben a koszfészekben...

És most lehetett Őt látni utoljára az utca emberének. Acél és mana vigyázza a házat és az udvart. A környéken pedig megszaporodnak egy időre a levágott kezek. Amíg mindenki meg nem tanulja, hogy egyszeri tolvajoknak ott nem érdemes próbálkoznia.
És mégis kik mennek oda be? A környéken is ismert címeres, de finom modorú gazemberek. A fehéringes bűnözők és kíséretük. Az udvart csak és kizárólag a szolgák hagyják el, egy-két testőr kíséretében. Csak hangjuk, szemük, és mozgásuk sejteti, hogy nőneműek, a csador minden mást eltakar. Bár a nyelvet törve beszélik, a rendelés leadásán kívül egy hangot sem ejtenek ki. Ha valaki mégis nagyon faggatózna, a szemek félve villannak a kísérőre.
És hogy mit keresnek itt? Aki nem tudja kiderítheti. Ha életben maradt, és nem látogatta meg egy csapat nesztelen kard, akkor meg nem beszél róla. Ingyen nem...
A kapu őrzött. Éjjel nappal négy alak vigyázza, és rendszertelen időközönként a környéken is tart egy öt fős csapat sétát.


dzsili

dzsili

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 353 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.13, 13:02

Ez aztán hosszú álom volt :aboci: ezek szerint Valeria valahol elveszett az erdő sűrűjében... Talán azóta is jóllakottak a vadak :)

Dzsili szokásos helyén ül a Fészek Nagytermében. Ugrik egyet helyében, ahogy meglátja Haddockot.


Te atya úúúúúr isten! Haddock Bing, ja nem, szóval, khm, Te? Itt? Megint? Hol voltál az elmúlt, hm, 8 hónapban?! kérdőn méregeti a sánta tolvajt :)

Mellesleg az történt, hogy semmi, vagyis, hogy lakik itt pár suhanc, akiket összeszedtem az erdőben, és elég ügyes kezű banda, ha érted mire gondolok. Máskülönben meg, Erzsike felmondott, mert állitólag ilyen csürhével még sosem hozta össze a Sors, és hogy ilyen nőszeméllyel mint én, sosem akarna egy légtérben tartózkodni huzamosabb ideig, mert a viz is kiveri. Ezután szépen kitessékeltük a éjszaka közepén, azóta is hallani szortyogást, meg sikitást éjjel. Tehát a takaritásnak annyi, nem mintha miattam történt volna, de az a perszóna több volt, mint sokk... :)

Máskülönben pedig a bútorok nagy része szúette, ergo, ha csak sietősen elmész némelyik mellett, az menten összedől... itt elmélázik Lehet össze kéne állni a Burgler King-es bandával, akikkel ezeket is szereztük... :punny:

Vagy netán lenne más gondolatod, hogyan tudnánk pöpecebbé tenni? :D

Haddock

Haddock

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 342 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.09, 11:32

* mintha álomból riadna úgy néz fel Dzsilire a faragásból *

Hát Te? Valami hirnök volnál? Vagy mi a csuda? Két lábon járó futár? Igaz is. Jó neked a memóriád ahoz hogy egy hoszabb üzenetet is képes legyél megjegyezni és továbbadni? :D

* kérdezi, szemében kaján vigyorral, rég találkozott szeretett szakmabelijével. *

Meg amúgy is. Ennek az asztalnak az értékén csak emel ha Haddock karcolatok ékesitik. Igaz kikellene cserélni ezt a toldozott lábat is rajta. Mi volt itt? Valami tömegverekedés?

* lefúj pár réteg port * Megkellene valakit kérni hogy takaritson ki. Persze utánna a sorsa azonnal bizonytalanná válna, hizsne tudna a fészekről. Van ötleted?

Módosította Haddock: 2008.11.09, 11:35


dzsili

dzsili

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 353 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.05.21, 12:22

A fiú aprókat ugrálva követi Valeriat. Néha, kicsit távolabb megáll, hogy kicsit kikuncogja magát. Fiatal kölyök még, lenne mit tanulnia a tiszteletről és mások segitéséről :lol: miután összetalálkoznak, s elkezd beszélni hozzá a lány, nyel egy hatalmasat, hogy a füle pirul bele. Nem szokása ifjú hölgyekkel társalogni, igy most zavarában sem tudna megszólalni, és ehhez még hozzájön a fogadalma, amit dzsilinek tett. Türelemmel megvárja Valeria mondandójának végét, hátha valami még eszébejut az eltévedéséről (:D), majd hadarva közli a következőket:
Kövess, de nehogy lelépj az útról, mert csúfos halállal fogsz senyvedni a Pokolban.. hehe, khm, tehát hallgass, mig azt nem mondom, szólhatsz, és siess, mert lemaradásoddal távolabb kerülök a vacsorától.. Remélem érthető voltam.. akkor indulás... Kis parancsnokként viselkedik; egészen megrészegiti a feladat: hogy egy nálánál idősebbnek dirigáljon, és igyekezzen titokzatos is maradni... Ahogy Valeria mögötte szlalomozik a kacskaringós ösvényen, el-elmosolyodik azon, ahogy visszagondol kis szónoklatára... :nos:

Valeria

Valeria

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 72 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.05.16, 07:29

*Eleinte a felfedezők lelkesedésével veti magát előre, nem törődve sem a következményekkel, sem az esetleges veszélyekkel. Jó kis utat megtesz már, amikor hirtelen megáll, és fülelni kezd. Lassan sötétedik is már, s az erdő nappali zajait felváltja már az éjszakai, ami borzolja kedélyét, hozzáadva a fiú keltette apró zajt, amit egyelőre inkább csak érzett, mint érzékelt. Hallgatódzik egy darabig, majd sietve továbbindul, egyre inkább úgy érezve hibát követett el,mikor az ismert útról letért. Amikor a fiú mégiscsak megjelenik előtte, meglepődik, hogy ezen a helyen mégiscsak van emberi életnek nyoma :)*

-Szia! *szólítja meg.Ha a fiú nem idegenkedik , közelebb is lép hozzá.* -Talán tudnál segíteni.* Kissé kérdő hangsúllyal mondja, s felpillant körbe, pillantása jelzi, némileg elveszettnek érzi magát, bár nincs kétségbeesve* - Úgy vélem, eltévedtem....és hát nem is tudom, lehet, képtelenség...*mintha látszólag összefüggéstelen szavaira a fiútól várna folytatást, néz le rá.Azután megrázza magát, még egy nevetést is megereszt.* - Na kezdjük előlről. Bevallom eltévedtem, és míg itt járkáltam abban reménykedtem, hogy megtalálok egy helyet, amelyről már itt-ott hallottam. De már jó ideje bolyongok itt,és azt hiszem az egész történet csak mese.Most már inkább hazafelé mennék, de jócskán bent vagyok már a sűrűjében. Ismerős vagy errefelé? Ismersz itt olyan helyet ahol megszállhatnék?

dzsili

dzsili

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 353 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.05.15, 12:48

Valeria méltán érezheti, hogy figyelik, mert igenis követi egy aprócska fiú a bozótosban. Fürgén mozog a megszokott terepen. Eleinte nem is tudja, hogy megtréfálja-e a lányt, vagy szóljon dzsilinek, vagy kövesse egy darabon, hátha eltéved, majd otthagyja, hogy az éjszaka lényei csináljanak Vele, amit akarnak... Végül ezek sorrendjét választva a kis jelzést lecsomózza az ágacskáról, amit Valeria segitségnek használt volna a hazajutás érdekében... :) aztán előresiet, hogy jelentse az ifjú tolvajlány érkezését az erdőbe. Dzsili somolyogva reagál a hirre, majd visszaküldi a fiút, hogy sötétedésig kövesse, s ha netalántán nem találna addigra a Fészekbe, akkor kisérje el odáig.. Nem kell tapintatlannak lennie, de éreztesse, hogy a Szarkafészekbe nem lehet csak "úgy" ki-besétálgatni... :sor:

Ha Valeria a sötétedés előtt nem találna a Fészekbe, majd találkozik a fiúval, és szeretne szóba elegyedni Vele, próbálkozásai sikertelenek lesznek, mivel a legszükségesebb információkon kivül nem fog felelni a fiú... :P


Valeria

Valeria

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 72 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.05.09, 10:43

*Az erdőnek olyan részére keveredett, ahol még nem járt. Óvatosan mozog a sűrű bozótosban. Máskor már előfordult vele, hogy óvatlansága miatt csapdába lépet, ezt szeretné most elkerülni.Szeme elé tárul egy csapa, régen talán ösvény lehetett, de mostanra beborítja a gaz. Alig veszi észre, haladna is tovább,de egy aprócska rágcsáló hívja fel rá a figyelmét,ami rátér erre a kis útra. Félrehajtja az ágakat, jobbra is elnéz,majd balra. Az aprócska állatot már nem is látja. Elindul a kellemetlen helyen, amelyen talán korábban Haddock is haladt. Nem is sejti, hol fog majd felbukkani. Igyekszik megjegyezni, merre is jár.Egy lelógó faágacskára kevés kenderkócot kötöz jelölésképp ott, ahol rátért az idegen ösvényre. Hallott már rebesgetni egy helyről az erdő mélyén egy tolvajok járta helyről, de csak legendának vélte. Ezért nem is törődött vele sokat. Most mégis eljátszik a gondolattal: Mi lenne ha...? *~..ha megtalálnám....ha találkozhatnék megint vele....* Úgy tekintett mindig is dzsilire, mint gyermek a mesterére. Még a szűrőt is a fejére tette miatta, mikor kincset kerestek a kastélyban. A gondolatok minduntalan bekúsznak tudatába, ahogyan a sűrű bozóttal viaskodik előrehaladtában, remélve, hogy megtalálja a legendás helyet, a Szarkafészket.*

Módosította Valeria: 2008.05.09, 10:45


dzsili

dzsili

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 353 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.03.09, 15:18

Eléggé ramaty a berendezés, és még tönkre is teszed azzal a késsel... Ccccc.. *rázza fejét Haddock műveletére, ahogy a szobák felöli rejtett ajtón át belépett a terembe

Persze megértem, ha valami fontos akar lenni, de ha netán üzenni akarsz valakinek, szívesen átadom, mivel más nem nagyon tartózkodik manapság erre. Juteszembe, pontosan miért is jöttél? *nem mintha eddig nem utalt volna arra, hogy Haddock jelenléte meglepő, és kellemes, de tudni szeretné végtére, hogy mi szél hozta az Öreget erre :)

Haddock

Haddock

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 342 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.03.05, 12:43

* megjelenik a Szarkafészekben. Egy elhagyatott ösvényen közeledik, amit még állatok se használnak kellemetlen fekvése és adottságai miatt, de arra a célra pont megfelel, hogy újra benézzen a fészekbe. Mint egy hazatérő sas tesz pár kört az épület körül, megcsóválja fejét, majd belép. *

Hrmm. * ennyi ami mindössze elhagyja száját, talán morgás, vagy egy elmélázó gondolat kivetülése. elővesz köpenye alól egy kis hordót, és leteszi egy toldozott lábú asztalra, előveszi faragókését, és egy mintát kezd faragni az asztal lapjába. *

dzsili

dzsili

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 353 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2007.05.23, 16:03

"Ki tudja, hogy mikor alapították a Fészket, de annyi bizonyos, hogy a régi időkben alvilági központ volt, még kocsma is működött e helyen. Sokan megfordultak erre, de azóta kikoptak ezen emberek, és egyre kevesebben keresték fel a tolvajok rejtekhelyét, és gyülekezési pontját. Tény, hogy az ún. céh már réges-rég felbomlott -vagyishogyhát úgy tűnik, hogy felbomlott bigsmile.gif . A "kontárok" és a csetlő-botló, eltévelyedett alakok néha megtalálják a Fészket.. rohog.gif . Az enyveskezűek valamilyen "belső" erőtől vezérelve találnak ide, a többiek pedig valami más.. (szag, kosz, vagy kitudja nuts.gif ). Az egész kóceráj egy kicsiny erdőcskében van elrejtve. A fák ágas-bogas árnyékában található dombocska nem látható sehonnan. Felülről, oldalról, hátulról, mindenhonnan fák övezik proud1.gif "

(OFF)Ha találok még valamit, majd megkeresem, eddig ennyi van.(/OFF)


dzsili

dzsili

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 353 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2007.05.23, 14:21

(OFF)Valeria, ha esetleg van kedves és időd, akkor keresd meg a Fészek leírását. De ha gondolod idemásolom majd, mert nem olyan egyszerű eljutni odáig, mint ahogy azt Te megtetted ;-)(/OFF)


Valeria

Valeria

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 72 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2007.05.19, 21:34

*Dzsili ajánlata, hogy elhozza erre a helyre felkeltette az érdeklődését. A nap mát lemenőben volt mikor megpillantotta az épületet. Lassan halad most a kihaltnak tűnő épület felé lova hátán.Hamarosan elég közel ér. Megállítja Koridont, le nem száll, onnan fürkészi, vajon a csend ellenére odabent, esetleg hátul van-e életre utaló jel. Egy pár másodpercre behunyja szemét, majd a barátságos esti fényekben betekint az ablakon. Lejjebb húzza tarkóját, s nézi mi lehet odabent. Leereszti kezét, hogy megkocogtassa az üveget. Aztán mégsem teszi, hiszen ezen a helyen ő idegen, és talán nem is érdemes magára felhívnia senki figyelmét. Kíváncsian , ám azért óvatosan halad körbe a Fészken*

dzsili

dzsili

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 353 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.12.10, 13:43

(OFF)Párdon az időért, a késésért, a távollétért, de mostanság a biti is és a fórum is haldoklik számomra... ;) visszaolvasok, ha netán megfelel reagálok is, de látom mindenki lelépett. Ennyit a Fészekről. Talán máskor, máshol egy jobb korban, hehe :eeek: (/OFF)


Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.26, 16:39

Grond

*Kutakodva próbál a csuklya sötéte mögé látni, mikor a hely „hallgatásáról” beszél a másik. Ő maga nem tudta, igaz nem is akarta elrejteni valóját. Akik még nem ismerik, majd megismerik. :aaaaa: Tudtával semmi félnivalója sincsen, még. Ám beszélgetőpartnerét egyenlőre nem akarja rejtőzködéséről faggatni…*
-Igaz könnyen idetaláltam. *Rendezi le röviden a hallottakat.* És igen, mondtam ilyet, habár nem pontosan így. Egyenlőre saját magam nevét akarom megismertetni a… „történelemmel”. A te szavaidat használva. És nem teljesen önzésből: Azt akarom, hogy a nevemet ismerjék, és ne azt, hogy milyen fajtájú vagyok… Tudom, nem lehet teljesen megoldani, de amennyire csak megoldható. *Körbenéz, mintha még azért tartana attól, hogy kihallgatják őket, aztán halkabban folytatja:* A népemnek addig jó, míg ott maradnak, ahol most vannak, és úgy, hogy minél kevesebben tudjanak róluk. Addig jó nekik, míg a fajtámat papíron halottnak hiszik! Addig nem keresik őket… mivel a bosszú, nagyon nehezen veszik a múlt homályába! *Itt szünetet tart, de csak egy rövidet. Majd hátrább dől, mivel önkéntelenül is miközben halkabban beszélt, fokozatosan előrébb hajolt.* Ezek tükrében is lenne ötleted?

_Kauyumari (NPC/NJK)

_Kauyumari (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.26, 00:48

Grond

*Így hogy szembefordult Gronddal, és felállt az alak, már tényleg sokkal ismerősebb. Különösebben most sem nézi meg a vértet, majd egyszer napvilágnál. :) A meghajlást, csak egy biccentéssel viszonozza, hiszen egyfolytában picit előre hajol, hogy ne verje be a fejét.  A nyájas szavakra, csak egy rövid morranással válaszol. És látszik rajta, hogy a közös nyelven nem akarja megismételni, ha egyáltalán lenne is rá szó… Nem titkolja, hogy egy kicsit lehetett volna körültekintőbb Ghron, mikor találkozóra kijelölte a helyet. :) Ám a számára is kellőképpen tágas ülőhely, azért enyhít mérgelődésein. Teljes természetességgel ül a földön, és a lilás szemeket fürkészi, kevés sikerrel. Elhelyezkedése után nem telik el fél perc sem, és megszólal. Hangja mély, kezdetben még nagyon is morgolódós.*
- Talán úgy gondolod, hogy itt kevesebb a kíváncsi fül, minta kastélyban? Vagy mért pont itt akartál velem beszélni? *Kis szünetet tart, hogy válaszolni tudjon, ha egyből akar.* Végül is te kartál velem beszélni, úgyhogy hallgatlak! Mit akarsz mondani??
*Adja át a szót a partnerének… :rohog: *


*A helynek ellenben mindezek mellett van egyetlen egy hatalmas előnye: senkit sem érdekel annyira a másik, mindenki a saját dolgával van eltelve, sőt előre láthatólag Ghron még azt is megoldotta, hogy a környezetükbe is kevesen lehessenek.
A lila szemek nem árulkodnak érzelmekről, sem veszélyről, csupán feletébb furcsák és természetelleneseknek hatnak a másik számára. A csuklya alól most is előre kandikál némi hófehér hajsörény tincsek, ami néha szinte kivilágít a füstöt vágható sötét homályos helyen. Mikor megszólal, Ghron csak érdeklődve fürkészi beszélgető partnerét, és csendesen kivár pár pillanatot, ahogyan átgondolja szavait, majd szólal hasonlóan nyájas és csendes hangnemben, mint eddig is*


~ Az ittenieket nem érdekel semmi csak a pénz. És süketek és vakok, ha megfelelően kérik fel őket.
Ez a hely van olyan nyugodt külseje ellenére, hogy amit itt megbeszélünk, annak ne kelljen híre óvatlan fülek számára. No meg ezt a helyet nem olyan nehéz megtalálni sem.

*Apró barátságos mosoly, enni kilátszik a sötét csukylából ha több nem is nagyon. Okkal nem veszi le a fejfedőt, hisz még ezen a részen is feltűnő és feletébb kihívó lenne egy drow jelenléte, így, hogy nem tudják mit rejt a sötét, nem fognak bajt sem csinálni belőle*


~ Ha jól emlékszem emlegettél olyat, hosz szeretnél nevet és hírt szerezni a fajtádnak, a fajtádról. Szeretnéd azt, ha olyan lehetőséged nyílna, amivel kiharcolhatod fajtád nevét a történelemben. Nem igaz?
Vagy ez netalán változott volna azóta?

*Teszi fel a kérdést csendes nyugodt hangnemben és érdeklődve kivárja a pontos választ. Nincsen ebben semmi átverés vagy él, csupán a drow meg akarja alpozni a beszélgetés lényegét és alapját.*

Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.25, 23:16

Grond

*Így hogy szembefordult Gronddal, és felállt az alak, már tényleg sokkal ismerősebb. Különösebben most sem nézi meg a vértet, majd egyszer napvilágnál. :) A meghajlást, csak egy biccentéssel viszonozza, hiszen egyfolytában picit előre hajol, hogy ne verje be a fejét. A nyájas szavakra, csak egy rövid morranással válaszol. És látszik rajta, hogy a közös nyelven nem akarja megismételni, ha egyáltalán lenne is rá szó… Nem titkolja, hogy egy kicsit lehetett volna körültekintőbb Ghron, mikor találkozóra kijelölte a helyet. :) Ám a számára is kellőképpen tágas ülőhely, azért enyhít mérgelődésein. Teljes természetességgel ül a földön, és a lilás szemeket fürkészi, kevés sikerrel. Elhelyezkedése után nem telik el fél perc sem, és megszólal. Hangja mély, kezdetben még nagyon is morgolódós.*
- Talán úgy gondolod, hogy itt kevesebb a kíváncsi fül, minta kastélyban? Vagy mért pont itt akartál velem beszélni? *Kis szünetet tart, hogy válaszolni tudjon, ha egyből akar.* Végül is te kartál velem beszélni, úgyhogy hallgatlak! Mit akarsz mondani??
*Adja át a szót a partnerének… :rohog: *

_Kauyumari (NPC/NJK)

_Kauyumari (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.10.25, 11:51

Grond

*A helyiség monotonitását megtörve, nyikorogni kezd az ajtó, mivel egy jókora kéz tárja éppen ki... Nem sokkal rá, a kéz tulajdonosa is megpróbál beférni ezen a számára kicsi nyíláson. Először csak a feje bukkan elő, majd teljesen előrehajolva, igyekszik bejutni teljesen… Mikor végre bent van, megpróbál felegyenesedni, de fejbúbja koppanása jelzi, hogy ez sem sikerült teljesen. ~Mért pont ide akarta, hogy jöjjek? Még egy ilyen, és megszorongatom ezért vkinek a torkát…~ A gondolatai tükreként vigyorog közben, ami erősen groteszk kinézetet kölcsönöz neki. Ugyanakkor körbenézve, tekintete egy csuklyás alakon állapodik meg, akinek kontúrja, pont ráillik a leírásra… Fejével a gerendákat kerülgetve, felé veszi az irányt. Ha még ott vannak, csak egy rövid tekintetett kapnak a dragonyosok, aztán már nem is figyel rájuk a gólem. Az asztalnál ülő alak túloldaláról odébb löki a székeket, majd teljes természetességgel foglal helyet a földön törökülésbe. Így feje nagyjából egy magasságba került a másikkal. Morcos hangon szólal meg:*
- Ghront?


*A hangra a sötét helységben egy csuklyás fej fordul a beérkező felé teljesen, mintha cska most venné észre, noha már érkezését követve is felfigyelt rá természetesen.
Feláll, arcáról most nem veszi le a csuklyát, de Grond nagyon jól felismerheti az utazó köppeny alól néha kivillanó finom míves páncélzatot, ami inkább dísznek van ott, mintsem valódi célja lenne, illetve az átszúrt pók emblémát.
A drow lassan áll fel, és máris közelebb lép az érkezőhöz, enyhén meghajolva felé, pusztán lilás szemei azok, amik felévillannak, a jól ismert szemek*


~ Üdvözöllek, Grond.
Örülök, hogy eljöttél, kérlek foglalj helyet.

*Hangja nyájas és igencsak baráti, noha halk és suttogó, majd int egy eléggé üressé maradt hely felé, ahol még maga Grond is tökéletesen el tudna férni, minden gond nélkül. Talán véletlenül maradt üres a hely, talán a drow gondoskodott erről.
Mindenestre maga a férfi elhelyezkedik az egyik széklen, és megvárja partnerét is, hogy helyet foglaljon. Valószínűleg eddigre műr alif van nyüzsgés magán a helyen. Mindenkinek meg van itt a maga dolga, maximum pár élesebb fül itt most a legnagyobb ellenség.
Majd Ghron csendesen megvárja, hogy a hatalmas partner először reagáljon, azaddig ő összeérinti pókszerű ujjait maga előtt*



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]