Ugrás tartalomhoz


Fotó

Alternatív rendszerek MAGUS-hoz


  • Válasz írásához lépj be
1433 hozzászólás érkezett eddig

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.26, 21:10

Üdv!

 

 

Inkább az MGT fele (lefelé kerekítve) járul levonásként a képzettségre, sisakban, sisak nélkül csak a lopakodásra.

Ez nem kevés. Mert a Teljesvért (CX-ben) 8 MGT az csak -4 levonás egy olyan sisakban amin csak egy rostély van. Szerintem ennél még egy pamut pulóver kapucnija is jobban gátolja az észlelést.

 

Az a -4 az -40% képzettségre. 



Kilhalm

Kilhalm

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 19 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.26, 21:03

Üdv!

 

 

Inkább az MGT fele (lefelé kerekítve) járul levonásként a képzettségre, sisakban, sisak nélkül csak a lopakodásra.

Ez nem kevés. Mert a Teljesvért (CX-ben) 8 MGT az csak -4 levonás egy olyan sisakban amin csak egy rostély van. Szerintem ennél még egy pamut pulóver kapucnija is jobban gátolja az észlelést.



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.26, 20:52

Üdv!

 

Szóval olvastam KLM éppen aktuális ZÖD Codex verzióját. Nekem tetszik az irányvonal.

 

Ami lenne ötletem...

 

Csörgő-zörgő, nyikorgó páncélok és sisakok: Ha a karakter ilyet visel akkor Észlelés képességpróbáját és Éberség képzettség próbáját is hátránnyal dobja, tehát kétszer dob és a kisebb érték számít.

 

Akár, bár alapesetben a rossz minőségű páncél zörög csak hangosan. A kétszeri dobás rendszeridegen. Inkább az MGT fele (lefelé kerekítve) járul levonásként a képzettségre, sisakban, sisak nélkül csak a lopakodásra.

 

Aquir Hatalomszavak:

 

 

Ezt egyelőre kihagynám, de úgy képzeltem, hogy az aquir nyelv fókuszként szolgál, főleg a Titikos Alkímiára (ez a CX-ben lefedi a TAM-ot is meg az őselemi mágiát).



Kilhalm

Kilhalm

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 19 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.26, 17:17

Üdv!

 

Szóval olvastam KLM éppen aktuális ZÖD Codex verzióját. Nekem tetszik az irányvonal.

 

Ami lenne ötletem...

 

Csörgő-zörgő, nyikorgó páncélok és sisakok: Ha a karakter ilyet visel akkor Észlelés képességpróbáját és Éberség képzettség próbáját is hátránnyal dobja, tehát kétszer dob és a kisebb érték számít.

 

Aquir Hatalomszavak:

 

Korcs, Szolga, Nemes és Titkos Dialektusai vannak. Nem született aquir számára csak a Korcs dialektus érhető el 3x-os képzettség formájában. Az illető vagy őseitől örökölte a testnedveket és Od-szerveket vagy rizikós mágikus beültetések, átlényegítések által jutott hozzá (kobra ügynökök, kráni és gorviki magitorok, stb.).

 

Az aquir nyelven elmondott varázslatok erősségéhez hozzáadódik valamekkora része az illető dialektus képességének. Korcs nyelv esetén az érték tízes része, lefelé kerekítve.Szolga esetében az ötöde, Nemes esetében az egész, Titkosnál 1,5x-e.

 

A hatalomigék is így működnek. A kimondó aurájához adunk pluszt.

 

Az Aura rendesen véd ellene, de egy nemes vagy valóvérű aquir ellen nem sok esélye van már a legtöbb ynevinek így.

 

Egy-egy dialektus ismerője 5%, 15%, 30%, 50% 70%, 85%, 90% 100% képzettségfokon megtanul egy-egy hatalomigét. Kivéve a Titkos nyelv ami kb. 3. körös, azaz improvizáció.

 

Korcs nyelv esetén a kimondásuk fizikai fájdalmat és kimerültséget okoz, a Fájdalomtűrés dobás nehézsége 30%-ról indul és minden aznap kimondott ige további 5%-kal növeli (tehát az aznapi harmadik ige próbája 40%-os nehézségű lesz).

 

Ha valaki egy korcs ellen használ hatalomszavakat akkor a korcs mágia ellenállásához adhatja hozzá Korcs Dialaktus képzettsége tízes részét. Ám ekkor is Fájdalomtűrés dobást kell tennie 30%, 50%, 70%, vagy 90% ellen (korcs, szolga, nemes, titkos dialektus). Minden aznap elszenvedett hatalomige további 5%-kal növeli a próbák nehézségét.

 

A tisztább dialektusok már ritkábban okoznak fájdalmat (ismerőik nem emberek). Egy szolga aquir annyi Od ponttal bír (annyi hatalomigét képes kimondani) amennyi az ÉP-je Egy nemes ÉP+k10, egy a titkos dialektust beszélő ÉP+2k10 Oddal bír. Ezután minden kimondott ige k3 ÉP sebet okoz.

 

Az alacsonyabb dialektus ellen fokonként +10%-ot kap az illető a Fájdalomtűrésűre. És a hatalomigéket először saját Od pontjaival is semlegesítheti. 

 

 


Módosította Kilhalm: 2019.05.26, 17:21


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4623 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 17:53

 

 Persze vigor és harci turbók is jók lennének, de kezdő karaktert építünk.

 

Itt kezdek a szerény SaWo tudásom szürke zónájából is kifutni, de ahogy Bulldy is írta, a kezdő Veszett Ynev karakter +5 fejlesztéssel vagy mennyivel indul (ez 5 játékalkalom?).

 

Másképp nézve egy kezdő M* kalandozó hellyel-közzel egy 3. tsz AD&D karakternek felel meg (mondjuk 1-3rd ed szerint). 

 

 

 

Seasoned szinten (4 extra fejlesztés) már elég erős karaktereket lehet összehozni. Ha nem bánja a csapat, hogy nem lovaggal és varázslóval, hanem fegyvernökkel és varázsinassal indulnak, akkor mondjuk a novice is megfelelő.

(néhány koncepcióhoz sok előny és fejlesztés kell, itt lehet, hogy nem lesz készen a karakter egy darabig, ha novice-ként indul. Pl. paplovag: "illene" normális strength és vigor, de a speciális mágia miatt kellene spirit is. Plusz legalább az arcane background: miracles/faith, és a champion előny. Ez öt fejlesztés, novice karakternek pedig - ha ember - három van. Így valószínűleg későbbre tolódik a champion, a d8 vigor és/vagy spirit)

 

 

Erőszint: a mágus elég játékosbarát az AD&D-hez képest, sokkal könnyebb a második szintre lépés, és vannak speciális szabályok amik védik a játékosokat. (túlütés, morális szabály, stb.)

Ennél kicsit még kedvezőbb a SaWo: oké, hogy van robbanókocka sebzésre, de a tapasztalatom szerint igen ritka a karakterhalál (egy-két benny-t lehet be kell áldozni), bár még magas szinten is előfordul, ha óvatlan vagy vakmerő egy játékos. Nagyjából úgy tudnám hasonlítani, hogy egy kezdő SaWo karakter Ad&d-ben olyan harmadik-negyedik szintűnek számítana, 20 játékalkalom után pedig olyan hetedik szintűnek. Sokkal laposabb  fejlődési görbe, nincsenek igazán béna, de félisteni karakterek sem.


Módosította galu22: 2019.05.16, 17:55


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 13:40

 Persze vigor és harci turbók is jók lennének, de kezdő karaktert építünk.

 

Itt kezdek a szerény SaWo tudásom szürke zónájából is kifutni, de ahogy Bulldy is írta, a kezdő Veszett Ynev karakter +5 fejlesztéssel vagy mennyivel indul (ez 5 játékalkalom?).

 

Másképp nézve egy kezdő M* kalandozó hellyel-közzel egy 3. tsz AD&D karakternek felel meg (mondjuk 1-3rd ed szerint). 



DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 708 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 12:46

Ha felkeltette az érdeklődésed, itt van egy magyarra fordított Savage Worlds "quick start" kiadvány részben szintén Bulldy-tól:
http://lfg.hu/55783/hirek/savage-worlds-alapok-magyarul-probamenet/

 

Pontosabban 99.9%-ban Bulldy-tól. :ok:

 

Egyébként az a koncepció hibátlan, hogy az egyes iskolák Edge / Hindrance "csomagokat" jelentenek, persze úgy, hogy nulla legyen az "egyenleg".

 

Pl. fejvadász kap induláskor pszi használatot, jobb orvtámadást, vagy valami gyengébb harcművészetet, de ugyanakkor hátrányokból keményen kapja pl. a klán felé a Vow / Code of Honor (Major)-t, Enemy / Wanted (Major)-t a rivális klán felé, vagy ha renegát, akkor a sajátja felé (is).



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4623 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 12:00

A maradék 10% a klán, a speciális fegyverzet meg a slan-diszciplínák?


Ha SaWo-t játszom, akkor általában valamilyen koncepcióból indulok ki. Az, hogy kezdő ereni embervadász vagy "civil ördögi szerencsével" ebből a szempontból mindegy.

Nagyjából átnézem, hogy mik azok a dolgok, amik a koncepció alappillérei, mi az ami egy kezdőnek is "rögtön kell", és mi az, amit később is ráérek megszerezni. Fejvadásznál/bérgyilkosnál nekem rögtön kell egy életképes harcérték, stealth, notice és agility. Persze vigor és harci turbók is jók lennének, de kezdő karaktert építünk.

Fejvadásznál a slan diszciplínákat, különleges klánfegyvereket valószínűleg később (veteran/legendary szinten) kezdeném el megvenni, mert van ami fontosabb a koncepcióhoz. (pl. szerintem a danger sense előrébb van a fontossági sorrendben)
SaWo-ban (sem) rakható össze egy Messorhoz hasonló figura kezdő szinten.

Egyébként ezért is viszonylag nehéz nem elrontott paplovagot, druidát és erdőjárót összerakni, mert sok minden kéne rögtön.


erre írtam, hogy kezdőként elég nagy a fedés egy klános fejvadász és egy szóló bérgyilkos között.

Módosította galu22: 2019.05.16, 12:01


Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6489 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 10:19

Íme a versenyre beküldött változat:
http://lfg.hu/68051/rpg/rpg-fejlesztes/bulldy-veszett-ynev/


Egyelőre ez az egyetlen "hivatalos" verzió. :)

(Az 5E pedig már régi, anál szerintem van újabb.)

Bulldy

Módosította Bulldy: 2019.05.16, 10:20


strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8048 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 09:53

Strato, belinkelheted a Veszett Ynevet is akár, szintén fent van az lfg-n. ;)

 

Valamiért az volt bennem, hogy ott van az aláírásodban, de ott "csak" az Ynev5E szerepel. Betehetnéd emezt is, ha van/lesz publikus verzió belőle. :)

Íme a versenyre beküldött változat:
http://lfg.hu/68051/rpg/rpg-fejlesztes/bulldy-veszett-ynev/



tar242

tar242

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 776 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 09:25

Hűűű, köszi! A célirányosításhoz különösen jól jön, mert én tényleg elkezdtem gondolkodni azon, hogy egy-egy ikonikus Ynevi szervezethez való csatlakozás milyen hátrányokkal/előnyökkel járhat.

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6489 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 09:21

Strato, belinkelheted a Veszett Ynevet is akár, szintén fent van az lfg-n. ;)

(Én telefonról fórumozva nem vállalkozok ilyesmire. :P )

Bulldy

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8048 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 09:06

Ha felkeltette az érdeklődésed, itt van egy magyarra fordított Savage Worlds "quick start" kiadvány részben szintén Bulldy-tól:
http://lfg.hu/55783/hirek/savage-worlds-alapok-magyarul-probamenet/

 

Angol nyelven elérhető egy Lankhmar témájú is:
https://www.peginc.com/store/savage-worlds-test-drive-lankhmar/

 

Meg egy horror kaland köré felépített verzió is:

https://www.peginc.com/store/test-drive-savage-worlds-the-wild-hunt/

 

Ha jól csalódom, mindegyik az eggyel ezelőtti, azaz a Deluxe Edition szabályait használja.

A bennük felsorolt előnyök és hátrányok segíthetnek az itteni diskurzus célirányosításában is.



tar242

tar242

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 776 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 08:44

A kibontandóbb kérdés: Mi az a TOP 12 szervezet, amit a fenti módon kidolgozva be kellene tenni egy alapkönyvbe? Milyen hátrányokat adna egy-egy iskola és mit támogatna? (Nem kell ismerni a SaWo-t a válaszhoz, az ötletelés is segít, a mechanikát majd mellérakom én.)

 

 
Ikonikus mágus iskolák:
Én fordítva csinálnám, hogy minden archetípusra legyen egy-egy példa. Kb így:

...
- tudós fajta* (Adron/Krad/Dreina)
....

 
*szerintem ez a legfontosabb. A knowledge skillek/scholar miatt sokkal könnyebb hasznos civil karaktert csinálni SaWo-ban, mint mágusban. Erre jó lenne egy példa, tudós, hadvezér, nem mágikus orvos, kereskedő, stb.
Mágusban lehetsz író/költő - ha mondjuk harcos vagy tolvaj karakterosztályú vagy, de kapsz olyan tudást is, ami nem kell a koncepcióhoz. (tolvajképzettség, bárdmágia vagy harcos harcérték)


És az ilyen "tudós" a típusú karakter mellé, mint példa szervezetet esetleg lehetne mondjuk a "Sigranomoi Egyetemet" társítani, mint tipikus, ezzel foglalkozó iskolát.

(OFF)Ahogy beszéltek róla egyre jobban tetszik ez a SaWo - egyszerű, letisztult, pörgős, modern rendszernek tűnik kismillió képzettség, dobáskód és mechanika nehézkessége nélkül, ugyanakkor egyedi karakterek létrehozatalára alkalmasnak (/OFF)


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 06:17

 

edit: SaWo-ban mindegy, hogy fejvadásznak vagy tolvajnak hívsz egy lopakodós-kommandós gyilkost. 90%-ban ugyanazokat az előnyöket venném fel, ha ilyen karaktert szeretnék. (assassin, danger sense, thief, quick draw, rapid attack... agility-melee-stealth-climb-notice fejlesztések. Esetleg ambidextrous-two fisted). 
 

 

A maradék 10% a klán, a speciális fegyverzet meg a slan-diszciplínák? 

 

Az ilyen testőr-szerű védelmi miniszter persze más kérdés.

 

 

A milyen micsoda? Csak nem egy több száz éves kráni szabad vadászra gondolsz? :))



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4623 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 05:53

Természetesen kifutottam az időből, és már nem lehet szerkeszteni.


Talán érdemes lenne Erionra kidolgozni a példákat, mert ott tényleg minden van. Még (szuke) a harcművészek, kardművészek, fejvadászok is beleférnek a hivatalos kánonba. (ha jól emlékszem Kobrák, govikiak és maffialeszámolások is vannak, szóval az erdőjáró klisén kívül mindenre van helyi példa)

Módosította galu22: 2019.05.16, 05:53


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4623 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.16, 05:41

Ezek mondjuk nem igazán ikonikusak, ellenben fejvadászok nagyon kellenek (elvégre kommandósfantazi).


Ez a kettő, valamilyen tolvaj és valamilyen erdőjáró-ranger-barbár azért kell, mert ezeket nem egyszerű SaWo-ban összerakni elsőre. Nem az ikonikus mágus voltuk miatt, hanem a "hogyan lehet megcsinálni egy ilyet SaWo-ban" miatt szükségesek.

Egyébként nálunk nem volt ritka az erdei karakter (főleg elfek, vagy Arel papjai).

A tolvaj igen... De az főképp azért, mert a fejvadász és bárd osztály kb. tud mindent amit a tolvaj, csak még mást is mellé. Viszont SaWo-ban ez nem így van, megállhat a saját lábán egy tolvaj egy fejvadásszal egy csapatban is.


edit: SaWo-ban mindegy, hogy fejvadásznak vagy tolvajnak hívsz egy lopakodós-kommandós gyilkost. 90%-ban ugyanazokat az előnyöket venném fel, ha ilyen karaktert szeretnék. (assassin, danger sense, thief, quick draw, rapid attack... agility-melee-stealth-climb-notice fejlesztések. Esetleg ambidextrous-two fisted). Az ilyen testőr-szerű védelmi miniszter persze más kérdés.
 

- karizma alapú karakter (boszorkány vagy bárd)
Ezekből mindkettő kell.


Valószínűleg igen.
Nagy különbség a SaWo és a Mágus közt, hogy a meggyőzésnek, mellébeszélésnek, gúnyolásnak, stb. konkrét játéktechnikai előnye is van, ezt valahogy be kell mutatni annak, aki nem ismeri a rendszert. Erre szerintem érdemes lenne ellőni egy-két előre legyártott klisét.
(egy olyan karakter, aki nem mágus, nem "zsivány", nem tud harcolni még lehet hasznos bármilyen jelenetben, a bunyót is beleértve. Ha van egy csomó knowledge alapú ismerete, és tanul taunt képzettséget mindig lesz valami, amit csinálhat)

Módosította galu22: 2019.05.16, 05:48


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.15, 22:24

 

Ikonikus mágus iskolák:

 

- besurranó gyilkos (toroni, kobra, stb.)

- erdőjáró (mondjuk sirenari vagy yllinori)

(...)

 

Ezek mondjuk nem igazán ikonikusak, ellenben fejvadászok nagyon kellenek (elvégre kommandósfantazi).

 

- karizma alapú karakter (boszorkány vagy bárd)

 

 

Ezekből mindkettő kell. 



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4623 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.15, 20:31

A kibontandóbb kérdés: Mi az a TOP 12 szervezet, amit a fenti módon kidolgozva be kellene tenni egy alapkönyvbe? Milyen hátrányokat adna egy-egy iskola és mit támogatna? (Nem kell ismerni a SaWo-t a válaszhoz, az ötletelés is segít, a mechanikát majd mellérakom én.)

 

 

A Streets of Bedlam nevű konverzióban van olyan, hogy lehet karakterkliséket választani a normál kezdő előnyökön-hátrányokon kívül. Mindegyik 0 végösszegre van kihozva. Ez ilyen "nem Sin City" játék.

 

Két példa:

 

Bulldog

(főjellemző)"I've had worse than they can dish out": +1 vigor kocka soron kívül

(edge) "Take a punch. Keep. Going.": zúzó sebzésre benny felhasználása nélkül dobhat egy próbát, a siker és minden emelés semlegesít egy sebet. Lőfegyverek, kések, stb. ellen nem működik.

(hindrance) "walks into trouble". Soha nem göngyölíthetsz fel egyetlen ügyet sem anélkül, hogy verekedned kellene. Valaki mindig útban van, semmi nem megy simán.

(Hindrance)"choose your baggage". választható hátrány: vengeful (major), shellshock/paranoia (major), habit (major; painkiller, booze, other), constant reminder (emlék, aminek a megtartásáért bármit megtesz, "death wish"-nek számít)

 

Monster

(főjellemző) +1 vigor, +2 strength kocka, lassúnak számít (pace 4+1d4)

(edge) dramatic entrance. Ha megjelensz egy jelenetben, valami apróság történik ami kiemeli, hogy egy badass van a jelenetben. (villámlik, mindenki elhalkul, a háttérben van egy baleset, stb.)

(edge) bulletproof. Bármilyen sebzésre dobhat vigor próbát, minden emelés és siker semlegesít egy sebet. Narratívában zúzódásként, "csontot nem ért" lövésként, stb. marad meg. Benny-t nem kell költeni rá, de cselekedetnek számít.

(Hindrance). Looks guilty. Gyakorlatilag az első ember, akit bárki megvádol, a zsaruk elsőként őt hozzák be bármi miatt, stb.

(hindrance) choose break point. trigger (meg kell határozni egy trigger eseményt. Ha bekövetkezik, erőszakosan fogsz viselkedni véletlenszerűen meghatározott célpontok ellen) comfortably numb (ha más akar megnyugtatni, vagy meggyőzni -4 büntetést kap a dobásaira. Előbb-utóbb lesz olyan, hogy hallgatni kéne másra, de nem tud meggyőzni...) Twisted perspective (szabadon választható major dilusion/code of honor/deathwish

 

 

 

 

 

Ikonikus mágus iskolák:

Én fordítva csinálnám, hogy minden archetípusra legyen egy-egy példa. Kb így:

- tolvaj (szürkecsuklyás vagy kobra)

- besurranó gyilkos (toroni, kobra, stb.)

- erdőjáró (mondjuk sirenari vagy yllinori)

- lovag/bajnok (Uwel, Arel, Darton, Krad szerintem jól játszható)

- tudós fajta* (Adron/Krad/Dreina)

- karizma alapú karakter (boszorkány vagy bárd)

- három fajta mágiahasználó. Egy slan, egy varázsló, egy pap. Szerintem Tiadlan vagy Niare/Pyarron vagy Doran/valamilyen pyar pap vagy Sogron

- egy agility és egy strength alapú harcos (talán itt lehetne legkönnyebben behozni, hogy elf/törpe)

 

Ez 11 típus, szerintem ezek alapján bármit meg lehet csinálni otthon. Csak az a lényeg, hogy megmutasd hogyan lehet kigazdálkodni az életbevágó ismereteket novice szinten. (paplovag és erdőjáró azért nem egyszerű, mert a legfontosabb edge pont olyan főjellemzőhöz tartozik, amit amúgy nem fejlesztenél)

 

*szerintem ez a legfontosabb. A knowledge skillek/scholar miatt sokkal könnyebb hasznos civil karaktert csinálni SaWo-ban, mint mágusban. Erre jó lenne egy példa, tudós, hadvezér, nem mágikus orvos, kereskedő, stb.

Mágusban lehetsz író/költő - ha mondjuk harcos vagy tolvaj karakterosztályú vagy, de kapsz olyan tudást is, ami nem kell a koncepcióhoz. (tolvajképzettség, bárdmágia vagy harcos harcérték)


Módosította galu22: 2019.05.15, 20:35


Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6489 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.05.15, 19:39

Természetesen lesznek kidolgozott iskolák, amikkel el lehet kezdeni a játékot.

Az iskolaalkotási metódus ismertetése ahhoz kell, hogy a mesélő később megcsinálhassa a saját iskoláit, pl. Gianagi Vízvarázslókat vagy Hassidis gladiátorokat. ;)

Az ÚTK iskolái jó ötlet, majd szerzek egyet. :D

Bulldy


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]