Ugrás tartalomhoz


Fotó

Alternatív rendszerek MAGUS-hoz


  • Válasz írásához lépj be
1517 hozzászólás érkezett eddig

Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5433 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.11, 10:22

Elnézve a beszélgetést, csak magamat tudom ismételni: ha M*, akkor kell a saját rendszer, ami vagy tök új, mozaikmágiával meg mindennel, vagy valamelyik régebbi M* rendszer variációja, vagy nem M*, hanem azt kukázva, egy létező rendszer Ynev világán, de azt ne hívják M*-nak.



Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6564 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.11, 10:02

A MAGUS anno az AD&D nyomdokain készült, ahol szintén volt "E" típusú méreg, ami rontott mentőn megöl, sikeres mentőn 20 hp-t sebez. Ilyen őssel nem véletlen, hogy a MAGUS boszorkánymesterei keverhetnek halál/bénulás mérget. (Az már apróság, hogy a szülő rendszerben egy magas szintű harcos jó eséllyel megdobta a mentőt, míg MAGUS-ban ha EGS-re nem jött ki 20-as érték kb megszívtad.)

A privát véleményem az, hogy ha a MAGUS a D&D5E-ből származna, simán itt is csak XdY méreg sebzést okozna egy méreg, amit CON mentő felez. (Persze 5E-ben is vannak szívatások, pl. Megmérgezett állapot, ami rontja a dobások hatékonyságát vagy a Hullaféreg-tinktúra, ami nem sebez, de paralizál.)

Bulldy

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.11, 09:16

 

A mentő képességtől függően -3-tól +3-ig, plusz szinttől függően +2-től +6-ig (proficiency esetén), 

 

Tehát végül is az 1. és a 20. tsz karakter mentője között pusztán szintből 4 különbség van, méghozzá d20-on.

 

Komoly.

 

Még mindig Izzó Idegek:

Ha nem a részeredményt nézed, hanem a végeredményt, akkor egy vesztes "csata" után ez az. 

 

 

k6+4 kör a varázslat hatóideje, tehát megúszhatja "egy harcon belül is", pszit használhat, tehát megtolhatja az egészségét, plusz 5 szegmens a varázslat bevetése, szóval annak a végét is meg kell érni... 

....a KM dönthet úgy, hogy egy össze-vissza csapkodó valakit mégsem automatikusan lehet torkon szúrni... 

...ésatöbbi, ésatöbbi...

 

Mégis, a legfontosabb, hogy a M*, mint kommandósfantasy esetén valahogy a magasabb kockázat miatt sokkal jobban meggondolják a karakterek az összecsapásokba belemenést - ideértve az NPC-ket is természetesen. 



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 954 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.11, 08:39

 

"Melyik régebbi kiadásban "ÖL MEG" "BÁRKIT" az alap, erősítetlen Izzó Idegek?"

Egészségpróba véd ellene (ami nem javul szintekkel),

 

 

Tehát akkor mégsem öl és mégsem bárkit automatikusan. Plusz mennyivel nő 5th-ben a mentődobás?

 

Ha nem a részeredményt nézed, hanem a végeredményt, akkor egy vesztes "csata" után ez az. Pláne ha nem csatában kapja.

 

A mentő képességtől függően -3-tól +3-ig, plusz szinttől függően +2-től +6-ig (proficiency esetén), míg a célszámok általában 8 + képesség skill + proficency, tehát azonos szintű azonos képességű ellenfelek között a védőnek elég 8-at dobnia d20-szal. Sikeres mentő esetén vagy csökken a hatás, vagy nem jön létre egyáltalán. Azért így nem igazán save-or-die, még ha egy Hold Person hasonlóan durva tud lenni (ott harcban minden kör végén lehet új mentőt dobni).

 

Nem mondom, hogy jobb vagy rosszabb, de más designt kapott a korábbiakhoz, és a M*-hoz képest.


Módosította kukac: 2019.09.11, 08:40


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.10, 21:17

A mérgekkel való jaték fun... amíg a mesélő is el nem kezdi használni. 

 

Ugye nem feltételezted, hogy most újat mondtál? 



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.10, 21:13

"Melyik régebbi kiadásban "ÖL MEG" "BÁRKIT" az alap, erősítetlen Izzó Idegek?"

Egészségpróba véd ellene (ami nem javul szintekkel),

 

 

Tehát akkor mégsem öl és mégsem bárkit automatikusan. Plusz mennyivel nő 5th-ben a mentődobás?

 

Túlütés helyett van kritikus találat és szintekkel javuló sebzéskódok/több körönkénti támadás. Nem lassulnak be a harcok magas szinten sem, 5-6 körös csaták vannak jellemzően egy nehéz kihívásnál.

 

 

Tehát akkor végül is az ugyanannyi ingame körre mégis többet kell dobálni, plusz jobban támogatja a "bemegyünk oszt hent" játékot, hogy ha elméred az ellenfelek erejét, akkor is csak ritkán nulláznak le rögtön, van esély karakterhalál nélkül lelépni.

 

"És ezek után miért M*?"

Leírtam pár oldallal korábban, hogy nekem miért mágus a mágus, mitől érdekes ynev. 

 

 

Amit én írtam le, hogy mitől M* a M*, annak nagy részét nem sikerült megragadnod :)


Módosította KLM: 2019.09.10, 21:14


Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6564 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.10, 17:38

Lehet átnevezni varázslatokat. Egy Tasha's Hideous Laughter ugyan azt eredményezi, mint egy Izzó Idegek: a célpont fetreng a földön és képtelen érdemben cselekedni. Hogy közben röhög vagy rohama van, már csak leírás kérdése.

Pszi alapfokra lehet azt mondani, hogy minden kulcs karakternek van: ezért képesek mentőt dobni mindenféle ellen. Ez annyit von magával, hogy lesz, aki nem dobhat mentőt. Ez lehet elsőre tápnak hangzik, de emeli a kalandozók kiaf***agyerek-faktorát, hogy csíra ellenfelek képtelenek ellenállni a varázslataiknak, képességeiknek.

Bulldy

Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1199 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.10, 14:55

"Melyik régebbi kiadásban "ÖL MEG" "BÁRKIT" az alap, erősítetlen Izzó Idegek?"

Egészségpróba véd ellene (ami nem javul szintekkel), és ha elvéted a mentőt, akkor a csatában már nem veszel részt, ezért írtam bárki ellen halálosnak (nyilván utána még kell kapnod egy támadást is, ami dobás nélküli túlütés lesz a magatehetetlenség miatt). ETK-ban a leghalálosabb, mert UTK-ban a pontelosztás miatt ritkán látni alacsony egészségű karaktert. Trakigusan szar varázslat, a vörös halál legalább csak magas szinten save or die. Whatever, side discussion.

 

"Akárcsak a túlütés, íjász-szabály és persze a halál/görcs mérgek eltűnése..."

Igen, ezek mind a save or die mechanika részei, és örülök az eltűnésüknek.

Túlütés helyett van kritikus találat és szintekkel javuló sebzéskódok/több körönkénti támadás. Nem lassulnak be a harcok magas szinten sem, 5-6 körös csaták vannak jellemzően egy nehéz kihívásnál.

Íjász szabály nem fog hiányozni, főleg mivel az íjász sebzése is nő, így a lőfegyverek semmivel sem kevésbé halálosak, mint a közelharci fegyverek. 

A mérgekkel való jaték fun... amíg a mesélő is el nem kezdi használni. Ha szeretnél, akkor szívfájdalom nélkül mesélhetsz DnD5-ben is halálos mérgeket, a rendszer nem akadályoz benne - max. annyiban, hogy az alapkönyv nem részletez ilyen mérgeket, de szerencsére elég egyszerű egyet imprózni: ha nincs meg a con mentő, akkor meghaltál.

 

"És ezek után miért M*?"

Leírtam pár oldallal korábban, hogy nekem miért mágus a mágus, mitől érdekes ynev. A mozaikmágia nincs ezek között, szerintem a mágus ennél sokkal több - az állandó toldozásra-foldozásra szoruló mozaikmágia nélkül játszunk jó ideje (nincs a partiban varázsló), és abszolút átjön a mágus hangulata, szóval már konverzió előtt meg tudom mondani, hogy utána miért maradna M*.



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.10, 11:36

A tapasztalati és szakrális mágia DnD5-re közepes kihívás, nyilván bizonyos varázslatok kimaradnának, mások meg jelentősen átalakulnak, de ennek jó oka lenne. Akinek hiányzik, hogy izzó idegekkel 7 manából megöljön bárkit, az játszhat a régebbi kiadással tovább 

 

 

Melyik régebbi kiadásban "ÖL MEG" "BÁRKIT" az alap, erősítetlen Izzó Idegek?

 

 A save or die hatások eltűnése, 

 

 

Akárcsak a túlütés, íjász-szabály és persze a halál/görcs mérgek eltűnése...

 

A mozaikmágia mindenképpen kuka, 

 

 

És ezek után miért M*? 


Módosította KLM: 2019.09.10, 11:38


Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1199 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.10, 10:47

A tapasztalati és szakrális mágia DnD5-re közepes kihívás, nyilván bizonyos varázslatok kimaradnának, mások meg jelentősen átalakulnak, de ennek jó oka lenne. Akinek hiányzik, hogy izzó idegekkel 7 manából megöljön bárkit, az játszhat a régebbi kiadással tovább - a többieknek ott lesz mondjuk a hold person, ami nem teljesen broken. A save or die hatások eltűnése, a fegyverforgató kasztok egy szintre kerülése a varázshasználókkal, a tervezhető kihívások bőségesen kárpótolnak azért, hogy elveszítünk/átalakítunk néhány broken signature varázslatot (átváltoztatás csókja polymorph, szétzúzás shatter, földnyitás entangling roots, stb.). A mozaikmágia mindenképpen kuka, legjobb esetben hangulatában egy-egy kasztképesség emlékeztet rá (metamágia, bővíthető varázslatrepertoár). Már ehhez is tesztelni kellene, mert a metamagic alapvetően sorcerer képesség, de Yneven a wizardhoz tartozna - szóval itt már nehezedik a konverzió.

 

Amit nem tudok teljesen elképzelni, hogy mi lenne a pszivel, ami eléggé meghatározó játékelem, de sosem volt balanszolva, ezért egy az egyben nem lehet átvenni. Valamiféle  "pyarroni pszi" feat-ben gondolkodom (magic initiate átnevezve), ez ugye cantripeket ad (telekinézis a mage hand, telepátia a message, tulajdonságnövelés a guidance, fájdalomokozás a shocking grasp, fájdalomcsillapítás a spare the dying, stb) és egy 1. szintű varázslatot, ami egy "mesterfokú" alkalmazás lenne. A kyr és slan pszi már kasztképesség volna (a harcművészek ki pontja, vagy a wizard arcane recovery képessége). Nyilván ez azt okozza, hogy a kezdő karakterek plusz egy ASI-val/feat-el kéne induljanak, amiből választhatják a pyarroni pszit (hogy már kezdő karakter is birtokolhassa), vagy költhetik másra. 

A másik fejtörést okozó dolog az egyedi istenekkel/vallásokkal foglalkozni. A vallási megkötések hangulatosak, és nem kéne őket veszni hagyni. Viszont a dnd5 generic cleric/paladin nem rendelkezik ilyesmivel. Tehát ha teszünk be megkötést, akkor itt balanszolni kell, ami mindig veszélyes rendes tesztelés nélkül. Valami olyan listában gondolkodom, hogy az istenek felsorolva, mellettük a játéktechnikai megkötése az adott istennek, mellette az a pár plusz varázslat, amiket ad a szokásos + domain spellek mellé.

 

Őszintén szóval nem tudom mekkora meló egy minimál konvertálás, de egy nagyon jó konvertálás biztosan sok idő - mert ehhez már tesztelni is kell, nem elég átnevezni bizonyos képességeket vagy megfeleltetni/kihagyni valamit a régi játékból. Első körben valszeg egy butított verziót csinálnék, amiben még nincs átírt wizard, egyedi istenek megkötése/varázslata, pszi feat. Ha ez kész, és a konverzió 100%-ig játszható, akkor kéne foglalkozni ezekkel a tesztelést igénylő részekkel. Az az igazság, hogy ha a konvertáló nem tesztel rendesen, még akkor is jó eséllyel játszhatóbbat alkot, mint a mágus volt (egyszerűen nem lehet annyira eltolni a dolgokat a dnd spell listájával).

 

 



Cain

Cain

    Walkin' Dead

  • Fórumita
  • 1309 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.10, 09:05

Persze új játékosok esetében ez nem gond, hiszen maga a világ nem követeli meg azokat a varázslatokat, csak a játékosi hagyomány, viszont hiába megendgedő az ember, és engedi el a régi képzettségrendszert, tulajdonságokat, ..., szóval mindent, ha játék közben a kedvenc (mondjuk) bárdjával nem lesz képes arra, amire mindig is volt, akkor az neki már nem M.A.G.U.S. lesz.
 

 

Ebben szerintem nincs igazad. Ha csak a D&D különböző verzióit nézzük, akkor sem lehet 5-ben 100%-ig reprodukálni egy 4. kiadású varázshasználót, és a 4. kiadásban meg pláne nem egy 3. kiadásút. A kifejezetten legjellemzőbb varázslatokon (magic missile, fireball, stb) kívül leginkább az azonos "életérzés" a cél, nem a pontos másolat ha egy szerepjáték kiadást vált.



DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 736 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.07, 13:01

 
(Éppenséggel ha a CX alapkönyből és a grimóból kigyomláljuk az átfedéseket, akkor oldalszámban ÖSSZESEN is alatta leszünk a ZÖLDnek vagy az ETKnak... Mindenesetre ha egybe is rakjuk, akkor is úgy kell megoldani, hogy az egyszeri tapasztalati mágiahasználóra vágyó pléjer úgy tudjuk karaktert generálni és játszani, hogy a többi kaszt és különösen a mozaikmágus részeit ne kelljen átolvasnia).
 
Szóval - ahogy látom - kell egy átfogó mágiaelmélet, majd abból levezetve pár "kaszt". Meg ugye a kb. mindenkinek elérhető pszi (ami nélkül meg kb. nincs mágiaellenállás, de az meg elég bután néz ki). 
 ...

A másik, hogy nyugodt szívvel lehet, sőt kell kihajigálni egyes varázslatokat, másokat meg be kell tenni, a lényeg az, hogy amikor a mestere elengedi az akolitát, akkor már legyen egy olyan mágikus eszköztára, amiből "meg tud élni".

A magam részéről ráadásul a rontásokat, természeti mágiát meg a villámmágiát is 1-2 varázslattal letudtam, hasonlóan a ZÖLD/ETK méregmágiájához. 

...

Illetve későbbre legyen opció az ősmágiákra is - az egyébként nem baj, ha két ősakvér mágiája ugyanúgy eltér egymástól, mint bármelyiküké az egyébként egységesebb óelf mágiától.

 

Legyen így, bár szerintem alapkönyvben továbbra sincs hely jól kifejtett mozaikmágiára, ha van benne normális világleírás, "miazazerpégé", KM-kalauz, tartalomjegyzék, karakterlap, térkép, stb.

 

Persze, csak ha nem akarunk egy 600+ oldalas, "AK"-utánzat nehezékkel utazgatni...



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.07, 10:53

és @Cundior

 

Mozaikmágia a kivétel, ott tényleg le kell hajtani az jampigallért, de a magas mágiát, és a mélllllyebb mágiaelméleti fejtegetéseket meghagynám egy külön kiegészítőben, az alapkönyvben erre egyszerűen nincs elég hely.
Lásd Codex Grimoire... persze ha valaki átírja Nyúl átfogó mágielméletét Ynev-re, annak csak ripszekt.
:sor: :ok:

 
:pirul: :D
 
(Éppenséggel ha a CX alapkönyből és a grimóból kigyomláljuk az átfedéseket, akkor oldalszámban ÖSSZESEN is alatta leszünk a ZÖLDnek vagy az ETKnak... Mindenesetre ha egybe is rakjuk, akkor is úgy kell megoldani, hogy az egyszeri tapasztalati mágiahasználóra vágyó pléjer úgy tudjuk karaktert generálni és játszani, hogy a többi kaszt és különösen a mozaikmágus részeit ne kelljen átolvasnia).
 
Szóval - ahogy látom - kell egy átfogó mágiaelmélet, majd abból levezetve pár "kaszt". Meg ugye a kb. mindenkinek elérhető pszi (ami nélkül meg kb. nincs mágiaellenállás, de az meg elég bután néz ki). 
 

Spoiler

 

A másik, hogy nyugodt szívvel lehet, sőt kell kihajigálni egyes varázslatokat, másokat meg be kell tenni, a lényeg az, hogy amikor a mestere elengedi az akolitát, akkor már legyen egy olyan mágikus eszköztára, amiből "meg tud élni".

A magam részéről ráadásul a rontásokat, természeti mágiát meg a villámmágiát is 1-2 varázslattal letudtam, hasonlóan a ZÖLD/ETK méregmágiájához. 

 

- - - 

 

Illetve későbbre legyen opció az ősmágiákra is - az egyébként nem baj, ha két ősakvér mágiája ugyanúgy eltér egymástól, mint bármelyiküké az egyébként egységesebb óelf mágiától.



Cundior

Cundior

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 600 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.07, 09:10

Nem tudom pontosan hogy értitek ezt a varázslatok kikukázása, illetve más varázslatok ynevisítése dolgot, de szerintem ez egy érzékeny téma, mert a varázshasználó kasztok majdhogynem teljes egészükben megegyeznek a varázslatlistájukkal. Persze van mit rendbetenni, mindig is voltak aránytalan hülyeségek, de míg mondjuk egy ynevi fejvadász mibenléte hitelesen leírható más, új fogalmak segítségével is, addig például egy ynevi tűzvarázsló a konkrét varázslatai miatt az, ami.

Persze új játékosok esetében ez nem gond, hiszen maga a világ nem követeli meg azokat a varázslatokat, csak a játékosi hagyomány, viszont hiába megendgedő az ember, és engedi el a régi képzettségrendszert, tulajdonságokat, ..., szóval mindent, ha játék közben a kedvenc (mondjuk) bárdjával nem lesz képes arra, amire mindig is volt, akkor az neki már nem M.A.G.U.S. lesz.

Valóban ez a rész a neheze az egésznek, hogy működőt és jót kell csinálni, de szerintem semmiképpen sem kihagyással.

DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 736 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.07, 07:59

Ott is megy a hülyeség és az aránytalanság (isteni és tapasztalati mágia). A varászlatok egy része (ETK) kukába való, UTK szerint a varázshasználókat kemények sarokba szorították.

 

 

 

KLM

Melyik kiadás szerint? Vagy hogy?

 

Jogos: ETK-ra értettem, annál jobban nem bonyolítanám, és természetesen egy csomó varázslat kuka, vagy összevonható.

És: ha a meglévő M* varázslatokat/mágiaelméletet akarja az ámber' átpasszírozni egy másik rendszerbe (egytől egyig :shootme: ), az nehéz lesz. De ha az új rendszer varázslatait kellene módosítani/bővíteni/"ynevesíteni", az már egy barátibb szcenárió, és sokkal több értelme van szvsz.

Mozaikmágia a kivétel, ott tényleg le kell hajtani az jampigallért, de a magas mágiát, és a mélllllyebb mágiaelméleti fejtegetéseket meghagynám egy külön kiegészítőben, az alapkönyvben erre egyszerűen nincs elég hely.

Lásd Codex Grimoire... persze ha valaki átírja Nyúl átfogó mágielméletét Ynev-re, annak csak ripszekt.

:sor: :ok:



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.06, 12:31

 

Amint rátérünk a varázstudókra, onnantól tök mindegy, hogy konverzió vagy saját találmány - az nagyon nagy munka.

 

A Mozaikmágia valóban az, de az isteni / tapasztalati mágiahasználóknál egyáltalán nincs nagy gubanc. Szvsz.

 

 

Melyik kiadás szerint? Vagy hogy? 



Dallasz

Dallasz

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2375 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.06, 11:55

 

Amint rátérünk a varázstudókra, onnantól tök mindegy, hogy konverzió vagy saját találmány - az nagyon nagy munka.

 

A Mozaikmágia valóban az, de az isteni / tapasztalati mágiahasználóknál egyáltalán nincs nagy gubanc. Szvsz.

 

Ott is megy a hülyeség és az aránytalanság (isteni és tapasztalati mágia). A varászlatok egy része (ETK) kukába való, UTK szerint a varázshasználókat kemények sarokba szorították.



DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 736 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.06, 10:38

Amint rátérünk a varázstudókra, onnantól tök mindegy, hogy konverzió vagy saját találmány - az nagyon nagy munka.

 

A Mozaikmágia valóban az, de az isteni / tapasztalati mágiahasználóknál egyáltalán nincs nagy gubanc. Szvsz.


Módosította DiMalto: 2019.09.06, 10:39


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11638 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.06, 08:59

Nah, mi azt mondtuk, hogy teljesen értelmetlen és időrabló egy n+1 rendszer fejleszteni, mikor a piacon van n számú teljesen jól használható és bejáratott rendszer tök ingyen.

 

Ahogy már nagyon sokszor elmondtuk: a konverzióknál is, a saját rendszernél a tolvajok-harcosok küönösebb gond nélkül modellezhetőek.

 

Amint rátérünk a varázstudókra, onnantól tök mindegy, hogy konverzió vagy saját találmány - az nagyon nagy munka.



Cain

Cain

    Walkin' Dead

  • Fórumita
  • 1309 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.09.04, 09:52

Nah, mi azt mondtuk, hogy teljesen értelmetlen és időrabló egy n+1 rendszer fejleszteni, mikor a piacon van n számú teljesen jól használható és bejáratott rendszer tök ingyen. De úgy látszik a Delta a nehezebb utat követi. (Mondjuk így könnyű lesz majd ráfogni, hogy miért is nem lett végül belőle semmi.)

 

Szerintem mindkét módszer járható lenne. Viszont mivel nincs aki főállásban ezzel foglalkozzon, se nagy fejlesztőcsapat, szerintem is adaptáció lenne a logikus megoldás.

Végülis a Delta is ezt választotta, csak éppen az alaprendszer választás erősen vitatható.




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]