Ugrás tartalomhoz


Fotó

Új varázslatok


  • Válasz írásához lépj be
1183 hozzászólás érkezett eddig

Lambach

Lambach

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.20, 13:41

Valaki árulja el nekem, hogy a mágusban mi az a mágiaellenállás próba. smile.gif Van pár varázslat, ahol ez benne van a leírásban, szóval tuti nem valami elírás. Tudtommal (egy ideje már UTK rendszerrel, de előtte volt ÚT és ETK is) a varázshasználó tesz próbát (k10-el dob erősségre), és ez feszül ellen egy statikus védelemnek (pszi pajzsok ereje, tudatalatti ellenállás, hit, mágiatagadás, szellemek jóindulata, és még ki tudja micsoda). Ha egy varázslat egyszer már hatott valakin, akkor az ismételt mágiaellenállás azt jelenti, hogy:
- a varázshasználó dobjon újra k10-el?
- vessük össze az erősséget újra a védelemmel, hátha azóta megnőtt? (dinamikus pajzsok vagy mittomén)
- dobjon valamit a védekező fél?


Nos ez úgy megy ha a szabályokat nézzük szigorúan hogy a k10el a védekező dob és ez azt adja meg mennyivel sulyosbodik a támadás..
Ha ezek után még jó a pajzs akkor nincs bent a cucc...

De mivel ez baromság igy a támadó dobja sztem és azt még hozzáadja...

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12412 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.20, 13:33

Hali!

Valaki árulja el nekem, hogy a mágusban mi az a mágiaellenállás próba. :) Van pár varázslat, ahol ez benne van a leírásban, szóval tuti nem valami elírás. Tudtommal (egy ideje már UTK rendszerrel, de előtte volt ÚT és ETK is) a varázshasználó tesz próbát (k10-el dob erősségre), és ez feszül ellen egy statikus védelemnek (pszi pajzsok ereje, tudatalatti ellenállás, hit, mágiatagadás, szellemek jóindulata, és még ki tudja micsoda). Ha egy varázslat egyszer már hatott valakin, akkor az ismételt mágiaellenállás azt jelenti, hogy:
- a varázshasználó dobjon újra k10-el?
- vessük össze az erősséget újra a védelemmel, hátha azóta megnőtt? (dinamikus pajzsok vagy mittomén)
- dobjon valamit a védekező fél?


Jaja, kétfajta mágiaellenállás van: Asztrális és Mentális.

Ha újra mágiaellenállást kell dobni, akkor a varázstudó dob k10-el és újra összevetik az értékeket.

Egy mentális operációnál pld. ha valakin "kattan" a mentálmágia, akkor már hiába izzítja be a
dinamikus pajzsait - amíg olyasmire nem akarják rávenni, ami újradobásra ad okot, már késő...

Adios
KLM

Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1307 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.20, 13:22

Valaki árulja el nekem, hogy a mágusban mi az a mágiaellenállás próba. :) Van pár varázslat, ahol ez benne van a leírásban, szóval tuti nem valami elírás. Tudtommal (egy ideje már UTK rendszerrel, de előtte volt ÚT és ETK is) a varázshasználó tesz próbát (k10-el dob erősségre), és ez feszül ellen egy statikus védelemnek (pszi pajzsok ereje, tudatalatti ellenállás, hit, mágiatagadás, szellemek jóindulata, és még ki tudja micsoda). Ha egy varázslat egyszer már hatott valakin, akkor az ismételt mágiaellenállás azt jelenti, hogy:
- a varázshasználó dobjon újra k10-el?
- vessük össze az erősséget újra a védelemmel, hátha azóta megnőtt? (dinamikus pajzsok vagy mittomén)
- dobjon valamit a védekező fél?

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12412 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.20, 12:49

Hali!

Akaratpusztítás
Típus:Mentálmágia
Mana-pont:10
Erősség: 10
Varázslás ideje: 6 kör
Hatótáv: érintés
Időtartam: nap/szint
Mágiaellenállás: mentális/ Akaraterő-próba
A varázslat segítségével a boszorkánymester elveheti áldozata akaraterejét, és lélektelen bábot készíthet belőle, aki kérdezés nélkül teljesíti parancsait.
Lényegében a feketemágus az akaratközpontot roncsolja mentális csapásaival mígnem teljes uralmat nem nyer a varázslat alanyán.


Kicsit kevés MP, kicsit sokáig tart, illetve a leírásból következően lehet, hogy a megdzsudzsuzott alany bárki más
parancsait is követné... Ez illene is a mentális alapozású átkok közé.

Tortúra
Típus:Mentálmágia


Inkább rontás lenne, valahol az Izzó Idegek és a Fájdalom közé bepasszintva.

Adios
KLM

Lambach

Lambach

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.20, 12:24

Illetve: ha nem is személyiséggel felruházás... de tudattal felruházás is jó lehet, mert valami csökött szellemet idéz meg a bm. Pl. vérfarkast, ami a hullába költözik. Akkor pedig már annak az értékei lehetnek az irányadók a zombira nézvést is szvsz.


Azért remélem el tudom dönteni én hogy mit idézek a holttestbe vagy ez csupán a lottó függvénye(kvázi a véletlenre van bízva?)tehát értelemel felruházáskor nem csak torz keletkezhet hanem mondjuk normális Km-el lehet alkudozni(nálam még Syvant is gyárthatsz ha ezt akarod bár vannak kikötéseim) Tudattal felruházáskor meg mondjuk kaphatná a Vámpír értékeit a test és a tulajdonságait mert miért ne...
55 mana az már hatalom azért kapjak is valamit én úgy vélem...


hogy több lényt összevarrva nagyobb, erősebb, szívósabb, ergo táposabb lényt gyúrjanak össze

Káosz rpg-s egyik ide kapcsolódó varázslat a csontfűzés (azt hiszem ez a neve). Össze kell rakni az akár különböző élőlényekből szerzett csontokat egy csontvázzá, és az életre kel. Tehát lehet csinálni szárnyas kutyát vagy krokodil álkapcsú lovat, stb. smile.gif



Na most pl akkor elvileg ha csinálok egy házi Sytixet(köll mondjuk Élettan Af) tehát egy sokkarú farkasfejű rémet akkor az többet jobban fog támadni és szerintem még a szaglását is örökli a farkasnak...(tehát egyes dolgokat holtában is tud egy hulla használni itt mondjuk a pl kivételt jelentenek a méregmirigyek mert az Toten állapotban nem müxenek)...

Csupakéz zombi....
Plusz egy kar mondjuk+4 TÉ VÉ stb stb...



Illetve...

Panaszkodnak sokan hogy a személyiséggel felruházott ílőhótot nem tuggyák irányítani.....
Íme néhány ötlet(bár ez élők ellen lett fejlesztve)

Akaratpusztítás
Típus:Mentálmágia
Mana-pont:10
Erősség: 10
Varázslás ideje: 6 kör
Hatótáv: érintés
Időtartam: nap/szint
Mágiaellenállás: mentális/ Akaraterő-próba
A varázslat segítségével a boszorkánymester elveheti áldozata akaraterejét, és lélektelen bábot készíthet belőle, aki kérdezés nélkül teljesíti parancsait.
Lényegében a feketemágus az akaratközpontot roncsolja mentális csapásaival mígnem teljes uralmat nem nyer a varázslat alanyán.
Mindenek előtt az áldozatnak el kell vétenie mentális Mágiaellenállását(az E 10 Mp-ért 10-el nő)majd a varázslat 10 Mana pontonként 1 pontot megsemmisít ideiglenesen az Akaraterő pontokból, a hat körös kántálás alatt, eközben a boszorkánymester kezének folyamatosan érintkeznie kell az áldozat homlokával.
Ha a kontaktus megszakad a Mana pontok elvesznek, és a mágia is csődöt mond.
A hatodik kör végén az áldozatnak Akaraterő próbát kell dobnia(természetesen a csökkentett értékkel) és ha csak eggyel is elvéti azt a boszorkánymester hatalma alá kerül, feltétlen engedelmességgel tartozván új mesterének, annyi napig ahányadik Tapasztalati szintű volt a varázslat végrehajtója.
A boszorkánymester mindig tudatában van annak hogy sikerült-e a varázslata vagy sem.
Az időtartam lejárta előtt a varázslat meghosszabítható, ilyenkor Akaraterő-próbára nincs is szükség, a siker tehát garantált.
Persze ilyenkor is ha megzavarják a boszorkánymestert akkor a varázslat eddigi hatása megszűnik, és ő maga számíthat az áldozat rosszallására.
Az elveszett Akaraterő pontok a varázslat hatóidejének véget értével maradéktalanul vissza térnek.


Elmebénítás
Típus:Mentálmágia
Mana-pont:15
Erősség: 5
Varázslás ideje:2 segmens
Hatótáv:20 méter
Időtartam:kör/szint
Mágiaellenállás: mentális
A boszorkánymester rámutat áldozatára és hangosan kimondja a mágia varázsszavait.
Sikertelen Mágiaellenállás esetén az áldozat elméje lebénul. Képtelen mérlegelni, gondolkodni; pusztán indulatai, érzelmei, vágyai irányítják. Az egyik pillanatban sír, a másikban kacag; elvakultan imádja barátait, társait, aztán a legapróbb sérelem után fegyverrel ront rájuk, és teljes szívéből gyűlöli őket. A varázs hatására minden Asztrál Mágiával okozott érzelem vakká erősödik.
A varázslat E-je 7 Mana pontonként növelhető 1-el.

Tortúra
Típus:Mentálmágia
Mana-pont:16
Erősség: 10
Varázslás ideje: 1 segmens
Hatótáv: érintés
Időtartam:lásd leírásban
Mágiaellenállás:mentális
A boszorkánymester megérinti áldozatát, akin abban a pillanatban iszonyú fájdalom söpör végig.A varázslat nem okoz valódi sérüléseket, bár ha a varázslat alanya túl sokáig van kitéve a természetellenes kínnak, az komoly traumát okoz neki.
A varázslat megkezdése 16 Mana pontba kerül és k10 Fp-t sebez, fenntartása pedig 5 Mana pontba minden további körben.
A hatás addig tart ameddig a boszorkánymester akarja(illetve míg győzi Mana pontokkal) és miután megérintette áldozatát akár el is távolodhat a közeléből.
A varázslat igen hasznos harci helyzetekben, illetve a kínzókamrában is jó szolgálatot tehet
a vallatás alatt.


A Bábok Mestere
Típus:Mentálmágia
Mana-pont:15
Erősség: 5
Varázslás ideje:2 segmens
Hatótáv: 20 méter
Időtartam: 1 perc
Mágiaellenállás:mentális
A boszorkánymester képes irányítani az áldozat mozdulatait akár a bábmester a bábukat..Egyszerre csak egy alanyra terjesztheti ki a mágia hatását.A mozdulatok csak viszonylagosan egyszerűek lehetnek (pl:varázslás, kardforgatás nem!), és az áldozat, ha éppen nincs parancsa valamely mozdulatra, vagy ha az előzőt már végrehajtotta, akkor a következőig maga is cselekedhet. Ám ez nyomban félbeszakad, amint az új utasítást megkapja.
Fontos megjegyezni, hogy az életösztön erősebb a Bábmester parancsainál, ezért ha a boszorkánymester öngyilkos cselekedetre kényszeríti az áldozatot, akkor az újabb Mágiaellenállásra jogosult, amely ha sikeres, az illető kitör a varázslat hatása alól; míg ha sikertelen, akkor végrehajtja az öngyilkossághoz vezető mozdulatot.
A varázslat Erősségét 1-el növelni 3 Mana pontért lehet.

Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1307 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.19, 17:46

Cikornya:

Minden ami él (vagy nem) és mozog, az a harcértékeit alapvetően a tulajdonságaiból számolhatja. Átlagos, 12-es értékekkel számolgatva már az UTK zombijának TÉ-je is 16-al nő, 36-ra, ami még mindig szánalmas, de az eredeti értéknek majdnem kétszerese. Legalább az átlag parasztnak van némi félnivalója már.

A lényeg az, hogy a zombinak nem 12-esek a tulajdonságai. Az ügyessége, gyorsasága olyan 3-6 között van.

De miért ne lehetne egy hulla erősebb, mint egy átlag halandó?

Azt hiszem ez harci képességeit csak nagyon kis mértékben változtatja - a néhány plusz Té gyak. semmi, a plusz sebzés önmagában kevés.

hogy több lényt összevarrva nagyobb, erősebb, szívósabb, ergo táposabb lényt gyúrjanak össze

Káosz rpg-s egyik ide kapcsolódó varázslat a csontfűzés (azt hiszem ez a neve). Össze kell rakni az akár különböző élőlényekből szerzett csontokat egy csontvázzá, és az életre kel. Tehát lehet csinálni szárnyas kutyát vagy krokodil álkapcsú lovat, stb. ;)

Illetve: ha nem is személyiséggel felruházás... de tudattal felruházás is jó lehet, mert valami csökött szellemet idéz meg a bm. Pl. vérfarkast, ami a hullába költözik. Akkor pedig már annak az értékei lehetnek az irányadók a zombira nézvést is szvsz.

Igen, ez az igazi megoldás.

Lambach:

A Nekromanta egy ugynevezett Skeleton Mastery(csont Mesterség kb a forditása) amivel lehetett a csontikat tápolni...

A fordítása valójában mesterfokú csontművesség lehetne, ez jobban visszaadná mágus terminológiát. Csontművesség helyett illeszd be a nekromancia jártasságot - mert hogy M*-ben a diabloval ellentétben nincs bontás csontik, gólemek, stb.-k szerint). Tehát az előállítható élőholtak erősségét a jártasságtól kéne függővé tenni. Két megoldás adja magát a korábbi mechanizmusokból:
- lásd méregkeverés: 5 "IP" szintenkénti, itt most Hm. Így ötödik fokú nekro. 25 Hm-et oszthat el az általa létrehozott élőholtak statjai között. A jártasság 1. és 2. szintje valami inast jelenthet, aki csak előkészíti a testet a varázslónak. Ha meg egy zombi/csontváz előkészítés nélkül lesz feltámasztva, akkor lásd alapértékek. Előkészítés költségére elsőre passz, esetleg érdemes továbbgondolásra mérgek árai alapján, esetleg tök másból kiindulni.
- lásd mágiahasználat: jártasságszintenkénti bónusz: 3. +1, 4. +2, 5. +2. Ez tapasztalati szintenként adódik hozzá a poolhoz. Tfh egy nekro harmadik szinten felveszi a 4. fokú nekromanciát, 5. szinten 5. fokra emeli, most éppen 7. szintű. Akkor amivel növelheti az élőhalottjai statjait:
1+1+2+2+3+3+3=15 Hm Ez az elv nem igényel előkészítést (ergo költség sincs), inkább valami mágikus törvényszerűségek felismeréséből következik - emiatt viszont azt kell mondjuk, hogy a már létező élőholtstatok úgy vannak számolva, mint ha egy első szintű , 3. fokú nekromanciával rendelkező illető hozta volna létre őket.

Azt szokta vki figyelni hogy milyen a test?

Igen, nálunk ez határozza meg a beletölthető max. Ép-k számát, illetve a sebzésbónuszt is - de harcértékeket nem, mivel azok elvontabb dolgok annál, sem hogy a méretből következtessük. A holttest "frissességét" (állapotát) egyáltalán nem nézzük, csak ha valami spec. sebzésfajtával kerül szembe.

Lambach

Lambach

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.19, 13:14

Klasszikus forrásokban a sebezhetetlenség inkább úgy jelenik meg, hogy a zombit bármilyen vágófegyverrel fölszecskázhatod, de attól még működőképes marad, mozog, és egy idő után összeáll. Mágikus fegyver ahhoz kell, hogy végleg elpusztuljon



Valahogy én is így gondoltam!
Azt szokta vki figyelni hogy milyen a test?
Oriásbol és vénasszonyból nem ugyanolyan statokkal rendelkező zombi keletkezik..
Meg az se m mindegy milyen friss a holttest szerintem..

Noro

Noro

    Anunnaki

  • Fórumita
  • 4994 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 16:07

Elsőnek:nem tudom miért terjedt el az a balgaság hogy a zombit lehet sebezni közönséges fegyverekkel
Csapd fel az ETK-t a Nekromanciánál és látod Sahred mester szavait. mágikus anyagnak számít testük ezért nem lehet őket sebezni...

Ez így ebben a formában nem egészen áll meg... Egyrészt a mágikus anyag nem sebezhetetlen. Ezt a marhaságot már millió+1 alkalommal sikerült kitárgyalni. Másrészt a könyv nem ezt írja ;) Hanem azt, hogy a legtöbb élőholt testét a külső síkok anyaga hatja át. Ez ugye az átlag zombira pont nem igaz, hacsak nem lógatod be egy Szentségtelen kapuba, hogy a pokol tűzén füstölődjön pár hétig-hónapig.

Egyébként ez a varázsfegyver követelmény olyan, hogy mesélőtől függően vagy nagyon könnyű, vagy nagyon nehéz abszolválni, de sztem mindenképp eléggé sablonos. Klasszikus forrásokban a sebezhetetlenség inkább úgy jelenik meg, hogy a zombit bármilyen vágófegyverrel fölszecskázhatod, de attól még működőképes marad, mozog, és egy idő után összeáll. Mágikus fegyver ahhoz kell, hogy végleg elpusztuljon.

Tápoláshoz nem nagyon kellenek új varázslatok: a zombi azért sokkal erősebb egy élő embernél, mert nem zavarja, ha az erőfeszítéstől szétszakadnak az izmai. Rá lehet tenni olyan hatásokat, amik egy élőt némileg zavarnának, mint az említett füst/méreg/mérgező füst, de rövidebb ideig akkor is tud harcolni, ha felgyújtod.

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12412 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 14:32

Hali!

Sötétben, füstben, pláne ha az mérgező... Nem a szemével lát és nem lélegzik, ui.

Adios
KLM

Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 5763 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 14:29

Minek több? Ha nagyon zombis bagázst akarsz, akkor egy-egy egyedi iskolának készíthetsz varázslatokat, amiket ők fejlesztettek ki. Túl nem ragoznám a témát.

Lambach

Lambach

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 14:28

Igen ismerem egynek nem rossz.
És tovább?

Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 5763 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 14:21

Lambach:
Testvérek?...

Lambach

Lambach

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 13:46

Nem akarok példálozni más játékokkal de ott van a diablo....
A Nekromanta egy ugynevezett Skeleton Mastery(csont Mesterség kb a forditása) amivel lehetett a csontikat tápolni...
Biztam bene valaki csinált vmi varázslatot ami felruházza a tompákat jobb statokkal...

Ahhoz lehetne mérni dolgokat,,,

Sztem lehetne ezekből a varázslatokbol vmit kihozni...

Cikornya

Cikornya

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 672 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 13:28

Ha már zombi:
Minden ami él (vagy nem) és mozog, az a harcértékeit alapvetően a tulajdonságaiból számolhatja. Átlagos, 12-es értékekkel számolgatva már az UTK zombijának TÉ-je is 16-al nő, 36-ra, ami még mindig szánalmas, de az eredeti értéknek majdnem kétszerese. Legalább az átlag parasztnak van némi félnivalója már.
De miért ne lehetne egy hulla erősebb, mint egy átlag halandó? Bár az emlegetett netes kieg nekem személy szerint nem tetszett (már ha ugyan arra gondolunk, mely szerint a zombi +ÉP-ért épp csak tűzkarikákat nem lőtt a fenekéből), de + mana rááldozásával pl. az erő tulajdonság feltápolását elfogadhatónak találnám.
Egy hulla nyilván elvakultan küzd, egy zombi meg amúgy se sokat törődjön a védekezéssel, ezért a harc gyűlölettel módosítóit is megkaphatja. Elvégre, ha agya nincs is, de gyűlöl minden életet.
Különösen elvetemült bm-ek, akár azt is megpróbálhatják (némi élettannal felvértezve), hogy több lényt összevarrva nagyobb, erősebb, szívósabb, ergo táposabb lényt gyúrjanak össze :)
Illetve: ha nem is személyiséggel felruházás... de tudattal felruházás is jó lehet, mert valami csökött szellemet idéz meg a bm. Pl. vérfarkast, ami a hullába költözik. Akkor pedig már annak az értékei lehetnek az irányadók a zombira nézvést is szvsz.

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5248 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 13:09

Vagy vágja hozzá a fáklyát. Igazából az alap zombi annyira szánalmas h akár körbe is lehet kötni kötéllel miközben nem talál el. Az abbit fegyver nálunk alapkellék és nem megfizethetetlen.

Anno egyszer merült fel h bm nem nap/tsz hanem hónap/tsz-ig használhassa az adott varázslatot több értelme van úgy. De akkor is használatlanok komolyabb feladatra hacsak nem személyiséggel felruházott, azt pedig a bm-i mágiával nem lehet kordában tartani. A zombik arra jók h csapdákkal teli folyosón előreküld őket, vagy hasonló nemes célra feláldozd.
Egyszer volt a bm-nek olyan zombija amibe ha ép-t töltöttél netes kieg alapján átváltással nőttek főértékei harcértékai, egyéb dolgai. Jó ötlet volt szépen építgettem, aztán egyik karakter felvett egy ikarkasztot és amíg tanult addig egy helyben vártunk. Kiszámoltam h a tehén olcsó sok ép-je van napi 2-3 tehénnel 3 hónap alatt olyan brutálist csináltam belőle h csapat kardművészét is lealázta volna aztán megegyezéssel alá lőttük be az értékeit. Aztán később lehúztam mert értelmetlen volt az egész.

Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 5763 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 12:40

Lambach:

tehát hiába a nyomi 40es védő ha nem tudsz kárt tenni benne...

Egy standard kalandozó ezért áldatja meg a fegyvereit :)

Lambach

Lambach

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.18, 11:50

Eltérnék egy kicsit az eddigiektől...
sok helyen olvastam hogy a boszorkánymester ugynevezett zombi képzése nevetséges(a felruházás varázslatokra gondolok)
csináltak itt sokféle varázslatot hogy kicsit tápoljanak csóri bmen...

Pedig ha egy két alapvető dolgot betartunk akkor nem olyan rosszak ezek a varik...
Elsőnek:nem tudom miért terjedt el az a balgaság hogy a zombit lehet sebezni közönséges fegyverekkel
Csapd fel az ETK-t a Nekromanciánál és látod Sahred mester szavait. mágikus anyagnak számít testük ezért nem lehet őket sebezni...
tehát hiába a nyomi 40es védő ha nem tudsz kárt tenni benne...
az idő meg nekik kedvez hiába 10es támadó meg feszt mellé üt....

Azt szeretném tudni ki hogy használja a felruházás varázslatokat illetve milyen ujdonságokat szültetek ehhez a témakörhöz azaz a Bm Summoning kérdéshez...
(remélem nem az lesz hogy hónapokig senki se ir ide semmit)

Cikornya

Cikornya

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 672 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.12, 16:17

És ha már az alsónemű előkerül (vagy le), akkor nem kell a boszinak varázslat, hogy elbűvölje az ipsét :nyenye:

Lambach

Lambach

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.12, 11:09

Ruhában tárolt varázslatok


Morrowindben és Oblivionban de sokat szórakoztam ezzel :)


Fülbe való orrkarika szerintem Tongoriában is lehet de a Déli Szytteppéken is vagy akár Toronban is.

Shadonban valóban nem tudom elképzelni de a fülbevalók azok szerintem ott is divatosak.

Ha elfogadjuk azt az állításom hogy létezik ilyen csoportja a varázstárgyaknak akkor ezek leginkább a boszorkánymesteri és boszorkányhagyományokkal passzol össze...

Az illusztrációk szerint Tarinban viselnek kiltet



Abszólút illik is a törpékhez.

Nesze neked Toron meg tetoválás a törpéknek is igen sürün ki van varrva a képre (akár mágikus tetoválásokkal) és mégis a ÉSZ tagjai:) :nyenye:


Kicsit komolyabban a mai "boszorkányok" némelyike szerint a csúcsos kalap
fókuszálja az aurát - szóval éppen lehetséges ruhaneművel fókuszáln


Hogyne lehetne!

Akkor apró testékszerekkel miért nem?

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12412 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2010.05.12, 10:44

Hali!

Ruhában tárolt varázslatok:
No igen, Prachettnek van egy idevágó poénja, kb:
Ez a kalap azért boszorkánykalap, mert boszorkány hordja és a boszorkány
azért boszorkány, mert ilyen kalapot hord.

Kicsit komolyabban a mai "boszorkányok" némelyike szerint a csúcsos kalap
fókuszálja az aurát - szóval éppen lehetséges ruhaneművel fókuszálni.

Nem is tudom... Ynev mely részén található ez a Skócia?


Az illusztrációk szerint Tarinban viselnek kiltet. :nyenye:

Adios
KLM


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]