Ugrás tartalomhoz


Fontos! Olvasd el és add tovább! Ha regisztráltál valaha felhasználót az LFG.HU-n (vagy régebben az RPG.HU-n), akkor kérünk, hogy jelentkezz be vele, mert 2018. május 25-től a GDPR miatt változik az adatkezelés módja. Ha nem adsz külön engedélyt az adatait tárolására, a felhasználói fiókodat törölnünk kell.
Köszönjük.

Fotó
- - - - -

Leállt a Capital Wasteland Fallout mod fejlesztése


  • Válasz írásához lépj be
10 hozzászólás érkezett eddig

Birbin

Birbin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1710 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.19, 14:54

Rég volt már, ezek szerint a New Vegasra emlékeztem. A perkökhöz volt képzettség követelmény.

 

De ha belegondolok, azt sem értem, hogy mi szükség van ezekre a képzettség-küszöbökre. Ha valaki diplomatikusan akar játszani, akkor miért csak akkor választhatja a diplomatikus megoldást az erőszakos helyett, ha van hozzá 5-6 szintnyi fejlesztése?

Például növeli az újrajátszhatóságot, HA emiatt más stílusú karaktert kell készítened, és más módon győzhetsz.

Ez mondjuk a F4-re nem igaz, mert akárhány szinted lehet és minden érdekes perköt megszerezhetsz.

 

Ha már van kommunikációs képzettség, és annak szintjei, akkor értelemszerű, hogy legyenek könnyű és nehéz próbák avagy feltételek. 

Nem mindegy, hogy az egész játékban hány képesség van és hányszor fejlődsz. Minél részletesebb a rendszer, annál valószínűbb, hogy a tervező fog bele rakni kommunikációs képzettséget.



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4329 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.18, 13:07

A perk alapú fejlődés eleinte furcsa volt, később kifejezetten tetszett. Igazából fölöslegesek voltak a képzettségek, amikor a legtöbbnél elve küszöbszámok döntöttek arról, hogy egy feladatot meg tudsz-e csinálni. A perk rendszer egyetlen hátránya, hogy nem kaphatsz +1 bónuszt a képzettségeidre, de 1-1 pont nem sokat jelentett 100-as rendszerben, csak örülhettél, hogy kaptál valamit.

 

 

Ez a New Vegasban volt így, de akkor jó ötletnek tűnt. A Fallout 3-ban véletlen generált próbadobások voltak, ami jelentősen rontotta a játékélményt.

Mivel minden kulcsmondatnál próbadobás volt, így a több szintnyi fejlesztés utáni 60-70%-os fast talk (úgy emlékszem így hívták) is nagyon sokszor lett sikertelen. (továbbá sokan képesek voltak ötvenszer visszatölteni egy állást, hogy sikerüljön 8% képzettséggel a meggyőzés...)

Vagy kevesebb próbadobás kellett volna, vagy az, ami a New Vegasban is volt, hogy a diplomatikus választás megjelent a párbeszédben X % érték esetén.

 

(a F4-et csak öcsémnél láttam, de ezért nem volt kedvem konzolt, PC-t fejleszteni)

 

 

De ha belegondolok, azt sem értem, hogy mi szükség van ezekre a képzettség-küszöbökre. Ha valaki diplomatikusan akar játszani, akkor miért csak akkor választhatja a diplomatikus megoldást az erőszakos helyett, ha van hozzá 5-6 szintnyi fejlesztése?

Ebből a szempontból a Planescape nekem jobban tetszik: az igazán durva meggyőzéseket leszámítva (Vhailor) egy könnyen összehozható 16 bölcsesség (VAGY 16 karizma) elég. A játék legvégén persze vannak földöntúli (20+) főjellemzőt igénylő dolgok, de szerencsére pont akkor fejlődsz vagy nyolc szintet, úgyhogy az sem igazán megoldhatatlan.



Birbin

Birbin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1710 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.18, 10:56

A perk alapú fejlődés eleinte furcsa volt, később kifejezetten tetszett. Igazából fölöslegesek voltak a képzettségek, amikor a legtöbbnél elve küszöbszámok döntöttek arról, hogy egy feladatot meg tudsz-e csinálni. A perk rendszer egyetlen hátránya, hogy nem kaphatsz +1 bónuszt a képzettségeidre, de 1-1 pont nem sokat jelentett 100-as rendszerben, csak örülhettél, hogy kaptál valamit.

Morak

Morak

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1005 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.17, 16:35

A hír sajnálatos, minden gúny nélkül írhatom.

Viszont a Fallout 3 a megfelelő HD modokkal kellően szép ahhoz, hogy maga a projekt igazából teljesen felesleges is volt úgy ahogy van.
(Sőt, a Fallout 4 Perk alapú fejlődésrendszerét jobb is, ha szépen elfedi a feledés homálya.)

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4329 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.16, 16:07

A fallout4 sztorija annyira multa alul pl a new vegast, hogy ihaj. Emellett a motor szerintem semmit nem szamitott.

 

Pont ezért csodálkoztam, hogy a projekt a Fallout 3 sztorját szerette volna egy szebb motor alá tenni. A F3 azért nem az átgondolt vagy érdekes történet csimborasszója, sőt.

Mikor végigvittem, rögtön az jutott eszembe, hogy a Fallout 2-höz képest azért jelentős a visszalépés. (sőt, szerintem még a F1-hez képest is, bár az sem egy különösebben csavaros/érdekes valami)



Birbin

Birbin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1710 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.16, 08:52

Bethesda játékot az ember nem a történetért játszik, hanem a szabad barangolás élményéért. Erre pedig a Fallout 4 tökéletes.

 



BePe

BePe

    Admin

  • Admin
  • 4563 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.16, 01:54

A fallout4 sztorija annyira multa alul pl a new vegast, hogy ihaj. Emellett a motor szerintem semmit nem szamitott.

Birbin

Birbin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1710 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.15, 23:27

Annyival szebb/több/jobb a Fallout 4 motorja, hogy megérte volna ez a manőver?

 

Ég és föld.



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7494 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.15, 14:20

Annyival szebb/több/jobb a Fallout 4 motorja, hogy megérte volna ez a manőver?



BePe

BePe

    Admin

  • Admin
  • 4563 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.15, 11:21

Kar erte, bar lehet erdemes lett volna ezt atgondolni elotte.

CikkBot

CikkBot

    Régi fórumozó

  • Admin
  • 6159 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.03.15, 07:07

Mint az ismeretes, a Capital Wasteland az utóbbi idők egyik, ha nem a legambiciózusabb rajongói kezdeményezése volt, hiszen, a Road to Liberty csapatának tagjai nem kisebb célt tűztek ki maguk elé, mint, hogy átültessék a Fallout 3-at a negyedik epizód motorjára. A jelek szerint azonban a projektből semmi sem lesz, mert az alkotók bejelentették, hogy jogi okok miatt leállítják a munkálatokat.

http://lfg.hu/83123/hirek/leallt-a-capital-wasteland-fallout-mod-fejlesztese/


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]