Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

NoiseEHC: Harmadik törvénykönyv - MAGUS szerepjáték-fejlesztő verseny


  • Válasz írásához lépj be
19 hozzászólás érkezett eddig

invalidnick

invalidnick

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 9 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 20:00

Talán felesleges is azon vitázni, hogy ezeket az elemeket ki találta ki először, és ki kiről koppintott, mivel annyira logikus és szükségszerű továbbgondolásai az ETK rendszerének, hogy ha 70 fejlesztőt bezársz egy-egy sötét szobába, hogy egymástól függetlenül fejlesszék tovább a mókust, 69 valami ilyesmivel rukkol elő.

Mint mindig, Ranagol most is a részletekben rejlik, hogy a koncepció hogyan lett ténylegesen megvalósítva.

Diocletianus

Diocletianus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1311 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 18:54

Szerintem ezek ÚTK-s vagy ahhoz hasonló dolgok:

Az Fp-s egyszerűsítés
Karakteralkotó pontokat kapok szintlépésenként, ebből lehet KP-t és Fp-t venni
Minden kaszt egyetlen szintlépés táblát használ
A VÉ-nél az, hogy 60-ad hozzá
Tulajdonságok értéke növelhető (bár másképp, mint az ÚTK-ban)
Képzettségeknél az egymás elleni próba hasonló
Harcban lehet kiegészítő cselekedetem, ami kis hátrány a fő cselekedetemre (hasonló van ÚTK-ban)
Fegyvereknél átütőerő használata, de itt jobb, mint ÚTK-ban
Fegyverhasználat fegyvercsoportokra vonatkozik
Fegyvereket lehet erőből, ügyességből, gyorsaságból forgatni, itt jobban van megcsinálva, de az ÚTK-ban is egyértelműen más követelmények kellenek a különböző fegyvercsoportokhoz
A papok helyett a stílusosabb kegyeltek használata

 

Nem akarom elvenni KLM kenyerét, de ezek jó része benne volt már a Codexben is, pl.

- Ép = Egészség

- Tulajdonságok értéke növelhető

- Fegyverhasználat fegyvercsoportokra vonatkozik

- Fegyvereket lehet különböző stílusban (más tulajdonságokra alapozva) forgatni

(- Egységes szintlépés - nem mintha a szintnek sok szerepe lenne a rendszerben) 

 

Az átütőerő benne volt már a Második törvénykönyvben (és az Új Tekercsekben) is.

 

Egységes szintlépés és kegyeltek voltak - a M.A.G.U.S. iterációk közül - a Nagy Fehér/AK/M*d20-ban is.

 

(Az ÚTK valójában nagyon kevés rendszerszintű újítást hozott.)

 

Üdv:

D.



Symur

Symur

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 113 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 15:10

"Szerintem ezek ÚTK-s vagy ahhoz hasonló dolgok:"

A legfontosabb azt megemlíteni, ezt egyáltalán nem negatívan írtam, hanem úgy, hogy minden ÚTK-s ötlet vállalható.

Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 1958 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 13:09

 

Szerintem ezek ÚTK-s vagy ahhoz hasonló dolgok:
...

 

Ójajj, hát nem elég, hogy kiderült, hogy még új dobáskódot sem tudok kitalálni, de még a többi rész is már mind megvolt... :) Hát, úgy néz ki, nincsen új a nap alatt.

Amúgy mintha a kegyelt már az AK-ban is így lett volna.

 

 

Igen, eléggé meglepődtünk volna mindketten, ha én is indulok, eléggé tükörképek a megoldásaink sok helyen. :D Mondjuk Hulla kolléga is sokat merített belőle, vagy csak ugyanoda jutott, tényleg nincs új a nap alatt.



kavarajavarava

kavarajavarava

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 76 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 09:19

"Az, hogy melyik tulajdonsággal forgatod megint csak a számítgatást segíti, amiből amúgyis van bőven"

Ezt úgy értem, hogy ez mégtöbb számolást, odafigyelést igényel. Nem lehetőséget ad, hanem korlátot, amire oda kell figyelni. Ráadásul olyan dologban korlátoz, ami a karakter sajátja, nem pedig a fegyveré. Miért ne lehetne gyorsan forgatni az alabárdot? Pl gyorsan beszúrni a támadások közé, vagy előrefelé szúrni a nyak mellett, visszafelé lerántani a földre.

Ráadásul ezeknek a szabályoknak csak nagyon csekély köze van a karakter tulajdonságértékéhez.

kavarajavarava

kavarajavarava

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 76 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 08:33

Ezeket jegyzeteltem régebben:
Elég jól megfelel az elvárásoknak. Külön tetszik az mk100. A próbadobások kicsit nehézkesek lehetnek a KM számára, szerencsére ritkán kerül rájuk sor.
Rengeteg apró szabály van, ami teljes összefüggő rendszert alkot, de könnyen meg lehet feletkezni egy két ilyenről. A páncél végleg elveszíti az SFÉ-it?

Utólag visszagondolva nagyon hangulatos rendszerke.
Tetszik, h nem mindig kell próbadobás és h ezt egy előny-hátrány rendszer működteti. Jól el lehet vitatkozni az időt a mesélővel egy-egy fontosabb eseménynél.
A mKockát én az egész rendszerre kivetíteném, vagy egyáltalán nem kell. Amúgy is megbonyolítja a számolást.
A fegyverkategóriákkal én is foglalkoztam... a saját rendszerem jobban tetszett. Ez csak számokat ad hozzá, az igazi helyzeti előnyét egy fegyvernek ignorálja. Az, hogy a tőrnek lenne a legjobb KÉ-je pedig egy nagyon régi félregondolás. A tőr és a kések csak közvetlen közelről gyorsabb, mint a többi. Legnagyobb előnyük pedig az elrejthetőség. Az, hogy melyik tulajdonsággal forgatod megint csak a számítgatást segíti, amiből amúgyis van bőven.
A mágia rendszer sztem ügyes. Sokat segít a játékosoknak.

NoiseEHC

NoiseEHC

    Logikarendőrség

  • Fórumita
  • 645 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 08:23

Szerintem ezek ÚTK-s vagy ahhoz hasonló dolgok:
...

 

Ójajj, hát nem elég, hogy kiderült, hogy még új dobáskódot sem tudok kitalálni, de még a többi rész is már mind megvolt... :) Hát, úgy néz ki, nincsen új a nap alatt.

Amúgy mintha a kegyelt már az AK-ban is így lett volna.



Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5240 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.25, 07:57

 

Fegyverhasználat fegyvercsoportokra vonatkozik

Halkan jegyzem meg, hogy ezt a HGB-ben már pedzegették...



Symur

Symur

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 113 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 23:07

Szerintem ezek ÚTK-s vagy ahhoz hasonló dolgok:

Az Fp-s egyszerűsítés
Karakteralkotó pontokat kapok szintlépésenként, ebből lehet KP-t és Fp-t venni
Minden kaszt egyetlen szintlépés táblát használ
A VÉ-nél az, hogy 60-ad hozzá
Tulajdonságok értéke növelhető (bár másképp, mint az ÚTK-ban)
Képzettségeknél az egymás elleni próba hasonló
Harcban lehet kiegészítő cselekedetem, ami kis hátrány a fő cselekedetemre (hasonló van ÚTK-ban)
Fegyvereknél átütőerő használata, de itt jobb, mint ÚTK-ban
Fegyverhasználat fegyvercsoportokra vonatkozik
Fegyvereket lehet erőből, ügyességből, gyorsaságból forgatni, itt jobban van megcsinálva, de az ÚTK-ban is egyértelműen más követelmények kellenek a különböző fegyvercsoportokhoz
A papok helyett a stílusosabb kegyeltek használata

A mágiás dolgot viszont én értettem félre, ebből nekem nem jött le, hogy MP egyáltalán nincs.
"A mágia rendszerben az Mp és a mágikus kifáradás
varázslat rekeszekkel van modellezve ... másrészt ne lehessen minden Mp-t egy tűzkitörésbe sűríteni, mert az unalmas. (És a mana amúgy sem a varázshasználó
elméjében van eltárolva.)"
Viszont az, hogy a mana nincs a fejben eltárolva maximálisan támogatott általam is.

invalidnick

invalidnick

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 9 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 18:18

"Az Ép most az Egészség teljes értéke, hogy egyszerűbb legyen számolni, és kicsit több legyen belőle, mint ETK-ban. Az Fp az Állóképesség+Akaraterő értékéről indul. Eddig ez nagyjából ugyanaz, mint az ETK, csak kicsit egyszerűsítve."

Ez pl. egy az egyben az ÚTK-val egyezik. Lehet Symur erre gondol?

NoiseEHC

NoiseEHC

    Logikarendőrség

  • Fórumita
  • 645 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 13:49

 

a névtelen NJK-kat 1 Ép-vel kezelem

 

Pedig a szegény D&D 4E is mennyire le lett szólva ezért :D

 

 

Hehe, de ha jól tudom, a DND 4-ben az volt a dolog értelme, hogy a KM így tud csinálni érdekes kihívásokat, amik még se végződnek TPK-ban. Ez mondjuk szerintem tök jól passzol a MAGUS-hoz, ahol a regényekben a főhősök mindig csak 1 vágást nyomnak 1 statisztára...

 

...
Sok fogalmat átvett az ÚTK-ból. Az ÚTK vállalható.

...

Az viszont jó lenne, ha nem hivatkozna olyan dolgokra, amik aztán nincsenek megemlítve máshol. Pl. Kezdeményezés képzettség és Csatamágus képzettség.

...

Mágia: Ez a fejezet nem lett teljes, a korábban említett varázslatrekeszek és MP költség keverése szerintem felesleges. Vagy az egyiket vagy a másikat kellene használni. Aztán lehet, hogy a kettő együtt szuper ötlet, csak többet is lehetett volna róla írni, plusz konkrét példákat.
...

 

Hát, én ugyan nem vettem át semmit sem az ÚTK-ból, nem tetszik az a rendszer sem. Mi volt, ami onnan jön szerinted?

 

A Kezdeményezés Képzettség az elvileg valami olyan lett volna, ami többféle cselekedethez is lett volna. A varázsláshoz a Csatamágus lett volna, amitől a varázsló nem jön kábé utoljára, de nagyjából ennyi is a kidolgozás. Még párat lehetett volna kitalálni (nem volt idő), de a lényeg úgyis csak annyi, hogy aki nem költ HM-re, az is költsön KAP-ot.

 

A mágiás dolgot viszont nem értem, mert nincs Mp. A varázslat rekesz az Mp (és a kifáradás) helyett van.



Symur

Symur

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 113 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 12:27

Én a második és harmadik helyre soroltam be.

Én nem ismerek senkit, így mikor láttam, hogy a pályázat kitalálója is ad be egy anyagot, sok mindenre gondoltam. Főleg rossz dolgokra.

De aztán láttam, hogy itt nem arra megy ki a játék, hogy XY csinál egy rendszert, aztán hozzá egy pályázatot, aztán tessék, az a legjobb aki az egészet kitalálta. Gondolatban is elnézést kérek.

Sok fogalmat átvett az ÚTK-ból. Az ÚTK vállalható.
Maga rendszer ötletes, sokszor furcsa megjegyzésekkel. Most már értem, hogy azért, mert a készítő nem játszana ezzel.

A karakterkészítés egyszerű, ennél jobb/részletesebb is volt a versenyben.

A háromfokozatú képzettségrendszer jó, az is, hogy lehet rájuk dobni. Bár a nehézség értékeken lehetne variálni.

Képzettséglista: rendben van így, felesleges ezt részletesen leírni. Viszont szerepelhettek volna a kihagyott harci manőverek.

A Harcrendszer tartalmaz újdonságokat, látszatra működőképes. Az viszont jó lenne, ha nem hivatkozna olyan dolgokra, amik aztán nincsenek megemlítve máshol. Pl. Kezdeményezés képzettség és Csatamágus képzettség.

A fegyvereknél az alap dolgok vannak felsorolva, nekem spec tetszik, hogy sokféle harci eszköz van alapból az ETK-ban.

Mágia: Ez a fejezet nem lett teljes, a korábban említett varázslatrekeszek és MP költség keverése szerintem felesleges. Vagy az egyiket vagy a másikat kellene használni. Aztán lehet, hogy a kettő együtt szuper ötlet, csak többet is lehetett volna róla írni, plusz konkrét példákat.

A pszi fejezet is minimális, ennél azért többet is lehetne mondani róla.

Mozaikmágus: ez jó ötlet.

Fajok: semmi extra

A kasztok kidolgozása megfelelő.
 


Módosította Symur: 2018.05.24, 12:29


aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1658 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 11:08

a névtelen NJK-kat 1 Ép-vel kezelem

 

Pedig a szegény D&D 4E is mennyire le lett szólva ezért :D



NoiseEHC

NoiseEHC

    Logikarendőrség

  • Fórumita
  • 645 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 09:33

Ez kimaradt:

 

..A megosztott Tp és a beépített „többkasztúság” ötlete is érdekes...

 

Hmm, ennyire nem tudnék fogalmazni? Pedig én értettem... :)

Szóval a Tp nincs megosztva, mindig csak arra a kasztra van költve, amiben szintet lép. De ez ugye minden szintem lehet más-más kaszt. Vagy értetted, és én nem értettem, hogy értetted?

 

...Az elfogyott lendület tényleg nem tett jót neki, pedig azért nem rossz anyag, beismerem, hogy alulértékeltem (ez az értékelési rendszer hibája :-P): ...

 

Szerintem nincs olyan, hogy alulértékelés, és mindenki véleményét meg tudom érteni, ha nem tetszett. Majd később beposztolom a pontszámokat, látható, mekkora szórás van. Ez is volt az oka, hogy rá kellett kérdeznem, hogy tényleg mindenkinél az 1. a legjobb-e?



NoiseEHC

NoiseEHC

    Logikarendőrség

  • Fórumita
  • 645 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 09:13

Helló!

 

Először is, gratulálok Hullának! ;)

 

...

túlságosan hagyományhű hozzáállás (-)
rengeteg skill (-)
mkocka (most komolyan? d20*5?) (-)

Eredeti összegzésként azt írtam, hogy: "Innovatív... lehetett volna 94-ben..." Az ismertetőt olvasva azonban kifejezetten keserű szájíz alakult ki bennem, ezért úgy módosítanám ítéletem, hogy "... elméletben!" Kifejezetten utálom az elméleti célból, elméletben működő, elméletben játszott szerepjátékokat - az aktív, gyakorlatias RPG antitézisei a szememben
...

 

Hát, ezt abszolút meg tudom érteni. Azt a rendszert, amivel játszanék, viszont már megcsináltam a múltkori versenyre. Majd előbb-utóbb az is el fog véglegesen készülni, remélem mindenki nagy örömére... A mostani pályaművek közül a tieddel és Aserminio játékával játszanék, meg Éberen Őrködőével, ha lenne benne mágia. A sajátommal azért nem, mert "túlságosan hagyományhű a hozzáállás, rengeteg skill", meg még így is túl szabálynehéz, és számomra nem éri meg a szabályokkal szenvedni, mert nem ad plusz élvezetet a játékba. De hát ez volt a kiírás, kíváncsi voltam, hogy meg lehet-e csinálni, mert kezdetben nem hittem, hogy a modern rendszer és az ETK ötvözhető.

Amúgy az mkocka csak vicc volt, így ETK-sabbnak látszódik... :)

 

...

Az első furcsaság, mely számomra nehezen emészthető, hogy a harcértékekbe nem (vagy csak alig) számítanak bele a karakterek Képességei. Legalábbis a kapott képletekből ez derült ki számomra. A Mozaikmágia is félbemaradt és láthatóan kezdi elveszíteni mozaik mivoltát. Az anyag néhány része bántóan szellős kidolgozottságú. Sokminden csak lóg a levegőben és csupán sejthető, hogy mit, miképp szeretne az író majd megoldani. Nem látom garantálva a Kasztok közti egyensúlyt, és homályos az is, mitől lesznek majd potensek és/vagy egyediek a karakterek, hiszen túl kevésnek tűnik a kapott Kp is. Az anyagból számomra hiányoznak a szociális jellegű Képességek, Képzettségek és Kasztok.
...

 

Hát ja, a Képességek kimaradása a HM-ből (nem kicsi) bug. :pirul: Eredetileg a Képességekre dobtál volna, csak amikor inkább visszatértem HM-re, akkor ez a része úgy látszik, kimaradt...

A mozaikmágia nem félbemaradt, hanem a kiírás szerint csak egy ötlet kellett, hogy hogyan képzeli a szerző, és ez csak egy ötlet. Az biztos, hogy nem fogok Mp költséget számolgatni...

Én nem látom túl kevésnek a Kp-t, Képzettségekre ott vannak a kasztok, a többiből meg alacsony szintű lesz, aztán annyi.

Az viszont tény, hogy nincsenek nagyon szociális Képzettségek, pont mint az ETK-ban!!! Számomra az ETK jelleg valamiféle Gam/Sim rendszer, ahol főleg a harc dominál, és olyan is lett ez a rendszer.

De amúgy jól látod, hogy mennyi minden félbe lett hagyva, és nincs kidolgozva, de erről írtam is az értékelésben, hogy miért alakult úgy, ahogy.

 

 

+ elemek:

  • igényes szerkesztés
  • csataszimuláció opció hasznos lehet, de tesztelendő
  • sokban szakít az ET rendszerével, de hangulatban szerintem közel maradt hozzá.

- elemek:

  • kicsit sokfajta kockát használ
  • nem tűnik nagyon kiteszteltnek.

 

 

 

Az, hogy a névtelen NJK-kat 1 Ép-vel kezelem, az nem csataszimuláció, hanem olyan helyzetekben kell, amikor a főgonosz megjelenik, és van egy csomó embere, akiket a hősök úgyis levágnak, ne kelljen már az Fp-kel számolgatni, meg dobálni. Szintén jó arra, ha random encounter történik mondjuk az elhagyott kikötői mólón (rablás), az is csak egy kis intermezzó, nem érdemes túl sokat vacakolni vele, hanem csak érezzék a játékosok, hogy mennyire menő Kalandozók is ők.

 

A kockák száma meg szerintem nem sokkal több, mint az ETK-ban, mert csak egy extra k20 kell hozzá. Eredetileg a sebzés is k20-al lett volna (a támadó dobásnál a Siker Mértéke, és másféle Fp/Ép értékkel), de erre végül is nem lett semmiféle épkézláb ötletem sem.

 

A teszteletlenség meg teljes mértékben úgy van, sajnos.


Módosította NoiseEHC: 2018.05.24, 09:16


Eberen_Orkodo

Eberen_Orkodo

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 944 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 09:00

Tetszet a célok megfogalmazása minden rész elején. Az igényes szerkesztéstől még odáébb van, ez inkább a belépő szint, ami mindenkitől elvárható lenne. A dobásrendszer nekem kifejezetten nem tetszett, ahogy az sem, hogy sokféle kockát használ.
A nehézség-mátrix is valamiért nem igazán jött be, pedig most, hogy leírtad, sokkal elfogadhatóbbnak hangzik a koncepció.
Az elfogyott lendület tényleg nem tett jót neki, pedig azért nem rossz anyag, beismerem, hogy alulértékeltem (ez az értékelési rendszer hibája :-P): mindkét szempontból a 7. helyen végezte.

Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5240 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 07:57

+ elemek:

  • igényes szerkesztés
  • csataszimuláció opció hasznos lehet, de tesztelendő
  • sokban szakít az ET rendszerével, de hangulatban szerintem közel maradt hozzá.

- elemek:

  • kicsit sokfajta kockát használ
  • nem tűnik nagyon kiteszteltnek.

 

 



Hulla77

Hulla77

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 291 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 07:29

Jól kiolvasható a szerző egyszerűsítésre való törekvése, mint fő célkitűzés. Egységes motorral próbál operálni, amelyben szerintem azért túl hangsúlyosra sikeredett a véletlen (kocka) és a Képességek szerepe a Képzettségekhez képest. A megosztott Tp és a beépített „többkasztúság” ötlete is érdekes. A varázsrekeszekkel kiváltott Mp, ha nem is túl ETK-s, számomra felettébb izgalmas és hasznos megoldásnak tűnik, jó lenne valahogy itthon is tesztelni.

Az első furcsaság, mely számomra nehezen emészthető, hogy a harcértékekbe nem (vagy csak alig) számítanak bele a karakterek Képességei. Legalábbis a kapott képletekből ez derült ki számomra. A Mozaikmágia is félbemaradt és láthatóan kezdi elveszíteni mozaik mivoltát. Az anyag néhány része bántóan szellős kidolgozottságú. Sokminden csak lóg a levegőben és csupán sejthető, hogy mit, miképp szeretne az író majd megoldani. Nem látom garantálva a Kasztok közti egyensúlyt, és homályos az is, mitől lesznek majd potensek és/vagy egyediek a karakterek, hiszen túl kevésnek tűnik a kapott Kp is. Az anyagból számomra hiányoznak a szociális jellegű Képességek, Képzettségek és Kasztok.

Nálam objektív (1.), szubjektív (4.) helyezést kapott ez az anyag.

Urban

Urban

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1556 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 07:07

Szubjektív 5. és objektív 3. helyig jutott nálam ez a pályamű, és valamiért eléggé furának éreztem. Az a mondat azonban, hogy "célom az volt, hogy megalkossam a legjobb rendszert, amivel sosem játszanék", megértette velem, miért.

Kiemelendőnek talált részletek:
koncepció (+)
döntő előny (+)
dobásmátrix (+)
túlságosan hagyományhű hozzáállás (-)
rengeteg skill (-)
mkocka (most komolyan? d20*5?) (-)

Eredeti összegzésként azt írtam, hogy: "Innovatív... lehetett volna 94-ben..." Az ismertetőt olvasva azonban kifejezetten keserű szájíz alakult ki bennem, ezért úgy módosítanám ítéletem, hogy "... elméletben!" Kifejezetten utálom az elméleti célból, elméletben működő, elméletben játszott szerepjátékokat - az aktív, gyakorlatias RPG antitézisei a szememben

Ettől függetlenül gratulálok az ezüstéremhez, szerintem is nagy eredmény, büszke lehet rá az írója!

CikkBot

CikkBot

    Régi fórumozó

  • Admin
  • 6297 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.05.24, 06:30

NoiseEHC – Harmadik törvénykönyv – 2. helyezett - Ez egy rendhagyó értékelés lesz, mert a saját pályaművemről lesz szó, így megpróbálok inkább több információt elmondani a fejlesztés menetéről. Remélem, nem fogom túlságosan futtatni saját zsenialitásomat, de nem is fog túlságosan mentegetőzésnek hangozni. Mivel idős koromra már nem tudnak lázba hozni az ETK-szerű szimulációs rendszerek, a célom az volt, hogy megalkossam a legjobb rendszert, amivel sosem játszanék.

http://lfg.hu/84007/rpg/rpg-fejlesztes/noiseehc-harmadik-torvenykonyv-magus-szerepjatek-fejleszto-verseny/


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]