Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

Van remény az Underworld Ascendant számára?


  • Válasz írásához lépj be
24 hozzászólás érkezett eddig

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.01, 02:31

Amilyen hepin próbálja előadni, olyan szomorúnak érzem ezt a videót:

 



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.29, 09:31

Eurogamer verdikt: Avoid

 

Mindeközben:
https://hu.ign.com/ultima-underworld-the-stygian-abyss/44521/news/egy-elszant-rajongonak-koszonhetoen-modernebb-lett-az-ultima



beornmaci

beornmaci

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 87 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.29, 08:40

ooo... a kockás füzet... Might and Magic sorozat, Wizardry sorozat... ::nosztalgikus könnycsepp:: :D

kunadam

kunadam

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 910 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.26, 20:22

Nekem annak idején a hármas volt csak meg (eredetiben!) és azt térképeztük végig a testvéremmel. Órákat ültünk a Commodore 64 előtt kockás füzetbe rajzolva a térképeket :)



elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.25, 22:37

Nem is, mert az első rész jobb a másodiknál. :)



Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4121 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.24, 22:06

Amúgy ciki, hogy a Bard's Tale farvizén felújított trilógia eddig megjelent első részével több időt töltöttem most, mint a 4-essel?

Igen, mert már a második rész is megjelent lassan egy hónapja... :)

kunadam

kunadam

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 910 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.24, 16:04

Valamiért azt gondolom, hogy szeretem a számítógépes RPG-ket, mert gyerekként nagyon sokat játszottam ilyesmivel (azóta eltelt 20-30 év és kb. egyetlen RPG-t sem játszottam végig, talán a Borderland 2-t kivéve). De néha befizetek egyre, mint az UA-ra.

Megkaptam, felraktam, elkezdtem játszani. Hát nekem már eleve ez a tárgyak dobálása és lelejtése dolog nem jön be. Még nagyon az elején vagyok, de értelmes interakció a világgal nem volt, pedig az előzetesekből nekem az jött le, hogy majd itt sokféle nép lesz, akik között mászkálok. Ehhez képest még szellemen és a gonosz "úgyis meghalsz" kijelentésein kívül mással nem találkoztam.

 

Szóval egyelőre jelegem.

 

Amúgy ciki, hogy a Bard's Tale farvizén felújított trilógia eddig megjelent első részével több időt töltöttem most, mint a 4-essel?



Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6320 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.23, 13:43

Strato: Nem tudok szép hosszan válaszolni a KS témára, csak annyit hogy egyetértek.

Mindemellett várom a Nemesis társast, amibe még az év elején száltam be. :)

(Meg a SaWo pledge manager megnyitását...)

Bulldy

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.23, 11:56

Engem az aggaszt legjobban PS3 ügyben, hogy rahedli (PS4 port nélküli) játékom van megvásárolva, de nem letölve Store-ról. Ha megszűnik a támogatás, akkor azokat bukom is? Ha veszek lemezes játékokat, a patchek elérhetőek lesznek valami eldugott Sony serverről vagy marad a first day unpatched vanilla játék? :titanic:

 

OFF:

Azt írják, hogy előfizuval továbbra is le fogod tudni tölteni őket. Az egyetlen különbség most az lesz, hogy nem kapsz új PS3/Vita játékokat az előfizetésedhez.

Hogy ez meddig marad majd így, az jó kérdés, de szerintem amitől te tartasz, az még évekkel odébb lesz, utána meg szerintem valahogy átmentik majd a streamingbe az egészet.



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.23, 11:47

Lassan eljutok a cikk témájához is. :)
 

Kickstarter ígéretek: Pont számítógépes játéknál érzem a legtöbb rizikót. A hozzáállásom persze a KS lényegét rúgja tökön, de csak megjelentetett játékba fizetek be. Bár nem is nagyon volt olyan, ami érdekelt volna.

 

Bár a Kickstarter 2012-ben, a Double Fine Adventure robbantásakor, piacmegváltó erejűnek tűnhetett, igazából nem több, mint egy (akkor még) új finanszírozási forma, ami nem való mindenkinek.

Sokan fordultak a Kickstarter felé az önmenedzselés és a "magam ura lehetek" ígérete miatt. Sajnos olyanok is, akik nem képesek a projektjüket pénzügyileg jól menedzselni, és a szkópot megfelelő fókuszúra állítani és ott is tartani. Az előbb említett Double Fine Adventure, a Broken Age is egy elég középszerű kalandjáték lett végül, mert a DF csak egy laza vázlattal, kísérleti jelleggel indította el a Kickstarterét, nem tudta jól kezelni a váratlan sikert, és több dologgal is elszálltak, ami végül a játékmenet rovására ment.

Ha nincsenek elég konkrét elképzeléseid, csak a nosztalgiára és/vagy a korábbi rajongóidra alapozva alapozva kezdesz gyűjteni egy vázlatos elképzelésre, akkor ne lepődj meg, ha végül bukta lesz a vége.

Lehetett volna az Underworld Ascendant is jó játék, de ahhoz szerintem egy sokkal szilárdabb elképzelés kellett volna, ami legalább proof of concept szinten már készen van, azaz garantált, hogy technikailag is képesek végigvinni, plusz menet közben nem kellett volna a szkópot igazgatni (a képzelt elvárások miatt?), és ezzel a büdzsé értékes dollárjait rosszul felhasználni.
Én nem hiszem, hogy ez a játék ki tudna lábalni abból a posványból, amibe sajnos beleszületett. A bizalmat már elvesztette azok szemében, akik potenciálisan beruháztak volna rá, ha legalább közepesen jó értékeléseket látnak róla. Érezhetően kifogyott a pénzből a projekt, szóval így nem fog menni az, hogy a kezdeti bevételekből kikalapálják a játék csorbáit. Ráadásul ezek a csorbák nem is igazán csorbák, hanem a Steam review-k alapján komoly méretű tervezési hibák. És ezzel kb. körbe is értünk.

A Hello Games-nek volt egy komoly kiadói hátszele és a (mondjuk ki) marketing hazugságokra alapozva be tudtak húzni egy csomó előrendelést még túlárazott gyűjtői No Man's Sky kiadásokra is. Volt miből az évek során tovább fejleszteni, és talán mára már korrekt játékot faragni belőle.

Nyilván sokan már elvből sem ugranának bele a játékba féláron sem, de látva a folyamatos törődést, nagyon sokan képesek voltak megbocsátani, és mostanra talán sikertörténetnek is mondhatnánk a sztorit. A fontos különbség az, hogy itt volt pénz kikalapálni a csorbákat, és a játéknak volt egy jól kigondolt és kidolgozott alapja, amire lehetett is építkezni.

Egyébként a szerepjátékos Kickstartereknél sem fenékig tejfel az élet. Elég gyakran látom azt a panaszt, hogy előbb kerül ki DriveThruRPG-re print on demand formában, és adott esetben akár leárazási akcióba is a kickstarteres kiadvány, minthogy a backerek megkapnák a saját nyomtatott példányukat. Ez sokakat óvatosságra int.
Társasoknál is előfordul, hogy boltból előbb veheted meg, minthogy megkapnád postán a támogatói példányodat. Adott esetben még talán jobban is jársz így, mintha kifizetnéd a horror szállítási költségeket...

 

Az, hogy a végeredmény tartalmilag és formailag milyen minőségű, valamennyire mindig is lutri marad. A Kickstarternek ez a lényege: a pénzeddel lehetőséget adsz arra, hogy egy koncepciót megvalósítson valaki. Nincs garancia rá, hogy jó lesz a végeredmény.
Azzal tudod a befektetésedet valamennyire bebiztosítani, ha megnézed, hogy a gyűjtőnek milyen a múltja (és itt sokkal fontosabb lehet a közelmúltja, mint a régmúltja), hány sikeres és leszállított Kickstarter-ígéret van a háta mögött, és mennyire van kidolgozva az ötlete, amire éppen pénzt adsz.
És még ezzel együtt is ugyanúgy bele lehet tenyerelni a tutiba, mint a tövises bozótba. A legjobb, ha úgy fogod fel a Kickstarterekbe dobott pénzedet, mint egy jó ötlet vagy egy kedvelt alkotó támogatását, amiért nem vársz igazán semmit. Adakozás kreatív célokra. Így csak pozitívan csalódhatsz a végén, ha sikeres lesz a vége.

Minden más esetben kivárhatod, amíg megjelenik a végleges termék, és az ismertetők alapján eldöntheted, hogy a szokott csatornákon megveszed-e a játékot, esetleg egy leárazást megvársz vele, vagy inkább kihagyod.
Te döntöd el, hogyan és mikor szavazol a pénzeddel bizalmat egy terméknek (és vele az alkotójának). Nagy hatalom ez, érdemes átgondolni, hogyan használod.



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5543 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.23, 11:41

Engem az aggaszt legjobban PS3 ügyben, hogy rahedli (PS4 port nélküli) játékom van megvásárolva, de nem letölve Store-ról. Ha megszűnik a támogatás, akkor azokat bukom is? Ha veszek lemezes játékokat, a patchek elérhetőek lesznek valami eldugott Sony serverről vagy marad a first day unpatched vanilla játék? :titanic:



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.23, 10:40

én úgy tudom, a PS3 online támogatása jövő év végén befejeződik - hogy ez pontosan mit jelent, azt nem tudom :(

 
Konkrétan március 8-ától nem adnak több játékot Vitára és PS3-ra a PS Plus keretében.
Forrás
 

A Store-ban akciók már alig-alig vannak rá, a Sony pedig (ha jól tévedek) sajnos nem csinál annyi vissza/fel kompatibilis játékot (akár PS3 akár PS4) mint a Boxos arcok, pedig akad náluk jó pár olyan PS only név, amiért ölnének a fanok.


A Microsoft komoly erőket fordít arra, hogy folyamatosan bővítse a visszafelé kompatibilis játékok listáját. Mivel Xboxra a One óta alig van exkluzív húzónév, ők ezzel próbálnak vásárlókat fogni.

A Sony ezzel szemben konkrétan kábé letojja azt, ha régi játékokkal akarsz játszani a kortárs konzolukon. Van cserébe Unchartedjük, Spider-Manjük stb.

 

Szerintem amúgy a Sony a streamingben képzeli el a régebbi PS játékok jövőjét, bár erről sem beszélnek sokat. Legalábbis nem annyit, amennyit a Microsoft:

https://blogs.microsoft.com/blog/2018/10/08/project-xcloud-gaming-with-you-at-the-center/

 



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.23, 10:25

Valahogy véget kellene vetni szerintem annak a gyakorlatnak, hogy a fejlesztők - nyílván a kiadó nyomására - félkészen, bughalmazként adják ki a játékaikat, "majd patchekkel megoldjuk!" felkiáltás kíséretében. Nem akarok nosztalgikus hangulatot táplálni, de biztosan sokan vannak még, akik annak idején megvettek egy dobozos játékot, ami kész volt, fel lehetett tenni a gépre, és esetleg a PC Guru mellékletében volt hozzá egy patch, ami valami apróságot javított rajta, de sokhoz erre sem volt szükség, mert működtek.


Egy csomó játék régen is félkészen, vagy erősen megvágott tartalommal jött ki kiadói nyomásra vagy elfogyó büdzsé miatt, csak akkortájt még nem volt meg az az infrastruktúra ahhoz, hogy gyorsan és könnyen lehessen javításoka eljuttatni a vásárlókhoz. A dobozos játékoknál az eladási számok sem azonnal realizálódtak, és internet híján a patch-ek terjesztése sem volt olyan gyors és biztos.
Persze a nulladik napi patch mondhatni már a ló túloldala, de azzal, hogy a legtöbb multiplayer játék már a megjelenés előtt hetekkel, hónapokkal (olykor évekkel) kipróbálható open beta vagy Early Access keretében, igazából sokat nem is számít, hogy a nulladik, a tizedik vagy a mínusz tizedik napon jön ki az a frissítés.

Régen, amikor még a nyomtatott sajtó volt a videojáték világ egyetlen, nagy tömegekhez eljutó médiuma, sok esetben hetekig-hónapokig ki sem derült, hogy kivágtak valamit a játékból, manapság meg már a kiadás napján, de legkésőbb pár napon belül kint vannak a végigjátszós videók és review-k.

 

Több helyen linkeltem már, mert szerintem érdemes megnézni/hallgatni a Divinity-sorozatot készítő Larian történetét. Elég sok összefüggésre rámutat a kiadók, kiadási modellek és úgy általában a videojátékos piac ok-okozatai kapcsán:

 


 

Most már odáig jutottunk, hogy egy ezerrel beharangozott túl-hype-olt projectet kitolnak minél előbb, hagy vásárolja meg a nyálcsorgató nép, azután kiadnak két nappal rá egy, a játék méretét meghaladó patch-et (lásd pl. legutóbb a Fallout 76-ot).

Sajnos én már eljutottam oda, hogy egy játékot - akármennyire is érdekelne - nem vagyok hajlandó megvenni akkor, amikor megjelenik, maximum 1-2 évvel később, amikor kijön a remélhetőleg már játszható, gold, vagy platinum változata. De nem hiszem, hogy ez lenne a követendő irány.

 

Megváltozott a világ. Egyrészt sokkal azonnalibb minden, másrészt a videojáték biznisz óriásira nőtt, és ezért hatalmas a konkurenciaharc. Főleg egy multiplayer játék esetén rohadt sokat számít, hogy játékosként ott legyél az elején, amikor még tutira van játékosbázis, van kivel játszani. Ha egy játék jó, és sokan játsszák, akkor pedig azt frissíteni, rendszeresen bővíteni kell, hogy a játékosok tovább maradjanak és tovább játsszanak vele. Jönnek ki sorban az új és új játékok, ha valami jobb, vonzóbb, akkor a játékosok át fognak pártolni oda. Kiváló példa erre a PUBG és a Fortnite esete.

A Fallout 76 mondjuk szerintem kiváló példa arra, hogy hogyan toljunk ki egy büdzsé játékot AAA-s videojátéknak járó marketinggel, és álljunk bele vele kritikailag a földbe. Ott van házon belül az id Software, a Rage 2 kapcsán kapcsolatban vannak az Avalanche-csal, akkor miért az ósdi Creation engine-re építették fel, ami nem a netes játékra lett kitalálva? Mert azzal olcsón, gyorsan megvan.
Nem baj, ha a végeredmény pocsék. A sok birka így is megveszi 60/40 euróért, a bevétel milliókban lesz mérhető, szóval minek is csinálnának az eredeti Falloutok szellemiségéhez felérő egyjátékos történeteket, ha sokkal kevesebb ráfordítással is lehet kaszálni?

Ha nem vagy (túlságosan) multiplayer orientált, nem viszketős a tenyered, és nem akarod a pénzeddel komolyabban támogatni a fejlesztőket sem, akkor várd meg a minden kiegészítőt tartalmazó GOTY/Enhanced/Ultimate kiadást mindenből.
Egyszerűen gondolj úgy rá, hogy a játék megjelenése számodra a GOTY megjelenésekor van, és kész. A korábbi megjelenések, beleugrási lehetőségek a hamaribb rajongóknak és az adakozóbb közönségnek szólnak.



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5543 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.23, 08:10

Bulldy: én úgy tudom, a PS3 online támogatása jövő év végén befejeződik - hogy ez pontosan mit jelent, azt nem tudom :( . A Store-ban akciók már alig-alig vannak rá, a Sony pedig (ha jól tévedek) sajnos nem csinál annyi vissza/fel kompatibilis játékot (akár PS3 akár PS4) mint a Boxos arcok, pedig akad náluk jó pár olyan PS only név, amiért ölnének a fanok.
Új játékot én utoljára talán 2012-ben vettem, azóta szinte csak használt vagy über akciós Store vásárlás. A mostani első napos játék áraktól pedig szívszédülést és/vagy röhögőgörcsöt kapok, amikor meglátom, hogy 20-25+ néhány kiadás.
Nekem a PS2/3/4 egymás mellett ülnek a polcon, időnként előkerül mindegyik :).


Módosította dekszter: 2018.11.23, 08:10


Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4121 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.22, 20:24

Kickstarter ígéretek: Pont számítógépes játéknál érzem a legtöbb rizikót. A hozzáállásom persze a KS lényegét rúgja tökön, de csak megjelentetett játékba fizetek be. Bár nem is nagyon volt olyan, ami érdekelt volna.

Igazából amikbe beszálltam, jelentős részt megérték a pénzt. Sok esetben csak a megjelenéskor láttam/láttuk, mi lett belőle és azért legalább rendben voltak, de volt köztük kifejezetten jó is (pl. a Divinity OS 2, vagy a Shadowrun-ok). Meglepő módon ami kisebb-nagyobb mértékben szájhúzósabb lett, azok szinte mind kivétel nélkül régi, hosszú idő után visszatérő nagy nevek és stúdiók termékei (pl. a Torment nem pont az lett, amit vártam (és az utolsó pillanatban kivágott részek sem segítettek ezen), vagy a Bard's Tale 4 sem). Ezért ma már csak olyat lennék hajlandó támogatni, ahol lelkes (fél)ismeretlenek vannak fókuszált célokkal és láthatóan nem vállalják túl magukat goal-okkal, vagy olyan ismert neveket, akik mostanában is aktívak voltak még és már letettek valamit az asztalra (pl. ezért szálltam be a Wasteland 3-ba a W2 után, illetve ezért érdemelt bizalmat a Deadfire az első PoE után).
A kivétel, ami erősíti a szabályt, szerintem a Wolcen (leánykori nevén Umbra). Még mindig fejlesztik, viszont már elég alacsony belépési szinttől elérhetővé tették a bétákat és szinte hetente jönnek frissítések és új feature-ok, új helyszínek.
Az U:A-t még csak aktiváltam, de még nem töltöttem le. Kivárom, mi lesz a sorsa. Ha állják a szavukat, láthatunk még olyan feltámadást és újjászületést, mint mondjuk a No Man's Sky esetén a NEXT óta. Bár ez azért ritka (a Diablo 3 jut még eszembe a Reaper-rel)...

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6320 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.22, 19:39

Huh, egyvelegben:

Új konzol-generáció: ugyan hivatalosan nem új generáció, de mind a PS4 Pro/VR, mind az Xbox One X messze erősebb gép, mint az idősebb testvére. Nevezzük fél-generációnak, ha úgy tetszik.

Régi játékok: megvolt a fénykoruk, új állja majd a helyüket. Ha nagyon kell, a legelső PS2-t ki lehet pimpelne merevlemezes működésre, bár nem egyszerű. Ez megoldja az optikai meghajtó és adattároló kopását. (Mondom ezt úgy, hogy a PS2-met eladtam, de a Champions of Norrath-omat relikviaként őrzöm.) A PS3 még nem régi, illetve nem tudom a Sony hogy áll hozzá, de az MS szépen bővíti a visszafelé kompatibilis játékok listáját - már vannak klasszikus Xbox-ra megjelent játékok is, nem csak 360-osok. Tovább megyek, én új Xbox-ot csak akkor leszek hajlandó venni, ha a ~80+ játékot tartalmazó gyűjteményemet gond és extra költség nélkül át tudom vinni. Ellekező esetben adom el az egésze a következő generációnál.

Új játékok: évek óta csak GotY verziókat veszek 10-15€ körül. Egyetlen kivétel volt, a Guild Wars 2: Path of Fire, amire ment az előrendelés megjelenés napján, minden eurocentet megért és a következő kiegészítő is azonnali vétel lesz. Ezért viszont az NCsoft a GW1: Nighfall óta keményen megdolgozott nálam.

Kickstarter ígéretek: Pont számítógépes játéknál érzem a legtöbb rizikót. A hozzáállásom persze a KS lényegét rúgja tökön, de csak megjelentetett játékba fizetek be. Bár nem is nagyon volt olyan, ami érdekelt volna.

Bulldy

Savior

Savior

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 67 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.22, 16:41

A Kickstarter-kampány ehhez képest annyit ígért, hogy ez a játék sokkal mélyebb szimulációs rendszerekkel rendelkezik majd, mint elődjei.

 

Mondjuk szerintem egy valós, fizikailag interaktív környezet létrehozása egy olyan (vak)vágány, amibe tetszőleges mennyiségű időt és pénzt bele lehet szórni. És igazából nem tudom, hogy egy erre épülő puzzle játékon kívül mennyit ad hozzá a játékélményhez hosszútávon...

 

A fejlesztés közepén meg kijött a Breath of the Wild, gondolom örülhettek nagyon. Persze ez egy lehetőség is lehetett volna, hogy átértékeljék, mit csinálnak jól és mit rosszul, de úgy tűnik, ez nem ment.

 

Az első aggasztó jel az volt, amikor hónapokig a gyíkember nyelvről szóltak az új infók; ez jópofa volt az eredetiben, de egyetlen részlet a sok közül. A végső verzióban pedig ki is kukázták, amit kifejlesztettek (nincs érdemi interakció).

 

Erről én mintha lemaradtam volna. Csak az update-eket olvastam, és mindegyik arról szólt, hogy az UW milyen jó volt (ami igaz), és ezért itt is lesznek gyíkemberek, meg ilyen interaktívak leszünk meg olyanok. Ugyanazt a 2-3 példát iterálták egész végig, szóval a harmadik után már gyanús kezdett lenni, hogy itt valami nagyon félrement...

 

Azért kíváncsi vagyok, lesz-e ebből még valami, de nem vagyok optimista.



elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.22, 14:57

Igen, az Arx Fatalis jó példa egy játékra, ahol sikerült egy jól működő dolgot összerakni. A Kickstarter-kampány ehhez képest annyit ígért, hogy ez a játék sokkal mélyebb szimulációs rendszerekkel rendelkezik majd, mint elődjei. Cserébe elfogadhatónak tűnt, hogy a grafika elég fapados lesz (érdemes megnézni az eredeti trailereket - én annyival megelégedtem volna).

 

Nekem úgy tűnik, valahol a fejlesztési folyamat során elvesztették a szemük elől a fő célt, elvesztek a részletekben, miközben olyan célokat hoztak be, amelyek nem voltak reálisak (pl. egy alapos grafikai tuning). Az első aggasztó jel az volt, amikor hónapokig a gyíkember nyelvről szóltak az új infók; ez jópofa volt az eredetiben, de egyetlen részlet a sok közül. A végső verzióban pedig ki is kukázták, amit kifejlesztettek (nincs érdemi interakció).

 

Szóval sem az eredeti terv kritériumai alapján nem jó játék, amit kaptunk, sem más szempontok (pl. akciójáték, immerzív szimulátor, akármi) szerint. Két szék között a pad alá.



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 723 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
2    3                              

Kelt 2018.11.22, 13:48

Xbox One ha jól tévedek 2014-es(?),

 
2013. november 22.
 

Sajnos ez a játék az év csalódása. Hatalmas reményekkel indult, a Looking Glass Studios designereivel, olyat ígért, amit korábban más játék nem próbált meg (egy reaktív, fizikailag és ökológiailag korrekt földalatti világ), és valahol valami nagyon elromlott. :(

 

Nekem az Arx Fatalis jutott eszembe, de az fantasy.



elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.11.22, 13:19

Sajnos ez a játék az év csalódása. Hatalmas reményekkel indult, a Looking Glass Studios designereivel, olyat ígért, amit korábban más játék nem próbált meg (egy reaktív, fizikailag és ökológiailag korrekt földalatti világ), és valahol valami nagyon elromlott. :(

 

Nem is a száz dolláromat sajnálom (persze azért is kár, mert korábban ennyit nem adtam be Kickstarterbe), hanem azt, hogy a hőseimről kiderült, hogy ők is képesek egy hatalmas melléfogásra.




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]