Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

Húsz éves a Thief


  • Válasz írásához lépj be
8 hozzászólás érkezett eddig

elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.05, 19:31

Van esetleg arrol statisztika, hogy kb mennyien jatszanak meg ezzel manapsag is?

Bocs a késői választ, de az LFG valamiért nem volt elérhető Lengyelországból. :D

 

Nincsenek konkrét felhasználói adataim, de megjelenési statisztikák igen:

GNO039k.png

Volt egy boom, egy visszaesés, majd 2010 után stabilizálódott a küldetések száma. A ma kiadott anyagok túlnyomó többsége persze sokkal profibb, mint a koraiak, amelyek között nagyon sok nagyon béna volt. A hozzászólások elég jól mennek, a let's play is gyakori (Youtube/Twitch), és még a 4channek is van egy stabil Thief szaktopikja.

 

Sajnos a legismertebb Thief fan mission-rajongó, Sir Terry Pratchett már nincs közöttünk. (Érdekes módon a játék valamiért jól bevonzotta az idősebb számítógépes játékosokat - meglepően sok nagymama és nagypapa akad közöttük.)



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.05, 14:21

(OFF)

A becserkészem és kinyírom az addig működik, amíg leérsz a szintre, ahol ezek a jumpscare lények és a mechák vannak, utána inkább sunnyogós, leszámítva az utolsó kb. tizenöt percet.
(/OFF)

 

 

Azt hiszem, az emlékeimben jobban megmaradt a Dark Athena, abban ez jellemzőbb, bár a vége felé ott is átmegy teljesen lövöldébe a játék.



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4447 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.04, 18:43

Igen, ebben a játékban is benne van a sunnyogós élmény, bár inkább a "becserkészem és kinyírom" jelleggel. Összességében engem inkább a Half-Life-ra emlékeztetett, bár ha jól rémlik, ez inkább a folytatás, az Assault on Dark Athena esetén fogalmazódott meg bennem. A jobb napokat látott Starbreeze méltatlanul elfeledett gyöngyszeme ez a két játék.


(OFF)
A becserkészem és kinyírom az addig működik, amíg leérsz a szintre, ahol ezek a jumpscare lények és a mechák vannak, utána inkább sunnyogós, leszámítva az utolsó kb. tizenöt percet.

Kár, hogy nem ismert játék, pedig a maga nemében kiváló darab. Valószínűleg az tett be neki, hogy majdnem egyszerre jelent meg a Far Cry első részével, ami letarolta a piacot.
(/OFF)


strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.04, 09:39

Nekem az Escape from Butcher's Bay ugrik be, mint hasonló élmény. Nyilván, mivel Riddick a főszereplő, többször lehet fegyvert használni, de a játék második fele leginkább arról szól, hogy valahogy megszünteted a világítást, és megpróbálsz átosonni az őrök mellett.

 
Igen, ebben a játékban is benne van a sunnyogós élmény, bár inkább a "becserkészem és kinyírom" jelleggel. Összességében engem inkább a Half-Life-ra emlékeztetett, bár ha jól rémlik, ez inkább a folytatás, az Assault on Dark Athena esetén fogalmazódott meg bennem. A jobb napokat látott Starbreeze méltatlanul elfeledett gyöngyszeme ez a két játék. A folytatásban sikerült több téren is javítani az elődhöz képest, szóval mindenképpen ajánlom. (A GOG-on volt már 80%-os akcióban is a két rész együtt, viszont úgy látom, hogy azóta eltűnt a kínálatból...)



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4447 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.03, 18:47

Mostanában játszogattam a Styx: Master of Shadows című opusszal, ami bizonyos dolgokban felidézi a Thiefet (meglepő módon a két főhős sokban hasonlít). Nem annyira hardcore élmény, de aki még nem próbálta, annak ajánlom.

 

 

Nekem az Escape from Butcher's Bay ugrik be, mint hasonló élmény. Nyilván, mivel Riddick a főszereplő, többször lehet fegyvert használni, de a játék második fele leginkább arról szól, hogy valahogy megszünteted a világítást, és megpróbálsz átosonni az őrök mellett.

 

A Thief-hez képest az egyik jelentős eltérés, hogy Vin Diesel folyamatosan keménykedős szöveget mond alá, amitől még a jumpscare részek is elviselhetőek. (ilyen szempontból elég ijedős vagyok)

 

A másik pedig az, hogy Riddick lát a sötétben, de az NPC-k nem.



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 723 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
2    3                              

Kelt 2018.12.03, 10:21

https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2018/02/a3621d29-765c-4e1a-a4e8-2598b68b24b4mezzanine.txt



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7849 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.03, 09:40

Anno, amikor a játék megjelent, borzasztó nehézkesnek éreztem az irányítást, és a második pályán, amikor a megölhetetlen(nek tűnő) zombi megjelent, azt mondtam, hogy ebből ennyi pont elég is volt.
4-5 éve vettem elő újra a játékot, és a - mondjuk ki - csúfsága ellenére annyira beszippantott, hogy végigjátszottam a mind a három részt. Különös világ, furcsa történet, pazar level desgin, Talán a második részt élveztem a legjobban, de mindhárom résznek megvannak az emlékezetes pontjai. A 4. rész megvan Humble Bundle-ből, de még nem vitt rá a lélek, hogy feltelepítsem...
Furcsa, hogy a remaster hullám nem érte (még?) el a Thiefeket.

Mostanában játszogattam a Styx: Master of Shadows című opusszal, ami bizonyos dolgokban felidézi a Thiefet (meglepő módon a két főhős sokban hasonlít). Nem annyira hardcore élmény, de aki még nem próbálta, annak ajánlom.

BePe

BePe

    Admin

  • Admin
  • 4608 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.03, 03:04

Van esetleg arrol statisztika, hogy kb mennyien jatszanak meg ezzel manapsag is?

CikkBot

CikkBot

    Régi fórumozó

  • Admin
  • 6308 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2018.12.02, 03:55

…pontosabban húsz éves és egy napos: a Looking Glass Studios formabontó játéka 1998 november 30.-án jelent meg. A Thief feje tetejére állította az FPS-ek megszokott játékmenetét: az ellenfelek lelövése helyett csöndes kikerülésük (vagy óvatos becserkészésük és leütésük), belevaló tengerészgyalogos főhős helyett egy átlagos őrrel is csak nehezen kiálló tolvaj, rakétavető helyett a fáklyák fényét kioltó vizes nyílvesszők és mohaszőnyeget a földre terítő társaik kerültek a fókuszba.

http://lfg.hu/86798/hirek/husz-eves-a-thief/


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]