Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

Fallout 76 - Új hírek érkeztek


  • Válasz írásához lépj be
15 hozzászólás érkezett eddig

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4493 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.30, 13:43

Újabb vágás a fába maguk alatt:

https://youtu.be/mXY9Z9q5N3c


Azért az elég meredek, hogy a program ellenőrzi, hogy mi van telepítve a gépeden O_o

"even if people are using the program for fallout76, the game apparently looks for any engines ... and detects if it is installed, and if that's the case, users will automatically be flagged"

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7894 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.30, 13:33

Újabb vágás a fába maguk alatt:

https://youtu.be/mXY9Z9q5N3c

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7894 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.25, 22:21

Nem találkoztam olyasmivel, amit írtál, a katonák itt (viszonylag) okosak tudnak lenni: utánad másznak, erősítést hívnak, őrlángokat gyújtanak meg, ha többen vannak körülvesznek, stb.. Pl. egyszer követtem egy fickót, aki elhívott a tanyájára, hogy ott beszéljünk, távol a piaci kereskedőktől. Nem spawnolt át, hanem valóban átkocogott a fél városon.

Lehet, hogy ez platform specifikus dolog. Én az AC 2-től kezdve a Black Flagig bezáróan játszottam a sorozat tagjaival PC-n, de egyikben sem találkoztam a leírtakkal.
Mondjuk elég sok (bár inkább vizuális és nem game breaker) bugot fel lehet írni a széria számlájára, szóval jut is, marad is. :)

Hogy ON is legyek, a Fallout 76-tal kapcsolatban mostanra már lassan minden hibát elkövetett a Bethesda, amit egy videojátékkal kapcsolatban el lehet. Nem tudom, hogy az alábbiak közül mára min javítottak, de ezek mind igaz sztorik voltak november folyamán:
- Ott van házon belül az id, amit a Rage 2 kapcsán össze tudtak hozni az open worldben már elégszer bizonyított Avalanche fejlesztőivel, mégis egy elavult, multiplayerre alkalmatlan engine-t sikerült választani a multiplayerre kihegyezett Fallout 76-hoz. Persze, értem én, esay money lett volna a cél, és talán még így is bejön a számításuk, de hogy a stabil 30 FPS nem tud meglenni egy online FPS-szerű játékban, az elég gáz.
- Aztán nyilván az sem segített abban, hogy az elégedetlenkedők elfelejtsék a játékot, hogy konkrétan nem lehetett uninstallálni a játékot. A bétánál opció sem volt erre a Bethesda Launcherben, de a kiadott termék többeknél azt játszotta, hogy csak úgy tűnt, hogy letörölte a fájlokat, de valójában nem.
- Akkor refundolom -, gondolják sokan, amire elvileg volt ígéret a cég részéről, de gyakorlatban ez mégsem volt kivitelezhető. Valami class action is indult talán ez ügyben, hacsak azóta a Bethesda nem alakított valamin.
- Nyilván az sem segít a játék hírnevén, hogy a megjelenés és a negatív kritikák garmadái óta rekord sebességgel ment le az ára, szóval aki teljes áron vette, az fokozottan belefuthatott az előző pontba.
- Aztán itt van a gyűjtői kiadás vászontáskája is, ami helyett sikerült egy gagyi nylon táskát postázni. A felháborodott kérdésekre az volt a hivatalos válasz, hogy "nem tervezünk ez ügyben tenni semmit". Néhány YouTube influencer közben mégis kapott vászontáskát csak úgy, promóciós céllal, de tök másmilyet, mint amilyen be volt ígérve. Az újabb haragcunami hatására, ha jól tudom, azóta mégis lettek vászontáskák a CE rendelőknek...
- Közben lelkes aknamunkások egyértelmű utalásokat találtak a kódban és scriptekben arra, hogy egyes részeket konkrétan át kopipészteltek a Skyrim és a Fallout 4 forrásából.
- Aztán sikerült valamit elrontani a support rendszeren is, és az ügyfelek december elején elkezdték egymás személyes adatait látni a sajátjuk helyett. Újabb blama, és újabb liter olaj a tűzre...
- Az ultrawide monitorokra kiadott javítás is inkább rosszabb eredményt hozott, mint jobbat.
- Mostanra pedig a játékhoz tartozó shop árai olyan szintre emelkedtek, hogy egy-egy kozmetikai tétel annyiba kerül, mint a Witcher 3 10+ órás tartalmi kiegészítői.
- Ezek mellett a számtalan játékbeli bugról és visszaélési lehetőségről már inkább ne is beszéljünk.

A Failout kifejezés tökéletesen ráillik a Fallout 76-ra, a játék kiadásának körülményeire, és a Bethesda PR, kommunikáció és hibakezelés címszó alatt folytatott tevékenységeire.

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4134 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.25, 20:15

Na tudod mikor, mentem vissza azzal a lendülettel Guild Wars 2-zni, ami egy MMORPG és mégsem csinál ilyet, ha ügyes vagyok benne, simán el tudok menekülni akrobatikával. Pedig ennek a játéknak nem is a parkőrözés a belengetett fícsöre.


Ismerem a GW2-t, én is aktívan nyomom. :) De az Origins és az Odyssey nem teljesen olyan, mint a régi AC-k, inkább a Skyrim/ESO vonalra hasonlítanak: nagy open world, zónák sok küldetéssel, két főszál (jelen és jövő), rengeteg mellékszál, érdekes figurák és történetek. Mondjuk nekem az ókori egyiptomi és a görög háttér is a gyengém, így jobban megfog, mint a korábbiak voltak. Nem találkoztam olyasmivel, amit írtál, a katonák itt (viszonylag) okosak tudnak lenni: utánad másznak, erősítést hívnak, őrlángokat gyújtanak meg, ha többen vannak körülvesznek, stb.. Pl. egyszer követtem egy fickót, aki elhívott a tanyájára, hogy ott beszéljünk, távol a piaci kereskedőktől. Nem spawnolt át, hanem valóban átkocogott a fél városon.

Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6366 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.25, 10:15

(OFF)A régi AC-ket én se nagyon kedveltem, de az Origins és az Odyssey k* jók. Mindkettő gold változatát a napokban vettem meg összesen ~60 euróért (akciósan a Humble-n) és nagyon megérte.(/OFF)


Nem tudom, én a Black Flag -et nagyon akartam játszani, aztán hozzáláttam. Szépen lenyomtam a tutorial-t, majd rögtön az első pályán két dolognál ledobta az agyam a láncot:

- kergetni kell egy tolvajt, de csak a pálya bizonyos részein lehet elfogni. Mindenhol máshol hiába érem utól, semmi sem történik.

- menekülök az őrség elől, felmászok egy ház tetejére, hogy szétnézzek merre tovább. Erre az őrök nem utánnam másznak, hanem simán mellettem spawnolnak.

Na tudod mikor, mentem vissza azzal a lendülettel Guild Wars 2-zni, ami egy MMORPG és mégsem csinál ilyet, ha ügyes vagyok benne, simán el tudok menekülni akrobatikával. Pedig ennek a játéknak nem is a parkőrözés a belengetett fícsöre.

Bulldy

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4493 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.24, 11:22

Pontosítsunk. A 20K az alapjáték, arra jönnek még a "Digital Deluxe", "Gold" és hasonló cimkékkel ellátott verziók. Ha a legteljesebbet veszed meg, akkor összejöhet ennek a duplája is.

 

Megnéztem az Xbox Store-ban: az Assassin's Creed Odyssey legdrágább változata 35K. Igaz, most megvehetném az Xbox Live Gold előfizetésem miatt majdnem a feléért. De még így sem érdekel, nincs jó véleményem az AC játékokról. (A Black Flag -ig megvan mind, mert XBL Gold előfizetés miatt az elmúlt években hozzámvágták őket. Talán a 2D-s, régi Prince of Persia-ra hajazók még a legjobban.)

 

Bulldy

 

 

Nem nagyon van tapasztalatom ebben, az utóbbi hat-nyolc évben csak a New Vegast, a Football Manager 17-et, és GoG-ról a BG1-BG2-Planescape-IWD1 négyes remastered verzióját vettem meg.

 

De szerintem az nagyjából reális, hogy nem a sok DLC a baj, hanem az, hogy sok esetben (van persze sok olyan, ahol igen) az alap játék nem ér meg teljes árat.

 

Például a New Vegas alap verziója szerintem megér 20 eurót (most amúgy 12 ahogy nézem), de megjelenéskor, bugosan, nem ért 30+ eurót.

A Fallout 3 teljes (4 DLC-vel) jelenleg 9,99 steam-en, ennyit szerintem nem ér, pláne nem ért 20-25-öt mikor megjelent. (ezt sajnos megvettem, de megbántam)

Ugyanígy a Football Manager sem kifejezetten drága 20 euró körül, viszont évente nem érdemes megvenni, mert kb. csak az adatbázist frissítik.



Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4134 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.24, 10:59

(OFF)A régi AC-ket én se nagyon kedveltem, de az Origins és az Odyssey k* jók. Mindkettő gold változatát a napokban vettem meg összesen ~60 euróért (akciósan a Humble-n) és nagyon megérte.(/OFF)


Bulldy

Bulldy

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 6366 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.24, 09:10

Pontosítsunk. A 20K az alapjáték, arra jönnek még a "Digital Deluxe", "Gold" és hasonló cimkékkel ellátott verziók. Ha a legteljesebbet veszed meg, akkor összejöhet ennek a duplája is.

 

Megnéztem az Xbox Store-ban: az Assassin's Creed Odyssey legdrágább változata 35K. Igaz, most megvehetném az Xbox Live Gold előfizetésem miatt majdnem a feléért. De még így sem érdekel, nincs jó véleményem az AC játékokról. (A Black Flag -ig megvan mind, mert XBL Gold előfizetés miatt az elmúlt években hozzámvágták őket. Talán a 2D-s, régi Prince of Persia-ra hajazók még a legjobban.)

 

Bulldy



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4493 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.23, 15:00

 Ez tendencia, vagy csak a hiányos értesüléseim sugallják?

 

Nagyon ritka manapság az olyan játék, ami már a megjelenésekor teljes. Pontosabban: az olyan játék, aminek a megjelenéskori állapota megéri a teljes árat.

 

 

Szerintem aki vesz még játékokat, az általában vár egy évet a beszerzéssel, a gold verziók már bugmentesek, és olcsóbbak szoktak lenni. (a gog verziókról nem is beszélve  :sor: )

 

Nekem az utolsó a New Vegas volt vagy hat éve. Így visszagondolva a hat (?) DLC amit tartalmazott a gold nem olyan nagy szám, hogy azok miatt érdemes volt várni... Viszont sokat segített, hogy addigra már nem voltak benne bugok :)

 

Utólag beszerezve egyébként a Far Cry 2-t is szerettem, de az a tíz dolcsi amit ráköltöttem, nagyjából reális összeg. 3000 forint, egy könyv sem olcsóbb, a játék ár/használat ideje arányban még jobb is, mint egy regény. Viszont 40-50 dolcsit biztos nem ér, egy új játék megjelenéskor pedig kb. annyi.

 

Az új Football Manager 25 dollár (~8000 huf), az Assassin's creed 25000 huf, a Crusader Kings 2 megjelenéskor 40 euró volt. A Crusader Kings minden kiegészítővel - imperial collection -, hat évvel a megjelenés után, 148 euro!

https://store.steampowered.com/app/203770/Crusader_Kings_II/



Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3320 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.23, 14:35

Ez nekem magas:
"A megannyi bugtól szenvedő, sablonos küldetéseket felvonultató, elavult grafikájú, több játékmechanikai gyengeséggel bíró és rendhagyó módon pár robotot leszámítva NPC-k nélküli alkotás"

Van azért olyan is, ami működik ebben a játékban (költői kérdés)? Hogyan és miért lehet manapság az, hogy kiadnak egy játékot ennyi és ilyen ordas hiányossággal, aztán meg "majd javítjuk". Mit lehet ezen javítani? Ez nem pár kisebb-nagyobb bug, vagy rebalance kérdés, hanem gyakorlatilag hiányzó és komoly tartalom, fejlesztési hibák, stb. Max. fél füllel követem a játékvilág történéseit (de inkább még annyira sem), viszont az az érzésem, hogy egyre gyakrabban jönnek szembe ilyen és hasonló hírek. Ez tendencia, vagy csak a hiányos értesüléseim sugallják?

morgorito

morgorito

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 233 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.22, 12:28

" és rendhagyó módon pár robotot leszámítva NPC-k nélküli alkotás"



Én ezt nem igazán értem. A Fallout 76 elvileg rpg. Ez hogyan elhetséges NPC-k nélkül?

 

Mondjuk, csak én vagyok olyan naiv hogy azt higgyem hogy egy ekkora cég valaha is ki fog adni egy a régiekhez mérhető RPGt.


Szerintem nem éri meg a befektetett munkát. Még a Medieval Total War kapcsán olvastam egy interjút a Creative Asembly akkori munkatársaival. Arról beszéltek, hogy imádták a szerepjátékokat*, de inkább egy stratégiai játékon kezdtek el dolgozni, mert kb. tizedannyi munka, és ugyanannyit, vagy többet lehet vele keresni.

*mikor kijöttek a Shogunnal, már volt Fallout 1, Baldurs Gate 1, meg persze a régebbi klasszikusok (Wasteland, Might and Magic, Dark Sun, stb.)

 

 

Tisztában vagyok vele hogy amikor a cél az hogy minél több pénzt keressünk (főleg a piac jelenlegi helyzetében ahol a legnagyobb cégeknek folyamatosan kasszát kell robbantaniuk vagy lázadnak a befektetők, mondjuk meglássuk meddig fog ez tartani), ezért is naív álom az hogy lesz igazi RPG.

 

Az egy másik kérdés hogy manapság mindent amiben van valamiféle fejlődés és/vagy sztori azt RPG-nek hívnak. 

 

Mondjuk ha pár éven belül kijönne egy új Shadowrun a Harebrained-től, én azzal is boldog lennék. Amire azért több esély van, mint arra hogy Howardék letérjenek a jelenlegi pályáról.

 

 

meouwn: Én erre mondjuk mindig azt mondtam, hogy ha nem akarod hogy X-heznek mérjenek, ne nevezd magadat X 2-nek. Mert azzal azt jelzed hogy te egy folytatás vagy, ezért nem meglepő hogy úgy is kezelnek.

 

Persze ezt csak azért teszik, mert egy jó brand a játék minőségétől (ameddig játszható és minimálisan élvezhető) profitot termel. Kérdés hogy mennyi idő kell hozzá hogy a "minőségi játék" imázsból "na megint próbálkoznak" lesz. 



Freddie

Freddie

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 95 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.22, 11:42

Én ezt nem igazán értem. A Fallout 76 elvileg rpg. Ez hogyan elhetséges NPC-k nélkül?

A küldetéseket elhagyott papírfecnikről/naplókból/hangfelvételekből kapod. És valahogy mindig úgy alakul, hogy ahova vezet, ott sem él már senki, tehát a következő lépcsőfok ugyanígy van megoldva. Szóval ja, ez pontosan "elvileg rpg".

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4493 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.21, 21:19

" és rendhagyó módon pár robotot leszámítva NPC-k nélküli alkotás"



Én ezt nem igazán értem. A Fallout 76 elvileg rpg. Ez hogyan elhetséges NPC-k nélkül?

 

Mondjuk, csak én vagyok olyan naiv hogy azt higgyem hogy egy ekkora cég valaha is ki fog adni egy a régiekhez mérhető RPGt.


Szerintem nem éri meg a befektetett munkát. Még a Medieval Total War kapcsán olvastam egy interjút a Creative Asembly akkori munkatársaival. Arról beszéltek, hogy imádták a szerepjátékokat*, de inkább egy stratégiai játékon kezdtek el dolgozni, mert kb. tizedannyi munka, és ugyanannyit, vagy többet lehet vele keresni.

*mikor kijöttek a Shogunnal, már volt Fallout 1, Baldurs Gate 1, meg persze a régebbi klasszikusok (Wasteland, Might and Magic, Dark Sun, stb.)

meouwn

meouwn

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 36 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.21, 18:51

Lehet, hogy pont az a baj, hogy a régiekhez mérik... Értem ez alatt, hogy igazából összesen kettő rpg(-nek) nevezhető szériájuk van - és ezt a Bethesda saját oldala is megerősíti, csak be kell szűrni a találatokat rpg-re -, a The Elder Scrolls (ami ugye saját termés) és a Fallout (ami ugye viszont nem), és hát persze ebből a kettőből próbálnak meg minél többet kihozni (ami persze bármelyik kiadóra érvényes, a nagy húzó szériákról a rókabőrt...(szarkazmus on)), az eredeti ötletek meg persze túlzottan kockázatosak (már üzletileg/pénzügyileg ugye).

Azért a védelmükre fel lehet hozni, hogy ha akarnak, akkor tényleg tudnak, lásd a Dishonored szériát. (Az elsőt és másodikat játszottam, valami élmény egy "gyönyörű" jól megkomponált világ kellőképpen megragadó és értelmes történet/cselekmény, ahol a cselekedeteinknek tényleg súlya van.)

morgorito

morgorito

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 233 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.21, 17:01

Mondjuk, csak én vagyok olyan naiv hogy azt higgyem hogy egy ekkora cég valaha is ki fog adni egy a régiekhez mérhető RPGt.

Mert ugye, mindig több pénzt kell keresni, az meg azért elég niche. De azért álmodni még lehet. :P

CikkBot

CikkBot

    Régi fórumozó

  • Admin
  • 6319 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.21, 07:01

Bár a Bethesda nagy reményeket fűzött a Fallout franchise első MMO-spinoffjához, az az eddigiek alapján finoman fogalmazva nem tudott felérni jeles elődjeihez. A megannyi bugtól szenvedő, sablonos küldetéseket felvonultató, elavult grafikájú, több játékmechanikai gyengeséggel bíró és rendhagyó módon pár robotot leszámítva NPC-k nélküli alkotás ha nem is totális közutálat tárgya, de messze nem olyan népszerű, mint a többi epizód.

http://lfg.hu/87038/hirek/fallout-76-uj-hirek-erkeztek/


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]