Ugrás tartalomhoz


Fotó
- - - - -

Új Batman játékon dolgozik a Rocksteady?


  • Válasz írásához lépj be
10 hozzászólás érkezett eddig

Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2043 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.04, 18:38

AC-ban pedig elég sok ilyen kihívás van, ott lehet rendesen gyakorolni a verekedést. Az elején én sem értettem, mi hogy van és nyomogattam össze-vissza. De aztán itt megtanultam verekedni. Ugyan a félkarú óriásos pályát nem tudom megcsinálni hard fokozaton, de a többi megy. :D



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.04, 13:51

Én sosem voltam/leszek elég ügyes az ilyenekhez :( . Az instant takedown cuccokhoz béna vagyok, így sokáig tart leverni a sima gruntot is ha sokan vannak a közelben.

Picit úgy tudnám az én tömegbunyóimat leírni, mint a Matrix  Reloaded Neo vs sok Smith harcát. Egy darabig megy, aztán benyelek egy maflást és onnantól mindenki rám ugrik és kicsi a rakás.

 



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7997 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.04, 13:34

Akkor a qte cuccal keverek valamit :( ? Az első bossnál (Deathstroke?) rémlik valami olyasmi, hogy nagyon kivárásra kellett menni és csak bizonyos módon tudtam megütni, de akkor lehet, hogy rosszul emlékszem a dologra.

 
Ja, bossok esetén esélyes lehet a QTE jelleg az elődök alapján. Én a mezei verekedős részekre értettem, amit írtál.
Mondjuk az Origin esetében egyelőre csak a felvezető etap végén lévő Killer Crocon vagyok túl, akinél ez pont nem volt jellemző.
 

A tömegbunyók sosem mentek, főleg, ha durván vegyesen voltak az ellenfelek: vágófegyver, kábítófegyver, tűzfegyver + kicsi hely. Bármerre dodge-olok, surranok, mindig beleszaladok ütésbe/vágásba/lövésbe, az meg, hogy nem tudom aktiválni a KO kombókat, rátesz egy lapáttal :D . Az Origins könnyebbnek tűnt, de annak meg naaagyon az elején voltam/vagyok. Viszont, most hogy beszélünk róla, nagyon elő kellene venni.

Hasonló (de sokkal idegesítőbb) módon buktam bele az Assassin's Creed szériába. Megvettem n+1 részt, dlc-t, aztán az első ( :D ) rész vége előtt elakadtam, amikor 2 négyzetméteren 10 páncélos lovag kezd el csépelni :D . Próbálkoztam 5-6 alkalommal, végül ráhagytam.

Aztán a netem rálesek és látom, hogy akár Batman, akár AC, a nekem 3 perces harcok másoknak kb. 6-7 másodpercnyi villanások, sérülés nélkül.

 

Az AC széria (2-3-4, amivel játszottam) harcainál nekem többnyire elegendő volt a "button smashing" ősi tanait követni, komplikáltabb esetekben pedig kb. 1-2 perc ráfordításával megkerestem a tuti fegyvert és kombót, és onnantól az olyan ellenfél ellen azt használtam. :)

Az Arkham-széria bunyói nálam ennél sokkal élvezetesebbek voltak mindig is, mert sokkal jobb a ritmusa, és változatosabb a többféle ellenfél és a többféle kombinációs lehetőség miatt.

Alap helyzetben igazából csak az ütést kell jó ritmusban spamelni, esetenként egy-egy irány gombbal kiegészíteni. Emellett arra kell figyelni, hogy mikor készül valamelyik ellenfél odasózni egyet. Ilyenkor be kell iktatni egy counter gombot a sorba, aztán mehet tovább a standard püfölde.

Ezt a receptet aztán lehet bolondítani a gadgetek gyorsbillentyűivel (PC-n alapból ezek a szám billentyűkön vannak), illetve a különleges ellenfeleknél be kell még vetni általában a dodge-ot (szerk.: a dupla szóközös manővert értettem ez alatt) és/vagy a stunt. Nem nagy ördöngösség, és ezeket amúgy sem árt beépíteni a standard repertoárba.

 

Igazából ez egy easy to learn, hard to master harcrendszer. Az alapokkal is szépen el lehet boldogulni, ha az ember belerázódott már, de ha ügyes az illető, akkor elég gyorsan ledarálhatja a 15-20 fős bunyókat is.



Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1148 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.04, 12:14

Tömeges harcban elég profi vagyok, egyetlen flowban legnehezebb fokozaton áttoltam a legkeményebb challengeket. Amit tanácsolni tudok, és egy része pont szembe fog menni strato tanácsaival:
- NE dodge-olj. Kockázatos, mivel nem hoz ki a sűrűjéből. Helyette ugorj át az ellenfeleken (evade, dupla space PC-n). Ez a leghatékonyabb kitérési stratégia, próbálj a tömeg szélére kerülni vele, és onnan kezdj el ritkítani. Ha sokan köréd gyűlnek, és több irányból kapod a támadásokat, akkor könnyebb hibázni.
- kezd a gyengébb, standard ellenfelekkel (kivéve az óriásokat). A speciális taktikát igénylő (páncél, sokkoló) ellenfelek ráérnek akkor, ha már letisztult a harctér. Így te is jobban tudsz figyelni a kivitelezésre, és nem büntet akkorát, hogy "időt pazaroltál" a speciális taktikára. Ha lehetőséged van rá, használd az instant kivégzéseket csak speckó ellenfelek ellen (a többiek még jó is neked, hoggy ott vannak és szépen hízlalják a kombód).
- végig maradj mozgásban, hogy kontrollálhasd a harcteret. Áldozz fel egy kivégzést/plusz egy-két ütést cserébe azért, hogy megszakítsd a harctér másik oldalán éppen fegyverszekrényt nyitogató ellenfelet. Egy ütés, célpont váltasz, megint egy ütés, stb. Az új célpont legyen messzebb, akár előtte nyomj egy átugrást (dupla space-t) is, ha megint köréd gyűltek. Batman nagyon messziről odavetődik egy ütésért/rúgásért, ha nyomod a megfelelő irányt, az ellenfelek viszont az esetek túlnyomó többségében csak a közvetlen közeledből tudnak támadást indítani.
- NE a cuccokkal foglalkozz. Bár jár érte minimális bónusz a harc végén, de nagyon könnyen megszakad miattuk a kombó (= kevesebb hp-t kapsz vissza utána), ráadásul jelentéktelen a sebzésük. A grappling hook jól jön a lőfegyvert felragadó ellenfelekre, ha rosszul mozogtál és túl messze kerültél tőle, de ennyi.
- vedd fel minél hamarabb a fejlesztést, hogy a jól időzített ütéseid dupla kombó pontot adjanak, és érezz rá a ritmusra. Ha sikerül már jól időzíteni az ütéseidet, az hatalmas előny lesz: nagyobb sebzés, gyakrabban használható instant kivégzések.

Sajnos az óriásoknak sok támadása megtöri a sima harc ritmusát, tehát amíg ők élnek, addig plusz egy dologra kell figyelni folyamatosan. Emiatt én velük szoktam kezdeni, de lehet ha jobban kitapasztalod, akkor fel tudod őket használni a saját céljaidre, hiszen elvileg a társaikat is sebzik - nekem nem sikerült eljutnom arra a szintre, hogy ezt megbízhatóan a javamra tudjam fordítani.

dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.04, 11:56

Akkor a qte cuccal keverek valamit :( ? Az első bossnál (Deathstroke?) rémlik valami olyasmi, hogy nagyon kivárásra kellett menni és csak bizonyos módon tudtam megütni, de akkor lehet, hogy rosszul emlékszem a dologra.

A tömegbunyók sosem mentek, főleg, ha durván vegyesen voltak az ellenfelek: vágófegyver, kábítófegyver, tűzfegyver + kicsi hely. Bármerre dodge-olok, surranok, mindig beleszaladok ütésbe/vágásba/lövésbe, az meg, hogy nem tudom aktiválni a KO kombókat, rátesz egy lapáttal :D . Az Origins könnyebbnek tűnt, de annak meg naaagyon az elején voltam/vagyok. Viszont, most hogy beszélünk róla, nagyon elő kellene venni.

Hasonló (de sokkal idegesítőbb) módon buktam bele az Assassin's Creed szériába. Megvettem n+1 részt, dlc-t, aztán az első ( :D ) rész vége előtt elakadtam, amikor 2 négyzetméteren 10 páncélos lovag kezd el csépelni :D . Próbálkoztam 5-6 alkalommal, végül ráhagytam.

Aztán a netem rálesek és látom, hogy akár Batman, akár AC, a nekem 3 perces harcok másoknak kb. 6-7 másodpercnyi villanások, sérülés nélkül.



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7997 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.04, 11:37

Hibajavítás: Harley Quinn's Revenge nincs végigtolva :( . Sokak számára röhejes helyen akadhattam el: tömegverekedés, fegyveres ellenfelek ellen. A lopakodós, egyesével leszedős, rejtőzködős részt nagyon szerettem mindegyik részben, de amikor több közelharci fegyveres ellenfél ellen kell menni, akkor végem van. Nem vagyok hozzá elég ügyes.
Az Origins quick time eventre hajazó harcai sem a kedvenceim, de ott még csak-csak elvagyok. Ott viszont a kódtörésbe tört bele a bat-bicskám :D .

 

Én belekezdtem az Originsbe a hétvégén, és pont ugyanolyan a harc, mint az elődöknél, szóval nem értem a quick time eventes gondolatodat.

Amúgy tömeges harcnál tessék sokat dodge-olni, hogy sose tudjanak körbeállni, és vesd be a teljes eszköztárat! A batarangra, a batclawra, az explosive gelre és a többi cuccra is van gyors gomb, amikkel gyorsan előhozhatók harcban. Ezekkel jól kontrollálható illetve erodálható a tömeg.

A Harley Quinn's Revenge-et én anno végigtoltam, de nem hagyott mély nyomot. Már nem is emlékszem, mi volt benne...



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.04, 09:35

Hibajavítás: Harley Quinn's Revenge nincs végigtolva :( . Sokak számára röhejes helyen akadhattam el: tömegverekedés, fegyveres ellenfelek ellen. A lopakodós, egyesével leszedős, rejtőzködős részt nagyon szerettem mindegyik részben, de amikor több közelharci fegyveres ellenfél ellen kell menni, akkor végem van. Nem vagyok hozzá elég ügyes.
Az Origins quick time eventre hajazó harcai sem a kedvenceim, de ott még csak-csak elvagyok. Ott viszont a kódtörésbe tört bele a bat-bicskám :D .

Imádom a nyílt világot, napszak változást, de az eddigi játékoknál tetszett, hogy lényegében 1-1 (sötét) éjszakát ölelt fel minden sztori. Feszes tempó, ahol Batmannek versenyt kellett futnia az idővel is.

Btw PS4-re most akciós az Asylum-City-Knight trilógia.

Krynn

Krynn

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1148 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.01, 16:27

Az asylum és a city nagyon jók, számomra ezek az IGAZI batman történetek. Sehol máshol nem volt ilyen hangulatos ez a szuperhős. Az origins ezekhez képest kevésbé tetszett, mert visszatért a korai időkbe, mikor még kissé kezdő volt - már a könyökömön jönnek ki ezek az origin sztorik. Végül a knight, aminek a sztorija annyira gyönge, mintha egy brazil szappanoperába csöppentem volna. Amúgy a játékmenet mind a négyben tetszett, végig is játszottam őket az összes mellékküldetéssel együtt. Nagyon sajnáltam, hogy véget ér ez a széria, szóval ez a hír most egészen felvillanyozott. Csak abban reménykedem, hogy bár nem könnyű folytatni a knight sztoriját (no spoiler), de egy múltba/alternatív univerzumba utazás helyett mégis megpróbálják.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7997 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.01, 14:29

Nálam is az első kettő Arkham-játék van kipipálva eddig. A másik kettőt beszereztem már (köszi, Humble Bundle), és épp végeztem az első Styx-játékkal (Master of Shadows), szóval akár sorra is kerülhetne valamelyik mostanság...  :nos:



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.01, 14:07

Oh...
Arkham Asylum: csekk, Arkham City: csekk, Arkham Origins: félbehagyva (lúzer módon elakadtam a kódfejtéseknél), Arkham Knight: még be sem szereztem.
Bele kell húznom, ha tényleg idén jön egy új game :( . Nem tudom, hogy egy ilyen jellegű játéknak kell-e a gigantikus térkép. Az Asylum a maga pici világával zseniális volt, a City mini városa is jól működött. Nem volt zavaró, hogy újra és újra meglátogattam ugyanazt a helyet. A túl nagy térkép + story dologról nekem hirtelen a Just Cause jut eszembe, ahol az ember mindig csinált mindent, csak a sztorit nem.

CikkBot

CikkBot

    Régi fórumozó

  • Admin
  • 6369 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.01, 07:15

Az utóbbi időben egyre több pletyka olvasható arról, hogy állítólagos bennfentesek szerint min is dolgoznak az Arkham szériával komoly népszerűségre szert tett Rocksteady szakemberei. Tavaly ősszel például az röppent fel, hogy egy, az Igazság Ligájának kalandjai körül forgó címen ügyködnek. Év vége fele ellenben arról suttogtak a jól értesültek, hogy egy Superman-re fókuszáló programra számíthatunk majd a csapattól – igaz, ezt végül maguk az érintettek cáfolták...

http://lfg.hu/87367/hirek/uj-batman-jatekon-dolgozik-a-rocksteady/


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]