Ugrás tartalomhoz


Fotó

ZŐD Kódex - Kódex szerepjáték Yneven


  • Válasz írásához lépj be
38 hozzászólás érkezett eddig

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt Ma, 15:44

Én inkább a Wrath & Glory megoldását venném át, ahol minden archetípus mellé le van írva, hogy milyen erőszinten játszik, és az egyes erőszinteken belül nagyjából megvan a balansz.

 

IGen, valami ilyesmi van a buksiban, csak dolgom akadt...

 

...folyt köv. 



aluminiumtrioxid

aluminiumtrioxid

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1907 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt Ma, 15:31

Én inkább a Wrath & Glory megoldását venném át, ahol minden archetípus mellé le van írva, hogy milyen erőszinten játszik, és az egyes erőszinteken belül nagyjából megvan a balansz.



morgorito

morgorito

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 925 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt Ma, 15:24

Ide írom, mert ZŐD Kódex-specifikus játéktechnikát tartalmaz, de talán máshol is hasznos:

 

Tápolás,játékegyensúly

 

Yneven igenis vannak olyan rendek, iskolák, céhek, amelyek igenis jóval táposabb tanítványokat nevelnek, mint az "átlagos", kezdő játékos karakter - azaz a 65 főértékpontos, 600+100+100 TP-ből legenerált, 3. tsz. archetípusok.

 

Például egy ígéretes enysmoni suhanc, mint tipikus karakter 3. tsz. viszonylag könnyen átesik a törzs teljes jogú harcossá válási próbáin (szkíta módra pld. kiteszik a pusztában egy szál semmiben, hogy bizonyos idő múlva visszatérhet, de csak valami méltó trófeával) .

 

Az ő képességeivel egy kisebb fejvadászklán első bevetésre induló, ám átlagosnak számító növendéke is rendelkezik, de ekkor őt még nem engedik önállóan akciózni...

 

A sirenari erdőjáró karakter meg mikor élete hasonló fajsúlyú próbájára készül, akkor ráadásul nem csak szintén 5. tsz körüli, de akár még 100 évvel is idősebb lehet az előző kettőnél.

 

Látható, hogy a mesélőnek akár csak ezt a három karaktert összemesélni (pusztán játékegyensúlyi szempontból, a világba illeszkedésről nem is beszélve)  nem lesz egyszerű, de még meg lehet oldani, hogy megkapják mindhárman a 3.-4.-5. tsz-t, aztán kb. azonos számú kráni orkot tudnak lemészárolni a kaland folyamán.

 

De mit kezdjünk azzal, hogy egy kisebb falucska 4 fős boszorkánykovenjéből szalajtott parasztlány tulajdonképpen csak a kecskepásztorkodásban veszi fel a versenyt a válogatott mesterek által képett alidaxi kisasszonnyal, minden másban - képzettségei kiterjedtségében, értékében, sőt, mágikus formulái hatásosságában is messze lekörözi? 

 

Mondjuk, ha már megboldogult ECL rendszer nem működött, azt simán át lehet venni, hogy magasabb szintűnek tekintjük őket. Egészen pontosan, alapból magasabb szintről kezdenek.

 

Tehát, szabályszinten, igenis ki lesz mondva, hogy XY osztály nem indul Z szintnél alacsonyabbról, mert akkor még nem lenne reálisan használható játékos karakter.

 

Ebből következik, hogy ők nem jöhetnek Z-N szintű partiba. Pont.

Nem a leginkább elegáns megoldás, de megoldás. Hátránya, hogy alacsony szintről induló partiban ilyenek nem lesznek. 

Viszont ez nem is akkora baj, szerintem.



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt Ma, 15:12

Ide írom, mert ZŐD Kódex-specifikus játéktechnikát tartalmaz, de talán máshol is hasznos:

 

Tápolás,játékegyensúly

 

Yneven igenis vannak olyan rendek, iskolák, céhek, amelyek igenis jóval táposabb tanítványokat nevelnek, mint az "átlagos", kezdő játékos karakter - azaz a 65 főértékpontos, 600+100+100 TP-ből legenerált, 3. tsz. archetípusok.

 

Például egy ígéretes enysmoni suhanc, mint tipikus karakter 3. tsz. viszonylag könnyen átesik a törzs teljes jogú harcossá válási próbáin (szkíta módra pld. kiteszik a pusztában egy szál semmiben, hogy bizonyos idő múlva visszatérhet, de csak valami méltó trófeával) .

 

Az ő képességeivel egy kisebb fejvadászklán első bevetésre induló, ám átlagosnak számító növendéke is rendelkezik, de ekkor őt még nem engedik önállóan akciózni...

 

A sirenari erdőjáró karakter meg mikor élete hasonló fajsúlyú próbájára készül, akkor ráadásul nem csak szintén 5. tsz körüli, de akár még 100 évvel is idősebb lehet az előző kettőnél.

 

Látható, hogy a mesélőnek akár csak ezt a három karaktert összemesélni (pusztán játékegyensúlyi szempontból, a világba illeszkedésről nem is beszélve)  nem lesz egyszerű, de még meg lehet oldani, hogy megkapják mindhárman a 3.-4.-5. tsz-t, aztán kb. azonos számú kráni orkot tudnak lemészárolni a kaland folyamán.

 

De mit kezdjünk azzal, hogy egy kisebb falucska 4 fős boszorkánykovenjéből szalajtott parasztlány tulajdonképpen csak a kecskepásztorkodásban veszi fel a versenyt a válogatott mesterek által képett alidaxi kisasszonnyal, minden másban - képzettségei kiterjedtségében, értékében, sőt, mágikus formulái hatásosságában is messze lekörözi? 

 

 



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt Tegnap, 00:51

Pók a falon

E: A varázstudó pillanatnyi, nem kiterjesztett Aurája

Időartam: Koncentrálás

Arkánumok: Titkos Alkímia

3. sz. Mozgás, Könnyűség, Csend és végül Szilárdság formulái (a megérintett falra, hogy ne fél négyzetláb vakolattal a kezedre tapadva zuhanj le a mennyezetről) 

MP: 42 (30+3+3+3 - az összhangzatok később)

 

A Pókász amíg képes lesz akár sík falon  vagy menyezeten is mozogni, de ugyanígy alkalmas fáról-fára ugrálásra is, olyan ágakra is, amelyek alapesetben egy macskát elbírnak, körülbelül akkora távolságot átszelve "négykézlábról elrugaszkodva", mint amit jó terepen, nekifutásból képes lenne, mindezt meglepő csendben.

A varázslat +50-et ad a Mászás és Ugrás képzettségre és +40-et a Csendes Mozgás próbákra  alapesetben, ha egy erős Aura (Tegumentum) megpróbálná akadályozni, akkor +40-et és +30-at.  

 

 



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.25, 16:45

Lássuk be, péntek fél ötkor egy folyékony bátorsággal üzemi nyomás alá helyezett "kedves ügyfél" nem olyan ellenfél, amivel kezdő kalandozóknak meg kellene küzdenie.

Nem véletlen a Jutalomjátékban, hogy ha egy hivatalnok elkezd beszélni, már véged, előtte kell levágni.
"A Darton paplovagok által üzemeltetett hivatalból halotti bizonyítvány megszerzése "péntek fél ötkor" részegen" kalandmondul 12-14. tsz ;)

Kilhalm

Kilhalm

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 88 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.25, 16:16

Hali,

 

 

Jó, mondjuk ez az a bizonyos NARRATÍV MEGEGYEZÉS - TM, hogy mégis mennyire gyakran bele valaki ebben a munkakörben efféle "feladatba".

 

Hát kalandozóként elvileg sok és új helyzetbe futsz bele (ezért is fizetnek neked) még TNG nem leszel sok mindenre nem jár a rutin.

 

Én legtöbbször olyan emberekkel játszom akik nem akarnak magas szintről indulni de szeretnének eljutni oda.

 

 



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.25, 15:29

Üdv!

 

 

Aha. Nem kicsit más lesz az eloszlása a siker-balsiker-nem siker-kisebb sikereknek.

Szerintem nem adhat ki rossz görbét. A kisebb sikernek úgyis az a szerep van szánva, hogy valami bonyodalmat hoz be, a kiemelkedő siker pedig így felértékelődik.

 

Az eredeti CX-ben ugye 2 módszer van, az nem tetszik, hogy 10 vagy az alatti képességgel nincsen esélyed sem egy módosítatlan próbára ha csak a KM nem skáláz be mindent és mondja azt, hogy pl.6-os nehézség, és nem dobsz átlagnál jobbat. Képesség próbát beskálázni én utálok mert az eredeti szabályok szerint 10-es skálán mozog, 100-as skálám könnyebb mert kisebb a tévedés veszélye.

 

Igazából a 31. oldalon, mint "JESZ" (Jól Elbújt Szabály) ott van a módosítók lehetősége is (a veszélyérzetnél), meg a célszámcsökkentés is (3. szem).

 

Én a célszámosdit kedvelem (és ez, mint ahogy a mérgezés-mechanizmus is mutatja, nem tudja teljesen kiküszöbölni a módosítókat), ahol 3-4 a "hétköznapi" feladat. 

(A sarok mögött váró, kellemes rothadt csirkebél szagú, más univerzumból idekeveredett "lakodalmas fantasy" félork :gagya: útonálló-pap  észlelése pld. 5-ös (ha nem 15 feletti a szaglásod)

 

 

Illetve egy olyan önuralmú ember aki jól kezeli a szélsőségeket (13-15 érték) is többször vagy ugyanannyiszor fog kiadni mint nem.

 

 

Hja, péntek fél ötkor vagy szombat hajnal kilenckor a mobilomra irányított irodai telefonban az értetlen ELSŐ ügyfelet simán kinyomtam (volna).

De mivel az elmúlt 30 évben mondjuk 15 évet "művházi klubbokban" meséltem, meg már évek óta futok bele kedves emberekbe, k10-en legalább +3 "rutin" módosítót kapok. 

(Bár szerintem ez inkább képzettség, nem főérték és akkor a 30-40% körüli alapnehézség, mondjuk 50% mert már tele van a...perifériád, van egy jól fejlett 10-es főértéked szakértelemhelyettesítésre és így ínkább dobsz 75% fölé... 10% eséllyel udvarias és hasznos maradsz, 25% eséllyel némi üvöltözéssel ugyan, de meg tudod neki adni az infót, amit szeretett volna - mindezt életedben először ilyen helyzetbe belefutva) .

 

Jó, mondjuk ez az a bizonyos NARRATÍV MEGEGYEZÉS - TM, hogy mégis mennyire gyakran bele valaki ebben a munkakörben efféle "feladatba". 


Módosította KLM: 2020.11.25, 15:34


Kilhalm

Kilhalm

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 88 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.25, 15:03

Üdv!

 

 

Aha. Nem kicsit más lesz az eloszlása a siker-balsiker-nem siker-kisebb sikereknek.

Szerintem nem adhat ki rossz görbét. A kisebb sikernek úgyis az a szerep van szánva, hogy valami bonyodalmat hoz be, a kiemelkedő siker pedig így felértékelődik.

 

Az eredeti CX-ben ugye 2 módszer van, az nem tetszik, hogy 10 vagy az alatti képességgel nincsen esélyed sem egy módosítatlan próbára ha csak a KM nem skáláz be mindent és mondja azt, hogy pl.6-os nehézség, és nem dobsz átlagnál jobbat. Képesség próbát beskálázni én utálok mert az eredeti szabályok szerint 10-es skálán mozog, 100-as skálám könnyebb mert kisebb a tévedés veszélye.

 

A képességek átlagértéke emberi vonatkozásban 8-12-ig lett beskálázva. Tehát egy, az átlag alján levő 8-as vagy a középén levő 10-es semmilyen olyan szituációban nem lehet sikeres ami próbát kíván csak ha mázlija van.

 

Pl. ordít vele egy ügyfél 10 óra munka után amikor menne már haza, önuralom próba, esélye sincsen, hogy megőrizze a látszólagos nyugalmát sem. Tehát az átlagos emberek nagy többsége képtelen eszerint nyomás alatt olyan eredményt produkálni ami nem sírásban, ordításban, ideges dadogásban vagy egyéb ilyesmiben végződik.

 

Illetve egy olyan önuralmú ember aki jól kezeli a szélsőségeket (13-15 érték) is többször vagy ugyanannyiszor fog kiadni mint nem.

 

A kiemelkedő, kifejezetten higgadt (kb. meditálgató, a karmában és újjászületésben hívő szerzetes) mondjuk 17-es értékkel is az esetek 30%-ában valami formában kiakad.


Módosította Kilhalm: 2020.11.25, 15:09


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.25, 09:21

Üdv!

 

"Hogy dobsz ellenpróbát (Szkanderező karakterek)?"

 

2k10 tulajdonság összege balsiker (megrándul valami), 2 azonos szám a tulajdonság értékéig összeadva  kisebb siker (győztél de jól leizzadtál benne), 00 csodálatos siker.

 

Amúgy meg akinek többel sikerült a dobás az nyer, holtállásnál újradobás.

 

Aha. Nem kicsit más lesz az eloszlása a siker-balsiker-nem siker-kisebb sikereknek. 



Kilhalm

Kilhalm

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 88 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.25, 03:31

Üdv!

 

"Hogy dobsz ellenpróbát (Szkanderező karakterek)?"

 

2k10 tulajdonság összege balsiker (megrándul valami), 2 azonos szám a tulajdonság értékéig összeadva  kisebb siker (győztél de jól leizzadtál benne), 00 csodálatos siker.

 

Amúgy meg akinek többel sikerült a dobás az nyer, holtállásnál újradobás.

 

A többit elolvasom miután aludtam mert nem fog az agyam.


Módosította Kilhalm: 2020.11.25, 03:32


Kilhalm

Kilhalm

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 88 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.25, 03:26

 

 

Akkor mondjuk 15-ös főértéknél 88 és 99 az kisebb siker 
Mindkettő sikertelen. Mert összeadva nagyobbak mint 15. 77 pedig igen, az  kisebb siker, tehát van valami bonyodalom.

Módosította Kilhalm: 2020.11.25, 03:27


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.24, 23:20

Szabálykodjunk tovább:

 

Belső Erő

A "másik" mágiahasználati út, Yneven kissé visszamaradva nyers hatalomban/erőben a Külső Erőkhöz képest. 

Különbségek 

- Nem képes a manafókuszok alkalmazására (a kristályok-drágakövek mágikus szempontból kvázi-élőlénynek minősülnek, de ezeket sem manaforrásként, inkább csak a varázslatra hangolódáshoz használják.

- Így nem használhatják az időtartam-kiterjesztést sem.

- Ugyanakkor a varázslataik - ameddig auraérintésben vannak a varázslóval - enyhe koncentrációval végtelenségig fenntarthatóak.

- Lehetetlen elzárni hatalma forrásától az Erők Síkján (a manaszegény területeken jobban sokkal boldogulnak, mint a Külső Erőt használók), de a varázslatai megszüntethetőek vagy hatásukat az alsóbb síkokon meg lehet gátolni. 

 

EGYELŐRE (mivel bő kézzel adagoljuk az összhangokat) a varázsló a BE képzettségével megegyező számú manaponttal rendelkezik, Aurája ennek másfélszerese.

A BE képzettségével megegyező manapontnyi mágiát minimális koncentrációval fenntarthat, saját magán "bekapcsolja és van", csak saját akaratából vagy mágiával szüntethető meg. Igen, aktívan kell akarnia, hogy megszűnjön, ha alszik, akkor sem múlik el. Ha azonban fizikai érintéssel vagy tér/szimpatikus mágiával tart fenn mágiát, akkor ez alváskor, eszméletvesztéskor megszűnik. 

Amennyiben ennél több mágiát  akarna fenntartani, akkor ezt - nyilvánvalóan - a BE képzettsége kétszereséig teheti meg, de amint és ameddig átlépi a képzettsége határát, manapontjai nem regenerálódnak. 

 

Egy 40-es BE képzettségű Pókásznak 40 MP-ja és 60-as Aurája van, ameddig pld. egy 19 és egy 21 manapontos mágiát tart fenn, a manapontjai a szokásos, mindenkire érvényes ütemben, 1 pont/perc sebességgel térek visza. Ha ezen felül elsüt "felhúz" egy 20 MP-os mágiát, mindhárom hatást fenntarthatja, de amíg legalább a két "drágábbik" egyikét meg nem szünteti, addig nem nyer vissza manapontot. 

 

 



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.24, 20:42

Hali,

Akkor lesz kisebb siker ha a dobás összege a tulajdonság alatt van ès a kèt kockán 2 egyforma szám lett kidobva. Kivève a 00 ami ugye bomba siker.

 

Akkor mondjuk 15-ös főértéknél 88 és 99 az kisebb siker, 77 viszont nagyobb siker (aládobás)? Hogy dobsz ellenpróbát (Szkanderező karakterek)?



Kilhalm

Kilhalm

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 88 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.24, 20:15

Hali,

Akkor lesz kisebb siker ha a dobás összege a tulajdonság alatt van ès a kèt kockán 2 egyforma szám lett kidobva. Kivève a 00 ami ugye bomba siker.

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.24, 16:09

 

Első dolog: A képesség próba 2k10 (összeadva) és a képesség alá kell dobni. Ha az illető 2db 0-ást dob a siker kiemelkedő, ha pont annyit mint a képessége akkor balsiker.

 

És hogyan van "kisebb siker" (azaz nehézség fölé dobás)? 

 

kidolgozom az ETK fajait + a wiert, kyr leszármazottat, valamint és az aquir-vérűt.

 

 

Én ezeket egyelőre az elf-félelf-udvari/fehér/kráni ork kivételével hanyagolom.



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.24, 16:04

Mivel eljutottunk a pókokhoz, nem tudom a mérgek (és betegségek) kérdését tovább halogatni.

 

(OFF)Kódexben ha megvan főérték 10-es része alá dobás (vagy a méreg szintje fölé) akkor az nem hat, az, hogy hány adag (a pld a letális dózis hányszorosa) jut be a szervezetbe, az nem számít.(/OFF)

 

EGYELŐRE úgy szabályozok, hogy minden méregnek ill. betegségnek van egy szintje, ami az egészségpróba nehézsége (illetve a 10x a méregkeverés vagy semlegesítés próba nehézsége pld).

 

A méreg effektív szintjének kétszeresével megegyező főértéklevonást, tízszeresével megegyező szakértelemlevonást vagy nehézségnövelést szenved el a karakter a próbáknál. Igen, egy 5. szintű méreg 10 ÉP. 

 

- Ha a méreg nehézsége alacsonyabb a karakter, már csökkentett Egészségének 10 feletti részével, akkor NINCS HATÁS (ételméregnél kihányja vagy megússza egy gyors hasmenéssel). 

- Ha az egészség 10 feletti része alá (vagy egyenlőt) dobott, a karakterre 5 szinttel alacsonyabban hát a méreg

- Ha a főértéke fölé, de a méreg szintje alá dob, akkor teljes hatás

- Ha a nehézség fölé, akkor 2-vel csökkentett szint.

 

Mivel - tapasztalataim szerint - legtöbbször úgyis sérüléssel jut be a szervezetbe, amely sérülés eleve csökkenti az Egészséget, illetve az Ép mennyiségét, a többszörös dózisokkal nem problémázunk.

 

Vannak még a méregkeverést módosító nehézségek:

Hatás gyorsasága 

- szegmensek +20%

- körök +10%

- percek 0

- órák -10%

-napok -20%

 

(ha számít, időegységenként 1 szint érvényesül, tehát egy 5 szintű méregnél, 5 perc alatt lehet esetben 5 ÉP-t elveszteni, a második percben jut el a poggyászához, ott -2-vel dob Emlékezet-próbát és ha jó ellenmérget választ ki a készletéből, akkor 4 ÉP elvesztésével megúszta)

 

Hatóidő 

percek -10%

órák 0%

napok +10%

maradandó sérülés +20%

 



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.23, 21:23

Pókpásztorok:

 

1, Eredeti dzsad verzió:

A lar-dori kategorizálás szerint tapasztalati, talán elf alapokról kicsírázó pszi/vulgármágikus hagyomány, ami talán létezik még eredeti formájában a Sheral lábánál vagy a nomád dzsad törzsek között, de a hellyel-közzel tanulmányozható változat már a dzsennek könyörtelen kategorizálását is magán viseli. 

 

A képzés egyaránt folyik szervezetten, nagyobb abraselyemgyártó üzemekben, illetve mesterről egy, maximum néhány tanítványra szálló hagyományként. A növendéknek az alap, kristályokkal segített elmetranírozó meditációk (és az ekkor még csak mérsékelten veszélyes) állatgondozáson túl a szövés, esetenként a szőnyegcsomózás, szabás-varrás alapjainak elsajátítása a feladatuk - többségük meg is marad ezen munkakörökben.

A könnyebben csiszolható elméjű tanítványoknak egy sivatagi, közel emberfejnyi sókristályt kell szerezniük (kiszáradt sóstavak fenekén kerülnek elő, a dzsad bazárokban rendszeresen kereskednek vele, akár lámpássá is faragva, csupán a megfelelő rezonanciával bírót kell megtalálni). A kristály birtokában kezdődik meg a képzés, egy kisebb fészekaljnyi pók felnevelése - ez másfél-két év (a hatszáz napos Ynevi évben számolva) megfeszített figyelmet követelő, veszélyes és gyakorlatilag "laktanyafogságot" jelentő képzés és tevékenység.

 

Ennek a végére a tanítvány már elsajátit minden lényegest a hivatásából - az általa nevelt pókokkal már az Erők Síkján is összetartozik, azokat némi koncentrációval irányítani is tudja,fizikai jellemzőiket pedig ideiglenesen felölteni. Nem szokatlan, ám mindig zavaró, hogy a rovarok személyiségvonásait is részben átveszik. (A magiszter a mana formázásához sokkal jobban értett, mint az ízeltlábúak rendszerezéséhez)

Az általuk irányított pókok által szőtt varrat nélküli, az sodronyszövettel vetekedő erősségű, ám minden más tulajdonságában fehér nyersselyem ruhák némelyikéért kisebb oázisok cserélnek gazdát.

 

2, Gorviki verzió

Az Abadana-Gorvik többkötetes háborús családregény-folyam több fejezetében is zsákmányoltak pókokat, egészen pontosan 4 ilyen expedíció bizonyult sikeresnek, az utolsó már a Manifesztáció elején.

A sátánhívők nem sokat törődtek a misztikus finomságokkal, boszorkánymestereik különösebb teketória nélkül boncolták fel a pókokat és varázsjelekkel kezték el kontrollálni őket - általában nem azokat a példányokat, amelyeket már felboncoltak. 

Nem túl sok vajákos juthatott közel a komoly üzletet jelentő pókokhoz és csak kevés szánta rá magát, hogy egy ennyire fókuszált területre összpontosítson, akik megtették azoknál a rontások ezernyi apró pók formájában manifesztálódnak, a villámmágia helyett pedig legalább egy céh méregtől csöpögő pókfonálmágiát alkalmaz. 

Arra, hogy türelmesen és végig koncentrálva megvárják, hogy a pókok megszőjenek egy vég selymet pláne egész ruhadarabokat, egyikük sem szánta el magát.

 

 

 

 



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 12637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.23, 18:35

 Az erős Aurát is èrzi aki találkozik vele.

 

Ha és amennyiben az az Aura meg erősebb nála, akkor annyit érez belőle, amennyit az erősebb enged neki.

 

Plusz vagy a "Lopakodó Aura", amikor az Aurához hozzájárul a Diszciplínák szakértelem az érzékelések ellen... 



Kilhalm

Kilhalm

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 88 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2020.11.23, 18:26

Hali.

Asszem igazad van. Ez csak felesleges bonyolítás. Az erős Aurát is èrzi aki találkozik vele.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]