Ugrás tartalomhoz


Fotó

Disciples - Sacred Lands


  • Válasz írásához lépj be
514 hozzászólás érkezett eddig

Vorador

Vorador

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1460 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.14, 15:12

hibás

Módosította Vorador: 2010.07.14, 15:13


SaGa_Jr

SaGa_Jr

    Síkok Vándora

  • Fórumita
  • 3049 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.14, 09:07

Baka:
Az Empire esetében az elementalist a víz alapú varázsló. Jobb klikk a képén és ezt ki is írja neked (water tíusú sebzése van). Elfeknél meg ugye az alap varázslójuk földdel támad, a következő szintű az levegővel aztán a 3-as fokozatúnál lehet választani hogy melyik irányba fejlődjön (föld vagy levegő).

Az egyetlen, csak egy sebzéstípusú oldal a démonoké (tűz). De náluk ezt teljesen meg is értem (mondjuk esetükben is ott van az incubus ami speciel earth sebzéssel operál, meg a gargoyle távharcászaik sem sima fegyveres sebzést nyomnak hanem earth típusút). Plusz variációnak és szivatásnak ott van a boszorkány ágazat, ahol alap képesség a transzmutáció (más lénnyé alakítás).

A globális varázslatok egysíkusága (sebzés terén) egyáltalán nem tűnt számomra problémának. A legerősebbek (Empire 1200-as Air, Elf 1000-es earth, Daemon 900 fire) általában egyből elvisznek bármely csoportot. Ha nem akkor nyomj rá még egyet (ha archmage specializációt választottál a karakterednek). De mivel abszolúte nincs szükség a sebző varázslatokra, így ez totál lényegtelen. Harcmezőn zajló varázsolgatásra meg ott vannak a rúnák, amikből bármely brigád sebző varázslatai összeszedhetőek és bevethetőek, ráadásul cipelheted magaddal mindet pályáról pályára. :pirul:

Baka

Baka

    Elementalista

  • Fórumita
  • 979 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.12, 17:21

Egyértelműen az egész mágiarendszer szerepe csak kisegítő jellegű, nem kap akkora hangsúlyt és nélküle is teljesen nyugodtan lejátszható a játék. Színesítő elem, nem több.


Hát egy mage lord esetében azért nem mindegy mennyire változatos varázslatokat tud durrogtatni, és ezek nagyon egysíkúak.
Ettől függetlenül még mindig igénytelenségnek tartom ugyanazt a grafikát adni 3-4 varázslatnak (/faj).

A saját teljes karakterisztika lapok annyiban segítenek és nyújtanak információt, hogy minden egység sebzése és védelmi/támadó képessége a tulajdonságaitól függ. Mivel fejlődhetnek az egységek és szintetl éphetnek, így az emelkedő tulajdonság pontokon lekövethető a fejlődésük.


Ennek így akkor látnám értelmét ha a fejlődés során aktívan lehetne is ezeket befolyásolni. Italokkal lehet, persze, de lényegében ez annyi hogy ahelyett hogy sebzést, armort, critical chancet, stb. növelnél közvetlenül (ahogy az előző részben) betoldottak még egy lépést.
A resistnek lenne létjogosultsága, ha mint panaszoltam az első kommentben, egy faj nem csak egy forrásból tudna mágikus sebzést okozni (beleértve a globális varázslatokat is). A kétféle forrással dolgozó elf az unikum (Empirenél nem tűnt fel a water alapú varázsló).
Ha meggebedek is csak Air-t vagy Fire-t sebző varázslókat tudok fejleszteni akkor hol érdekelnek engem a resistek.

Emellett minden harcmezőn vannak boost pontok amiket a gép is és a játékos is nyugodtan használhat (a gép szereti használni ezeket).


A boost pontok bevezetése tényleg jó ötlet volt, de csinálhattak volna kicsit nagyobb variációt (pl. resistet, armort, különleges képességet adó pont). Amúgy nálam ha nincs közvetlenül mellette ellenfél a gép nem használja a pontokat, akár még szépen mellé is állnak hogy egy nagyobb mozgású lovag belépjen oda és felnyársalja őket.
Az ember kampány második felében warrior hőssel nem volt több dolgom, rálépni az első dupla sebzést adó pontra, íz ellenfelek pedig szépen körbeállták mivel ő volt a legközelebb. Varázslókkal egyenként elsétáltam a mágikus boostok felé, de akkor már a kutya se foglalkozott velük, nyugodtan álldogálhattak egyedül a pálya közepén.

Az hogy bepakolja a sereged mögé az egységet az ellenfél amúgy szerintem bug, mert párszor megesett hogy egy-egy ork vagy goblin a pályán kívül kezdett a felém eső sarokban. :sor:

Egyébként a játék tényleg játszható (lesz, valszeg pár patch múlva), a hibáinál sokkal bántóbb az mekkora ziccereket hagyott ki. ;)

dzjaulah

dzjaulah

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 150 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.12, 04:03

Kipróbáltam. Szerintem a Disciples véget ért a második résznél. Most ez csak inkább "Reneszánsz 3".

pozitívumok:
lehet mászkálni harcmező
lehet varázsolni harcmezőn
hős szintlépése (tul pontok, meg skill tábla)
vannak buff pontok a harcmezőn

negatívumok:
RONDA! De legalábbis nagyon hiányoznak a rajzolt háttér elemek!
Nincsenek törpék (első kedvenc fajom)
nincsenek élőholtak (második kedvenc)
a hősnek pegazus helyett már csak egy lóra futotta
az egységeknek brutál lángoló túlméterezett pallos helyett már csak szabvány kard jutott
a skill tábán csak olyan emberi skillek vannak... Ha már van, akkor lehetnének rajta brutál dolgok is: "repül a hős", "tüzet lehet", meg "egyébként is nagyon brutál"... Helyette van "+2erő":sor: meg 4db "különleges" például thief-nél ide tartozik, hogy tud lopni...

Hirtelen ennyi. Amúgy jót lehet játszani a Reneszánsz 3-mal, de a Disciples 2 szebb és jobb.

SaGa_Jr

SaGa_Jr

    Síkok Vándora

  • Fórumita
  • 3049 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.09, 12:21

Hali!

Én is írnék egy kis véleményt a Disciples 3-ról, figyelembe véve mindazt amit Baka már leírt. :sor:

A pozitívumok közé a kiemelkedően jó sztorit én nyugodtan beilleszteném. A történet és a hangulat továbbra is a játék nagy erősségei közé tartozik.

Negatívumok között egyértelműen a gyenge AI az ami toronymagasan vezet. Emellett az elrontott alap balance is nagyon leegyszerüsíti a játékmenetet (leginkább Empire esetében ahol gyakorlatilag elég csak titánokkal játszani, a többi fajnál ilyen jelelgű balance probléma már nincs). A többi szvsz nem akkora probléma.

Fajok száma a D2 esetében sem volt alapból annyi amennyi a kiegészítők sokaságának végére lett. Itt a harmadik részben 3 faj áll rendelkezésre a kampányban, de igazából mind atörpék, mind az élőholtak egységei jelen vannak, gyakorta fel is bérelhetőek. Az első kiegészítőben az élőholtak jönnek be a játszahtó, kampánnyal rendelkező fajok közé, így máris ugrik a létszám.

Varázslatok száma szerintem is lehetne több, de nem ettől lesz jó egy stratégiai játék. Sebző és gyógyító varázslatokból 3-4 fokozat van ahogy már említve volt. Ugyanakkor akad minden fajnál a saját listában buff és de-buff varázslatokból is, van mindenkinél térképre ható és feltámasztó varázslat is. Egyértelműen az egész mágiarendszer szerepe csak kisegítő jellegű, nem kap akkora hangsúlyt és nélküle is teljesen nyugodtan lejátszható a játék. Színesítő elem, nem több.

A saját teljes karakterisztika lapok annyiban segítenek és nyújtanak információt, hogy minden egység sebzése és védelmi/támadó képessége a tulajdonságaitól függ. Mivel fejlődhetnek az egységek és szintetl éphetnek, így az emelkedő tulajdonság pontokon lekövethető a fejlődésük. Továbbá vannak italok, segítő/erősítő varázslatok amiket alkalmazva egy egységen közvetlenül befolyásolhatjuk azok teljesítményét. Tehát egyáltalán nem felesleges a dolog, mivel célirányosan fel tudjuk készíteni egy összecsapásra a csapatunkat, hogy a lehető legkisebb károkat szenvedve sikerüljön azt letudni. Ha rá akarunk menni a kritikus találatokra vagy hogy ne találják el az egységeinket akkor agility-t kell növelni nekik, míg ha arra megyünk rá hogy jó távolsági támadó vagy pontosan ütő egységet kapjunk akkor meg dexterity növelést kell alkalmazni. Gyógyító és varázsló egységeknél meg Intelligence határozza meg a sebzést/gyógyítást, míg közelharci egységeknél a strength.

A resistance értékek megjelenése sem tudom miért probléma. Nekem speciel kifejezetten tetszik, ugyanis jól eltaláltak az értékek, még ha időnként kissé idegesítőek is. Ezen értékek figyelembe vételével lehet előre taktikázni már a csapat összeállításnál.
Empire esetében, de majd elfeknél is a varázsló ágban kapásból 2 külön sebzéstípusú (air/water az egyik, míg air/earth a másik fajnál) mage út is van és pályánként változó hogy mikor melyik lesz az eredményesebb. Ahol sok a magas air resistance értékű (az összes resistance és armor érték százalékos csökkenést jelent az alapsebzésből de mikor támadni akarunk akkor a módosított sebzést eleve mutatja a gép) ellenfél, oda jobb nem air sebzésű egységeket vinni. Amennyiben tisztában vagyunk a resistance értékekkel akkor igencsak megkönnyíthetjük a dolgunkat egy okos összeállítással.

Hogy taktikázni értelmetlen azt én erős tulzásnak érzem. Szerintem ennyi erővel ugyanúgy felróható lenne a D2 azon feature-je is, hogy míg van valaki elől addig nem támadható a hátsó sor. Ugyanez köszön vissza a gyenge AI-ban most is. Aki elöl van arra mennek rá. Ezt láttuk a korábbi részben is, csupán ott nem volt szabad mocorgásra lehetőség. De speciel a gép nálam gyakorta pakolt egységet a saját alapvonalam mögé is a bal alsó sarokba, így az ide letett egységek kerültek azonnal támadás alá. Emellett minden harcmezőn vannak boost pontok amiket a gép is és a játékos is nyugodtan használhat (a gép szereti használni ezeket). Van ami a mágikus hatásokat duplázza, van a mi a közelharci sebzést tolja fel és van ami a távolsági támadásokat erősíti. Ja és a gép mérlegel a célpontok védelmét és ellenállásait figyelembe véve. Például mikor a játék végére sikerült összehozni a karakteremnek egy 100-as armor-t (normál ütések nem sebezték) akkor egyszerűen figyelmen kívül hagyták, kikerülték és más célpontra mentek rá az ellenfelek. Ugyanakkor például a werewolf egységekkel (ezeket normál támadás nem sebzi csak mágia) gyakorta megindult a varázslóim ellen a gépi ellenfél, hiába volt az arcukban más egység, egyszerűen nem nagyon foglalkozott velük. Persze nem mindig ez volt a taktikája de az esetek 33%-ában ezt figyeltem meg.

A városcserés bug az egy érdekes hiba. ;) Ellenben kivédeni is nagyon egyszerű. Amíg van aki bemenjen a saját városodba (erre fel lehet venni egy gyengébb hőst) addig ezt igen egyszerűen ki lehet kerülni.

A combat zoom-ot ki lehet kapcsolni (egyébként is csak látványelem), a kamerát lehet egész jól mozgatni, hogy mindent belássunk, szóval megoldás erre is van. A felesleges csillivilli effektek is visszafoghatóak (nekem speciel egyik sem tűnt túl fényesnek vagy csillogónak, nem takartak ki semmit). Kilökéssel még nem találkoztam, de ilyen apróság nem hinném hogy drasztikusan visszavetné a játékélményt.

Nekem összességében ugyanolyan jó játékélményt biztosított a D3 mint az előző rész. Mivel nem a megszokott játék ráncfelvarrott változatát vártam így nekem nem okozott csalódást. Kaptam egy elég hosszú játékmenetet, egy jó történetet és bár hibák még mindig vannak a játékban, összességében kellemes kikapcsolódást biztosított.

Baka

Baka

    Elementalista

  • Fórumita
  • 979 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.07.05, 07:44

Sziasztok!

A játéknak kb a felénél tartok (Démon hadjárat 3-4 pályája), gondoltam írok róla egy velős véleményt:

A pozitívuma:
-Gyönyörű grafika.
-Érdekes fejlődési fa a hősöknél.
-Őőőőő... ennyi.

A negatívumok:

-Kevés faj. Igaz vannak pletykák egy közelgő kiegészítőről amiben az Undead Hordes is játszhatóvá válik, de jelen pillanatban a három játszható faj nagyon kevés.

-Kevés varázslat. A varázslatok java az első szintű varázslatok erősebb verziója, szó szerint. Például a sebző varázslatoknál annyi a különbség hogy az első szintű 100 a második 500, a harmadik 800 Air/Fire/Earth damaget sebez. Ja igen, merthogy minden faj csak egyfajta forrásból tud varázslattal sebezni :)

-Nagggggyon buta AL. Gondoltam túl pro voltam az empire kampányhoz, és a második rész taktikája alapján kevés harcost tettem gyakorlatilag sebezhetetlenné sok healerrel, de nem. Damned kampányban Hard fokozaton semmi változást nem érzékeltem a gép viselkedésében. Harcban mindig a legközelebbi egységet támadja. Lesebezték egy harcosodat? Semmi gond, ha van ott még egy egységed vidd el két mezővel odébb, és nem támadják. Védeni a varázslókat? Ugyan! Még ha az ellenfél lovagja át is tud vágni az egész harcmezőn, és egy kritikus ütéssel megölni őket, akkor is csak az előtte álló harcost támadja. :D

-Ennek a folyománya hogy a harc gyakorlatilag unalmas grindeléssé válik.

-A második részhez képest erőteljes változás hogy míg a választható speciális képességeket leszámítva a hősök is közönséges egységek voltak, itt minden egységnek teljes karakterlapja van. Megnézheted hogy mekkora az intelligenciája egy gargoylenak, vagy hogy mekkora az ügyessége egy succubusnak. Hogy minek arról fogalmam sincs.

-A második résztől eltérően, ahol már nagy szó volt ha egy egység resistes volt egy mágiafajtával szemben, itt minden egységnek van különböző mértékű resistence mindenre! Az egyszerű apródnak vagy kultistának is hat eltérő fajta resist értéke van (+armor), úgyhogy egy 8-10 fős csatában ember legyen a talpán aki megmondja mennyit fognak sebezni a varázslók.

-A harc emiatt totál kiszámíthatatlan, taktikázni értelmetlen, vidd előre az egységeket oszt üssé', majd lesz valami. Ellentétben a második résszel ahol a baromi egyszerű harcban is sokat kellett gondolkodni egy-egy csata lejátszásához.

-Bugos. Előfordult hogy a játék egy pontján ha be akartam lépni a fővárosomba valami oknál kifolyólag az npc fővárosába tett be :D Egy reload megoldotta a dolgot. Harcban a "push" nevű képesség rendszeresen kilöki az alanyt a pályáról, így a csata lejátszhatatlanná válik. A combat zoom során a tereptárgyaktól sokszor nem lehet semmit látni. A varázslatok annyira csillognak-villognak hogy nem is látjuk az egységek animációját. Meg számtalan apróság.

Hacsak a kiegekben nem történnek drasztikus változások, én ezt a játékot nem ajánlom. egyszerűen igénytelen. Hiába gyönyörű a grafika, a játékbeli hibák alapján ez egy félkész valami. Inkább feltelepítem a második részt és rehabilitálom magam. :D

Garvey

Garvey

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2698 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.06.13, 20:52

Emberek nekem megvan a 3. rész igaz oroszul beszél és az angol felirat se tökéletes de megvan. Egy kicsit változott a rendszer nincsen már bot rakosgatás és érdekes a skill fa amivel a karakterek rendelkeznek ja és harc közben van mozgás egy hexas csatamezön. A többi nagyjából az ami volt. Pl az ember egység fa legalábis amit eddig láttam belöle 100%-ig az ami a kettöben volt

Balazs

Balazs

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 646 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.05.10, 07:35

Sziasztok!

Tekintve, hogy a 3. rész nem jött ki, így az első kettőről.

A topic eleje az első része, még a közepétől inkább a második rész dominál.
De, ha az első résszel van gondod, arra is igyekszünk válaszolni.

Ennyi.

Barnton

Barnton

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 55 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.05.09, 18:51

Bocs a hülye kérdésésrt, de itt pontosan melyik játékról van szó?

Üdv, Barna.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8149 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.02.05, 12:43

A második rész Gold verzióját szerintem lehet kapni itthon is, csak utána kell járni.
1-2 ezer Forintért simán megéri szerintem. Ha látod valahol, vedd meg nyugodtan. Ha bejön, jó sok időre le tud kötni.

Bergeron

Bergeron

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 46 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.02.04, 20:46

Szervusztok

Nemrég olvastam erről a játékról a Wikipédián, és engem megfogott a hangulat és a világleírás. Persze ahogy látom, elég régi darabról van szó, nem tudom, hogy meg lehet-e még venni valahol. Mindenesetre érdekelnének az itteni vélemények a Disciples sorozatról, különösen a második részéről.

Ossua

Ossua

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 21 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.12.18, 19:11

Megjött? :cool:

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.06.27, 16:04

Wikipedia szerint 2009 3-4. negyedév.

galvaira

galvaira

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 185 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.06.22, 11:20

Üdvözlet mindenkienk.

nem tud valaki várható megjelenést, mert mindenhol 2008, második negyede van megjelölve.....és az már nem kicsit elmúlt :S

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.04.11, 13:28

(OFF)

Szerencsére vannak még kivételek. Lásd pl. Braid (ami viszont sajna xbox only... de nagyon ötletes játék volt!)


Már nem sokáig... A demót már le lehet tölteni.(/OFF)


Nem röhejes, hogy ugyanazok az egységek lesznek a 3. részben is, mint a nyolc évvel ezelőtti 2.-ban?


Nekem semmi bajom vele, sokkal fontosabbnak tartom, hogy a játékot olyan új alapokra helyezzék, ami pluszt ad a játékélményhez, de nem szakad el lényegesen a gyökerektől. Új egységek helyett én speciel jobb szeretem, ha az eddigieket alakítják át és egyensúlyozzák ki. Amit muszáj lesz, főleg az új harcrendszer miatt - nagyobb terület, mozgás, harci varázslatok, et cetera....
Engem már az is szíven ütött, mikor annak idején a Tiberian Sunból kipaterolták egy csomó régi kedvencemet, és a grafikán kívül más változásokat nem eszközöltek. De tudok olyan példát is mondani, ahol a grafika megváltoztatása és néhány apróság újra meghozta a kedvemet egy régi jó játékhoz: Settlers II 10th Anniversary.

Módosította Ravenheart: 2009.04.11, 13:29


edem

edem

    Ízirájder

  • Fórumita
  • 1904 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.04.11, 12:49

vagy csak engem zavar, hogy RPG-től a kalandjátékig mindent a kinézettel akarnak eladni?

Speciel engem is...

Szerencsére vannak még kivételek. Lásd pl. Braid (ami viszont sajna xbox only... de nagyon ötletes játék volt!)

Módosította edem: 2009.04.11, 12:50


shadowguard

shadowguard

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 641 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.04.11, 12:38

Nem az. Sokan nem játszottak a második résszel, azoknak úgyis mindegy, meg manapság úgysem a játékok összetettsége a lényeg, hanem a grafika, hagy villogjon Pistike a szomszédnak, hogy az új gépen milyen atomgrafikával fut a játék.
Ez manapság egyértelműen észrevehető rengeteg játéknál (vagy csak engem zavar, hogy RPG-től a kalandjátékig mindent a kinézettel akarnak eladni?)

Vorador

Vorador

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1460 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.04.11, 10:26

http://d3.heroes-centrum.com/d3/units/empire.html

Nem röhejes, hogy ugyanazok az egységek lesznek a 3. részben is, mint a nyolc évvel ezelőtti 2.-ban?
Még annyit sem képesek csinálni, hogy az olyan fejlődési fákat kibővítsék, ahol nem volt választási lehetőség...
(Pl. empire íjász, démon harcos és gargoyle)

gilnor

gilnor

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 854 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2007.09.16, 11:55

Néhány kép.
Ez a legtöbb, amit találtam. :P

gilnor

gilnor

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 854 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2007.09.16, 00:17

A 3. részről mi a legújabb hír? Meg lehet már nézni valahol, hogy milyen egységek lesznek benne (főleg úgy lenne izgalmas, hogy mi miől fejlődik ki)?


Igazából elég keveset tudni a játékról ahhoz képest, hogy már lassan egy éve ki szerették volna adni. A hivatalos oldalon a fejlesztői fórum orosz nyelvű, szóval abból én egy kukk nem sok, annyit se értek. Néhány orosz/albán/bulgár/román/macedón srácnak az angol nyelvű fórumon elkottyintott megjegyzései alapján a következők tűnnek biztosnak(legalábbis ezeknél az infóknál hivatkoznak a fejlesztőkre is):

- az egységek száma marad annyi, mint a 2-ben
- lesznek eddig még nem látott egységek(ez+az előző hír egyben azt is jelenti, hogy lesz olyan régi egység, amitől búcsút kell vegyünk)
- marad a fajonkénti 5 hős
- minden hős rodplanter is lesz(az eddigi rodplanter hősök emiatti szerepváltozásáról heves viták folynak - mert hát mire lenne jó pl egy olyan hős, aki csak megfutamítani tudja az ellenfeleket, mint a démonoknál a Baroness :P )
- a Thief is rendes hős lesz, léphet szintet, vihet magával egységeket, stb.
- a hősök használhatnak varázslatokat csata közben(alá Heroes széria)
- a harcban az egységeink számára rendelkezésre álló hely a hőssel együtt max 8 lesz, ebből 2 db hely kizárólagosan az idézett lényeknek lesz fenntartva, ezzel remélik használhatóvá tenni az eddig a játékosok által többnyire elhanyagolt idéző egységeket, mint amilyen a 2-ben például az Empire mágus egységei közül az Elementalist
- a játékegyensúly miatt úgy tervezik, hogy kezdetben minden hős gyalogosan jár majd, viszont idővel mind felvehetik a repülést, mint hősi képességet
- a hősök szintlépése/fejlődése más lesz, mint a 2-ben, az nem tiszta, hogy milyen eltérések lesznek, bár a szintenkénti képességválasztás egyenlőre úgy tűnik, megmarad
- mindenképpen terveznek kiegészítőlemezt kiadni a játékhoz, csak abban fognak majd feltűnni mint játszható faj a törpe klánok és az élőholtak

Konkrétan az egyes egységekről nincs infó, inkább csak arról beszélnek, hogy ki-mit szeretne/nemszeretne ha megtartanák, átalakítanák vagy éppen egész mást raknának be helyette(Az egyik srác egy egész új faj leírását betette a fórumra, összes egység, hős, értékeik kidolgozva, a faj története stb, aztán amikor valaki rákérdezett, hogy ez mennyire fix infó, benyögte, hogy ezt csak a haverjaival otthon dobták össze, unaloműzés gyanánt, a fejlesztőknek köze sincs hozzá...)

Könnyen előfordulhat, hogy valamit félreértettem, és ezek amúgy sem kőbe vésett infók, még mindig dolgoznak a progin.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]