Ugrás tartalomhoz


Jagged Alliance


  • Válasz írásához lépj be
1048 hozzászólás érkezett eddig

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4724 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.09.01, 13:08

Kritika:

Pazar lesz a Jagged Alliance Flashback


Ez most fura, de megjött a kedvem egy kis JA2-höz...
(az talán még furább, hogy még ennyi idő és végigjátszás után is vannak olyan zsoldosok, akikkel sosem játszottam)

Mohan

Mohan

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 304 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2014.08.28, 08:33

Kritika:

Pazar lesz a Jagged Alliance Flashback



Gregorius

Gregorius

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 604 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.08.10, 17:55

A Back in action nem nyerte el a tetszésemet, nem éreztem azt a fajta hangulatot, mint a régi időkben, remélem a leendő game-ben a készítők újra elkapják a fonalat.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.06.15, 09:58

Készül a Jagged Alliance Flashback:
http://www.jaggedallianceflashback.com/
Kickstarteren az első stretch goalt is összehozták.
Nagy elvárásaim nincsenek, úgyhogy a végén még akar pozitívan is csalódhatok...

Tulelo

Tulelo

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.22, 11:26

Komolyan mondom sírok... tegnap izgatott voltam, mint szűzlány az első randi előtt, reggel is tetszett az első benyomás, de mostanra... Isten nyugosztaljon Jagged Alliance! :szomoru: Hiányozni fogsz! :sir:


Megnéztem egy pár videót róla, tényleg elég kiábrándító. Főleg hogy nincs körökre osztva. :(

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4724 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.14, 14:41

A régi cuccok (aszem 60+ év) szabadon felhasználhatók. AK-47, Schmeisser, ilyesmik.

Egyes gyártóknak licenszdíjat kell fizetni, elsősorban azért, mert nem szeretnék, hogy az ő cuccaik a játékokban úgy tünjenek fel, hogy 'nehéz javítani' vagy 'megbízhatatlan'.

Az utolsó csoport amit egyes államok használnak saját néven. (pl. az AR-15 gépkarabély az amerikai hadseregben M16, a kanadaiban C7 néven fut)
Az AR-15 név licenszdíj mentesen használható, az M16ot engedélyeztetni kell az amerikai állam vonatkozó szervével.

Blazious

Blazious

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 172 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.14, 12:51

Gondolom akkoriban még nem volt annyi Cod, stb, ami szeretett volna eredeti fegyvereket felhasználni. Közben biztos rájöttek a fegyvergyártók, hogy mekkora pénz lehet benne.

Módosította Blazious: 2012.02.14, 12:51


Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.14, 12:15

Hali!

Akkora régi JA-kban hogyhogy az eredeti nevükön mennek a fegyverek? Tudtommal akkoriban még jóval kisebb pénzek forogtak a játékfejlesztésben, és így licencekre se hiszem hogy nagyon futotta volna. Mégis egy rakás egymástól eltérő gyártó fegyverei szerepelnek benne.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4724 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.14, 11:37

3. A fegyverek egész pofásak, de látszik, hogy nem igazi JA. Nem H&K, ha KH, nem Beretta, hanem Baretta... Ezt nem is értem, a fegyvergyártóknak nem kellett az ingyenreklám?

Nekem az a tippem, hogy ez fordítva működik, azaz a játék készítőinek kell jogdíjat fizetni a nevek használatáért.


Ugyanígy van a focis, focimenedzseres játékokban is. Ha valamelyik szövetséggel nem tud megállapodni a kiadó a jogdíjban, akkor nem szerepelhetnek a csapatok és/vagy játékosok az eredeti nevükön. (így lett Football Managerben Oliver Kahn-ból Jens Mustermann)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.14, 09:34

3. A fegyverek egész pofásak, de látszik, hogy nem igazi JA. Nem H&K, ha KH, nem Beretta, hanem Baretta... Ezt nem is értem, a fegyvergyártóknak nem kellett az ingyenreklám?

Nekem az a tippem, hogy ez fordítva működik, azaz a játék készítőinek kell jogdíjat fizetni a nevek használatáért.

Blazious

Blazious

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 172 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.13, 21:58

Hát én az előzetes videók után nem is vártam mást.
A Kalypso már tönkretette egyszer a Disciplest is a 3. résszel.

Hellguard666

Hellguard666

    The Fallen One

  • Fórumita
  • 2313 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.13, 21:00

Hali,

Vélemény első rövid játék után...

1. 15 colos monitoron 1280*1024 felbontásban kínszenvedés a játék, egy épületet nem látok be rendesen.
2. Az ellenfelek kijelzése, illetve a line of sight mutatása nevetséges... a drasseni reptéren szépen a látótávolságon kívül megkerültük az ellenfeleket, és utána pukk-pukk. Ebben mi a kihívás?
3. A fegyverek egész pofásak, de látszik, hogy nem igazi JA. Nem H&K, ha KH, nem Beretta, hanem Baretta... Ezt nem is értem, a fegyvergyártóknak nem kellett az ingyenreklám?
4. Bobby Ray kínálata totál el van szállva. Drassen után pólót, meg sapkát lehet venni armor címén, de fegyverből Minimi, sőt automata rakétapuska is kapható (aki lemaradt volna a JA2-ről, ez egy hi-tech kütyü, amit venni nem csak zsákmányolni lehet a gaz ellentől)... no commment.
5. Nincs I.M.P., és az A.I.M. portfolió is meg lett ritkítva, ha jól látom. A portrék nagyon gázok lettek, ehhez képest ezerszer jobbak voltak a festett képek a JA2-ben.
6. Az egér mozgatása a képernyő széléhez nem mozgatja a térképet, szigorúan a WASD segít csak rajtunk... mi ez? FPS, vagy stratégia, amit elvileg csak egérrel is kéne tudni játszani?
7. Real-time... nos nem rossz, de nem lett tőle pörgősebb a játék. A JA2 fél real-time megoldása volt az igazi. Csatában körökre osztott, azon kívül real time. Mi a f*szért kellett ezzel szakítani?

Komolyan mondom sírok... tegnap izgatott voltam, mint szűzlány az első randi előtt, reggel is tetszett az első benyomás, de mostanra... Isten nyugosztaljon Jagged Alliance! :szomoru: Hiányozni fogsz! :sir:

Hellguard666

Hellguard666

    The Fallen One

  • Fórumita
  • 2313 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.13, 07:18

Halihó!

Remek hír, kijött a JA - Back in action. :) Igaz ez a régi JA2 felmelegítve, de első kipróbálásra pofásnak tűnik... és mivel más térképet, ellenfél elrendezést kapott a játék, jöhetnek az új taktikák is. :rohog:

Blazious

Blazious

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 172 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.11, 21:44

Tyű, meg ott a Septerra Core is. Nagy kedvencem volt régen, még valami gamestar mellékletként kaptam. De Xp alatt nem futott, vagy a cd romlott el, viszont itt xp-s /vistás verzió van fenn. Meg ott a Gorky 17, anno az is gamestaros volt, egymás utáni hónapokban jöttek ki, én meg évekig játszottam velük.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.10, 14:34

TopWare hétvége van a GOG-on:
http://www.gog.com/en/catalogue#all_genres/publisher/TopWare%20Interactive/
A Wildfire most 3 dolcsiért bezsákolható.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.02, 14:34

Itt a JA:BiA demója:
http://straktika.blogspot.com/2012/02/jagged-alliance-back-in-action-demo.html

A JAO AI-járól azt tudnám elmondani, hogy amint észrevesz az ellenfél, megpróbál lőtávolba kerülni (ha még nincs elég közel), és tüzet nyitni. Fedezéket nem nagyon keresnek, de időről időre igyekeznek jobb lőhelyzetbe kerülni. Sajnos ez sokszor azt jelenti, hogy még közelebb jönnek a nyílt terepen, és így még jobb célpontot nyújtanak. Nem épp a legokosabbak, de néha azért meg tudnak lepni egy-egy taktikai visszavonulással.

Itt is jellemző, hogy már a harmadik negyedik küldetésben gépfegyveres és puskás ellenfeleket kell levadászni úgy, hogy a fő karakter jobbára csak a pisztolyokhoz és a géppisztolyokhoz ért. Mivel ez egy MMO valahol, a játéknak van egy felépített íve, azaz csak fokozatosan lehet hozzájutni az egyre jobb fegyverekhez és páncélokhoz, viszont az ellenfeleket el lehet intézni pisztollyal is, csak jobban kell ügyeskedni. Mondjuk a fenti AI viselkedéssel általában nincs gond azzal, hogy az ember lőtávolba jusson. Meg guggolva közlekedéssel elég közel is lehet osonni a gyanútlan ellenekhez.

Amúgy távolságra nincs olyan nagy különbség egy pisztoly és egy Kalasnyikov féle rohampuska között. 3-5 mezővel lehet csupán messzebbre lőni vele. Mondjuk nincsenek túl nagy távok, és a pályák is sokszor lineárisak, de ez valahogy annyira nem volt zavaró. A béta eleje óta sokat fejlődött a dolog, és a kiadásig is van még 1-2 hónap, amíg balanszírozhatnak a pontértékekkel a fejlesztők. Szerintem érdemes jelentkezni és kipróbálni, de csodát nem kell várni tőle. Végül is ez csak egy online JA light.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4724 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.02, 13:38

Kérdés akkor a JAO-val kapcsolatban.

Az AI-val hogy áll a program?
Nekem a JA2-ben ez volt a leginkább zavaró, hogy nagyon furán viselkednek. Két típusú Ai katona volt:
- az egyik aki le volt horgonyozva egy fedezék mögé
- a másik pedig aki a zajkeltésre kirontott a fal mögül az ott várakozó általában 4 zsoldos tűzvonalába (és ezt körökön keresztül lehetett csinálni)


Az, hogy nem lehet felvenni a fegyvereket nem teszi túl könnyűvé a játékot? A JA2-ben ez azért volt fontos, mert a játékot rossz állapotú Berettával kezded, az ellenfélnél meg puskák vannak. (feltételezem hogy ha nem lehet felvenni, akkor jó fegyverekkel indulsz)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.01, 10:51

Arról lehet tudni valamit, hogy mikor jelenik meg?

Úgy tudom, hogy idén az első negyedévben valamikor.

A JA2 Wildfire mennyire tér el az eredetitől? Olvastam, hogy javítottak rajta, mennyit?

Hát, a térkép meg a játék célja ugyanaz, de a fegyverek, az ellenfelek és a szektorok teljesen mások. Sokkal nehezebb (szerintem túlságosan is). Én a helyedben maradnék a sima JA2-nél, vagy kipróbálnám a v1.13-at. Az legalább ingyenes.

a 1.13-at emlékeim szerint kipróbáltam régebben, ez ami teljesen átírja a játékot? Jókat olvastam róla, vélemény?

Erre csak azt tudom mondani, hogy töltsd le, és próbáld ki. Nagyon sok újítás van benne, aminek egy része szerintem jó, egy másik része meg fölösleges vagy túlzás. Egy kis ini hekkeléssel személyre szabható, de arra eddig még nem nagyon vettem a fáradságot...

Ha a Wildfire nagyon érdekel, akkor a v1.13-hoz van egy letölthető WF csomag, amivel a Wildfire szektoraira és ellenségeire lehet lecserélni a simákat. Keress rá!

Módosította strato: 2012.02.01, 10:55


Blazious

Blazious

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 172 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.02.01, 03:21

Arról lehet tudni valamit, hogy mikor jelenik meg?

A JA2 Wildfire mennyire tér el az eredetitől? Olvastam, hogy javítottak rajta, mennyit?
+ a 1.13-at emlékeim szerint kipróbáltam régebben, ez ami teljesen átírja a játékot? Jókat olvastam róla, vélemény?

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.01.30, 21:37

Itt a folytatás, ami a harcról szól:
http://straktika.blogspot.com/2012/01/jagged-alliance-online-2.html


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]