Ugrás tartalomhoz


Fotó

Játékajánlók


  • Válasz írásához lépj be
539 hozzászólás érkezett eddig

Viharkelto

Viharkelto

    Warheart

  • Fórumita
  • 422 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.08.02, 10:10

Sziasztok!
Egy kéréssel fordulnék hozzátok, ami a következő: interneten játszható gyűjtögetős kártyajátékot keresek, ami ingyenes. :felvon: A warstormot ismerem, de annak ellenére, hogy elméletileg ingyenes, gyakorlatilag mégsem az. Ha ismertek vmit, légyszi yrjátok ide!
Előre is kösz!

Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.07.14, 11:43

Nem az Alone in the Dark szériára gondolsz?

Az E/3...


Igazad van. Átsiklottam az E/1 felett.

edem

edem

    Ízirájder

  • Fórumita
  • 1904 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.07.11, 22:38

Valaki nem tudja, hogy melyik volt azon régi Cthulhu világán játszódó kalandjáték, amelyet anno valamelyik TV-s szoftverekkel foglalkozó adón is bemutattak? Kb 2000-2002-es lehet a játék, kalandjáték, nem a kattintgatós és odamegyekes fajtából hanem a Dracula szerű E/1-es nézetű valamerre mehetek fajtából ha jól emlékszem. Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

Ha jól tévedek, a Necronomicon-ra gondolsz... Végigtoltam anno, egész pofás.
Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Necronomicon:...ing_of_Darkness


Nem az Alone in the Dark szériára gondolsz?

Az E/3...

Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.07.08, 07:27

Nem az Alone in the Dark szériára gondolsz?

Alexei

Alexei

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2578 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.07.07, 21:03

A The Pathelek én is tolok, foschat és baromi jó :felvon:.

Valaki nem tudja, hogy melyik volt azon régi Cthulhu világán játszódó kalandjáték, amelyet anno valamelyik TV-s szoftverekkel foglalkozó adón is bemutattak? Kb 2000-2002-es lehet a játék, kalandjáték, nem a kattintgatós és odamegyekes fajtából hanem a Dracula szerű E/1-es nézetű valamerre mehetek fajtából ha jól emlékszem. Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.06.23, 14:02

Ez tényleg jónak ígérkezik. Azt hiszem lépéseket teszek a beszerzését illetően. :)

Garouz

Garouz

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 714 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.06.13, 11:21

The Path

Én már megszereztem. Egészen érdekes és megdöbbentő.

Zeratul18

Zeratul18

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 52 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.28, 19:41

Nem feltétlen csal. Megint a freelancert tudnám felhozni. Szimplán csak arra megy hogy csa csapatból egy valakit becélozz amíg a másik 4 mögéd kerül.

dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5632 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.28, 15:58

Az AI annak a fokmérője, hogy a gép mennyire tudja, hogyan csaljon... Más játékok alapból, "agyatlanul" és teljesen hihetetlen szinten/módon csalnak. Most tudom, hogy semmi újat nem mondtam :normaalis: + off.

Zeratul18

Zeratul18

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 52 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.28, 15:35

A freelancert hozán így fel AI szinten. A vége felé kezd elhülyüni az AI de a közepénél kegyetlen. Nah meg a versenyzős missionnál is okos. Ha pont előtted van egy gyűrűnél pofátlanul befékez, te meg akkorát csattansz, hogy negyed óra mire visszatalálsz az útra.

_energybomb (NPC/NJK)

_energybomb (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2009.05.28, 10:50

Hát, ha szidjátok az AI-t, akkor hadd javasoljak egy játékot: Racedrivers: Grid --->itt igencsak okosnak kell lenni, ha ki akarod játszani a gépet! :normaalis: A driftnél kifejezetten alattomos kis izé tud lenni...de így van benne kihívás! :szomoru:

Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.28, 01:34

"Mien"? Akarod mondani "milyen"? Én a trailerben látható mészárlós jelenetre írtam az öncélúságot, nem a játékra.

Jokulmorder85GGG

Jokulmorder85GGG

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 240 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.27, 19:07

Öncélú? Mien lenne egy játék ha nem öncélű?

Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.25, 21:40

egy kis ízelítő, annak akit érdekel:
Rise of Argonauts

Hát ez jó gagyi. Tipikus, napjaink nulla észt igénylő, de legalább látványos darajátéka. Már ebből a pár percből is látható, hogy az AI nulla. A végén való vérgőzős mészárlás teljesen értelmetlen és öncélú.

Zeratul18

Zeratul18

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 52 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.13, 12:39

Én minden enyhén Sci-Fi kedvelőnek ajánlom a Freelancert. Nem egy mai darab de az szép hogy 2003-ban sokkal jobb grafikát tákoltak mint a Rockstargames-es GTA San Andreas-nál. és nem mellesleg nagyon jó minőségű átvezető animok...Hihetetlenül jól eltalált történet és attól hogy nagyon erősen Story központú de 150%os a szabadságod....pl két esemény között te döntöd el hogy kereskedsz vagy kalózkodsz, esetleg fejvadászol... Én évente többszőr előveszem.... jah és nagyon élénk még mindíg az Online vonal.

tomarre

tomarre

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.04, 14:35

egy kis ízelítő, annak akit érdekel:
Rise of Argonauts

tomarre

tomarre

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.04, 04:36

helo.

Rise of Argonautsot ismeri valaki?


Hát hogyne ismerné :nono:

Kedvenc játékom! :lol:

Csak ajánlani tudom, nagyon össze van rakva, jól eltalált hack'n'slash és RPG keverék. Ráadásul, görög mitológiai játék, ami nekem külön öröm :)

És neked hogy tetszett? Vagy mennyire ismered?


Áh. Alap:) Meg vagyok bolondulva tőle, annyira jó. Bár már nagyon a vége fele járok, szóval lassan vége:( De megérte, hiszen nagyon nagy élmény. Zseniális keverék tényleg, ahogy írtad, a történet is kiváló, de nekem a harcok jönnek be a legjobban. Azok a legállatabbak. Én aprításra születtem. Annyira lennék görög hős:) Nade ha már az nem lehetek, leszek Jason! Waaaa:)

benji

benji

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 1 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.05.02, 18:28

helo.

Rise of Argonautsot ismeri valaki?


Hát hogyne ismerné :nono:

Kedvenc játékom! :lol:

Csak ajánlani tudom, nagyon össze van rakva, jól eltalált hack'n'slash és RPG keverék. Ráadásul, görög mitológiai játék, ami nekem külön öröm :)

És neked hogy tetszett? Vagy mennyire ismered?

tomarre

tomarre

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.04.29, 11:08

helo.

Rise of Argonautsot ismeri valaki?

shadowguard

shadowguard

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 641 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.04.08, 08:53

Akár ismertetőnek is felfogható írás :)

The Last Remnant

Egy Square Enix játék(Final Fantasy sorozat :rohog: ), végre PC-re is. A játék maga tipikus JRPG. A háttértörténet szerint a világban egy letűnt(?) civilizáció emlékeiként nagy hatalmú varázstárgyak, úgynevezett Remnantok vannak szétszóródva. Durván ezek körül megy a kavarás, hiszen egy-egy Remnant birtoklása nagy hatalmat biztosít. Főleg, ha a tulajdonos magához köti a Remnant-ot, de akkor halála esetén az gonosszá válva pusztítani kezd(?).
A sztori elég sablonosan indul: a főszereplő(Rush Sykes) húgát elrabolják ő pedig próbálja megtalálni, közben szerez maga mellé társakat is és az egészből egy világméretű összeesküvés kezd kibontakozni.

Játékmenet, harcrendszer: alaphelyzetben csak Rush-t irányítjuk TPS nézetből, vele lehet quest-eket felvenni, kereskedni és egyáltalán felfedezni a világot, a többiek csak a körökre osztott csaták alatt jelennek meg. Ilyenkor a kör elején lehet kiválasztani, hogy melyik ellenséges csapatot támadják, maga a csata automatikus, kivétel az esetleges perfect támadások és védekezések. Ilyenkor rövid idő alatt kell lenyomni egy gombot, ekkor nagyobb a sebzés+a következő csapattag jön. Fent egy morálcsík is helyet kapott, morálunk befolyásolja a kapott és kiadott sebzéseket, szóval fontos magasan tartani(csapat legyőzése és kritikus támadások, illetve varázslatok mozdítják a morálcsíkot) Elsőre elég egyszerűnek tűnik az egész rendszer, de a sztori előrehaladtával szükségessé válik a taktikázás is, főleg a főellenfelek és a ritka szörnyek ellen. Rush különleges képességével egyszerre több ellenséges csapatot is kihívhatunk, ezzel nem árt óvatosnak lenni, mert nagyobb csapatoknál Flank, esetleg Rear attack, szélsőséges esetben Massive Attack támadások jelennek meg. Ezek egyrészt morálunkat rombolják(lásd fentebb) másrészt alapból magasabb sebzést okoznak, mint a sima egy-egy elleni(ún. Deadlock) párharcok.
A csaták akciópont alapúak, a sima támadás és bizonyos képességek ingyen vannak, az erősebb támadások fejlettségüktől(minden képességnek öt szintje van) és erejüktől függően fogyasztják pontjainkat. A pontok halmozhatóak, sokszor megéri tartalékolni egy-egy erősebb támadás kedvéért.
Könnyítés, hogy bár minden karakternek van egyéni életereje is, de mivel maximum ötfős csapatba(ún. Union) vannak beosztva ez összeadódik és csak egy közös HP-csíkot használ. Így megéri egy fejlett, de alacsony HP-jű karaktert is bevenni a csapatba, ha vannak mellette nem olyan képzett, de magas élettel bíró csapattagok.
A harcok végén esetleg elesett egységeink feltámadnak, az élet maximumra töltődik.

Hang és zene: a játékhoz illik a zenéje, a hangokkal sincs baj, bár a lépéshangokból lehetne több is, hosszabb sétáknál kissé monoton ugyanaz a folyamatos kopogás. Beszédből választható japán és angol is, én az előbbinél maradtam, jobban illik a játékhoz és megfelelő a szinkronszínészek teljesítménye is.
Grafika: a játék az Unreal3-as motort használja, maximumon igazán szépen mutat, egyetlen hibája, hogy maximumra véve az árnyékokat többen is érthetetlen akadásokról számoltak be. A világ a maga módján kidolgozott, a karakterek változatosak. Az ellenfelek szintén, bár a különböző szörnyek közötti eltérés gyakran kimerül a színekben, de ennek ellenére elég sokféle lény van, hogy ez ne legyen zavaró.
Irányítás: a játék ugyan konzolátirat, de szerencsére sikerült szinte tökéletesen megoldani a portolást. Alapbeállításoknál a játék a különböző menükben az XBox360 kontrollerjére hivatkozik, de ez a menüben átállítható, onnantól kezdve már az általunk beállított konfiguráció gombjait írja a megfelelő helyeken.

Fejlődés, képességek: kicsit Morrowind-es, amit használunk az fejlődik. Rush küldetésekkel szerezhet magának újabb képességeket(gyógyítás, különböző varázslat ágak, csapdák), a csapat többi tagja magától fejlődik. Ehhez a legyőzött szörnyekből kieső komponenseket kérik el(megéri odaadni nekik), valamint ha van nekik megfelelő tárgy nálunk akkor azokat is és időnként megkérdezik megtanuljanak-e valami új mágiaágat(esetleg melyik ágra koncentráljanak jobban).
Sajnos ennél jobban nem szólhatunk bele a többiek fejlődésébe, hiába van nálunk kétszer erősebb fegyver, mint amit társunk jelenleg használ nem adhatjuk oda neki, csak ha ő kéri.
Sokszor ugyanazt a hatást(Silenced, Paralyzed) elérhetjük többféle képességgel is, egyik kevesebb AP-be kerül, de komponenst igényel, míg a másik drága, de nincs szükség hozzá tárgyakra.
Kis segítség a kiválasztáshoz(ha csapattagjaink megkérdezik megtanulják-e):

Combat Arts:
Itt nincs akkora változatosság, néhány(mondjuk 1/Union) társunkon kívül felesleges tisztán harcos karaktert csinálni, főleg, mert bizonyos lények nem is sebezhetőek annyira fizikai támadással. A felosztás egyébként(Rush miatt számíthat esetleg): One-Handed(egyik kézben fegyver, másik kézben pajzs), Power Grip(egykezes pajsz nélkül használva ha jól értem), Dual Wield(két egykezes), Two-Handed(egyértelmű), Quad Wield(négy kézben fegyver, egyetlen csapattag tud ilyet), Dual Power Grip(ezzel még nem találkoztam :D ), illetve Dual Two-Handed(két kétkezes fegyver, lassú, de erős)

Mystic Arts:
Itt már nagyobb a változatosság :)
- Invocations: alacsonyabb szinten csak közelre ható mágiák, illetve egy területsebző és egy támagató hatás, fejlesztésével már elérhetőek a távolra ható varászlatok is(nem szükséges Deadlock a használatához). Cserébe kicsivel magasabb sebzések érhetőek el.
- Evocations: hosszútávú mágiák, cserébe alacsonyabb sebzéssel és kissé magasabb AP-költséggel. Magasabb szinten Silenced(ellenfél nem varázsol) és Paralyze(ellenfél nem használ harci képességet) hatás is elérhető.
- Hexes: főleg a különféle hatásokra koncentrál. Mérgezhetünk, némíthatunk, béníthatunk vele és magasabb szintet még morálbefolyásolásra is jó. Mindezt olcsón és távolról :)
- Remedies: a gyógyító mágiák gyűjtőhelye. Magasabb szinten eltávolíthatjuk magunkról a különböző hatásokat és fel is támaszthatjuk elesett embereinket (csapatonként ajánlott legalább két gyógyító, de a három se rossz)
- Psionics: morál és képességromboló ág, valamint helyet kapott egy bénító képesség is. Mivel a morál a sebzést is befolyásolja megéri használni.
- Wards: különböző védelmek, morálnövelés és hasonlók.
- Arcana: nehezen összehozható képesség, csak bizonyos skill-kombinációk esetében lépnek működésbe, cserébe az egész csatateret sebzik.

Item Arts: ingyenes képességek, cserébe mindenhez komponens kell, magam részéről inkább a Mystic Arts-ok használatát javaslom
- Herbs: gyógyítás, feltámasztás, hasonlóan a Remedieshez. Az egyetlen Item Arts, amit érdemes használni, mert itt hamarabb elérhető a feltámasztás.
- Potions: tulajdonságnövelő italok. Nem túl hasznos, nem ad akkora pluszt alacsonyabb szinteken.
- Lotions: ez is Remedies-hez hasonlít, segít eltávolítani a különböző hatásokat, később talán feltámasztást is ad. Inkább Remedies.
- Explosives: semmi különleges, van benne mérgező támadás ugyan, de jobban megéri a Mysticből a Hex(Poison gáz ötös szinten csak 3AP), tekintve a komponens problémát.
- Shards: ez még megfontolandó lenne, tekintve, hogy minden képesség területre hat, de mivel komponens-alapú...
- Trap: felesleges. Leginkább a Psionics ágra hasonlít, fő probléma itt is a komponensek ügye.

Special Arts: bizonyos karaktereknek a szokásos képességeken kívül van még néhány extra is. Drága, de általában hasznos.
- Unique Arts: nagy sebzés, magas AP-költség. Az Omnistrike kivételével mindegyiket csak egy karakter tudja használni és szükséges hozzá egy mércének a feltöltődése is(a Union AP-jelzője mellett M-betűvel jelölve. Okozott sebzés növeli, elszenvedett csökkenni).
- Conjurations: két képesség van itt mindössze David Gae Bolg-ja(mindenkit sebez és nagyon), illetve Rush-nak a Talisman's Gift, ami kimerül egy egyszeri Protection-ben.
- Summons: három idézés, pozitívuma a nullás AP-költség és a relatíve magas HP
- Weapon Arts: ha megfelelő fegyver van a megfelelő embernél, akkor szép kis támadásokat lehet összehozni. Hátrány, hogy sokszor magas az AP-költség.

Ezen felül vannak még a különböző ellenfelek képességei, de azokat kissé hosszadalmas lenne felsorolni, mivel ott nem ilyen egyértelmű a csoportosítás.

Mindent összevetve egy nagyon jó játék lett a Last Remnant, egyedüli hibájaként a gyakori töltés róható fel(mivel minden csata külön képernyő) és hogy időnként hajlamos monotonná válni. Bár ez utóbbit ellensúlyozzák a sokszor fantáziadús mellékküldetések és a legváratlanabb pillanatokban feltűnő ritka szörnyek elleni csata.

Szerk.: Kicsit hosszú lett, bocsi :rohog:

Módosította shadowguard: 2009.04.08, 08:55



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]