Ugrás tartalomhoz

Fotó

Milyen témát szeretnél látni?

• Válasz írásához lépj be
275 hozzászólás érkezett eddig

Nagai

Nagai

Rendszeres fórumozó

• Inactive / Invalid
  • 275 Hozzászólás
Hírnevek

Kelt 2011.11.24, 11:12

Egy Swtor topic jo lenne.

Sorclike

Sorclike

Újdonsült fórumozó

• Archívum
  • 5 Hozzászólás
Hírnevek

Kelt 2011.03.02, 20:12

Sziasztok!

Jó lenne egy topik azoknak, akik szeretnének szerepjátékot készíteni csapatba szerveződve.
A topic neve: Csapatkeresés számítógépes szerepjáték készítőknek lenne.

Ide írhatnának grafikusok, történetkészítők, csapatkoordinátorok, programozók, stb.

Addig is akit érdekel a számítógépes szerepjáték készítés szívesen várom megkeresését.
Én Java programozó vagyok.

Üdv, Sorclike

SirThomas

SirThomas

Régi fórumozó

• Fórumita
  • 2047 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek

Kelt 2010.12.15, 13:53

Bár lehet, hogy csak vak vagyok, de nem találtam World of Tanks topicot. Ez azért furcsa, mert szerintem elég sokan ismerik már és pont olyan a játék, amihez nem árthat beszélgetni. Klánok sem nagyon vannak egyelőre, de azért voltak már kezdeményezések. Én amúgy teljesen casual vagyok, de szívesen olvasnék a prfibbaktól fejtegetéseket a tankokról, fejlesztésekről, taktikákról.

_Lombardo (NPC/NJK)

_Lombardo (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2009.12.01, 05:14

Lehetne külön topicja a Torchlight-nak.

http://www.torchlightgame.com

Diablo és World of Warcraft keresztezése. (Több ex-blizzardos is részt vett a fejlesztésben.) Szimpla hack and slash a Diablo, Fate és Mythos alkotóitól. A játékhoz pálya szerkesztő és moddoló program is készült, amivel pályák mellett fegyverértékek módosítására, úgy fegyverek importálására és egyebekre is lehetőség van.