Ugrás tartalomhoz


Fotó

Shadowrun kérdések és válaszok


  • Válasz írásához lépj be
4139 hozzászólás érkezett eddig

Varshi

Varshi

    Árnyfalkatag

  • Moderátor
  • 1592 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 16:39

Szerintem ez annyira nem gáz, pont semlegesíti a fegyverkapcsolat.

Jóember, mit semlegesít? :D
Ne viccölj már, ez csak akkor lenne igaz, ha az eredeti fegyverem (amiből levezetek) nem lenne csatolós, az új meg (amit levezetek) igen. Ha mindkettő vagy egyik sem, akkor igenis bebüntet a +2, 4-es célszám helyett 6-osra dobálva pontosan 66,6%-os "esélycsökkenést" kaptam büntetésül.
Személyes info: valaha sportlövő voltam kispuskával (futócél). Oszt mikor egyszer a kezembe nyomtak egy sörétest/bármit, lááám, nem kezdtem el harmad annyi célt eltalálni.

Szerintem nem ezt akartad mondani. :P


Hermetikus körnél pediglen le van írva, hogy a varázsló bármit használhat az elkészítéséhez (pl.: kréta, festékszóró, ragaszgatott magazinfecnik, akár teszemazt földbeszúrkált fadarabok ). Van is egy kafa kép a Sr2-ben: gugoló+cigiző fazon földregrfitizik.

Honnan tudod, hogy ő akkor épp hermetikus kört rajzolt? :lol:
Nekem inkább úgy tűnt, csak lehajolt az elejtett cigipapírért. :)

pipeslac

pipeslac

    A Pipatórium örzője

  • Fórumita
  • 103 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 15:06

Én például arra lennék kíváncsi, hogy miért pont két célszámmal több levezetni, mondjuk a géppisztolyokból a pisztolyokat, amikor szinte ugyanaz a kettő, vagy a puskát a sörétesekből ami szinte teljesen ugyanaz. Szóval értitek
felvilágosítást kérnék

Szerintem ez annyira nem gáz, pont semlegesíti a fegyverkapcsolat.

Hermetikus körnél pediglen le van írva, hogy a varázsló bármit használhat az elkészítéséhez (pl.: kréta, festékszóró, ragaszgatott magazinfecnik, akár teszemazt földbeszúrkált fadarabok :lol:). Van is egy kafa kép a Sr2-ben: gugoló+cigiző fazon földregrfitizik.
Mindenesetre azt a szabályt alkalmaznám a körre, mint ami a kunyhónál benne van a könyvben(Sr3.:167.oldal): ha elmozdul, attól kezdve nem működik.

Módosította pipeslac: 2003.12.09, 15:11


Rorimack

Rorimack

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1647 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 14:37

Robbanás: semmi szabály, de ha már a játékos ilyen hülyeséget csinál... :lol:

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 12:05

Hali!

Tűzfegyverek:
A SRUN eddigi 3 kiadása nagy ívben lesajnálta, hogy mi a helyzet IRL a
tűzfegyverekkel... Most ezzel a "szétbontom öt kategóriára" dologgal
végképp betették nálam a kaput.

Szóval oldd meg, ahogy akarod - rosszabb már nem lesz.

Adios
KLM

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 12:01

Hali!

Vuk, én már olvastam szabad elementálról, akinek saját cége van...

Szóval az a mobilos idézés dolog lehet, hogy nem is annyira humoros.

A magam részéről én is arra szavaznék, hogy szilárd felületre kell felvinni,
mert jó része pld. valamilyen por kiszórását jelenti, illetve az sem kizárt,
a fránya hermetikusok esetében, hogy a padlóba karcolt vájatokba öntött
higanyról van szó...

Ugyanakkor, ha ez a placc valaminek a szerves részér képezi, akkor ez a valami
akár el is mozoghat - a mélyasztrálból nézve, ahonnan a szellemek jönnek,
ez aztán baromira nem számít - nekik a távolság egy olyan illúzió, amelyen
könnyedén átlátnak...

...és ugye nem kell ecsetelnem miért egyszerűbb földelementált egy barlangban,
tűzelementál meg Izlandon idézni? Ekkor gondolkodj el azon, hogy is könnyebb
víz és légelementált idézni...

Adios
KLM
(Szabálykodva: 1-2 kockát ad, hogy hajón idézem a vízelementált, de ha imbolyog,
meg hánykolódik, akkor 1-2 célszám jön a próbára... Szóval lehetni éppen lehet, de...)

Vuk

Vuk

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 258 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 11:30

Buta vagy!

Itt már biztos szaladgálnak, szélesített síkplatójú, fedett Kamionok, amiken elfér már egy kisebb mobil kápolna... :lol:

Bocsi ezt nem hagyhattam ki

Én például arra lennék kíváncsi, hogy miért pont két célszámmal több levezetni, mondjuk a géppisztolyokból a pisztolyokat, amikor szinte ugyanaz a kettő, vagy a puskát a sörétesekből ami szinte teljesen ugyanaz. Szóval értitek
felvilágosítást kérnék

Mosomedve

Mosomedve

    Orbitron Megaharcos

  • Fórumita
  • 1648 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 11:18

Mennyibe kerül a mágikus ellátás?
Ismerem a Companion rendszerét a kapcsolatok fizetéséről, de az ne tér ki erre, és szerintem a Gyógyulás fejezetben sincs kidolgozva!
Persze nem arra gondolok mikor a csapattárs gyógyít, hanem mikor a Mágus doktor kapcsolat nujenért!

földelementált idézni mozgó autón:mekkor kör is fér el egy teherautón? Max 1-2 méter sugarú(Szóval nagy elmentál lesz :lol: !
Rorimack:
A robbanásra nem emlékszem hogy lett volna utalás.
Opcionális vagy hivatalos szabály?

Vuk

Vuk

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 258 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 11:00

Hermetikus kör fóliára?

Eredeti ötlet! :)


Mi jön még? Hermetikus körből létrehozott MOBIL CSILLAGKAPU?
Esetleg mobilteleport az asztrálsíkokra?
Nem mondom kreatív ötlet. :lol:

De komolyan, ez olyan, mintha az indián sámán sámándob helyett mobiltelefonnal próbálna kapcsolatba lépni a szellemvilággal, szóval érted?

A hermetikus kör nemcsak asztrális kapu, nemcsak személyes mágikus megnyilvánulás, de tradíció, misztikus hagyomány is. Ez nem így működik.

És valóban, sokáig tart felrajzolni, igényes munka, nem lehet hogy valamiképpen a helyhez is kötődik asztrálisan.
Bár az mondjuk valóban megérne egy kérdést, hogy mágikus tintával szövetre felvihető-e?
Mondjuk állatbőrre.

Én személy szerint a mozdíthatatlansága mellett voksolok.

Üdv!

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 10:52

Hali!

Már miért robbanna egy megsérülő hermetikus kör? Elég az, ha
az van egy morc elementál...

Amúgy légelementált repülőben, vízelementált hajón idézni
SZVSZ akár még könnyebb is. Nyilván valahová azonban el kell
rekkenteni a kört, aminek ugye valahol le van írva az átmérője...

Persze földelementált idézni mozgó teherautón...

Valamint órákig kántálni, miközben robog alattad egy Kamaz...

Szóval SZVSZ lehetségesnek lehetséges.

Adios
KLM

Mosomedve

Mosomedve

    Orbitron Megaharcos

  • Fórumita
  • 1648 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 10:50

A hermetikus kör tényleg nem csak egy kréta kör, ha jól emlékszem a Vakító fényben elég igényesen le van írva és előkészítve Kyle Teller köre. Olvasd el.
Fólia :lol: !

Szállításra nem tér ki a könyv sehol, de ha fel tudod rajzolni(találsz annyi szabad helyet) a járműben(mondjuk óceánjáró), akkor szerintem működhet mozgás közben is.

Rorimack

Rorimack

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1647 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 10:36

A hermetikus kör nem csak rajzolatból áll.

Valamint, akármennyire hermetikus, alkoholos filccel nem lehet felrajzolni.

Sőt, be se lehet scannelni.

A fólia egy dologra kiváló: mivel megsérül feltekerés közben elég jó asztrális nyomjelzőnek/mindenféle asztrális lény számára jelzőfénynek.

(hogy egy súlyosabb sérülésről, amikor mondjuk meghajlik, átszakad a fólia, és a varázslónak lerobban a fél oldala, ne is beszéljünk...)

Egyébként szerinted mekkore erősségű lehet egy ilyen zsebkör?

pipeslac

pipeslac

    A Pipatórium örzője

  • Fórumita
  • 103 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 01:49

Sziasztok. Volna nekem is egy kérdésem: Az S3. nem tér ki arra az esetre konkrétan, ha elmozdítunk egy hermetikus kört.
Fel lehet e rajzolni egy h.kört egy repülőben/teherautóban? Persze hogy fel, működni is fog, de indulás után is? Esetleg mozgás közben? Gondolom a varázsló azt is megtehetné, hogy rugalmas/vékony fóliára festi a kört és feltekerve cipeli magával a bevetésre.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8106 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.09, 01:25

Jól kezdődik ez a topic is. :)

"ha a fiz.adeptus meg akarja venni(mágiapontból) a 8-as rohampuskákat, fel kell e előtte vinnie a gyorsaságát 8-asra?"

Mi úgy játsszuk, hogy nem kell a kapcsolódó képességet növelni hozzá. Tulajdonképpen fel sem merült a gondolata... pont ezért "adeptus" a neve, nem? :lol:

Strato

Módosította Strato: 2003.12.09, 01:25


Mosomedve

Mosomedve

    Orbitron Megaharcos

  • Fórumita
  • 1648 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.08, 23:52

Álljunk csak meg!
1. Közben megtaláltam a Man and Machine ben volt az említett rész(kell nekem éjjel 1 kor mindkettőt olvasni), és félálomban félre értelmeztem, ott csak akkor van szakértelem szint tiltás ha már nagyon alacsony a tul.-ság. Elnézés!:lol:

2.Nem a mágia vesztésre gondoltam, hanem hogy ha a fiz.adeptus meg akarja venni(mágiapontból) a 8-as rohampuskákat, fel kell e előtte vinnie a gyorsaságát 8-asra(amint egy átlag JK-nak kéne, ha olcsón akarja tanulni). De modjuk az nem 8-as szakértelem hanem csak + kocka tehát arra nem vonatkozik(meg különben is mágia).

Varshi

Varshi

    Árnyfalkatag

  • Moderátor
  • 1592 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.08, 23:11

Mmedve:

Jól értem? Adeptus, aki vesztett egy Gyorsaság pontot? Nem gond, ez a küszöb ugyanis a Mágia tulajdonságától függ (max akkora lehet egy skill (annyi plusz kockája lehet), amekkora a Mágia tulajdonsága), a "megtámogatott" skillhez kapcsolódó tulajdonsághoz nem. Ha Mágia Pontot vesztene, az már persze egész más kérdés lenne.

Rorimack

Rorimack

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1647 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.08, 23:04

Ha a mágiája csökken, akkor a képességet is elveszti.

Vagyis, elveszít egy kockányi adeptusi képességet.

A Cybertechnology pedig sr.2, és ha jól tudom, se alaprendszer, sem adeptusi dolgokat nem tartalmaz.

Mosomedve

Mosomedve

    Orbitron Megaharcos

  • Fórumita
  • 1648 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.08, 22:42

A fizika adeptus plusz vásárolható kockáira gondoltam, mágia pontért.
Azt akkor nem érinti a küszöb gondolom, mert nem szakértelem hanem "csak" + kocka!

Az szakértelem használat csökkenését mintha a Cybertechnology-ban olvastam volna de átböngészem még egyszer!

Varshi

Varshi

    Árnyfalkatag

  • Moderátor
  • 1592 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.08, 21:50

Az első kérdésre természetesen nem a válasz. :)
De a másodikat nem értem. :lol:

Mosomedve

Mosomedve

    Orbitron Megaharcos

  • Fórumita
  • 1648 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.08, 20:31

Kezdjük midjárt azzal hogy ha valakinek sérülés(akár halálos vagy kisebb) miatt véglegesen csökken valamilyen tulajdonsága, akkor a hozzá kapcsolt szakértelemmel, mi lesz?
pld.:gyorsaság 6-ról 5-re, pisztolyok 6 változik mondjuk 5-re?

Illetve a fizikai adeptus mágiával megnövelt szakértelmeire is vonatkozik ez a küszöb?
Pld.: 8-as rohampuskákhoz, kell e neki előbb a 8-as gyorsaság(akár Mágiával)?

Mosomedve

Mosomedve

    Orbitron Megaharcos

  • Fórumita
  • 1648 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2003.12.08, 20:30

Azért indítom ezt a témát, hogy ne kelljen új fórumot nyitni minden kisebb témának, illetve hogy ne legyenek Off topic hozzászólások más témákban. Bármilyen Shadowrun-nal kapcsolatos kérdést fel lehet ide tenni ami nem illeszkedik a többi témához, vagy nem akarsz érte külön témát nyitni


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]