Ugrás tartalomhoz


Fotó

Silent Storm


  • Válasz írásához lépj be
97 hozzászólás érkezett eddig

hajnalkrisztian

hajnalkrisztian

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 171 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.02.18, 09:24

Nekem is lenne egy kérdésem. Sentinelsben a lopakodós pályán valakinek sikerült már a végét megcsinálni. A beszélgetésig eljutottam lopakodással, de amint szeretném elhagyni az épületet, a lépcső tetejénél kuksol egy muki, aki minden osonó kollégát észrevesz, bárhonnan jövök. Már vagy tíz féleképp próbáltam, de ezt az egyet nem bírom elkapni. Valakinek sikerült már?

Szemét módon úgy csinálták meg ezt a pályát, hogy egyes katonákat nem lehet lelopni a pályáról, kábítólövés+feltrancsíroz machettével, mert vagy látják egymást, vagy érthetetlen módon a lelövésnél lebuksz. Ez az utóbbi két mászkáló őrnél van, az egyik egy páncélos star wars-os kinézetű katona, a másik meg egy tiszt. Ezek egy idő után kezdenek el téblábolni a pályán és furcsa módon mindig tudják merre osonok. Ezeknél vettem észre, hogy hiába különítem el őket fallal, kapuval, bármivel, hogy ne láthassák egymást, lepuffantásra azonnal lebukás lesz. Így ezeket egy idő után inkább kerülgettem. Valakinek sikerült ezeket elkapni?


Ha esetleg majd érdekel valakit, közben rájöttem a megoldásra. Az utolsó sasszemű emberkét ki lehet úgy cselezni, hogy szétlövöd a padlót és simán ellógsz onnan. Nem kell kicsinálni, ugyanis szerintem nem is lehet lebukás nélkül.
Most már addig gyötörtem ezt a térképet, hogy minden külső területen lévő embert elcipeltem a bozótosba és filézés kukri knife segítségével. Tehát egyetlen enemy marad trancsírozatlanul. A mászkalós emberkék pedig csak akkor mászkálnak, ha valami rendkívülit észlelnek: lövés, békésen alvó őrök, szétszór fegyverek. Ezek az őrök nem kábíthatók, mert egyből lebuksz, vizsont a beszélgetés kihallgatása után eltűnnek, tehát megoldódik a probléma.

Módosította hajnalkrisztian: 2009.02.18, 09:27


hajnalkrisztian

hajnalkrisztian

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 171 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.02.13, 11:47

Király. Beszélgetek magammal. :)

De, ha esetleg valaki más is olvassa ezt a fórumot, akkor megkérdezném, hogy titkos termeket, helyeket fedeztetek-e fel? Én mostanában jöttem rá, hogy ilyen is van. Keményen lootolom a jó műkincseket. :)

Most nekem is a scout lett a kedvencem. Vágom lefele a fejeket és elhasználom végre a rengeteg gránátot amit találok. A katana nagyon darálós dolog.

hajnalkrisztian

hajnalkrisztian

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 171 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.02.11, 10:58

Nekem is lenne egy kérdésem. Sentinelsben a lopakodós pályán valakinek sikerült már a végét megcsinálni. A beszélgetésig eljutottam lopakodással, de amint szeretném elhagyni az épületet, a lépcső tetejénél kuksol egy muki, aki minden osonó kollégát észrevesz, bárhonnan jövök. Már vagy tíz féleképp próbáltam, de ezt az egyet nem bírom elkapni. Valakinek sikerült már?

Szemét módon úgy csinálták meg ezt a pályát, hogy egyes katonákat nem lehet lelopni a pályáról, kábítólövés+feltrancsíroz machettével, mert vagy látják egymást, vagy érthetetlen módon a lelövésnél lebuksz. Ez az utóbbi két mászkáló őrnél van, az egyik egy páncélos star wars-os kinézetű katona, a másik meg egy tiszt. Ezek egy idő után kezdenek el téblábolni a pályán és furcsa módon mindig tudják merre osonok. Ezeknél vettem észre, hogy hiába különítem el őket fallal, kapuval, bármivel, hogy ne láthassák egymást, lepuffantásra azonnal lebukás lesz. Így ezeket egy idő után inkább kerülgettem. Valakinek sikerült ezeket elkapni?

hajnalkrisztian

hajnalkrisztian

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 171 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2009.02.09, 09:41

Kell hozzá mine probe nevű csavarhúzószerű eszközt venni. Bár ha vettél fel mérnököt, akkor annak még lehet is. Elvileg nem kell hozzá nagy engienering skill, mert nekem harmincas értékkel simán hatástalanította a főkarakterem. Mérnököm ott még nekem sem volt, de azóta vettem, mert nem tudom olyan gyorsan fejleszteni a soldier karakteremet, hogy rendesen tudjon ajtót nyitogatni. Meg az aknákat sem látja sajnos.

Én soldiert csináltam, mert valahogy ez jött be. Jó Erő:6 Ügy:8 Int:6 és mindenes lett belőle. Nagyon jó lő, magas a burst és interrupt skillje és a kötözéstől sem ijed meg ha kell. Behatoló egységnek tartom. Betör akárhova és likvidálja az ellent, vagy nehézgéppuskával a falon keresztül aprít.

Terepen általában többedmagával puskázik bele az ellenbe, ott nem megy a kommandózás, mert valaki biztos eltalál és mivel csak real timeban mentek ezért kellemetlen, ha nagyon lesebzik az emberemet. Aggatok is rá mindenféle páncélt és nem átallom szétlőni, vagy szétrobbantani a tereptárgyakat, hogy lássam az enemyt. Egész életszerű így a játék. Az ellenfélnek is ugyanannyi életereje és mozgáspontja van mint neked, vagyis 100%-ra van állítva minden. Egyedül a puskák romlását hagytam minimumon. Egész meglepődős mikor egy-egy erősebb ellenfélnek 250 körüli hp-je van. Az én emberemnek csak 175 van 7. szinten.

A kérdéses robbantós alagutas pályát én csak úgy tudtam megcsinálni a fenti beállításokkal, hogy beálltam mindenkivel az ajtóba, de csak olyan közelre, hogy még ne induljon el a robbantós intro. Csak egy oldalról tudtam menni, mivel nem tudtam hatástalanítani az aknákat. Elkezdtem bedobálni gránátokat a terembe, minnél messzebbre. Addig romboltam a hordókat, míg megláttam egy ellent. Azt lelőttem. Majd folytattam a rombolást. Amikor már nem tudtam elérni több hordót gránáttal, akkor géppuskával folytattam. Így leszedtem két robbantgatós mukit, majd berontottam a szobába és a maradék kettőt kivégeztem. Mondjuk így is tudtak aktiválni egy bombát, de azt hatástalanítottam időben. Na ezeknek izmosan kettőszáz felett volt a hp-jük ilyen beállításokkal. Cserében nem adtak semmi. Sima MP40 II- kel lőttek.

Nem csak lopakodást lehet így fejleszteni, hanem a mérnök skillt is. Letesz akna, felszed akna. Pár ilyen trükk van, de egy idő után megunja az ember, meg okosan le is szabályzták a powergameinget. Meg az aktuális pontokat, amiket fejlődhettél volna otthon meg is lehet venni, ergo egy idő után kár vele időt tölteni.

nemesmarcell

nemesmarcell

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 1 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.11.07, 21:37

nem tudná valaki megmondani, hogy a sentinels azon pályáján, ahol egy alagútban vagyunk végig, (2 szint)
és meg kell ölni a terroristákat+megtalálni a bombájikat. megtaláltam a bombákat, megöltem a terroristákat,
de hogyan lehet hatástalanítani a bombákat? mindig x-et mutat. :) valaki please segítsen!
kötelező oda mérnök?

a másik, hogy aki tudja, leírná nekem, pontosan mit kell csinálni a pályaszerkesztő elinditásához?

egyébként jó a játék, én felderítő vagyok, szerintem sokkal jobb mint a többi.

jó trükk:
ha ki-be kapcsolgatod a lopakodást egyhelyben, akkor is fejlődsz.(gyorsan) :(

_payskin (NPC/NJK)

_payskin (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.04.24, 13:38

Közben végigtoltam, és elkezdtem elölről, ezúttal a japán scout-csajszival, és most beadta rendesen az első küldetést. General Bauert kell megvédeni az első küldetésben (a közelébe nem jutnak el), nem profot, egyébként minden stimmel.

De a lényeg, amire rájöttem, hogy a világtérképen folyamatosan kattintgatni kell az összes országot, azt is, amelyik már nem villog, mert egy csomó új küldetést találtam így, amit az első alkalommal kihagytam. Ez mekkora ótvar nagy bug már?!

A svájci gyárral megszenvedtem, először az istennek nem tudtam átvinni az embereket a PK-ban a második szintre, de ami ennél is gázabb volt, hogy nem tudtam őket visszahozni, ráadásul a főnök ajtó csukódós-nyitódós szobája miatt egyfolytában "path-rekalkuláció" van, azt hittem, megzavarodok. :)

Egyébként szuper, nagyon nehezen tudok lejönni róla. ;)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2007.04.13, 11:09

Hümm.
Na majd újra feltelepítem, és megnézem neked, hogy nálam mi az ábra. Most meg úgyis megjött a kedvem... meg emlékeim szerint anno végig sem játszottam.

_payskin (NPC/NJK)

_payskin (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.04.07, 09:32

Hasonló problémám lenne, mint shadowguardnak.

Amikor leges legelőször kezdtem el játszani az S2-vel (biztonsági másolat), a bankos bemelegítő pálya után az első küldetés valahol NémetO-ban volt, és egy épületet kellett megvédeni a szövetségesek támadásától. Egy professzort akartak megölni. A második küldetésben gondosan ki is nyírták, mégpedig a zöldtaknyos puskával felrobbantották a kocsiját. Itt a puskát kell beszerezni, és ez volt az a küldetés, ahol ha tököltél, a puskás ember kilógott a pályáról. És ezt követően később volt egy olyan küldetés, ahol egy laboratóriumban vizsgálják a zöldtrutyis fegyvert, és a szövetségesek betámadnak.

Ezeket frankónk nem álmodtam. :dilis:

Na most megvettem a Goldot, és ezek a küldetések nincsenek sehol. Az első, amit megkapok az az angliai, amikor az út egyik oldalán van egy nagy ház a másikon meg két kisebb, és az egyik főembert kell ájultan kihozni meg két doksit megszerezni. Arról, hogy a professzort kinyírták, ha jól emlékszem, az első orosz pályán értesülök egy dokumentumból, aminek semmi értelme, teljesen rossz helyen van.

Kb 15-ször kezdtem újra, mindig ez van. :dilis: Ja, és végigtoltam az Axis kampányt, ezek a küldetések, pláne a laboros fegyvervizsgálós 1:1-ben kimaradnak. Nem jönnek elő sehol.

Mi a bús franc okozhatja ezt? Természetesen 1.2-es patch telepítve.

Módosította payskin: 2007.04.07, 09:32


strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2007.02.04, 13:52

A familiarization elvileg úgy működik, ahogy írtad, gyakorlatilag én nem éreztem semmilyen külömbséget akármennyit használtam ugyanazt a fegyvert. Én mindig cseréltem jobb fegyverre, ha találtam egyet, és sosem bántam meg...

A random encounterekben lehet tápolni mind RPG-ileg mind pénzügyileg. Meg állítólag vannak extra random encounterek, mint azt kicsit lejjebb olvashatod.

A szaladgálásról nem tudok nyilatkozni. :felvon:

Szerintem nem kellene véletlenül beadnia a pályákat, de lehet, hogy van benne valami random faktor...

A perkeken kívül annyi a különbség, hogy más alapértékekkel bírnak. A scout például sokkal jobban lopakodik mint egy soldier.
A mindenkivel sniperezés nem minden pályán kifizetődő...

Testrészre célozni a numpad számaival lehet. A maualban le van írva. Amúgy is érdemes elolvasni egyébként.

Módosította Strato: 2007.02.04, 13:53


shadowguard

shadowguard

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 641 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2007.02.04, 12:28

Na én most szereztem be a játékot(jobb későn, mint soha) és lenne pár kérdésem:
- A familiarization(vagy mi) mire jó? Ha jól értettem minél tovább használok egy fegyvert annál jobban megy. Na ez pontosan hogy is van.
- A random encounter-eknek mi értelme van? Mert azon kívül, hogy odamegyek és halomra lövöm a németeket nem sok :D
- Az valami bug a játékban, hogy ha szaladgálok akkor folyamatosan nő az akciópontok száma? Poénból futottam két kört a páya körül és egyből nőtt kettővel :)
- A játék teljesen véletlenszerűen adja a pályákat? :felvon: Mert egyszer két pálya után újrakezdtem(elfelejtettem az elején mérnököt tenni a csapatba, volt helyette két gránátos). És teljesen más pályákat kaptam meg most, mint elsőre. Persze azóta rájöttem, hogy menet közben s lehet váltani :)
- A kasztoknál a perkeken kívül mi a különbség? Mert mondjuk nálam a katona és a gránátos kivételével mindenki sniperezik :)
- Sniperezés: láttam itt írva olyat, hogy fejlövés. Ez véletlenszerűen megy vagy vhogy be lehet állítani? Még csak az alappal játszok, de én nem találtam :D

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.11.23, 15:22

Játszott itt valaki a Hammer & Sickle vagy a Nigthwatch játékok valamelyikével? Szintén Silent Storm engine, és érdekelne, hogy mennyiben másak attól...

_Szerencse (NPC/NJK)

_Szerencse (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.10.20, 13:00

Üdv Srácok!

Nos, van még egy pár. "sima,, Silent Storm allies oldal svájci régió.
Két érdekes dolog is van.1 Ledob a gép, egy ház néhány jármű tele nácikkal. Itt szerezhető be a Seadevil nevü távcsöves szigonypuska.
Nem gyenge a fegyver.2 Ledob a gép, egy UFO( :sor: ) beljebb mész kb. 10 Pk vár.....
Az ufó mögött lehet megtalálni a játék legdurvább fegyverét a Prototype 8M1-t. Lézerstuki, easy handling, burst, óriási sebzés katona kezében halálos. Per pillanat ennyi ha eszembe jut mégy írok.

Sok szerencsét mindenkinek!

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2005.10.19, 21:35

Elég régen játszottam már vele, de az ilyen nyalánkságok érdekelnének...

_Szerencse (NPC/NJK)

_Szerencse (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.10.18, 13:16

Üdv Srácok

Jópárszor végigvittem a játékot van benne jópár meglepi. Vannak titkos dolgok is pl: Sentinels, német régió, egy végigjátszáskor egyszer bedob egy bankos pályát amit épp ostromolnak, kb 60000 pénzt lehet összeszedni.Ha valakit érdekel tudok ég érdekeséggel szolgálni.

Sok szerencsét!

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2005.08.07, 10:45

E5 Brigade
Ja szerű játék. Igen ígéretes.
http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=15358
A fórumban található egy link a demóhoz. Tölsétek le!

csizma

csizma

    Wizardry hős

  • Fórumita
  • 884 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2005.04.16, 13:57

Köszi, letöltöm.

doc

doc

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2580 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2005.04.15, 06:59

PL:
Link
De a google a netes legjobb barátja. :gonosz:

csizma

csizma

    Wizardry hős

  • Fórumita
  • 884 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2005.04.15, 05:46

Csá.
Tud valaki egy demót a neten, hogy kipróbálhassam a gamet?
Kösz.

_Paprika (NPC/NJK)

_Paprika (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.03.09, 21:44

Innye no! Nagyon jó kis dolgok ezek! Végre van egy oldal ahol egybe van minden cucc a gaméhoz! Király! Meg az az új játék se rossz! :dilis:

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8077 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2005.03.05, 20:08

Ja, és ezt is érdemes nézegetni:
http://www.s2hq.com/


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]