Ugrás tartalomhoz


Fotó

Warhammer 40k #2


A téma archiválva van, emiatt nem szólhatsz hozzá.
1856 hozzászólás érkezett eddig

Ducimax

Ducimax

    Cs. O. Lovag

  • Fórumita
  • 921 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.02.21, 10:31

Csak az őrminek. Kódexbe nincs olyan opció, hogy bárki is kaphatna energiafegyót assault squad-ban.

balu999

balu999

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 127 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.02.21, 10:08

Sziasztok
Kérdés:űrgárdista rohamosztagot rakok össze éppen és az öntő kereten van 3 db energi fegyver(ököl,kard,balta).Ezeket csak az örmesternek adhatom , vagy szétoszthatom mind a három energia fegyvert a csapatban?
Köszi
Csá

Bm

Bm

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 210 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.02.13, 16:03

Köszi roodie!

Akkor ezentúl majd ehhez tartom magam!

T:Bm

roodie

roodie

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 683 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.02.13, 15:14

Üdv,

-Üthet-e a fistes főtörzs 1es I-nél, úgy hogy nincs base-contactban és (mivel már más sincs) nem is áll 2 inchnél közelebb olyanhoz, aki base-contactban áll?

Jelenlegi szabályok szerint nem üthet, mivel minden Initiative lépésnél meg kell újra vizsgálni hogy ki van közelharcban és ki nincs.

Megszaka-e a közelharc, avagy a végén pile-in-nel összemozgunk az újabb nagy verés reményében, vagy köv körben megint lehet lőni és rohamozni?

Nem szakad meg természetesen, hanem pile-in és mehet tovább a véres gyilok.

Bm

Bm

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 210 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.02.13, 14:49

Kedves Szabályguruk!

Azon kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy mi történi akkor ha:
-Közelharcolok okos barátimmal, és írtjuk egymást ahogy kell.
-Vidám pofozkodás 4es I-nél, leesnek a base-comntacban levő figurák.
EKKOR:
-Üthet-e a fistes főtörzs 1es I-nél, úgy hogy nincs base-contactban és (mivel már más sincs) nem is áll 2 inchnél közelebb olyanhoz, aki base-contactban áll?
-Megszaka-e a közelharc, avagy a végén pile-in-nel összemozgunk az újabb nagy verés reményében, vagy köv körben megint lehet lőni és rohamozni?

Lehet, hogy cska újra kéne olvasni a szabálykönyvet, folyamatban van, de szerintem az első kérdésre nincs is benne válasz.

Várom a nálam okosabbak válaszát!
T: Bm

Marneus_AC

Marneus_AC

    Lord of Macragge

  • Fórumita
  • 911 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.01.23, 12:45

Sziasztok !

Egy kis segítséget szeretnék kérni töletek ! A Deamonhaunters Codexben lévő Henchmanok magyar megfelelőit leírná valaki nekem . Néhányat tudok de ez nem elég a boldogsághoz !
Segítségeteket előre is köszönöm !


MAC


:freud: :cyber:

MAXXxxx

MAXXxxx

    The MAXXxxx

  • Fórumita
  • 2681 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2008.01.03, 15:14

igen

a counter-attack csak annyit ad, hogy miutan o mozgott, te a figuraidat kozelebb tolod, igy tobben harcolnak toled is.

Teraflare

Teraflare

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 2 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2008.01.03, 15:03

Hali. Még csak most kezdem majd a játékot és lenne egy kérdésem. A Counter Attack képességnél az ellenfél aki rohamozni akart, megkapja a rohamért a +1 Attackot?

dectum

dectum

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 401 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.11, 09:58

Ettől függetlenül ti csinálhattok rá szabályt, és jtszhattok vele, ha az ellenfél is beleegyezik. Mi pl egy kampányban brutális falként használtuk fel, ahol nem lehet semmivel átmenni, csak repülve. (Viszont volt hozzá kapcsoló a pályán! :( )
Azt viszont nem javaslom, hogy egyikőtök saját ponjaiból hozza, csak ha tényleg jól átgondoltátok a szabályait.

Üdv:
dectum

SaGa_Jr

SaGa_Jr

    Síkok Vándora

  • Fórumita
  • 3049 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.10, 22:02

Az más ketyere.
Mint írtam annak vannak szabályai, amiket elolvashatsz ha megveszed a megfelelő IA könyvet. De csak és kizárólag IG sereg hozhatja azt a Containment Fence-t és ők is csak akkor, ha az adott küldetésben van Fortification szabály. Ekkor is súlyos pontokat kell kicsengetniük érte.

Normál 40K-ban, csak kódexekkel játszva nincsenek szabályai semmilyenek senki számára. Nem létezik. CSak Imperial Armour könyvből hozható hasonló dolog és csak IG seregbe. Mindenki más számára nem létező a cuccos.

Brother_Abiel

Brother_Abiel

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 237 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.10, 14:26

De elvvégre a FW is gyártja, vagy az nem jelent semmit? :(

SaGa_Jr

SaGa_Jr

    Síkok Vándora

  • Fórumita
  • 3049 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.10, 06:41

Ahogy Dectum is írta, alapvetően csak a Battle for Macragge doboz alap csatáihoz van csupán szabálya. Normál 40K-ban nincs neki semmi haszna.
Illetve valami hasonló van az Imperial Armour könyvek egyikében (talán a vol 3-ban), de azt csak IG sereg hozhatja és ők is csak akkor, ha az adott csatában érvényesül a fortifications szabály.

dectum

dectum

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 401 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.10, 06:39

B Abiel: A power field megengedi, hogy átlőj rajta, de semmi sem mehet át rajta, amig minden eleme meg van. Ha btb-ben vagy vele, akkor autohit, és 6+-ra leveszed. Ekkor megszűnik a hatása. Ezek a B for M szabályai, de ez nem hiszem, hogy létezik 40 normálban is, mert pl a spórák is máskékk működnek, mint ahogy ott le volt írva.
Remélem azért vmennyit segített a válasz!

Üdv:
dectum

Brother_Abiel

Brother_Abiel

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 237 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.09, 21:04

Akkor így teszem fel a kérdésem:

A Macragge dobozos villanypásztoroknak mik a szabályai pontosan? :(

SaGa_Jr

SaGa_Jr

    Síkok Vándora

  • Fórumita
  • 3049 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.09, 20:59

Független karakterre csak akkor lőhet egy osztag, ha az a legközelebbi célpont. Ha van más célpont is LoS-ban ami közelebbi, akkor bizony azt kell lőni és nem lehet tüzet nyitni a független karakterre.
Lényegtelen hogy kinek esik lőtávba és kinek nem, osztag egésze számára a karakter kell legyen a legközelebbi látható célpont. Nem csak egyetlen fegyvernek.

A válasz így egy erős nem lesz, mert nem ő a legközelebbi érvényes célpont.

koldun

koldun

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2493 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.09, 20:12

adott egy osztag elda guardien, akiknél van egy starcannon. a starcannon legközelebbi látható célpontja a tereptárgyak miatt egy önálló kari, viszont az osztag többi része lát közelebbi célpontot is a karin kívül, igaz, hogy nekik lőtávon kívül vannak, de látják. lőhet-e a starcannon a karira, vagy nem?

Brother_Abiel

Brother_Abiel

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 237 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.07, 15:50

Hello!

A magna power field projectornak mik a szabályai?

CLaWz

CLaWz

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 28 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2007.10.06, 16:46

Nem, minden Zoanthrope-nak más-más Pszí-je lehet.

dectum

dectum

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 401 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.09.21, 17:52

HI

Kötelező egy zoa broodba ugyanazt a pszi képességet megvenni?

Üdv:
dectum

C-Dante

C-Dante

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 710 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.09.10, 18:19

ez nem valasz a kerdesre, mivel ki van mondva emlitett oldalon, hogy sajat egysegek atlatnak egymason, amig azonos a magassag (gyalog gyalogon igen, gyalog jarmuvon nem).

hű, lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem annak, amit írtál, se füle, se farka. :sor:
légyszi fejtsd ki egy kicsit kevésbé minimal talk jelleggel. ;)

egyrészt adott oldal, ha a Warhammer 40,000 Rule Book 20. oldaláról beszélünk, nem azt mondja ki, amit Te, hanem, amit én állítottam az első mondatomban. (+ kifelejtettem, hogy artillery is LOS alapján blokkol)

másrészt miért is nem válasz a kérdésre? miután gorugrany válaszolt, hogy "tényleg", azaz hogy valóban így van, én még kiegészítettem azzal, hgoy nem csak járművek, hanem szörnyek, roncsok (+ artillery) is kivételt képez ezalól, illetve minden a játékban valós kiterjedése szerint blokkol (azaz nem automatikusan), kivéve ha közelharcról vagy area terrain-ről van szó. utóbbi két esetben ugyanis valóban automatikus grey area az adott terület, hacsak a tüzelő vagy a célpont méretkategóriája nem nagyobb a kérdéses area-nál vagy CC-nél.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]