Ugrás tartalomhoz


Fotó

Warhammer 40k #2


A téma archiválva van, emiatt nem szólhatsz hozzá.
1856 hozzászólás érkezett eddig

Hankyaku

Hankyaku

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1556 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.28, 01:17

Nya, kicsit beleástam magam az AB áldásaiba. A minap (tegnap) ugyanis megálmodtam egy teljesen új sereget, új fegyverekkel miegymással. Egyelőre csak csinálom a cuccokat, de természetesen gondben vagyok a pontokkal, és miegymással. Úgyhogy ha kész leszek, meg szeretnék valakit kérni, hogy alkalom adtán nézze meg ezt az egész új sereget, és ha alkalma van rá, akkor egy-két test gamét is nyomjon.
A problémám a pontokkal, és a túltápolás elkerülésével van, ezekre fogok javaslatot várni. Szóval akinek kedve lenne kipróbálni ezt az új listát, az kérem, U2Uzzon nekem egyet.
Jah, és a sereg témája a pókok.

BTW: Nincs véletlenül eladó óriáspókotok? Valami goblinokkal volt WHFB 2nd-edben....

JinxR

JinxR

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 109 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.28, 00:22

Az Army Builder program mint olyan nem lehet hivatalos. A hozza tartozo adatfileok jatekrendszerenkent elternek abban a tekintetben, hogy az abban levo dolgok 'legalisok'-e vagy sem. Mordheimhez peldaul mindenfele hazi fejlesztes meg neten fenn levo sereglista benne van.

Warhammer 40K eseteben mar joval kozelebb vagyunk a szabalyokhoz, de itt is megtalalhatoak nem hivatalos, vagy beta sereglistak, meg teljesen legalis sereglistak eseteben is lehetnek opcionalis entryk, tehat peldaul a SM kodexben nincs sentry gun, az AB viszont megengedi a megvetelet.

Ezen felul lehetnek meg nem szandekos hibak is, tehat tul sok fegyver opciot enged meg egy adott osztagnak, karakternek, vagy az adatbazis nehezsege miatt valami kombinaciot nem tudsz megcsinalni, amit egyebkent a Codex megengedne.

Most nezegettem kulfoldi versenykiirasokat, es tobb helyen is meg volt jegyezve, hogy ha AB-vel csinaltad a sereglistad, akkor utana ulj le a Codex-szel egyutt, es nezd at, hogy BIZTOS meg lehet-e ugy csinalni, mert ha az AB miatt lesz ervenytelen a sereglistad, ugyanugy diszkvalifikalnak vagy pontlevonas jar, nem fogadjak el hogy nem volt szandekos.

Szoval hetvegi jatekhoz nagyon jo, de versenynel mar nem szabad csak erre epiteni.

Hankyaku

Hankyaku

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1556 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.27, 22:25

Szerintem eléggé korrekt, bár a Nidáknál apró-cseprő hibák vannak.
De annyira katasztrofálisan xar az adatbázisok szervezése, hogy hajjaj!!!

_Marcho (NPC/NJK)

_Marcho (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.01.27, 22:23

Arra lennék kiváncsi, hogy mennyire pontosak az Army builder opciói. Tehát amit megenged, az megfelel a szabályoknak?

Hankyaku

Hankyaku

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1556 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.27, 21:25

Ppl, foglalkoztatok már Army builder adatfájl készítéssel?

Más: Tudnátok olyan planétát mondani, aminek veszélyes a faunája?

Metalfi

Metalfi

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 885 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 19:59

Ezer ördög és pakol!

Ez most így fejbe talált! Köszi az infót kedves Weird kollega :felvon:
Ebben az esetben megoldódott a szerezzek e be inkvizítort vagy sem c. kérdés, ill. az asszaszínjaim további sorsa is kezd egyértelművé vállni :lol:

Sebaj, majd túlélem vhogy. Végül is a pszi csukja is jó lehet vmire :(

Weirdboy

Weirdboy

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 216 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 18:20

Átolvastam a DH FAQ-t, az Aegis-ről ugyan egy árva szó sem esik benne, viszont találtam a végén egy érdekes részt.

(Ez egyben választ ad Metálfi kérdésére is)

Q. According to Codex: Space Wolves you have to take exactly one HQ for every 750 pts. In Codex: Daemonhunters it is said that all compulsory choices have to be fulfilled from the 'parent' list. Therefore it does not seem to be possible to use an Inquisitor Lord (or Grey Knight Hero) in a Space Wolves army because all HQs are compulsory (exactly one for every 750 pts, no more or less allowed). Is this right or is it possible to have an Inquisitor Lord as second or third HQ?
A. It is not possible to include a Daemonhunters HQ choice to lead the Space Wolves because of this special rule. They just won’t listen!

Szóval a Space Wolfok nem hozhatnak DH HQ-t a spec. szabályaik miatt, ergo nem tudnak orgyilkost sem hozni az új szabályok szerint.

Weirdboy

Weirdboy

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 216 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 18:01

Vigasztaljon a tudat, hogy az esetek nagy részében minden SM seregben legfeljebb egy librarian-t szoktak behozni, márpedig ha ezt az egyet levadássza valaki, akkor oda a hood is. A DH-k meg Aegistől függetlenül is eléggé szívatják a Káoszt.

Tuzmadar

Tuzmadar

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 715 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 17:55

Az az igazság, h bármelyiket meg tudnám indokolni :felvon: ,emellett a FAQ alapján neked van nyilván igazad.
Az szomorít el, h eddig homlokegyenest más volt a hivatalos álláspont, ezzel gyakorlatilag ellehetetleníti a Ts légió harcát sm-k ellen. :(

Weirdboy

Weirdboy

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 216 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 17:47

Szerintem van teszt, csak dobás nélkül is sikeres. Ezt abból gondolom, mert úgy van megfogalmazva, hogy "they will automatically pass any psychic test they are required to take". A "pass" szócskát én úgy értelmezem, hogy megcsinálja. Ha nem lenne teszt, akkor valami olyasmi lenne leírva kb., hogy "they will ignore any psychic test they are required to take".
Amúgy ez hasonló a fearless egységekhez: nekik is kellene Ld-teszteket dobálni, csak ez automatikusan sikerül nekik. De pl. van egy-két olyan cucc, aminél nem kell moráltesztet dobni, hogy megfut-e az ellenfél (ha jól rémlik), ezek vonatkoznak a fearless-ekre is, mert kimarad a teszt rész, pedig nekik mindenképpen meglenne normál esetben.

Az Aegis-nek elvileg ugyanaz a feltétele, mint a hood-nak, ezért szerintem annak is kellene működnie. (Lehet, hogy a DH-knál meg van említve a FAQ-ban, azt még nem néztem meg, mert a hood az SM-eknél van.)

Tuzmadar

Tuzmadar

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 715 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 17:24

Ez egy érdekes kérdés weird szvsz :( . Az Aegis használatát olvasgatom éppen, és azt mondja, olyan erők ellen jó, amikhez kell tesztet tenni...ez nyelvtani kérdéssé válik lassan :felvon: .
Egy cincs varázslónak sosem kell tesztet tennie, automatikusan sikerül neki minden.
Tehát: kell neki tesztet tennie? Lehet azt mondani, h kell, csak az sikerül neki, de lehet azt is mondani, h nem kell neki, hiszen automatikusan teszt tevése nélkül sikerül neki...
Ez valami elméleti-gyakorlati kérdés, nem? :lol:
Túlbonyolítom? :lol:
Régebben beszélgettünk erről tfe-vel és egyetértett velem, h az aegis nem jó cincs power ellen, de ez a FAQ egészen más fénybe helyezi a dolgokat.

Weirdboy

Weirdboy

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 216 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 16:03

A pszihasználat szabályai alapján minden képesség használata igényel tesztet, hacsak le nincs írva az adott helyen, hogy nem kell hozzá (pl. warlockok). Tehát a Tzeentch képességek is igényelnek tesztet (mivel nincs kiemelve, hogy nem kell tesztet dobni - legalábbis a major powereknél, a minorokat nem néztem meg), csak ezek automatikusan sikerülnek a mark miatt. De ez automatikus siker csak annyit jelent, mintha mindig sikeres használatot dobnál -> teszt a sikertől függetlenül van -> lehet használni a hoodot.
Remélem érthető volt, amit írtam. :(

Módosította Weirdboy: 2004.01.26, 16:08


Tuzmadar

Tuzmadar

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 715 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 15:42

Érdekes mindenesetre a gyökeres változás, amellett meg főleg, h a DH Aegis sem tud mit kezdeni a cincs powerekkel.
Ami nem igényel dobást, az ellen nem véd :( , márpedig a cincs varázs nem igényel.
Tehát egy nyavajás csukja jó, míg a felmagasztalt hit és akármi :felvon: nem. Furi, rákérdezek, bár a FAQ a hivatalos nyilván.

Weirdboy

Weirdboy

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 216 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 14:45

Szerintem ez a három nem mond ellent egymásnak (legalábbis teljesen nem :( ), mert a tyranidáknál úgy említi, hogy csak az aktiválást kívánó képességek ellen használható, és ugyanezt írja a SM FAQ-ban is, itt nem látok problémát.
Az elda FAQ-ban pedig ez egy kis bővítésnek tűnik a hood használatát illetően, mert ebben úgy említi, hogy a marine játékos a saját köre elején használhatja arra, hogy egy warlock képességét semlegesítse a kör végéig, amikor az elda játékos nem használhatná a farseerjeit. Az elda kör alatt viszont csak az aktivációkat igénylő psziket tudja megakadályozni, mint rendesen, a warlockokéval nem tud mit csinálni (kivéve a Destructort).

_Aromo (NPC/NJK)

_Aromo (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.01.26, 14:26

Hm. Azért nem _annyira_ új az a FAQ, én spec. tavaly májusban töltöttem le. DE. Az ugyanaznap letöltött Elda FAQ-ban ez áll:

Q. Can a Space Marine Psychic Hood work against Warlock powers?
And if so, how? When do you get a chance to nullify the Warlock power?

A. Against Enhance, Embolden and Conceal, the Librarian can use his
Psychic Hood at the start of a Space Marine turn against one Warlock. If he
successfully nullifies the power then it has no effect for the rest of the Space
Marine turn. Against Destructor it works as normal, except of course that there
is no need for the Warlock to pass a Psychic test first simply announce you
are using the Psychic Hood when the Eldar player declares he is using
Destructor.

:( :lol: :felvon:

Tyranid FAQ:

Q. Can a psychic hood nullify, for a turn, any of the Tyranid constant
powers, like Synapse Creature, Psychic Scream, etc?

A. Tsk tsk, you should read page 9. The Hive Mind powers intro paragraph states
‘Only those powers which require a Psychic test to use may be cancelled by
enemy psykers’ – so the hood can only be used on Catalyst and an over-charged
Warp Blast.

Khm... no comment... Ja, ez is tavaly májusi eresztés, és nincs újabb egyikből sem.

Tuzmadar

Tuzmadar

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 715 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 11:14

Ez marha fura, köszönet weirdboy az észrevételért. Úgy tűnik változott, csak senki nem tud róla...ráadásul nemrég néztem meg én is és akkor még egy ilyen szöveg volt:

''A Psychic Hood may only be used to counter enemy psychis abilities that require a succesfull psychic test to use. It will not work against warlock abilities, some tyranide abilities and any power used by a sorcerer of tzeentch.''

Ennek még kicsit utánaások, hiszen ezzel enyhén gyökeresen megváltozott...nem tudom én hányas verziót néztem. Nomeg a TS seregemnek sem mind1 :( .

Közben utánanéztem, nekem a v2es FAQ van meg, abban volt úgy közölve, ahogy én hivatkoztam rá...na szép, enyhén megnehezíti egy Ts légió működését... :felvon:

Módosította Tűzmadár: 2004.01.26, 11:18


Weirdboy

Weirdboy

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 216 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2004.01.26, 09:11

Tűzmadár (és mindenki figyelmébe, akit érinthet):
A Psyhic Hood faq-ja mintha változott volna a kb. fél évvel ezelőttihez képest, amikor a téma felmerült. (Tegnapelőtt töltöttem le, 3.0-nak van feltüntetve, nem tudom, mikor változtattak utoljára rajta.)

Q. Can you clarify how, and when, the Psychic Hood can be used?
A. A Psychic Hood may only be used to counter enemy Psychic abilities that require a successful Psychic test to use. It will not work against Warlock abilities, and some Tyranid abilities. It can be used to counter any abilities that require a Psychic test as they are cast
even if the test is automatically passed.

Szvsz eszerint működik Tzeentch ellen is, mert a képességek használatára (pl. Bolt of Change) normál esetben kellene dobni, csak a Mark automatikus sikert ad, nem? (Legalábbis nekem ez esik le ebből, más erre vonatkozó kitételt pedig nem találtam.)


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]