Ugrás tartalomhoz


Fotó

DHJ - Budapest


  • Válasz írásához lépj be
984 hozzászólás érkezett eddig

coolwater

coolwater

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 201 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.06.17, 23:24

6,b: Két politikai oldal lesz Toron, és a Szövetség. 70:30 arányban a játékosok eloszlásával. Ám eleve béke van. A toroni oldalon meg nem is lehet nyíltan háborúzni, hisz a Császár törvényei nem engedik. Így látható, hogy az alap helyzet megvan, és lehet szépen kereskedni, és az intrika dominál, a színfalak mögött viszont folyik az árnyékháború. ÉS attól hogybéke van a szövetséggel, ez még nem jelenti azt, hogy határvillongások nem lehetnek. Mindenki megtalálja idén a számítását.



Hektor



Ez nagyon nagyon sok mindent megmagyaráz :rohog: Igy már ok.

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.06.17, 19:39

Sziasztok!


Elnézést kérek a nagyon késői válaszért. Egyszer nekiálltam egy hozzászólásban válaszolni, és lett egy másfél oldalnyi szöveg belőle, de mire elküldtem volna az rpg.hu valamiért kilépett, most megint nekiveselkedek, de próbálok tömören válaszolni.

Rövidítés nem várható, viszont a legfontosabb rész amit mindenkinek tudnia kell az a harci rész, az életerő, meg a képzettséges, meg a harcot érintő mágiákat átfutni. Ezt mindenki meg tudja tenni. A többit úgy kell kezelni mint a való életben. Minden csapat jelölje ki azt az emberét aki megtanulja pluszban az erőforrásos részt, a gazdasággal együtt, így ő lesz a csapaton belül a gazdálkodó szerepben, egy másik emberre jut az építkezés, vlszeg ő fog építészmester képzettséggel is rendelkezni, a varázslók ismerjék a varázslatokat, a papok a papi részt. Megy ez magától, mivel a kibővített elemek nem érintik a harcot, így senkinek nem kell mindent tudnia. A szervezőket kivéve, akiknél lesz nyomtatott szabályrendszer is. Így látható, hogy egy csapaton belül szét lehet osztani a feladatokat.

Avengir:
Ispotály: egyszerű. Ha bevisznek magatehetetlenként, vagy bemész magadtól hiányzó Ép miatt, akkor bekötöznek, és fél órát töltesz bent. Nem léphetsz vissza játékba a fél óra letelte előtt, és a fegyvereket kint kell hagyni. De ettől még bárki bemehet aki nem gyógyulni akar, azaz nem lett regisztrálva az Ispotályos füzetben. Legáltalánosabban kötözést végző személyek, őrök, vagy az ellenség megy be.
Az őrök esetében kértük hogy ne belül a fekvők között védekezzenek, hanem a kapuban maximum, hogy ne legyen harc belül. Az ellenség bemehet ha nincs őr, vagy levágták az őröket, és végezhet odabent a fekvőkkel. Itt egy jelképes találat is azonnali halált jelent. Ahogy a bent levőket lehet fogságba ejteni is. Ennyi.

Tolvajlás:
Nem, nem lehet. Játszuk ki korrekten. Ne jelezzünk a társaknak, és a társak se kapják el mert meglátták. Hagyjuk meg a tolvajnak az 5mp-ét, ez az ő képessége, mindenki törekedjen arra hogy korrektül játszon.

Fejvadász: Igazad van, ezt most gyorsan leegyszerűsítjük. Senkinek nem lesz feltétele a kasztok közül képzettségeket érintően. Így nem történhet meg az sem, hogy elveszti sima halál miatt egy fontos képzettségét a kasztos. Így aki kasztos az az is marad a végső halálig. Tehát mégegyszer: egy kasztnak sincs képzettséges feltétele.

Bárd:
A bárd rámutat a bemeditált rekeszeknek megfelelő emberre, és elkezd játszani a hangszerén. Legyünk becsületesek, és korrektek: ne dobot, prütyögőt, meg hasonló hülyeségeket használjunk, hanem furulyát, gitárt, szájharmónikát, lantot. Ezek a bárd hangszerek, ezekkel játszunk. Evidens, hogy ha a bárd levegőt vesz, akkor játsszuk ki hogy nem tört meg a varázs, de ha a bárd kimerül, abbahagyja, vagy meggátolják a játszásban mások, akkor a varázs megtört, addig viszont követni kell szépen libasorban ahova megy. Ha közben leszúrják az áldozatokat, akkor magatehetetlenek, lehet belőlük foglyot csinálni, ezt a bárd nem teheti meg, hisz ő játszik.

Zombi: A zombinak is 3 élete van, vért is ugyanúgy működik rajta, de ugye az áldott fegyver bárhol találja is el, azonnal megöli.

Az áldás 2 rekeszes varázslat.

Kő: Elírás történt, a farészt másoltam be a kőhöz, és átírtam a fát kőre, ott azon az egy helyen elfelejtettem, logikusan tehát kő lenne ott nem fa.

Pénz: igen ez nem szabály, de le lett írva, sok rést szervezőknek készült, meg NJk-nak, ötletnek mit csinálhatnak a pénzzel, hogy mozgassanak játékosokat. Nem kell figyelembe venni, ha nem érinti a játékot egyértelműen.

Őrtorony: Varázslatot is oda-vissza lehet használni, ahogy lőfegyvereket is. Közelharcit nem lehet használni.

Coolwater:

1. Annyira nem lesz nagy a terep, meg jajgatni kell, de egy 10 perc után halottnak lehet nyilvánítani magunkat, természetes itt is becsületesnek kell lenni, ne pont akkor nyilvánítsuk magunkat halottnak, amikor pont közeledik valaki.
2. Bemondás. Meg kell kérdezni mi van nála, és becsületesen mindent elő kell adni, mutatni.
3. Fogság: itt is azt tudom elmondani hogy senki ne használja már ki ennyire egy rendszer logikai kiskapuit. Evidens hogy nem ejti foglyul a valóságban a szövetséges a szövetségesét, és lehet hogy ez szabályrendszerileg jó lenne, de ne tegyétek, mert nem fair. Játszani gyertek el, de ne így akarjon valaki eredményt elérni. Nem rád értem, általánosságban mondom. Ha elfog az ellenség, és szabadulsz, akkor 3 Ép-d van, fogságba meg azt ejtsd akivel célod van: eladni, dolgoztatni épületeknél, vagy elvinni nevesített karakter elé hogy az végezzen vele, vagy váltságdíjt akarsz kérni érte, de azért hogy 1 perc alatt elengedd hogy felgyógyuljon, azért ne.
4. Nincs feltétele képzettségileg a kasztoknak. A fejvadásznak sem, lásd. Fent.
5. Ezt a barakkos dolgot átalakítjuk. Ha van barakk akkor lehet tanulni harci képzettségeket ingyen, de csak maximum 3-at, és mellé kell írni a karkterlapra hogy barakkos képzettség. Ha a barakk leomlik akkor nincs képzettségvesztés, de nem lehet tanulni a továbbiakban ingyen képzettséget, így látható, hogy megéri barakkot tartani, de nem lesz annyira bonyolult.
6,a: Lesz lehetőség képzettségeket tanulni, a legkönnyebb a barakk, így harcit mindig tudsz tanulni kp nélkül, és ha meghalsz abból vonsz le, és nem a démonológiát húzod ki, amiért 2 napot hajtottál.
Így látható hogy van is értelme a levonásoknak, mégsem sodorják a tönk szélére egy csapat játékát.
6,b: Két politikai oldal lesz Toron, és a Szövetség. 70:30 arányban a játékosok eloszlásával. Ám eleve béke van. A toroni oldalon meg nem is lehet nyíltan háborúzni, hisz a Császár törvényei nem engedik. Így látható, hogy az alap helyzet megvan, és lehet szépen kereskedni, és az intrika dominál, a színfalak mögött viszont folyik az árnyékháború. ÉS attól hogybéke van a szövetséggel, ez még nem jelenti azt, hogy határvillongások nem lehetnek. Mindenki megtalálja idén a számítását.

Magi:

Öngyilkosság: határozottan tiltott magunkat megölni, és társaknak egymás gyilkolni. Ilyen nincs. Fuss el, rejtsd el (majd kiszedik belőled mágiával, akkor el kell mondanod), harcolj és légy jobb, bújj el, sok lehetőség van, de öngyilkos nem lehetsz, és nem lehet kihúzni ezt úgy, hogy akkor a Béla leszúr ezért. Legyetek korrektek.

Földkupola: a varázsló magasba tartja a botját, és mondani is fogja, jelzi mindent megtesz hogy egyértelművé tegye, hogy nem lehet bemenni, mi szervezők is segítünk ebben hogy azonnal elhatárolni a csata résztvevőit az ominózus varázslat határainál. Nincs beugrálás meg kiugrálás az utolsó pillanatban.

Hektor

avengir

avengir

    Az Aranybéka

  • Fórumita
  • 184 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.06.02, 14:57

Kifosztás:A kifosztás után ugyanúgy lehet belőle foglyot csinálni, vagy leszúrni.....
De gonoszzz.....he-heeee:)......Csak kukackodás tőlem: ha "tényleg" sebesült vagyok inkabb leszúrom magam minthogy rabságban sinylódjek Metosz,Alev vagy bárki tulajdonaként..:rohog:))))))

Alohaa..... :nod:... Mgx.


De magadat nem tudod leszúrni, meg a társad se tud leszúrni téged, tehát elárulni se tudom a másikat, se orvul hátbaszúrni se.... de én a rázósabb kérdéseket a következő körre tartogatom :)

magi44

magi44

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 363 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.06.02, 12:29

Ajvee....elolvastam !

Fegyverek vértek ellen: minden normális fegyver ellen védenek a vértek, kivéve az íjakat. A nyílvesszőknek vértátütő ereje van, tehát ellenük nem védenek a vértek sehol semennyit sem.

Hejjj..imadom remelem eljutok szombaton 1 db pontos lövéssel leteríteni az összes fémbe bujt szaktársat..:rohog:)) :)

Ejszakai harc:....Ez az időszak 22.00 (vagy ha hamarabb sötétedik be) – 8.00-ig tart

Segítek: julius 24-25-26
NAPKELTE: 04.17 NAPNYUGTA: 19.54
HOLD:(Oroszlán és Szűz jegyében) DE..!! Ujhold lesz Totalis sötét....:sor:)) Nem épp a legkedvezőbb éjszakai játékra.... :rohog:

Kifosztás:A kifosztás után ugyanúgy lehet belőle foglyot csinálni, vagy leszúrni.....
De gonoszzz.....he-heeee:)......Csak kukackodás tőlem: ha "tényleg" sebesült vagyok inkabb leszúrom magam minthogy rabságban sinylódjek Metosz,Alev vagy bárki tulajdonaként..:D))))))

Varázslatok: Pl. most ezt emelném ki:
Földkupola: 2 rekesz. A varázsló körül 4 m átmérőjű körbe nem lehet bemenni. Aki bent van, nem tud kimenni. Nem lehet se belőni, se kilőni távolsági fegyverekkel
Ezt Én Mezei Harcos hogy látom nem tudok belőni és nem tudok bemenni? Szalag?Fejére van Írva?Vilagitó mokus alakú gömb a kezében?......

Sztem is isssssszonyu hosszu a szabálykönyv túlsokmindent belekombináltatok, 1000-nyi megjegyezendő dologgal.(Kaszt,képzettség,Vallás,Nersanyag,föld.....stb)
Viszont a Képzettségpontok tovább vitele,esetlegesen jövőre való felhasználása Óriásssiiii Ötlet..!

Mindezeket nem szemétkedésnek,kukackodásnak soroltam fel hanem segitő szándékkal irogattam, első olvasásra Spec. én ezeket láttam.


Alohaa..... :nod:... Mgx.

Módosította magi: 2009.06.02, 12:31


coolwater

coolwater

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 201 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.06.02, 10:58

Hello

Lássuk:

1, "Éjszaka (22-08) a „magatehetetlen sérültek” 2 perccel haláluk után, ha senki nem csinál velük semmit, halottnak minősülnek"
Valami hasonló kellene nappalra is (bár hosszabb idővel), mert a szemét és rafkós ellenfél otthagyja a susnyásban a haldoklót estig...

2, "Bármely magatehetetlen sérültet ki lehet fosztani, el lehet venni tőle minden játéktárgyat."
Ennek mi a menete? Bemondás, vagy végigtapizós rendszer?

3, "A fogság időtartalma maximum 1 óra lehet"
Addig ok, hogy ez azt jelenti, hogy korábban is el lehet engedni, de mennyivel? Lehet ez két perc? És szövetséges ejthet foglyul? Mert ha igen jön a „a foglyom vagy, de már el is engedtelek, felgyógyultál 3 Ép re” játék.

4, "Kasztok"
Mint már korábban is kérdezték, mi a különböző kasztok feltétele.

5, " Ha lerombolják a barakkot, akkor mindenkinek 1 harci képzettsége maradhat, a többit elveszíti mindenki "
Ez azt jelenti, hogy ha volt alap 2 harci képzetségem és semmit nem tanultam a barakkban akkor is lemegy1 Kp-ra?

6, Vélemények, gondolatok:

a, A képzetségvesztés csak akkor nem tolja el –szerintem-a játékot, ha könnyű/olcsó/egyszerű lesz megszerezni. Főleg a kasztosokat sújtja hiszen legalább egy „talon” képzettséget be kell tárazniuk, mert ha halnak bukják a kasztot. Véleményem szerint nem jó ötlet – sokaknak a skill-gyüjtögetés olyan mint másnak a frag, erről szól a játék. Legyen nehéz megszerezni, izzadjon vért mire 1 egész napos kvesztelgetés és nyomozás után megtanulhatja, de ne bukhassa el csak a karival együtt

b, Szerintem jó a rendszer, de -szintén szerintem- csak a következő, vagy az azt követő játékon fog működni. Túl sok minden van egyszerre: szerezz játékosként skilleket, hogy játszhasd azt amit akarsz, de munkás is kell, vigyázni kell a bányát/várost, fát követ kell szerezni, várost építeni, híveket toborozni, templomot szentelni, kovács, kereskedő, vajákos stb. Hogy tanulsz képzettséget ha nincs nálatok olyan mester? Átmégy a szomszéd településre. De hogy mész át, ha hadban áltok a „fabánya” ( :nod: ) miatt? Kellene valami megkötés: vagy hivatalosan békét kell fenntartani, és csak „árnyháború” folyhatnak, vagy kellene egy köztes, harcmentes település mint annak idején Cor Falas ahol lehet találkozni az „ellenséggel”

avengir

avengir

    Az Aranybéka

  • Fórumita
  • 184 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.31, 16:31

"Ispotályba bárki bemehet, de itt a fekvő, ülő emberek miatt tartózkodni kell a harctól.

Az Ispotályba bemehet az ellenség. Odabent, amely felépülésre váró sérültet leszúrja, az halott lesz.

Aki élőként ment be az Ispotályba…. annak is le kell tennie az Ispotály mellett a fegyverét, így be nem viheti…. Így ha bemennek a támadók, akkor ő is olyannak számít, mint ha teljesen sérült lenne.

Harcolni a fekvők miatt csínjával, érdemesebb az Ispotály őreinek kívül lenni, vagy a bejáratnál. "


Akkor most hogy is van ez? :pirul:



Tolvajlás

"Ezután 5 mp-e van, amíg nem támadhatnak rá, utána viszont üldözhetik."

De azalatt az 5 másodperc alatt lehet ordítozni?



Miért csak a fejvadász feltételei vannak kiírva?



"A bárd rámutat kiszemelt áldozataira, és azoknak követni kell a bárdot, amíg a bárd játszik"

ezt kifejtenéd bővebben?



A zombinak is 3 élete van?



Az áldás hány rekesz?



"Kő:
A játékterületen ki lesz jelölve valamennyi kőbánya. Itt lehet kő nyersanyagot kitermelni. A területet birtokolni kell ahhoz, hogy bányászni lehessen, de lehet alkalmazni más munkásait is, és így adható másnak is fa erőforrás."

Mi va?



Komolyan fél oldalba le kell írni, hogy mire jó a pénz?



"A kocsma szolgáltatásai. "

??




"Őrtorony: Az őrtoronyban egyszerre 2 ember lehet. Az őrtoronyból nem lehet kitámadni közelharci fegyverrel, és befele támadni sem. Lőfegyvereket oda-vissza lehet használni, ahogy varázslatot sem."

Wtf?

avengir

avengir

    Az Aranybéka

  • Fórumita
  • 184 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.31, 15:33

Elsőre átpörgetve is azt mondom, hogy hosszú, rövidítés vagy kivonat várható?

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.31, 14:40

Sziasztok!

Elnézést a késlekedésért, tehát az idei szabályrendszer:

http://smaragd.tttweb.hu/dhj/dhj5/DHJ5-Jatekszabaly.doc

Olvassátok, beszéljünk róla minél többet, tegyétek fel kérdéseiteket.

Jun. 1.-től jelentkezési időszak jul. 15.-ig.
Első korban a kosa.sandorkukacgmailpontcom-ra küldjetek emailt, amiben Polgári név, karakternév, életkor szerepel, és hogy melyk csapatban szeretnétek játszani. Csoportos jelentkezést is lehet küldeni. Speciális igényeket, ötleteket is közöljetek nyugodtan.

Amikor megkaptátok a visszajelzést, akkor vettünk fel titeket a játékos listára. Ekkor kell elküldeni postán az 1000Ft\fő részvételi díjat.
Cím: Kósa Sándor 4026 Debrecen Hortobágy utca 5. 8\48

Várjuk a jelentkezéseket, és kérdéseket.


Hektor

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.26, 21:12

Sziasztok!

Sikerült teljesen rendbe rakni a honlapot, mostmár megint elérhető minden rajta.
Holnap estére ha minden jól megy felkerül a szabályrendszer is. Ahogy fent van értesítést kaptok róla.

Hektor

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.22, 22:42

Sziasztok!

A honlap újra elérhető, nem szuper még mindig, de már legalább elérhető.
Kész a szabályrendszer is, jövőhéten kedden vagy szerdán felkerül a honlapra is. Amint fent van írok ide értesítést.

Hektor

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.19, 22:03

Sziasztok!


Időpontnak a jul. 24.-25.-26. (P-SZ-V) hétvége az amiben megállapodtunk az idei DHJ időpontját illetően.
Helyszínen pedig változtatnunk kellett, és jelenleg leszervezés alatt az egyik Ostromjátékos helyszín Zsámbék van. Budapesttól Ny-ra 30 km-re. ELérési útvonal, térkép, részletek hamarosan.
Debrecenből és környékéről szívesen elviszünk minden játékost létszámtól függően vagy kisbussza és személygépkocsikkal, vagy nagy busszal. Az elérhetőségeken szóljon mindenki akit ez érdekelne. Természetesen ekkor számolni kell a benzinköltséggel, de felnőttárú vonatnál jóval olcsóbb, és nem kell végigverekedni magunkat cuccal együt a fél országon.

Szabályrendszer májusban már lesz, lehet jelentkezni szerepekre, és a bővebb infokat a szervezők fogják közölni a csapatokkal zárt körű forumokon, amit majd a honlapról lehet elérni.

Hektor

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.05.11, 01:22

Sziasztok!

Elnézést a késlekedésért, ezúton küldöm a szereplistát. Holnapra az időpontot is közlöm, sajnos számos egyeztetésre volt szükség.

2009-es DHJ szereplistája:

Toroni oldal:

1. a Toroni Korona messzi földekről hazatérő csapata (tavalyi játékon a Császár csapata, várjuk elsődlegesen a tavaly ezt a csapatot alakítók jelentkezését ide)
2. a titokzatos Daumyri fejedelem boszorkányhercegének messzi földről hazatérő csapata (várjuk elsődlegesen a tavaly ezt a csapatot alakítók jelentkezését ide)
3. Shulurból érkező magitor és kísérete, akiket a Császár azért küldött, hogy kivizsgálják mi történt a határon
4. Cyrin el Kylor nemes és csapata, akik egy esetlegesen újra kirobbanó határvillongás miatt érkeznek megerősíteni a határt

Szövetséges oldal:

1. Dwoon erődvédő alakulat, és az erőd dwoon vérű parancsnoka
2. Haonwelli íjászkülönítmény átcsoportosítva az erőd megerősítésére
3. Ereni kékköpenyes különítmény átcsoportosítva az erőd megerősítésére
4. Erigowi szabadcsapat átcsoportosítva az erőd megerősítésére

Különálló csapatok:

1. Haris Alone báró és kalózkísérete (ide elsődlegesen a tavaly e szerepeket játszókat várjuk)
2. Várjuk továbbá egy külön csapatba mindazokat, akik orkot-goblint-egyéb sötét teremtményt szeretnének játszani


Minden csapatot külön fogunk informálni a csapatukra vonatkozó részletekről, egy terjedelmes háttéranyaggal, instrukciókkal, küldetésekkel, mennyi és milyen fajta nevesített karakterük lehet, milyen speciális tudás, hatalom birtokában állnak, milyen a viszonyuk más csapatokkal. Minden csapat ezútal önálló szervezőt kap, nem pedig a tavalyi egy szervező két csapathoz felállás. Így remélhetőleg mindenki azonnal tud szervezői segítséget kérni. Természetesen idén is a szervezők mindegyik NJK szerepben fog tartózkodni a játék ideje alatt, és számos információt tőlük lehet megtudni játékon belül.
A alábbi emailcímre várjuk a jelentkezéseket a csapatszerepekre: kosa.sandorkukacgmailpontcom
A játék nevezési ideje jun. 1.-én indul, és jul végén zárul. Egy hónap lesz így rá hogy emailen az adatokat elküldjétek, és a nevezési díjat feladjátok. A nevezési díj idén is 1000Ft\fő.
Szabályrendszer jun. 1.-ig fog kijönni, minden infot a smaragd.tttweb.hu oldalon olvashattok, és persze itt. Kérdésekkel, ötletekkel nyugodtan keressetek U2U-ban, és a fenti emailcímen.
Szabályrendszer tekintetében a tavalyi rendszer adja az alapokat, nyugodtan lehet olvashatni, a harci, töltődési, mágia rendszer nem fog változni jelentősen. Inkább csak érdekes kiegészítőkkel bővülnek a játékosok lehetőségei.

Hektor

coolwater

coolwater

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 201 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.04.23, 08:40

Hello

Letelt a két hét ... :lancoskutya:

Jöhetne az infó.... :sor:

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.30, 02:58

Sziasztok!

Akkor csapjunk a közepébe. Nézzük hogyan, miként készül az idei DHJ, és mik a legfontosabb tudnivalók róla azon kívül, amiket már közöltem az előző hozzászólásokban.

Mit láthatjátok a topic címe már sikeresen megváltozott. A név marad a rég, a helyszín megy Pest mellé.
Helyszínnel kapcsolatban úgy néz ki a Pilisszentkereszti a legideálisabb, itt külön köszönet a Fagyott Világos szervezőknek a segítségükért.
Az időpont is változik, vlszeg egy hónappal előre fogjuk hozni a játékot julius közepére. Még a konkrét időpontról egyeztetünk, de 1-2 héten belül az is meglesz, ahogy a konkrét helyszín is.

A szabályrendszer már alakítgatás alatt. Számos pluszt fogunk bevezetni, de a játék alapmotorját, a harcot, az életerőrendszert, és a mágiarendszert továbbra is a lehető legegyszerűbben hagyjuk. Így továbbra is egyszerűen lehet harcolni, de számos új lehetőség lesz a szerepjátékra, és egyéb tevékenységre. Lehet üzletelni, kereskedni, építkezni, erőforrásokat gyűjteni, birtokolni, képzettségeket tanulni, kasztosodni stb. 1 hónapon belül várható maga a szabályrendszer is.

Az idei játék a tavalyinak a folytatása, de az ynevi helyszín változik, és a Toron-Dwoon határhoz kerülünk, ahol évek óta tartó béke van.
A következő játék pedig szintén folytatása lesz az ideinek, és így tovább. Tehát ezúttal történetileg nem trilógia lesz, hanem egy játéksorozat, amely addig tart, amíg lesz benne lehetőség.
A szerepek ismét Szereplistában kerülnek ki ide 2 héten belül. Onnantól lehet jelentkezni a csapatoknak, játékosoknak a frakciókba. A frakciók maguk döntenek a nevesített karakterek személyében.
A tavalyi szerepek közül pár most is megjelenik, természetesen ezen szerepek tavalyi játékosai számíthatnak rá, hogy ha idén jönnek, akkor ők játszák tovább. Számos új szerep is várható, és a tavalyról átjövő csapatokhoz is lehet csatlakozni.
Minden csapat mellé szervező lesz beosztva, aki a játék előtt is végig érintkezésben lesz velük, infokat közöl velük, hátteret, érdekességeket, a játékon pedig NJK-ként végig velük tart, és legjobb NJK tudásával segíti őket, mellette pedig a szervezői felügyeletet is ellátja, figyel a szabályok betartására.

A játék nevezési díja idén is 1000Ft\fő.

Egyrészt ez a forum szolgál továbbra is minden hír, és hivatalos közlendő megjelenésének, és a honlap: smaragd.tttweb.hu, ahova az anyagok kerülnek fel, lehet majd sűrűn nézegetni.
Elérhetőségekben: kosa.sandorkukachgmailponthu, és a 30\224-7429-es (Kósa Sándor-Hektor) telefonszám.

Hektor

Kerecsen

Kerecsen

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 475 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2009.03.02, 10:25

Hektor!

Nézd meg a u2u-kat, ha eddig nem nézted volna!

Köszi!

Kerecsen

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.02.20, 14:27

Daverns: külön figyelünk rá, hogy szúnyogok csakis átlagos számban forduljanak elő :koszonom:, vagyis szinte egyáltalán nem. Nem hiszem, hogy lenne az országnak még egy olyan pár négyzetkilóméteres része, mint az az erdő, ahova az összes többi helyről kiszorult szúnyog betelepült.

Hektor

Daverns

Daverns

    illúzionista

  • Fórumita
  • 533 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.02.20, 09:31

Hektor - Örülök szavaidnak, és az új helyszínnek.
Külön nagy öröm számomra, hogy az alábbi nagyszerű játékosok is a szervezői gárda részét alkotják. Nagyon várom -várjuk az új DHJ-t hiszen az előzőn is jól éreztük magunk /csak a szűnyogok :S/...

Mindent bele :koszonom::D

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2009.02.19, 18:25

Sziasztok!

Örömmel jelenthetem be, hogy idén is megszervezésre kerül a DHJ, időrendben az 5. az évek hosszú sora alatt.
Ezúttal több lényeges változás is lesz, amivel remélem a ti kedvetekre fogunk tenni. Próbálunk haladni a korral, és a lehető legöbbet kihozni ebből a rendezvényből.
Elsőként azt kell megemlítenem, hogy a játék helyszínét áthelyezzük Budapest környékére, és úgy néz ki jópár évig itt is marad a játék helyszíne. A pontos helyszín még nem tisztázott, de nagy esély van egy Pilisszentkereszt környéki helyszínre.
Beláttuk, hogy a DHJ Debrecen mellett maradva nem tud többet adni az eddig elérteknél, és a játékot is csak nagy nehézségek árán tudnánk továbbfejleszteni, nem beszélve arról, hogy a szervezőkön kívül a résztvevől 80-85%-ának mindig is át kellett utaznia az ország felét, vagy egészét. Hisszük, hogy maga a játék nem Debrecenről szól, és nem csak itt lehet DHJ-t rendezni. Ez a játék inkább szól a közösségéről, az emberekről, akik az évek alatt eljöttek ide rendszeresen, hogy egy pár napra együtt játszák kedvenc hobbijukat.
Hisszük, hogy a DHJ-nak még nagy jövője lehet új helyszínen, új körülmények között a régi szervezési alapokon, mely mindig is a játékosok igényeit tartotta szem előtt. Idén szintén ezek szellemében szeretnénk játékot szervezni. Reméljük sok-sok új játékossal is gyarapodik a DHJ, akik az új helyszín, és az új ismeretségek révén jönnek el elsőnek DHJ-ra. Mi szervezők mind arra fogunk törekedni, hogy a lehető legjobban érezzétek magatok, megérje rászánni számotokra ezt a hétvégét. Továbbra sem célunk, hogy valami új-új-újat adjunk, vagy valami soha nem látott élményekben részesítsünk titeket, mert vlszeg nem is tudnánk :kirohog:, de célunk, hogy egy gondosan, alaposan elkészített rendezvényen minőségi élő szerepjátékra adjunk lehetőséget, ahol minél több ember találhatja meg a számára megfelelő szórakozást.

Időpont terén a jul.-ban gondolkodunk a vizsgaidőszak utáni első-második hét környékére. Megpróbáljuk úgy tolni ezt az időpontot, hogy az a legalkalmasabb legyen a lehető legtöbb embernek.

A játék szervezőgárdája is jelentős bővülésen megy keresztül, hogy meg tudjunk felelni az új kihívásoknak. A törzsgyökeres DHJ szervezők közül idén is pályára lép a DHJ színeiben :) Szabó Gergő-Alyr, Tóth Tibor, Szilágyi Péter, és jómagam (Kósa Sándor-Hektor), az vérfrissítés miatt leszerződtetett új szervezők között első körben Metál Gábort (Metosz), Szijgyártó Miklóst (Plissken), Dobi Gergőt (Derion), és Pálffy Istvánt (Crowston) találjuk. Rajtuk kívül várható még egy-két új szervező, és a játék NJK csapata is bővülésen fog átesni. Régi álmom válik valóra, hogy a fenti személyekkel együtt dolgozhatok egy élő szerepjáték rendezvényen, tudom, hogy egy minden kvalitásában remek csapat jött össze arra, hogy a kitűzött reális célt megvalósítsa.

A játékról itt az rpg.hu fórumon, a smaragd társaság honlapján smaragd.tttweb.hu (nemsokára elérhető lesz) tudhattok meg többet. Érdeklődni lehet a kosa.sandor(kukac)gmail(pont)com emailcímen, vagy a 30\224-7429-es telefonszámon.

Hamarosan írások kerülnek fel, eseménytervek, novellák, elképzelések, ismertetők, amikről mindig időben értesítünk titeket.

A topic címe is meváltozik hamarosan DHJ-Budapest címre.

Hektor

_Vitez (NPC/NJK)

_Vitez (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2008.09.07, 18:40

Köszönöm Hektor.... átnéztem mindent amit lehetett...és mondjuk úgy hogy érdekel a dolog.. :) Szólj már itt rám kérlek hogyha szervezkedtek... Ha valami olyat csináltok amiben én is benne lehetnék.... amúgy nem akarok feleslegesen beszélni magamról.... de ha a játékhoz ez fontos lenne, akkor természetesen adok erről információt... Lenne egy-két kérdésem a játékkal kapcsolatban: 1.-általában milyen helyszínen szokott ez működni és kb. meddig tart???... 2.-a felszerelést nekem kell beszerezni (megcsinálni) de én láttam egy pár komolyabb cuccot is képeken, na és ezt hogyan lehessen megcsinálni....szoktam faragni itthon és természetesen volt olyan mikor bevontam szivaccsal " az még mindig megvan"...de nem tudom hogy hogyan lehet komolyabb markolattal....pengéről nem is szólva úgy, hogy szivaccsal csinosan nézzen ki?!... 3.-és milyen sűrűn van játék lehetőség az év folyamán??? Nos asszem most ennyi, majd még jelentkezem... Előre is köszi...

Hektor

Hektor

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 69 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.09.04, 09:16

Sziasztok!

Vitéz:
Szia. Én a DHJ egyik szervezője vagyok. A DHJ egy Magus világán játszódó élő szerepjáték. Évente egyszer rendezzük meg. Idén aug. 21.-22.-23.-án rendeztük meg már 4. alkalommal. Legközelebb már csak jövőre fogjuk megrendezni, és a nemrég lezajlott szervezői megbeszélés alapján Budapest környékén.
Idén már csak szabályrendszert javítgatunk, meg a jövő évi játék koncepcióit fektetjük le.

A játékról mindent megtudhatsz a szabályrendszer, és a mellékletek alapján.
smaragd.tttweb.hu
A fenti honlapon nézz utána a DHJ fejezetnek, ott tudsz letölteni szabályrendszert, és megnézheted az előző játékok dokumentumait.
Karakterek terén minden játékra íródik egy szereplista, ahol lehet csapatot választani. A szereplista után idén egy csapattörténetben lett kifejtve, hogy az adott csapatban játszó játékosok pontosan kiket is alakítanak. Ezen belül már mindenki maga alakítgatja ki, hogy az adott frakción belül mit játszik. Lehet jelentkezni kasztos karakterekre, és nevesebb, fontosabb karakterekre. Általában minden ilyen szerepválasztós kérdésben stip-stop módszer van, aki hamarabb jelentkezik az viszi a nevesebb szerepet. A kasztos karaktereket a csapatok maguk választják ki tagjaikból. Így mint láthatod karakterek területén van egy beszabályozott rész aminek a keretein belül viszont a játékosok kidolgozhatják saját elképzeléseiket.

Idén még lesz több élő szerepjáték, meg jövőre is, nézz utána azoknak is, ha szeretnél játszani minél többet.
Ha kérdésed van még írj nyugodtan.

Hektor


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]