Ugrás tartalomhoz


Fotó

TSR Archívum


  • Válasz írásához lépj be
2352 hozzászólás érkezett eddig

elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.09.06, 18:40

Ja, és ma kaptam meg a megrendelt két első kiadású PHB-t, egy Deities&Demigodst, modulokat (Tegel Manor, Pharaoh, Hidden Shrine of Tamoachan, Master of the Desert Nomads, Vampires and Liches), végül pedig egy ajándék ceruzát. Örülök nekik, mint majom a farkának.

elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.09.06, 18:34

Kérdezzetek, mer' én is fejlesztettem ám. :)

A kérdésedre egyébként "igen" a válasz, a következő meggondolással: jó dobás esetén mindenki tud halkan mozogni, de csak a tolvajok mozognak teljesen csöndesen. Mindenki el tud rejtőzni egy megfelelő helyen, de csak a tolvajok tudnak elrejtőzni az árnyékokban (tehát ahol más még látható lenne). Mindenki föl tud mászni valamire, de a többé-kevésbé sima falakhoz már tolvaj kell. De persze elég könnyű integrálni egy képzettségrendszert - a C&C meglepően jól tűri a pofozgatást és kevésbé merülnek föl olyan gondok, hogy egy elem megváltoztatása hatására tökéletesen fölborul a játékegyensúly. Az én házi variánsom pl. alig hasonlít a C&C-re, mégis (többnyire) kompatibilis vele. :dilis:

Természetesen egyértelmű, hogy a rendszer NEM fog mindenkinek tetszeni. Le kell szögeznem, hogy nem "3e light", hanem inkább az első/második kiadás újrateremtése, csak éppen sokkal letisztultabb szabályokkal (meg pár módosítással, nehogy az ügyvédek morogjanak). Néhány megoldása - a 12/18-rendszer (mentődobásokra és egyebekre), az új Bárd, Lovag és Orgyilkos példának okáért - kimondottan előremutató, másokat én másképp csinálnék... Amit Radivoj leírt, az egyébként elég jól jelzi, kiknek fog tetszeni a cucc. Én nagyon meg vagyok elégedve a szörnyek stat blokkjaival, mert kb. így néznek ki:
Ork (28): HD 1; Hp 5 each; AC 8; Short sword d6; Str, Con

Egyéb fontosságok: a PHB október közepén jelenik meg - ez tartalmazza a szabályokat, a szörnyek nagyon leegyszerűsített statjait és némi mesélői segédletet. Ára $20, kb. 128 oldalas és keményfedelű (az első és korai második kiadású alapkönyvekhez hasonló matt borítóval és igen kemény kötéssel). Ezt követi majd a Monster&Treasure, ami pedig elég egyértelmű, mit tartalmaz. Mivel a kiadás csúszott egy picit (a GenConra tervezték), kiadtak egy még jobban leegyszerűsített alapdobozt (négy osztály, öt faj, tíz szint, meg kincsek és szörnyek). Az ára kissé borsos (nekem szállítással $45 körül volt sajnos :titok:), ez inkább amolyan gyűjtögetnivaló... Van benne játékosok füzete (32 oldal), szörnyek és kincsek füzete (dettó), példakaland, Zocchi-féle Gamescience dobókocka* és egy zsírkréta a dobókocka kiszínezéséhez. Nagyon baba, nekem a számozott és dedikált #9-es példány jutott. ;)

Ha vannak még kérdések (és nem ütközünk a "nem szabad még róla beszélni" korlátjaiba), szívesen válaszolok.





*Lou Zocchi, bár kevesen ismerik, hatalmas és még nagyobb nagy arc a szerepjátékos világban. Merthogy:
-ő volt az első terjesztő, aki a D&D-t anno árusította
-ő fektette le a mai háromszintű könyvterjesztői modellt, ami a szerepjátékok terén ma általános
-a GAMA elnöke volt öt-hat évig
-ő találta föl a tízoldalú dobókockát
-no meg a dobálás hatására el nem kopó dobókockákat is (nem vicc, az eredetiek pár hónap után eléggé legömbölyödtek)
-és a d100-at, a híres Zocchihedront (lásd a mellékelt ábrákat)
-valamint a d30-at, a d7-et, a d5-öt, a d16-ot, a d24-et, a kétszer négy oldalú d8-at, a pattogós gumi d12-t és az elektronikus dobókockát. Nem vicc.
-Zocchi az egyetlen kockagyáros, aki két év garanciát vállal a kockáira. Nem csoda, mert minden designját legalább százezerszer kipróbálta (eleinte saját kezűleg, később kockadobáló géppel)
-végezetül az amerikai hadsereg visszavonult őrnagya, bár általában ezredesnek nevezi magát

Nem utolsósorban: pár hét óta nekem is vannak Zocchi kockáim és nagyon meg vagyok velük elégedve. A d10 és a d20 különösen pofás. Íme: Zocchi dobókockák

Módosította elGabor: 2004.09.06, 18:35


Radivoj

Radivoj

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.09.06, 14:29

Mondjuk azt nem tudom, hogy a skillrendszer szétszedésével megmaradt-e a lehetősége mondjuk egy harcosnak, hogy amennyiben túlerőben levő őrjáratot lát közeledni, elbújjon (az AD&D-ben szabályok szerint erre csak tolvaj, bárd és kósza volt képes, a többiek kinn maradtak a placc közepén - ha a mesélő szigorúan vette a szabályokat ÉS nem alkalmaztak invisibility-t).
De azért gyanítom, hogy igen, 18-as (vagyis a rosszabbik) célszámmal.

"Those are the numbers you must beat to succeed, so you:
(d20 + Attribute Modifier + Class Level) - any penalty assigned by the CK due to task difficulty. Beat the number required by your Attribute's status, and you succeed.
The same method is used for any Race or Class Ability rolls (as most abilities are based on Attributes, such as the fact that Rogue's Traps ability is based on Dex)."






Amúgy a célszám egységesítése nagyszerű ötlet, ez tette naggyá a Trinity és az Adventure rendszerét. Kissé furcsa, hogy D&D-ben nem csupán a célszámokat kell belőnie szegény mesélőnek, de a játékos dobási módosítóit is. Egyszerűbb, ha a célszám konstans és csak egy helyen kell a módosítókkal foglalkozni.

Radivoj

Radivoj

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.09.06, 13:34

Kissé OFFTOPIK lesz, de azért kapcsolódik.

Aki szerette az AD&D-t, de talált néhány pozitívumot a D&D 3e-ben (egységesített rendszer), annak talán érdemes megnéznie a következő kis összefoglalót. Különösképpen azoknak, akiket bosszant a 3e keresztreferencia-dússága, játékegyensúly-mániája és bábusjáték-jelleget erőltető harcrendszere.
A hivatkozott rendszerben nincs AoO., a harchoz nem kell négyzetrács, nincsenek featek, nincsenek presztízskasztok, a skillrendszer is le van egyszerűsítve. A kasztok sokkal élesebb kontúrokkal bírnak.

A játék neve Castles & Crusades, talán már volt róla szó. Most az egyik fejlesztő ír róla hosszabban:



"1) The game plays as quickly, and simply, and easily as OD&D. In fact, I'd go as far as to say it's a bit faster, because everything is based on the same d20 + Attribute Mod + whatever bonus, rule. All roll high, increasing AC ala 3e, etc. No cross-referencing THAC0 tables or any of that malarky.
So, for one thing, it's fast and it's simple, and it's easy to learn. I got a bunch of 10-yr old kids that I teach to make characters for it. Each managed to create a character within 15 minutes, despite being a newbie, and each picked up play within 20 minutes of the adventure starting. Even more impressively, after only making characters for it once, they were each able (and happy) to go off and make characters on their own without any guidance or assistance from me.
To my mind it is a truly outstanding intrductory game, and deserves recognition for that alone if nothing else (even though I also think it's a grand game for other reasons as well).

2) It is not a tactical game. Forgot battlemats, grids, AoOs, and other wargamey approaches.

3) Although as simple and fast as OD&D, it presents you with the same options in terms of race and class as AD&D. None of the old Race-as-class stuff that immediately springs to mind when you hear the words, OD&D.

4) Each Attribute has its own value for saving throws. No saving throw charts or 3-attribute approach. Each attribute (including Charisma) can be used as the basis for saves against different types of spell/attack. This has the added benefit of making Charisma more attractive again. All the Attributes now have value (even moreso when we get onto Primes in a moment).

5) All Attributes are equally valuable. This game makes no assumption that all that matters in a game is how much arse a character can kick.

6) Primes. A given character has a couple of Primary Attributes, and the rest are Secondary. If you're a Fighter, for instance, you'll likely have Strength as one Prime, and probably choose Dexterity or Constitution as another (though you don't have to: selecting a different Prime can have a profound impact on how your character plays).
How do Primes work? Glad you asked.

The base target number for any Attribute check or Save involving a Primary is 12.
The base target number for any Attribute check or Save involving a Secondary is 18.

Those are the numbers you must beat to succeed, so you:
(d20 + Attribute Modifier + Class Level) - any penalty assigned by the CK due to task difficulty. Beat the number required by your Attribute's status, and you succeed.

The same method is used for any Race or Class Ability rolls (as most abilities are based on Attributes, such as the fact that Rogue's Traps ability is based on Dex).

7) Forget a lot of the baggage of previous editions. While the game has "gone back to its roots" in terms of simplicity, lack of intertwined encumbering rules, etc. it has not reintroduced class limits according to race, weapon vs. armor charts, copious tables, etc. No, this baby is all about the simplicity.

8) It has been designed to make conversion easy. I can quite easily take just about anything from OD&D, AD&D1e, AD&D2e, or D&D3.Xe, and convert it with little fuss, because this game draws on exactly the same basis. Same Attribute names, same Attribute ranges, same classes, same races, etc. In fact, I've almost finished working with Jackal on a very thorough conversion of the Dark Sun setting for C&C, and it has been a breeze to do.

9) Here's a listing of the Class Abilities each class gets:

FIGHTER
Good HD, best Attack bonus increase, any weapons or armour.
Weapon Specialization
Combat Dominance (can make multiple attacks against weak opponents)
Extra Attack

Oh, note, forget 3/2 Attacks and that. Practically everyone has a single attack apart from the Fighter, because that's what the Fighter does. No one else, even the other warrior classes, spends as much time learning how to lay the smackdown. That's not to say they won't be good warriors, but they can't expect to face-off against a Fighter of equal level and not have a really rough time of it. In short, many classes may be skilled warriors, but the Fighter is the dedicated ass-kicking weapon master.

RANGER
Good HD, not quite as good Attack bonus as Fighter, any weapons, restricted armour.
Combat Marauders (damage bonus against humanoids and giants)
Conceal
Move Silently
Scale (climb)
Spot Trap
Survive
Track
Favored Enemy

BARBARIAN
Best HD, same Attack as Ranger, any weapons, restricted armour.
Combat Sense (they can sense you sneaking up on them, you coward)
Primal Force (good bonuses to saves)
Primal Fury (go, go Berserker Dave!)
Primal Might (keep fighting past the point of death)
Primal Will (shrug off a little damage)

MONK
Joint best HD, same Attack as Ranger, restricted wpns, no armor.
Abilities outlined in post above.

ROGUE
Second lowest HD, average Attack, restricted armour and wpns.
Back Attack
Cant
Climb
Decipher Script
Traps
Hide
Listen
Move SIlently
Open Lock
Pick Pocket
Sneak Attack

ASSASSIN
HD as Rogue, average Attack (no Assassins are NOT toe-to-toe warriors), any weapon, restricted armour.
Case Target
Climb
Death Attack
Disguise
Hide
Listen
Move SIlently
Poisons
Sneak Attack

WIZARD
Lowest HD, poorest Attack, very restricted wpns, no armor.
Cast Spells!

ILLUSIONIST
As Wizard.
Cast Illusionist Spells (they have a separate spell list).

CLERIC
Good HD, good attack, restricted wpns, any armour.
Cleric Spells
Turn Undead

DRUID
Good HD, good attack, restricted wpns (not as restricted as you might imagine though), v. restricted armour.
Druid Spells
Bonus Languages
Nature Lore
Resist Elements
Woodland Stride
Totem Shape

KNIGHT
HD as Fighter, Attack as Ranger, any weapons (though they avoid those of the peasantry), any armour (though they obviously favour the best they can afford).
Birthright Mount (they get a fine, fully-caparisoned steed)
Horsemanship
Weapon Training - Lance
Inspire
Embolden
Demoralize
Call-to-Arms

BARD
HD as Fighter, Attack as Ranger, slightly restricted wpns and armour.
Decipher Script
Exalt
Legend Lore
Facinate
Exhort Greatness

PALADIN
HD as Fighter, Attack as Ranger, any wpns and armour.
Cure Disease
Detect Evil
Divine Aura
Divine Health
Lay on Hands
Turn Undead
Divine Mount
Aura of Courage
Smite Evil
Divine Healing

9) Spells And Magic
These have been simplified from the SRD. The spell blocks are smaller, and descriptions shorter and easier to read. They also aren't anything like as mechanics-heavy in implementation.
The magic system is, however, the standard fire-and-forget ala Vance, though like anything else in so simple a system, it's easy to modify without worrying about how you're going to impact on any other mechanics.

10) Skills and Feats
These do not exist, well, except as certain race or class abilities.
So, many of you wonder how to deal with that, yes? Very easily. Make the characters roll Attribute checks but don't give them the benefit of adding their class level.
How do you know what skils a character has without porting in your favourite skill system from X game or edition? Read this lil' approach/houserule o' mine:

Character Background

Characters in C&C come from a variety of backgrounds, environments, and social classes, all elements that define who and what a character is as much, if not more, than their character class does. When you stop to consider all of the disparate skills that an individual picks up in the process of growing up, it soon becomes apparent that no single skill system can ever truly take into account all of the things the individual might know. For example, a character raised in a port city is likely to have knowledge of the city's layout, its key inhabitants, some of its history, those places to go and those best avoided, stores and merchants worth dealing with, and those best avoided. The character may also have picked up some nautical terminology. Beyond this, they may actually have experience as a sailor, dock worker, merchant, boatman or fisherman, may know how best to load or unload a sailing vessel, use a rope-and-tackle, and so on. The character may, or may not, have learned to swim, or tie complex knots, or sail a boat, or arrange rigging, or climb ropes with ease. Wealth and social class also impact on what a character learns or does in a given environment. For instance, if the port city character was poor, they might have picked up some skill in begging or scavenging, if they were wealthy, they might know how best to haggle for various trade goods, and what prices are appropriate for bulk purchases.

Rather than present a finite listing of skills that would ultimately fail to truly capture all of the potential knowledge and skill a character has picked up due to upbringing and environment, the Player and CK are encouraged to consider these elements of the character, and make simple, logical decisions as to whether the character would be likely to know something, or be able to do something, based on those background elements.

If it helps to avoid abuse of this approach, the CK may even encourage Players to actively write down an appropriate sentence or two specifically describing the character's background, environment, and prior profession, if any. For example, this is how a writeup for Banabus the Wizard might appear:

Environment: The small village in which Banabus grew up was isolated, the farmers working hard to raise crops from the soil, tending the few pigs and cattle they had. Visitors were rare, save for the strange elves that were known to dwell in the nearby forest, a forest in which Banabus loved to play while young.

Wealth/Class: Of all the farming families, Banabus' was the wealthiest, for his father had a particular talent for raising pigs, and was known as a shrewd haggler when it came to market time. Wanting a better life for their son, Banabus' father and mother set aside some of their hard-earned monies, using them to purchase books and tuition so that Banabus might learn to read, and might one day become a real merchant.

Prior Profession: In due time, Banabus did make the move to the local town, there to seek fortune and trade, and for a short while he did reasonably well for himself. Still, he yearned for something more, for in becoming literate he had gained a thirst for knowledge, a need to understand the greater mysteries of the world. When this drive became too much to bear, Banabus sold up his modest business, and used the monies to apprentice himself to a local wizard, setting him on the path he now follows.

From this we can easily deduce that Banabus would have knowledge of crops, cattle, pigs, and general farming, would be aware of how life is conducted in such a village, would know a little elven etiquette, can scale the odd tree, is very good at haggling, and has knowledge of appropriate costs for farm produce and bulk purchases. He knows how to care for and repair farming implements, can recognize crops and livestock and assess if land is good or poor, is literate, has good arithmetic and accounting skills, and is quite well read. He also has appropriate family and contacts in his home village, and knows a variety of merchants and customers in the town he worked in. He is also familiar with both his home village and town, knowing of a number of key residents, local areas of interest, and a little bit of each habitation's history.

All-in-all, this makes Banabus a well-rounded, believable character, but what happens when Banabus tries to climb a tree, or tries to haggle with that merchant? What should you roll? Simply have the Player make an appropriate Attribute Check for the character, based on the task the character is attempting, though if the skill in question are not related to the character's class, the check is always 18, unmodified by level. If the task is somewhat related to the character's class, such as a Ranger who was a skilled woodsman before, and who is now attempting to figure out which local moss makes the best insect repellent, the check is still 18, but the character's level applies.

Anyway, hope that gives you all some overview?

cheers!
Colin {Chapman}"


forrás: http://www.enworld.org/forums/showthread.php?t=98346

Orastes

Orastes

    Hordószónok

  • Fórumita
  • 6145 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.31, 18:53

Radivoj

Köszi az infókat, megnéztem a helyeket egészen jók.
Bár lehet hogy csak én vagyok vak, nem találtam meg azt, ami Masque alapdobozában van.
Nekem igazság szerint AD&D-s változat kéne mert (apage satanas) utálom a d20-at, meg amúgy is a hagyományos AD&D-hez van több cuccom.

Ha tudsz valakit aki netán megszabadulna tőle, vagy mondasz helyet, ahol meg lehet rendelni az alapdobozt, az nagyon jó lenne.

Radivoj

Radivoj

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.31, 13:49

Az AD&D-s Masque szabályokról itt írtam hosszabban: Rejtett Uradalom
Nemtom, a link hova visz, január 10. az első Masque-hozzászólás időpontja.

Öt darab AD&D-s Masque-kalandot találsz ezen a helyen. Az első neve Casting Call, megtalálod.

A Ravenloftos és Masque of the Red Death-netbookok helye pedig: http://www.kargatane.com/

Módosította Radivoj: 2004.08.31, 13:50


Radivoj

Radivoj

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.31, 12:33

Idén újból kiadják, d20 rendszerben.
Az ArtHouse kiadásában.

Nekem is nagy kedvencem, de kétszer meséltem összesen.
A doboz tartalma egy 128 oldalas világ- és szabályleírás, egy szép, de csak közepesen használható DM Screen, három darab 32 oldalas kalandmodul, egy poszter és egy térkép.
Maga a doboz nem rossz, de sajnos a ravenloftos szabályok nélkül nehezen játszható. Elsősorban a Fear/Horror/Madness mentők mechanizmusa hiányzik belőle, valamint a Magic fejezetben elég sokszor írják, hogy a vari úgy működik, ahogy a Ravenloft alapkönyvben írva vagyon.
Persze ha érdekel, a 3e-s Fear/Horror/Madness szabályok benne vannak valamelyik kargatene-os netbookban, tudod, a Book of S____ sorozat valamelyikében, legálisan, ingyenesen. A livingdeath.orgon megtalálod az eredeti világleírás egy jó részét, de grafikák nélkül. Ugyanitt megpróbálkoztak az AD&D-s szabályok d20-asításával. Persze ez a dokumentum nem igazán naprakész, a d20 Modern pl. nem hagyott rajta nyomot.
Szerintem vagy vedd meg az eredeti dobozt vagy várd ki a novemberi megjelenést. A grafikák nagyon sokat dobnak a könyvön, nem érdemes spórolni (különben sem olcsó a nyomtatótinta), meg a fene tudja, hogy a livingdeath-es szabályverzió mennyire bétaverzió.

A szabályokról írtam részletesebben is a Rejtett Uradalomban.
A világ eléggé ugyanaz, ahogy 1890-ben volt, hogy mágia létezik, az a legkevésbé sem köztudomású, nincsenek elfek és törpék, orkok sincsenek; vámpírok, vérfarkasok, mágusok, lidércek és cseregyerekek nincsenek minden bokorban. Nem White Wolf termék, nem találsz benne akkora konspirációt (de éppenséggel beletehetsz), klánokat. Vannak benne titkos társaságok, de nem ők irányítják a világot.
A mágiaszint igen alacsony, egy pisztoly, pláne a dinamit sokkal hatékonyabb, ha gyilkolni kell. A varázshasználat rövid úton megnyomorítja alkalmazóját. Itt is van Power Check, szóval itt is hamar szörnnyé válhat a sokat gonoszkodó.



Kieg.-ek:
2 kieg. jelent meg hozzá: Gothic Earth Gazetteer és Guide to Transylvania. Előbbi 64 oldalas és nem túlságosan inspiráló, utóbbi állítólag elég jó, de itthon nem lehet kapni.
A Gothic Earth Gazetteer ír egy keveset a kor népszerű (és Gothic Earth.mese szempontjából kiaknázható) témáiról, a nagy vasútépítési lázról, a sajtó növekvő szerepéről, némi spritizmusról is. A könyv fő részét a kor híres szereplőinek (valós és fikcionális vegyest) életrajza/méltatása teszi ki, több híres emberhez hozzátéve a maga kis Forbidden Lore-ját. Ez a koncepció nekem nem tetszett, mindenesetre jól együtt vannak a hírességek. Mondjuk annyiból érdekes, hogy kiket válogattak be a könyvbe. Meg kell mondjam, hogy magyar szempontból elég siralmas a helyzet, de hát mit várjunk? A csehek, lengyelek még ennyi figyelmet sem kaptak, ha jól emlékszem 0 olasz szerepel a könyvben és 0 spanyol. A könyvet 9 titkos szövetség zárja, egy társaság minden jellemhez. 1 oldalban mindegyik. Mondanom sem kell, elég kevés, de amit kapunk, viszonylag lényegretörő. Új titkos társaságokat szintén a Kargatane netbookjaiban találsz. Meg új kiteket (kéményseprő, hintáslegény (á la Liliom), kórboncnok, ékszertolvaj. Ja igen, a Masque nem kasztokat használ, hanem kiteket.

A Guide to Transylvania (1996) állítólag jó, de magyar olvasó számára kis földrajzi horrort foglal magában: Erdély asszem Jugoszláviához (sic!) tartozik, na jó. Angol kritikákat olvastam róla, hát még ők is emlegetik, hogy ezt azért nem kéne. Viszont több titkos társaságot kapsz, ha jól emlékszem, részletesebben Gazetteer 1 oldalánál, egy történelmi összefoglalót a régió történetéről (no erre kíváncsi lennék), némi néprajz, ilyesmik.

Orastes

Orastes

    Hordószónok

  • Fórumita
  • 6145 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.31, 11:23

Nos van valami, amit keresek és sajnos nem tudom a sorozatszámát sem, viszont érdekel a dolog:

Masque of the Red Death -and other tales

A kiadvány elvileg Ravenloftos, de a Földön jáccódik, a viktoriánus korban (Drakula, Hasfelmetsző Jack, Frankenstein és egyéb barátságos NPC-k társaságában). Csak a leírását láttam, de nagyon megteccett.

Ha jól emlékszem, akkor ez egy 1995 februári újságban (BH/HT) jelent meg, tehát vagy '94-es, vagy '95-ös kiadású.

Akit tud bármit róla, vagy esetleg eladó példánya lenne belőle, érdekelne.

THE_Eye

THE_Eye

    Csillagvadász

  • Fórumita
  • 1255 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.15, 09:16

Köszönet.

elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.14, 21:09

Noble Knight Games, TSR, AD&D. Három megfizethetőt látok:
#1: NM- (azaz majdnem tökéletes állapotú), $18.
#2: EX (kissé rosszabb), $20.
#3, Fair (ez már elég gyér), $35, de első kiadású, Cthulhuval és Melnibonével!

Megnéztem a szállítást is, az erre az egy könyvre $9.95 és 4-7 napon belül megérkezik (nagyobb rendelésekre persze ez nagyon nem gazdaságos). Ha az elsőt veszed meg, ~6000 pénz.

THE_Eye

THE_Eye

    Csillagvadász

  • Fórumita
  • 1255 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.14, 20:31

Kösz. Meg tudnád mondani, hogy honnan lehetne rendelni? Pl. te honnan rendelted?

elGabor

elGabor

    Régi fórumozó

  • Moderátor
  • 4296 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.14, 19:54

The Eye: a következő pantheonok vannak benne:
-amerikai indián mítosz
-Arthur-mítosz
-babiloni mítosz
-kelta mítosz
-középamerikai mítosz
-kínai mítosz
-Cthulhu-mítosz*
-egyiptomi mítosz
-finn mítosz
-görög mítosz
-indiai mítosz
-indiai mítosz
-japán mítosz
-melnibonéi mítosz*
-Nehwon (Lankhmar) mítosza
-skandináv mítosz
-sumer mítosz
-nem emberi istenek

A *-al jelöltek csak a ritka első nyomatban szerepelnek. Az első nyomat ára 60-100 dollár, az újabbak 12-18-ért megkaphatók. Nekem mostanában érkezik egy. Emellett állítólag van néhány oldal arról, hogy hogyan használjuk az isteneket, mik vannak a síkokon és ilyesmi. Én mondjuk még nem láttam a könyvet, tehát csak hallomásból tudok beszélni.

THE_Eye

THE_Eye

    Csillagvadász

  • Fórumita
  • 1255 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.08.14, 11:52

Nem tudna valaki felvilágosítani arról, hogy a legelső Deities and Demigods-ban (asszem volt ilyen az első kiadáshoz) milyen istenek voltak, vagy mennyi a különbség közte és a 3. kiadás között?
Sajna ezt nemhogy boltban, webshopban, meg egyéb helyeken nem lehet beszerezni, de még "máshogy" sem.

Matuzsaalem

Matuzsaalem

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 217 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2004.06.25, 09:50

Ehh, átkozott elektronika. A pelyva marad a búzaszem elszáll...

Camelotba benézek majd eccer, csak valamiért nem szimpi nekem az a bolt. :felvon: Nem tom miért...

_Jaqs (NPC/NJK)

_Jaqs (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.06.25, 07:55

Nekem megvolt az összes Dragon pdf.-ben,de egy rendszer-újratelepítés után elvesztek.(Pedig nem is a C-meghajtón tároltam őket.. :felvon: )

morbiczer

morbiczer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2967 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.06.24, 21:53

Tényleg, úgy 275 és 300 közötti Dragonok nincsenek régről megmaradva?

Na majd ha levizsgáztam elnézek felétek.

iceride

iceride

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3645 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.06.24, 21:45

Sajnos az újak közül se Dragonunk, se Dungeonunk nincs.
Dolgozunk a problémán, de kevés sikerrel...

morbiczer

morbiczer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2967 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.06.24, 20:59

Nem szokott ott lenni új Dragon, legalábbis az elmúlt 2 évben nekem mindig ezt mondták. (Bár elismerem, hogy Dungeonra nem kérdeztem még rá külön.)

_Jaqs (NPC/NJK)

_Jaqs (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.06.24, 19:20

Például a Silverlandban?

morbiczer

morbiczer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2967 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2004.06.24, 16:01

Dungeont és Dragont a Camelotban kapsz, legalábbis az az egyetlen hely itthon, amit ismerek. (Ha valaki tud másikat is, mindenképpen szóljon!)
Van nekik egy csomó régebbi (1-2 éves) is, szerintem kellő kunyizással azokat esetleg olcsóbban is meg lehetne szerezni.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]