Ugrás tartalomhoz


Fotó

Házi szabályrendszerek


  • Válasz írásához lépj be
224 hozzászólás érkezett eddig

Bendoin

Bendoin

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 384 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.11.23, 23:53

És ne felejtkezzünk el a bestiáriumban található gépszolgáról sem, annak a létrehozásához biztos hogy a legmagasabb fokú mechanika szükségeltetik (+mágia)

Az ynevi mechanika csúcsteljesítményei a gépszolga és a kahrei nyílpuska nem? Meg talán mindenféle ostromgépek, meg tarin mélyén rejlő csapdák...

ha jól tudom (asszem a fórumon olvashattam) az UTK-ban a csapdaállításhoz kapcsolták előfeltételként a mechanikát.

Thorin

Thorin

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1774 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.11.23, 20:57

MF és vidéke mechanikában:

Mivel némely Ynev-i kultúra erősen középkor végi jelleget kapott (sőt, ha éppen elfogadjuk, akkor vannak már lőfegyverek is), akkor kb tekinthetjuk Leonardo tudását az elérhető maximumnak, ami mondjuk egy mester Gilron pap lenne Ynev-en. Azaz önmozgó, felhúzhatós eszközök, amiket minimális mértékben lehet programozni (merre menjen, álljon közben, valami más szerkezetett indítson el, stb.) akár el lehet készíteni MF esetén (persze hónapok, évek kellenek hozzá).

Ha mindezt mágiával tudja kombinálni, akkor jogosan lehetne eljutni a mágikus meghajtású autóig (sajnos ez világidegen, mivel szokás szerint nem gondolták át eléggé, hogy a mágia mit is jelent).

_Hanameth het-neb (NPC/NJK)

_Hanameth het-neb (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.11.19, 20:18

Bocs a kései válaszért. :gyagya:

Dronner, szerintem nem. A démonok valahogy úgy lettek megteremtve, hogy minden értelem4s lény (állatok, lovak) menekül tőle. A buták pedig szembeszálnak velül. HA abuták elég ügyesek, legyőzik a démont.
Komolyra fordítva a szót, szerintem semmi esély, egy elfnek mondjuk adnék sanszot hogy képes megnyugtatnia lovát, vagy egy eleve mágikusan kondícionált ló (Kráni csataló).

Lenne egy kérdésem.

Rendszert tervezgetek, ahol háromszintes képzettségrendszert ötvözök a százalékos rendszer adta előnyökkel. Célom az átláthatóság, de mégis a lehető legjobb árnyalás. A fejlődés lassabb, de mindeki szára egyértelmű, hogy mire képes a karakter az adott pillanatban.

A Mechanika képzettségnél járok. :)

...és nem nagyon tudom, hogy mennyire lőjjem be a mesterfokot. Tudnátok ebben nekem segíteni?
Ti hogy képzelitek el, mi az amire egy mesterfokú mechanikában jártas karakter (nem feltétlen Gilron papja) képes.

Az egyértelműség kebvéért leírom, hogy mit gondolok alapfoknak, vagy legalábbis én hogy fogalmaztam meg.
Részlet a készülő szabályrendszerből:

AF:
A mechanikában alapszinten jártas karakter még kezdőnek minősül a mechanika területén, ám ez máris hatalmas előny képzetlen társaihoz képest.
Átfogó képpel rendelkezik, a mechanikai kölcsönhatások, és az egyszerű fizika terén. Egyszerűbb gépek megértése (a próbadobás függvényében) sikerül neki, ám, ha a mechanizmus számára nem érthető, mindenképp megpróbálja szétszedni a szerkezetet, gépet egy bizonyos fokon.

Rajzol, tervet készít. Vázlataiban, különböző működési állomásokat, vagy helyzeteket számol ki, szám- és mértan ismereteinek függvényében.
Így már képes önállóan is tervezni egyszerűbb szerkezeteket, és hasznos inas, társ egy mester mellett.
egyszerűbb (1 nyelves) zárakat, egyszerű fizikai hatásra reagáló kioldókat, emelőt, csigás szerkezetet, rugóerővel működő apró játékot, és még számtalan hasonló a mechanika alapvető összefüggéseit felhasznó dolgot tud elkészíteni, vagy segítséggel létrehozni.

Módosította Hanameth het-neb: 2007.11.19, 20:19


Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 5763 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.06.21, 13:03

De egy apróságot még megjegyeznék a lovagrend kapcsán. Darton paplovagjai isteni ajándékként kaptak egy varázslatot, amivel meg tudják nyugtatni annyira a lovaikat, hogy a worgok szagát kibírják, és nem akarjanak menekülni. Szerintetek esélye van a démoni aurában egy lovasnak? Mármint nem fejvesztve menekülni, vagy azzal próbálkozni...

_cyrus (NPC/NJK)

_cyrus (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.06.07, 14:58

Dronner> csatlakozom, csak az szoljon bele a kráni klánok rendek témakörbe aki vágja is az egyensúlyokat és átlátja a mi mettől meddig miérteket, mert addig csak puffogtat és fogalma sincs h itt hogy mennek a dolgok...

Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 5763 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.06.06, 14:08

Dis'qhesa-marr lovagrend

Szerintem dolgozz ki részletesen (történet, társadalmi státusz, kapcsolatok, befolyás, képzés, stb.) egy kisebb pyarroni lovagrendet. Aztán egy közepeset. Aztán egy nagyot. Aztán egy kisebb toroni boszorkánymesteri iskolát. Utána gondolkodj el az egyensúlyon. Ha megvagy mindezzel, akkor kezdj csak el kráni rendekkel foglalkozni. Szvsz.

_Hanameth het-neb (NPC/NJK)

_Hanameth het-neb (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.05.18, 09:27

Hi Dronner!

Gondolom ezekkel a linkekkel a két (illetve 3) találmány közti időt akarod hangsúlyozni..
Ezzel maximálisan egyetértek!

Csak azér szerintem mégis egy hülye szitu lehet..(mármint a fogadós-pipás téma)

Egyébként a gyufához mellékelt kép a lap alján egész barátian néz ki.
Mármint nem áll másból csak egy dörzspapír plusz néhány darab pálca..

Okok igazad van de miért ne lehetne egy ilyen Irinyije Ynevnek is?! :(

Köszi a felvilágosítást!
Csá!



Ne mond már, hogy nem jutott eszedbe, egy gyújtószálat elővenni, és a közeli lámpa/gyertya, mécses tüzéből venni a pipádhoz.

...amatőr kalandozó!? vagy csak gyufát szeretnél?

Egy korrekt alkimista kiegészítővel, símán megoldható.

_Hanameth het-neb (NPC/NJK)

_Hanameth het-neb (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.05.18, 09:21

A Dis'qhesa-marr lovagrend. ről



Én is elintézhetném azzal hogy túl táp. De máshogy kezdem.
A koncepció érthető: egy olyan titkos, vagy féltitkos elit lovagi alkaszt/rend felállítása ami speciális feladatokat lát el. Démonvadász lovagok. szó-szó kissé elcsépelt, és lerágott de attól még lehetne jó, ha jól eltalálják.
Egy baj van vele nem magusos, szerintem. - láttál egy animot, filmet, tetszett, ráhúztad egy kasztra és mi lenen ha készen lennénk. A rend történelme, kialakulása, rangok ... - egyszóval a magusra oly jellemző körítés hiányszik belőle. Kb oylan, mint a 36. rendű DnD kiegészítés, a "mert én ezt tegnap láttam egy filmem, má meg már kaszt".

Ezek az emberek, soha nem jutnak ki Kránból, és nem csak azért mert még a külső tartományokban sem hallott róluk senki(pedig elég látványosak), hanem mert azért, mert Krán nem kockáztatná ilyen értékes emberét semmiért sem, csak azért, hogy a külső-barbár világba kiszabadult démont levadássza. Vitatkozhatunk, hogy mennyire értékes a démon, de világmegmentő küldetéseknek (pláne zsinorban) szerintem nem sok értelmük van.

Sisakot nem hordannak - mert nagyon kúlosak. - csak ép kapnak egy fejsérülést, aztán cseszhetik. Még a pusztítóknak is sisakjuk volt. Pedig ők,még csak nem is győzni mentek :(
Képzett lovasok - nem látok lovaglás képzettséget.

Két lovagi karddal, csak kivételensen erős inkább (az én házi szabályrendszeremben Hősi kategóriába eső) kalandozók harcolnak. (és ha ez a logikai bukta nem lenne elég) - értem ez alatt, hogy ez semmiképpen sem lehet minden feltétel nélkül megválasztható kaszt. (belső vagy Presztizs kaszt lehetne) Második logikai bukta, hogy ez soha a büdös életbe nem lesz kalandozó, mondjuk 400 évenként ha 1et kiküldenek de, nem hiszem, hogy egy lopakodó ne lenne annyira jó mint ez. Tehát, a külső tartományokba még csak csak kiküldik, aztán máshová sehova. - miért tennék?

nekem kb ez a véleményem.

Belzenrupper_Mordred

Belzenrupper_Mordred

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 276 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2007.04.17, 19:21

Én kasztok helyett iskolákat és szervezeteket tennék közre (a kaszti megkötéseket egyre többször írná felül bennem a logika, mert ugyebár egy toroni boszimester ugyan azt tudja kasztja szerint mint egy dzsad jelen állása sazerint a tudománynak, és ez eléggé mókás, ha a félelf shadoni mormolja a Kyr boszorkánymesteri átkokat ahogy a nagy ződ elképzelte... )

a kalandozó meg a saját arcára, küldetéseihez kéne formálni a karakterét, van pl. az a vari pszi cuccmó, ami kivetülést hoz létre magából és azt küldi a kallerekkel, így még szintet is lép, amivel együttjár az FP növekedés, de miért is? mert egy fia pofont nem tud bemagyarázni, hogy: "Higgyétek el az a nyílvessző, ami átdzsalt rajtam és belefúródott a törpébe az nekem sokkal jobban fájt!..."

..a másik meg az hogy egy Toroni Gladiátor a mágiaismeret:BM varázslatokra ha helyi bunyókban nyomja akkor hamarabb könnyebben összejön mint tiadlani kollégájának aki esetleg meg a CHI cuccokat ismeri fel egy idő után...

ez miért csak a HBG ben jön elő? minden kultúrkörnek megvannak a maga "felszeded mint a koszt magadra" képzettségei

algi

algi

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 632 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.04.13, 06:24

Köszi szépen a választ! Szerintem hamarosan belevágok.

Ami a kasztokat, meg az előtörténetet illeti, szerintem a Magus éppen azért jól élvezhető, mert nem kell sokat agyalni a világon, a kasztleírásnál minden ott van, amidre szükséged van a játékhoz. Ha pedig ki akarod dolgozni, akkor kidolgozhatod, de nem kötelező. A kasztok garantálják, hogy a karaktered mindenképp "magusos" legyen. Vagy legalábbis garantálni hivatottak, az más kérdés, hogy sikerül-e.

_cyrus (NPC/NJK)

_cyrus (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2007.04.06, 18:30

nem rossz gonolat ez a potnelsoztos felturbozás.

alapvetően igazad van Algi hogy elsikkadnak a kevésbé fontos tulajdonságok. de ha belegondolunk pont emiatt a pontelosztos sokkalta kifinomultabbá és kiélezetebbé teszi a játékot. egy korg tényleg lehet korg (mig dobásnál nekem már jött ki 15ös erővel rendelkező korg harcos akinek 17es az iq-ja :ugri: pedgi semmi szüksége sincs rá :ugri:) és a kasztok tényleg kifinomulnak (mi reneszánszt játszunk és ott eléggé élezzük a faji dolgokra ráépülő tradicionálitást is) pl az elfnek több elfes képzettsége van, fontosabb és jobbak számára a szervi képességeiből adodó előnyök (gyorsaság, észlelés, szépség) igy azok tényleg meglehetősen magas értéket képviselnek...

a szépség kevés dologba szol bele... >
ez alapvetően tényleg igaz állitás kevés modulban kap szerepet. de az igazán jol kijátszott karakternél nagyon nagyon fontos az ilyesmi. pl ha valaki egy ellana papnővel vagy egy széptevő bárdal vagy bajvivoval tolja, igenis ki fogja hegyezni erre a kariját és nem arra hogy legyen 23 erő meg 21 gyorsaság mert "akit nem találok el annál azért gyorsabb vagyok, akit meg eltalálok annak ugyis vége " (bocs ezt szo szerint idéztem egy találkozorol ahol a srác a 33. elf ijászát hozta 18-as erővel, és 22-es goyrsasággal valamint 22-es ügyességgel és természetesen elf íjjal... szal télleg bocs .D )

szierntem csináld meg algi azta táblázatot. én szivesen átböngészném :dilis: és elég fejtörövé és igazi élvezetté tezsi a kari alkotást. persze szörözhetnék én is hogy mi a fr*ncnak bonyolitanánk meg, ugysem aza lényeg... de szerintem igen nagy hangsúly van rajta hogy a karakter kicsoda, micsoda, hova tartozik és mia története... egy egészen komoly szájizt adhat a dmouloknak ... sőt eégsz életutat épülhetnek rá... :dilis: legalábbis szerintem.

algi

algi

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 632 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.03.22, 09:29

Sziasztok! Gondoltam, benézek ide is, ha már annyit magusoztam.

Kyeron, Malyclose:

Annak idején, amikor még sokat magusoztam és próbáltuk hegesztgetni a Magus rendszerét, meg szétnéztünk más rendszerek háza táján is, rögtön arra az intuitív következtetésre jutottunk, hogy a pontelosztós a legjobb, mert ott nem kell dobálgatni.

Igazából nem is olyan régen döbbentem rá, hogy viszont egy kidobálós karakteralkotást nem szabad - vagyis szabad, csak (újabb) léket üt a rendszerre - szimplán pontelosztással megoldani. Arról van szó ugyanis, hogy amikor kidobálod az egyes képességeket, akkor azok egymástól függetlenül jönnek létre, vagyis nem kell azzal foglalkozni, hogy melyik képesség mennyire fontos. Ahogyan az erőt is kidobod, úgy kidobhatod a karakter szeme színét is akár.

Azonban ha azt mondod, hogy van 140 pont, amit el lehet osztani, a játékos a legkevésbé fontosra kevesebbet fog osztani. Ez csak azért gond, mert ez olyan, mintha a rendszerben kevésbé jelentős képességek (pl. szépség nem szól bele sok mindenbe) mesterségesen alacsonyak lesznek, még ha amúgy az lenne a reális, hogy mondjuk nagy benne a szórás. (Attól, hogy szép valaki, nem feltétlen lesz belőle jobb kalandozó, de attól sem, hogy csúnya valaki.) És innen ered a szépség nagy mértékű csökkenése. Ezen az sem segít, hogy a kiindulóérték kidobásra kerül.

Több lehetőséget látok ennek a kiküszöbölésére. Egyik az lenne, hogy a kevésbé fontos képességek kevesebbet érnek. És innentől kezdve egy bonyolult átváltási rendszerre lenne szükség, amibe bele sem kezdenék.

A másik lehetőség, hogy pl. a kaszt választotta keretek között kell maradni, vagy ami még jobb, hogy ez az átváltási rendszer a kaszttól függ. Pl. egy boszorkánynál többet ér a szépség, viszont cserébe ilyen alkalmakkor is biztosítani kellene a jól érzékelhető előnyöket. Pl. nemcsak szóban megállapítani, hogy a boszinak fontos a szépség, hanem hozni egy különleges képességet a boszinak a csábításról. (Jó, ez most kissé primitív példa, de gondolom el tudjátok képzelni, hogy mondjuk a tolvaj is kaphatna zsír különleges képességeket az ügyességéhez, ami kiegyensúlyozná a bárddal.) Itt viszont az a gond, hogy újból kivételszabályokat halmozunk, talán jobb megoldás lenne ezeket a különleges képességeket képzettségekhez (azok mesterfokához?) rendelni. (A boszis példánál maradva: mik a játékmechanikai következményei a Szexuális kultúra Mf-nak? Pl. lehetne az említett különleges képesség szabályait nemes egyszerűséggel a képzettségleírásba írni.)

Harmadik megoldás szerintem a legizgalmasabb: pontelosztásnál végig következetesen betartani a kasztból származó dobáskódokat. Vagyis pl. egyik érték 12+k6, másik érték 8+k10. Ez esetben az utóbbin 1 pont vásárlása/eladása 10 pontba kerül, míg az előbbi esetben 1 pont vásárlása 17, eladása 16 pontba kerül. (Merthogy előbbi esetben 1 pont a kocka szórásának 10%-a, utóbbi esetben 16,6...%-a.) És ez olyan, mintha közvetlenül a szerencsét befolyásolnád. 2k6-ok, meg 3k6-ok esetében már problémás a dolog, ugyanis ha jól gondolom, mindenképpen elszúródik a szép haranggörbe, ha az egyes kockákon külön-külön vesszük meg a pontokat. De ha mondjuk éppen a teljes dobás szórását vesszük alapul, akkor az újabb pontok ára függhet attól, hogy mekkora eséllyel jött ki. Viszont azt is figyelembek ell venni, hogy a szélsőségesen kis értékek is valószínűtlenek, na erre még nem találtam megoldást. (Talán nem is szükséges ezt kompenzálni, elvégre a 3k6 a legalacsonyabb értékeket hozzák ki.)

Tudom, hogy ezt a javaslatot valószínűleg olyan szkepticizmus fogja fogadni, hogy túl bonyolult, de elég egy embernek kidolgozni, aztán a táblázatokat már könnyűszerrel használhatja bárki. Most ugyan a Game Chef verseny miatt nem érek rá, de áprilistól szerintem akár meg is csinálhatok valami ilyesmit. Örömmel venném olyanok segítségét (U2U-kat várok), akik behatóbban ismerik a Magust - és itt nem elsősorban a rendszerre, hanem a világra, regényekre gondolok. Mert ha már belepiszkálok a rendszerbe, szeretném úgy tenni, hogy a különféle kihatások illeszkedjenek a világba.

uff,
algi voltam

Aserminio_de_Mueria

Aserminio_de_Mueria

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 460 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.02.19, 18:00

Sziasztok!

Ha valakinek van kedve készülő szabálykönyvet lektorálni - javítgatni, az dobjon egy U2U -t.

DReaMSCaPe

DReaMSCaPe

    Tutor Majoris

  • Fórumita
  • 173 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2007.01.20, 19:35

Légyszives mondjatok véleményt a lovagrendemről!



A Dis'qhesa-marr lovagrend.

...


Shadowmasters és cs2160 már korrekt módon véleményezték. Én csak annyit fűznék hozzá, hogy az ehhez hasonló ultratáptól csöpögő fantazmagóriák nem aratnak osztatlan elismerést errefelé . .

Rengeteg logikai hiba van benne amit már előttem megemlítettek, de egyet kiemelnék:

E kráni lovagrend viszonylag fiatal, így létezéséről a fekete határon túl, s őt, még a külső tartományokbasn is alig tudnak.


. . . és . . .

Általában
elszabadult kósza démonok ellen bízzák meg őket, de elválalnak bármilyen életveszélyes küldetést Kránon kívül,
ha ez nem mond ellent neveltetésüknek, s Ranagolnak.


Szóval akkor ez egy fiatal szupertápos kráni lovagrend, akik szinte ismeretlenek, de a legmenőbb démonvadászoknak számítanak. Kránon kívül elvállalnak bármilyen életveszélyes küldetést, mert szívesen feláldozzák az életüket a krániak által mélységesen lenézett külső barbár civilizációkért . . pfff ;)

Ezt ugye te sem gondoltad komolyan ? :felvon:

Sisakot nem hordanak semmi esetre. Fejüket kopaszra
borotválják, arcukat sűrű szakáll borítja.


Másrészt ha már a dartonita-paplovagok sisak nélkül harcolnak emlékeim szerint, akkor milyen faja lenne, ha ezek a krániak is sisak nélkül szállnának szembe az elszabadult, félelmetes és kegyetlen démonokkal.

Hát persze, tiszta sor. :D

Módosította DReaMSCaPe: 2007.01.20, 19:38


_kovaron (NPC/NJK)

_kovaron (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.26, 21:33

háát Alkhallar.. szétvághatta már a pöcsét, ha a pallosssal veri :)

_Alkhallar (NPC/NJK)

_Alkhallar (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.26, 21:29

Íme az átváltoztatott verzió:

A démonikus óbirodalom romjaiból kievickélő 8 pallosal 9f***át verő sáskaharcos!

_Alkhallar (NPC/NJK)

_Alkhallar (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.19, 15:21

Formatálásra nem kerül sor, de átalakításra igen...
köszönöm a véleményeket.

Khaos

Khaos

    A Bundáskenyér...

  • Fórumita
  • 391 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.11.19, 12:53

Nos erről nekem már nincs véleményem. Esetleg annyi, hogy én a meséimben majdnem úgy járok el mint cs2160 annyi különbséggel, hogy:

format Krán:

Igen, úgy teljesen. Nem mesélek Kránt, játékos nem lehet Kráni. Miért? Mert táp. Ha valaki élvezetes játékot szeretne játszani annak mesélek Shadont, Pyarront, Yllinort, északon szinte bármit, mert az jó, de lehet Gorvik. Ha valaki mindenképpen Kránit akar játszani, akkor lehet Kránon belül. Na ott aztán le van szarva hogy milyen jó fejvadász, ha a köryéken 300 másik, és ki tudja hány jobb akad, mellesleg mindenkinek meg kell felelni, különben egyik napról a másikra egy sereget akasztanak a nyakadba. Ha valaki Kránon kívül szeretne Kráni fejvadászt játszani, annak lenne egy érdekes kérdésem: szerinted mennyi ideig úszod meg anélkül hogy az egész város a nyakadon ne legyen? Vagy éppenséggel ez: honnan veszed, hogy nem lehet észrevenni, hogy kráni vagy? Egy olyan ország, amelyben évezredek óta az érzéketlen káosz és a félelem szelleme uralja az embereket, nem lehetséges, hogy ne lenne felfedezhető annak lakóin.
Persze hozzáfűzök valamit: az én Ynevemen ez kizárt.

Shadowmasters

Shadowmasters

    Yeti lovag

  • Fórumita
  • 1087 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.11.19, 11:30

Üdv!

Alkhallar:
1, Túltáp...egy újabb kyr-kráni-godoni-pusztító-klón csilivili démonvadász mázzal leöntve...
2, Komolyabban fogalmazva: Úgy érzem nem gondolad végig rendesen, hogy mit is akarsz ebből kihozni. Telepakoltad a kasztot egy csomó (néha logikátlan, néha lehetetlen) extrával, az alapján hogy erősnek kell lennie mert kráni.
3, Néhány dolog,ami szúrja a szemem:
-a harcmodor: ahhoz, hogy valaki két lovagkarddal tudjon kétkezesharcolni alapfokon,ahhoz kapásból kéne a lovagkard mf, és minimum 20-asközeli erő. Ember ilyet egyszerűen nem tud...
-a démonokat ha jól tudom csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni, ezek szerint minden cuccuk mágikus (plussztáp)
-

E kráni lovagrend viszonylag fiatal, így létezéséről a fekete határon túl, s őt, még a külső tartományokbasn is alig tudnak.

Ha a külső tartományokban nem tudnak róluk,akkor a középső tartományokban vannak gondolom. Azt írtad viszonylag fiatal lovagrendről van szó. Szerinted a középső-krániak ennyire tökhülyék,hogy hagynak létrejönni egy újabb potenciális veszélyforrást az orruk előtt? Egyáltalán kiknek volt elég hatalma/ gazdasági ereje stb. hogy létrehozzon egy ilyen erős szervezetet.
-

Kalandozó ritkán válik belőlük, de erre is volt már példa.

Sajnos el tudom képzelni, jhogy ez a kitétel miért szerepel.

Összegezve: ha ragaszkodsz ehhez a rendhez, akkor gondold át jobban a létrejöttüket és finomíts az értékeiken.
A többi dologban egyetértek cs2160-nal.

Módosította Shadowmasters: 2006.11.19, 11:32


cs2160

cs2160

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 2487 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.11.18, 21:53

Véleményem:

Format Krán:\Dis'qhesa-marr

:felvon:

1. A leírtak alapján ennek köze nincs egy lovagrendhez, inkább valami démontrancsír kommandós alakulat, és csak azért a választottad lovag kasztot, mert az kap jó nagy fegyvert meg jó nagy páncélt meg mesterfokot...

2. Kráni lovagrenddel kapcs ajánlom Raoul Renier Becsület dolga c. novelláját - csak a kráni lovagrendek alaphangulatának megteremtése végett.

3. Démonok ellen amúgy is célszerűbb talán néhány demonológiára specializálódott varázsló, démonlovas - azok talán könnyebben elűzik, uralmuk alá hajtják a dögöket.

4. Már minek képeznék őket művelt démontrancsírozónak, ha egyébként úgyis gyorsan hullanak?

5. Feketeacél vért, +30 VÉ, meg "de elválalnak bármilyen életveszélyes küldetést Kránon kívül [...]" rizsa, mi? :D

6. Meg egyébként sem ebbe a topicba való, inkább Krán vagy Harcosok...

Módosította cs2160: 2006.11.18, 21:54



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]