Ugrás tartalomhoz


Fotó

Far Cry


  • Válasz írásához lépj be
81 hozzászólás érkezett eddig

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.12, 23:34

Kipucoltam az összes bázist és az összes antennát aktiváltam. Kicsit lelombozott, hogy semmi extrajutalom nem jár, hogy megvan az összes.
Ennyi elég is volt a játékból, én befejeztem az FC3-at egy időre. Talán ha lesz valami jó DLC. :)

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.11, 21:11

galu: az ilyenekre mondják, hogy ízlések és pofonok. Nekem pl. egy elfoglalom - jön Vaas és vissza akarja foglalni metódus tetszett volna, ami illett is volna a történethez, és hajazott volna kissé a hasonló stílusú Assassin's Creedre is (a Revelationsben a templarok be-betámadják az elfoglalt bázisokat).

A csapattársakkal félreértetél: nem a jellemük miatt írtam amit írtam, hanem az AI-uk miatt, ami sajnos elég rossz; ha csak egyedül vagyok, minden könnyebben megy.
De igen, ahogy a Far Cry 2-ben, úgy itt is tükröt tartanak a megismert társak az ember elé, csak itt a jellemtelenség helyett az őrületet mutatják meg: ha megnézed, senki nincs a megismert szereplők között, akit normálisnak lehetne nevezni, és ez alól a főszereplő sem kivétel. A különbség a Far Cry 2 főhősével szemben az,hogy Jasonnek nincs választása: ezt kell tennie, ha meg akarja menteni a barátait. Az már tényleg az ő sara, hogy később hagyja,hogy az egész helyzet átvegye felette az uralmat. A "pozitív" befejezést ezért éreztem kicsit lezáratlannak: hiányzik belőle a feloldás, vagy annak lehetősége, pedig Jason igenis vágyik a végén valami ilyesmire. A Far Cry 2 végén ilyen nem volt: a főhős életében először önzetlenül cselekszik és meghal, ez szerintem méltó pont az in. Innen ez hiányzott, ezért zavara befejezés.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4697 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.11, 13:54

Nekem tetszett ez, így, ahogy most van. Szvsz a Far Cry 2-ben az ellenfelek újratermelődése kizárólag az időhúzást szolgálta, és a hátam közepére kívántam. Így ez pont jó volt, bár szerintem sokat dobott volna rajta, ha a kalózok időnként betámadtak volna egy-egy oupostot, hogy visszaszerezzék - én biztos élveztem volna ha menni kell megvédeni. Így elég fura volt, hogy az ellenségnek gyakorlatilag a feje felől foglalok el mindent, és se Hoyt, se Vaas nem lép semmit, pedig lassan a teljes szigetről kiszorulnak.


Szerintem elsősorban a narratíva miatt volt szerepe. FC2-ben te egy ilyen csaló, kétkulacsos sz.rházit játszol, aki kijátssza mindkét oldalt egymás ellen ('utolsó emberig'), csak az APR és a UFLL főnöksége hiszi, hogy Te az Ő saját titkos fegyverük vagy.

Emiatt, ha elfoglalsz egy őrbódét és leszeded az APR katonákat, az oda érkező UFLL katonák nyilván nem tudják hogy nem APR-es vagy.


Játék szempontból én azért szerettem nagyon, mert érdekes dolgokhoz és döntésekhez vezetett. A döntés meg jó :)
- a célpont előtti 4 fős őrhelyet simán elintézed, ha viszel magaddal (a kettes slotban) egy M79-es gránátvetőt
- ha bombát viszel magaddal, akkor nyilván nehezebb, viszont a kipucolás után aláaknázhatod az egész helyet, és a célpont kiiktatása után, a visszaúton csak annyi dolgod lesz, hogy megnyomsz egy gombot és levegőbe repül az egész... (sokat használtam az aknákat :D)
Vagy ilyenek, hogy a sivatagban autóztam (a régebben kipucolt olajfinomító mellett), és mikor kiszálltam egy táska gyémántért, az olajfinomítóból (baromi messziről) egy mesterlövész rámlőtt...


A gyorsutazás is jó ötlet szerintem. Ha felfedezni akarok, felfedezek - nincs kőbe vésve, hogy kötelező a gyorsutazást használni, ha akarod, nyugodtan végigmehetsz a célig gyalog is. Csak így gyorsabb. És ha a sokadik relic levadászása után történetesen a sziget másik felében vagy, mint ahol a történet folytatódna, nem kell még negyedórát bokorugrással tölteni.


Végülis igazad van. (én biztos nem használnám - ha lenne aktivitás az elfoglalt területen, mint az FC2-ben.)


Fegyver rozsdásodás jó öltet lett volna. Helyette van vadászat, és tatyógyártás (mi büdös lehet már, friss, cserzetlen bőrökből szatyrokat csinálni:-)).


Egy egyszerű on/off menüponttal bent kellett volna hagyni.
FC2-ben például van Dart rifle, ami a legjobb mesterlövészpuska (mérgezett injekció, instant kill, teljesen hangtalan), de nem nagyon használtam, mert nagyon érzékeny volt, és többször ment tönkre akció közben.
Ugyanígy van SPAS 12 félautomata shotgun, ami jóval gyorsabb, mint a Benelli, viszont az utóbbival meg lehet csinálni 5-6 küldetés csere nélkül, a SPAS-t meg küldetések után cserélni kell.
Vagy M16 vs. AK47 vs. FN Fal...


Ja és a társak. Ha abból indulok ki, amit a sztori során csináltak a társaim, akiket védeni kellett volna, akkor inkább kösz, de örülök hogy magam csináltam az egészet (amúgy vicces, hogy Citrának serege van, ott egy egész harcias törzs, mégis nekem kell egyedül kipucolni az összes rosszfiút, a bennszülöttek csak az elfoglalt outpostokra rongyolnak be melldöngetni, aztán mire megint ödamegyek, már el is tűntek - mindig, mikor másodjára néztem be egy outposthoz, nem volt ott senki).


Ez FC2-ben is így volt: a társaid nem barátok, hanem egyszerű üzletemberek akik hozzád csapódnak. A legtöbb akasztófára való szemétláda. Pont az a lényeg, hogy egy tükröt tartanak a játékos elé: ugyanazt csinálod amik ők, csak nagyban. Erre FC2-ben a Sakál még rá is tesz egy lapáttal, mert mikor szembekerülsz vele, akkor nagyon helyesen a szembedre veti, hogy Ő lenne a tömeggyilkos fegyverkereskedő? Te hány embert öltél meg míg eljutottál hozzá (a játék során ugye).

auer

auer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5193 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.11, 10:18

Egy biztos a mai trendekbe belefér, tökéletesen meg nem lehet kiszolgálni mindenki ízlését. Egy kicsit unom már ezeket a tömény akciótömegeket. A COD legújabb részét már a második jelenet után töröltem. A FC3 esetében a sok rpg elem és a hangulat sokat dobott a játékon.


Én is pont úgy voltam vele, a FC után elkezdtem vele játszani aztán meguntam.

Maga a Far Cry bejött főleg a nagy szabadság miatt. Ami nagyon zavart (PCn) hogy átkonfiguráltam a billentyűket magamnak és pl a wingsuit gombjait a rendszer összekeverte úgyh érdemben nem tudtam használni.
A sztori jó, a fegyverek jók, max keményebb befejező harcot vártam. A megállok a fedezékben lelövök mindenkit, közben nyomom magamba az endorfint egy végig működő dolog.
Ami viszont nagyon tetszett az a Tomb Raideres rész volt ahol az ősi romok közt kellett ugrálni, az nagyon jól sikerült.

Amúgy hangtompítós távcsővel érdemes levadászni a bázisokat, annyival kiegészítve hogy közben érdemes pozíciót váltani akár körbefutni a másik oldalra úgy még kevésbé vesznek észre.

ja és a vadállatok rohadt idegesítőek :)

Morak

Morak

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1011 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 20:04

A tűz csak a karakterekre veszélyes, szépen kikerül mindent még a komponenst adó növényeket is. Ez valóban kissé gagyi megoldás. De látható, hogy nem akarták agyonszívatni a játékosokat azzal, hogy ha felgyullad a tűz akkor minden leég sok-mérföldes körzetben.


Üdv!

Megmondom őszintén, én bírtam volna, ha így van.
Na persze, sok mérföldes körzetben egy nedves, zöldellő dzsungel nem tud leégni, de tény és való, hogy ez a "nehogy elégjen az, amit a játékos is tud használni majd" mentalitás röhejes.
Például nem tudom mennyi időbe tellett volna, ha beírnak egy scriptet, hogy ha a a tűz eléri a komponens növényt akkor az is elégjen (úgy is visszateremtődnek egy idő után, ami ugyebár azt szimbolizálja, hogy egy ember, még ha kiválasztott is, akkor sem tud kiirtani egy egész dzsungelt).

Sigmund: Szerintem elég vicces, hogy a script miatt amikor hullát lát az őr, előbb odamegy megnézni. Emiatt volt, hogy ugyanazon a ponton végül négy halott őr volt, mert egyesével odamentek csodálkozni, hogy "What is that? A body?" :D

Tisztelettel:
Morak

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 19:35

grungi, a legtöbb outpost mellett van hegy. Ásd be magad a tetején egy susnyásban, ahonnan jól rálátsz a táborra. Mesterlövészpuska elő (a legjobb puska, amit a déli szigeten kapsz meg, három bővítmény megy rá, nálam ez a sound suppressor, az erősebb távcső (nem emlékszem mia neve) meg az extended magazine). Beméred a kamerával a célpontokat, és egyenként le lehet őket szedni - ez a puska egy heavyt is lekap elsőre, ha fejbekapod. Nekik fogalmuk nem lesz arról hogy hol vagy, és ezért riadót sem fújnak. Így marha szórakoztató, és egyszerű a dolog.

Ja, ami még hiányzott, rombolható környezet. Kicsi kiábrándító, hogy a tűz nagyon szépen terjed, pillanatok alatt elborít egy fakunyhót, aztán kialszik, és a fakunyhónak semmi baja.


Igen, így is próbáltam, az a jó, hogy sokféleképpen be lehet venni egy bázist. Lehet lopakodva, vagy egy gépágyús dzsippel berongyolva és szétlőve mindenkit. Egyszer azt csináltam, hogy csendben eltettem láb alól a rögzített állásban a gépágyúst és szétlőttem a bázist. :)
A tűz csak a karakterekre veszélyes, szépen kikerül mindent még a komponenst adó növényeket is. Ez valóban kissé gagyi megoldás. De látható, hogy nem akarták agyonszívatni a játékosokat azzal, hogy ha felgyullad a tűz akkor minden leég sok-mérföldes körzetben.

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 19:12

grungi, a legtöbb outpost mellett van hegy. Ásd be magad a tetején egy susnyásban, ahonnan jól rálátsz a táborra. Mesterlövészpuska elő (a legjobb puska, amit a déli szigeten kapsz meg, három bővítmény megy rá, nálam ez a sound suppressor, az erősebb távcső (nem emlékszem mia neve) meg az extended magazine). Beméred a kamerával a célpontokat, és egyenként le lehet őket szedni - ez a puska egy heavyt is lekap elsőre, ha fejbekapod. Nekik fogalmuk nem lesz arról hogy hol vagy, és ezért riadót sem fújnak. Így marha szórakoztató, és egyszerű a dolog.

Ja, ami még hiányzott, rombolható környezet. Kicsi kiábrándító, hogy a tűz nagyon szépen terjed, pillanatok alatt elborít egy fakunyhót, aztán kialszik, és a fakunyhónak semmi baja.

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 19:02

Amúgy, ahogy egyre többet morfondírozok a befejzésen, egyre kevésbé tetszik. De ettől még a játék nálam simán az év FPS-e.


Nos én is "csak" 90%-ot adtam neki. :) :

http://grungi.blog.hu/2012/12/08/far_cry_3_ertekeles

Egy biztos a mai trendekbe belefér, tökéletesen meg nem lehet kiszolgálni mindenki ízlését. Egy kicsit unom már ezeket a tömény akciótömegeket. A COD legújabb részét már a második jelenet után töröltem. A FC3 esetében a sok rpg elem és a hangulat sokat dobott a játékon.

Azért néha megjelennek kalózok itt-ott. Pl. véletlenül betévedtem ahhoz a házhoz, ahol fel akart gyújtani bennünket Vaas és két kalóz fogadott. Van egy-két hely ahol mindig lesznek ellenfelek. A bázisfoglalás meg számomra az egyik legjobb rész volt. Ma kipróbáltam, hogy kilőttem távcsövessel mindkét riasztót, így nem tudtak riadót fújni a kalózok és sokkal könnyebb volt elfoglalni a bázist.
Az tényleg hiányzik, hogy nem élők a frakciók, lehetne adok-kapok, ami színesítené a játékot. Mind a GTA SA-ban a bandaháború.

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 15:57

galu:

Nekem tetszett ez, így, ahogy most van. Szvsz a Far Cry 2-ben az ellenfelek újratermelődése kizárólag az időhúzást szolgálta, és a hátam közepére kívántam. Így ez pont jó volt, bár szerintem sokat dobott volna rajta, ha a kalózok időnként betámadtak volna egy-egy oupostot, hogy visszaszerezzék - én biztos élveztem volna ha menni kell megvédeni. Így elég fura volt, hogy az ellenségnek gyakorlatilag a feje felől foglalok el mindent, és se Hoyt, se Vaas nem lép semmit, pedig lassan a teljes szigetről kiszorulnak.

A gyorsutazás is jó ötlet szerintem. Ha felfedezni akarok, felfedezek - nincs kőbe vésve, hogy kötelező a gyorsutazást használni, ha akarod, nyugodtan végigmehetsz a célig gyalog is. Csak így gyorsabb. És ha a sokadik relic levadászása után történetesen a sziget másik felében vagy, mint ahol a történet folytatódna, nem kell még negyedórát bokorugrással tölteni.

Fegyver rozsdásodás jó öltet lett volna. Helyette van vadászat, és tatyógyártás (mi büdös lehet már, friss, cserzetlen bőrökből szatyrokat csinálni:-)).

Ja és a társak. Ha abból indulok ki, amit a sztori során csináltak a társaim, akiket védeni kellett volna, akkor inkább kösz, de örülök hogy magam csináltam az egészet (amúgy vicces, hogy Citrának serege van, ott egy egész harcias törzs, mégis nekem kell egyedül kipucolni az összes rosszfiút, a bennszülöttek csak az elfoglalt outpostokra rongyolnak be melldöngetni, aztán mire megint ödamegyek, már el is tűntek - mindig, mikor másodjára néztem be egy outposthoz, nem volt ott senki).

Amúgy, ahogy egyre többet morfondírozok a befejzésen, egyre kevésbé tetszik. De ettől még a játék nálam simán az év FPS-e.

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 10:45

grungi: azt hogyan? van két képesség ami a járművekkel kapcsolatos, de egyik sem növel irányíthatóságot vagy ilyesmi. Az egyik után lassabban melegszenek túl a gépágyúk, a másiktól nem sérül az autó akkorákat.

Amúgy befejeztem, és a vége is egész jó lett. Nem erre számítottam, de marha jó lett, és tetszik, hogy maradt nyitva is kérdés (már az egyik változatnál, a másik befejezés totál lezárja a történetet).



Hehe, bocsi tévedtem. :) Nem olvastam el rendesen a skill leírást. Mindegy lényeg, hogy elég jól hozzászoktam a dzsungel vezetéshez.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4697 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 07:59

Én abba kisebbségbe tartozom, aki imádta a Far Cry 2-t, ha jól emlékszem négyszer vittem végig. (easy, hard, hard fokozat sniper nélkül, hard fokozat sniper és assault rifle nélkül, speedrun - úgy tűnik inkább 5)


Az Ubi kommentjai alapján pont olyan dolgokat szedtek ki, amiket imádtam:
- társak:
Először nagyon szokatlan volt, hogy mindenféle szemét alakoknak segítesz, de a FC2 esetén nagyon illett a sztorihoz, hogy te is csak egy vagy a szemét külföldiek közül
- gyorsan utazás:
sokan nem szerették a real time-ban autókázást (FC 2 ben el kellett vezetni a buszállomáshoz és onnan egy másik buszállomásra tudtál menni), de a célponthoz vezető út megtervezése (a lehető legkevesebb konfrontációval) nagyon jó dolog volt.
- fegyver rozsdásodás
Ezt nem is értem miért akarták kivenni? Tök jó volt az egész, meg úgyis szokássá vált, hogy küldetés után mentél fegyvert szerelni.
- ellenség respawn elfoglalt helyeken
Az újrajátszhatóságot jelentősen növeli, és én imádtam már kiismert őrhelyeken rajtaütni. Sokan rinyáltak miatta FC2 esetén, de inkább úgy, hogy "ne legyen respawn 4 percen belül, hanem csak másnap legyen".

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.10, 00:41

Morak: az AI eléggé változó. Pl. amint észreveszik, hogy a szomszéd hegyoldalról a susnyásból lelőttem valakit, kapásból fedezéket keres mindenki. Két percre rá viszont már rohangálva keresnek mint a mérgezett egér, és időnként megállnak körülnézni - ideális időpont újabb áldozatot szedni.
A vadászterület automatikus, viszont egy-egy terület bazinagy, állat meg kevés van. A nagyobbakat hamar észre lehet venni, a kisebbeket (ilyen a kecske is) nehezebb. Javaslat: szedj yellow leafet, craftolj belőle hunter's instinct cuccot, és akkor látni fogoda körvonalaikat, ahol éppen vannak. A vadászküldetések az igazán viccesek - a vége felé van olyan, hogy vadássz medvére, pisztollyal...

Minijátékokat nem toltam, csak a pókert.

És még valami: Kijönne végre valaki egy olyan játékkal, ahol a végjáték után nem érzi úgy a játékos, hogy mekkorát szívott a karaktere? Mert mostanában nem nagyon találkoztam olyan játékkal, ahol a főhős megkapja jutalmát a hosszú küzdelem végén.
Ettől függetlenül párszor tuti végig fogom tolni, de hát na...

Morak

Morak

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1011 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.09, 19:37

grungi: azt hogyan? van két képesség ami a járművekkel kapcsolatos, de egyik sem növel irányíthatóságot vagy ilyesmi. Az egyik után lassabban melegszenek túl a gépágyúk, a másiktól nem sérül az autó akkorákat.


Üdv!

Bár nem biztos, hogy jól értem Grungi szavait, mivel azonban én is játszom a jékkal, én úgy vélem, hogy a saját (vagyis a játékos és nem a karakter) vezetői képességét fejlesztette.
Én két órányi játék után már csak elvétve futok fába vagy szakadékba. :D


Más.

Szerintetek is bődületesen ostoba az A.I.?

A vadászterület automatikusan aktiválódik, vagy valamit csinálni kell? Kecskére akartam vadászni, hogy lehessen két fegyverem - már megvan az íjam, de csak egy fegyverme lehet egyszerre és az AK47 túl jól simul a tenyerembe - de hiába megyek oda ahol a térkép szerint a vadászterület van, nem történik semmi. Az elején járok, még a dokival se beszéltem.

Nálatok előjött már a camera bug? Ennek lényege, hogy a késdobáló minijáték után nem lehet használni a kamerát és nem működik a kődobálás sem (utóbbi nem feltétlen járul a kamerás bug mellé, de többen panaszkodtak rá az Ubisoft fórumokon).

Végezetül: Egy cimbim nem tud vele játszani, mert a játék nem érzékeli a billentyűzetét (USB-s). Megoldási próbák: PS2-es bill.: nem működik, billentyűzet driver frissítése: nem működik, Windows frissítés: nem működik, másik billentyűzet: nem működik.

Ilyen problémája volt már a Prototype 2-vel is (meg még egy Steam-es játékkal).
Ötletek?

Tisztelettel:
Morak

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.09, 16:03

grungi: azt hogyan? van két képesség ami a járművekkel kapcsolatos, de egyik sem növel irányíthatóságot vagy ilyesmi. Az egyik után lassabban melegszenek túl a gépágyúk, a másiktól nem sérül az autó akkorákat.

Amúgy befejeztem, és a vége is egész jó lett. Nem erre számítottam, de marha jó lett, és tetszik, hogy maradt nyitva is kérdés (már az egyik változatnál, a másik befejezés totál lezárja a történetet).

grungi

grungi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 325 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.08, 22:16

Jelen pillanatban a kedvenc FPS-em a Far Cry 3, és azt hiszem, még párszor biztos elő fogom venni, pláne ha a történet végét sem tolják el. Minden tekintetben űbereli az előző részeket. Eszméletlen mennyiségű lehetőség akad az idő eltöltésére a fősztorin kívül is, és eszméletlen sok lehetőség akad az ellenfelek hidegre tételére. A grafika szép (pedig én csak 1024*768-ban játszom), a környezet is nagyon jó, és az ellenfelek AI-a is javult (bár sajnos nem eleget). Az állatok annyira szépek hogy az ember sajnálja lelőni (pedig le kell, ha nagyobb inventoryt akar az ember).

Az egyetlen, ami gáz benne, azok a járművek. Továbbra is irányíthatatlanok, használhatatlanok, és feleslegesek is.


Én fejlesztettem a vezetés képességet és úgy már sokkal jobb lett. Egy-egy rázós futárküldetést is simán elsőre-másodikra megcsináltam balkézzel. Korábban mindig átkonfigtam a járműirányítást a jobb oldalra, hogy a klasszikus nyilakkal tudjak manőverezni. Itt nem kellett, terveztem, de végül megszoktam és ment szépen.
A grafikával és a tengernyi lehetőséggel én is egyetértek.

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.12.08, 20:47

Jelen pillanatban a kedvenc FPS-em a Far Cry 3, és azt hiszem, még párszor biztos elő fogom venni, pláne ha a történet végét sem tolják el. Minden tekintetben űbereli az előző részeket. Eszméletlen mennyiségű lehetőség akad az idő eltöltésére a fősztorin kívül is, és eszméletlen sok lehetőség akad az ellenfelek hidegre tételére. A grafika szép (pedig én csak 1024*768-ban játszom), a környezet is nagyon jó, és az ellenfelek AI-a is javult (bár sajnos nem eleget). Az állatok annyira szépek hogy az ember sajnálja lelőni (pedig le kell, ha nagyobb inventoryt akar az ember).

Az egyetlen, ami gáz benne, azok a járművek. Továbbra is irányíthatatlanok, használhatatlanok, és feleslegesek is.

Aldor_a_harcias

Aldor_a_harcias

    Birodalmi Parancsnok

  • Fórumita
  • 315 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.01.01, 20:42

Ahoj!

Emberek, már egy ideje kijött a Far Cry 2, és bár olvasgattam róla, ezt azt, azért kíváncsi vagyok, van e aki játszott vele, és esetleg hajlandó lenne vmi zsíros beszámolót írni, had csorogjanak a nyáltengerek. :) :)
Majd ha lesz megfelelő videó kártyám akkor majd én is fogom tolni, de sajnos a télapó zsákjába ez már nem fért bele...

DiMalto

DiMalto

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 730 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2007.06.28, 15:31

Üdv!

[félig OFF]
Farcry (2006)
[/félig OFF]


Jajj... Már megint Uwe Boll... És az a forgatókönyv... :)
Csak azt nem bírom felfogni, hogy hogyan tudják "befogni" az olyan színészeket, mint Til Schweiger, meg Udo Kier? Bár az előző filmjeihez is le tudtak szerződtetni egy-két csillago(cská)t...

_solar13 (NPC/NJK)

_solar13 (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.06.04, 13:21

A Cooler nevű mentésnél tartok, leszedtem minden élőlényt, de nem tudok semerre tovább haladni! Sárga inkubátorban vannak óriásdisznók de nem lehet likvidálni őket! Mi a teendő? Merre menjek, mit tegyek? :ugri:

dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5632 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2005.07.15, 09:48

[félig OFF]
Farcry (2006)
[/félig OFF]


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]