Ugrás tartalomhoz


Harcosok Nagytanácsa


  • Zárt téma Téma lezárva
405 hozzászólás érkezett eddig

_Chi (NPC/NJK)

_Chi (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.07.05, 22:15

Tim: Miért segítesz nekem? Talán te is csatlakoznál hozzám? Hol van a sok lelkes vadászom?
*Eltűnődik.*

_Tim (NPC/NJK)

_Tim (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.07.05, 22:14

*A hely eléggé kihalt.a teremben vastagon áll a por mivel hónapok óta nem látogatták.Meglepődik mikor meglátja Gutti-t.*

Látod..Kihalt...titkos...senki nem tud már róla..már rég a feledésbe merült...szerintem tökéletes lesz..itt feltünés nélkül lehet táborozni...

_Chi (NPC/NJK)

_Chi (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.07.05, 22:12

* Hosszú gyaloglás után érkezik fáradtan Timmel. Körbenéz az új helyen. *

Ez lenne az?
// mit lát? //

_Lord Byron Gutti (NPC/NJK)

_Lord Byron Gutti (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.07.02, 20:31

Belép A Terembe És Körülnéz...[I]

Hmm...Milyen Kihalt Itt Minden. :nemertem: :rohog:

Leporolja A Székét És Leül Rá.[I]

_Tim (NPC/NJK)

_Tim (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.06.23, 20:31

*Belép a terembe.Különösen néz körbe.Az a földműves erre irányította.De itt nincs senki.Megpillantja a zászlót maga mellet amit szinte már teljesen belepet a por.Elmosolyodik és gondos munkával leszedegeti róla a port és elhesegeti a pókokat róla.*

HAHÓ!!! :) :) :D

*Kiálltja el magát.Talán már egy hónapja nem járt itt senki.Különösnek tartja ezt.Ez lenne a nagytanács.A legyőzhetetlen fegyverfógatók titkos helye ahol tanácskoznak.Magában elmereng,hogy lehet hazudott neki az a földműves.Nem érti mi lehet itt.Lehet,hogy egy másik helyre költöztek volna a harcosok és ő nem tudja hol van az.Lehet,hogy soha nem is fogja megtudni :D .Bánatos lesz és felkapja a zászlót.Keres neki egy alkalmas helyet ahonnan egyből láthatja minden belépő aki erretéved.*

Műemlék vagy már semmi más...

*Mondja halkan*

_konyak7 (NPC/NJK)

_konyak7 (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.05.23, 19:53

*míg Xantia gondolkodik,vagy éppen hozza a bort :D ,addig elmegy egy másik szobába és hoz egy nagy zászlót,ami egy hosszú farúdon van,kemény fából van csinálva,elég nehéz,a zászló mintája pedig: ketté van osztva,egyik felén egy fekete színű kard van piros színű alapon,a másik félen pedig egy fekete alapon,piros színű sárkány forma van,ami éppen két mancsával a kard fele csap,de nem nyúl át a kardos félre....
A zászló szegélye a piros félen fekete,a feketén pedig piros....
Majd nekitámasztja a falnak,az ajtó mellett,aztán felmegy és szól a harcosoknak,hogy készüljenek,majd leballag és megnézi,hogy ki van még itt... *

/Worluk és Pwent,itt vagytok a teremben még? :( /

*Aztán visszamegy Xantia elé*
Sajnálom,de lassan mennem kéne,mert hadgyakorlat van és ott a helyünk....

_konyak7 (NPC/NJK)

_konyak7 (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.05.12, 19:11

/Mitsurugi a karim neve :rohog:/

Hát végül is igaza van,akkor a bort is elfogadom,esetleg itt van valahol a közelbe,vagy netán most itt önnél? *csillan fel a szeme*

_Xantia (NPC/NJK)

_Xantia (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.05.10, 23:19

// jaj! hat nem kellett volna az en valaszomra varni. nyugodtan irhattal volna mindkettonkenk :aaaaa: en pl 7vegeken nemigen vagyok, igy harom napig varakozzon? ;-) //

khmm.. szoval mr. konyak..ize..mr. konyak7 (??)
termeszetesen a korso sor, nem tunik tulzottan nagy fizetsegnek, sot, talan keves is lesz, de ha on ennyire ragaszkodik hozza...am legyen!
kerdes az, mikepp tudom felajanlani azt a sargas szinu boborekos szeszesitalt? mert ha ideipelem es onre varakozok, bizony kimegy az egesz ereje mig megivasra kerul, nem is beszelve arrol, hogy ugyan melyik kocsmaros kolcsonozne egy olyan ivoedenyt nekem? nem hiszem hogy bizna bennem, ami a korso vsszasszolgaltatasat illeti....
Kerem tehat gondolja ki reszletesebben, mikeppen szervezzuk meg a fizetseg dolgat...
Egyebkent bevallom, ugy gondoltam az egetett borbol keszult szeszes ital jobban erdekelne ont... :sor:

Módosította Xantia: 2004.05.10, 23:22


conBarten

conBarten

    A jégből faragott

  • Fórumita
  • 2532 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2004.05.08, 09:13

//Oké, semmi gond. Vadászmester koromban nekem is voltak efféle gondjaim//

Alew

_konyak7 (NPC/NJK)

_konyak7 (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.05.07, 18:03

*Xantiának* Hát ha ennyire ragaszkodsz.... *gondolkodik* Megvan,ha nem probléma,akkor esetleg egy korsó sör jól esne,mert meleg van ám egy kovácsműhelyben és könnyen megszomjazik az ember,én pedig szeretem a sört,szóval... *mosolyog* Rendben lesz úgy?

*Alewnek hoz egy pohár vörösbort,magának pedig egy korsó sört,de még megvárja Xantia válaszát és aztán ül le*

/bocsi gyerekek,hogy így keverek :szent: ,de Xantia volt előbb és közben más időben válaszoltatok és megkeveredtem.... ,szal akkor várj picit Alew,amíg Xantia-val lerendezem,ok?
Utánna megbeszéljük a dolgot,addig maradj itt és iszogass :) /

conBarten

conBarten

    A jégből faragott

  • Fórumita
  • 2532 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2004.05.07, 11:30

Pedig még ki is adtatok egy listát, hogy hány emberetek van. *Leül.* Egy pohár vörösbort kérek, köszönöm. Nos, arról lenne szó, hogy mint talán tudod, hadgyakorlat van, és már csak a ti csapatotok hiányzik. A Fekete Seregbe vagytok a nekrókkal, az illuzionistákkal, a nomádokkal és más segédnépekkel együtt beosztva. Van Bandériumzászlótok is, nem? Az alá állítsátok ki harcosaitokat, és gyertek a hadgyakorlat színhelyére, a fekete zászlóhoz. //Trónbitorló 2 - A klánok háborúja fórum//

Alew

_Xantia (NPC/NJK)

_Xantia (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.05.07, 07:03

*visszamosolyog*
Igen koszonom es nagyon ertekelem a negylelkuseget ami a munkalatot na meg a fizetseget illeti de...szoval nem szeretnek senkinek sem adosa maradni, ezert hatarozottan ragaszkodok ahoz, hogy valamifele fizetseggel jaruljak cserebe a lancjavitasert... *megprobal hatarozottnak kinezni*

_konyak7 (NPC/NJK)

_konyak7 (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.05.05, 19:25

*Xantia-ra mosolyog* Mondtam,hogy mivel nem került túl sok munkába,se időmbe és még anyag se kellett túl sok hozzá,ezért ingyen volt....
*aztán Alewnek is válaszol* Értem,hát a gyakorlatról nem tudtam,de akkor gyere és beszéljünk kicsit erről a dologról és a hadba állíható csapatról *mutat két székre* Hozhatok egy pohár bort? Esetleg valami ételt?

/semmi gond Pwent,sajna nem sokmindenről maradtál le :dilis: /

conBarten

conBarten

    A jégből faragott

  • Fórumita
  • 2532 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2004.05.04, 10:23

//Bocsi Mit, elbambultam//

*Ránéz a kovácsra.* Azóta már tárgytalan...de elég komoly veszélyhelyzet volt. Szerencsére megoldódott. Mi van a Harcosok Bandériumával? A Hadgyakorlaton kéne lennetek a Fekete Seregben, de csak Din Baarek érkezett meg.

Alew

Pwent

Pwent

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 109 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2004.05.03, 23:12

//Visza tértem . Bocsika mindenkitől. kis idő emég elovason a lemaradásom.//

Bonnagar

Bonnagar

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 228 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2004.05.03, 14:05

*betér a Tanácsba,egy levelet hoz,melyet átnyújt az illetékeseknek*

*a levél Pwenttől jött,s közli benne,hogy előreláthatólag egy ideig nem fog tudni benézni a tanácsba*

//bocsi,de gondotam közlöm,hogy Pwentnek elment otthon a nete,és előreláthatólag nem tudni,hogy mikor lesz neki újra.//

_Xantia (NPC/NJK)

_Xantia (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.05.03, 07:33

*abbahagyja a legelest es felall*
Ooo! nagyon koszonom! Kicsit sokaig tartott de hat....
Mivel is tartozok? *ter at az uzlet anyagi oldalara miutan megvizsgalta a munkalat minoseget*

_konyak7 (NPC/NJK)

_konyak7 (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.04.17, 19:34

*mivel Alew végül is nem közölte,hogy mit akart,ezért nekilát a nyakláncot javítani az itteni műhelyben,ahol ugyan nem olyan a felszerelés,mint a vadászházéban,de azért megteszi,előszőr megolvasztja picit,aztán apró kalapálások közepette a szakadás helyén összeolvaszt két másik láncszemet,eltüntetve így a szakadás helyén kiesett szemet,aztán lehűti majd kezével ellenőrzi,hogy stabil lett-e és mivel több erősebb rántásra sem szakadt szét,ezért elégedett mosollyal tér vissza Xantia elé*
Sajnálom,hogy megvárattam hölgyem,de úgy tünt fontos amit Alew akar,de mégsem és kész is a lánc... *átnyújtja*

Mitsurugi

_Xantia (NPC/NJK)

_Xantia (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.04.12, 00:00

hmm..na most aztan varhatok *gondolja magaban..... jobb 5lete nem leven, leul a fube, szajaba vesz egy viragszalat es azt ragcsalja...a latszat ellenere turelmetlen...* :felvon:

_konyak7 (NPC/NJK)

_konyak7 (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2004.04.11, 11:20

*ő is elmosolyodik* Semennyibe,mivel elég hamar meg tudom javítani és alig kell hozzá alapanyag...
Akkor hozzá is kezdjek,megvárja itt?,vagy átjön a Vadászházba,bár oda medál kell a belépéshez...

*hirtelen Alew robog a terembe,ekkor Xantiának* ha megbocsát hölgyem egy pillanat és jövök...
*majd Alew elé siet* Üdv! *kezet nyújt* Látom valami baj van,mert sietség és idegesség látszik arcodon,tehetek érted valamit?


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]