Ugrás tartalomhoz


Planescape Torment


  • Válasz írásához lépj be
1286 hozzászólás érkezett eddig

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4131 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.08, 06:11

Rákeresni is Cpt. Obvious, de hátha kimaradt. Pár találat:
http://torment.wikia.com/wiki/Modron_Maze
http://www.alteredgamer.com/other-games/104571-planescape-torment-walkthrough-recruiting-nordom-as-a-party-member/

 
Hehe, ilyenekkel próbálkoztam, de sokat nem segít. A legnagyobb baj az, hogy baromi idegesítő állandóan visszamászkálni pihenni, összesen 64 szobáról van szó, kábé harmincszor biztos vissza kéne caplatni az elejére.
 
Nyilván az a probléma, hogy a Rubikonhoz képest alacsony szintű a brigád (a régiek 10-11, az újak 8-9. szint). Visszajöhetet később, de a Sigilbe visszatérés után már csak a játék végi erőd van hátra, akkor meg már mit csináljak Nordommal...
 
 
 
 

Hasznos lehet, ha rajzolsz magadnak egy térképet, ahogy haladsz előre, nekem sokat segített. Nem fogsz fölöslegesen kétszer menni egy adott helyre. A szobák közti rendszer nem változik, amíg nem váltasz nehézséget.

 
Ezzel próbálkoztam, de egyébként tényleg hasznos.
 
 
 

Remélem, segít valamit, amit írtam, sok sikert!
:) Ha kész és szeretnél gonosz lenni, add oda a kockát a világgyilkos gólemnek az Alsóvárosban! [/size] :gonosz:

Mikor legutóbb (azzal az egy alkalommal) végigjásztottam, a kockát azt hiszem a Pillar of Skulls-nak adtam, mert az volt az egyetlen áldozat, ami nem hiányzott.

Módosította galu22: 2017.09.08, 06:13


strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.07, 22:18

Rákeresni is Cpt. Obvious, de hátha kimaradt. Pár találat:

http://torment.wikia.com/wiki/Modron_Maze

http://www.alteredgamer.com/other-games/104571-planescape-torment-walkthrough-recruiting-nordom-as-a-party-member/



Kieron

Kieron

    Homályszövő

  • Fórumita
  • 967 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.06, 15:44

Nekem anno sikerült, de már nagyon régen volt, szóval nem biztos, hogy tökéletesen emlékszem rá.

 

A kockát mindenképp kapcsold nehéz fokozatba, csak akkor lesz benne a mágus és Nordom. (Bocs, ha ezzel Captain Obvious voltam, nekem eltartott egy darabig, míg rájöttem, miért nincs sehol a beígért szupergonosz.)

 

Én pontosan úgy csináltam meg, ahogy te is próbáltad: szobáról szobára, mindegyik után pihenve, egy-egy szobában mindent eltolva, ami a csövön kifér. Ráment egy délutánom, de meglett. Sajnos ehhez nagyon sok türelem kell (a vége felé egyszer már ordítva ráztam a monitort).

 

Hasznos lehet, ha rajzolsz magadnak egy térképet, ahogy haladsz előre, nekem sokat segített. Nem fogsz fölöslegesen kétszer menni egy adott helyre. A szobák közti rendszer nem változik, amíg nem váltasz nehézséget.

 

Ha közben megtalálod Nordom szobáját, ott is tudsz aludni.

 

A mágust már nem tudom, hogy vertem agyon, de elsőre meglett. Gyanúm szerint teleraktam Grace slotjait Call lightning-gal meg Dakkon és Ignis (ha jól emlékszem a tűzkísértet mágus nevére) és csupa területit lőtt. Ezek emlékeim szerint hamar kiütik a mágust (bár arcon lőtt még a Mechasus Cannon-nal, az fájt), utána, ha csak a Cannon scrollja kell, loot és menekülés.

 

Remélem, segít valamit, amit írtam, sok sikert! :) Ha kész és szeretnél gonosz lenni, add oda a kockát a világgyilkos gólemnek az Alsóvárosban! :gonosz:



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4131 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.06, 10:36


Nem tudom emlékszik-e valaki a Planescape-ben a Rubiconra ("modron maze"). Egyszer már végigjátszottam a játékot, de akkor ezt feladtam, ahogy úgy néz ki most is.

Erre tud valaki tippet adni? Az lenne a cél, hogy felszedjem Nordom-ot, illetve megöljem a varázslót, ehhez gondolom a mezok 60-70%-át biztosan le kellene írtani. A probléma a következo:
- átlagban három "nehéz" robot van egy teremben, akik egy ütéssel kábé 20 HP-t sebeznek, amivel másodpercek alatt elintéznek akárkit (talán Morte kivételével)
- Morte egyszerre egy robotot tud behúzni a litany of curses-zel
- a varázslós szoba viszont teljesen esélytelen, 6-8 robot van, plusz az evil wizard construct (nem hat rájuk az abyssal pipe/cloudkill sem)

Az egyetlen "megoldás" így az marad, hogy megcsinálok 1-2 szobát, visszamegyek az elejére, pihenek, majd megyek tovább. De ez így egyrészt baromi unalmas, másrészt az utolsó szobát nem fogom tudni megcsinálni így sem.


Van erre valakinek ötlete? A brigád most 9-10.szint körül van. Visszajöhetek ide késobb is, de akkor Nordomot megint nem tudom felvenni idoben.



gorak

gorak

    Rendszeres fórumozó

  • Banned
  • 293 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2013.04.04, 03:22

Pénz 3.5 felett, Avellone beszáll, 2 nap! \o/

gorak

gorak

    Rendszeres fórumozó

  • Banned
  • 293 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.22, 21:08

3.5 milliónál az Isten is csatlakozik a fejlesztéshez. -> http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/434472

Módosította gorak: 2013.03.22, 21:09


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4131 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 16:50

Valójában nem céloztam kimondottan semmire, bár én úgyszintén kimagaslónak, mérföldkőnek (a crpg stílus világítótornyának a sötétségben) tartom a PS:T-t, illetve a Fallout 2-t. Csupán eszembe jutott ez a kép a PS:T kapcsán.
Amikor azt mondják az Oblivion With Guns-ra, illetve a New Vegasra hogy "kicsi a bejárható terület", arra céloznak, hogy ugyan szám szerűen kifejezve valóban több a település (illetve bármely felfedezhető "pálya"), maga a térkép nagyságrendekkel kisebb mint amelyik a régi nagy crpg-kben megtalálható(Arcanum, Fallout 1-2, Baldur's Gate 1-2, illetve nem ferr ide sorolni a Planescape: Torment bejárható területét, ezért nem teszem :D ).
Az alapvető probléma a két FPS crpg-vel, hogy annyira kicsi a TELJES bejárható térkép, hogy gyakran egyik településről látni lehet a következőt.
Megjegyzem hogy bár a New Vegas-szal még nem játszottam, és feltételezem hogy Avallone-ék kihoztak az engine-ből mindent amit lehetett, mivel azonban ugyanaz a motor hajtja a két játékot, nyilvánvalóan nem lehet drasztikus különbség a két játék között a bejárható TÉRKÉP méretének szempontjából.
Megjegyzem örülök hogy ismét kommunikáció zajlik a PS:T topikban! :)


Erre válaszolok a Fallout topicban.

gorak

gorak

    Rendszeres fórumozó

  • Banned
  • 293 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 16:05

Valójában nem céloztam kimondottan semmire, bár én úgyszintén kimagaslónak, mérföldkőnek (a crpg stílus világítótornyának a sötétségben) tartom a PS:T-t, illetve a Fallout 2-t. Csupán eszembe jutott ez a kép a PS:T kapcsán.
Amikor azt mondják az Oblivion With Guns-ra, illetve a New Vegasra hogy "kicsi a bejárható terület", arra céloznak, hogy ugyan szám szerűen kifejezve valóban több a település (illetve bármely felfedezhető "pálya"), maga a térkép nagyságrendekkel kisebb mint amelyik a régi nagy crpg-kben megtalálható(Arcanum, Fallout 1-2, Baldur's Gate 1-2, illetve nem ferr ide sorolni a Planescape: Torment bejárható területét, ezért nem teszem :D ).
Az alapvető probléma a két FPS crpg-vel, hogy annyira kicsi a TELJES bejárható térkép, hogy gyakran egyik településről látni lehet a következőt.
Megjegyzem hogy bár a New Vegas-szal még nem játszottam, és feltételezem hogy Avallone-ék kihoztak az engine-ből mindent amit lehetett, mivel azonban ugyanaz a motor hajtja a két játékot, nyilvánvalóan nem lehet drasztikus különbség a két játék között a bejárható TÉRKÉP méretének szempontjából.
Megjegyzem örülök hogy ismét kommunikáció zajlik a PS:T topikban! :)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 11:30

Nekem is egy műtét utáni lábadozás 2 hete kellett ahhoz, hogy a Fallout 3-mat végigjátsszam. Az elődjeire még volt időm sulik mellet (micsoda szójáték :buszke:), a New Vegas egy újabb sebészeti beavatkozásra vár, de mivel nincs tervben ilyesmi, ezt azért nem kopogom le. ;)

Módosította strato: 2013.03.08, 11:31


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4131 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 09:32

Szerintem a "nem feltetlenul relevans" tagmondattal gorak is erre utalt. ;)


Másra gondoltam, de lehet igazad van.


Hu, barcsak lenne idom nekifeszulni ezeknek a regi es uj jatekoknak. Valahogy en is ugy vagyok vele, mint Petrus: blaszfemia, de soha nem jutottam a PS:T vegere. Na nem azert, mert ne lett volna ****jo, hanem azert, mert annak idejen a 4. cd-n mindig kidobott a jatekbol valami hiba okan, a mentesem pedig egy alkalommal , ket gep kozott koltozkodven szoren-szalan eltunt. Soha nem volt kezdtem ujra, foleg az idoigeny miatt.


Egyszer játszottam végig, és tényleg nem nagyon lett volna ennyi időm, ha nem esik be egy vesekő műtét, ami miatt két hétig otthon voltam.
Arra emlékszem, hogy nem tudtam normálisan átállítani a felbontást, így a varázslatok nagyon idétlenül néztek ki. Kénytelen voltam "harcosként" végignyomni (fighter class, de erő és fizikum sokáig 9en, wisdom, charisma és intelligence meg a lehető legnagyobb értéken)

(OFF)Amúgy a mai rpg-k szerintem sokszor nem megérdemelt kritikát. A New Vegasnál pl. sokszor felhozott "hiba", hogy kicsi a bejárható terület és kevés település van. NV-ben van vagy 25 nagyobb település (dungeonöket, táborokat nem számítva), Fallout 1-ben volt 11, Fallout 2-ben 12-13.(/OFF)

Módosította galu22: 2013.03.08, 09:33


Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3245 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 09:15

Szerintem a "nem feltetlenul relevans" tagmondattal gorak is erre utalt. ;)

Hu, barcsak lenne idom nekifeszulni ezeknek a regi es uj jatekoknak. Valahogy en is ugy vagyok vele, mint Petrus: blaszfemia, de soha nem jutottam a PS:T vegere. Na nem azert, mert ne lett volna ****jo, hanem azert, mert annak idejen a 4. cd-n mindig kidobott a jatekbol valami hiba okan, a mentesem pedig egy alkalommal , ket gep kozott koltozkodven szoren-szalan eltunt. Soha nem volt kezdtem ujra, foleg az idoigeny miatt.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4131 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 07:39

Nem feltétlenül releváns, de legalább szórakoztató:



Nem feltétlenül értek egyet. Azért a PST (meg a Fallout 2) szerintem még régi rpg szinten is kiemelkedő. Egy szokásosabb (mondjuk BG1 vagy Dark Sun) rpg azért nem volt sokkal részletesebb párbeszédek szintjén mint mondjuk a New Vegas...

gorak

gorak

    Rendszeres fórumozó

  • Banned
  • 293 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 04:18

Nem feltétlenül releváns, de legalább szórakoztató:
Kép

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.08, 02:56

Esélyesnek tartom, hogy a következő pár évben nem lesz időm ilyen kaliberű játékokra, szóval ezt is kihagyom, ahogyan az Eternityt is kihagytam. Majd ha megjelennek, talán ujragondolom a dolgot...

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4015 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.07, 23:13


Én is tettem bele egy porszemnyit ($25-öt). :)


Dehát még az eredeti játékot sem játszottad végig! :D

Ez is eredeti, meg az is eredeti, technikailag sok más közük nincs egymáshoz. :) Ezt meg még azért nem játszottam végig, mert sosincs időm újrakezdeni. Ha meg egyszer elkezdtem és eljutottam vele valameddig, mindig félre kell raknom és mire előveszem, elfelejtem, mi volt (bár a fordítás miatt általában jobban képben vagyok az egésszel).

gorak

gorak

    Rendszeres fórumozó

  • Banned
  • 293 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.07, 20:07


Én is tettem bele egy porszemnyit ($25-öt). :)


Dehát még az eredeti játékot sem játszottad végig! :D


:D
Ne hallgass a filiszteusokra, jól tetted Petrus! Úgy is mondhatnám köszi! :)

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4131 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.07, 17:21

Én is tettem bele egy porszemnyit ($25-öt). :)


Dehát még az eredeti játékot sem játszottad végig! :D

Petrus

Petrus

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4015 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.07, 17:01

Én is tettem bele egy porszemnyit ($25-öt). :)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.06, 22:48

7 óra alatt meglett az 1 millió dollár (900K volt az alap cél).

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7368 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2013.03.06, 19:16

Itt a Torment Kickstarter:
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera
Délután 3-kor indult. Szerintem 9-re bőven meglesz a pénz.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]