Ugrás tartalomhoz


Fotó

Sírkert #2


  • Válasz írásához lépj be
238 hozzászólás érkezett eddig

conBarten

conBarten

    A jégből faragott

  • Fórumita
  • 2532 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.11.26, 00:56

*Hatvanhoz közelítő, sokat látott, s sokat tapasztalt, erősen kopaszodó férfi érkezik egy meglehetősen elcsigázott lovon a Sírkerthez, mellkasán vörös-arany általvető, s a Királyság címere - állami futár, aki üzentet hoz a Sírkert urainak.*

Alew

Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.24, 21:36

- Így is lehet fogalmazni: vmi munkát… Viszont, amikor legutóbb szót váltottunk, azt mondta, hogy ahhoz még meg kéne beszélnie ezt a dolgot a társával?. De persze, ha ez megvolt, vagy nem szükséges, állok rendelkezésére!
*Egy lépést előbb lép, hogy közelebb kerüljön, meg ne a falnak támaszkodva beszélgessen vele. A kapzsi tekintetet nem reagálja le, látott ilyet már eleget. :rohog: Ám rövid némaság után folytatja:*
- Viszont egy kérdésem is volt, amire majd választ várnék… de ráér, úgyhogy hallgatom, milyen munkája lenne a számomra?.

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.24, 10:55

ööö... elnézést Amaru. *Kelti fel az érdeklődését a fura figura.* Miben is kellene megállapodnunk?? Valami munkát seretnék adni neked? Ugye jól emlékszem?:)

*mosolyogva örzsölgeti a kezét, kapzsi tekintettel.*

Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.17, 22:48

*Remélhetőleg senki sem néz rá túl rossz szemmel, mert hiszen ő ott várakozik nyugodtan, és kicsit fesztelenül a falnak dőlve… Várja, hogy Csontropi meg tudj beszélni, amit meg akar az üzlettársával. Vagy, hogy válaszoljon a felélesztés terén, mit lehet vásárolni és mennyirét… Csendben álldogál, és csak nagyritkán fordítja el a fejét, és néz vmi mozgás után, ha van körülötte. Leginkább úgy tűnik az érdektelensége miatt, mintha csak gondolkodna…*

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.10.17, 11:10

*kicsit leporolja a Sírkertet és saját magát is!*

Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.23, 19:42

- Ez csak természetes… Azért így jöttem, hogy meg tudjam várni a válaszát.
*Enged meg egy kis titokzatosságot is magának. Úgy is ezer másik dolga van Csontropinak, a látottak alapján ahhoz, hogy ne tűnjön fel neki, ez a kis apróság. :ugri: Amíg Csontropi másként nem utasítja, kicsit hátrébb lép a falhoz, hogy ne legyen az útban, és ott várakozik…*

RV_mester

RV_mester

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 387 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.23, 12:10

A kis csonti elvigyorodik.

Ezt örömmel hallom, s mesterem is örvendeni fog a hír hallatán. :(
Amennyiben nem probléma, előre küldenék egy kisebb munkacsoportot, akik előkészítenék mesterem rezidenciáját, hogy mikorra visszatér, minden rendben legyen. ;)

Tapsol kettőt csontvázkezeivel, mire megjelenik nyolc, kék kezeslábasba öltözött csontváz munkás, akik seprőket, lapátokat, malteros vödröket és ecseteket cipelve elindulnak mesterük egykori kriptája felé.

A kis csontváz Ropihoz fordul.

Remélem, nem okoznak túl nagy bajt. :D Mutat vigyorogva a csontváz munkásokra. Máris megviszem a hírt a mesteremnek, aki néhány napon belül meg is érkezhet.

Meghajol Ropi felé, aztán elszalad. Jeges szellőcske marad utána... :lol:

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.23, 07:57

Uhh, de nagy lett itt a forgalom.

Amaru, hosszasabb megfontolás tárgyává teszem az ajánlatomat, meg kell beszélnem a dolgokat az üzlettársammal, aki hamarosan visszatér. Remélem nem gond. Elnézést a hosszadalamas várakozásért.

*Majd visszamegy és kikapartatja Akhran-t. Szolgálatba állít egy pát élőholt Sírásót hogy húzzák ki.*

*végül RV-mester csontijához lép*

Örömmel tudatom, hogy gazdád lakrésze még mindig épen áll, bár szerintem kissé poros az eltelt idő miatt. Nagy megkönnyebbülés lenne ha visszajönne. Túl sok a Sírkertben levő intézni való. a Tanácsban se tudom képviselni az ügyeinket.

Remélem miahamarabb feltűnik.

Frie

Frie

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 243 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.22, 19:58

*"bajlós" híreket csacsognak a sirályok a Ropogó Borzaska kapitányának fülébe, minek nyomán Frie fejében azon elrémisztő gondolatok fordulnak meg, hogy előfordulhat, hogy hatalmas vagyonát ezentúl nem egyedül forgathatja tovább... sőőt nem is vagyon, hanem "vagyonuk" :gyagya: ámbátor örülne nagyon ám :buszke: *

_Akhran (NPC/NJK)

_Akhran (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.20, 14:55

*A csontváz kéz integetni kezd Ropi fele majd egy hang szólal meg Ropi Úr fejében.*

"Hát ha kikaparnál innen azt megköszönném" :cool:

RV_mester

RV_mester

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 387 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.15, 15:37

A kis csontváz láthatóan elfintorodik a fejpaskolgatás nyomán, s egy szúrósnak szánt, ámde komikus pillantást küld Ropi felé. :) Majd vesz egy nagy levegőt, és belekezd a mondókájába:

RV mester üzenetét hozom, Ropi úr!
Mesterem üzeni, hogy néhány napon belül visszatér, s érdeklődik, hogy rendelkezésére áll-e még a régi kripta, amit annak idején használt.

Kissé arrébb lép, Ropi kezének hatáskörén kívül :titok: , és türelmesen várja a választ. Időnként persze köhint egyet, hogy azért tudassa, az ő kérdése a legfontosabb. :D :(

Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.15, 12:56

*Mivel már mondta, hogy az idő számára egyenlőre nem fontos, ehhez is tartja magát. Viszont azt nem érti, mikor Csontropi, csak úgy szó nélkül kirobog… Nem megy utána, türelmesen megvárja ott, ahol eddig is állt, hogy visszajöjjön, és lereagálja azt amit kérdezett és mondott. :D *

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.15, 06:19

Uhh-uhh, milyen sokan lettek itt hirtelen.

*igyekszik Ropi kifele a Sírkertből.*

Haló-haló kis csontváz...A gazdád merre jár?? Ugye te Ramon csontija vagy??.. *paskolja meg a csontfejet.;)*

Khmm-khmm... segíthetek valamiben??

*Fordul Arkhan és Sybilla felé is.:)*

_Akhran (NPC/NJK)

_Akhran (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.14, 21:46

*Némi unalommal eltöltött idő után a kéz kaparni kezdi az anyaföldet .Rövidesen kisebb földhalom emelkedik mellette és az általa képezett gödör mélyén egy koszos koponya fél fele rajzolodik ki.Ám eme félig látszó koponya szemgödre nem tekint üresen az újból elé táruló szürke világra,mert benne ha értelem nem is de egy üvegszem csillog a holdvilág fényénél...* :)

Sibylla

Sibylla

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 268 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.13, 11:31

*tudja mit keres, tudja hogy jó helyen jár. Bár a hideg kirázza a sírkert fenyegető némaságától, mindenesetre megközelíti*
Áh,.. tökéletes időzítés! *gondoja magában, amikor meglátja a kis csontit. Ismeri már, kinek a trükkjéről van szó.... közelebb lopakodik, s egy óvatlan pillanatban elkapja az egyik csontcsuklót*
Na idefigyelj, te túlvilágról szabadult rossz sóspálcika! Beszédem van a gazdáddal, ezt mondd meg neki. *vigyorog* Ha akar, megtalál, tudni fogja, ki keresi.
*majd elengedi a megdöbbent csontit és mint aki dolgát jól végezte, fütyörészve elballag :sor: * Ez könnyen ment... *gondolja*

_Akhran (NPC/NJK)

_Akhran (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.11, 11:37

Egy fonnyadt kéz tör ki az egyik névtelen sírhalom alól.
Majd egyre feljebb tör,már az egész alkar kilátszik.Kissé megviselt állapotban van.
Pár percig ide oda csapkod,majd mintha keresni kezdene valamit a földön,aztán megunva a dolgot dobolni kezd a földön.

A többi néma csend...

RV_mester

RV_mester

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 387 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.07, 08:32

*A távolból kis porfelhő közeledik a Sírkert irányába. Ahogy egyre közelebb ér, egy kis csontváz alakja bontakozik ki, aki egy hasonló méretű csontváz lovon nyargal, szélsebesen. A kapu előtt megáll, leszáll a lováról, majd csettint egyet, mire a csontváz paripa semmivé foszlik. A kis csontváz előre lép, s bár láthatóan ismerős számára a hely, s feltehetően a kapun is át tudna jutni, tisztelettudóan bezörget.*

Szép jó napot!

Egy fontos üzenetet hozok a Sírkert urának!

*Majd leül a kapu elé, és várja, hogy bebocsássák.*

Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.07.28, 14:23

-Szóval ön lenne ennek a Nekropolisznak a vezetője?. *Nézi végig gyorsan az alakot.* Örvendek, engem Amaru Hiátusnak hívnak! Nem tudom a szolgája mondott-e vmit, jövetelem céljából, de ez talán mindegy is… Első körben arról szeretnék érdeklődni, hogy mint nekromantának, hatalmába áll-e, hogyha meghalnák, teljesen ugyanilyen állapotra felélesszen?? Azaz nem zombiként, hanem tökéletesen eredeti élő mivoltomba térjek vissza? És természetesen, ennek milyen ára lenne?
*Itt hagy időt válaszolni, látszik rajta, hogy nem siet sehová sem. A fehér köpeny, és a "maszk" miatt, igaz rejtve van még a faji hovatartozása, de még így is első ránézésre emberiek a méretei. .D Aztán lassan kimérten folytatja:*
-Jövetelem másik célját mindenképpen szeretném, hogy csak ön hallja…
*Pár lépést közelebb jön, de még betartja a szükséges távolságot, hogy ne közvetlen az orra előtt beszéljen. Majd halkan belekezd:*

U2U

*Miután befejezte mondandóját, tisztelettudóan hátrál pár lépést, és úgy várja a válaszokat.*

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.07.27, 06:16

*A Sírkert ura visszatér, a távoli vidékekről. Kicsit rendbe szedi magát, majd fogadja az ajtója előtt várakozókat.*

Üdvözlöm Uram, miben segíthetek??

Amaru_Hiatus

Amaru_Hiatus

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 622 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.07.16, 12:55

*Szótlanul követi az alakot, aki bekíséri a kőkriptába… A hullafehér arcú alakot végigméri, de a kijelentése után, még egy jó ideig nem szól semmit. Tekintetét, ráérősen körbejáratja a termen, kicsit megpihentetve a kőtrónon. Majd újra az alakra néz, és az előbb már hallott színtelen hangon szólal meg:*
-A jövetelemnek két célja van: Az egyik, egy kérdés~, a másik viszont egy ajánlat feltétele… A kérdésemet tolmácsolhatja, ha jónak látja, de az ajánlatott egyenesen az uradnak teszem csak fel! Ennek tükrében is elmondjam a kérdésem? *Itt kisebb szünetet tart, aztán folytatja.* Előreláthatólag mikor fog megérkezni az urad? Az idő számomra most nem érdekes, ha van rá mód, megvárom!


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]