Ugrás tartalomhoz


Fotó

Sírkert #2


  • Válasz írásához lépj be
238 hozzászólás érkezett eddig

Cerby

Cerby

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 232 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.06, 22:32

* ~Úgy tűnik, most se sikerül körbenéznem itt… :aaaaa: ~ Még mielőtt válaszokat kapna kérdéseire, észreveszi Csontropi érkezését. Fejhajtással köszönti, és mivel Cerby úgy gondolja, hogy Ropi mindent tud, ami a sírkerten belül zajlik, és neki nem mond semmit sem, ezért gyors léptekkel elindul, a szállása felé. Ahol is felkapja csomagját, dárdáját, majd egy laza kocogás után, még pont utoléri a karavánt, a kapu előtt… Ott felveszi a karaván haladási sebességét, és könnyed lépetekkel gyalogol az egyik szélen. Közben szemével más csatlakozókat keres, de főként az öcsét, hogy ő is értesült-e az indulásról!?*

_Sadrick con Alendae (NPC/NJK)

_Sadrick con Alendae (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.03.06, 21:39

*A Sírkert egyik hátsó, elhanyagolt traktusából motoszkálás, mocorgás hallatszik. Néma, holttestek poroszkálása, arctalan lidércek neszezése. A ködből, mely az egész környéket megüli, hamarosan egy alak bontakozik ki. Hosszú, fekete hajú férfi kerül elő, hatalmas döglött csataménje hátán. Fél kézzel a kantárt fogja, másik kezében pedig hófehér unikornisszarvat formázó botját szorongatja. A férfi akár még jóképű is lehetne, ha arca jobb fele, nem lenne úgy szétrohadva, mint egy néhány hónapos holtestté. A nyeregkápán gyönyörűen díszített hosszúkard pihen. A férfin egyébként vörös színben játszó, iszonytató gazdagon feldíszített mellvért feszül. A páncélon domborművek sokasága. A legtöbbjük démonokat, és más Külső Síkokról származó entitánsokat ábrázol. Egyébként bíborszín ruhát visel a hozzátartozó palásttal. Döglött lovával, Konccal odarúgat Ropi mellé a karaván élére, és halkan megjegyzi.*

Üdv barátom! Épp megfeleő idő, erre a kis kiruccanásra, nem? Egyébként, mit is keresünk ott, ahová még egy töketlen fecske se megy szívesen?

_Sarah Eclips (NPC/NJK)

_Sarah Eclips (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.03.06, 15:16

*Siet hogy elérje a karavánt Raury-val eggyütt*Üdv!*Illedelmesen és mélyhangon köszön az ottlévőknek*
Ugye még mi is csatlakozhatunk? *Kérdezi Csontropitól*

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.06, 12:11

*Ropi jön ki a mauzoleumból, bár gyalog jár mégis tekintélyt sugároz, a körülötte álók apró főhajtással adják tiszteletüket uruknak.*

Uraim, az expedíció elindulhat. Minden akadály elhárult az útból. Járjanak sikerrel a Sírkert dicsőségére.

*A karaván elindul. Természetesen a csatlakozókat is megvárják.*

Cerby

Cerby

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 232 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.02, 23:56

-Hmm. Érdekesen hangzik. Támogatásomra számíthat, ha Csontropi is elenged, mert ha jól sejtem, akkor az adósa vagyok, míg mást nem mond…:) Egyébként, hány hetesre van tervezve, ez a kis kiruccanás, vagy nincs határidő?
*Ekkor megérzi testvére kezét a vállán, de rá már nem néz, hiszen sejti, hogy el is indult vmerre… Pillanatnyi szünet után már mondja is tovább.*
-Akkor majd értesítsenek, ha indulhatunk, de addig is, még lenne pár elintéznivalóm. Tényleg, nem tudja, Csontropi még mindig pihen, vagy már nem? … Önnek van esetleg kérdése rólunk? … Jut eszembe, mennyire jártas itt? Meg tudná mondani, hogy merrefele keressek kovácsműhelyt, mert gondolom, mint Nekropolisz, itt is van ilyen?!

Chimaera

Chimaera

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 349 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.02, 15:22

*Némán biccent válaszként: rá számíthat. Azonban a hely említése a szó ízé...* ~Csonttorony~ *Ízlelgeti, magában, majd testvérére pillant, kezét vállára teszi, majd eltűnik a tömegben további dolgok után nézni... nem hagyja nyugodni... mintha már járt volna ott...*

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.02, 13:10

Ember?? *kicsit furcsálkodva néz.* Végülis...

Nos, hogy mindkettejük kérdésére, kérdéseire válaszoljak. Ez az Expedició, Kloer tartormányba, a Csonttoronyhoz fog indulni. A Csonttorony és Kloer valaha a Sírkert ellenlábasa volt. Egy önálló állam, tartomány terália szomszédságában. A vezetője, ööö... Lady Crow volt. Kloer Teráliai képviselője meg Elgárd nagyúr. Az okokat nem tudom, de amint hallottam LC elpusztult, és ezáltal a torony is ledőlt. Mivel LC nekromanta és démon volt, valamint Kloer-ben sokan foglalkoztak nekromanciával. Ezen okokból Csontropi megbízott engem, hogy szervezzek egy expediciót az ott fellelhető mágikus, nekromantikus, értékek, és egyébb kincsek felkutatására, és a Sírkerbe való hozatalára.

Örömmel vesszük az új csatlakozókat a karavánhoz. A papírok intézése folyamatban van, remélem a jövőhét elején indulhatunk.

Ennyi volna. Számíthatok a támogatásukra?

Chimaera

Chimaera

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 349 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.02, 07:29

*Nem tudta túl sokáig tartani magát... egy pillanatra elréved, nem is figyeli tisztán, hogy mi történik körülötte... majd mikor feleszmél fáradtnak érzi magát... elmélyében egy idegen hely képével...*

-Csonttorony! *Suttogja halkan, mire a férfi meg is erősíti a szavait... lelkében kezd sötét gyanú ködje sűrűsödni, s nem tudja visszafogni magát. Testéből egy vadmágia hullám tör elő, miközben ívben meggörnyed, s halkan felnyőg... a hullámot bárki érezheti, aki mágikus képességekkel bír. A hullám nem rombol, nem bánt, és nem véd. Azonban, mire vége testvére végigmondta, amit akart, ő viszont nem halotta...*

*Mikor a rohamnak vége a kölyök csodálkozó, s egyszerre elsötétülő arcal néz a férfire, szemében gyúlékony láng lobban. Gyors mozdulattal ragadja meg a férfi ingjét/kabátját, s sziszegő hanggal, arcát egész közel emelve hozzá teszi fel a kérdést:*

-Ember? Expedíció?! Tömérdek szellem, mágikus lény, halottak, zombik, s kuruszlók közelednek, vagy rejtőznek a tömegben! Papok, jó pár gelong! Ember! Mi ez az egész?!

*Majd szemében kialszik az indulat, rádöbben hirtelen haragjára... elengedi a férfit, márha az nem tett addig semmit, s halovány elnézést suttog.*

-...szóval csak azt akartam mondani, hogy részemről nem érdekel semmiféle kincs... viszont kíváncsi lennék, hogy mégis mit keres itt ez a... had? Szóval mégis mit tudna még mondani erről az "expedícióról"? S közben jobb, ha felír egy nevet... Chimaera!

*Szól immár valamivel határozotabban, de hangjában hallatszódik, hogy lassan kezd szétcsúszni...*

Cerby

Cerby

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 232 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.02, 00:15

*Miután a férfi elmondta, amit akart, Cerby gyorsan végignéz a felsorakozott tömegen…*
-Értem! *Megereszt egy mosolyt* Jól látszik, hogy szinte minden eshetőségre felkészültek… *Öccsére néz, majd vissza* Engem, személy szerint érdekelne, de esetleg mondana róla többet is!? Mit lehet erről a helyről tudni még, ahova megyünk, mert még nem hallottam róla?! A „zsákmány” már esetleg vki másé, vagy senkié, mert eddig senki sem talált még rá? *Aztán gondol egyet, és vállat von.* Tudja mit, írja fel a nevemet, Cerberus! Viszont amit még lehet tudnom, azt had halljam! :punny: … Ja, hogy be tudjon sorolni, a mágiához nem értek, inkább közel, és fél-távolharcban vagyok jártasabb… Már ha, igényt tartanak egy ’egyszerű’ harcosra!? :)

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.01, 10:16

*A furcsa kinézeteű alak rápillant az érkezőkre.*

Üdvözletem uraim. A nevem Archus Rhegar. Jelenleg a Sírkert megbízásából egy expedíciót szervezünk Cloer tartományba. És amint megjön a NagyTanács engedélye a Terália tartományokon való átvonulásra indulunk is. De addigis szívesen veszük bárik jelentkezését, ha az expedícióhoz szándékoznak csatlakozni. A Csonttorony környékén nem tudjuk mire számítsunk, jól fognak jönni az ötletes és ügyes emberek.
:sor: Természetesen a megfelelő százalékot tudunk biztosítani a "zsákmányból". :)

*elmosolyodik.*

Remélem érdekli önöket a vállalkozás.

Chimaera

Chimaera

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 349 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.01, 07:48

*Leteszi a bögrét, hangos csattanás, majd felállva elindul bátyja után. Lassú léptekkel... enyhén meggörnyed háttal lépdel melette. Ahogy elérik a kaput, s szeme elé fény vetül hunyorogni kezd... majd végre észreveszi magát, amennyire csak tudja kihúzza magát -hangos roppanás- , s bár egy kissé még hunyorog, de rendületlenül követi Cerbyt. Az ő kiváncsiságát is felkelti a "kis csapat", így kiváncsian közeledik ő is az alkhoz, ki fell lett szólítva...*

Cerby

Cerby

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 232 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.03.01, 00:28

*Nézi, ahogy vmit iszik az öccse, de a fuldoklásából már sejti is, hogy mi lehet… ~Minek iszik, aki nem tud!?~ Majd válaszára csak vállat von.*
-Ugyan már. Szinte kialudtam magam, legalábbis egyenlőre úgy érzem… Ezen a helyen, meg nem is nagyon tudnám megmondani az időt, hogy mennyit aludhattam, de most nem is érdekel.
*Majd látja, testvére nincs a legjobb formájába, ahogy a halántékát masszírozza*
-Inkább örülj neki, hogy nem tartozol ezek a holtak, és félholtak közé… A mindig visszatérő „álmom” miatt, én nem érzem nyomasztónak ezt a helyet sem.
*miközben a testvére tovább beszél, Cerby az asztalon néz végig, hogy mi ehető van rajta még…*
-Mire célzol ezzel? Én mindig is én vagyok, és leszek… :P Viszont, ahogy így végignézek rajtad, én nem nézhettem annyira rosszul ki, mint te most! :) Minimum egy kis mozgás igazán rád férne! Na gyerünk felkelni, mert különben én ugrasztalak fel!
*Szavainak, mintegy sújt adva, veszi elő tokjából az egyik dobótőrét, amit egy laza csuklómozdulattal tenyerén megforgat, majd ökölbe fogja, és lesújt vele az asztalra…*
-Na? Mehetünk végre?
*A kés egyébként egy méretes húsdarabba fúródott bele, amit Cerby a késével együtt a magasba emel, és jóízűen el is kezdi falatozni. :D Talán még végez is vele, mikorra testvére végre mozgásba lendíti magát!? :aaaaa: … Ha ez megvolt, visszafele elindulnak a Mauzóleum irányába. A kését megtisztogatva visszateszi útközben a tokjába. Viszont nem sokára alakok kezdenek kirajzolódni, a szürkeségben… Cerby ugyanolyan tempóban sétál tovább. Ahogy egyre többet lát meg az összképből, ami a téren van, kíváncsisága is úgy növekszik… :sir: Miután végre meglátja egyben az egész készülődést, testvérére néz, ha még egyáltalán ott van mellette. Ha nem látja, elmosolyodik, és vállat vonva elindul érdeklődni… Ha ott van, láthatja a tekintetében a kíváncsiságot. A tér felé való biccentéssel közli vele, hogy őt érdekli, és szinte választ sem várva megindul érdeklődni.… Odaérve a forgatag széléhez, pár pillanatra megáll, míg végigméri kihez is érdemes odamenni, kinél lehet érdeklődni!? A sima katonákat könnyen felismeri, és hasonlóan az élőholtakhoz… akik közé majdnem be is sorolja az egyenruhás, halottszürke arcszíne miatt. :sor: Aztán gondol egyet, és végül az egyenruhás, nála alig 10 centivel alacsonyabb férfihoz megy. Ha éppen nem beszél, vagy nem dirigál senkinek, akkor magabiztos kiállással elélép, majd egy biccentés után mondja is.*
-Napot! Mi ez a nagy nyüzsgés itt, ha lehet tudni?!

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.28, 12:12

*A Sírkert a nagy Mauzóleum előtti terén, igencsak nagy a sürgés-fogrgás. Úgy tűnik valama karaván vagy netán valami expedíció fog hamarosan útnakindulni. Természetesen fegyvereseket, varázslókat, tudósokat, és mindenféle kalandorokat keresnek. A karaván vezetője egy viszonylag alacsony, (kb.:165-170 körüli) vékony testalkatú férfi, (a Sírkert egyenruháját viseli magán-fekete bőrnadrág, egy igen kényelmes ing, bőrkabát és egy csuklyás vízálló köpeny, a szív fölé egy arany szem van varrva.). Teljesen kopasz övében egy tőr, egy pálca, valamint jópár fiola, és tekercs. Arca és testének többi része betegesen sápadt, vagy talán inkább halottszürke? Egy harci szekér a járműve. 1 Hajtó szolga, egy testőr szolga, és egy személyi inas kíséri. (ők is a szekéren utaznak.)
A karavánhoz tartozik, 5 hatalmas termetű(valószínűleg mutáns vagy mágikus kísérlet) bivaly. Ezek szállítják a málhát és húzzák a kocsikat.
40 teherhordó (viszonylag gyors mozgású) zombi. 10 lovas katona ők valószínű élők. (a Sírkert bandériumából.) Vezetőjük egy Deathnight.
Valamint 8 lándzsás kardos csontváz, gyalogosan. (vezetőjük egy kísértet szerű áttetsző lény.)
6 vékony és aszott, papszerű alak. Csuklyás kopeny borítja a testüket. De a kilátszó végtagjukon és az arcukon látszik hogy több száz éves aszott halottak. Külön kíséröik vannak. 10 élő paptanonc (írnokok is). Rengeteg papírt és egyéb kutató felszerelést szállítanak. A csapathoz tartozik még, 3 csöndes mozgású tolvaj és felderítő. (feladatuk lesz a csapdák semlegesítése.) Valamint egy wyvern és a lovasa. (Szintén felderítő)
Egyenlőre így áll a karaván.*

Chimaera

Chimaera

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 349 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.27, 07:30

*Összerezzen, ahogy testvérének ajtaja kinyílik, de nem mozdul. Pocsék idegek...*

-Nem, nem tudok aludni. Tele van a fejem... gondolatokkal.

*Szól, majd korsót vesz le az asztalról. Némán tölt egy kisebb bögrébe, -vörös folyadék- majd ajkához emeli, egy hosszú korty, enyhe fuldoklás, ahogy az alkohol végigmarja fiatal torkát, majd leteszi a bögrét. Hangos csattanás...*

-De ahogy látom, te se!

*Szól, de nem emeli fel a tekintetét. Egyik kezével halántékát masszírozza, másik kezében a bögre. Egy lába a földön, s egy a széken. Háta meggörnyedve, ruhái meggyűrve... arca szintúgy...*

-Holtak, s félholtak vesznek körül minket. Egy groteszk lázálom. Ez a valóság. *Szól rekedtes hangon, miközben kezét leemeli arcáról, s a bögre másik, szabad részére tapasztja... újabb korty, újabb köhögés.*

-Te majdnem... megváltoztál... *Rándul egy pillanatra meg arca, mintha a szó valódi értelme égetné a torkát.*

-De legalább az asztal meg van terítve... bár már hideg az étel... Jó étvágyat...

Cerby

Cerby

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 232 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.25, 00:04

*Csendben, mozdulatlanul alszik, és közben szinte alig lélegzik. Ha vki most kicsit távolabbról nézné, biztosan halottnak vélné, és nem járna túl messze az igazságtól… De szeme hírtelen felpattan, és egy jókora levegővétellel, mint aki éppen most bukkant a felszínre, miután hosszú perceket töltött egy tóban, minden visszazökkent a rendes ritmusába. Igaz csak alig pár órát aludt, de mégis majdnem teljesen kipihentnek érzi magát. De ez most talán érthető is, aki a holtak földjének bejáratánál jár minden egyes alvásával, arról elmondható, hogy nagyon is „mélyen” aludt. :gyagya: Az előző, vagy az előtti nap lerakott iszákjába kezd el keresgetni… Hát igen, ebben a ködös szürkeségben, egy kicsit még jobban elvesztette időérzékét, ami egyébként sem volt a legjobb. Viszont, amit keresett, arra hamar rátalál, és kibontva az üvegcsét, két, szabálytalan külsejű tablettaszerűséget vesz be. Majd miközben lomha léptekkel elindul kifele, bőszen rágni kezdi, és hangosan ropog a fogai között… :rohog: Mikor kiér az előterembe, az öcsét veszi észre, ki már ott lehet egy jó ideje.*
-Na mi van, még le sem feküdtél? Azt hittem még/már nagyban húzod a lóbőrt!? :gyagya:
*Az egyik szék mögé lép, és háttámlájára könyökölve várja Chim válaszát, igaz nem biztos benne, hogy válaszolni fog, mert nem tudja eldönteni, hogy nem-e ültében, nyitott szemmel aludt-e el!? :gyagya: *

Chimaera

Chimaera

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 349 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.24, 07:36

*Nyugtalan az álom, mit lát, s pár órával később nyugtalanul, s fáradtan ébred...*

*Pár perc múlva kijön szobájából, s egy asztalnál, ahol vacsorájukat befejezték, ül le...*

*Nem éhes, nem nyúl az ételekhez... csak ül, s gondolkodik...*

Cerby

Cerby

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 232 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.24, 00:21

*Testvére kijelentésére csak bólint, és ő is megindul pár lépéssel mögötte, a szálláshelyük felé… Mikor odaérnek, még biccent öccsének, ha hátranéz, majd bemegy az egyik szobába, és ledől az ágyra… nem sokkal később már alszik is. Szerencsére most nagyon könnyen, és gyorsan sikerült neki az álmok útjára lépni, hiába tudja előre mit fog látni „álmában”, miről is fog „álmodni”…*

Chimaera

Chimaera

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 349 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.23, 07:29

-Szóval már nincs aggódni valód...

*Lihegi, miközben félig mosolyogva bátyja vállára támaszkodik.*

-Nem tudom, hogy te mit tervezel, de részemről hosszú volt az éjszaka... s van jópár dolog, amin el szeretnék gondolkozni... részemről lefekszem... szerintem tedd te is azt!

*Szól, majd kiegyenesedik, s lassú léptekkel, néhol a halántékát maszírozva a szálláshelyek felé indul.*

Q10

Q10

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 1201 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.20, 20:33

* Az ágyán ülve gondolatai elkalandoznak , és úgy érzi , hogy az álom újra leszáll rá. Gondolatai homályossak , és egy hirtelen mozdulattal ledől az ágyra... :buszke: *

Csontropi

Csontropi

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 446 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.02.20, 09:29

*távozás előtt azért még válaszol.*

Természetesen a sérülés hamarosan be fog gyógyulni. Ajánlatos volna egy papot keresni. ...ööö... aki jártas a gyógyításban.

További kellemes napot. És ha újra problémátok van szívesen látlak benneteket.

*most már tényleg távozott és pihen.*


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]