Ugrás tartalomhoz


Heroes Of Might And Magic


  • Válasz írásához lépj be
1557 hozzászólás érkezett eddig

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.30, 01:00

Üdv!

Egy kicsit visszakanyarodva a háromhoz:
http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=21
A changelog alapján elég jól haladnak a srácok...

Tisztelettel:
R'naggol

Módosította ranagol60: 2011.03.30, 01:00


strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8136 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.28, 15:41

Heroes 6 videók:

Stronghold:
http://www.youtube.com/user/ubisoft#p/search/19/BcT_70mXqaw

Sanctuary:
http://www.youtube.com/user/ubisoft#p/search/18/DiHd2a2zgfc

Honlap:
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/home/

Módosította Strato: 2011.03.28, 15:43


Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.31, 10:03

Csak ha hős viszi őket, vagy karaván. A térképére kirakott semleges csoportok is statikusak.

csizma

csizma

    Wizardry hős

  • Fórumita
  • 884 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.29, 16:47

Sziasztok!

A Heroes 5-ben az egységek nem tudnak a térképen közlekedni? Csak ha hős viszi őket?

Nagai

Nagai

    Rendszeres fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 275 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.14, 01:06

Nagai: King's Bounty-t próbáltad már?


Nem, de megnezem mi az.

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.13, 18:30

Nagai: King's Bounty-t próbáltad már?

Nagai

Nagai

    Rendszeres fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 275 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.13, 17:09

" A Heroes sorozat a bányászás-építkezés-egységvásárlás nélkül nem lenne ugyanaz.Á

Én el tudnám képzelni de nem hiszem hogy belaátható idön belül változtatnának ezen.

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.13, 11:45

Üdv!

" Mert a gazdasági rész nem tartozik a stratégiához. "

Ez nem olyasvalami amivel hadvezerek aktivan foglalkoznak.

Nem egészen. Természetesen biztosan nem Rommel szervezte a vasbányászat működését és a páncélosok gyártását, de attól ezek a tényezők erőteljesen kihatottak a stratégiájára. A Heroes sorozat a bányászás-építkezés-egységvásárlás nélkül nem lenne ugyanaz.

Tisztelettel:
R'naggol

Nagai

Nagai

    Rendszeres fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 275 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.13, 11:25

" Mert a gazdasági rész nem tartozik a stratégiához. "

Ez nem olyasvalami amivel hadvezerek aktivan foglalkoznak.

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.12, 19:40

Üdv!

Barcsak nem kellene banyasznom stb...

Engem a strategia resze erdekel, nem a gazdasagi.

Mert a gazdasági rész nem tartozik a stratégiához? Adott helyzetbn nem a nyersanyagok szabják meg a háború menetét? A napi egyszeri építkezési limitet ne töröljük el? Azt, hogy az egységek populációja csak hét eljén nő, ne változtassuk meg úgy, hogy minden csata után lehessen rögtön pótolni a veszteségeket? Egyáltalán... minek van az egész körökre osztva? Sokkal gyorsabban lehetne haladni, ha a hős többet tudna lépni. Meg persze miért fogy a mana? :szomoru:

Komolyan nem értem a dilemmádat. Az ugye feltűnt, hogy a játék nehézségének szabályozása elsősorban a kezdéskor kapott nyersanyagok mennyiségét szabja meg?

Tisztelettel:
R'naggol

Nagai

Nagai

    Rendszeres fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 275 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.12, 05:28

Üdv!

Kiszivárgotak az első Heroes VI képek, és egy videó

Nohát, a debüt videó jó lett, a képek alapján viszont nem látom az ugrásszerű változást az öthöz képest...

Nem tudom, mennyire követitek a H6 híreket, de némelyik elég mellbevágó. Kezdjünk aprósággal: nem Heroes of Might and Magic hanem Might and Magic Heroes VI készül. A játszható fajok száma elképesztően magas, egész pontosan... öt. A Heaven, az Inferno és a Necropolis eddig a megerősített visszatérők, azt pletyizik, hogy a storyline (prequelt kapunk az öthöz) miatt a dungeon nem lesz jelen, mert még nem szakadtak el az elfektől. A lények száma újabb rekordot dönt, a megdöbbentő hetes számig megy, a fejlesztésekből a jelenlegi szkrínsotok alapján nem igazán vannak alternatívák, tizennégy lény per vár, aztán kész.
A nyersanyagok száma is drasztikusan megemelkedett, kikerült a mercury, a sulfur, a gems, helyettük bekerült a... semmi. Azaz a nyersanyagok száma négy: arany, kő, fa, valamint kristály.
Nem állíthatnám, hogy teljesen elégedett vagyok a fejlesztés irányával...

Tisztelettel:
R'naggol


Barcsak nem kellene banyasznom stb...

Engem a strategia resze erdekel, nem a gazdasagi.

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.05, 09:50

Azért nézzük a szerintem pozitív dolgokat is:
- Az hogy öt nép van, nyilván az UbiSoft sara, nem pedig a fejlesztőké. Volt már kevesebb is, viszont kiegészítőkkel/dlc-kkel együtt tizet terveznek a végleges játékba. Manapság egy játék úgysem teljes addig, míg két-három kiegészítő ki nem jött hozzá... :(
- Az alapjáték öt népe közül négy Heroes5-ből ismerős, egy új - a pletykák alapján úgy tűnik végre megjelennek az utalások során már emlegetett nágák, ami a Fortress utódja lehet.
- Újra lesznek mindegyik oldalon might és magic hősök, akik aztán tovább tudnak fejlődni három irányba ezen belül. Ez oldalanként 6 (vagy 8?) kasztot jelent, és mindegyiknek lesz két saját képessége.
- Szintlépéskor nem véletlen kiosztott képzettségek közül kell válogatnod, multiban pedig saját hőst alkothatsz.
- A váraknál lévő 70 lény közt rengeteg érdekes új darab van, plusz még nem tudjuk hány semleges lény lesz. Főnix, négy elementál biztos, de valahol elhintették hogy utóbbiakból több féle is lesz.
- A nyersanyagok számának a csökkenése nem hat meg. Eddig úgyis mindenki ráhajtott arra az egyre, ami kellett a Tier 7-es lényéhez, többi max Magic Guild fejlesztéséhez vagy valami más épülethez volt szükséges. Most mindenki ezért az egyért fogja a másikat ölni, kicsit intenzívebb lesz a bányafoglalósdi.
- A váranként négy egyedi képességgel bíró épület lesz, amelyekből kettőt tudsz egyszerre felhúzni. Kettőt említettek, egyikkel Havenesek tudnak fog-of-warban lévő területet láthatóvá tenni, másik Necropolisnál összegyűjti és "újrahasznosítja" a halottak csontjait.
- Nem rossz ötlet az erődök jelenléte, amiket uralmas alatt tartva a környékén lévő bányák neked termelnek, tudsz benne egységeket állomásoztatni, és otthonról egységeket hívni.
- Végre ismét lehet ostromnál a vártoronyba íjász osztagokat pakolni.
- Hét varázslatiskola lesz, amiből mindegyik fakció egyet preferál, de meg tudja tanulni a többit is.
- Nagyobb harcmező, dinamikus eseményekkel, több tereptárggyal.
- Kampányonként két boss harc. King's Bounty-ban jól elsütötték már, remélem itt is. A Mother Namtaru-val való harc érdekesnek ígérkezik...
- Történet jobbnak ígérkezik, mint HoMM5-ben. Eleve, már az nagy pozitívum hogy nincs Isabel meg démonok helyett egy angyal a fő sz@rkeverő... Az, hogy öt testvér marakodik a hatalomért, valamiért HoMM2-t juttatta eszembe.
- Új szörny designok jobban bejönnek, mint HoMM5-ösek.

Pár dolog miatt én is morgok, de ez természetes, ahányszor egy játéknak új része jön ki. Egyrészt, az öt fakciót kicsit kevesellem én is. Másrészt, nem igazán tudom Ashant megszeretni. Harmadrészt, pár régi dög hiányozni fog (főleg a csontsárkány). Mindenesetre én bizakodó vagyok, kíváncsi leszek mi sül ki belőle.

Melankolia

Melankolia

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 67 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.12.01, 12:15

Olyan mintha egy "pici" butítást vinnének a játékba. Meg mondom őszintén, ha maradtak volna a 3-as epizód grafikájánál én nem bántam volna. Grafika megvan, motor megvan, akkor most már csak magán a játékon lehet fejleszteni, azaz sok-sok varázstárgy és szörny. Lehet, hogy sikeresebb lett volna a játék. Hiszen nagyon sokan szeretik a régi jó bevált dolgokat. (Én is Diablo-zok, pedig erőművem van)

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.11.29, 22:43

Üdv!

Kiszivárgotak az első Heroes VI képek, és egy videó

Nohát, a debüt videó jó lett, a képek alapján viszont nem látom az ugrásszerű változást az öthöz képest...

Nem tudom, mennyire követitek a H6 híreket, de némelyik elég mellbevágó. Kezdjünk aprósággal: nem Heroes of Might and Magic hanem Might and Magic Heroes VI készül. A játszható fajok száma elképesztően magas, egész pontosan... öt. A Heaven, az Inferno és a Necropolis eddig a megerősített visszatérők, azt pletyizik, hogy a storyline (prequelt kapunk az öthöz) miatt a dungeon nem lesz jelen, mert még nem szakadtak el az elfektől. A lények száma újabb rekordot dönt, a megdöbbentő hetes számig megy, a fejlesztésekből a jelenlegi szkrínsotok alapján nem igazán vannak alternatívák, tizennégy lény per vár, aztán kész.
A nyersanyagok száma is drasztikusan megemelkedett, kikerült a mercury, a sulfur, a gems, helyettük bekerült a... semmi. Azaz a nyersanyagok száma négy: arany, kő, fa, valamint kristály.
Nem állíthatnám, hogy teljesen elégedett vagyok a fejlesztés irányával...

Tisztelettel:
R'naggol

CsAG

CsAG

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.11.22, 19:46

Airyku: nekem sem adta be Kujint, de valahogy sikerült megnyernem
elsőnek öt ellenséges várat kell elfoglalni (ez gondolom meg van) aztán erősödj fel kb 250-300 Törzsfőnök és 60-70 küklopsszal és menj neki a maradék egy várnak, (nehéz a csata) aztán, még mielőtt megtámadod az utolsót és tudsz venni lényeket, akkor indítsd el, nem fog odaérni Gotai-hoz, de ha legyőzted a várat utána vedd fel őket, és menj neki Alaricnak (én kb 40 küklopszal és 800 kentaurral no meg goblinokkal győztem le).

Én az utolsó, a Zehires-ben akadtam meg, le kell győzni Biarát, de sehogy sem megy, pedig már van 100 titánom

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.21, 23:01

Üdv!

Kiszivárgotak az első Heroes VI képek, és egy videó

Nohát, a debüt videó jó lett, a képek alapján viszont nem látom az ugrásszerű változást az öthöz képest...

Tisztelettel:
R'naggol

Airyku

Airyku

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 766 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.21, 09:52

Hi!
Lenne egy kérdésem! A Tribe of the East-tel játszva, az orkok utolsó pályáját csináltam. Amikor a leamortizált seregem Alaric-kal nézett szembe, totál elment a kedvem. Esélytelen, hogy megvédjem a váraimat. A walkthrough szerint Kujin-nal védjem a várakat, míg Gotai menjen várost foglalni. Csakhogy nekem nem adja be Kujint! Sőt! Ha meghal egy felfogadott hős, többé nem adja be később. Ha elmenekülök valakivel, nem tudom többé felfogadni stb. Másnak is volt ilyen problémája?

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.17, 07:52

Kiszivárgotak az első Heroes VI képek, és egy videó. Nem linkelgetek mindenféle honlapot össze-vissza, mert a Kwasowa Grota-n szépen össze van szedve minden egy helyen. További információra a héten számíthatunk, amikor hivatalosan bemutatja az Ubisoft a Gamescomon. Ami biztos, és a videóból kiderül: 2011-ben jelenik meg, és a Black Hole fejleszti. Remélem most már tudnak valamit virítani a magyar fiúk, mert az Armies of Exigo és a Mark of Chaos elég átlagosra sikerült anno.

Sir_Auron

Sir_Auron

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 232 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.05.24, 17:41

Sziasztok!

A Heroes 5 palyaszerkesztoben volna szuksegem egy kis segitsegre!
Nem tudom hogyan kell beallitani a tomloc szinten a vilagitast!
Meg nem adtam fel a probalkozast,de lassan kezdek kifogyni az otletekbol.Hiaba teszek le faklyat vagy kristalyokat vagy barmit ami fenyt tudna adni,semmi.
Ha betoltom a palyat egy tesztre,korom sotet van az also szinten.

Lehet h tok egyszeru dologrol van szo,akkor viszont en vagyok a bena. :)
Ha valaki tud,akkor kerem segitsen!

Koszonettel:

Sir Auron :)

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.05.18, 18:19

Üdv!

VCMI [...] 0.8-nál tartanak verzióban

Én is épp tegnap néztem rá, hogy mi hír feléjük, és a 0.8 nagy újdonsága, hogy vannak victory meg loss conditionök, meg van hotseat, tehát már szinte játszható a játék.

Tisztelettel:
R'naggol


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]